Niet ASN, maar SNS had er vroeger een handje van om met een hogere variabele rente te lokken en meteen daarna de rente weer te laten zakken ver onder de concurrentie. In de hoop dat je niet oplet.
Mensen die hier zitten letten over t algemeen goed op, danwel er zijn anderen die hier waarschuwen als het weer zover ismrmrmr schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 14:56:
Niet ASN, maar SNS had er vroeger een handje van om met een hogere variabele rente te lokken en meteen daarna de rente weer te laten zakken ver onder de concurrentie. In de hoop dat je niet oplet.
Mensen hier letten zo goed op dat er pagina's vol berichten gepost worden als 1 bank een aktie start!DjoeC schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 14:58:
[...]
Mensen die hier zitten letten over t algemeen goed op, danwel er zijn anderen die hier waarschuwen als het weer zover isHet is 1 van de goede dingen in dit topic, chapeau allemaal!
Best logisch. ASN komt met een schimmige actie en voorwaarden waaraan bijna niemand kan voldoen. Leuk om in de belangstelling komen, maar meer is het ook niet. Kortom, een beetje knollen voor citroenen, zoals wel vaker bij banken het geval is.sanook schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:04:
[...]Mensen hier letten zo goed op dat er pagina's vol berichten gepost worden als 1 bank een aktie start!
Je zou haast denken dat ASN een overheidsbank is....Harry720A schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 15:11:
[...]
Best logisch. ASN komt met een schimmige actie en voorwaarden waaraan bijna niemand kan voldoen. Leuk om in de belangstelling komen, maar meer is het ook niet. Kortom, een beetje knollen voor citroenen, zoals wel vaker bij banken het geval is.
Klopt, maar Consors heeft wel een tijdelijke actie dat er tot half april as het opgehoogd wordt tot 2,20% (althans bij mij, kreeg een uitnodiging voor extra storting).Strider schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:28:
Heb ik het goed gelezen dat Consorsbank na de 3 maanden actieperiode een lopende rente hanteert van 0.8% per jaar?
Dat is echt bizar weinig.
[ Voor 7% gewijzigd door Datisraar op 23-12-2025 18:09 ]
Op 17-Dec heeft MeDirect een email gestuurd. Hierin wordt aangekondigd dat per 30-Jan-2026 de diensten niet meer via medirect.nl worden aangeboden, maar alleen nog engelstalig via medirect.com.mt.
Naast de gewone MeSave spaarrekening (die in Malta een andere naam heeft: Easy Access) is er een MeMax Savings Account met 2,00% rente. Maximum inleg per maand is €2K en het maximum saldo is €50K.
Er zijn 1-, 3- en 6-maands deposito's, maar de rentes daarop zijn minder dan een vrij-opneembare spaarrekening bij een NL-grootbank (0,20%, 0,30% en 0,50% resp.).
De langer lopende deposito's hebben gemiddelde rentes.
De diensten worden wel uitgebreider; je krijgt een gratis mastercard debit card bij je betaalrekening, en de mogelijkheid om rekeningen in diverse valuta aan te houden (GBP, USD, AUD, NOK, CAD, CHF, JPY, DKK en SEK) - eventuele niet-Euro betalingen worden dan (voor zover aanwezig) van je betreffende valuta-rekening gehaald.
Heb je een portfolio (bijvoorbeeld gekocht met de €100 bonus die bestaande klanten daarvoor kregen vorig jaar) dan blijft dat bestaan maar je kunt niet meer bijkopen. Via de maltese tak zijn er andere opties.
De Pinned/Bewaarpost wordt later bijgewerkt.
Naast de gewone MeSave spaarrekening (die in Malta een andere naam heeft: Easy Access) is er een MeMax Savings Account met 2,00% rente. Maximum inleg per maand is €2K en het maximum saldo is €50K.
Er zijn 1-, 3- en 6-maands deposito's, maar de rentes daarop zijn minder dan een vrij-opneembare spaarrekening bij een NL-grootbank (0,20%, 0,30% en 0,50% resp.).
De diensten worden wel uitgebreider; je krijgt een gratis mastercard debit card bij je betaalrekening, en de mogelijkheid om rekeningen in diverse valuta aan te houden (GBP, USD, AUD, NOK, CAD, CHF, JPY, DKK en SEK) - eventuele niet-Euro betalingen worden dan (voor zover aanwezig) van je betreffende valuta-rekening gehaald.
