Ik heb vandaag de Model 3 op kunnen halen, was bloedhete dag maar het is gelukt, 18-4 besteld, 26-6 geleverd. M3 Premium AWD - Ultra Red.
Ik heb nog wel een vraag, we hebben ons inruilvoertuig geparkeerd en de sleutels afgegeven en formulier getekend. De dame kwam 15 minuten later ons naamstellings formulier brengen. Maar tot op heden nog geen vrijwarings formulier voor de inruilauto ontvangen. Het was redelijk chaotisch in het levercentrum vandaag, iemand enig idee of dit nog kan gaan gebeuren?
Ik heb nog wel een vraag, we hebben ons inruilvoertuig geparkeerd en de sleutels afgegeven en formulier getekend. De dame kwam 15 minuten later ons naamstellings formulier brengen. Maar tot op heden nog geen vrijwarings formulier voor de inruilauto ontvangen. Het was redelijk chaotisch in het levercentrum vandaag, iemand enig idee of dit nog kan gaan gebeuren?
Stay hungry, Stay foolish
Feli!pjedr schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:49:
13 april besteld Blauwe TMY Premium LR AWD FSD(S) met verwachte leverdatum en 25 april - 7 mei
25 april leverdatum verschoven naar 16-30 juni
12 juni het voertuigidentificatienummer (VIN) in de Tesla app en even later ook op parts.tesla.com
16 juni kenteken in de Tesla app
23 juni afleverafspraak om 11u in Groningen
en nu heb ik hem al drie dagen
ik heb nog geen update met fsd
[Afbeelding]
Ik zit al meer dan 4 weken te wachten op een update (!) dus hou daar rekening mee.
Ik heb precies zo'n premuim AWD rood besteld en mijn levering van vandaag (Groningen) is verplaatst naar maandag. Ik ben wel even benieuwd, bouwen ze qua VIN nummers opvolgend per kleur? Ik heb ...004. 23 april besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Contagion op 26-06-2026 20:46 ]
Ik kreeg ‘m dezelfde dag in de mail.vriesren schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:58:
Ik heb vandaag de Model 3 op kunnen halen, was bloedhete dag maar het is gelukt, 18-4 besteld, 26-6 geleverd. M3 Premium AWD - Ultra Red.
Ik heb nog wel een vraag, we hebben ons inruilvoertuig geparkeerd en de sleutels afgegeven en formulier getekend. De dame kwam 15 minuten later ons naamstellings formulier brengen. Maar tot op heden nog geen vrijwarings formulier voor de inruilauto ontvangen. Het was redelijk chaotisch in het levercentrum vandaag, iemand enig idee of dit nog kan gaan gebeuren?
Tesla model Y RWD 2026. Solar 4500wp, Intergas Xource warmtepomp. Wallbox Ratio Solar. Marstek Venus E
Nou morgen is het zover, ik mag mijn auto ophalen!spetzje schreef op zondag 21 juni 2026 @ 17:07:
Zojuist is mijn levertijd aangepast van 21-30 juni naar 25-30 juni.. lijkt alsof Tesla er nog vertrouwen in heeft ergens komende week te leveren terwijl ik nog geen VIN heb in zowel BOT als Tesla app.
17 april besteld trouwens, MY Premium LR RWD, 19", grey / zwart, geen trekhaak
Er was een voorraad auto beschikbaar met mijn specificaties en die hebben ze gekoppeld met mijn bestelling. Dus opeens kreeg ik de VIN te zien in zowel de BOT als Tesla app en kon ik gelijk een afspraak inplannen om het op te halen. Betaling is inmiddels voldaan en de verzekering is ook geregeld.
Was positief verrast dat ze het toch hebben kunnen regelen dat ik 'm voor 30 juni mag ontvangen dus chapeau aan Tesla. Succes allen!
Heb je dat zelf moeten vragen of doet Tesla dat automatisch voor je?spetzje schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 23:47:
[...]
Nou morgen is het zover, ik mag mijn auto ophalen!
Er was een voorraad auto beschikbaar met mijn specificaties en die hebben ze gekoppeld met mijn bestelling. Dus opeens kreeg ik de VIN te zien in zowel de BOT als Tesla app en kon ik gelijk een afspraak inplannen om het op te halen. Betaling is inmiddels voldaan en de verzekering is ook geregeld.
Was positief verrast dat ze het toch hebben kunnen regelen dat ik 'm voor 30 juni mag ontvangen dus chapeau aan Tesla. Succes allen!
Bij mij is die zojuist gewijzigd van 25-30 juni naar 8 juli - 1 augustus.forzabesiktas schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 15:21:
[...]
We merken het snel genoeg, ik laat wel een quote achter mocht er iets veranderen.
Wil jij dat ook voor mij doen?
Voor de mensen die net pas meelezen: MYP SG zwart/zwart, eind april besteld.
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
/f/image/TnVotLOhzykadD1toEFiYiPM.png?f=fotoalbum_large)