[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.045.083 views

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-01 12:19
Tjsa, dan blijkt @Taro gewoon gelijk gehad te hebben

0,1% lager op de BTC koers

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 00:11
Hier nog een leuke finfluencer om te volgen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lt3sY1W7eVQ2Kw9WrCP1s2PIzSU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/awhAEBz1yPF4q7alQ9ZSKv8H.jpg?f=user_large

Maktub

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Spannende dag vandaag. *O*

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:16
Zouden de acties van gister nog enige invloed op de beslissing omtrent ETF’s kunnen hebben? Ik denk dat de sec zich kan opmaken voor meerdere rechtzaken als deze “hack” aanleiding is voor afwijzing…

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:42

Vis

Geen woord van Elon zelf hè? Normaal maakt hij altijd wel een cynische tweet op dit soort gebeurtenissen.

Waar is dan dat vrije woord waar hij altijd mee predikt?

Ik denk nog steeds dat dit een mooi stuk toneel is en dat er ergens manipulatie gaande is. Niets is toeval.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:27
Vis schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:28:
Geen woord van Elon zelf hè? Normaal maakt hij altijd wel een cynische tweet op dit soort gebeurtenissen.

Waar is dan dat vrije woord waar hij altijd mee predikt?

Ik denk nog steeds dat dit een mooi stuk toneel is en dat er ergens manipulatie gaande is. Niets is toeval.
Elon was zelf "de hacker". Om de SEC een schop na te geven door van het officiële X account te stellen dat ze geen 2FA ingesteld hadden.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:29:
[...]

Elon was zelf "de hacker". Om de SEC een schop na te geven door van het officiële X account te stellen dat ze geen 2FA ingesteld hadden.
Juist, maar waar blijft dan zijn cynische tweet richting de SEC?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
virofi schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:15:
Zouden de acties van gister nog enige invloed op de beslissing omtrent ETF’s kunnen hebben? Ik denk dat de sec zich kan opmaken voor meerdere rechtzaken als deze “hack” aanleiding is voor afwijzing…
Nee, als er verder geen reden tot afkeur is, dan worden ze niet door deze situatie ineens wel afgekeurd.

Verwacht dat de SEC wel wat claims kan verwachten.

En ik zei het hier laatst al: 2FA via SMS is het slechtste dat je kan doen. Even SIM-swappen en je kunt een account overnemen. Daarom altijd 2FA via een code generator op een lokaal device. Nou is dat voor de SEC of veel bedrijven lastig, maar daar is wel omheen te werken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vis schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:31:
[...]

Juist, maar waar blijft dan zijn cynische tweet richting de SEC?
Dat heeft ie een paar jaar geleden al gedaan,

dat was al op het randje. Al interesseert hem dat geen fuck,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZvXVBGP3_DayPrmhv6Pyj2ETx2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zsk1r3z2OzSc8FGHyzTPpNNG.jpg?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7yZy8-6vlWw_DlqiuJdQY9zCx2M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6VNETkdrGelnEu4CwiokMeJk.jpg?f=fotoalbum_large

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Moet zeggen, 'compromised' klinkt wel een stuk spannender dan het is, wat een geklungel..

Het kijken van een James Bond film zal nooit meer hetzelfde zijn. 'We've been compromised!'

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Als het echt een hacker was….

Waarom dan geen afkeur bericht om te cashen?

(Misschien heeft de hacker het bericht een dag naar voren gehaald)

[ Voor 30% gewijzigd door Coldcat op 10-01-2024 09:28 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• ozan20
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 23-01-2024
Snap sowieso al niet waarom er een hype is omtrent etf Bitcoin. Er zijn al trackers die Bitcoin volgen zoals die van Eck Bitcoin etn etc. Er is zo weinig interesse dat sommige hun etns niet kunnen verkopen vanwege lage volume. Wat maakt deze etf anders dan een etn of etp?

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18-12-2025
Coldcat schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:27:
Als het echt een hacker was….

Waarom dan geen afkeur bericht om te cashen?

(Misschien heeft de hacker het bericht een dag naar voren gehaald)
Ik kan het ergens ook maar lastig geloven dat het een hacker was en dat de SEC geen MFA aan heeft staan.

