• Tesio
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 06-01 14:19
Limonadefles schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 18:02:
[...]

Ah natuurlijk πŸ‘

En die 660 die iemand hierboven zag, wat dus 40km meer is dan verwacht, is dat een glitch of zou dat te maken kunnen hebben met die nieuwe batterij tech die ik hier in het topic voorbij zag komen?
Ik denk dat je gewoon ff je auto moet gaan ophalen, er lekker mee gaan rijden, en dan tot de conclusie komt dat je meer dan genoeg range hebt ;).
pe-el2 schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 20:37:
Ik heb ook vandaag de MY AWD LR opgehaald in Tilburg.
Daarna meteen doorgereden naar het bedrijf dat mijn wrap gaat monteren.
Ben zo benieuwd naar 't eindresultaat 😊
Heb er dus pas 95 km mee gereden (stond 6 op bij levering) en moet nu nog een weekje wachten tot ik er echt van kan genieten.
Gelukkig heb ik mijn andere Y nog.

Mega grote hal...blijft indrukwekkend allemaal hoe het daar loopt. Vandaag ongeveer 250 afleveringen daar.
Tenaamstelling was zo geregeld. Rondje om de auto gelopen en merkte dat er wat krassen op de velgen zaten. Die hebben ze netjes gepolijst en meteen de doppen eraf gelaten.
Ook ging mijn bestuurders deur niet helemaal goed dicht. Je moest echt extra kracht zetten vs de andere deuren. Heb het meteen aangegeven.
Onderweg naar huis ook nog even gestopt en merkte ik dat de "motorkap" niet helemaal goed uitgelijnd was.
Meteen een repatie ingeschoten voor beide items in de app, dus dat wordt 30 Dec wel opgelost.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toch wel jammer te lezen dat Tesla nog steeds niet een fatsoenlijke eindcontrole doet. Ze verwachten gewoon dat 9/10 mensen het niet gaat melden ofzo?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• gdv75
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-01 19:33
Limonadefles schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 18:02:
[...]

Ah natuurlijk πŸ‘

En die 660 die iemand hierboven zag, wat dus 40km meer is dan verwacht, is dat een glitch of zou dat te maken kunnen hebben met die nieuwe batterij tech die ik hier in het topic voorbij zag komen?
Is de nieuwe batterij (als ik het goed heb de M5 of 5M, zo iets) die nu ook in de RWD LR versie is gestopt. Sinds okt of nov. Kijk maar bij de voorraad auto’s bij tesla op de site, dan zie je ook dat de RWD LR een bereik heeft van 661 wltp.

Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, factory gate -> false. VIN in api en app.

• pe-el2
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 23:37
Met die nieuwe 5M batterij voor de AWD LR
staat idd 600 km op de RDW site. Ook op de tesla site btw.
Die 600 km is op basis van de type goedkeuring die gedaan is op de 20" velgen (WLTP)
Als je de 19" velgen aanklikt op de configuratie pagina van tesla zie je een geschatte range van 629 km, maar dit is niet gecertificeerd.
Vandaar dat je bij de RDW pagina 600km ziet ongeacht welke maat velgen je eronder hebt.

• ltmmrmn
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 12-01 14:36
Gisteren onze MY AWD (Stealth Grey) opgehaald in Brugge! *O*

Alles heel vlot verlopen. Ik had niet verwacht wat uitleg te krijgen, dus dat was wel een onverwachte plus! Een klein tikje lak af aan de voorklep, er zijn foto's gemaakt en dat zal later in orde gebracht worden.

De wagen stond netjes gewassen klaar voor ons
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/de1WUDAxad_D0zvA5Pc8blv2Gkg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xwZmXD0cwYqCrd9khpCf1F9f.jpg?f=fotoalbum_large

Er stonden nog veel MY STD klaar om opgehaald te worden.
De Tesla-medewerker meldde dat we één van de laatsten voor dit jaar zijn. Ze verwachten geen leveringen meer in Brugge (als ik het goed begrepen heb).

• sjnelle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-01 17:23
Donderdag mijn model y ophalen. Geen er zin in.
Iemand nog tips waar ik op moet letten of zijn er nog voorbereidingen die ik vooraf kan doen. Is mijn eerste tesla

• Tinus1984
  • Laatst online: 02-01 16:14
sjnelle schreef op zondag 14 december 2025 @ 12:14:
Donderdag mijn model y ophalen. Geen er zin in.
Iemand nog tips waar ik op moet letten of zijn er nog voorbereidingen die ik vooraf kan doen. Is mijn eerste tesla
Ik ook, heeft die van jou al een ETA in api?

• sjnelle
Tinus1984 schreef op zondag 14 december 2025 @ 19:38:
[...]

Ik ook, heeft die van jou al een ETA in api?
Wat bedoel je precies.
In de api staat nu een delivery countdown die aftelt tot donderdag

• Tinus1984
sjnelle schreef op zondag 14 december 2025 @ 21:24:
[...]

Wat bedoel je precies.
In de api staat nu een delivery countdown die aftelt tot donderdag
Ja bij mij ook alleen je stukje met ETA zie afbeelding. Is die bij jou al gevuld? En je odo ? Bij mij alles nog leeg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Z4CBzI25OGw39pkXuABksKaJXk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cMptWzqt8OlU8chR29MEe1u2.jpg?f=fotoalbum_large

• willem_e83
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 12-01 15:13
Tinus1984 schreef op zondag 14 december 2025 @ 21:56:
[...]

