Elandenmelk schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 12:13:
Excuses, want dit is ongetwijfeld eerder voorbijgekomen, maar ik kan de zoekfunctie niet vinden. Ben ik blind of is deze verplaatst?
Mijn vraag: ik heb bij GarantiBBVA een rekening geopend, allemaal soepel. Maar wat is mijn gebruikersnaam..? Ik heb mijn wachtwoord al aangemaakt, maar geen flauw idee hoe ik moet inloggen

. Het is in ieder geval niet mijn e-mailadres. De e-mails doorgespit en ook niets ontvangen betreft de gebruikersnaam.
In mijn geval:
mail 1 met onderwerp: Verificatiecode van Garanti BBVA International
mail 2 met onderwerp: Welkom bij Garanti BBVA International
en inhoud:
Welkom! Hartelijk dank dat u kiest voor sparen bij Garanti BBVA International.
U leest in deze e-mail over de stappen voor het voltooien van uw aanvraag.
Stap 1 – Gouden Internet Rekening (voltooid)
Stap 2 – Identificatie via IDnow
U kunt zich online identificeren via IDnow. Houd uw tablet of smartphone en geldige paspoort of identiteitskaart gereed. Klik op de onderstaande persoonlijke link voor uw identificatie. Volg de stappen om uw identiteitsbewijs te scannen en vervolgens een foto van uzelf te maken:
Heeft u tijdens de aanvraag via iDEAL reeds uw eerste spaarbedrag overgemaakt? Dan hoeft u verder niets meer te doen. Binnen enkele dagen ontvangt u uw rekeningnummer per e-mail.
Indien u geen gebruik heeft gemaakt van iDEAL, ontvangt u binnen enkele dagen uw rekeningnummer om uw eerste storting te voldoen.
Heeft u nog vragen? U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@garantibank.nl of op werkdagen te bellen tussen 09.00 - 17.00 uur op het telefoonnummer 020-5539999.
mail 3: iDEAL - storting spaarrekening (1 euro gedaan op basis mail 2)
mail 4: Uw spaarrekeningnummer
mail 5: Gebruikersnaam internetbankieren
mail 6: Tijdelijke wachtwoord
mail 7: Uw spaarrekening is geactiveerd
Gaat het bij jou niet goed heb je vast 1 van die stappen gemist of niet goed uitgevooerd. Of Garanti is nog niet zover. Bij mij waren de 7 mail binnen 24 uur.
O ja, alles via de website, niet via de app behalve als ik me goed herinner de identificatie.
[
Voor 4% gewijzigd door
DjoeC op 23-05-2026 13:21
]