Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 41 ... 81 Laatste
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: BMW en Toyota gaan nauwer samenwerken voor ontwikkeling van waterstof...
Beide autofabrikanten benadrukken de waterstofelektrische auto te zien als een aanvulling op de accuelektrische auto, en niet als een vervanging hiertoyota

voor.
"hiertoyota" hoort daar niet thuis lijkt me? Idem voor "voor.".

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ow, ik zie dat het hele artikel nu weg-gecensureerd is? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delpozo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 14:07
wildhagen schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:29:
Ow, ik zie dat het hele artikel nu weg-gecensureerd is? :?
Aan censuur doen we niet. Het artikel was per ongeluk zonder eindredactie online gegaan en dat wordt nu even rechtgezet.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Delpozo schreef op donderdag 5 september 2024 @ 14:33:
[...]

Aan censuur doen we niet. Het artikel was per ongeluk zonder eindredactie online gegaan en dat wordt nu even rechtgezet.
Dat was snel, hij staat er alweer :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wafeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-08 12:56
https://tweakers.net/nieu...els-te-implementeren.html

In de inleidende tekst staat het wel goed, maar in de titel moet Europa natuurlijk ook vervangen worden door EU. Het VK is nog steeds onderdeel van Europa, dus in deze context past Europa niet.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Chipmaker Microchip Technology onderzoekt cyberaanval, mogelijk data ...
waarbij mogelijk uiteenlopende gegevens over werknemers en klanten gestolen is. De Amerikaanse chipfabrikant onderzoekt nog welke gegevens er gestolen zijn.
is de gegevens gestolen, of zijn de gegevens gestolen? (In de eerste zin staat "is" en in de tweede zin staat "zijn".)
Het bedrijf zette in het boekjaar 2024 ruim 7,6 miljard dollar om.
Moet dat niet 2023 zijn? 2024 is in de boeken nog niet afgesloten.

[ Voor 16% gewijzigd door Bergen op 05-09-2024 19:58 ]

• oja
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-03 14:54

oja

nieuws: Chipmaker Microchip Technology onderzoekt cyberaanval, mogelijk data ...
Het zou onder meer om contactgegevens en gehashte wachtwoorden van werknemers gaan, maar stelt dat er geen klantengegevens gestolen zijn.
Er ontbreekt nog een onderwerp bij 'stelt'. We kunnen makkelijk raden wat dat is, maar het moet wel genoemd worden om de zin kloppend te maken.

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:39

3_s

nieuws: NIO opent 10e Nederlandse accuwisselstation en heeft landelijk dekken...

2e zin: ‘heeft’ vergeten.
met de kanttekening dat NIO niet in heel Europa actief is, maar vooralsnog alleen in Denemarken, Duitsland, Noorwegen en Zweden.
En ook in Nederland, gok ik :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nieuws: NIO opent 10e Nederlandse accuwisselstation en heeft landelijk dekken...
Daardoor het bedrijf naar eigen zeggen nu een landelijk dekkend netwerk.
@3_s Het lijkt erop dat 'heeft' een duur woordje is of zo, ook in deze zin is heeft weggevallen. :+

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 12-09 20:26

YannickSpinner

Redacteur
We zijn weer bij, dank voor de feedback!

@Bergen Boekjaren hoeven niet met kalenderjaren samen te loepn. Microchip verkeert al in het tweede kwartaal van boekjaar 2025 ;)

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:45
nieuws: Spotify brengt afspeellijst uit die meermaals per dag verandert
De daylist-playlist wordt automatisch gegenereerd en baseert zich op de muzieksmaak van de gebruiker op specifieke momenten van de dag, of specifieke dagen van de week.
daylist-playlist → daylistplaylist (onnodig koppelteken, @Hayte)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

YannickSpinner schreef op donderdag 5 september 2024 @ 21:17:
We zijn weer bij, dank voor de feedback!

@Bergen Boekjaren hoeven niet met kalenderjaren samen te loepn. Microchip verkeert al in het tweede kwartaal van boekjaar 2025 ;)
Oh, nooit geweten. Ik kan beter geen accountant worden. :+

nieuws: Lenovo onthult nieuwe Yoga-laptops met Lunar Lake- en Ryzen AI 300-cpu's
een geïntegreerde AMD 880M-gpu op basis van RNDA 3-architectuur.
RNDA → RDNA

[ Voor 29% gewijzigd door Bergen op 05-09-2024 23:00 ]

• richy3908
nieuws: Google verwijdert voorgeïnstalleerde app voor demo-modus van Pixel-te...
Google verwijdert voorgeïnstalleerde app voor demo-modus van Pixel-telefoons
demo-modus → demomodus (onnodig koppelteken, @arnoudwokke, bovendien verderop in het artikel wel aan elkaar geschreven, dus ook nog eens inconsequent)
De app stond al niet op Pixel 9-telefoons en met de update verdwijnt hij ook van voorgaande Pixel-telefoons, zo blijkt uit de release notes van de nieuwe update.
release notes → releasenotes (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=release*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

video: Een geheime controller in je gamelaptop - Videopreview Acer Project D...
Het is weliswaar nog een conceptlaptop, maar als er genoeg intersse is, wil Acer hem wellicht zelfs in productie nemen.
Bij 'intersse' mist een e :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