Ja bij mij ook alleen je stukje met ETA zie afbeelding. Is die bij jou al gevuld? En je odo ? Bij mij alles nog leeg

[Afbeelding]
ETA en odo was bij mij ook leeg, maar toch afgelopen vrijdag opgehaald. (Wat overigens een groot fiasco was in Tilburg pffff)

• Tinus1984
willem_e83 schreef op zondag 14 december 2025 @ 22:29:
[...]

ETA en odo was bij mij ook leeg, maar toch afgelopen vrijdag opgehaald. (Wat overigens een groot fiasco was in Tilburg pffff)
Vertel…. Haha

• kevinm23
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 12-01 19:16
willem_e83 schreef op zondag 14 december 2025 @ 22:29:
[...]

Wat is er gebeurd?

• Tesio
[...]

[Afbeelding]
Besteld via LM? Dan is dit normaal.

• Tinus1984
Tesio schreef op maandag 15 december 2025 @ 06:32:
[...]

Besteld via LM? Dan is dit normaal.
Duidelijk! Thanks

• willem_e83
Afspraak gemaakt voor vrijdag 10:00uur. Gebeld om de afspraak te bevestigen, want in de middag andere verplichtingen, komt helemaal goed aldus medewerker.
Donderdagavond 22:30 een sms, uw auto is nog niet klaar afspraak wordt verzet naar 11:00uur, mag wel gewoon om 10:00uur komen maar kan zijn dat ik even moet wachten. Gewoon netjes om 10:00uur gemeld in Tilburg bij een uitermate totaal niet vriendelijke mevrouw, ach meneer uw auto is nog niet klaar, weet ik geen probleem kan 11:00uur worden, het is wat het is. Nou meneer uw auto moet nog een update hebben en eerder mogen wij hem niet meegeven en dat gaat nog een aantal uren duren, dus het lijkt mij handiger dat u weer vertrekt en dan bellen we wel als die klaar is.
Euh ja dat denk ik ook niet, heb 2,5 uur mij laten sturen, heb hier op dit moment geen vervoer en mijn oude leaseauto is al opgehaald, dus neem aan dat u vervangend vervoer hebt? Nee dat hebben wij niet, maar als u naar buiten loopt kunt u daar de bus pakken…. Pardon!!!????
Niet mee akkoord gegaan en dat Tesla maar een oplossing gaat zoeken. Moest plaats nemen in de wachtruimte en dan zou ze wel een status update vragen.
Komt 10 min later een collega van haar voor de tenaamstelling om te vragen of ik ertussen zit, verhaal uitgelegd en alle lof voor deze meneer, die vond het erg vervelend en zou het direct gaan uitzoeken. Komt 5 min later terug met de tenaamstelling en zegt uw auto staat klaar in de hal… huh hoe dan??? Hij geeft aan het niet te weten maar de hele gang van zaken erg vervelend te vinden en heeft zijn excuses aan geboden.
Denk je alles gehad te hebben, sta je bij je nieuwe auto, grote blij πŸ™‚, telefoon. Mevrouw van de receptie, Euhm meneer ik weet niet of u nog in de buurt bent, maar ik kom melden dat uw auto klaar staat…. Laat ik de rest van het gesprek hier maar niet plaatsen..
Al met al een hele ervaring, maar erg blij met de auto en het comfort, alleen de acc icm met lane assist dat die uitgaat bij wisselen van rijstrook is nog wel een dingetje…

• Tinus1984
willem_e83 schreef op maandag 15 december 2025 @ 08:24:
[...]

Afspraak gemaakt voor vrijdag 10:00uur. Gebeld om de afspraak te bevestigen, want in de middag andere verplichtingen, komt helemaal goed aldus medewerker.
Donderdagavond 22:30 een sms, uw auto is nog niet klaar afspraak wordt verzet naar 11:00uur, mag wel gewoon om 10:00uur komen maar kan zijn dat ik even moet wachten. Gewoon netjes om 10:00uur gemeld in Tilburg bij een uitermate totaal niet vriendelijke mevrouw, ach meneer uw auto is nog niet klaar, weet ik geen probleem kan 11:00uur worden, het is wat het is. Nou meneer uw auto moet nog een update hebben en eerder mogen wij hem niet meegeven en dat gaat nog een aantal uren duren, dus het lijkt mij handiger dat u weer vertrekt en dan bellen we wel als die klaar is.
Euh ja dat denk ik ook niet, heb 2,5 uur mij laten sturen, heb hier op dit moment geen vervoer en mijn oude leaseauto is al opgehaald, dus neem aan dat u vervangend vervoer hebt? Nee dat hebben wij niet, maar als u naar buiten loopt kunt u daar de bus pakken…. Pardon!!!????
Niet mee akkoord gegaan en dat Tesla maar een oplossing gaat zoeken. Moest plaats nemen in de wachtruimte en dan zou ze wel een status update vragen.
Komt 10 min later een collega van haar voor de tenaamstelling om te vragen of ik ertussen zit, verhaal uitgelegd en alle lof voor deze meneer, die vond het erg vervelend en zou het direct gaan uitzoeken. Komt 5 min later terug met de tenaamstelling en zegt uw auto staat klaar in de hal… huh hoe dan??? Hij geeft aan het niet te weten maar de hele gang van zaken erg vervelend te vinden en heeft zijn excuses aan geboden.
Denk je alles gehad te hebben, sta je bij je nieuwe auto, grote blij πŸ™‚, telefoon. Mevrouw van de receptie, Euhm meneer ik weet niet of u nog in de buurt bent, maar ik kom melden dat uw auto klaar staat…. Laat ik de rest van het gesprek hier maar niet plaatsen..
Al met al een hele ervaring, maar erg blij met de auto en het comfort, alleen de acc icm met lane assist dat die uitgaat bij wisselen van rijstrook is nog wel een dingetje…
Ja dat is niet de ervaring waarop je hoopt!