• Alpina
ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:39:
Snap sowieso al niet waarom er een hype is omtrent etf Bitcoin. Er zijn al trackers die Bitcoin volgen zoals die van Eck Bitcoin etn etc. Er is zo weinig interesse dat sommige hun etns niet kunnen verkopen vanwege lage volume. Wat maakt deze etf anders dan een etn of etp?
Volgens mij neemt deze beslissing wel een hoop drempels weg met name voor de (hele) grote partijen.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:24

• ozan20
Alpina schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:46:
[...]

Volgens mij neemt deze beslissing wel een hoop drempels weg met name voor de (hele) grote partijen.
Ik snap het en groot gelijk, maar er zijn toch een boel Bitcoin etn/etp producten te vinden op de beurs die ook de bitcoin volgt. Wat maakt deze etf beter dan etp/etn?

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 04:46
Als er geen goed nieuws komt vandaag, zullen we morgen toch weer een dip dagje krijgen zoals van ouds :>

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 16:59
Pinsa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:53:
Als er geen goed nieuws komt vandaag, zullen we morgen toch weer een dip dagje krijgen zoals van ouds :>
dikke prima! :)

nothing stops this train

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:53:
[...]

Ik snap het en groot gelijk, maar er zijn toch een boel Bitcoin etn/etp producten te vinden op de beurs die ook de bitcoin volgt. Wat maakt deze etf beter dan etp/etn?
Een spot ETF, en dus direct beleggen in Bitcoin is wat anders dan beleggen in een futures ETF of een aandeel Microstrategy o.i.d.. Daar zit wel een fundamenteel verschil in

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14-01 13:50
Woensdag dipdag

The only easy day is yesterday.

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:53:
[...]

Tell me you don't know about something, without telling me you don't know about something.

Je slaat de plank redelijk mis. :O

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

• ozan20
NeoflexNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:58:
[...]

Een spot ETF, en dus direct beleggen in Bitcoin is wat anders dan beleggen in een futures ETF of een aandeel Microstrategy o.i.d.. Daar zit wel een fundamenteel verschil in
Hieronder beschrijving van van Eck Bitcoin etn.

Productbeschrijving
Combineer de spanning rond bitcoin met het gemak en de veiligheid van traditioneel beleggen. Bitcoin is de oudste cryptovaluta en heeft de grootste marktkapitalisatie. Bitcoin wordt vaak gezien als digitaal goud, een digitale waardeopslag in tijden van onzekerheid. De VanEck Bitcoin ETN is een volledig met onderpand gedekte exchange traded note die belegt in bitcoin.

100% gedekt door bitcoin (BTC)
Opgeslagen bij een gereguleerde cryptocustodian met cryptoverzekering (tot een beperkt bedrag)
Als ETF verhandelbaar op gereguleerde aandelenbeurzen (zij het binnen een ander segment)

Het is geen futures, microstrategy aandeel, maar een tracker die 100% gedekt is. Als we al zo een product hebben op de markt wat maakt een etf anders dan een etn?

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• ozan20
Tweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:06:
[...]

Tell me you don't know about something, without telling me you don't know about something.

Je slaat de plank redelijk mis. :O
Daarom vraag ik het hé? Ik zie geen verschillen en daarom vraag ik aan jullie.

• Tweakez
  • Niet online
ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:10:
[...]

Productbeschrijving
Combineer de spanning rond bitcoin met het gemak en de veiligheid van traditioneel beleggen. Bitcoin is de oudste cryptovaluta en heeft de grootste marktkapitalisatie. Bitcoin wordt vaak gezien als digitaal goud, een digitale waardeopslag in tijden van onzekerheid. De VanEck Bitcoin ETN is een volledig met onderpand gedekte exchange traded note die belegt in bitcoin.

Opgeslagen bij een gereguleerde cryptocustodian met cryptoverzekering (tot een beperkt bedrag)
Als ETF verhandelbaar op gereguleerde aandelenbeurzen (zij het binnen een ander segment)

Het is geen futures, microstrategy aandeel, maar een tracker die 100% gedekt is. Als we al zo een product hebben op de markt wat maakt een etf anders dan een etn?
Als je een ETN koopt, koop je een schuldproduct, vergelijkbaar met een obligatie. Wanneer je in een ETF belegt, koop je een 'eigenaarschap' zoals een aandeel of index.

https://www.beleggingstra...rschil-tussen-etf-en-etn/

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:52
ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:39:
De USA is een grote speler waar iedereen naar kijkt. Als de SEC een Bitcoin spot ETF goedkeurt geeft dat legitimiteit aan de asset Bitcoin. Je gaat als institutionele partij, bijvoorbeeld een pensioenfonds, niet investeren in Bitcoin als de USA op elk moment de stekker eruit kan trekken.