@arnoudwokke
Omdat de snelheid van radiogolven in principe gelijk is aan die van het licht, is daarmee uit te rekenen hoe ver een ander apparaat verwijderd is.
Bluetooth werkt op basis van radiogolven, zo meen ik mij te herinneren te hebben gelezen in de zin, en niet op basis van licht. Dus dan zou de snelheid van het Bluetooth signaal de snelheid van geluid moeten zijn, wat beduidend lager ligt dan dat van licht.
(343m/s bij 20gr voor geluid, waar licht met 299792458 mm/s voortbeweegt, aldus internet)

Edit: linkje vergeten nieuws: Bluetooth 6.0 laat apparaten onderlinge afstand meten, onder meer voo...

Editje 2: @Delpozo thanks weer wat geleerd zo op de vroege ochtend ;) 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door PeacekeeperNL op 06-09-2024 09:12 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:51

MoniqueVdB

Eindredacteur
Topicstarter
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:23:
@arnoudwokke

[...]

Bluetooth werkt op basis van radiogolven, zo meen ik mij te herinneren te hebben gelezen in de zin, en niet op basis van licht. Dus dan zou de snelheid van het Bluetooth signaal de snelheid van geluid moeten zijn, wat beduidend lager ligt dan dat van licht.
(343m/s bij 20gr voor geluid, waar licht met 299792458 mm/s voortbeweegt, aldus internet)
Ik geef het door aan de redacteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:23:
@arnoudwokke

[...]

Edit: linkje vergeten nieuws: Bluetooth 6.0 laat apparaten onderlinge afstand meten, onder meer voo...
In het artikel staat: "Omdat de snelheid van radiogolven in principe gelijk is aan die van het licht, is daarmee uit te rekenen hoe ver een ander apparaat verwijderd is." Dit is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Samsung gaat met TSMC samenwerken aan productie van HBM4-geheugen
SK hynix
Het bedrijf heet SK Hynix, dus met een hoofdletter H. Staat 2x fout in het aritkel.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richy3908
wildhagen schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:58:

[...]

Het bedrijf heet SK Hynix, dus met een hoofdletter H. Staat 2x fout in het aritkel.
Incorrect, zie ook https://www.skhynix.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Nederland breidt exportregels voor ASML's lithografiemachines uit
Voor lager gepositioneerde machines, zoals duv-lithografiemachines die geen gebruikmaken van immersietechnieken, gelden nu geen restricties.
geen gebruikmaken → geen gebruik maken (zie ook https://taaladvies.net/gebruikmaken-of-gebruik-maken/ en https://onzetaal.nl/taalloket/niet-geen-gebruik-maken-van, @AverageNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 23:59
.geek: Lenovo toont laptop die uit zichzelf scherm kan omklappen en draaien "stwemcommando's " moet waarschijnlijk "stemcommando's" zijn

[ Voor 8% gewijzigd door MineTurtle op 06-09-2024 18:43 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Aantal Nederlandse overheidssites dat voldoet aan toegankelijkheidsei...
DigiToegankelijk zegt er in de eerste helft van 2024 procentueel evenveel diensten zijn die aan die wettelijke verplichting voldoen dan eind 2023.
dan → als (want het is evenveel als, niet evenveel dan, @TijsZonderH)
Dat heeft met name te maken met nieuw beleid, waarbij websites waarbij de C-status langer dan een half jaar duurt automatisch een D-status krijgen.
waarbij websites waarbij de C-status langer dan een half jaar duurt → waarbij websites met een C-status gedurende langer dan een half jaar (niet per se incorrect, maar wel lelijk taalgebruik met twee keer waarbij zo dicht bij elkaar)
Dat gebeurde in april, waardoor veel websites werden 'gedowngrade'.
gedowngrade → gedowngraded (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=downgraden)
Ook stuurt de organisatie meer waarschuwingen
meer waarschuwingen → meer waarschuwingen. (Of was de zin eigenlijk langer en is een deel weggevallen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
.geek: Lenovo toont laptop die uit zichzelf scherm kan omklappen en draaien
De laptop heeft een schermscharnier dat alleen in het midden vast zit.
vast zit → vastzit (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=vastzitten, @TijsZonderH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatts
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 13:27
net als de kabel, dit nu afneembaar is
https://tweakers.net/nieu...lger-van-de-mdr-7506.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Over het hoofd gezien:

nieuws: Aantal Nederlandse overheidssites dat voldoet aan toegankelijkheidsei...
DigiToegankelijk zegt er in de eerste helft van 2024 procentueel evenveel diensten zijn die aan die wettelijke verplichting voldoen dan eind 2023.
zegt er → zegt dat er

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:52

ViezeVis

Sample Text

nieuws: Nederlanders ontvangen Pixel Watch 3 al week voor release via Belsimpel

sepotember

Het zou een citaat kunnen zijn die deze spelfout bevatte.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:11

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
En weer bij! Behalve deze:
wildhagen schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 15:58:

[...]