Die acc blijft toch wel aan bij wisselen? Alleen de AP gaat toch uit? Anders indd wel erg vervelend

• willem_e83
Tinus1984 schreef op maandag 15 december 2025 @ 08:30:
[...]

Ja dat is niet de ervaring waarop je hoopt!

Die acc blijft toch wel aan bij wisselen? Alleen de AP gaat toch uit? Anders indd wel erg vervelend
Bij mij gaat hij volledig uit , remt de auto af en moet je hem weer aanzetten

• Job1985
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-01 09:34
Hier gaat het ook snel.

MY LR RWD
24-10 besteld
09-12 VIN in API
12-12 SMS om afspraak in te plannen
15-12 kenteken in app
17-12 auto ophalen
Zin in!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 09:01
Opgehaald en erg blij! Tesla Utrecht had vanmorgen ook al weer 4 trailers wachten, maar was nog niet heel druk. Al zei de persoon die mij hielp dat er vandaag 125 afleveringen gedaan zouden worden.

Marine Blue was mijn keuze en die vind ik persoonlijk mooier als de vorige blauw.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxCuaNynrdMCMPoNaxyVtR47ldE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z8LImxG0reW7AbjC5t8wcf4U.jpg?f=fotoalbum_large

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-01 13:52
Astra schreef op maandag 15 december 2025 @ 12:07:
Opgehaald en erg blij! Tesla Utrecht had vanmorgen ook al weer 4 trailers wachten, maar was nog niet heel druk. Al zei de persoon die mij hielp dat er vandaag 125 afleveringen gedaan zouden worden.

Marine Blue was mijn keuze en die vind ik persoonlijk mooier als de vorige blauw.
[Afbeelding]
Blauw is de beste kleur, veel rijplezier! :).

Mocht je willen vergelijken, vlak bij in Nieuwegein staat regelmatig een Deep Blue Metallic :+

Edit: 125 afleveringen vanuit Utrecht is wel rammen zeg :X Dat is gemiddeld 16 auto's per uur binnen openingstijd. Ofwel, elke 4 minuten 1 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Mar.tin op 15-12-2025 12:23 ]

• Tesio
Astra schreef op maandag 15 december 2025 @ 12:07:

[Afbeelding]
Zeker een mooie bak en beter dan de vorige blauwe kleur.
offtopic:
Nu je username nog veranderen :).

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 09:01
Tesio schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:03:
[...]
offtopic:
Nu je username nog veranderen :).
haha! ja, nou, die heb ik al heel lang (de username) en had destijds niks voor mij met de auto te maken. Al heb ik wel een Astra gehad. Ik zal wel mijn avatar binnenkort eens wijzigen 8)

• Evil
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11-01 07:49
Model Y Premium LR RWD, Diamond Black, 19-inch velgen, zwart interieur, geen trekhaak. Besteld via LM in Nederland.
6-11 Bestelling geplaatst door LM
6-11 bevestigingsmail & levering december
13-11 levering 11 december - 31 december
18-11 sms Tesla koppeling order
11-12 VIN in de api niet in de app & leverdatum naar 16-22 december & isMoreThanTwoWeeks true -> false
15-12 VIN in de app
FACTORY_GATE.isBlocker -> False
FACTORY_GATE.actionOwner Tesla > N/A
Paar uur later de SMS voor levering 17-12 gepland

• R2D2_NL
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 18-12-2025
Evil schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:34:
Model Y Premium LR RWD, Diamond Black, 19-inch velgen, zwart interieur, geen trekhaak. Besteld via LM in Nederland.
6-11 Bestelling geplaatst door LM
6-11 bevestigingsmail & levering december
13-11 levering 11 december - 31 december
18-11 sms Tesla koppeling order
11-12 VIN in de api niet in de app & leverdatum naar 16-22 december & isMoreThanTwoWeeks true -> false
15-12 VIN in de app
Paar uur later de SMS voor levering 17-12 gepland
Oeh hier vandaag (voor LR AWD Black) ook VIN in de app.
Hopelijk ook snel een sms :)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-01 12:32
R2D2_NL schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:42:
[...]

hier helaas nog geen VIN in app, wel al sinds paar dagen in de API

• P!to
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:33
Hier sinds vandaag ook VIN in app. :)
Bestelling, 27-11 voor een MY LR AWD Black

• ZegHetMaar
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 09:00
Het lijkt erop dat de mensen die vandaag een VIN in de app hebben, een leverdatum van 16-22 december hebben, klopt dat?

Ik heb 18-24 december dus ik denk morgen of woensdag een VIN in app :P gaat wel lekker snel zo

• Vegetto
ZegHetMaar schreef op maandag 15 december 2025 @ 14:19:
Het lijkt erop dat de mensen die vandaag een VIN in de app hebben, een leverdatum van 16-22 december hebben, klopt dat?

Ik heb 18-24 december dus ik denk morgen of woensdag een VIN in app :P gaat wel lekker snel zo
ik heb dezelfde datum staan 18-24 dec, ben heel benieuwd

• P!to

Ja, klopt. levering tussen 16 en 22 December.

• R2D2_NL

Yes klopt, ik heb 30-10 besteld via LM. Leverdatum inderdaad 16-22 december.

• Sabre77
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22-12-2025

Ik heb ook 18-24 december als leverdatum dus ben benieuwd wanneer er weer een update is.

• mariovel
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 19-12-2025
Weet iemand hoeveel procent de auto gemiddeld opgeladen is bij het afhalen?