Je wilt ook gewoon liquiditeit hebben. Partijen als Blackrock kunnen dat aanbieden.

Daarnaast heeft bijvoorbeeld Blackrock een groot wereldwijd netwerk. Die ETF wordt straks verpakt in allerlei financiële producten, waardoor Henk met straks met zijn duur betaalde beleggingen groei product bij zijn huisbank onbewust ook in Bitcoin investeert.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[...]

Productbeschrijving

Dit is toch de Europese variant? Die is er inderdaad al vrij lang. We hebben het hier over USA ETF's.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Productbeschrijving

Je hebt gelijk, maar het bijzondere waar het nu om draait is de Amerikaanse markt. In Amerika is er nu nog geen Bitcoin ETF die als onderpand daadwerkelijk BTC aankoopt.

Zoals met meer zaken in de wereld, ieder land kan iets goed keuren, maar als de Amerikaanse overheid, in dit geval de SEC, de aanvragen goed keurd weegt dat zwaarder.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:13
ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:12:
[...]

Daarom vraag ik het hé? Ik zie geen verschillen en daarom vraag ik aan jullie.
Naast bovenstaande bericihten, er zullen miljarden aan nieuw geld in Bitcoin stromen.

• ozan20
NeoflexNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:14:
[...]

Dit is toch de Europese variant? Die is er inderdaad al vrij lang. We hebben het hier over USA ETF's.
Je hebt gelijk. Ik Dacht dat het een wereldwijde product was. Het brengt inderdaad gemak met zich mee, maar echte Bitcoin fans hebben liever Bitcoin dan een tracker.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kb8MRu-ApbFNKIESrCb9cTh16t8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KWceeZPQFVKeZ0B9TlPzVGe7.jpg?f=user_large

The road to 10k

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

road... meer een onverhard achteraf weggetje met gaten en kuilen waarvan je je afvraagt of het überhaupt wel een weg is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-01 13:14
MicroWhale schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:46:
[...]

Dus N=2 is iedereen. Top. d:)b
Het enige wat je hier kan doen, is vertellen hoe je het zelf doet en waarom.
Generaliseren en zeggen dat het slecht is wat anderen doen werkt niet echt.
Mijn post is geen uitslag van een wetenschappelijk onderzoek.. Ik geef slechts twee voorbeelden, dus N=2 is onjuist.

Ik geef mijn mening en spreek mijn verbazing uit, zeg nergens wat iemand wel of niet moet doen. Alleen dat IK het niet zou doen. Ik ben het met je eens dat het niet werkt om anderen te vertellen dat ze iets moeten laten, wie ben ik, tenslotte :)

OT; heel benieuwd naar de uitkomst vandaag. Wat een slechte soap tot dusverre.

[ Voor 5% gewijzigd door poekiepoes12 op 10-01-2024 10:33 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:02

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
ETH strong

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:34
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a9qxQXZ_460swp.webp

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Productbeschrijving

Lees even het verschil tussen een ETN en een ETF, dan weet je waarom een ETF zo'n big deal is.

Voor de luilakken: een ETF is 100% gedekt door de onderliggende commodity. Een ETN niet. Ook al zegt van Eck dat ze wel dekken (maar niet met welk onderpand), ze hebben door de ETN het recht om daar van af te wijken. Risky business dus. Bij ETF MOET de aanbieder 1-op-1 dekken.

• Numbers
  • Niet online
ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:26:
[...]

Je hebt gelijk. Ik Dacht dat het een wereldwijde product was. Het brengt inderdaad gemak met zich mee, maar echte Bitcoin fans hebben liever Bitcoin dan een tracker.
Gedurende de tijd is het concept BTC ook wat veranderd. Het oorspronkelijke doel was om onderling geld te kunnen versturen zonder tussenkomst van een 3e partij.

