Zal die wel geslapen hebben?pLabel schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:21:
Zal Gary al wakker zijn?
Snap niet waarom al die instanties überhaupt op Twitter zitten.
Stuk onnodige "service" richting een luie groep mensen die alles hapklaar in hun feed willen zien.
Zeker een SEC moet daar lak aan hebben, publiceer je beslissingen gewoon enkel op je eigen website.
Sowieso allergisch voor bedrijven die telefonisch onbereikbaar zijn, maar als je ze publiekelijk een tweet stuurt gaan ze ineens overdreven betrokken doen en is je probleem zo opgelost. Alleen omdat ze bang zijn voor imageschade, niet omdat ze je willen helpen (dan zou je ook op een andere manier bereikbaar zijn).
Wordt tijd dat Gary die ETF gaat goedkeuren, ik begin weer een te zeuren merk ik
Stuk onnodige "service" richting een luie groep mensen die alles hapklaar in hun feed willen zien.
Zeker een SEC moet daar lak aan hebben, publiceer je beslissingen gewoon enkel op je eigen website.
Sowieso allergisch voor bedrijven die telefonisch onbereikbaar zijn, maar als je ze publiekelijk een tweet stuurt gaan ze ineens overdreven betrokken doen en is je probleem zo opgelost. Alleen omdat ze bang zijn voor imageschade, niet omdat ze je willen helpen (dan zou je ook op een andere manier bereikbaar zijn).
Wordt tijd dat Gary die ETF gaat goedkeuren, ik begin weer een te zeuren merk ik
[ Voor 43% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-01-2024 14:41 ]
Heb je wel specifiek alleen liquidaties aanstaan? Standaard worden volgens mij voornamelijk grote trades gedeeld, niet per se liquidaties.BTC100K2021 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:11:
[...]
Ik snap werkelijk niet waarom ik op aggr.trade zoveel liquidaties zie beide kanten op.
Je zit in de meest volatiele assetclass, je weet dat er hoe dan ook actie komt. En dan zie je bijvoorbeeld grote shorts die rekt gaan op het moment dat de koers gisteren weer stijgt na een wick rond 44.5K.
Dat wil dus zeggen dat shorts in de wick naar beneden zijn geopend en hoge leverage hebben.![]()
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik heb 2 vakken, naast de grafiek. 1 met trades, 1 met liquidaties (het "rekt" vak noemt aggr.trade dit).Taro schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:41:
[...]
Heb je wel specifiek alleen liquidaties aanstaan? Standaard worden volgens mij voornamelijk grote trades gedeeld, niet per se liquidaties.
Is wel grappig om te zien.
Grootste gisteren in de wick omhoog was een short van 9.2 miljoen op OKEX.
Komt overeen met deze data: https://www.coinglass.com/LiquidationData (rechtsonder instellen op 1M), in de wick omhoog diverse liquidaties op OKEX van dik 9 miljoen.
[ Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-01-2024 14:48 ]
Ik laat enkel deze 'ff achter hier.
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Ondanks alles wil ik graag mijn complimenten geven voor alle memes die tegenwoordig in dit topic langskomen
Bij de Total Liquidations Chart zie ik niet echt een uitschieter t.o.v. andere dagen, misschien wel wat mensen die met grote bedragen een gokje wagen omtrent het verwachtte nieuws.BTC100K2021 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:43:
[...]
Ik heb 2 vakken, naast de grafiek. 1 met trades, 1 met liquidaties (het "rekt" vak noemt aggr.trade dit).
Is wel grappig om te zien.
Grootste gisteren in de wick omhoog was een short van 9.2 miljoen op OKEX.
Komt overeen met deze data: https://www.coinglass.com/LiquidationData (rechtsonder instellen op 1M), in de wick omhoog diverse liquidaties op OKEX van dik 9 miljoen.
