• Kampioen_Geduld
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 19-06 19:04
Ik wacht sinds eind januari op mijn model Y, premium AWD, Red met zwart interieur en trekhaak en heb nog steeds geen VIN. Vandaag maar weer eens gebeld. De jongeman aan de telefoon durfde mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beloven dat mijn auto voor het einde van dit kwartaal zou worden afgeleverd.

Mijn vertrouwen is 0, maargoed, er rest mij niets dan nog langer wachten.

De statistieken van de delivery pro app lijken ook niet te kloppen. Er staat daar onder andere dat de maximale wachttijd tussen bestelling en toewijzing van VIN 50 dagen zou zijn, terwijl ik nu al 120 dagen wacht.

• Joeses
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 15:30
Kampioen_Geduld schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:26:
Ik wacht sinds eind januari op mijn model Y, premium AWD, Red met zwart interieur en trekhaak en heb nog steeds geen VIN. Vandaag maar weer eens gebeld. De jongeman aan de telefoon durfde mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk te beloven dat mijn auto voor het einde van dit kwartaal zou worden afgeleverd.

De statistieken van de delivery pro app lijken ook niet te kloppen. Er staat daar onder andere dat de maximale wachttijd tussen bestelling en toewijzing van VIN 50 dagen zou zijn, terwijl ik nu al 120 dagen wacht.
Het valt mij ook op dat de premium model Y RWD modellen een stuk sneller geleverd worden dan de AWD variant.

• Johnnyvr6
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-06 22:27
Heeft alles wat nu geleverd wordt ook al de zwarte hemel en het grotere scherm ?

• ToxicRadiuM
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:05
Ik doe ook mee met de wachtlijst :)

Standaard rwd wit.

Besteld op 22 mei, leverdatum aug/sep.

Vandaag veranderd naar September.

• snostu
  • Laatst online: 13-06 23:31
Kampioen_Geduld schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:26:
Ik wacht sinds eind januari op mijn model Y, premium AWD, Red met zwart interieur en trekhaak en heb nog steeds geen VIN. Vandaag maar weer eens gebeld. De jongeman aan de telefoon durfde mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te beloven dat mijn auto voor het einde van dit kwartaal zou worden afgeleverd.

Ik wacht ook al sinds 7 januari (my premium awd- blauw- trekhaak)

Maar heb sinds vanavond een VIN nummer in de BOT app. Dus er lijkt schot in te komen, voor ons.

• NTS
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

NTS

Ik ook Y Premium AWD blauw-zwart met trekhaak, 14 jan besteld, sinds vandaag een VIN.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 16:14

DSK

boeiend...

Joeses schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 17:32:
[...]

Het valt mij ook op dat de premium model Y RWD modellen een stuk sneller geleverd worden dan de AWD variant.
Het lijkt alsof bestellingen van eind januari tem. eind februari vergeten zijn. Hier een premium Y LR RWD besteld op 12/02 en nog steeds geen VIN in de app helaas.

Blog (Linux-related)

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-06 14:50
Standaard model Y, stealth grey, zonder trekhaak. 20 Maart besteld. Orgineel ergens in mei, toen naar 1 tot 30 juni. Toen naar 2 tot 10 juni. Vandaag naar 3 tot 17 juni en een 'verborgen' VIN nummer is gealloceerd (zie deze niet in officiele app maar wel in tracker app).

• senole
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-06 19:12
LurkerBurger schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:34:
Ik zit in hetzelfde schuitje als @00s3

MY LR RWD Wit

Besteld: 19 april

Vin ontvangen API: 13 mei

Vin in app: 26 mei

Eindfactuur + kenteken: 27 mei

Ophalen: 29 mei in Tilburg

Ik had de hoop opgegeven voor een mei levering en ineens ging het heel vlot. Lijkt erop dat er een hele batch MY LR RWD in Tilburg is aangekomen/onderweg is
Hier ook 29 mei ophalen in Tilburg

MY LR RWD besteld op 7 april

• basblom01
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 12-06 10:20
basblom01 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 11:00:
[...]

Top dat het laatste stuk zo vlot gaat!

Hier ook 12 april besteld. Premium LR RWD DB 19". Zeer veel wisselingen in leveringsvenster. Van 9-17 mei naar eind augustus. Nadat VIN in BOT verscheen bleef venster lange tijd op 26 mei - 9 juni. Vandaag is het venster verschoven naar 5 tot 19 juni, nog geen VIN in Tesla-app.
Inmiddels telefonisch contact gehad met Tesla. De medewerker gaf aan dat de auto al geproduceerd is, en wacht op transport (afleverlocatie Groningen). Hoop toch echt dat transport niet zooo lang hoeft te duren O-) We'll see.

• Apen staart
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:44
Ik was even blij want ik zag een updat in de Boring app... maar dat was onderstaande, geen idee wat het betekent.... helaas leverwindow nog gelijk...

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/hXpJKGPq/Foto-27-05-2026-14-14-27.jpg

• bos078
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-06 22:16
Apen staart schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 07:29:
Ik was even blij want ik zag een updat in de Boring app... maar dat was onderstaande, geen idee wat het betekent.... helaas leverwindow nog gelijk...

[Afbeelding]
Heeft te maken met je inruil. Wellicht datum aangepast tot wanneer definitief inruilbod geldig is?

Was bij mij ook het geval, aangepast tot na leveringswindow.

• soepxkom
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 26-06 08:32
basblom01 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 22:23:
[...]

Inmiddels telefonisch contact gehad met Tesla. De medewerker gaf aan dat de auto al geproduceerd is, en wacht op transport (afleverlocatie Groningen). Hoop toch echt dat transport niet zooo lang hoeft te duren O-) We'll see.
Pfff, zonet een mailtje en hij staat dus nog echt in Berlijn… Transport naar Groningen moeten ze nog regelen. Had stiekem toch ergens de hoop dat-ie al in Tilburg stond. Dan waren we er morgen heengegaan. Er zijn volgens mij al een stuk of 6 auto’s die wachten op transport naar Groningen.