Nu wordt het meer als store of value gezien. Afhankelijk van je doel, kan de ETF juist een welkome aanvulling zijn. Zelf bewaren brengt risico's, de Ledger optie werd niet warm onthaald :+ dus denk dat een ETF voor veel mensen een goede optie is.

• Numbers
  • Niet online
MicroWhale schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:31:
[...]

road... meer een onverhard achteraf weggetje met gaten en kuilen waarvan je je afvraagt of het überhaupt wel een weg is.
Heb je het nou over de snelwegen in België? :P

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:46
MicroWhale schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:36:
[...]

Lees even het verschil tussen een ETN en een ETF, dan weet je waarom een ETF zo'n big deal is.

Voor de luilakken: een ETF is 100% gedekt door de onderliggende commodity. Een ETN niet. Ook al zegt van Eck dat ze wel dekken (maar niet met welk onderpand), ze hebben door de ETN het recht om daar van af te wijken. Risky business dus. Bij ETF MOET de aanbieder 1-op-1 dekken.
En deze ETF goedkeuring plaveit gewoon de weg voor grote institutionele beleggers om gedeeltes van hun portfolio langzaam die kant op te dirigeren

• Alpina
MicroWhale schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:31:
[...]

Mijn eth ging in de vorige run van 200 naar 4000 is x20. BTC even ruim gezegd vanaf de covid dip x10

Voor nu verwacht ik Bitcoin x3 dus eth deze reis x6. Ik ben vaak iets the bullish dus maak er x5 van maakt 12k eth!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBEe2KWXvRr0I9uhYulEzimaIyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/scEecPxVAuoPOCBarVsGCash.gif?f=user_large

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Alpina schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:40:
[...]

Mijn eth ging in de vorige run van 200 naar 4000 is x20. BTC even ruim gezegd vanaf de covid dip x10

Voor nu verwacht ik Bitcoin x3 dus eth deze reis x6. Ik ben vaak iets the bullish dus maak er x5 van maakt 12k eth!

[Afbeelding]
Ik wacht geduldig af tot mijn verkoopmoment, maar 12k klinkt als muziek in de oren. d:)b

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:26

WhySoSerious

Be the change.

1. Ik zit in een ellenlange meeting
2. Alles stijgt lekker

Zal ik al m'n brief printen?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:46:
2. Alles stijgt lekker

Printen wel, inleveren zou ik pas morgen doen :+

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01 21:37
Alpina schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:40:
[...]

[Afbeelding]
Maar de dip was iets van een $850 nu, toch? :D Als je dat x6 doet zit je rond de 5k.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-01 09:17
MicroWhale schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:36:
[...]

Dit is toch ook waarom dat hele GBTC van Grayscale eigenlijk maar erg weinig te maken heeft met de BTC prijs? Ze proberen het te volgen, maar volgens mij zijn de prijzen nog nooit hetzelfde geweest, je betaald of een premium of je hebt een discount. Onderaan de streep is het enige wat het met BTC te maken heeft, de naam GBTC. Of zie ik dit verkeerd? :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
WhySoSerious schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:46:
2. Alles stijgt lekker

2 van de 5 meetings van de dag achter de rug en we zijn nog niet rekt zie ik. _/-\o_

Hou dit vast!

Zero.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]
Dat je in Canada, Engeland, Europa al kan handelen in een spot ETF betekent nog niet dat het reeds is goed gekeurd in de USA. Dat maakt het uniek en interessant omdat de grote jongens in Amerika gevestigd zijn en kapitaal krachtiger zijn.

• Alpina
Th1x4nG schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:52:
[...]

Maar de dip was iets van een $850 nu, toch? :D Als je dat x6 doet zit je rond de 5k.
Ja maar ETF :+

En BTC vanaf dit punt x3 he, bij de challenge had ik 142.069 dus dat komt in de buurt.

[ Voor 16% gewijzigd door Alpina op 10-01-2024 10:57 ]

• Kol Nedra
oh hallow ETH! je staat weer bovenaan en laat ADA en ASTR achter je :)

nothing stops this train

• sjorremans
ETH 2500 dollar incoming?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:07
Kol Nedra schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:54:
oh hallow ETH! je staat weer bovenaan en laat ADA en ASTR achter je :)
ADA wilde een stukje rennen maar mag niet van ome ETH :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Vis

Vis

Mwoa.. koelt al af

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Sowww, dat zijn fijne flufjes.