Heb je een portfolio (bijvoorbeeld gekocht met de €100 bonus die bestaande klanten daarvoor kregen vorig jaar) dan blijft dat bestaan maar je kunt niet meer bijkopen. Via de maltese tak zijn er andere opties.
De Pinned/Bewaarpost wordt later bijgewerkt.
Dit is echt de eerste bank waarbij het valideren van mijn ID echt een gedoe is. De apps zijn niet instaat om de NFC chip van mijn paspoort te lezen, dus als laatste optie moet ik een videogesprek met een medewerker van Postident inplannen.Datisraar schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 18:08:
[...]
Klopt, maar Consors heeft wel een tijdelijke actie dat er tot half april as het opgehoogd wordt tot 2,20% (althans bij mij, kreeg een uitnodiging voor extra storting).
BlaBlaBla
Triodos actie tot 31 december_1-jarig spaardeposito met 1,80% vaste rente. Niet echt heel bijzonder.
Inderdaad, volgens spaarinformatie zijn er al 10 die een betere rente geven bij zo'n deposito. De hoogste daar is Nexent (vh Credit Europe) met 2,5%Coffeeroam schreef op woensdag 24 december 2025 @ 08:43:
Triodos actie tot 31 december_1-jarig spaardeposito met 1,80% vaste rente. Niet echt heel bijzonder.
Vraag over de ASN actie, waarbij je 50 euro krijgt wanneer je je geld 3 maanden laat staan. Mij is onduidelijk of deze actie te combineren is met een ASN deposito. Oftwel, stel je stort bv 2500 euro op je nieuwe ASN rekening, en opent een ASN deposito waar je dit geld opzet (en 3 maanden vastzet). Krijg je dan alsnog de 50 euro van de ASN spaaractie?
De voorwaarden zijn daar niet duidelijk in: https://www.asnbank.nl/sp...oorwaarden-overzicht.html
De voorwaarden zijn daar niet duidelijk in: https://www.asnbank.nl/sp...oorwaarden-overzicht.html
Ik zie geloof ik andere termijn deposito's en rentes https://www.medirect.com.mt/save/fixed-term-deposit/GroteVoet459 schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 20:10:
Op 17-Dec heeft MeDirect een email gestuurd. (..)
(..)
3mnd, 6mnd, 1jr en langer tegen 1%, 2,05% en 2,35% resp. op jaarbasis in euro tenminste.
Of kijk ik niet goed? (nog steeds niet de hoofdprijs trouwens, meer de checkvraag of je bericht klopt)
Die zie ik nu ook - vreemd ...esaxum schreef op woensdag 24 december 2025 @ 11:47:
[...]
Ik zie geloof ik andere termijn deposito's en rentes https://www.medirect.com.mt/save/fixed-term-deposit/
3mnd, 6mnd, 1jr en langer tegen 1%, 2,05% en 2,35% resp. op jaarbasis in euro tenminste.
Of kijk ik niet goed? (nog steeds niet de hoofdprijs trouwens, meer de checkvraag of je bericht klopt)
Volgens mij is de depositorekening een andere rekening dan de spaarrekening waar je het bedrag moet laten staan. Dus in jouw voorbeeld geen 50 euro extra.lucatoni schreef op woensdag 24 december 2025 @ 11:38:
Vraag over de ASN actie, waarbij je 50 euro krijgt wanneer je je geld 3 maanden laat staan. Mij is onduidelijk of deze actie te combineren is met een ASN deposito. Oftwel, stel je stort bv 2500 euro op je nieuwe ASN rekening, en opent een ASN deposito waar je dit geld opzet (en 3 maanden vastzet). Krijg je dan alsnog de 50 euro van de ASN spaaractie?
Ik zit al een tijdje bij Raisin. Op zich wel aardig, maar hun app is echt een ramp. Bovendien is het irritant dat je telkens je geld twee keer moet overmaken en daar dan ook telkens minimaal 1 dag (dus totaal 2 dagen) op moet wachten. Ik ben op zoek naar een bank die goede rente biedt, een normale app én instant overboekingen. Ik heb gekeken naar die link in het openingstopic die verwijst naar een of ander register waarin je zou moeten kunnen vinden of een bank instant overboekingen ondersteunt, maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Ik heb pas sinds kort een rekening. Maar ik loop er regelmatig tegenaan dat aanloggen op de pc niet meteen goed gaat. E-mail en Wachtwoord heb ik wel goed ingevuld, want door in dit scherm op "Login" te klikken kom ik wel verder.trab_78 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 12:03:
Ik zit al een tijdje bij Raisin. Op zich wel aardig, maar hun app is echt een ramp. Bovendien is het irritant dat je telkens je geld twee keer moet overmaken en daar dan ook telkens minimaal 1 dag (dus totaal 2 dagen) op moet wachten. ...