• Apen staart
bos078 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 08:14:
[...]

Heeft te maken met je inruil. Wellicht datum aangepast tot wanneer definitief inruilbod geldig is?

Was bij mij ook het geval, aangepast tot na leveringswindow.
Klopt! De datum is verlengd van 18 juni naar 11 juli..... Nog altijd eerder dan mijn huidige 'window' in de app 2 augustus - 1 september.

Maar.... ook de inruilprijs is zowaar omhoog gegaan. Dat heb ik niet eerder gehoord, maar hij is 750 omhoog

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:14
ToxicRadiuM schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 18:39:
Ik doe ook mee met de wachtlijst :)

Standaard rwd wit.

Besteld op 22 mei, leverdatum aug/sep.

Vandaag veranderd naar September.
Een Model 3 of een Y? :-) Handig om erbij te vermelden, toch?

• ToxicRadiuM
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:05
turkeyhakan schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 09:35:
[...]

Een Model 3 of een Y? :-) Handig om erbij te vermelden, toch?
Dat is inderdaad wel handig!

Gaat om Model Y aflevering Tilburg

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:31
Martien schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 14:29:
[...]

27-05 - VIN in app en notificatie van Boring Order Tracker dat de auto in productie is gegaan. Inruilaanbod geldigheid is van 20 juni nu weer naar 15 juni aangepast
28-05 - Verwachte levering opgeschoven naar 29 mei - 12 juni. (Volgens Boring Order Tracker is de auto nog steeds in productie, nog geen daadwerkelijke productie datum)

@iMartien

• leadingdamage1
  • Laatst online: 28-05 11:55
Ik lees hier dat je de auto goed moet controleren voordat je hem aanneemt? Is een bericht van 2022, ik weet niet of dat nog steeds relevant is?

Is Tesla daadwerkelijk zo slordig?

• wouter0100
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-06 22:43
Ik kon het niet laten, net dus even gebeld. Zeker gezien ik andere MY's zag die afgeleverd werden op de valreep. Mijne staat nog in Berlijn, wachtende op transport naar Tilburg. Ze verwachtte volgende week.
leadingdamage1 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:08:
Ik lees hier dat je de auto goed moet controleren voordat je hem aanneemt? Is een bericht van 2022, ik weet niet of dat nog steeds relevant is?

Ik denk 't wel, in de Boring OT app krijg je zelfs een lijst met zaken die je kan controleren - begreep ik?

• Tessol
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 10:24
leadingdamage1 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:08:

Nee, maar het is altijd handig om even een rondje te lopen en p te letten op dingen die eruit springen. Ze hebben een gekke policy van 24u/160km waar binnen je ''gebreken'' kan melden.

Over het algemeen worden de auto's netjes afgeleverd, maar het komt voor dat er een sterretje in een ruit zit, vlek op een stoel, swirls op de lak en noem maar op. Dat kan je melden en dat wordt er een afspraak gemaakt. De bouwkwaliteit die 2018/2019 speelde, speelt niet meer.

Semi off topic; Wij hebben nu 2 auto's afgenomen; september 2021 en december 2022 (3 en Y) en daar was werkelijk niets op aan te merken. Ik ben detailler en het deed niet onder voor hoe BMW de auto's doet. i.e. wil je een beter dan showroom staat auto moet je altijd polijsten na in ontvangstname, want hoe dealerbedrijven 'poetsen' is over het algemeen triest.

Als het je rust geeft, moet je vooral een checklist meenemen. Er is voldoende tijd om alles door te nemen. Beter gerust wegrijden!

[ Voor 5% gewijzigd door Tessol op 28-05-2026 12:11 . Reden: Toevoeging checklist; gerust hart is meer waard dan stress achteraf ]

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:26
Nielsracing schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 20:49:
Mijn bestelproces:

Model: Y LR Performance
Financiering: nee, afgetikt (nouja, overgeboekt)
Kleur: Quick Silver
Trekhaak: nee (kan altijd nog met een service afspraak aan huis)
Inruil: nee, Tesla zat ca. 5k onder de marktwaarde voor mijn huidige Tesla
Besteldatum: 1e week April
VIN toegewezen TOST: 13 mei
VIN in app: 18 mei
Afleverdatum: 5 Mei - 30 Juni, 19 Mei - 2 Juni, 21 Mei - 4 Juni, definitieve afleverdatum gepland voor volgende week (week 22) Utrecht _/-\o_

Kortom, hang in there folks!
Deze week de auto afgehaald in Utrecht. Ondanks dat ik wat huiverig was gezien eerdere posts, was ik blij verrast. Gewapend met een ellenlange TOST checklist heb ik de auto nagelopen en werkelijk niets kunnen vinden. De auto is tip top in orde en gelukkig ook geen microscratches op de lak.

Het enige waar ik nog achter ben gekomen is dat het stuur een millimeter scheef staat zodra je rechtuit rijdt.

De aflevering blijft onpersoonlijk maar de lol daarna is er niet minder om. Kortom, grote blij!

• ThaFishy
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:23
Zojuist een ophaaldatum gepland in Groningen voor de MYP in Groningen. Besteld op 10 mei, snel gegaan.

• Gerben97
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16-06 22:13
soepxkom schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 09:04:
[...]

Pfff, zonet een mailtje en hij staat dus nog echt in Berlijn… Transport naar Groningen moeten ze nog regelen. Had stiekem toch ergens de hoop dat-ie al in Tilburg stond. Dan waren we er morgen heengegaan. Er zijn volgens mij al een stuk of 6 auto’s die wachten op transport naar Groningen.
Zojuist afleverdatum gepland woensdag 10 juni 😁 in Groningen

• soepxkom
Gerben97 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:20:
[...]

Yes, hier ook geboekt! De 9e. Ben benieuwd! Nog 1,5 week… Dat worden laaange dagen haha!

• Martien
Martien schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 11:01:
[...]