• Tweakez
  • Niet online
Zie voor nu weinig afkoeling, veel volume atm wel.

• Kol Nedra
MNT gaat ook lekker!
ASTR soon?

nothing stops this train

• Vis

Vis

Tweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:31:
[...]

Zie voor nu weinig afkoeling, veel volume atm wel.
Liep even een blokje in de tuin, koud buiten joh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saFJe43DAf1qY_mCKR1JsfwNk7A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XhZJIsYwKka8gsV0xWFBC21M.jpg?f=user_large

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
<12u voor het echte nieuws en een nieuwe fase voor BTC en crypto.
En alsnog ben ik ongeduldig hoe het gaat uitpakken, maar ik denk: moon.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 22-01 08:26

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

De kans op een sell the news is nu wel groter.

Iedereen die dat van plan was is er gisteren al in geFOMO'ed. Flink wat longs met hoge leverage geliquideerd ook.

Wie gaat er nu nog kopen direct na het bericht. In de komende weken verwacht ik uiteraard wel hogere koersen.

[ Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-01-2024 11:56 ]

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

BTC100K2021 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:51:

Iedereen die dat van plan was is er gisteren al in geFOMO'ed.

Wie gaat er nu nog kopen direct na het bericht. In de komende weken verwacht ik uiteraard wel hogere koersen.
Waarom is dat zo? Het was al vrij snel duidelijk dat het hier om fake news ging en volgens mij is er wat dat betreft op zich niks veranderd na gisteren.

Beide opties, afkeuring en goedkeuring, liggen net als gisteren nog gewoon op tafel.

Misschien is er juist wel iets meer opluchting dat deze manipulatie-shit met een sisser afloopt als er goedkeuring komt..

We zullen zien :)

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26

Iedereen die dat van plan was is er gisteren al in geFOMO'ed. Flink wat longs met hoge leverage geliquideerd ook.

Ik denk ook een licht positieve prijs beweging, de echt forse stijging verwacht ik pas later.

Net wat je zegt, de mensen die in de markt zitten gaan nu niet meer kopen nu het wel of niet door gaat.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:28
Toch jammer dat je nog geen OCO orders op Bitvavo kan zetten. Het is nu gewoon gokken zet ik een hoge sell of zet ik een stoploss voor vanavond... (Op de handelspot die momenteel in BTC zit, ledger ligt nog in de kast)

En ik wil mn orders er al wel in hebben, handen aan de knoppen is kansloos op Bitvavo vanavond, die zal direct weer onderuit zeilen bij een klein beetje actie.

Ik kan mn BTC wel naar Bybit sturen en daar een OCO er in zetten maar ik ben te krenterig om die veel te hoge fee te betalen momenteel :+

[ Voor 41% gewijzigd door Acidrain op 10-01-2024 12:08 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 07:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fUwwqJhiZ3o2Ysfu2V-FUVKUsVk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6zFiz4WnDl9CLGRXspVa4ThS.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

dehardstyler schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:52:
[...]

Dit is toch ook waarom dat hele GBTC van Grayscale eigenlijk maar erg weinig te maken heeft met de BTC prijs? Ze proberen het te volgen, maar volgens mij zijn de prijzen nog nooit hetzelfde geweest, je betaald of een premium of je hebt een discount. Onderaan de streep is het enige wat het met BTC te maken heeft, de naam GBTC. Of zie ik dit verkeerd? :P
GBTC is nog niet eens een ETN, dus ga maar na... gewoon nog een pak extra risico. Dat ziet er in mijn ogen meer uit als zo'n LP. Waar je je muntjes omzet in iets wat erop lijkt maar het niet is.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Grayscale gaat linksom of rechtsom haar gigantische BTC stack moeten afbouwen (619.000 BTC, reeds afgebouwd van 655.000 in 2021). Dagelijks worden al enkele tientallen BTC verkocht (https://www.coinglass.com/Grayscale).

Zij prijzen zich met 1.5% jaarlijkse kosten totaal uit de markt.

Hoeft niet direct koersdruk te geven (OTC transacties met Blackrock en co liggen voor de hand).

Dit gaat overigens wel ten koste van de spot aankopen uit de markt door deze partijen die iedereen hier verwacht.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-01-2024 12:23 ]

• Afca_020
NeoflexNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:56:
[...]