Het is toch echt SK hynix, maar ben het 100% met je eens als je zou zeggen dat dat er belachelijk uit ziet.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:30
https://tweakers.net/nieu...wdfundingsactie-niet.html

Die laatste zin lijkt me niet te kloppen of Helmond gaat heel lang steunen.
Het HomeComputerMuseum kreeg vorig jaar al
een structurele subsidie van 75.000 jaar toegezegd van de gemeente Helmond.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:19

LankHoar

Langharig tuig

nieuws: HomeComputerMuseum haalt doel van nieuwe crowdfundingsactie niet
Het HomeComputerMuseum kreeg vorig jaar al een structurele subsidie van 75.000 jaar toegezegd van de gemeente Helmond.
Dat lijkt me wel heel veel jaar om subsidie te krijgen :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Nederlanders ontvangen Pixel Watch 3 al week voor release via Belsimpel
"We vragen je daarom om te wachten met het activiteren van uw apparaat tot dinsdag 10 september, zodat je de best mogelijke ervaring krijgt", voegt het bedrijf toe.
activiteren → activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee
  • Registratie: November 2022
  • Niet online
nieuws: Lian Li brengt versie van DAN Case A3-mATX-behuizing met houten voorp...
De A3-mATX kan overweg met Mini- en Micro-ATX-moederborden
Met deze formulering lijkt het alsof de kast Mini-ATX en Micro-ATX ondersteunt. Dat laatste (Micro-ATX) klopt, maar Mini-ATX moet Mini-ITX zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:50
[URL=""]nieuws: Onbemenste Boeing Starliner-capsule met succes terug geland op aarde[/URL]
De astronauten Barry 'Butch' Wilmore en Sunita 'Suni' Williams blijven tot februari 2025 deel uitmaken van de bemanning van het ISS, tot ze kunnen terugvliegen via een Dragon-capsule van SpaceX.
Moet daar niet ook bemensing staan? Niet om hier die hele discussie nog eens opnieuw te voeren, want ik ben niet tegen het gebruik van ‘bemensing’. Maar ik houd wel van consequentie en het lijkt me toch dat daar dan ook ‘bemensing’ moet staan, aangezien het in de rest van het artikel ook zo staat, of zie ik dat verkeerd? :) Of is er een betekenisverschil in dat laatste deel? In dat geval is het natuurlijk geen tikfout. Ik hoor het graag. :)

[ Voor 20% gewijzigd door TheVivaldi op 07-09-2024 11:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vinnie.1234
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-08 23:51
https://tweakers.net/nieu...erug-geland-op-aarde.html

Ombemenst is geen Nederlands woord. Moet Onbemand zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp geweest. Een kleine greep uit de topics.

Een bemenste vlucht?
Blue Origin moet testvlucht New Shepard afbreken en zet noo
Bemensing...?
Klacht over NASA: Starliner keert zonder bemensing terug
Het gebruik van het woord ‘bemenst’

De woordkeuze is een beslissing van de redactie. We gaan deze discussie niet opnieuw voeren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vinnie.1234
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-08 23:51
Een woordkeuze is geen keuze van de redactie. Een redactie hoort fatsoenlijk Nederlands te kunnen en te begrijpen. Een onbemenste vlucht betekend dat er geen mensen aan boord waren, maar wel dieren aan boord zijn. Dieren als honden vallen normaal gesproken onder de bemanning. In dit artikel word een een onbemande vlucht terug gestuurd en geen onbemenste vlucht. Ook dieren waren niet aanwezig op deze vlucht. Door de gekozen woordkeuze klopt het artikel niet meer en word er dus onjuiste informatie verspreid. Dit is ook de reden dat een redactie geen woorden hoort te kiezen, maar normaal ABN hoort te gebruiken. Op het moment dat onbemenste vlucht ook betekend geen dieren (wat de keuze wat het woord nog meet ter twijfel brengt) kan het woord gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZinloosGeweldig
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-09 09:03
Vinnie.1234 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 12:37:
Een woordkeuze is geen keuze van de redactie. Een redactie hoort fatsoenlijk Nederlands te kunnen en te begrijpen. Een onbemenste vlucht betekend dat er geen mensen aan boord waren, maar wel dieren aan boord zijn. Dieren als honden vallen normaal gesproken onder de bemanning. In dit artikel word een een onbemande vlucht terug gestuurd en geen onbemenste vlucht. Ook dieren waren niet aanwezig op deze vlucht. Door de gekozen woordkeuze klopt het artikel niet meer en word er dus onjuiste informatie verspreid. Dit is ook de reden dat een redactie geen woorden hoort te kiezen, maar normaal ABN hoort te gebruiken. Op het moment dat onbemenste vlucht ook betekend geen dieren (wat de keuze wat het woord nog meet ter twijfel brengt) kan het woord gebruikt worden.
Wat een specifieke betekenis voor een woord dat 20 minuten eerder nog geen Nederlands woord was...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PCG2020
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-09 18:11
ZinloosGeweldig schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 13:55:
[...]