28-05 - Verwachte levering opgeschoven naar 29 mei - 12 juni. (Volgens Boring Order Tracker is de auto nog steeds in productie, nog geen daadwerkelijke productie datum)
28-05 12:00 - Ineens een aflever afspraak kunnen maken voor volgende week 3 juni (opties voor 1, 2 of 3 juni). :o

@iMartien

• Gadgettweaker
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-06 21:14
Gadgettweaker schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 10:41:
Mijn M3 premium besteld op 27 april en levering is tussen vandaag en 10 juni, eindfactuur ook betaald verleden week.

Kon het niet laten toch even te bellen om te vragen wat de verwachte afleverdatum zal zijn. Blijkt dat mijn auto nog naar Utrecht getransporteerd moet worden en dat t nog anderhalve week kan duren. Schip was aangekomen in Zeebrugge op 12 mei dus vind t dan eigenlijk nog best lang duren om de auto vanuit Zeebrugge naar Utrecht te krijgen
Mag hem

2 juni afhalen, dat heeft dan van bestellen tot leveren 5 weken en 1 dag gekost. Best snel dan!

had een M3 premium RWD met witte bekleding besteld op 27 april

• wouter0100
Martien schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 13:02:
[...]

28-05 12:00 - Ineens een aflever afspraak kunnen maken voor volgende week 3 juni (opties voor 1, 2 of 3 juni). :o
Oehj, hype!

Ik zie dat je bijna dezelfde config hebt als dat ik heb besteld (alleen trekhaak). kreeg net te horen dat hij nog in Berlijn stond, maar ben dan erg benieuwd of dat daadwerkelijk zo is.. Mijn opleverdatum was 27 mei - 10 juni, en is vandaag ook naar 29 mei - 12 juni gesprongen..

• Bilskrot
  • Laatst online: 09:32
Ik lees hier al een tijdje mee, maar hier mijn info:

Model 3 standaard RWD, wit, zonder trekhaak. Besteld 8 mei. Aflevering stond eerst op juni, vandaar ook geen trekhaak besteld want dan zou hij pas in augustus komen. Een week later stond hij op augustus/september. Weer een paar dagen later werd het 24 juli t/m 23 augustus. Daar staat hij nu al een tijdje op.

Gemaild met Tesla en zij verwachten dat de auto eerste week augustus kan worden afgeleverd, mogelijk ook nog eind juni omdat er een kans is dat er een extra boot naar Europa komt voor het einde van het kwartaal. Nog geen VIN tot nu toe overigens.

• Martien
wouter0100 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 13:23:
[...]

Oehj, hype!

Ik zie dat je bijna dezelfde config hebt als dat ik heb besteld (alleen trekhaak). kreeg net te horen dat hij nog in Berlijn stond, maar ben dan erg benieuwd of dat daadwerkelijk zo is.. Mijn opleverdatum was 27 mei - 10 juni, en is vandaag ook naar 29 mei - 12 juni gesprongen..
Mag ik vragen met wie je contact hebt? Ik probeer Tesla te bereiken omdat ik nog wat vragen heb over de inruil. Als ik naar Tilburg bel, krijg ik een of andere draak van een AI-assistente aan de lijn, en per e-mail mijn "sales advisor" bereiken duurt doorgaans 1 à 2 dagen voordat ik reactie heb. Bovendien komt deze persoon wat laconiek over en hoor ik verder ook vrij weinig van ze.

Nu is dit niet mijn eerste Tesla en is het nooit anders geweest, maar het blijft irritant en niet zoals het hoort, als je het mij vraagt.

[ Voor 3% gewijzigd door Martien op 28-05-2026 14:59 ]

@iMartien

• Pieter Holtrop
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:59
Tesla Model Y premium RWD rood met wit interieur, trekhaak en FSD.
Bestelling 28-04-2026 levering 2 juli - 1 augustus
update 13-05-2026 levering 25 mei - 8 juni.

update 28-05-2026 ophalen 11 juni Hengelo

• wouter0100
Ik mag de mijne ook ophalen! Opties waren 2, 3, 4 juni. Het is 2 juni geworden. Heb het idee dat het gezellig druk wordt in Tilburg.
Martien schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 14:57:
[...]

Mag ik vragen met wie je contact hebt? Ik probeer Tesla te bereiken omdat ik nog wat vragen heb over de inruil. Als ik naar Tilburg bel, krijg ik een of andere draak van een AI-assistente aan de lijn, en per e-mail mijn "sales advisor" bereiken duurt doorgaans 1 à 2 dagen voordat ik reactie heb. Bovendien komt deze persoon wat laconiek over en hoor ik verder ook vrij weinig van ze.

Nu is dit niet mijn eerste Tesla en is het nooit anders geweest, maar het blijft irritant en niet zoals het hoort, als je het mij vraagt.
Ik had naar Tilburg gebeld, optie 2 dacht ik - en dan kreeg ik (toevallig?) een persoon aan de lijn.

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 08:16
bjonnie schreef op donderdag 30 april 2026 @ 16:26:
[...]

Inmiddels bijgewerkt naar 6-14 mei, dat gaat wel heel snel!
Update: op 1 juni kan ik hem ophalen! MY LR RWD Stealth Grey + trekhaak - besteld 19 april.

• Goofy001
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:48
Gisteren VIN gekregen van mijn op 30 januari bestelde MY Primium LR RWD, Ultra Red met wit interieur en trekhaak. Ben benieuwd of ik nu ook nog het LG5M accu pakket krijg, dat op 30 januari voor een range van 661 km zorgde. Volgens de LM zou Tesla de orders van voor de wijziging de oude batterij nog honoreren….

• soepxkom
ThaFishy schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:19:
Zojuist een ophaaldatum gepland in Groningen voor de MYP in Groningen. Besteld op 10 mei, snel gegaan.
Hebben jullie al wel een kenteken?

• soepxkom
Gerben97 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:20:
[...]