Waarom is dat zo? Het was al vrij snel duidelijk dat het hier om fake news ging en volgens mij is er wat dat betreft op zich niks veranderd na gisteren.

Beide opties, afkeuring en goedkeuring, liggen net als gisteren nog gewoon op tafel.

Misschien is er juist wel iets meer opluchting dat deze manipulatie-shit met een sisser afloopt als er goedkeuring komt..

We zullen zien :)
De daling begon al voor het bericht dat het nieuws niet waar was.
Maar goed, vandaag is gisteren niet.
Je weet nooit wat er gaat gebeuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rAVTe8Ju4cYDC5omNrWYIjs_TVs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uu8MOqcjF0bKtLueOlQYhRKB.png?f=fotoalbum_large

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:14
BTC100K2021 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:20:
Grayscale gaat linksom of rechtsom haar gigantische BTC stack moeten afbouwen (619.000 BTC, reeds afgebouwd van 655.000 in 2021). Dagelijks worden al enkele tientallen BTC verkocht (https://www.coinglass.com/Grayscale).

Zij prijzen zich met 1.5% jaarlijkse kosten totaal uit de markt.

Hoeft niet direct koersdruk te geven (OTC transacties met Blackrock en co liggen voor de hand).

Dit gaat overigens wel ten koste van de spot aankopen uit de markt door deze partijen die iedereen hier verwacht.
Ja of ze passen hun kosten aan

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

r0bb schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:35:
[...]

Ja of ze passen hun kosten aan
Ik meende dat ze dat al gedaan hebben, en dus verlaagd naar 1,5%.

Ze gokken er gewoon op dat die Amerikanen te lui zijn om over/uit te stappen. Of dat ze geen zin hebben om vermogensaanwasbelasting te betalen, wat op zich best een valide scenario is.

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:50
Ik weet dat Kucoin een crappy exchange is, maar omdat mijn favoriete muntje daar opstaat toch maar even de vraag aan jullie: hebben jullie ook problemen om in de app (in mijn geval de androidversie) te komen? Bij mij start ie niet meer op sinds vanochtend. Ik dacht 'm opnieuw te installeren, maar ik zie nu ook dat ie uit de playstore is gehaald.

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:34
Rien43 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:40:
Ik weet dat Kucoin een crappy exchange is, maar omdat mijn favoriete muntje daar opstaat toch maar even de vraag aan jullie: hebben jullie ook problemen om in de app (in mijn geval de androidversie) te komen? Bij mij start ie niet meer op sinds vanochtend. Ik dacht 'm opnieuw te installeren, maar ik zie nu ook dat ie uit de playstore is gehaald.
Zojuist even getest en hier ook issues met het inloggen.

• mayhem
  • Laatst online: 19-01 13:44

mayhem

Rien43 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:40:
Zojuist nog geüpdatet, en ervaar geen problemen en nu start ie hie rook niet meer op.. Er staat wel een melding in de app beschrijving in de Play store wat je moet doen als je problemen hebt met het opstarten van de app.

[ Voor 3% gewijzigd door mayhem op 10-01-2024 12:43 ]

• Rien43
markisoke schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:42:
[...]

Zojuist even getest en hier ook issues met het inloggen.
Bij mij start de hele app niet meer. Ik kom al niet tot de inlogpagina.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hier geen issues met inloggen op Kucoin. (geen play store)

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Hier geen problemen

• Numbers
  • Niet online
Andersom is ook goed, wie gaat er nu nog verkopen direct na het bericht?

MoooonAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxAPpdDeqdO1k0AeMPo0KODIlx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DyZt0Gw1RIoKrYTr7Pc1rAvY.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Kucoin is uitverkocht. Hebben geen btc meer. Iets met supply shock.
Had je maar eerder moeten stacken.

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Voor de kucoin Android gebruikers..

App verwijderen.
Apk downloaden van kucoin, die installeren.

https://www.kucoin.com/nl/download

Werkt weer als vanouds

• Rien43
Aarle schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:24:
Voor de kucoin Android gebruikers..

App verwijderen.
Apk downloaden van kucoin, die installeren.

https://www.kucoin.com/nl/download

Werkt weer als vanouds
Hij geeft bij mij aan dat mijn apparaat niet compatible is. Zo oud is mijn Samsung S21 ook weer niet ....