:strip_exif()/f/image/EtBrriHsdbN0VGTpquI6mlBX.png?f=user_large)
Herkennen anderen hier dit gedrag ? Tijdens de eerste poging is er geen "Ik ben een mens" deel.
Ik gebruik de brave browser.
Met betrekking tot de doorlooptijd: is raisin "365/24/7" ? Of kan ik met de feestdagen beter even wachten ?
[ Voor 12% gewijzigd door W1ck1e op 24-12-2025 13:23 ]
Nee, dat herken ik niet. Maar ik log eigenlijk alleen maar in via hun app om mijn iPhone.W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 13:18:
[...]
Ik heb pas sinds kort een rekening. Maar ik loop er regelmatig tegenaan dat aanloggen op de pc niet meteen goed gaat. E-mail en Wachtwoord heb ik wel goed ingevuld, want door in dit scherm op "Login" te klikken kom ik wel verder.
[...]
Herkennen anderen hier dit gedrag ? Tijdens de eerste poging is er geen "Ik ben een mens" deel.
Nee, dat is precies wat ik zo vervelend vind aan Raisin. Overboeken gaat alleen op werkdagen, en duurt ook een werkdag. En omdat het altijd via de Raisin-tussenrekening gaat, moet je dus feitelijk steeds twee overboekingen doen en ben je dus twee werkdagen aan het wachten.W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 13:18:
[...]
Met betrekking tot de doorlooptijd: is raisin "365/24/7"? Of kan ik met de feestdagen beter even wachten?
[ Voor 7% gewijzigd door trab_78 op 24-12-2025 13:51 ]
Herken ik niet. Ik log altijd in met FF. Misschien coockie settings?W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 13:18:
[...]
Ik heb pas sinds kort een rekening. Maar ik loop er regelmatig tegenaan dat aanloggen op de pc niet meteen goed gaat. E-mail en Wachtwoord heb ik wel goed ingevuld, want door in dit scherm op "Login" te klikken kom ik wel verder.
[Afbeelding]
Met betrekking tot de doorlooptijd: is raisin "365/24/7" ? Of kan ik met de feestdagen beter even wachten ?
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Gebruik je een wachtwoord manager? Mogelijk dat er iets in het typen "te snel" gaat of dat er een veldje wordt gemist?W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 13:18:
[...]
[Afbeelding]
Ik weet niet wat hier aan de hand is, maar een veel voorkomende oorzaak van niet herkennen van een wachtwoord dat er een verschillend controlemechanisme is gebruikt bij het eerst opgeven van het wachtwoord en een gelimiteerde set toegestane karakters bij invullen. Dan kan gebeuren als je niet alfanumeriekekarakters gebruikt, vaak aanhalingstekens, redirecttekens, punt-komma. Of weinig gebruikte tekens zoals ¬ en ˜.W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 13:18:
Er zit soms ook nog een verschil in client-side checks en server-side checks. Soms vanwege formele pseudo-veiligheidsregels en soms omdat men oude code gebruikt die niet (altijd) een input security check doet.
Een andere mogelijke oorzaak is dat het wachtwoord niet beschikbaar is gemaakt en dat daar tijd over heen gaat. Maar ik zou eerst eens een wachtwoordwijziging proberen zonder speciale tekens. Bij wijzigen wordt meestal de juiste karakterset aangegeven.
@mrmrmr cijfers, letters en een plusje. Dat lijkt mij allemaal niet speciaal. Het wachtwoord heb ik steeds correct ingevoerd, immers bij een 2de klik op een Login knop lukt het wel.
@DjoeC geen wachtwoord manager. Wel handwerk. Geen knippen en plakken
@Nico Klus Volgens is brave een privacy vriendelijke browser. Ik heb even geen idee van de cookies.
@Nico Klus Volgens is brave een privacy vriendelijke browser. Ik heb even geen idee van de cookies.