Schiet eens op man.Pelox schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:48:
Mijn 5 meetings van vandaag zijn er inmiddels 8 geworden en we gaan rekt zie ik..wen 420k??
Meetings, kinderen naar bed brengen, het doet de koers allemaal geen goed!
sorry, maar Bitcoin is echt dood nu
nothing stops this train
Local time, dus vanavond rond 22:00Ballie2210 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:22:
16.00 uur uitspraak van SEC? Klopt dit?
Je roept iets, maar waar heb je het gelezen of gezien of gehoord?Ballie2210 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:22:
16.00 uur uitspraak van SEC? Klopt dit?
Jullie zijn wel heel erg zeker van de zaak..
nee ik ook niet. Dan wil je gewoon van je gare fiat af. Of het zijn ook gewoon mensen met echt een serieuze gok verslaving. Elke wel denkende trader die klein beetje TA kan weet dat je niet moet traden met leverage op dit soort momenten, of je moet je risico mm goed op orde hebben met strakke stoploss. optie 3 kan dan nog zijn met heel lage leverage traden.BTC100K2021 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:11:
[...]
Ik snap werkelijk niet waarom ik op aggr.trade zoveel liquidaties zie beide kanten op.
Je zit in de meest volatiele assetclass, je weet dat er hoe dan ook actie komt. En dan zie je bijvoorbeeld grote shorts die rekt gaan op het moment dat de koers gisteren weer stijgt na een wick rond 44.5K.
Dat wil dus zeggen dat shorts in de wick naar beneden zijn geopend en hoge leverage hebben.![]()
Verder gewoon afblijven, popcorn pakken en van de show genieten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik heb wel spot orders klaar staan -10+%
verkopen BTC doe ik niet, ben slecht in traden..
verkopen BTC doe ik niet, ben slecht in traden..
nothing stops this train
Als om 22:01 er geen bericht is, dan is het game overTweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:24:
[...]
Jullie zijn wel heel erg zeker van de zaak..
Maar het is op zich wel logisch om ergens einde werkdag een bericht te hebben van de SEC toch over wel/geen goedkeuring. En als de SEC het niet doet, dan komt er wel een bericht van één van de beheerders van de ETFs
Bericht moet er komen, deadline voor goed/afkeuring voor ten minste 1 ETF is vandaag.Blik1984 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:29:
[...]
Als om 22:01 er geen bericht is, dan is het game over
Maar het is op zich wel logisch om ergens einde werkdag een bericht te hebben van de SEC toch over wel/geen goedkeuring. En als de SEC het niet doet, dan komt er wel een bericht van één van de beheerders van de ETFs
Ja, daaromNopheros schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:31:
[...]
Bericht moet er komen, deadline voor goed/afkeuring voor ten minste 1 ETF is vandaag.
Nopheros schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:31:
[...]
Bericht moet er komen, deadline voor goed/afkeuring voor ten minste 1 ETF is vandaag.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Indien er afkeur volgt explodeert Cathie Wood vanavond. Haar (ARK Invest) ETF aanvraag staat uiterlijk vandaag op de agenda.Blik1984 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:29:
[...]
Als om 22:01 er geen bericht is, dan is het game over
Geruchten zijn tussen 4pm en 6pm ETTweakez schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:23:
[...]
Je roept iets, maar waar heb je het gelezen of gezien of gehoord?Zou wel prettig zijn, kunnen we hier als doorgewinterde spaghetticryptomonsters wat van vinden.
https://cointelegraph.com/news/spot-bitcoin-etfs-update
Domino schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:43:
[...]
Indien er afkeur volgt explodeert Cathie Wood vanavond. Haar (ARK Invest) ETF aanvraag staat uiterlijk vandaag op de agenda.
In die 2 dagen tijd zijn btc en eth redelijk onveranderd en gaan de shitcoins langzaam down.
Oeh lekkere EUR/ASTR spike op Kraken, waarbij mijn order de laatste in de rij was op 0,92€. Stack nu meer dan verdubbeld.