Wat een specifieke betekenis voor een woord dat 20 minuten eerder nog geen Nederlands woord was...
'Bemensing' is wel een normaal Nederlands woord, maar geen ander woord voor 'bemanning' (van een voertuig zoals een schip, een vliegtuig of een ruimtecapsule).

'Bemensing' en het afgeleide werkwoord gebruik je bijvoorbeeld in het geval van kantoorpersoneel:
- 'Is de klantenservice wel voldoende bemenst tijdens de zomervakantie?'
- 'Het is doorgaans niet zo druk, dus we kunnen het goed af met de minimale bezetting.'

Een schip is bemand, de bemanning bemenst verschillende secties op het schip en een bemanningslid bezet een bepaalde werkplek op basis van functie. Zo ga je van groot (iedereen) naar middel (team, ploeg, sectie) naar klein (individu) in neutrale termen; er wordt zo ook nergens iets gesuggereerd over in- of exclusie van individuele mensen.

Het gaat om het feit dat 'bemanning' historisch gezien gebaseerd is op het woord 'man' en dat sluit (volgens sommigen) mensen die geen man zijn uit. Je zou dan in principe ook 'bevrouwing' en 'benonbinairing' kunnen gebruiken, maar dan geldt hetzelfde: niet iedereen is vrouw of non-binair. Maar of je dan de term 'bemensing' moet gaan gebruiken omdat dat het meest neutraal over lijkt te komen..? :?

[ Voor 5% gewijzigd door PCG2020 op 07-09-2024 20:22 . Reden: Iets aangevuld ter verduidelijking ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
TheVivaldi schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 11:41:
[URL=""]nieuws: Onbemenste Boeing Starliner-capsule met succes terug geland op aarde[/URL]

[...]

Moet daar niet ook bemensing staan? Niet om hier die hele discussie nog eens opnieuw te voeren, want ik ben niet tegen het gebruik van ‘bemensing’. Maar ik houd wel van consequentie en het lijkt me toch dat daar dan ook ‘bemensing’ moet staan, aangezien het in de rest van het artikel ook zo staat, of zie ik dat verkeerd? :) Of is er een betekenisverschil in dat laatste deel? In dat geval is het natuurlijk geen tikfout. Ik hoor het graag. :)
Hier ook weer:
en in aanmerking komt om nieuwe bemande ruimtevluchten uit te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Daarnaast moet de geslaagde landing ervoor zorgen dat de Amerikaanse fabrikant terug aan vertrouwen wint en in aanmerking komt om nieuwe bemande ruimtevluchten uit te voeren.
Eind vorige maand besloot het agentschap om de capsule zonder bemensing te laten terugkeren. De astronauten Barry 'Butch' Wilmore en Sunita 'Suni' Williams blijven tot februari 2025 deel uitmaken van de bemanning van het ISS, tot ze kunnen terugvliegen via een Dragon-capsule van SpaceX.
Inderdaad een mix, maar kijk uit. Je mag er niks over zeggen... (En gok dat dit ook blijft terugkomen net als de Japanse Duizendknoop.)

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 07-09-2024 21:58 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zoals aangegeven: De woordkeuze is een beslissing van de redactie. We gaan deze discussie niet opnieuw voeren. Graag weer terug naar het melden van spel- en tikfoutjes.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
Illegal_Alien schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 21:52:
[...]

[...]

[...]

Inderdaad een mix, maar kijk uit. Je mag er niks over zeggen... (En gok dat dit ook blijft terugkomen net als de Japanse Duizendknoop.)
Ik wijs de redactie hier slechts op inconsistentie. Ik wil totaal niet geassocieerd worden met die figuren die, ondanks enkele waarschuwingen van de redactie, de discussie over woordkeuze blijven oprakelen.

Over inconsistentie mag je volgens mij weldegelijk iets zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:13
In artikel 'AMD Ryzen 5 7600X3D presteert in recente games beter dan Ryzen 9 7900X3D';
Uit... blijkt dat de AMD Ryzen 5 7600X3D gemiddeld genomen bijna even goed in games presteert dan de Intel Core i5-14600K en i5-13600K.
'Dan' moet 'als' zijn.
Het is 'even goed als' of 'beter dan'.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: MSI komt met fanless mini-ITX-moederbord voor industriële toepassingen
MSI komt met fanless mini-ITX-moederbord voor industriële toepassingen
mini-ITX-moederbord → Mini-ITX-moederbord (zie ook https://www.mini-itx.com/, @JayStout; verderop in het artikel wel correct geschreven)
Het moederbord bevat een enkel 262-pin SODIMM-slot voor DDR5-4800-ramgeheugen.
SODIMM-slot → SO-DIMM-slot (zie ook Wikipedia: Dual in-line memory module; als het zonder koppelteken was geweest, wat het sowieso incorrect geweest vanwege de redactionele regel om maximaal vier opeenvolgende hoofdletters te schrijven)
Er is ook een een M.2-slot met E-key aanwezig voor Wireless LAN- en Bluetooth-connectiviteit.
een een → een

