Het werkt! Ik heb de code wat meer op mijn interesses laten aansluiten:
code:
1
| "text": "{{ data.0.aircraft_model }} @ {{ (data.0.altitude*0.0003048) | round(3) }} km - {{ (data.0.ground_speed*1.852) | round(0) }} km/h - {{ data.0.aircraft_registration }} ({{ data.0.callsign }}) - {{ data.0.airline }} - {{ data.0.airport_origin_city }} -> {{ data.0.airport_destination_city }}", |
Bovenstaande is de tekstregel die ik stuur. De hoogte is in feet en de snelheid in knots, daar kan ik als grondknuppel zonder vleugels niks mee. Dus doe ik in het geval van die altitude data "*0.0003048" en dan afronden met 3 achter de komma: " | round(3)".
De regel blijft voorbij komen tot de automation nog een keer runt. Om de klok te resetten heb ik op m'n dashboard een knop aangemaakt die de automation nog een keer runt. Als er op dat moment geen vliegtuig in mijn radius zit speelt de regel niet meer af (tot er weer een vliegtuig in m'n radius komt). Waarschijnlijk kan ik dat ook verbinden aan een van de knoppen op de klok zelf, dat gaat waarschijnlijk later nog wel geïmplementeerd worden, dan hoef ik de telefoon niet meer te pakken om dat te doen.
Nu moet ik nog een beetje op zoek naar het customizen van die scrollspeed en hoe lang die regel de tijd krijgt om af te draaien. Dat is in te stellen in het menu van de klok zelf, maar ik wil daar eigenlijk wat meer flexibiliteit in hebben. Bijvoorbeeld dat de klok 10s krijgt en daarna de regel tekst die scrollt 60s of iets dergelijks. Nu krijgt iedere app dezelfde tijd en maximaal 30s, dat is te kort om de hele regel 2x voorbij te laten gaan.
Iemand die dat weet te regelen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verstekbakker op 24-01-2025 19:46 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fYgGMo9iX0R76nQTAGKo9O2e.jpg?f=user_large)
/f/image/r0ui51obXh9OKymHWw9jeirb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WY4zfVu57IMY275gWSFe0cg3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ekp2WpMUJepcjjtHDFgjIetZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Mrn9NLhBX8EZCdsEkWo83uSL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/F2ykxJswerOwF6nBQNlGgGyJ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rhWvHSCCCuccDoUwKLZRWibU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eQttuN29Gop6APN65ix1o5su.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/okjapltskJTaCFL8wTwzKzEm.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/yUusdsHFhdSCYBoTxNlfsyip.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/tMeighxCll6Fc3oXR9hLGhHn.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/wTSgjqJqdlKt5IORO4UPKPuf.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/g2eauYsyZOcouUXMoQsO8hE4.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/lEXGJIOdunr3Ou4wqrxxGQGL.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/ETDvbTcWQofWZoZEriKPcatk.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/cVhu775AL6Iyc9q46t2QnExx.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/ORow8oiw9x7fe38ZmK3pfpac.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/JIoMB66GZEVRDX29ZOIjrVlQ.jpg?f=fotoalbum_medium)