[ Voor 10% gewijzigd door mariovel op 15-12-2025 15:34 ]

• Drenthe9706
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 07-01 20:51
MY RWD LR, Pearl White - besteld 18 september.

Ik heb de vin sinds 5 december. En tot op heden nog geen sms. Geschatte levertijd 15 - 21 dec. Gaat een uitdaging worden lijkt mij als er nu nog geen SMS is geweest.

• Tinus1984
Drenthe9706 schreef op maandag 15 december 2025 @ 15:53:

Ik heb de vin sinds 5 december. En tot op heden nog geen sms. Geschatte levertijd 15 - 21 dec. Gaat een uitdaging worden lijkt mij als er nu nog geen SMS is geweest.
Zelf bellen! Heb ik ook gedaan, had de vin ook vanaf 5-12 en toen ik belde was de sms ergens blijven hangen

• R2D2_NL
R2D2_NL schreef op maandag 15 december 2025 @ 13:42:
[...]

Hier nu ook de volgende changes:

Verwacht het smsje vandaag/morgen :)

• Drenthe9706
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 07-01 20:51
Tinus1984 schreef op maandag 15 december 2025 @ 15:58:
[...]

Zelf bellen! Heb ik ook gedaan, had de vin ook vanaf 5-12 en toen ik belde was de sms ergens blijven hangen
Bizar. Je had gelijk, auto staat al klaar in Groningen. Alleen alle slots om de auto af te halen zitten vol. Tesla gaat kijken naar een oplossing. To be continued.

Dank voor de tip!

• Tinus1984
Drenthe9706 schreef op maandag 15 december 2025 @ 16:22:
[...]

Bizar. Je had gelijk, auto staat al klaar in Groningen. Alleen alle slots om de auto af te halen zitten vol. Tesla gaat kijken naar een oplossing. To be continued.

Dank voor de tip!
Graag gedaan! Als het goed is heb je dan ook al een kenteken denk?

Zij hebben het gewoon zo druk dat een β€œoverblijver” niet opvalt.

• ltmmrmn
  • Laatst online: 12-01 14:36
mariovel schreef op maandag 15 december 2025 @ 15:33:
Bij mij had hij 60 procent. 150 km supercharge cadeau omdat hij niet volgeladen is bij afhaal (BelgiΓ«)

• Thundy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-01 11:32
Ben ik de enige die ineens lijkt doorgeschoven?
Delivery Window: "9 December - 25 December" β†’ "Feb 2026"

Snap er niks van, heb 4 november besteld (MY LR AWD)

Thundy#2181

• Parelhoen
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-01 19:18
Daar is die dan!
Hier ook wat krassen op de auto gevonden; die zijn ter plaatse weggepolijst. Hij rijdt heerlijk!
Veel succes voor alle wachtenden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4v7z-nKcHSuR7qswG0vmluymnBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HmYVsqDCza5mR9CahjIZ6fp2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LRvtABcKQkoSqwz0ES7oGdI0y4A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o7jgjS5tCouNI2QBm9DVRKNC.jpg?f=fotoalbum_large

• Nickname27
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 14:42
Update :)

MY LR RWD, wit, zwart interieur, 19 inch velgen, geen trekhaak, NL
04-11 Besteld bij leasemaatschappij
12-11 Bestelling zichtbaar in app, delivery window december 2025
18-11 Delivery window 10 december - 31 december
24-11 Delivery window 13 december - 31 december
10-12 Delivery window 16 december - 31 december
11-12 VIN in api, Delivery window 18 december - 24 december
15-12 VIN in app, details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker: "true" β†’ "false"

• ZegHetMaar
Thundy schreef op maandag 15 december 2025 @ 17:52:

Dat is klote! Levering van de AWD staat al een tijdje op februari 2026 op de site.. zul je zien dat je net de pech hebt dat jou spec niet meer gemaakt is in deze periode

• Nickname27
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-01 14:42
Nickname27 schreef op maandag 15 december 2025 @ 18:34:
Update :)

MY LR RWD, wit, zwart interieur, 19 inch velgen, geen trekhaak, NL
04-11 Besteld bij leasemaatschappij
12-11 Bestelling zichtbaar in app, delivery window december 2025
18-11 Delivery window 10 december - 31 december
24-11 Delivery window 13 december - 31 december
10-12 Delivery window 16 december - 31 december
11-12 VIN in api, Delivery window 18 december - 24 december
15-12 VIN in app, details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker: "true" β†’ "false"
Bizar, letterlijk een minuut na deze post zag ik een api update dat ik in de app een afspraak kon plannen. Dus dat heb ik gedaan. 24 december was in Groningen de eerste mogelijkheid, direct vastgelegd. :D
Edit: vlak daarna ook de afspraak-SMS gekregen

• Zuenvdb
Zuenvdb schreef op donderdag 11 december 2025 @ 06:31:
[...]

We hebben weer een update!

11/12 - VIN beschikbaar in api, leverdatum naar 16/12 tot en met 22/12.

Begint nu ergens op te lijken!
Update!

15-12 VIN in app
15-12 sms binnen, afspraak gemaakt voor 19-12 om 14:00!

• sjnelle
[...]

[Afbeelding]
Bij mij ook leeg maar zoals hierboven vermeld komt dat doordat hij via lease is besteld

• superwarm
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-01 21:28
58 % stond die van ons. Je krijgt standaard 1055 km superchan gratis en is een half jaar gratis. Wachten is lastig maar de beloning is groot.

• username_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-01 15:44
superwarm schreef op maandag 15 december 2025 @ 22:37:
[...]