[ Voor 38% gewijzigd door richy3908 op 08-09-2024 16:55 . Reden: Te vroeg op 'verstuur' geklikt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Leaker: prijs Snapdragon 8 Gen 4 gaat met twintig procent omhoog
De leaker gaf geen oorzaken mee voor de mogelijke prijsstijging.
gaf geen oorzaken mee → gaf geen oorzaken (of anders gaf geen oorzaken aan; zie ook lemma meegeven in de Dikke Van Dale, @JayStout)
Het is ook niet duidelijk wat de prijs van de mobiele soc zou kunnen zijn als fabrikanten hogere aantallen afnemen bij Qualcomm en of de prijs van toepassing is voor alle varianten van de chip.
hogere aantallen → grotere aantallen (want het is kleine/grote aantallen, niet lage/hoge aantallen; zie ook lemma aantal in de Dikke Van Dale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: HMD Fusion - Wordt de uitbreidbare telefoon nu wel succesvol?
Onderaan de achterkant van de HMD Fusion zitten zes pogopins.
Onderaan de achterkant → Onder aan de achterkant (zie ook https://taaladvies.net/vlakbij-of-vlak-bij-de-school/, @deepvreezo)
Ze zijn dus niet zo duur als de Motorola Mods ooit waren, en de functionaliteit die ze toevoegen is ook een stuk meer rechttoe-rechtaan, waar er de gekste Mods verschenen, zoals een picoprojector of polaroidprinter.
rechttoe-rechtaan → rechttoe rechtaan (zie ook https://woordenlijst.org/...tml?q=rechttoe%20rechtaan)
Er zijn wel honderden van dat soort controllers, maar de Fusion-outfit werkt via de pogopins en niet via Bluetooth, wat een lagvrije verbinding oplevert.
Bluetooth → bluetooth (want het gaat om bluetooth in het algemeen, niet een specifieke variant of versie)
De hele specificatie voor het maken van een outfit is open source beschikbaar en te downloaden van de website van de fabrikant.
open source → opensource (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=opensource en vergelijk met https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=open%20source)
Het toestel komt uit met de bijna achterhaalde Androidversie 14 en krijgt twee upgrades, plus drie jaar aan security-updates.
Androidversie → Android-versie
Wat we tot nu toe van de Fusion en zijn ‘outfits’ hebben gezien is ook wat meer rechttoe-rechtaan dan de eerdere Motorola Z-serie met zijn Mods, waarvoor de gekste accessoires uitkwamen, die soms wel erg duur waren.
rechttoe-rechtaan → rechttoe rechtaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayStout
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-06 20:53

JayStout

Redacteur
Tot hier aangepast! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

nieuws: China is 'ontevreden' over nieuwe exportregels voor ASML’s lithografi...
De overheid zou maatregelen die de Chinees-Nederlandse samenwerking voor halfgeleiders schade kan toebrengen, moeten voorkomen.
kan → kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Deze is denk ik in alle consternatie over het hoofd gezien:

nieuws: Onbemenste Boeing Starliner-capsule met succes terug geland op aarde
Daarnaast moet de geslaagde landing ervoor zorgen dat de Amerikaanse fabrikant terug aan vertrouwen wint en in aanmerking komt om nieuwe bemande ruimtevluchten uit te voeren.
bemande → bemenste
De astronauten Barry 'Butch' Wilmore en Sunita 'Suni' Williams blijven tot februari 2025 deel uitmaken van de bemanning van het ISS, tot ze kunnen terugvliegen via een Dragon-capsule van SpaceX.
bemanning → bemensing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Topicstarter
Het is nu aangepast. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Topman AMD: focus bedrijf ligt niet meer op ontwikkeling van high-end...
Huynh benadrukt aan het einde van het interview dat gamers zich geen zorgen moeten maken.
moeten maken → hoeven te maken (Vlaams taalgebruik, @JayStout; zie ook https://taaladvies.net/hoeven-moeten-in-ontkennende-zin/)
Er zijn ook gamingproducten in de maak voor zogenoemde enthusiasts.
zogenoemde enthusiasts → enthousiastelingen (of anders 'zogenoemde enthusiasts', maar mijns inziens voegt dit niets toe; je kunt zelfs 'enthousiasten' schrijven indien gewenst. Vergelijk ook lemma enthousiast in de Dikke Van Dale met lemma enthousiasteling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

nieuws: Ctivd ziet 'onzorgvuldigheden' bij inzet van virtuele agenten door AI...
De Ctivd merkt op dat er maatregelen zijn voor de veiligheid van de agenten, is de geheimhouding van de agenten 'op een rechtmatige manier geregeld' en wordt er goed verslag gelegd van de online operaties.
Zowel 'is' als 'wordt' moeten een stukje verschuiven. Je kunt -naar wens- ook nog een of twee keer 'dat' toevoegen:

De Ctivd merkt op dat er maatregelen zijn voor de veiligheid van de agenten, [dat] de geheimhouding van de agenten 'op een rechtmatige manier geregeld' is en [dat] er goed verslag gelegd wordt van de online operaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• debroervanhenk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-09 18:29
nieuws: Topman AMD: focus bedrijf ligt niet meer op ontwikkeling van high-end...
"Zonder schaal, trekken we geen ontwikkelaars aan"
Die komma hoort daar niet. Hij staat er ongetwijfeld in het originele Engelse citaat, want daar strooien ze graag met komma’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

nieuws: Tiende generatie Apple Watch heeft groter scherm
Apple heeft zijn tiende generatie Apple Watch aangekondigd. De Series 10 heeft onder meer groter scherm dan zijn voorgangers.
onder meer groter → onder meer een groter
De Series 10 krijgt dieptedetectie en een thermometer voor in het water, wat in de watchface zal komen.
wat → die

Zodat de lezer niet kan denken dat er water in de watchface zal komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

nieuws: AirPods 4 hebben variant met actieve ruisonderdrukking
Ook de transparantiemodus en adaptieve audio komt op de AirPods 4.
komt → komen
Daarnaast hebben de duurdere versie van de vierde generatie AirPods 'conversation awareness'
versie → versies

Er ontbreekt hier trouwens ook een punt aan het eind.
De AirPods 4 hebben 'personalizes spatial audio' en hebben ondersteuning voor isolatie van stemgeluiden.
personalizes → personalized
Die minimaliseren luide geluiden tijdens het dragen.
minimaliseren → minimaliseert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

nieuws: Panasonic kan 4680-EV-accucellen produceren, 'zorgt voor goedkopere E...
De 4680-accucellen zijn cilindrische cellen, net als de 2170, maar zijn groter en hebben vijf keer zoveel capaciteit als die 2170-cellen.
maar zijn → maar ze zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

nieuws: Apple kondigt iPhone 16 aan, Pro-modellen hebben groter scherm
Er is een CPU-cluster met zes kernen, met twee prestatieklernen.
prestatieklernen → prestatiekernen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

Wel heeft de reguliere versie nu de Actieknop die ook op de iPhone 15 Pro.
op de iPhone 15 Pro. → op de iPhone 15 Pro zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

Die kan nu aangepast worden om een andere app overdag te openen dan 's avonds.
overdag → overdags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

De software kan wind in audio van video's verminderen.
wind → windgeruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwolschBalletje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
de Plus komt uit voor 119 euro dollar voor de 128GB-versie.
Die wil ik hebben, wat een koopje!!!!!!
… of misschien toch een typo? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

De iPhone 16 kost vanaf 799 dollar, de Plus komt uit voor 899 dollar voor de 128GB-versie.
kost vanaf → kost minstens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
De knop heeft drukgevoeligheid en de mogelijkheid om gebaren op het oppervlak te herkennen. Zo is er te vegen om in te zoomen. Snapchat heeft al ondersteuning ingebouwd om opties weer te geven met een druk op de knop. Daarnaast komt ook het Dynamic Island naar de iPhone 16, in plaats van de notch op de iPhone 15.
Zin kan worden verwijdert. De iPhone 15 had ook al het Dynamic Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:23

Hayte

Nieuwsredacteur
Foutjes zijn aangepast, dank voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

nieuws: OnePlus kondigt in oktober nieuwe flagship aan, vermoedelijk OnePlus 13
Louis zegt de telefoon een 'nieuwe generatie flagship-soc' krijgt die ontwikkeld is door een team dat eerder pc-socs maakte.
zegt de → zegt dat de
Android Authority schrijft op basis van eerdere geruchten dat de 13 een nieuw ontwerp krijgt met 6,8"-2k-scherm en een accucapaciteit van minstens 6000mAh krijgt.
De tweede 'krijgt' kan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:23

Hayte

Nieuwsredacteur
Ik heb de eerste 'krijgt' weggehaald ;) Dank voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
review: Schilderij of televisie? - TCL Nxtframe en Hisense CanvasTV
Ook deze televisie heeft een verwisselbare lijst, iets platter en breder dan die van Samsung. die in sommige varianten lijkt op echt hout.
Samsung. die → Samsung, die
Het systeem op de CanvasTV is uitgebreid met de Art Mode, die wanneer de televisie uitstaat een collectie van 1200 kunstwerken kan weergeven die opgeslagen zijn.
uitstaat → uit staat (uitstaan en aanstaan in de betekenis van ingeschakeld/uitgeschakeld zijn zijn incorrect; zie ook https://zoeken.vandale.nl...2gwn%22%7D&query=uitstaan, @deepvreezo)
Het verschil tussen de Pro- en non-Pro-versies van de Nxtframe is het meegeleverde audiosysteem bij het Pro-model, bestaande uit een relatief dunne soundbar en draadloze subwoofer van Bang&Olufsen.
Bang&Olufsen → Bang & Olufsen (zie ook https://www.bang-olufsen.com/)
Evenals bij de andere merken is de rand van de Nxtframe-televisie te vervangen voor een bezel in een andere kleur of afwerking.
vervangen voor → vervangen door (zie ook https://taaladvies.net/vervangen-voor-door/ en https://onzetaal.nl/taalloket/vervangen-door-voor)
Waar Hisense ervoor kiest om zijn televisie scherper te prijzen dan Samsung, zal het model van TCL juist duurder te worden, zoals het er nu naar uitziet op basis van de prijs in andere delen van de wereld.
duurder te worden → duurder worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Schiphol test jaar lang autonome rolstoelen voor verminderd mobiele r...
De nieuwe test werkt met tien autonome rolstoelen van Whill; dezelfde fabrikant als bij de pilot in begin 2023.
Whill; dezelfde → Whill, dezelfde (een puntkomma is hier incorrect, omdat wat erop volgt geen opzichzelfstaande zin is, @Hayte; zie ook https://onzetaal.nl/taalloket/puntkomma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

initiator? Wat is er mis met initiatiefnemer?

Ik dacht dat Tweakers meer Nederlands wilde gebruiken volgens een artikel enige tijd terug?

review: Gamers vechten voor hun rechten - Stop Killing Games eist permanente ...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oja

oja

Cybergamer schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:43:
initiator? Wat is er mis met initiatiefnemer?

Ik dacht dat Tweakers meer Nederlands wilde gebruiken volgens een artikel enige tijd terug?

review: Gamers vechten voor hun rechten - Stop Killing Games eist permanente ...
Initiator is volgens mij geen leenwoord uit het Engels, maar een Nederlands synoniem voor initiatiefnemer (en je spreekt het ook uit op z'n Nederlands).

[ Voor 5% gewijzigd door oja op 09-09-2024 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

oja schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:46:
[...]

Initiator is volgens mij geen leenwoord uit het Engels, maar een Nederlands synoniem voor initiatiefnemer (en je spreekt het ook uit op z'n Nederlands).
Je hebt gelijk! My bad, ik wist dit niet.

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oja

oja

Cybergamer schreef op maandag 9 september 2024 @ 21:51:
[...]

Je hebt gelijk! My bad, ik wist dit niet.
Het wordt ook niet zo vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Render in Meta-app toont onaangekondigde VR-headset, mogelijk goedkop...
Deze hebben een andere indeling dan de drie pilvormige cameraeilanden van de Quest 3 en zijn geclusterd in twee clusters van drie sensors.
cameraeilanden → camera-eilanden (want klinkerbotsing, @Hayte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: AirPods 4 hebben variant met actieve ruisonderdrukking
De duurdere versie heeft actieve ruisonderdrukking, dat al op de AirPods Pro zit.
dat → die (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/index.html?q=onderdrukking, @arnoudwokke)
De AirPods 4 hebben 'personalized spatial audio' en hebben ondersteuning voor isolatie van stemgeluiden.
personalized → personalised (want de Tweakers-redactie gebruikt bij voorkeur Brits-Engels i.p.v. Amerikaans-Engels; zie ook https://dictionary.cambri...rsonalized?q=personalised)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Panasonic kan 4680-EV-accucellen produceren, 'zorgt voor goedkopere E...
Tesla kondigde in 2020 aan de 4680-cellen te gaan gebruiken, deze cellen zitten ook in de Cybertruck.
gebruiken, deze → gebruiken; deze (een komma is hier incorrect, omdat wat erop volgt een opzichzelfstaande zin is, @Hayte; zie ook https://onzetaal.nl/taalloket/puntkomma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:17
video: Apple kondigt iPhone 16's aan, nieuwe Watches en Airpods - Tweakers Up...

In de inhoudsopgave wordt AirPods 4 Pro genoemd. Die bestaat niet. Het gaat hier om een software update voor de al enige tijd bestaande AirPods Pro 2.

De hoofdletters staan ook niet goed in het lijstje: Iphone en Airpod.

[ Voor 7% gewijzigd door jorikc op 09-09-2024 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoniqueVdB

MoniqueVdB

Eindredacteur
Topicstarter
Is aangepast. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magnifix
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Magnifix

Eat, sleep, grill, repeat

https://tweakers.net/nieu...-en-ontslagronde-aan.html
Ook Northvolt zegt te blijven gevolgen in de toekomst van het bedrijf en van de elektrische auto.
-->
geloven ipv gevolgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krauser
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:05
nieuws: Zweedse EV-accufabrikant Northvolt kondigt 'stroomlijning' en ontslag...

Laatste zin van het artikel klopt niet:
Ook Northvolt zegt te blijven gevolgen in de toekomst van het bedrijf en van de elektrische auto.
Wordt hier geloven bedoelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knokki
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07 14:32
In nieuws: TrendForce: ssd's zijn afgelopen kwartaal 15 procent duurder geworden

Volgens het analistenbureau komt dat De nandflashindustrie zag de totale omzet met veertien procent stijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan.vriend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 10:13
nieuws: Zweedse EV-accufabrikant Northvolt kondigt 'stroomlijning' en ontslag...

