nieuws: Bug leidt tot hernoemen printers van andere merken naar HP-printers i...
Geen idee overigens hoe ik kan dubbelklikken op een icoon, als enkel klikken er al toe leidt dat de eigenschappen van de printer worden getoond. Nu heb ik wel Windows 11, dus misschien is het anders op Windows 10. Bovendien is het één grote tegel en maakt het niks uit waar op die tegel ik klik, of dat nou op het icoon aan de linker kant is of ergens anders:
/f/image/KpVXQFwa4a3ROZ3QMo0rvrQC.png?f=fotoalbum_large)
Bij mij was het gedrag anders dan in dit artikel beschreven. Ja, ik had vorige week ook de HP Smart-app in mijn maag gesplitst gekregen, maar zoals je ziet is mijn printer niet hernoemd en heb ik simpelweg deze app gede-installeerd, waarna deze niet meer is teruggekeerd. Maar dat terzijde.
dubbel klikken → dubbelklikken (dubbel klikken betekent wat anders dan dubbelklikken, @arnoudwokke; zie ook dubbelklikken in de Dikke Van Dale en https://woordenlijst.org/#/?q=dubbelklikken)Bovendien leidt het dubbel klikken op een printer-icoon tot een foutmelding.
printer-icoon → printericoon (onnodig koppelteken)Bovendien leidt het dubbel klikken op een printer-icoon tot een foutmelding.
Geen idee overigens hoe ik kan dubbelklikken op een icoon, als enkel klikken er al toe leidt dat de eigenschappen van de printer worden getoond. Nu heb ik wel Windows 11, dus misschien is het anders op Windows 10. Bovendien is het één grote tegel en maakt het niks uit waar op die tegel ik klik, of dat nou op het icoon aan de linker kant is of ergens anders:
/f/image/KpVXQFwa4a3ROZ3QMo0rvrQC.png?f=fotoalbum_large)
Bij mij was het gedrag anders dan in dit artikel beschreven. Ja, ik had vorige week ook de HP Smart-app in mijn maag gesplitst gekregen, maar zoals je ziet is mijn printer niet hernoemd en heb ik simpelweg deze app gede-installeerd, waarna deze niet meer is teruggekeerd. Maar dat terzijde.
:strip_exif()/f/image/fu5OPAOIzme6TeyHH355xAKM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RY14B9Cjjy43cUCEhUnp3BLt.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/k0JE04ImQIzC9HcGAjD33W5d.png?f=user_large)
/f/image/kCpIh6f7jZPRbQSN7SkM37Xx.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RBCfLAAr6ADpeefHWnfOePNQ.jpg?f=user_large)

:fill(white):strip_exif()/f/image/eKEDrTtSjRIISTy3bz0fPSUP.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/zvtKVJRuWupqTCDdtx4G2mr9.png?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LI2aUPJKk8DFchWthgLOL9wy.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XhrBmGm5NGI9vktVcmVgMTIY.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/BZWrRm83JIvg9tbuWvhJI1K5.png?f=user_large)
/f/image/GjW39n0ndrGUuJVtjTMdQ2Xx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/avZOputVhgk2ZcoZmGHFUFzv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iZuNvpEHrunJQOH3TdZSLYfl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TdvAM2822BXyqsvfC2JWY9U6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0h3h1BiHHtknZ78lJvyTjFoT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qu16b2kskXjXeiRhTF5GsS9S.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rTGVDhTn7UMJFcW0TRjhOI82.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/r0xcowq7KtwowfRDfrhOgLAD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/p57FxxKG3nFKPnKnbV3GiYqw.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/kEC0HxuL057jHmeNivgA7pbg.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xaaUPxgabD6phNIkv3JZlWAU.png?f=user_large)
/f/image/FNbwTPdSYSeci4iWTxEhz8P2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dnPx6oWmEUGi9pDJZZd9awAp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FcEfu72k8X9PotzjKnOMM0vk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oLO9IGuZnVEQGHhVQqrMpDUG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Wf2ZIFAiY0iaDVkeyXQsJLY0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZmdqjEZr8QerVzAyM4fh9XMG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6Xy0ghHHFSl1TNOLvDgpUUGU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gI2SJx7aAniDsGRpjN2p1UMJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/luyM8jdh5QVuGErUDbn2GuoL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qrwRlREOCRBAy92NEuRKHl2I.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fmhOq2NNxKOViCaWzz6wB0ia.png?f=user_large)
/f/image/LEtwVPNQa1rTMF7YyJFov4q5.png?f=fotoalbum_large)