58 % stond die van ons. Je krijgt standaard 1055 km superchan gratis en is een half jaar gratis. Wachten is lastig maar de beloning is groot.
Is dat een referral actie? Ben dus vergeten te bestellen via zo'n link. Lees dat je een paar 100 km supercharger krijgt.

• Alexik
  • Laatst online: 05-01 15:04
MY STD, zwart

28-11 Besteld via LM
4-12 Initial State Recorded
6-12 Delivery window December 17 - December 31
11-12 Delivery window December 17 - December 23
11-12 Vin in api
16-12 Vin in app

Ik zag gisteren vergelijkbare data en dat de sms dezelfde dag binnenkomt als wanneer de vin in de app zichtbaar is. Kan ik vandaag een sms verwachten?

• ZegHetMaar
Alexik schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 08:55:
MY STD, zwart

28-11 Besteld via LM
11-12 Vin in api
16-12 Vin in app

Ik zag gisteren vergelijkbare data en dat de sms dezelfde dag binnenkomt als wanneer de vin in de app zichtbaar is. Kan ik vandaag een sms verwachten?
Naar wat ik lees wel, maar als je vandaag al helemaal niks te doen hebt kan je ook 1000 keer je app refreshen, ik zie dat sommige mensen al een afspraak konden inplannen voor dat de sms er was :P

• Alexik
ZegHetMaar schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 09:15:
[...]

Naar wat ik lees wel, maar als je vandaag al helemaal niks te doen hebt kan je ook 1000 keer je app refreshen, ik zie dat sommige mensen al een afspraak konden inplannen voor dat de sms er was :P
Als ik nog vaker de app open/refresh zonder dat ik een tesla heb word ik van de app gekickt :P

• R2D2_NL
MY STD, zwart

28-11 Besteld via LM
11-12 Vin in api
16-12 Vin in app

Ik denk dat het vrij 'random' is hoe ze het aanpakken. Sommige krijgen 3 dagen na de VIN in app een sms, sommige 3 uur. Mijn VIN staat sinds gister ochtend in de app. Tot nu nog geen sms gekregen.

We wachten rustig af :)

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:05
lubbertkramer schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 18:52:
[...]
Ik meld mij dan nu ook maar officieel in dit topic na een lange lijdensweg met de LM <> Tesla vanwege dat de vier jaar met mijn Polestar 2 voorbij zijn (heb hier het pilot/plus pakket en benieuwd hoe zich dat in de praktijk gaat verhouden met de AP van Tesla zeker in gevallen met slecht zicht als mist waar de Polestar dan nog sensoren heeft naast de camera's) .

15-09 - bestelling via de LM geplaatst voor een Model Y achterwielaandrijving standard range Deep blue metallic met witte bekleding en de trekhaak als accessoire om de bijtelling te verlagen
7-10 - Contact gezocht met LM omdat Tesla de blue metallic van de website verwijderd had en ik nog geen RN nummer had, ik moest vertrouwen hebben want alles was geregeld en ik zou spoedig meer horen. Hierna heb ik 2-3 x per week contact gezocht met LM voor een update omdat Tesla mij uiteraard niet verder kon helpen zonder RN.
3-11 - Bericht van LM dat de bestelling niet goed is gegaan en dat Tesla bij het opnieuw indienen de bestelling afgekeurd heeft (logisch aangezien er geen deep blue metallic meer was).

Hiertussen toch gaan kijken of ik alsnog een model Y zou willen (aangezien deze nu duurder geworden was doordat het alleen maar "premium" long range was geworden) of toch een andere auto via een van de eindejaarsdeals.

6-11 Toch de knoop doorgehakt met een nieuw contract met de LM met de clausule gegarandeerde levering dit jaar voor de Model Y LR RWD Pearl white en de trekhaak als accessoire om de bijtelling te verlagen
10-11 RN nummer ontvangen van Tesla en de model Y zichtbaar in de Tesla app

Verwachte levering staat op 11-31 december, op dit moment nog geen VIN
Inmiddels een afleverafspraak kunnen maken, kenteken in de app oftewel ik ben blij dat ondanks alle drama het gelukt is om dit jaar nog te leveren en op kenteken te krijgen (al valt de verhoging van de bijtelling nu achteraf mee....)

6-11 Toch de knoop doorgehakt met een nieuw contract met de LM met de clausule gegarandeerde levering dit jaar voor de Model Y LR RWD Pearl white en de trekhaak als accessoire om de bijtelling te verlagen
10-11 RN nummer ontvangen van Tesla en de model Y zichtbaar in de Tesla app
12-11 Leverdatum 11 December - 31 December
1-12: Leverdatum N/A
7-12: Leverdatum 17 December - 31 December
11-12: VIN in API
11-12: Leverdatum 16 December - 22 December
15-12 (ochtend): VIN in app
15-12 (ochtend): FACTORY_GATE.isBlocker: "true" β†’ "false"
15-12 (middag): SMS om afspraak te maken en gepland voor 19-12
16-12: Kenteken in app
Drenthe9706 schreef op maandag 15 december 2025 @ 15:53:

Dat is vreemd, heb je hem via LM of prive besteld anders zou ik weleens gaan vragen. Zeker als de geschatte levertijd nu al verlopen is (je krijgt 3 dagen ervoor sms) en op zondag zijn ze gesloten.

[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 16-12-2025 09:55 ]

• P!to
P!to schreef op maandag 15 december 2025 @ 14:16:
Hier sinds vandaag ook VIN in app. :)
Bestelling, 27-11 voor een MY LR AWD Black
Vandaag sms ontvangen. Zaterdag ophalen 8)

• Degebruiker2023
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 08-01 07:30
MY Premium LR zwart, zwart interieur en geen trekhaak besteld op 21-11

Al een tijdje staat verwachte levering op 16-12 - 31-12. Inmiddels zijn we in deze periode aangekomen. Wanneer kan ik een update verwachten? Zijn er anderen met vergelijkbare data?