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:35
Goofy001 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 15:59:
Gisteren VIN gekregen van mijn op 30 januari bestelde MY Primium LR RWD, Ultra Red met wit interieur en trekhaak. Ben benieuwd of ik nu ook nog het LG5M accu pakket krijg, dat op 30 januari voor een range van 661 km zorgde. Volgens de LM zou Tesla de orders van voor de wijziging de oude batterij nog honoreren….
Erg benieuwd naar de accu! Ik sta nog op 5 juni - 27 juni (7 feb besteld)

• Tessol
Goofy001 schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 15:59:
Dat doen ze in principe ook, er worden nog steeds LG5M's geleverd, maar aanzienlijk minder.

• timobiel
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 26-06 06:43
timobiel schreef op zondag 24 mei 2026 @ 12:48:
Hoi!

Ik heb een tesla model y long range uit 2023 waarop de fsd capability was aangeschaft. Die wilde ik natuurlijk overzetten naar een nieuwe. Daarom:
  • Op 14 mei 2026 bestelling geplaatst. Model Y performance zwart/zwart met trekhaak.
  • Op 15 mei 2026 bevestigd en bericht dat hij geleverd wordt in Hengelo. Levering 14-30 juni.
  • Op 24 mei 2026 bestelling kleur aangepast naar QuickSilver. Levering staat nog steeds op 14-30 juni.
Levering verschoven naar augustus-september.

• Silversurfer1
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 00:39
DSK schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 19:47:
[...]

Het lijkt alsof bestellingen van eind januari tem. eind februari vergeten zijn. Hier een premium Y LR RWD besteld op 12/02 en nog steeds geen VIN in de app helaas.
Denk dat dat komt omdat die nog moeten worden geleverd met LG batterij. En de nieuwe eigen 4680 batterij productie is op stoom dus die krijg je snel.

• boerremk
  • Laatst online: 12:00
Model Y premium LR AWD Wit/Zwart besteld 17 april.

Stond op 3 juni - 25 juni (volgens leasemaatschappij 10 juni), net verschoven naar aug - sept

• crooksnor
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:01
Mijn standard y rdw besteld op 31 maart. Nu uitgesteld tot september?! Neem aan dat dit een grap is toch?

Hebben andere dit ook?

• Apen staart
crooksnor schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 17:27:
Mijn standard y rdw besteld op 31 maart. Nu uitgesteld tot september?! Neem aan dat dit een grap is toch?

Hebben andere dit ook?
Mijn Y Standard RWD is ook zojuist ook verzet naar 'september'. Ben er wel beetje klaar mee. Ik ken inmiddels 4 mensen in mijn omgeving die na mij de Standard Y RWD hebben besteld, 2 met exact dezelfde config en die krijgen hem eerder. 1 over 2 weken in Utrecht al.

• Flexiilex
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:39
Tessol schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:50:
[...]

Dat doen ze in principe ook, er worden nog steeds LG5M's geleverd, maar aanzienlijk minder.
Ben benieuwd.. hoop dat ik ook nog de LG batterij krijg. Leasemaatschappij heeft 2 februari de order geplaatsts en vandaag een VIN gekregen, dus je zou zeggen van wel.

Tenzij ze dus alle leveringen op de 4680 doen. Kan je dit nog controleren in de parts list oid? Als ik op de parts site kijk zie ik bovenaan “Model Y Feb 2025” staan. Lijkt een typfout ofzo?

• martininstag
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-06 21:15
Zamoraak schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 19:54:
Standaard model Y, stealth grey, zonder trekhaak. 20 Maart besteld. Orgineel ergens in mei, toen naar 1 tot 30 juni. Toen naar 2 tot 10 juni. Vandaag naar 3 tot 17 juni en een 'verborgen' VIN nummer is gealloceerd (zie deze niet in officiele app maar wel in tracker app).
Na aanleiding van jouw bericht een keer extra gekeken op tesla-status. Zelfde config.Tot mijn grote vreugde had ik ook een VIN. In de ochtend nog geen VIN. Bestelling was op 23 maart namelijk. Locatie: TIlburg.
Apen staart schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 17:46:
[...]

Mijn Y Standard RWD is ook zojuist ook verzet naar 'september'. Ben er wel beetje klaar mee. Ik ken inmiddels 4 mensen in mijn omgeving die na mij de Standard Y RWD hebben besteld, 2 met exact dezelfde config en die krijgen hem eerder. 1 over 2 weken in Utrecht al.
Bij mij is de bestelling vier keer opgeschoven. Ik was inmiddels met een schuin oog naar mijn twee alternatieven auto's aan het kijken.

Het was me ook opgevallen dat er veel samengestelde MY LR op de website van Tesla stonden. Gebeld of ik die er een kon kopen onder de voorwaarden van mijn bestelling (lagere prijs, AP en de 5K korting). Computer says no was het antwoord.

Ik begon inmiddels wel een band op te bouwen met mijn 200 euro Peugeot 206. Zelfs afgelopen weekend gewassen :)

• Tessol
martininstag schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 20:39:
[...]

Ik begon inmiddels wel een band op te bouwen met mijn 200 euro Peugeot 206. Zelfs afgelopen weekend gewassen :)
Des te groter de vreugde wanneer je instapt in je nieuwe voertuig! 8)

• Gerben97
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16-06 22:13
soepxkom schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 16:28:
[...]

Ja sinds vandaag

• soepxkom
Yes, hier ook! Niet het mooiste kenteken, maar ach, wel op een mooie auto haha.

• drijver
  • Laatst online: 09:58
Ik heb op 3 mei een m3 standard besteld in het wit. Keuze vond ik moeilijk, maar het accupakket gaf de doorslag. In eerste instantie zou leverdatum tussen 14 en 25 mei zijn. Lekker snel. Op 23 mei versprong deze naar 24 juli tot 24 augustus. Dan wordt snel ineens best lang wachten. Jammer ik wil hem inzetten als lesauto en had al wat klanten ervoor.