So far, #Cardano price action is echoing its 2018-2020 pattern!
— Ali (@ali_charts) 8 januari 2024
If this trend continues, we might see $ADA consolidating around its current levels until April, setting the stage for a potential resumption of the bull run. pic.twitter.com/bMy8zrxQIp
ADA $5.5 in 2025?, thx!!
nothing stops this train
Maak me gek ! Gooi je haar los.Kol Nedra schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:45:
ADA $5.5 in 2025?, thx!!
Dit komt langs op Twitter, approved for listing op/door een exchange, maar geen uitspraak van de SEC zelf over de goedkeuring van een ETF. Schiet eens op...
:fill(white):strip_exif()/f/image/YpJ7AkKnrlZFsBJsY4Gg34ld.png?f=user_large)
[Twitter: https://twitter.com/PhoenixTrades_/status/1745112606011019299]
:fill(white):strip_exif()/f/image/YpJ7AkKnrlZFsBJsY4Gg34ld.png?f=user_large)
[Twitter: https://twitter.com/PhoenixTrades_/status/1745112606011019299]
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 10-01-2024 17:20 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
NM
[ Voor 100% gewijzigd door Stokstaart op 10-01-2024 17:21 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
https://www.sec.gov/news/press-release/2024-4
Pagina 2024-4 is al in de lucht.... anders dan 2024-5.
https://www.sec.gov/cgi-b...ount=40&action=getcurrent
Certficaties van exchanges zijn gepost. We zijn er bijnaaaaaaaaaa.
Ik denk maar zo. Als je toch afwijst, heb je die certificering ook niet nodig.
Certficaties van exchanges zijn gepost. We zijn er bijnaaaaaaaaaa.
Ik denk maar zo. Als je toch afwijst, heb je die certificering ook niet nodig.
[ Voor 43% gewijzigd door knakworst op 10-01-2024 17:27 ]
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Luuk schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 17:27:
this is gentlemen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Nu niet meer...Bartje-bart schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 17:20:
https://www.sec.gov/news/press-release/2024-4
Het is voor de SEC ook wel een nieuwe en bijzondere situatie denk ik. Normaal kijkt er niemand naar dit soort listings, nu zit iedere crypto-owner er maar te kijken.
Spelletje hide-and-seek door de SEC.DaWayne schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 17:38:
Het is voor de SEC ook wel een nieuwe en bijzondere situatie denk ik. Normaal kijkt er niemand naar dit soort listings, nu zit iedere crypto-owner er maar te kijken.
I see you!!!!
Today is 3,845 days in the making. Happy Bitcoin ETF Approval Day!
— Cameron Winklevoss (@cameron) 10 januari 2024
Welles
4 => Temporarily unavailable
vs
5 => Page not found
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Even een korte TA op mijn eigen pf:
Als het een beetje meezit tikt mijn crypto pf vandaag, de 10e dag van het jaar, de +10% YTD aan.
Trek dat door naar het einde van het jaar en ik sta 31-12 op 365%.
Bullish!
Als het een beetje meezit tikt mijn crypto pf vandaag, de 10e dag van het jaar, de +10% YTD aan.
Trek dat door naar het einde van het jaar en ik sta 31-12 op 365%.
Bullish!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ze zitten zelf met Gemini niet bij de aanvragers nu toch? Waren ze niet ooit de eerste?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
https://mempool.space/tx/...c38bda6465e7f2956fd63e948
Zoek de inscriptie.
Zoek de inscriptie.
spoiler:
OP_RETURN data 09/01/24 SEC Chairman on the brink of second ETF approval
[ Voor 30% gewijzigd door knakworst op 10-01-2024 17:57 ]
vergeet aggr.trade niet aan te zetten, met geluid!
nothing stops this train
Haha zou lachen zijn als er helemaal geen nieuws naar buiten komt.
Clown shizzle.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En dan weer een half uur wachten tot de volgende we are compromised. Tijd om popcorn in te slaan in elk geval.Vis schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:17:
[...]
Haha zou lachen zijn als er helemaal geen nieuws naar buiten komt.
Clown shizzle.
Zojuist dit nummer maar eens opgezet:
Staat er inderdaad..
https://www.nasdaq.com/market-activity/etf/arkc
Zelfs de shareprice staat er al in..
Nu kunnen zelfs Hank and Ingrid btc buyen met hun credit card overdraft.
Da's ArkC, niet ArkB.JoebarRC schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:43:
[...]
Staat er inderdaad..
Jij heet toch ook JoebarRC en niet JoebarRB?
Zeg, jullie moeten wel die verkooporders wat hoger zetten hoor..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Haha sorry zie hetWhySoSerious schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:54:
[...]
Da's ArkC, niet ArkB.
Jij heet toch ook JoebarRC en niet JoebarRB?
Staan er 4 op inmiddelsJoebarRC schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:43:
[...]
Staat er inderdaad..
Of ze gaan op 50k in short positie tot 38k. Kun je beter nu alvast cashenDutchCrownNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:56:
Zeg, jullie moeten wel die verkooporders wat hoger zetten hoor..![]()
[Afbeelding]
Net als die van Valkery: BRRRJoosie200 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 18:58:
[...]
Blijf die $hodl ticker humor vinden van Van Eck.
Maar is het hoge woord eruit of niet?
NeeBeyondThunder schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:07:
Maar is het hoge woord eruit of niet?
Op dit moment is Cathy wood op bloomberg en daar zegt ze ook dat ze nog niets weet
Kunnen ze nog een half uurtje wachten, kan ik even een Peloxje doen nog...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wachten op een bericht op X? Voice message? video? persbericht?
Ik denk hier, https://www.sec.gov/news/pressreleases
nog niet dus? ofwel? ach w/e
nothing stops this train
Ik denk dat aggr trade nog de beste first source is eigenlijkkeanu_ schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:09:
Kan, maar ik doel op een official statement van de SECNeoflexNL schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:12:
[...]
Ik denk dat aggr trade nog de beste first source is eigenlijk
Ik trap er niet weer in...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
BREAKING: $ARKB and $HODL is listed on @Fidelity !!!!!
— MartyParty (@martypartymusic) 10 januari 2024
LIMIT ORDERS ARE OPEN!!!!!!!
ETF IS LIVE!!!!!
ETF IS LIVE!!!!!
ETF IS LIVE!!!!!
ETF IS LIVE!!!!!
ETF IS LIVE!!!!!
ETF IS LIVE!!!!!
ETF IS LIVE!!!!!
ETF IS LIVE!!!!!@vaneck_us and @ARKInvest ARE LIVE!!!!
h/t… pic.twitter.com/OEEzV93PZQ
Ik hack ze wel evenkeanu_ schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:09:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
It’s a trap
[ Voor 93% gewijzigd door gebruikershaes op 10-01-2024 19:21 ]
Sawadee ka
Pump it baby. Pensioen komt telkens dichterbij heerlijk dat gevoel van vrijheid.
Pump it baby. Pensioen komt telkens dichterbij heerlijk dat gevoel van vrijheid.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/ljC86KegGwXj4pdNrEe7CaGT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sACcB42fWijMYarwhBesleNv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/G1kjBNRZiUECVjgqzzSYgi0U.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L6nR43T6krdPEauF3L7xEYlZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uL2kKRKe6K2Y5uwXWt8IoEMn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JQPdtZwh1HBOE3ZQp3HkHElU.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XJfbN8kv5d3oBLk5yXkGWP6M.gif?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/a1DyXoasCdXtXVvF0gknqxa5.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/8W6lJPxCq6AMQeoaI69YNYgZ.jpg?f=fotoalbum_large)