• R2D2_NL
P!to schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 09:48:
[...]

Vandaag sms ontvangen. Zaterdag ophalen 8)
Hier ook een update, nog geen sms maar wel kenteken in de app

• superwarm
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-01 21:28
username_ schreef op maandag 15 december 2025 @ 23:05:
[...]

Is dat een referral actie? Ben dus vergeten te bestellen via zo'n link. Lees dat je een paar 100 km supercharger krijgt.
Geen referral actie krijgt iedere tesla bestelling..Hoef je niets voor te doen.

• rivsoft
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-12-2025
username_ schreef op maandag 15 december 2025 @ 23:05:
[...]

Ik kreeg 150 km gratis snelladen zonder dat er verwijzingslinks aan mijn bestelling waren toegevoegd.

• Mar.tin
Mijn 2024 Y was 9% vol met ophalen, mijn 2025 Y was 100% vol met ophalen, in beide gevallen 150km Superchargertegoed gekregen voor laden onderweg naar huis. :)

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
Mar.tin schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 11:53:
[...]

Mijn 2024 Y was 9% vol met ophalen, mijn 2025 Y was 100% vol met ophalen, in beide gevallen 150km Superchargertegoed gekregen voor laden onderweg naar huis. :)
Weet iemand of die 150 km supercharging alleen in NL geldig is of is dat ook geldig in het buitenland?

[ Voor 90% gewijzigd door Novadecasa op 16-12-2025 13:58 ]

• Mar.tin
Novadecasa schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 12:02:
[...]

Weet iemand of die 150 km supercharging alleen in NL geldig is of is dat ook geldig in het buitenland?
Zou niet weten waarom dat niet EU wijd is, het is overigens "maar" 30kWh (€10 ish / 200Wh/km) aan tegoed, dus met 1-1,5 superchargesessie is het er doorheen. Dus zou me er niet tΓ© druk om maken :9

• Joris82
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 00:10
8 november besteld, kon hem vandaag (12:00uur) ophalen. Al vorige week alles betaald.
Vanochtend om 7:00 berichtje dat het inruil aanbod is verlopen. (Al welen geaccepteerd) nu kan ik niet wegrijden omdat nieuwe aanbod 190€ minder is dan afgesproken 3 wk geleden). Ga ik niet betalen, het is goed.

Zit hier (Groningen) alweer 1,5 uur te wachten tot iemand het systeem kan pushen.

• ZegHetMaar
Update! :)

Model Y LR RWD, Diamond Black, zwart interieur. (afhalen Tilburg)
29-11: Bestelling doorgegeven aan wagenparkbeheer
9-12: Besteld bij LM
10-12: Bevestigingsmail en sms vanuit Tesla, leverdatum december 2025.
11-12: leverdatum 18-24 december
16-12: VIN in App

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
Mar.tin schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 12:54:
[...]

Zou niet weten waarom dat niet EU wijd is, het is overigens "maar" 30kWh (€10 ish / 200Wh/km) aan tegoed, dus met 1-1,5 superchargesessie is het er doorheen. Dus zou me er niet tΓ© druk om maken :9
Ik maak me er ook niet druk om. Maar als dit ook buiten NL is, dan kan ik dit ook inzetten voor de wintersport ;)
Joris82 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 13:25:
8 november besteld, kon hem vandaag (12:00uur) ophalen. Al vorige week alles betaald.
Vanochtend om 7:00 berichtje dat het inruil aanbod is verlopen. (Al welen geaccepteerd) nu kan ik niet wegrijden omdat nieuwe aanbod 190€ minder is dan afgesproken 3 wk geleden). Ga ik niet betalen, het is goed.

Zit hier (Groningen) alweer 1,5 uur te wachten tot iemand het systeem kan pushen.
Je auto is ook minder waard geworden de afgelopen weken toch? :+
Hopen dat iemand naar je toe komt met 'Keep the Change man'
Succes

[ Voor 42% gewijzigd door Novadecasa op 16-12-2025 13:58 ]

• Vegetto
ZegHetMaar schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 13:44:

Zelfde leverdatum ook al paar dagen vin api maar nog niks in app

• Alexik
MY STD, zwart

28-11 Besteld via LM
11-12 Vin in api
16-12 Vin in app

update 16-12:
details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner Tesla N/A

Betekent:
Auto is geproduceerd en vrijgegeven uit de fabriek. Het voertuig gaat door naar transport / delivery planning.

• Thinkother
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-01 11:34
Thundy schreef op maandag 15 december 2025 @ 17:52:

Zojuist ik kreeg ook een aangepaste;

Delivery Window: "18 December - 31 December" β†’ "8 January - 14 February"
bah

• R2D2_NL
R2D2_NL schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:21:
[...]

Hier ook een update, nog geen sms maar wel kenteken in de app
Zojuist sms gekregen en afspraak gemaakt in de app. Vrijdag ophalen :)

• JWW66
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-01 20:05
Delivery window was 17-31 december
Nu: 30-31 december

Model Y AWD ultra red besteld op 16 november.

• Reloop
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Had gehoopt morgen of donderdag een VIN te krijgen maar dat zit er nu niet meer in denk ik.

