• DunaxNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:30
Wicked-Game schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:17:
[...]

Zag dat de verversing niet helemaal goed ging vanochtend... anyway nog steeds top werk.

Overigens die van jou en mij met VIN moet toch ondertussen wel een keer een "bouw" update krijgen, anders is de 04-14 september leveren nog wel een uitdaging voor ze.
Ik heb vandaag weer contact gehad met Tesla en ze zei dat ik moet rekenen op 14 september. Alles ervoor is mooi meegenomen volgens haar. Ze gaf ook aan dat mijn auto in productie is, maar er wat transport uitdagingen zijn.

Tesla ordermonitor: open orders, productie en RDW-registraties: tesla.we.gs

• hkmt
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 15:43
infinityjunk schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:56:
[...]

Ja zker. Had hem 5 juli besteld.
Ik had eerst de MY P LR RWD besteld op 5 juni en kon die eind juli al ophalen eigenlijk, op 13 juli had ik mijn bestelling om laten zetten naar de AWD.

• mike7990
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:20
DunaxNL schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:01:
[...]

Ik heb vandaag weer contact gehad met Tesla en ze zei dat ik moet rekenen op 14 september. Alles ervoor is mooi meegenomen volgens haar. Ze gaf ook aan dat mijn auto in productie is, maar er wat transport uitdagingen zijn.
Ik had ook even contact met Tesla ivm mijn vakantie volgende week en ze gaf aan dat ze de auto morgen in Tilburg verwachten en dat ik vandaag of morgen wel een bericht zal krijgen voor de ophaalafspraak.

Sinds gisteren VIN in Tesla app te zien.
Nog niet in productie of gebouwd in de BOT app.

Ik zal maar wijselijk tot eind deze week wachten met vakantie boeken...

• charade
  • Registratie: Oktober 2025
  • Nu online
Ik ben benieuwd welk accupakket de bezitters van de nieuwe Tesla Model Y Long Range RWD hebben die hun auto na mei geleverd hebben gekregen. Als iemand het 8L-accupakket met 4680-cellen heeft, zou diegene dan ook zijn of haar laadervaringen en laadsnelheid kunnen delen?

Er wordt namelijk gezegd dat Tesla’s nieuwe batterij, vergeleken met het 5M-accupakket, mogelijk een lagere actieradius en een lagere laadsnelheid heeft dan de oudere versie.

Als het mogelijk is, zouden jullie jullie ervaringen en laadgegevens kunnen delen?
Pagina: 1 ... 137 138 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.