https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Gvd... ik heb mijn bestelling maar een dag achter jou geplaatst met dezelfde configuratie (AWD premium, Marine Blue, Zwaart interieur, geen trekhaak) en de EDD staat nog op 5 April - 5 Mei 🥲. Ging je door de 2% financiering promo?Qualixo schreef op zondag 8 maart 2026 @ 07:37:
We komen met de dag dichterbij! Soooooon😂
details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks:
False
Inloggen bij je Tesla-account, en dan gaan naar deze URL; in de imageUrl staan je opties. Vervolgens vond ik hier de verschillende optie-codes uitgelegd.mettaah schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 11:08:
[...]
Zelfde bestelling op 10 februari (met trekhaak) Schatting levering 12 mei - 11 juni. Waar kan je de API-opties terugvinden?
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Zou maar even afwachten op uiteindelijke levering. In principe is de website op 23-1 geupdate met deze informatie en het zou me verbazen als ze beide wijzigingen niet in 1x hebben toegepast op de productie-lijn.Qualixo schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:22:
Niet helemaal.. ik krijg dus een premium met zwarte headliner en 15.4 inch🤣 Besteld 27-1
[...]
ga het zien met ophalen maar de VIN in parts decoder geeft aan 15.4 inch part nr.
Nope geen financiering enzoBlik1984 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:03:
[...]
Zou maar even afwachten op uiteindelijke levering. In principe is de website op 23-1 geupdate met deze informatie en het zou me verbazen als ze beide wijzigingen niet in 1x hebben toegepast op de productie-lijn.
Jennings schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 12:32:
[...]
Gvd... ik heb mijn bestelling maar een dag achter jou geplaatst met dezelfde configuratie (AWD premium, Marine Blue, Zwaart interieur, geen trekhaak) en de EDD staat nog op 5 April - 5 Mei 🥲. Ging je door de 2% financiering promo?
[ Voor 31% gewijzigd door Qualixo op 11-03-2026 13:08 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Weet iemand of je je 'plekje' in de wachtrij bewaard wanneer je je bestelling aanpast (bijv. de kleur, RWD -> AWD etc) of wordt je dan achteraan geplaatst?
Dan heb ik helemaal geen idee wat precies de leverdatum bepaalt. Ik dacht dat de 2% promo heeft misschien voorang (ik betaal contant) maar blijkbaar niet.
Ik heb ergens ooit gelezen/gezien dat je opnieuw in de wachtrij komt.happylife schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:07:
Weet iemand of je je 'plekje' in de wachtrij bewaard wanneer je je bestelling aanpast (bijv. de kleur, RWD -> AWD etc) of wordt je dan achteraan geplaatst?
Ja klopt. Kleur kunnen ze misschien nog wel veranderen zonder dat je achteraan moet aansluiten. Check met je advisor. En je verliest je actie die je toen had. Zo heb ik 0% financial lease zakelijk in december op de Y Premium LR AWD. Maar ik zou eigenlijk iets liever naar een Y Premium RWD gaan met ‘kleine’ range. Die er nu uit is. Maar waarschijnlijk wel weer terug komt. Twijfel twijfel. Annuleren kost me €250,- aanbetaling. Of omzetten naar wat anders om die €250,- te behouden en dan hopen dat die Y RWD Premium met ‘standard range’ terugkomt met 0% financial lease en dan weer de order omzetten.jeantje schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 13:34:
[...]
Ik heb ergens ooit gelezen/gezien dat je opnieuw in de wachtrij komt.
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.