MY LR AWD, Stealth Grey, 19", zwart interieur, geen trekhaak, cash

27-11 Besteld
28-11 Bevestiging van tesla, verwachte leverdatum: laatste twee weken van december.
03-12 Delivery window: Dec 2025 β†’ Feb 2026
06-12 Delivery window: 16 December - 31 December
16-12 Delivery window: 8 January - 14 February

• username_
JWW66 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 18:28:
Delivery window was 17-31 december
Nu: 30-31 december

Model Y AWD ultra red besteld op 16 november.
Zelfde schuitje, 9-11 besteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngAZwkCqba2SziWDlECnldmk1ew=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/kDWYbbUkapJcNXjg7FGVZM9a.png?f=user_large

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0RlYvIgFbBinpQU01Gj18P7vgVU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/g8gDZTvw5WJhq6LZaZf6aDL7.png?f=user_large

Morgen is het zover, ik ga dit topic verlaten. succes allen!

[ Voor 20% gewijzigd door bd-casemod op 16-12-2025 19:29 ]

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-01 20:44
username_ schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 19:31:
[...]

Ik heb ook een plukje gefinancierd via Santander. Wil uiteraard ook de BTW kunnen terugvragen.
Heb de eindfactuur nog niet ontvangen dus kan daar niets over zeggen, laat je weten hoe het afloopt?
Ik heb het bij Santander en Tesla gemeld. Inmiddels heb ik een factuur gekregen op mijn eigen naam :).

• Cedje
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-01 20:38
Vandaag mogen ophalen in Londerzeel.
Alles supervlot gegaan en wagen perfect in orde. Rit naar huis was leuk om de auto te leren kennen. Ik kom van een iX3 maar is toch nog nog ff wennen. Ik heb minder pk maar toch voelt hij vlotter. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gtc0TcDWANXErO6qiLZBVQqNyyo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QqnCs0XPFo39wWLUevZmBtbd.jpg?f=fotoalbum_large

• ZegHetMaar

en nu dus ook:

details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner Tesla > N/A
details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker True > False

Morgen hopelijk smsje :) dan is het voor mij echt snel gegaan :9~

• Alexik
R2D2_NL schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 16:13:
[...]

Zojuist sms gekregen en afspraak gemaakt in de app. Vrijdag ophalen :)
Ik ook, net sms en vrijdag ophalen.
Afspraak staat in Tilburg, maar wil graag wijzigen naar Utrecht.
Weet iemand of dit makkelijk kan en welke gevolgen dit eventueel heeft?

• lubbertkramer
Alexik schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:19:
[...]

Aangezien de auto al aan je gekoppeld is zal dit vertraging opleveren, hoeveel kan Tesla je vertellen. Maar volgens mij hanteren ze wel het beleid dat je je afleverplaats op tijd moet wijzigen, voor het ingepland is in het transport.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Alexik schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 22:19:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat Tesla zegt.
Was natuurlijk handiger geweest om dit van te voren te bespreken ipv het moment dat de auto op de aflever locatie staat. Maar persoonlijk zou ik hier niet enorm veel energie in steken als je de auto dit jaar nog wil hebben. Zeker gezien je activiteit in ongeduld in dit topic.

• Vegetto
Update sinds vanmorgen

RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner: "Tesla" β†’ "null"
RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker: "true" β†’ "false"

Tevens nu vin in app

• username_
MY Rood, LR AWD, wit interieur, geen trekhaak
Besteld op 9-11
Nog geen VIN bekend
12-12 update: levering 30-31 dec
17-12: RAW details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "true" β†’ "false"

• ZegHetMaar

Zojuist kenteken ook in App maar nog geen sms JRVXXX

• lubbertkramer
SquareOne schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 17:43:
@gdv75 @Tinus1984
Nieuwe batterij heeft iets grotere capaciteit en betere laadcurve.

Is te zien het het typenummer bij registratie bij RDW, dat weet je pas vlak voor levering.
Typenummer voor een LR RWD met nieuwe batterij is YS5MR.
(5M = nieuwe batterij, R = RWD)

Typenummer voor een LR RWD met oude batterij is YS5LR
(5L = oude batterij, R = RWD)

Laatste letter een D = Dual Motor (AWD)
Inmiddels kon ik mijn kenteken controleren bij de RDW en zie ik inderdaad de YS5MR staan inclusief WLTP van 661 op de RDW website. Tesla website spreekt nog steeds over 622 WLTP

• Sabre77
Vegetto schreef op woensdag 17 december 2025 @ 07:59:
Update sinds vanmorgen

RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.actionOwner: "Tesla" β†’ "null"
RAW details.tasks.deliveryAcceptance.gates.FACTORY_GATE.isBlocker: "true" β†’ "false"

Tevens nu vin in app
Ik heb toch maar even met DeliveryNL gemailed aangezien ik een leverdatum van 18-24 december heb, maar nog geen afspraak kan maken etc.

Volgens DeliveryNL staat de auto te wachten op transport bij de fabriek.

• Vegetto
Sabre77 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:00:
[...]

Ik heb toch maar even met DeliveryNL gemailed aangezien ik een leverdatum van 18-24 december heb, maar nog geen afspraak kan maken etc.

Volgens DeliveryNL staat de auto te wachten op transport bij de fabriek.
heb je al wel vin in app? ik heb ook nog geen afspraak optie geen sms wel zelfde datum 18-24

Edit, heb nu ook een kenteken in app

[ Voor 4% gewijzigd door Vegetto op 17-12-2025 10:25 ]

• JWW66
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-01 20:05
username_ schreef op woensdag 17 december 2025 @ 08:56:
MY Rood, LR AWD, wit interieur, geen trekhaak
Besteld op 9-11
Nog geen VIN bekend
12-12 update: levering 30-31 dec
17-12: RAW details.tasks.scheduling.isMoreThanTwoWeeks: "true" β†’ "false"
Hier dezelfde configuratie plus een trekhaak en ook deze update gehad! Ook Utrecht als aflever locatie?

