scorpio schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:11:
@
MaSw85 heb vandaag mijn komende Scenic maar ingevuld in t excel van dit forum.👌
De 2 weken bedenktijd is gisteren ingegaan. Maar als ik zie hoe snel jij hem hebt gekregen zeg.. Wow.. Durf t niet te hopen dat t mij ook zo vergaat.
Denk wel dat de productie nu goed op gang is gekomen en de d wachttijden wat korter zijn. 🙏🤔
Verheug me er(uiteraard) enorm op.
Vandaag de subsidie aanvraag ingevuld en bevestigd gekregen.. En nu maar wachten
Niet mijn sterkste punt maar ach.. Tijd vliegt.😉
Lekker ff dit forum van t begin af aan lezen 😋
Mooie wagen.. Ook in de jouw gekozen kleur. 👍
Ja, dat was echt bizar. Had ook een voorloopauto dus zat ook niet met uitdienen van een lopend leasecontract. Blijkbaar had de dealer een exemplaar kunnen claimen die al gebouwd was met alle opties die ik had aangevinkt en waren ook de aangevinkte accessoires allemaal beschikbaar. Ik vond vier maanden wachten ook wel lang en dat is ook niet mijn sterkste punt maar wie weet hebben jij en anderen net zo veel geluk!
Dan even een paar foto's van gisteren die ik al beloofd had te delen:
Ik zal later nog wel even een foto maken van de dubbele laadbodem. Dat is wel een fijne accessoire.
Gisteravond geladen bij Fastned (laadpaal komt pas 10 juli). Van 38 naar 88% in 38 minuten (43,5 kWh bijgeladen). Vanochtend vertrokken met 85% batterij/± 421 km ingeschat nog te kunnen rijden en heb voor 97% van de rit van ± 85 km constant 100 km/u kunnen rijden. Aangekomen met 68% batterij en ± 348 km bereik over.
Eerste ervaringen met rijden zijn in ieder geval positief. ACC en afremmen/inschatten van verkeerssituaties werken erg fijn en Google Maps is met herberekenen van de route echt retesnel t.o.v. Maps en Flitsmeister via CarPlay in het verleden (die je dan steeds wilden laten omdraaien op de weg etc.).
Had ook extra apps gedownload (o.a. Waze, weer en Easypark) maar die had ik nog niet werkend. Kan evt. aan het feit hebben gelegen dat ik op dat moment aan het laden was? Vanmiddag maar even een tweede poging doen.