"Ook Northvolt zegt te blijven gevolgen in de toekomst van het bedrijf en van de elektrische auto."

gevolgen = geloven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:31
nieuws: Australië wil dit jaar minimumleeftijd invoeren voor sociale media

De Amerikaanse internettoezichthouder eSafety Commissioner
moet zijn:
De Australische internettoezichthouder eSafety Commissioner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oja

oja

.plan: Experimenteren met generatieve AI - Development-iteratie #294
In de afgelopen sprint hebben we geëxperimenteerd met generatieve AI om te onderzoeken wat voor Tweakers zou kunnen werken en waar we (technisch) tegen aanlopen.
tegen aanlopen → tegenaan lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 18:21

AverageNL

Redacteur
We zijn weer bij. Bedankt voor het melden allemaal! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nornbald
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-02 14:28
‘ongelukt’ in titel artikel vandaag om 16.22 geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

nieuws: Sony brengt PlayStation 5 Pro in november uit voor 800 euro
De PlayStation 5 Pro krijgt bij release een adviesprijs voor 800 euro.
Voor → van

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 18:21

AverageNL

Redacteur
Deze zijn ook verbeterd, bedankt allen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
.geek: Stemacteur James Earl Jones overleden op 93-jarige leeftijd
Jones' was met zijn kenmerkende diepe stem verantwoordelijk voor enkele iconische filmkarakters uit de twintigste eeuw.
Jones' → Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: TrendForce: ssd's zijn afgelopen kwartaal 15 procent duurder geworden
De prijsstijgingen worden vooral toegeschreven aan de toenemende vraag naar enterprise ssd’s voor AI-toepassingen, schrijft analistenbureau TrendForce.
enterprise ssd’s → enterprise-ssd’s (want het is een samenstelling van een zelfstandig naamwoord en een initiaalwoord, @Andrei Stiru)
Volgens TrendForce komt dat door door grote voorraden bij pc- en smartphonefabrikanten.
door door → door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
.plan: Experimenteren met generatieve AI - Development-iteratie #294
Experimenteren met generatieve AI - Development-iteratie #294
Development-iteratie → Developmentiteratie (onnodig koppelteken, @jelle.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Australië wil dit jaar minimumleeftijd invoeren voor sociale media
Hoe de wet er precies uit gaan zien voor socialemediaplatforms en wanneer deze precies van kracht wordt, is nog niet duidelijk.
gaan → gaat
Het voorstel stuit op kritiek van digitale rechtenactivisten, schrijft ook persbureau Reuters.
digitale rechtenactivisten → digitalerechtenactivisten (want zijn de activisten digitaal, of de rechten, @Andrei Stiru? Ik denk het laatste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: EU-Hof: Apple moet alsnog 13 miljard euro aan belasting betalen in Ie...
Met de uitspraak komt een juridische strijd tot een einde die al sinds 2016 aansleept.
aansleept → voortsleept (Vlaams taalgebruik, @Andrei Stiru; zie ook lemma aanslepen in de Dikke Van Dale en vergelijk met lemma voortslepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFranxWind
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 11:20

LFranxWind

Redacteur
Tot hier aangepast! Bedankt voor het doorgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
nieuws: Google moet toch 2,4 miljard euro boete betalen voor bevoordelen Goog...
Het Hof oordeelt dinsdag dat de boete die Commissie heeft opgelegd terecht was, schrijven onder andere persbureau AP en Politico.
die Commissie → die de Commissie
Het bedrijf is 'teleurgesteld' met de uitspraak van de rechtbank, zegt woordvoerder Rory O'Donoghue tegen Politico.
'teleurgesteld' met → 'teleurgesteld' over (ik kan geen voorbeelden ervan vinden, maar mijn taalgevoel zegt dat het teleurgesteld zijn in iemand is en teleurgesteld zijn over iets, @LFranxWind; als ik dan toch je aandacht heb: de aanhalingstekens rond teleurgesteld snap ik niet helemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFranxWind

LFranxWind

Redacteur
Nu ook aangepast. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
LFranxWind schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:33:
Tot hier aangepast! Bedankt voor het doorgeven :)
Is onderstaande misschien over het hoofd gezien?

Jones' was met zijn kenmerkende diepe stem verantwoordelijk voor enkele iconische filmkarakters uit de twintigste eeuw.
Jones' → Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFranxWind

LFranxWind

Redacteur
richy3908 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:57:
[...]

Is onderstaande misschien over het hoofd gezien?

[...]

Jones' → Jones
Klopt, had alleen de eerste in de tekst aangepast. Nu moet het wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
LFranxWind schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:58:
[...]

Klopt, had alleen de eerste in de tekst aangepast. Nu moet het wel goed zijn.
Terwijl nou juist die eerste correct was, want bezittelijk … :)

Misschien is het een cachedingetje o.i.d., of moet er het e.e.a. gesynchroniseerd worden, maar ik zie nog steeds Jones' was met zijn kenmerkende diepe stem verantwoordelijk voor enkele iconische filmkarakters uit de twintigste eeuw staan.

[ Voor 30% gewijzigd door richy3908 op 10-09-2024 20:01 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 81 Laatste