• username_
JWW66 schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:15:
[...]
Hier dezelfde configuratie plus een trekhaak en ook deze update gehad! Ook Utrecht als aflever locatie?
Ze sturen 'm van de fabriek naar Utrecht idd, maar heb gekozen voor thuislevering.

• SquareOne
  • Laatst online: 08:16
lubbertkramer schreef op woensdag 17 december 2025 @ 09:56:
[...]

Inmiddels kon ik mijn kenteken controleren bij de RDW en zie ik inderdaad de YS5MR staan inclusief WLTP van 661 op de RDW website. Tesla website spreekt nog steeds over 622 WLTP
Ik heb hetzelfde. Schijnt wel dat die 661 WLTP is getest met de 20” velg. Nergens officiel WLTP info over de 19” te vinden.

Vanmiddag auto ophalen trouwens *O*

[ Voor 4% gewijzigd door SquareOne op 17-12-2025 11:07 ]

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:12
SquareOne schreef op woensdag 17 december 2025 @ 11:06:
[...]

Ik heb hetzelfde. Schijnt wel dat die 661 WLTP is getest met de 20” velg. Nergens officiel WLTP info over de 19” te vinden.

Hoelaat? ik ben er om 16:00 in tilburg

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
bd-casemod schreef op woensdag 17 december 2025 @ 11:27:
[...]

Hoelaat? ik ben er om 16:00 in tilburg
Denk dat als je gearriveerd bent in Tilburg je niet meer aan Tweakers denkt hoor :-) Ik vind het in ieder geval echt een beleving om een Tesla in Tilburg op te mogen halen. Veel plezier!

• dvsn
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-01 19:59
Ik mag vanmiddag om 14.00u mij MY STD ophalen 😎

SMA 44x360Wp Oost en 44x360Wp West & SMA 12x265Wp Zuid PVOutput

• lubbertkramer
SquareOne schreef op woensdag 17 december 2025 @ 11:06:
[...]

Dat zou het nog een enkel % beter maken op de 19" :)

Veel plezier vanmiddag, ik moet nog twee dagen wachten tot vrijdagmorgen :)

• Sabre77
Vegetto schreef op woensdag 17 december 2025 @ 10:09:
[...]

heb je al wel vin in app? ik heb ook nog geen afspraak optie geen sms wel zelfde datum 18-24

Edit, heb nu ook een kenteken in app
Nee, nog geen VIN in de App.. ;)

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-01 23:43
bd-casemod schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 19:28:
[Afbeelding]

Morgen is het zover, ik ga dit topic verlaten. succes allen!
Hier wat vergelijkbaars, maar iets later op de dag (ophalen in Hengelo):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvqr8D5Bkyw5OESDFGQv-94bR6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3FlnPErM2IS3N7qWYEUh4kvF.jpg?f=fotoalbum_large

@Vegetto hieronder:
Ik had m op een dinsdag om 16:40 maar volgens mij is dat per auto een handmatige of hoogstens batchgewijze actie door Tesla. Zit m.i. niet aan een standaard tijdstip vast anders hadden we dat hier vast al kunnen terugzien.

[ Voor 13% gewijzigd door bartlauwers op 17-12-2025 13:59 ]

Current: Tesla M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD /n In bestelling: Tesla MY Standard Wit

• Vegetto
vraagje voor degene die al een SMS heeft gehad, kan je die ook in de avond krijgen of is het een bepaalde tijd :-)

• bartlauwers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-01 23:43
- oeps πŸ˜…

[ Voor 98% gewijzigd door bartlauwers op 17-12-2025 13:58 ]

Current: Tesla M3SR+'19-Wit-Aero-TH-HW2.5-nonFSD /n In bestelling: Tesla MY Standard Wit

• lubbertkramer
Vegetto schreef op woensdag 17 december 2025 @ 13:49:
vraagje voor degene die al een SMS heeft gehad, kan je die ook in de avond krijgen of is het een bepaalde tijd :-)
Ik kreeg mijn sms afgelopen dinsdag om 18:50 :)

• Vegetto
zojuist sms gehad kan alleen pas inplannen vanaf de 30e.. ?

• ZegHetMaar

11-12: VIN in API, leverdatum 18-24 december
17-12: Kenteken in App, JRVXXX
Zojuist SMS gekregen en afspraak ingepland voor maandag de 22e om 13.00 uur! *O*

• ZegHetMaar
Vegetto schreef op woensdag 17 december 2025 @ 15:21:
zojuist sms gehad kan alleen pas inplannen vanaf de 30e.. ?
Ah balen man, ik kon 22-23-24e kiezen, was ervan overtuigd dat die van ons een beetje gelijk liepen.. probeer even te bellen?

• Vegetto
ZegHetMaar schreef op woensdag 17 december 2025 @ 15:40:
[...]

Zojuist SMS gekregen en afspraak ingepland voor maandag de 22e om 13.00 uur! *O*
ja heb gebeld, ze zeggen toch blokkade terwijl ik een screenshot heb van de lease dat die er niet is, ze gaan nu intern dat doorgeven en kijken of ik hem dan kan vervroegen.

• SquareOne
  • Laatst online: 08:16
Auto opgehaald! Ging soepeltjes. Wel een flinke kras op de bumper wat opgelost moet worden middels service verzoek.

Succes allemaal! I’m out.
Pagina: 1 ... 102 ... 104 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.