[ Voor 34% gewijzigd door W1ck1e op 24-12-2025 15:24 ]
Ik vind de app juist wel overzichtelijk. Ik selecteer in de ochtend een deposito en maak ook in de ochtend geld over vanuit ASN naar Raisin. In de middag staat op de rekening van Raisin (onder gereserveerd). Daarna moet het natuurlijk nog naar de geselecteerde bank, en dat gebeurt dan meestal de volgende dag. Ik ben meestal maar 1 dag kwijt en ik maak maar 1 keer het geld over. Het is natuurlijk afhankelijk van de bank, soms duurt het 2 dagen.trab_78 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 12:03:
Ik zit al een tijdje bij Raisin. Op zich wel aardig, maar hun app is echt een ramp. Bovendien is het irritant dat je telkens je geld twee keer moet overmaken en daar dan ook telkens minimaal 1 dag (dus totaal 2 dagen) op moet wachten. Ik ben op zoek naar een bank die goede rente biedt, een normale app én instant overboekingen. Ik heb gekeken naar die link in het openingstopic die verwijst naar een of ander register waarin je zou moeten kunnen vinden of een bank instant overboekingen ondersteunt, maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Mijn eerste storting (het bij het klant worden door mij aangekondigde bedrag) heb ik vanmorgen overgemaakt naar het iban nummer in de webomgeving, zoals beschreven in de email van raisin is al een paar uur later van ASN bij raisin binnen gekomen. Dat is al goed.gloopie schreef op woensdag 24 december 2025 @ 15:31:
...
maak ook in de ochtend geld over vanuit ASN naar Raisin. In de middag staat op de rekening van Raisin (onder gereserveerd). ...
/f/image/zl2l1sJXjzCQiTBt1hNGjq80.png?f=fotoalbum_large)
Gaat deze eerste boeking vanzelf door naar de RenteBoost rekening ? Of moet ik dat zelf nog doen ? Maar ik heb er (nog) geen iban nummer van.
Ik heb nu "shields are up" uitgeschakeld binnen brave voor de raisin website. Kijken of dat verbetering geeft. Tot nu toe wel.
[ Voor 6% gewijzigd door W1ck1e op 24-12-2025 15:55 ]
OK... Dan kan ik alleen nog bedenken: CAPS LOCk aan oid.... Even mijn WW bekeken maar dat zit vol met speciale special characters, da's dus iig geen probleem bij Raisin. Ook een lang wachtwoord (gegenereerd door Keepass) is geen probleem. Cookies zijn bij mij nooit een probleem -> ik draai cookieautodelete, 15 seconden nadat een site gesloten is is alles weg.W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 15:20:
@mrmrmr cijfers, letters en een plusje. Dat lijkt mij allemaal niet speciaal. Het wachtwoord heb ik steeds correct ingevoerd, immers bij een 2de klik op een Login knop lukt het wel.
Als je geen PLANxxx code in de omschrijving hebt gezet staat en blijft het op je Raisin-rekening en moet je het handmatig doorzetten naar het gewenste produkt.W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 15:51:
[...]
Gaat deze eerste boeking vanzelf door naar de RenteBoost rekening ? Of moet ik dat zelf nog doen ? Maar ik heb er (nog) geen iban nummer van.
Heb je wel een (correcte) PLANxxx code voor een product meegegeven dan wordt het automatisch doorgezet - soms zie je het dan heel kort geparkeerd staan op je Raisin-rekening.
Wachtwoord is gecontroleerd en blijkt goed. Wordt echter niet als zodanig herkend. Pas bij de 2de klik op "Login". Na verschijnen van "ik ben een mens", met reeds ingevuld vinkjeDjoeC schreef op woensdag 24 december 2025 @ 16:02:
[...]
OK... Dan kan ik alleen nog bedenken: CAPS LOCk aan oid.... Even mijn WW bekeken maar dat zit vol met speciale special characters, da's dus iig geen probleem bij Raisin. Ook een lang wachtwoord (gegenereerd door Keepass) is geen probleem. Cookies zijn bij mij nooit een probleem -> ik draai cookieautodelete, 15 seconden nadat een site gesloten is is alles weg.
[ Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 24-12-2025 16:23 ]
Dat klinkt als een soortgelijke beveiliging als bij Garanti - als je gegevens automatisch ingevuld worden moet je met je muis in het loginnaam of wachtwoord veld klikken (daarmee wordt je een mens/vinkje aan) en dan pas op de login-knop.W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 16:20:
[...]
