[quote]
Septillion schreef op woensdag 9 april 2025 @ 07:52:
@
Gondelier Je zou de Awtrix gewoon als device in HA moeten hebben. Niet een filter aan in HA? Die zitten mij ook regelmatig in de weg.
@
Septillion @
Hmmbob
Nee, ik heb de Awtrix en of Matrix niet in mijn apparaten zitten. Het waarom weet ik niet, maar het werkt tot noch toe

goed.
Vwb de Awtrix in het logboek daar bleef ik foutmeldingen krijgen als ik in HA in config .yaml de bovengenoemde JUISTE gegevens ingaf en dan de configuratie liet verversen cq controleren bleef ik de foutmelding houden van:
Kan het “logbook” niet vinden.
Na even goed in mijn ogen gevreven heb dacht ik, ja logisch het moet voor mij “logboEk” zijn.
Dat gewijzigd hebbende en opnieuw opgestart was er geen foutmelding meer en dacht klaar.
Mooi niet dus, het logboek bleef om de 6 sec. Pompen.
Toen ben ik in mijn logboek gegaan en heb daar op de 6 seconden melding vande Awtrix geklikt.
Toen kreeg ik het bekende scherm met het tandwieltje rechtsboven, maar er draaide ook een blauwe cirkel in het midden van die pagina ca. 10min. (Ik heb het nog steeds over de Awtrix he 🥴🥴)
Toen op het tandwiel gedrukt en ja hoor ingeschakeld heb ik uitgeschakeld.
Dit is ongeveer een uur geleden, en vanaf die tijd heb ik geen melding meer om de 6 seconden van datum en tijd.
De andere meldingen voor de Awtrix zijn nog wel intact in het logboek.
Bedankt weer voor de hulp.
🤜🤛
@
Septillion
Dat om de 3 - 6 dagen dingetje ben ik mee gestopt.
Het werkt hier gewoon niet👍
[
Voor 3% gewijzigd door
Gondelier op 09-04-2025 14:25
]