• sjorremans
Gaat nog wel een ritje omlaag aankomen denk ik.. :+

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 04:46
Klein dumpje om vanaf 16uur cheap te kunnen inslaan, etf boefjes :)

• Rien43
Pinsa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:30:
Klein dumpje om vanaf 16uur cheap te kunnen inslaan, etf boefjes :)
Waarom 16 uur?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ter info: In Geachte redactie is een topic gestart over de frontpage icm nieuws over blockchain & crypto: is Tweakers.net anti crypto / blockchain ?

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:57

St@m

@ Your Service

Dan heeft Amerika natuurlijk net de koffie op.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Kol Nedra
Max Keiser ziet het allemaal zeer negatief:

nothing stops this train

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 20:27
St@m schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:41:
[...]

Dan heeft Amerika natuurlijk net de koffie op.
Verwacht hetzelfde tijdstip als gisteren. Geruchten waren namelijk dat ze het bericht klaar wilden zetten voor vandaag, maar dat de datum nog verkeerd stond 🤡

• Afca_020
5 pm eastern time, zou het gemeld worden

[ Voor 40% gewijzigd door Afca_020 op 10-01-2024 13:48 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Mijn 5 meetings van vandaag zijn er inmiddels 8 geworden en we gaan rekt zie ik.. :r wen 420k??

Zero.

• Coldcat

Coldcat

HODL

sjorremans schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:28:
Prima. Pump met de aankondiging tot het fib level. Daarna dikke rode candels!

Vanaf de 47k was de candle ook maar klein... zo rond de 44/45 wordt een echte candle straks!
Pelox schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:48:
Mijn 5 meetings ban vandaag zijn er inmiddels 8 geworden en we gaan rekt zie ik.. :r wen 420k??
Die drop is niet tegenop te werken :+

[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 10-01-2024 13:49 ]

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:07
Taro schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:39:
Ter info: In Geachte redactie is een topic gestart over de frontpage icm nieuws over blockchain & crypto: is Tweakers.net anti crypto / blockchain ?
Als ik er zo vlot doorheen lees is de stemming alweer aardig gezellig :+
Legitieme vraag van TS maar jammer dat het alweer snel een wellus-nietus is geworden.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-01 12:54
sjorremans schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:28:
1 ding is zeker, er komt sowieso een dikke naald. Gok weer veel gokkertjes totaal rekt iig. Kan gerust nu nog 1k af en dan straks 5k omhoog

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• sjorremans
anti elppa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:01:
[...]

1 ding is zeker, er komt sowieso een dikke naald. Gok weer veel gokkertjes totaal rekt iig. Kan gerust nu nog 1k af en dan straks 5k omhoog
Zeker, interessante dagen zijn het zo in ieder geval wel! :+

• BTC100K2021

BTC100K2021

anti elppa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:01:
[...]

Ik snap werkelijk niet waarom ik op aggr.trade zoveel liquidaties zie beide kanten op.

Je zit in de meest volatiele assetclass, je weet dat er hoe dan ook actie komt. En dan zie je bijvoorbeeld grote shorts die rekt gaan op het moment dat de koers gisteren weer stijgt na een wick rond 44.5K.

Dat wil dus zeggen dat shorts in de wick naar beneden zijn geopend en hoge leverage hebben. :? :?

• ozan20
Uit frustratie zal sec niet goedkeuren. Pas bij de volgende datum verwacht ik het.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

ozan20 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:16:
Uit frustratie zal sec niet goedkeuren. Pas bij de volgende datum verwacht ik het.
Gelukkig is 'frustratie' geen steekhoudend argument om een ETF af te keuren.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-01 11:03
Indien ze ARK afkeuren volgt er een gang naar de rechtbank.
Niet ondenkbaar, maar de SEC weet ook dat de EFT uiteindelijk niet tegen te houden is.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zou goed kunnen. Markt te onrustig, we wachten eerst intern onderzoek af, wat is er fout gegaan, evaluatie, nu niet het juiste moment blablabla
Ik zie ze er voor aan.

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-01 01:49
Zal Gary al wakker zijn?

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:31
ARK afkeur, de rest uitstel
Pagina: 1 ... 99 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!