Wachtwoord is gecontroleerd en blijkt goed. Wordt echter niet als zodanig herkend. Pas bij de 2de klik op "Login". Na verschijnen van "ik ben een mens", met reeds ingevuld vinkje
Ik vul het zelf in. Geen manager.GroteVoet459 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 16:27:
[...]
Dat klinkt als een soortgelijke beveiliging als bij Garanti - als je gegevens automatisch ingevuld worden moet je met je muis in het loginnaam of wachtwoord veld klikken (daarmee wordt je een mens/vinkje aan) en dan pas op de login-knop.
Is er iemand die Umwelt of Qurion voor 1 okt had?
En zo ja werd de rente op 30 september uitgekeerd of op 1 okt?
Dan weet ik of ik de rente op de 31e of op 1e kan verwachten.
Ik kan nergens de daadwerkelijke dag vinden.
Hetzelfde voor Qurion
Deze beide banken keren per Q uit.
En zo ja werd de rente op 30 september uitgekeerd of op 1 okt?
Dan weet ik of ik de rente op de 31e of op 1e kan verwachten.
Ik kan nergens de daadwerkelijke dag vinden.
Hetzelfde voor Qurion
Deze beide banken keren per Q uit.
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Je moet echt de minimaal 2500 euro op je ASN spaarrekening onafgebroken 3 maanden laten staan.lucatoni schreef op woensdag 24 december 2025 @ 11:38:
En je moet die rekening aanhouden tot nádat je de bonus hebt ontvangen, anders kunnen ze het niet op je rekening storten.
Wel kun je bv. 3000 euro storten op je spaarrekening en vervolgens 500 naar je deposito inleggen. Dan krijg je de bonus ook.
Naar Raisin toe gaat inderdaad redelijk vlot. Vooral als je zo’n speciale code in de omschrijving zet, dan wordt het automatisch doorgezet naar de juiste bank. Dus hoef je maar 1 stap te doen. Van Raisin naar je betaalrekening moet altijd in 2 stappen. Bij mij duurt dat altijd wel echt minimaal 2 dagen al met al.gloopie schreef op woensdag 24 december 2025 @ 15:31:
[...]
Ik vind de app juist wel overzichtelijk. Ik selecteer in de ochtend een deposito en maak ook in de ochtend geld over vanuit ASN naar Raisin. In de middag staat op de rekening van Raisin (onder gereserveerd). Daarna moet het natuurlijk nog naar de geselecteerde bank, en dat gebeurt dan meestal de volgende dag. Ik ben meestal maar 1 dag kwijt en ik maak maar 1 keer het geld over. Het is natuurlijk afhankelijk van de bank, soms duurt het 2 dagen.
Over de app: ik vind het echt heel onoverzichtelijk. Ik weet nooit of ik naar instellingen moet, of op het saldo moet tikken. Het afsluiten va een nieuwe rekening is dan weer altijd “in your face”, terwijl je dat niet vaak doet.
Je bedoelt: van een achter Raisin hangende bank..... Van de Raisin rekening zelf is maar een paar uurtjes.trab_78 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:22:
[...]
Van Raisin naar je betaalrekening moet altijd in 2 stappen. Bij mij duurt dat altijd wel echt minimaal 2 dagen al met al.
Een betaal- of spaarrekening openen gaat ongetwijfeld gepaard met identificatie.Coffeeroam schreef op woensdag 24 december 2025 @ 16:56:
[...]En je moet die rekening aanhouden tot nádat je de bonus hebt ontvangen, anders kunnen ze het niet op je rekening storten.
(Afgeleide Identificatie is immers niet meer toegestaan).
Geef bijv. ASN een vinger en ze nemen je hele hand.
Laatst bij -afgedwongen- her-identificatie ten kantore paspoort overlegd.
Lezen ze ook even de chip op je paspoort uit.
Volgens mij hebben ze dan gelijk je vingerafdrukken te pakken.
Je vingerafdruk staat niet op je paspoort.Harry720A schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:49:
[...]
Een betaal- of spaarrekening openen gaat ongetwijfeld gepaard met identificatie.
Wiskunde is de taal van de natuur.
https://www.rijksoverheid...poort-en-identiteitskaartIn uw paspoort of identiteitskaart (ID-kaart) staan persoonsgegevens. Zoals uw achternaam, voornamen en geboortedatum. Uw paspoort of identiteitskaart heeft ook een chip. Hierin staan ook 2 van uw vingerafdrukken.