Volgens boring app is er nog niets gebeurd met mijn bestelling. Tesla zelf zegt niets.

Klopt het dat ik de vin al ontvangen wanneer de auto nog in China is?

Hoe groot is de kans dat er nogmaals drie maanden verschoven wordt met de leverdatum?

• bos078
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-06 22:16
Vanochtend een update in de TOST-app maar nog geen VIN.
  1. scheduling 5→6
  2. finalPayment 6→7
  3. deliveryAcceptance 8→9
Is dit vooruitlopend op het verkrijgen van een VIN?

• Sjaakklg
  • Laatst online: 12:35
drijver schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 10:34:
Ik heb op 3 mei een m3 standard besteld in het wit. Keuze vond ik moeilijk, maar het accupakket gaf de doorslag. In eerste instantie zou leverdatum tussen 14 en 25 mei zijn. Lekker snel. Op 23 mei versprong deze naar 24 juli tot 24 augustus. Dan wordt snel ineens best lang wachten. Jammer ik wil hem inzetten als lesauto en had al wat klanten ervoor.

Volgens boring app is er nog niets gebeurd met mijn bestelling. Tesla zelf zegt niets.

Klopt het dat ik de vin al ontvangen wanneer de auto nog in China is?

Hoe groot is de kans dat er nogmaals drie maanden verschoven wordt met de leverdatum?
De vin wordt volgens mij vaak later gekoppeld. Zie eerdere posts.

Ik had delivery window 4/7 - 3-8.

Nu 15-6 / 30-6. En volgens Tesla wordt de VIN zsm gekoppeld.

• Tha_Spike_1981
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 11:11
bos078 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:02:
  1. scheduling 5→6
  2. finalPayment 6→7
Jep, hier hetzelfde. Ik vroeg mij dat ook af.

• wouter0100
soepxkom schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 10:31:
[...]

Yes, hier ook! Niet het mooiste kenteken, maar ach, wel op een mooie auto haha.
Hier is 'ie vandaag ook gekomen!

Ik dacht, nu het kenteken er is - zal 'ie vast toch wel in NL staan? Ik bellen, gevraagd of ik 'm toch vandaag zou kunnen ophalen. Niks is minder waar, meneer gaf aan dat hij gisteren pas gebouwd is (!) en dat hij begin middag in Nederland aan zou komen uit Berlijn.

Dan moet 'ie nog gepoetst worden, en de kentekenplaten zouden ook pas dit weekend bij ze binnen komen. Anders was er nog wel wat te schuiven, maar dat was gewoon harde limieten waarmee 'ie werkte.

• SXForce
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:11
  1. scheduling 5→6
  2. finalPayment 6→7
Hier exact dit ook (Premium AWD). Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen omtrent deze wijziging.

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15:14
  1. scheduling 5→6
  2. finalPayment 6→7
Hier precies hetzelfde. Geen idee wat het allemaal betekend..

• Chrissie4you
  • Laatst online: 10-06 22:24
[...]

Na aanleiding van jouw bericht een keer extra gekeken op tesla-status. Zelfde config.Tot mijn grote vreugde had ik ook een VIN. In de ochtend nog geen VIN. Bestelling was op 23 maart namelijk. Locatie: TIlburg.

[...]

Bij mij is de bestelling vier keer opgeschoven. Ik was inmiddels met een schuin oog naar mijn twee alternatieven auto's aan het kijken.

Het was me ook opgevallen dat er veel samengestelde MY LR op de website van Tesla stonden. Gebeld of ik die er een kon kopen onder de voorwaarden van mijn bestelling (lagere prijs, AP en de 5K korting). Computer says no was het antwoord.

Ik ook met mijn Toyota aygo uit 2010, zelfs nieuwe automaten gekocht en bekleding gestoomd 😂

• wouter0100
  1. scheduling 5→6
  2. finalPayment 6→7
Bij mij zijn deze precies dezelfde changes vandaag (29 mei 2:48AM) ook gebeurd, maar ik had op dit moment al een VIN en een afspraak om hem op te halen.. Ik weet het dus niet wat dit zou betekenen.

• Apen staart
Is de fabriek in Berlijn ook dicht in de vakantieperiode? Ik zie geen enkele levering in juli...

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15:14
wouter0100 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:24:
[...]

Bij mij zijn deze precies dezelfde changes vandaag (29 mei 2:48AM) ook gebeurd, maar ik had op dit moment al een VIN en een afspraak om hem op te halen.. Ik weet het dus niet wat dit zou betekenen.
Wellicht hebben ze in het proces een stap toegevoegd vòòr scheduling waardoor de laatste stappen met 1 stap opschuiven?
Apen staart schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:26:
Is de fabriek in Berlijn ook dicht in de vakantieperiode? Ik zie geen enkele levering in juli...
Ze gaan wel opschalen in juli las ik ergens.

[ Voor 24% gewijzigd door FastForwardNL op 29-05-2026 11:30 ]

• 00s3
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:17
Heb hem zojuist opgehaald.

60% opgeladen. Had winterbanden mee besteld destijds, had verwacht die aan te treffen echter die kan ik bij het service centrum laten omwisselen als het zover is.

Beetje verwarrend. Verder zaten mijn kentekenplaten er nog niet op en stonden er twee identieke naast elkaar. Dus was even de vraag welke van mij was.

TACC soort van uitgeprobeerd; had niet door dat die aanstond en zat zelf gas te geven etc. Denk dat het wel goed genoeg is voor gebruik op de Nederlandse weg. Op mijn afslag remde hij af voor een auto die wilde uitvoegen.. dus wel netjes.. alleen mijn afslag gaat van 100 vrij snel naar stoplicht toe en dan remt TACC wel hard af.

Daarna nam ik het sowieso weer over want wie gaat TACC binnen de bebouwde kom gebruiken?

• happylife
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:46
  1. scheduling 5→6
  2. finalPayment 6→7
Nee helaas. Op vrijdag voeren ze vaak wijzigingen door in de API, dit is dus alleen een wijziging in hun backend en niet in onze orders.

• danilo01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 14:20
Tesla Y premium AWD besteld op 26 maart in de kleur Quicksilver. Leverdatum is van 6 juni verschoven naar aug-sep 😢

• Tessol
  1. scheduling 5→6
  2. finalPayment 6→7
Hier ook. Ben benieuwd!

• NTS
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

NTS

[...]
Haha, ik het omgekeerde. Mijn huidige auto staat nog steeds op winterbanden. Tesla had oorspronkelijk aflevering in maart gezegd. Ik heb geen zin om 1500 euro uit te geven aan 4 nieuwe zomerbanden, maar de oude waren echt kaal.

• Flexiilex
Weet iemand hoe je kan achterhalen welke batterij je hebt? Bij de RDW staat dit; variant; YS5MR en dat was de LG batterij toch. Dus volgens mij leveren ze dan indd nog de “oude” batterijen als je in februari besteld hebt. Heb nu namelijk ook een kenteken gekregen :)

Edit; ah! Gevonden, RDW geeft inderdaad ook 661 km WLTP aan dus ik krijd nog de LG batterij. Nice! Heb 2 febrauri besteld

[ Voor 19% gewijzigd door Flexiilex op 29-05-2026 12:32 ]

• soepxkom
wouter0100 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:14:
[...]

Hier is 'ie vandaag ook gekomen!

Ik dacht, nu het kenteken er is - zal 'ie vast toch wel in NL staan? Ik bellen, gevraagd of ik 'm toch vandaag zou kunnen ophalen. Niks is minder waar, meneer gaf aan dat hij gisteren pas gebouwd is (!) en dat hij begin middag in Nederland aan zou komen uit Berlijn.

Dan moet 'ie nog gepoetst worden, en de kentekenplaten zouden ook pas dit weekend bij ze binnen komen. Anders was er nog wel wat te schuiven, maar dat was gewoon harde limieten waarmee 'ie werkte.
Aaah balen! Had je al wel een afspraak gepland dan? Wij hebben op 9 juni de afspraak (duurt dus nog heel lang), maar die van ons moet naar Groningen gebracht worden.

• happylife
Flexiilex schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:29:
Weet iemand hoe je kan achterhalen welke batterij je hebt? Bij de RDW staat dit; variant; YS5MR en dat was de LG batterij toch. Dus volgens mij leveren ze dan indd nog de “oude” batterijen als je in februari besteld hebt. Heb nu namelijk ook een kenteken gekregen :)

Edit; ah! Gevonden, RDW geeft inderdaad ook 661 km WLTP aan dus ik krijd nog de LG batterij. Nice! Heb 2 febrauri besteld
Dan heb je in ieder geval niet voor niets langer moeten wachten :)

• Flexiilex
happylife schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 12:36:
[...]

Dan heb je in ieder geval niet voor niets langer moeten wachten :)
Precies! Al kon het niet eerder ivm mijn huidige auto die ingeleverd moet worden waardoor de levering niet eerder kom. Maar ik wil maar al te graag iig de bestelling eruit hebben ivm prijswijzigingen enz.

• Medejo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 23:42
Model 3 Premium LR DM AWD
Stealth Grey | 18" | Zwart en wit interieur | FSD
  • Besteld: 15 mei 2026
  • Levering: 12 - 30 juni
  • Vin: nog niet ontvangen
  • Schip: Vermoedelijk CMA CGM INDIANAPOLIS (kans 85%)
    - Vertrokken: 2 mei uit Shanghai, verwachte aankomst Zeebrugge: 10 juni
  • Afhaallocatie: Tilburg

[ Voor 18% gewijzigd door Medejo op 29-05-2026 22:57 ]

• DSK

DSK

boeiend...

Model Y Premium LR RWD Stealth Grey
Besteld op 12/02/2026 - levering stond toen op mei/juni

- Initieel toonde de app ook mei/juni
- 16/02 - 11 maart - 31 maart
- 10/03 - 4 mei - 3 juni
- 24/03 - juni/juli
- 30/03 - geen ETA
- 07/04 - 3 mei - 2 juni
- 24/04 - 9 juni - 30 juni
- 13/05 - 10 juni - 17 juni en VIN toegewezen
- 29/05 - 10 juni - 17 juni en VIN in de app te zien

Al eens zitten kijken op de Parts Catalog maar geen idee hoe ik kan zien of deze met het oude type batterij en 661km WLTP is. Part voor HIGH VOLTAGE BATTERY - LONG RANGE - REAR WHEEL DRIVE - 3 PHASE is 1530014-98-B.

Misscien dat iemand die de nieuwe of oude batterij heeft dit eens kan nakijken in https://parts.tesla.com/

[ Voor 18% gewijzigd door DSK op 29-05-2026 14:51 ]

Blog (Linux-related)

• Apen staart
Apen staart schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 17:46:
[...]

Ok, het kan verkeren.... waar gisteren mijn auto ineens fors naar achteren werd gezet staat er nu ineens 19 juni - 30 juni... Hopen dat dit zo blijft en dat het niet weer verschuift. In de Boring app nog geen wijziging, maar de Tesla app dus wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Apen staart op 29-05-2026 15:20 ]

• Seconz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:22
Apen staart schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:18:
[...]

Ok, het kan verkeren.... waar gisteren mijn auto ineens fors naar achteren werd gezet staat er nu ineens 19 juni - 30 juni... Hopen dat dit zo blijft en dat het niet weer verschuift. In de Boring app nog geen wijziging, maar de Tesla app dus wel.
Bij mij ook! Poh, delayed gratification wordt wel echt op de proef gesteld

11 april besteld (RWD standard, stealth grey, trekhaak)

• Apen staart
Seconz schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:21:
[...]

Bij mij ook! Poh, delayed gratification wordt wel echt op de proef gesteld

11 april besteld (RWD standard, stealth grey, trekhaak)
Wellicht toch die push van einde kwartaal. Had me al beetje neergelegd dat ik bij de push van Q3 zat.. Ik heb witte standaard RWD met trekhaak, 19/4 besteld

• boerremk
  • Laatst online: 12:00
boerremk schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 17:14:
Model Y premium LR AWD Wit/Zwart besteld 17 april.

Stond op 3 juni - 25 juni (volgens leasemaatschappij 10 juni), net verschoven naar aug - sept
En nu weer naar voren: 9 juli - 8 augustus.

Ik hoop dan begin juli, 17 juli start de vakantie.

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:23
Weet iemand of het (nog) niet accepteren van een inruilbod ervoor zorgt dat er nog geen VIN wordt toegewezen? Ik heb op 23 april een Model 3 LR AWD besteld. Sindsdien staat de EDD op 29 mei t/m 28 juni.

Ik heb de auto eerst grondig schoongemaakt en foto’s gemaakt. Gisteren kreeg ik een inruilbod voor mijn 2019 Model 3 Stealth Performance met trekhaak en officieel trekgewicht op het kentekenbewijs (vrij zeldzaam; er zouden er in Nederland maar ongeveer 25 van zijn) met 164.000 km op de teller. Het bod viel met €15.350 behoorlijk tegen. Dat was zelfs €600 lager dan het ongeziene bod, wat ik vreemd vind, omdat de auto naar mijn mening in topconditie verkeert.

[ Voor 22% gewijzigd door Contagion op 29-05-2026 16:37 ]

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Contagion schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 16:35:
Weet iemand of het (nog) niet accepteren van een inruilbod ervoor zorgt dat er nog geen VIN wordt toegewezen? Ik heb op 23 april een Model 3 LR AWD besteld. Sindsdien staat de EDD op 29 mei t/m 28 juni.

Ik heb de auto eerst grondig schoongemaakt en foto’s gemaakt. Gisteren kreeg ik een inruilbod voor mijn 2019 Model 3 Stealth Performance met trekhaak en officieel trekgewicht op het kentekenbewijs (vrij zeldzaam; er zouden er in Nederland maar ongeveer 25 van zijn) met 164.000 km op de teller. Het bod viel met €15.350 behoorlijk tegen. Dat was zelfs €600 lager dan het ongeziene bod, wat ik vreemd vind, omdat de auto naar mijn mening in topconditie verkeert.
Ik kreeg de VIN nog voordat ik de informatie kon leveren voor inruil dus dat zou er niet mee te maken moeten hebben

• crooksnor
Apen staart schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 15:18:
[...]

Mijne ook! Had toevallig met Tesla gebeld, maar de y standard is in grote getallen besteld. Hij geeft levering in juni een grote kans

• Flexiilex
DSK schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 14:47:
Model Y Premium LR RWD Stealth Grey
Besteld op 12/02/2026 - levering stond toen op mei/juni

- Initieel toonde de app ook mei/juni
- 16/02 - 11 maart - 31 maart
- 10/03 - 4 mei - 3 juni
- 24/03 - juni/juli
- 30/03 - geen ETA
- 07/04 - 3 mei - 2 juni
- 24/04 - 9 juni - 30 juni
- 13/05 - 10 juni - 17 juni en VIN toegewezen
- 29/05 - 10 juni - 17 juni en VIN in de app te zien

Al eens zitten kijken op de Parts Catalog maar geen idee hoe ik kan zien of deze met het oude type batterij en 661km WLTP is. Part voor HIGH VOLTAGE BATTERY - LONG RANGE - REAR WHEEL DRIVE - 3 PHASE is 1530014-98-B.

Misscien dat iemand die de nieuwe of oude batterij heeft dit eens kan nakijken in https://parts.tesla.com/
Lees even mijn post door die geplaatst heb net voor je eigen post en kijk op de RDW via; https://ovi.rdw.nl

Ik vermoed dat jij ook nog de “oude” batterij heb. Aangezien je 10 dagen later besteld hebt dan ik

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:23
Ennnnn ik heb een VIN :). Tenminste, in https://tesla-status.mrproper.dev/

[ Voor 67% gewijzigd door Contagion op 29-05-2026 18:36 ]

• Doggy
  • Laatst online: 17:34
Bij mij ook exact 600 euro verschil. Lijkt een soort compensatie voor het feit dat je er nog een maand in rijdt. Wel echt een teleurstellend bod, maar door de 3000 inruil sta je schaakmat. Tenzij je alsnog een barrel erbij koopt en de inruilauto via wijkopenautos verkoopt

• Doggy
  • Laatst online: 17:34
Contagion schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 16:35:

Bij mij ook exact 600 euro verschil. Lijkt een soort compensatie voor het feit dat je er nog een maand in rijdt. Wel echt een teleurstellend bod, maar door de 3000 inruil sta je schaakmat. Tenzij je alsnog een barrel erbij koopt en de inruilauto via wijkopenautos verkoopt

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:35
maxvdh schreef op maandag 25 mei 2026 @ 09:16:
[...]

Eens. Waar andere veel updates zien staat mijne al lange tijd op 31 mei - 30 juni.

01 feb besteld: MY Premium LR
Hier ook (eindelijk) een VIN toegekend.

Levering iets vertraagd naar 9 juni - 23 juni

• crooksnor
Ik ook! Weet je hoe dat kan dat die niet is de tesla app staat?

• happylife
maxvdh schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 19:38:
[...]

Hier ook (eindelijk) een VIN toegekend.

Levering iets vertraagd naar 9 juni - 23 juni
Ook ik eindelijk een VIN, zelfde levering ook

• Sjaakklg
Update;

Model 3, Stealth Grey, Besteld: 21-04.

Delivery windows: Oorsprokelijk Juni, daarna 4 juli - 3 Augustus. Update 27-05: 15 juni - 30 juni. Update 29-05: 4 juli - 18 juli en VIN zichtbaar in https://tesla-status.mrproper.dev/.

De auto zal wel op de Glovis Sunlight staan?

• DoeMaarDuurzaam
  • Laatst online: 27-06 16:55
crooksnor schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 17:27:

Hebben andere dit ook?
MY RWD standard - black

Order date: 14 April

Expected delivery 20-04: jul - aug

Expected delivery 05-05: 1 jun - 30 jun

Expected delivery 27-05: september

Expected delivery 29-05 ochtend: 12 - 30 juni

Expected delivery 29-05 avond: 19 - 30 juni

• Kampioen_Geduld
  • Laatst online: 19-06 19:04
Model Y premium AWD, RED, zwart interieur met trekhaak. Besteld einde januari, heel veel veranderingen in verwachte leverdatum. Aanvankelijk zou het maart zijn, toen april, toen mei, toen weer april, mei, juni en nu half juni.. Maar ik heb zojuist EINDELIJK een VIN toegewezen gekregen. Ik denk dus dat het nu echt gaat gebeuren binnen enkele weken. Grote blij.

• DSK

DSK

boeiend...

Flexiilex schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 18:22:
[...]

Lees even mijn post door die geplaatst heb net voor je eigen post en kijk op de RDW via; https://ovi.rdw.nl

Ik vermoed dat jij ook nog de “oude” batterij heb. Aangezien je 10 dagen later besteld hebt dan ik
Dat zal helaas niet werken gezien ik van België ben en we hier geen systeem hebben om voertuigdetails op te zoeken adhv. de nummerplaat.

Zou jij kunnen zeggen wat het artikelnummer is voor je batterij in de parts catalog mbhv. je VIN? En mocht iemand dat ook kunnen doen met de 4680 batterij, dan kunnen we dit eenvoudig duidelijk maken voor de toekomst. :)

[ Voor 4% gewijzigd door DSK op 29-05-2026 21:35 ]

Blog (Linux-related)

• Flexiilex
DSK schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 21:34:
[...]

Dat zal helaas niet werken gezien ik van België ben en we hier geen systeem hebben om voertuigdetails op te zoeken adhv. de nummerplaat.

Zou jij kunnen zeggen wat het artikelnummer is voor je batterij in de parts catalog mbhv. je VIN? En mocht iemand dat ook kunnen doen met de 4680 batterij, dan kunnen we dit eenvoudig duidelijk maken voor de toekomst. :)
Aaah dan word het inderdaad lastig. Partnummer is (denk ik) 1530014-98-B

• chasinbe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-06 20:15
chasinbe schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 12:44:
Bestelling 7/4, voorlopig geen VIN, levering BE

Delivery Window: June 18 - June 30

Model Y Long Range AWD

20" Helix 2.0 wheels

Diamond black / Black interior

Seating: 5 Seat Interior

Trekhaak

Nog mensen met dezelfde config en rond zelfde order date, die wel al update hebben gehad?
Net update in Tost app met VIN en expected delivery 29-30/06 in België ! 🙏

Panasonic Aquarea J 7kW split; 300L Panasonic boilervat SWW; 100L buffervat; 6600Wp Z 15°; houtskelet nieuwbouw 2021; Tesla M3H

• DSK

DSK

boeiend...

Flexiilex schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 21:51:
[...]

Aaah dan word het inderdaad lastig. Partnummer is (denk ik) 1530014-98-B
Bedankt! Komt overeen met wat ik zie voor mijn VIN en lijkt voorlopig wel te bevestigen dat ik ook nog de oude batterij zou hebben.

Zou goed zijn mocht iemand hetzelfde kunnen doen die met zekerheid de 4680 heeft ter bevestiging (en als documentatie voor de toekomst).

Blog (Linux-related)

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:24
jaco32 schreef op woensdag 27 mei 2026 @ 16:23:
De status van mijn model 3 (standard) stealth grey, staat nu op 15-6 / 30-6. Dit was eerst 4-7 / 3-8.

Had op 25-04 besteld.
Vind staat nu in BOT app en verwachte levering tussen 25 en 30 juni

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:48
jaco32 schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 23:22:
[...]

Vind staat nu in BOT app en verwachte levering tussen 25 en 30 juni
Hier hetzelfde, Groningen toevallig?

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:24
Nee Tilburg

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:48
Model 3 standaard stealth grey ophalen in groningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFlgDp1rvMecrOhz84GdsSeidEw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jvNUGe3CBPMOwerPmFWylCNP.png?f=fotoalbum_large

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:06
Model 3 standaard stealth grey:
VIN gekregen en datum naar 25-30 Juni. ( Tilburg)

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:13

VP.

xares schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 07:20:
Same. En de eindfactuur ontvangen. Besteld op 19 april. VIN alleen nog zichtbaar in BOT.

• Sjaakklg
xares schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 07:20:
Wat is je besteldatum?

• Forza11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:48
DSK schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 22:36:
[...]

Bedankt! Komt overeen met wat ik zie voor mijn VIN en lijkt voorlopig wel te bevestigen dat ik ook nog de oude batterij zou hebben.

Zou goed zijn mocht iemand hetzelfde kunnen doen die met zekerheid de 4680 heeft ter bevestiging (en als documentatie voor de toekomst).
Ik heb de 4680 batterij, wat moet ik checken?

• ruudboon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 08:58
DSK schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 22:36:
[...]

Ik kom hier uit op een 1530012-98-B. Iemand een idee welk type batterij dat is? Heb helaas nog geen kenteken om bij RDW te checken

• Robin426
  • Laatst online: 24-06 10:17
Gisteren heb ik met Tesla gesproken over mijn wederom uitgestelde levering.

besteld op 29-01 MY LR RWD in het zwart met wit interieur.

De meneer van Tesla kon inderdaad aan mij bevestigen dat de bestellingen voor een bepaalde tijd met de LG batterij worden uitgeleverd.

Daarnaast hebben die ook nog autopilot.

Dat maakt het lange wachten al een beetje goed.
Pagina: 1 ... 121 ... 127 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.