Dit heb ik ook heel af en toe (maar de laatste tijd bijna nooit meer). De login is af en toe een beetje gaar bij Raisin. Maar een 2e keer werkt dan wel meteen.W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 13:18:
[...]
[Afbeelding]
Ook alleen maar gezien via desktop browser (Chrome/Vivaldi in mijn geval), nooit op mobile.
Steeds meer banken doen dat, ING en Rabobank ook.Harry720A schreef op woensdag 24 december 2025 @ 17:49:
[...]
Een betaal- of spaarrekening openen gaat ongetwijfeld gepaard met identificatie.
Ter voorkoming van witwassen zeggen ze.
Mocht iemand anders hier ook tegenaan lopen: probleem is opgelost door alle data van de app te wissen (cache en opslag). Daarna eenmalig inloggen met wachtwoord en daarna biometrisch inloggen aanzetten en alles werkt weer.Out.of.Control schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 17:09:
Hebben meer mensen er last van dat inloggen in de Raisin app alleen nog maar lukt met username/wachtwoord en niet meer via de vingerafdruk (op Android, in mijn geval een Pixel 8a)?
Paar dagen geleden heb ik gezichtsherkenning aangezet en bij de meeste apps die biometrisch inloggen ondersteunen moet je dan weer eenmalig opnieuw inloggen met username/wachtwoord (net als na het toevoegen van een extra vingerafdruk). BIj alle apps werkt dat prima en kun je daarna ook met gezichtsherkenning inloggen, behalve bij Raisin. Die blijft maar roepen dat inloggen mislukt, zelfs als ik toch de vingerafdruk gebruik.
Maar het gekke is: ook na het uitzetten van gezichtsherkenning voor het inloggen in apps, blijft de Raisin app mijn vingerafdruk weigeren. Inloggen lukt dus alleen met username/wachtwoord. Ik krijg op geen enkele manier nu inloggen met vingerafdruk werkend, terwijl dat tot voor kort prima functioneerde.
Iemand een idee? Alvast bedankt.
Helaas, ik heb hetzelfde probleem en deze stappen hebben bij mij niet geholpen. Mocht iemand anders nog tips hebben graag.Out.of.Control schreef op woensdag 24 december 2025 @ 19:29:
[...]
Mocht iemand anders hier ook tegenaan lopen: probleem is opgelost door alle data van de app te wissen (cache en opslag). Daarna eenmalig inloggen met wachtwoord en daarna biometrisch inloggen aanzetten en alles werkt weer.
Volgens mij komt dat door je password manager icm een captcha check op de site.trab_78 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 12:03:
Even op veldje met username of password klikken dan wordt het LOGIN blokje aktief.
[ Voor 58% gewijzigd door sanook op 25-12-2025 11:55 ]
@sanook
W1ck1e schreef op woensdag 24 december 2025 @ 15:20:
@DjoeC geen wachtwoord manager. Wel handwerk. Geen knippen en plakken.
Forfaitair rendement op spaartegoeden gaat in 2026 van 1,44% naar 1,28%. De vermogensrendementsheffing wordt dus mogelijk iets lager voor sparen.
Let op dit getal is een voorlopige schatting, wordt pas definitief vastgesteld na afloop van het kalenderjaar, wanneer de gemiddelde rendementen over dat jaar bekend zijn.
Bron: https://open.overheid.nl/...fe-a54b-cebf13427ab5/file (tabel 10)
Let op dit getal is een voorlopige schatting, wordt pas definitief vastgesteld na afloop van het kalenderjaar, wanneer de gemiddelde rendementen over dat jaar bekend zijn.
Nog steeds de verkeerde quote. Je haalt mij aan, maar ik heb helemaal niks gezegd over loginproblemen.
Dit zijn de voorlopige forfaitaire rendementen (zoals in de voorlopige aanslagen). Die van 2025 gaat nog naar 1.36% in werkelijkheid (van 1.44%).Jelle Steenbergen schreef op donderdag 25 december 2025 @ 14:17:
Forfaitair rendement op spaartegoeden gaat in 2026 van 1,44% naar 1,28%. De vermogensrendementsheffing wordt dus mogelijk iets lager voor sparen.
Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.
Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.
Trade Republic heeft zijn eigen topic.
We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.
Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.
Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.
Trade Republic heeft zijn eigen topic.
We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.
Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling