Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.675 views

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
SpelFaut schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:50:
[...]

Oh ja zeker, geen punt. Ik slaap er niet minder van. Als ie de 25k aantikt kopen we rustig bij.

Ben ergens in de eerste helft van de bear gestopt met dca. God knows why. Simpelweg aan de aandacht ontsnapt denk ik.
Sinds half oktober dit jaar weer mee gestart. Dus ja, dat doet wat met je gemiddelde aankoopprijs.
Mijn gak is van 12k naar inmiddels 25k gegaan. Gevoelsmatig niet fijn totdat ik naar m'n Bitcoin pf kijk en bedenk dat de bullrun nog moet starten/net gestart is.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:10
Herkenbaar die gesprekken. Zelfs mensen in normieland die zich bezig houden met geld hebben soms ook nog een beste plaat voor de kop

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GCYvtgW/dasgah.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 22-12-2023 12:00 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
SpelFaut schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:50:
[...]
Als ie de 25k aantikt kopen we rustig bij.

Ben ergens in de eerste helft van de bear gestopt met dca. God knows why.
Waarom zou je een volgende keer als ie de 25k aantikt dan wel doorgaan met kopen?

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:54:
Herkenbaar die gesprekken. Zelfs mensen in normieland die zich bezig houden met geld hebben soms ook nog een beste plaat voor de kop

[Afbeelding]
Was op zich wel handig geweest als de datums erbij stonden wanneer de berichten zijn gepost.

Inmiddels hebben wel al 3 Bitcoin ETF reclames gezien van bedrijven die een ETF aanvraag hebben uitstaan bij de SEC. Lijkt me voldoende informatie *O*

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:56:
[...]

Was op zich wel handig geweest als de datums erbij stonden wanneer de berichten zijn gepost.

Inmiddels hebben wel al 3 Bitcoin ETF reclames gezien van bedrijven die een ETF aanvraag hebben staan bij de SEC. Lijkt me voldoende informatie *O*
Aangepast. Zoals je kan zien, heel recent

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:54:

[Afbeelding]
Haha mijn hemel, wat slecht.. Waarschijnlijk ingestapt op 67k om uiteindelijk op 16k een dikke panic sell te doen. Net goed!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19:19
De feestdagen komen eraan en mijn verjaardag valt er tussen.

Alle financiële cadeautjes dit jaar gaan in BTC :9

The only easy day is yesterday.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:30
straatje ouderjaarsloten crypto coins:

1. ASTR
2. THETA
3. WAVES
4. ATOM
5. CSPR
6. PHA
7. DOGE
8. LINK
9. ADA
10. MNT

nothing stops this train

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:48
Iemand toevallig bekend met Htx of Bitmart als een betrouwbare exhange?

[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 22-12-2023 12:26 ]

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Dit kan toch wel een hele leuke cocktail worden volgend jaar; rate cuts (kom maar op met die babes), ETF approvals en de halving...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKY9PtGNtCt09AQUHOunV06PSa8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uz8siFivTOZrBgOPpKRS5Pcn.png?f=fotoalbum_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
Pinsa schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:22:
Iemand toevallif bekend met Htx of Bitmart als een betrouwbare exhange?
HTX is de nieuwe naam van Huobi? Dat was meen ik alleen toegankelijk voor Koreanen. Bitmart, tja. Bestaat al wel even. Of iets betrouwbaar is weet je nooit. Ze beweren het allemaal te zijn, tot ze het niet meer zijn

Waarom zou je niet gewoon zaken doen met de wat bekende partijen? Bitvavo, Coinbase, Kraken?

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:24:
Dit kan toch wel een hele leuke cocktail worden volgend jaar; rate cuts (kom maar op met die babes), ETF approvals en de halving...

[Afbeelding]
de bull is aan en we zitten er nog maar net in.
al deze events die eraan komen moet haast toch wel een $100k+ zijn 🙂

nothing stops this train

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:27:
[...]

de bull is aan en we zitten er nog maar net in.
al deze events die eraan komen moet haast toch wel een $100k+ zijn 🙂
Ik heb 't eerder gezegd maar ik zie die ATH nog wel sneuvelen ergens in Q1. Ik krijg er in ieder geval al behoorlijke FOMO-feelings van..

Tijdje geleden ook wat coinbase aandelen gehaald, daar verwacht ik ook veel van komende tijd, o.a. ook door de custody services voor de ETF's. Ik denk dat coinbase echt heel lekker gaat komend jaar.

• Nopheros

[Afbeelding]
Een goede basis met om met z'n allen een goed rendAment binnen te halen!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:52

[Afbeelding]
Ben het met je eens dat we volgend een interessante mix van omstandigheden hebben die bij elkaar komen.

Maar wat betreft de rate cuts. Zoek eens het moment op dat de rente de laatste keer rond de 5% stond en wat er gebeurde op moment dat de rente werd verlaagd.

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

jvel92 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:43:
[...]

Ben het met je eens dat we volgend een interessante mix van omstandigheden hebben die bij elkaar komen.

Maar wat betreft de rate cuts. Zoek eens het moment op dat de rente de laatste keer rond de 5% stond en wat er gebeurde op moment dat de rente werd verlaagd.
True, een hele pittige financiële crisis. Nota bene de aanleiding voor het ontstaan van Bitcoin en de periode waarop goud meer dan verdubbelde in de jaren die er volgden..

Niet dat ik zin heb in een dikke recessie overigens, dus wat dat betreft fair point

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:46

Vis

Kol Nedra schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:18:

1. ASTR
2. THETA
3. WAVES
4. ATOM
5. CSPR
6. PHA
7. DOGE
8. LINK
9. ADA
10. MNT
Dat Casper is ook maar een treurige toestand hè.. even leek het erop dat ie vertrokken was richting die 5 cent 2 weken geleden.. nu weer terug in zijn 3 centen hok.
Maar goed dat ik alles gestaked heb van dit muntje, zie het eind 2025 wel ergens rond die 50 euro staan hopelijk.
Is toch DÉ ETH killer, toch?!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:54

1. ASTR
2. THETA
3. WAVES
4. ATOM
5. CSPR
6. PHA
7. DOGE
8. LINK
9. ADA
10. MNT
Altijd nog betere winkans dan de staatsloterij. Ik heb de waarde van 1 lot maar in BONK gedaan.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:43
jvel92 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:43:
[...]

Dikke vet dump! })

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pinsa
Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:26:
[...]

HTX is de nieuwe naam van Huobi? Dat was meen ik alleen toegankelijk voor Koreanen. Bitmart, tja. Bestaat al wel even. Of iets betrouwbaar is weet je nooit. Ze beweren het allemaal te zijn, tot ze het niet meer zijn

Waarom zou je niet gewoon zaken doen met de wat bekende partijen? Bitvavo, Coinbase, Kraken?
Vraag het voor iemand anders, die kwam ermee dat de Pi coin rond de 30 euro stond. Maar geloof er niks van dat je deze kunt uitkeren.

https://coinmarketcap.com/currencies/pinetwork/

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 22-12-2023 13:16 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:22

resusaapje

h less

Pinsa schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 13:15:
[...]

Vraag het voor iemand anders, die kwam ermee dat de Pi coin rond de 30 euro stond. Maar geloof er niks van dat je deze kunt uitkeren.

https://coinmarketcap.com/currencies/pinetwork/
Goed dat je het niet voor jezelf vraagt! d:)b

doe eens "search" hiero op PI en oplichtersbende?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

SpelFaut schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:32:

Als er nou iemand boven op was gesprongen met, 'nee je bent een dikke idioot als je dat doet' dan hadden we een ander gesprek en was ik het gaan heroverwegen.
Hiero, alvast je kerstcadeau. Van mij, voor jauw O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oDMsjLSETjwfx6f03mcMQ1a2syY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4xzrUf6Qur1qodHoefz3g7rN.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ray_
  • Laatst online: 29-11 22:51

1. ASTR
2. THETA
3. WAVES
4. ATOM
5. CSPR
6. PHA
7. DOGE
8. LINK
9. ADA
10. MNT
DOT staat er niet in. Geen stamp of approval. @Skrunsies komt je vannacht in je slaap opzoeken.

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
Vis schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:53:
[...]

Dat Casper is ook maar een treurige toestand hè.. even leek het erop dat ie vertrokken was richting die 5 cent 2 weken geleden.. nu weer terug in zijn 3 centen hok.
Maar goed dat ik alles gestaked heb van dit muntje, zie het eind 2025 wel ergens rond die 50 euro staan hopelijk.
Is toch DÉ ETH killer, toch?!
Dat was volgens mij vlak nadat het bij Bitvavo beschikbaar was.
Het leek een wel erg voor de hand liggende pump op dat moment.

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

Zeg $BONK ga eens naar $0.00005, mooie support nu rond de $0.00002, tijd om te gaan knallen.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:09:
[...]

Ik had laatst ook een zelfde gesprek over pensioen met +70 jaar en dat ik dat niet van plan was.. ze keken me raar aan.
Ik ben ook niet van plan om te gaan stoppen met werken... nooit. Want waarom zou je stoppen?
De enige reden die ik kan bedenken is omdat je niet doet wat je leuk vindt.

In dat geval zou ik snel wat anders gaan zoeken, want anders houd je het gewoon niet vol en val je daarvoor al neer, krijg je een burn-out of draai je door.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
ieder zijn keuze, maar werken voelt aan als verplichting.....het werk dat ik doe is prima maar ben liever vrij en genieten van bijv de natuur, van de zon, lekker wandelen in natuur... of lekker gewoon dagje thuis blijven en gamen, dat soort dingen :)

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cIf9YFUa4lBGR_cn9HEw_JekHX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8WoBiqbQOpNTuN7AWwkudBs3.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLIl_lR-fd_hCIIF3CLF1r1sb_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MA3pTpZGeH76uCWbH7Y6kzSU.jpg?f=fotoalbum_large

SOL dump incoming?

nothing stops this train

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:30
resusaapje schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 13:24:
[...]

Hiero, alvast je kerstcadeau. Van mij, voor jauw O+

[Afbeelding]
_/-\o_ Fijne kerst toegewenst topper!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 23:03
Juli 2019 was niet vlak voor de grootste bullrun allertijden!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 15:05

WhySoSerious

Be the change.

Moiety schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:31:
[...]

Juli 2019 was niet vlak voor de grootste bullrun allertijden!
Precies, we gaan groene palen zien die je gezicht er af trekken!

• Ray_
  • Laatst online: 29-11 22:51
Ik heb hier even naar zitten kijken. Inzoomen. Uitzoomen. Laten bezinken.

En de vraag die ik nu heb is de volgende: Wat de hel is dit voor krankjorum vergelijking?

• Moiety
WhySoSerious schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 15:37:
[...]

Precies, we gaan groene palen zien die je gezicht er af trekken!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjnmg92eaNjwMbfqWRue2OTmzqg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/umeyIL7en5Ea3RBlA3vYijK1.gif?f=user_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:52
ARB (Arbitrum) komt ook eindelijk in beweging aan het einde van het jaar, hopelijk wordt dat momentum vastgehouden. Wellicht in anticipatie van EIP-4844 dat gepland staat voor de eerste maanden van 2024, waar L2's het meest van gaan profiteren (goedkopere fees).

In maart komen er wel flinke unlocks aan voor ARB. Tegelijkertijd is het ook vrij ondergewaardeerd, als je Marketcap vergelijkt met TVL.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:59
jvel92 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 16:23:
ARB (Arbitrum) komt ook eindelijk in beweging aan het einde van het jaar, hopelijk wordt dat momentum vastgehouden. Wellicht in anticipatie van EIP-4844 dat gepland staat voor de eerste maanden van 2024, waar L2's het meest van gaan profiteren (goedkopere fees).

In maart komen er wel flinke unlocks aan voor ARB. Tegelijkertijd is het ook vrij ondergewaardeerd, als je Marketcap vergelijkt met TVL.
Nog even en alle Ethereum haters kunnen weer terug hun hok in.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Bericht van Team FO/ETF.

Om iedereen weer even met de voetjes op de grond te zetten: zelfs als je de cycle bottom hebt opgekocht of heel de bear door geDCA'd hebt, dan nog heb je gewoon 100% geluk gehad en heb je nog steeds geen idee wat je doet.

Dom plebs.

Einde bericht.

• resusaapje

resusaapje

h less

Slonzo schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 16:59:
Bericht van Team FO/ETF.

Om iedereen weer even met de voetjes op de grond te zetten: zelfs als je de cycle bottom hebt opgekocht of heel de bear door geDCA'd hebt, dan nog heb je gewoon 100% geluk gehad en heb je nog steeds geen idee wat je doet.

Dom plebs.

Einde bericht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fEq-eq_uGAODeF1JYK8vPn-qqtE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VZN5I6Z5jpXGnRAjTgMCCSmT.png?f=user_large

Je weets tog?

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6zQovl2kha57IcbdHz5FmsFcps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ntguCJXxcpnd1ZZsdG5kqImG.jpg?f=fotoalbum_large

• Jimbeam
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-11 18:05
En als je dat niet hebt gedaan dan heb je 100% pech gehad.

Hosky maximist

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
MicroWhale schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 14:45:
[...]

Ik ben ook niet van plan om te gaan stoppen met werken... nooit. Want waarom zou je stoppen?
De enige reden die ik kan bedenken is omdat je niet doet wat je leuk vindt.

In dat geval zou ik snel wat anders gaan zoeken, want anders houd je het gewoon niet vol en val je daarvoor al neer, krijg je een burn-out of draai je door.
Klopt, daarom zit ik ook al 3 maanden in een sollicitatietraject en de kans is 99% dat ik iets anders ga doen binnen nu en 5 maanden. *O* iets wat ik al sinds 2008 aan het proberen ben.

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 17:24:
[...]

Klopt, daarom zit ik ook al 3 maanden in een sollicitatietraject en de kans is 99% dat ik iets anders ga doen binnen nu en 5 maanden. *O* iets wat ik al sinds 2008 aan het proberen ben.
Super! Ik hoop voor je dat het lukt en het je voor de wind gaat.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Poolboy?

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:04

BeyondThunder

Lost Lightning

[...]

Gigolo op een superjacht?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Volgens mij heeft Pelox een reputatie :+

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:53
[...]

Zwembroekmodel voor de Wehkamp?

Stack Sats

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-11 17:40
Avond,

heb hier een ledger waar in de crypto op heb staan.
maar nu zie ik dat ik doodgespamd wordt met NFT's.

Kan je dit op 1 of andere manier blokkeren?

het lijken namelijk allemaal Spam NFT.

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

jeppekroezen schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 17:51:
Avond,

Maar er staan toch helemaal geen crypto op een Ledger?

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
BeyondThunder schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 17:57:
[...]

Klopt. In Ledger Live zie je een overzicht van wat er op jouw wallet adressen staat.

• jeppekroezen
BeyondThunder schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 17:57:
[...]

Ik gebruik een Ledger voor mijn Crypto :)
Misschien een betere zin

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Stuur ff je seed in PM, ik pas het voor je aan.

• jeppekroezen
Slonzo schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 18:12:
[...]

Stuur ff je seed in PM, ik pas het voor je aan.
ckrs zal ik doen :+ :+

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wt_YeiiimOdXxubSjFOqcw9mgWE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/djc6eAxGOPbaKZfja42eDJBt.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:32
[...]

Klopt, daarom zit ik ook al 3 maanden in een sollicitatietraject en de kans is 99% dat ik iets anders ga doen binnen nu en 5 maanden.
Cryptocartoonmemerijmaker?

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Vanaf half januari beginnen ook voor Ethereum weer spannende tijden met de uitrol van Dencun op de test netwerken.

Aanvulling. "Door de mogelijkheden en efficiëntie voor gegevensverwerking te verbeteren, wil de upgrade de prestaties van rollups verbeteren en daarmee de algehele doorvoer en betaalbaarheid van het Ethereum-netwerk."

[ Voor 33% gewijzigd door Numbers op 22-12-2023 18:49 ]

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:02
Avond,

Nee, is niet te blokkeren. Je kunt ze wel verbergen (van support.ledger.com).
Lees hier hoe je verder met zulke NFTs om dient te gaan (van support.ledger.com).

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

$OP Wen $10?

[ Voor 4% gewijzigd door BeyondThunder op 22-12-2023 18:54 ]

• sjorremans
OP long gaat lekker hier in ieder geval :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik denk dat Optimism (OP) zijn ATH te pakken heeft, top. En door!

• BeyondThunder

BeyondThunder

Lost Lightning

Wat kan crypto toch mooi zijn...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JavrdEJrLjNsKdBBA6A3TcvdQ5c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OY1cmeT0Y5dO54vNh801mXjX.png?f=user_large

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
Wat een pauper bank die Rabobank. Wat euros richting Kraken en hop geblokkeerd. Heeft iemand ervaring dat dit automatisch goed komt of moet ik mijn tijd gaan verdoen met bellen. 🤮

• Don Guacamole
  • Laatst online: 26-11 21:31
Prozaq schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 19:58:
Wat een pauper bank die Rabobank. Wat euros richting Kraken en hop geblokkeerd. Heeft iemand ervaring dat dit automatisch goed komt of moet ik mijn tijd gaan verdoen met bellen. 🤮
Je bent al geblokkeerd bij het overmaken??
Normaliter is dat bij ontvangen van grotere bedragen..

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Mijn vader heeft dit ook gehad, je moet er zelf achteraan. Hij wou betalen in de winkel toen was de boel geblokkeerd 8)7

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Rabobank :')

• sjorremans
Blijft bijzonder dat ze dit doen, het mag namelijk niet eens. Alleen wanneer er gegronde reden of redenen zijn mag je rekening geblokkeerd worden.

Heb je al eerder grote of grotere transacties gedaan waardoor je eventueel geflagged kan zijn? Of eventueel andere ‘dubieuze’ transacties gedaan of gehad?

Ik zit al sinds 2017 in crypto en gebruik daar een Rabobank rekening voor. Naar diverse platformen geld over gemaakt en al een aantal keer wat uit laten betalen, nog nooit een probleem gehad.

• sjorremans
.

[ Voor 99% gewijzigd door sjorremans op 22-12-2023 20:11 ]

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
Sol blijft stand houden presies

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:39
@Hombre41 wat is presies

• Slomy
  • Laatst online: 19:28
Heb hetzelfde gehad: even bellen en was snel opgelost (maar alsnog vervelend).

• Prozaq
sjorremans schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:09:
[...]

Blijft bijzonder dat ze dit doen, het mag namelijk niet eens. Alleen wanneer er gegronde reden of redenen zijn mag je rekening geblokkeerd worden.

Heb je al eerder grote of grotere transacties gedaan waardoor je eventueel geflagged kan zijn? Of eventueel andere ‘dubieuze’ transacties gedaan of gehad?

Ik zit al sinds 2017 in crypto en gebruik daar een Rabobank rekening voor. Naar diverse platformen geld over gemaakt en al een aantal keer wat uit laten betalen, nog nooit een probleem gehad.
Enige grote transactie is het identieke bedrag in oktober..... dat was richting Kraken en van de zomer een flufje. Hiervoor ook nooit problemen gehad richting exchanges

• Prozaq
Slomy schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:20:
[...]

Heb hetzelfde gehad: even bellen en was snel opgelost (maar alsnog vervelend).
Thanks voor de info. Die lui zijn natuurlijk de 27e pas weer te bereiken.

Wordt nog wat als ik binnenkort mijn nieuwe badkamer ga financieren met crypto winst

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-11 21:18
Don Guacamole schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:02:
[...]

Nee de Rabo doet dat bij het overmaken naar crypto platforms. Een tijdje terug ben ik door de Rabo in 1 maand tijd 3 keer geblokkeerd bij het overmaken 7(8)7

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Don Guacamole schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:02:
[...]

Heb het ook 2 maanden geleden gehad. Achteraan gebeld, was gedaan om mij te beschermen omdat er in orde van grootte van 800 euro overgemaakt werd door mij naar Plutus creditcard om betalingen mee te doen. Heb ik ze gevraagd waarom ik nu pas geblokeerd werd, omdat ik het afgelopen anderhalf jaar in totaal al zo'n 10k had overgemaakt naar ze... :X Anyhow, 5 minuten later werkte alles weer.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Slomy
  • Laatst online: 19:28
Prozaq schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:26:
[...]

Thanks voor de info. Die lui zijn natuurlijk de 27e pas weer te bereiken.

Wordt nog wat als ik binnenkort mijn nieuwe badkamer ga financieren met crypto winst
Overigens bij mij was het verhaal: rode vlaggen gingen af bij het bedrag en ze dachten vanuit die optiek dat ikk gescammed werd (met een van de gekende verhalen) en vandaar dat ze a) transactie on hold hadden gezet en b) rekening hadden geblokkeerd. Overigens het vervelende is dat ze dat niet pro-actief melden en dat je er inderdaad zelf achter komt (als je dus wilt betalen in de winkel en dat niet lukt).

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
Ik heb het gelukkig nog nooit gehad bij de rabo, maar iedere locatie doet het op zijn eigen manier geloof ik.

Zero.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nooit ergens last van gehad bij Triodos.

Je moet alleen hun certificaten niet kopen...

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-11 14:13
Forse dip voor 0kn

Coingecko zegt ook: ''According to GoPlus, the contract creator can make changes to the token contract such as disabling sells, changing fees, minting, transferring tokens etc. Exercise caution.''

https://www.coingecko.com/en/coins/0-knowledge-network

Hierdoor twijfel ik om er in te stappen...

[ Voor 58% gewijzigd door _Gast_ op 22-12-2023 20:46 ]

• loewie1984
  • Laatst online: 16:51
Heb ff met Carlos gebeld, hij komt zo langs in het topic om effe "SOLAAAAAAANAAAAA" te roepen..
Damn gewoon 3de coin he en we zitten nog niet eens bij 2de kerst avond

discogs

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-11 21:18
_Gast_ schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:40:
Forse dip voor 0kn

Coingecko zegt ook: ''According to GoPlus, the contract creator can make changes to the token contract such as disabling sells, changing fees, minting, transferring tokens etc. Exercise caution.''

0 knowledge mbt rugpulls dus.

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
_Gast_ schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 20:40:
Forse dip voor 0kn

Heeft te maken met de 10% sellers fee momenteel. Die gaat er over een tijd vanaf.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:44
Ik zie allemaal verse Tweakers hier het Topic binnen rollen…
Tijd voor de Bruna!!!

Na de kerst daar maar met m’n vadsige volgevreten harses naar binnen strompelen.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:05
Tao -O- :N

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ik wil ze wel overkopen van je :9B

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1S51beP3W8WQAn5lpBjSJ8lb_K8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2QRhfWTl25S3bZLNQKksWw6P.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Probeer mijn aandeel TAO wat te verlagen, maar er zijn maar weinig kopers happig om ze over te nemen en het enige resultaat is een verder dalende prijs 8)

Ik verdeel de opbrengst over BTC, ETH, SOL en INJ.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Kol Nedra
Taro schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 23:01:
Probeer mijn aandeel TAO wat te verlagen, maar er zijn maar weinig kopers happig om ze over te nemen en het enige resultaat is een verder dalende prijs 8)

SOL en INJ erbij in de hodl pot?

maar INJ staat ATH volgens mij :9

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 22-12-2023 23:37 ]

nothing stops this train

• Moiety
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 23:35:
[...]

SOL en INJ erbij in de hodl pot?

maar INJ staat ATH volgens mij :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSJJSg6wjff5nWq32Jw_o4pYXoc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PaMzBCB2WF6CVTlCsjD73kvr.gif?f=user_large

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Telkens als Bitvavo hun staking systeem aanpast gaan de rewards echt flink omlaag. Twee weken terug gehalveerd.

• Pinsa
PWSteal schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 09:02:
Telkens als Bitvavo hun staking systeem aanpast gaan de rewards echt flink omlaag. Twee weken terug gehalveerd.
Waarom staak je daar nog dan?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 23:01:

Je hebt me aan het denken gezet @Taro.

Als je nu niet blij bent met een x5 wanneer dan wel? Route Kraken - ING en Bitvavo - Rabo nog eens getest :+ beide binnen een kwartier gestort en dat in het weekend net voor Kerst.

Gaan we wat leuks mee doen de komende dagen met het gezin.

TAO in staking blijft staan en de rest gaat in good old ETHEREUM. When ETF ser?

Fijne dagen alvast voor de SC :9B

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Zeg mede-investeerders... ik had toch een ietsje hoger meme-gehalte verwacht hier. 42k + 6ct hebben 33 stemmen gehad. Dan maar even wat serieuzers...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBg5Cv6ZNQ9I2h7V0kOoe3BEI1o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W5R6jj43LFa7hSwDmECvHFUi.png?f=user_large

In ieder geval fijn om te zien dat jullie (bijna) allemaal optimistisch zijn over de toekomst van Bitcoin.

Hele fijne feestdagen allemaal. Ik wens jullie helemaal niks in termen van financiën, want dat moet je allemaal maar lekker zelf uitzoeken. Wat ik jullie wens is veel warme, lieve mensen om je heen (tenzij je dik autistisch bent, dan niet teveel mensen) die je steunen als het eventjes tegenzit. Eén rode candle maakt nog geen slechte dag, maar toch is het op zulke momenten fijn om te weten dat er mensen voor je klaar staan met een schouder, een zakdoekje of een opmerking als "Niet zeuren ouwe, leer, sta op en ga door... je komt er wel!" Denk aan die mensen om je heen en zoek ze op. Ze leren je dat geld maar een middel is.

Denk ook even aan alle andere mensen in NL en op de wereld en besef dat je tot de top behoort qua welvaart en welzijn. Niet om je verheven te gaan voelen, maar juist om je te laten beseffen dat er mensen zijn die jouw hulp kunnen gebruiken om hun leven een stukje beter te maken. En je dankbaar zijn als je ze een klein gebaar maakt. Help ze oversteken, maai hun gras of geef ze wat te eten.

Sta even stil bij de ander. Dat maakt je rijker dan de rijkste personen op aarde. Dat is wat de wereld nodig heeft.

hohoho, hier nog een toevoeging voor de lezers die vonden dat er te weinig over crypto verteld werd: ...als de magie van "fiat geld" uiteindelijk verdwijnt, en Bitcoin (en AI natuurlijk) de wereld overnemen, hebben we die menselijke verbondenheid hard nodig. Dat is uiteindelijk het echte ruilmiddel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ql5CUjzfU1oLltBDEdpKoafC8-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/m0uI1E0gTRcRFKBNrVLO3k2N.png?f=user_large

Merry Christmas allemaal.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 09:31:
[...]

Je hebt me aan het denken gezet @Taro.

Als je nu niet blij bent met een x5 wanneer dan wel?
Ik heb een gemiddelde GAK van +-180 USD bij TAO en gisteren 75% rond de 275 USD weggedaan. Daarnaast al mooi richting de 1 TAO staking opbrengst. Maar nu zit de koers al in de 26x USD regionen en zijn dit soort gasten bezig met verkopen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BqGp9G4va7wKHI6GP5bT-etZs8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OAmIzBE62M0fr29Fpz8XmZV7.png?f=user_large

Hier zie je ook de uitdaging met TAO:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t6r86l64S4bcvyQ2Q2QV9Ukx4dU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5mbSFqyCUS5igFKGiOD2VVTp.png?f=user_large

Er is heel veel ruimte naar beneden, maar ook wel omhoog. Hetzelfde gaat natuurlijk op voor bijv. INJ en SOL, maar die zijn breder beschikbaar, hebben dikkere orderboeken en meer volume, dus die zie ik minder snel bijv. 50% dalen dan TAO.

Ik ben zojuist 100% uitgestapt, laat wel de fiat van dat laatste deel staan zodat ik weer terug kan kopen, grote kans dat de koers vanaf hier weer stijgt, maar ik mis liever wat winst, dan nu de winst weer te zien verdampen, dat zou zonde zijn. Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden, van een altcoin door een mooie run weer mee richting lagere regionen holden wel :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:16
Qnt is on the move… soort van.

Dash heeft ook niet veel gedaan in deze hele run omhoog. XMR is ook wat aan het choppen, moet ook een keer in beweging komen. Beide op de watchlist

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:46

Vis

Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:16:
[...]

Ik heb een gemiddelde GAK van +-180 USD bij TAO en gisteren 75% rond de 275 USD weggedaan. Daarnaast al mooi richting de 1 TAO staking opbrengst. Maar nu zit de koers al in de 26x USD regionen en zijn dit soort gasten bezig met verkopen:
[Afbeelding]

Hier zie je ook de uitdaging met TAO:
[Afbeelding]

Er is heel veel ruimte naar beneden, maar ook wel omhoog. Hetzelfde gaat natuurlijk op voor bijv. INJ en SOL, maar die zijn breder beschikbaar, hebben dikkere orderboeken en meer volume, dus die zie ik minder snel bijv. 50% dalen dan TAO.

Ik ben zojuist 100% uitgestapt, laat wel de fiat van dat laatste deel staan zodat ik weer terug kan kopen, grote kans dat de koers vanaf hier weer stijgt, maar ik mis liever wat winst, dan nu de winst weer te zien verdampen, dat zou zonde zijn. Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden, van een altcoin door een mooie run weer mee richting lagere regionen holden wel :)
En nu je kids vertellen dat je van de winst Bitcoin voor ze koopt! Dan ben je een echte eindbaas.

Want eigenlijk moet je ze natuurlijk alleen maar Bitcoin leren opvoeden en niet het casino hè 😉

Fijne kerstdagen iedereen!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:44
STIMPPYYY schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:22:
Qnt is on the move… soort van.

Dash heeft ook niet veel gedaan in deze hele run omhoog. XMR is ook wat aan het choppen, moet ook een keer in beweging komen. Beide op de watchlist
DASH heb ik vorig jaar van de hand gedaan met -50%. Ruim 5 jaar HODLen was te lang :’)

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9znFTUzJmOw5ltcDj9TuvlyVXHY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/risVa46Zz1xCz3jc8bJXBwaG.jpg?f=fotoalbum_large

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-11 19:47
MicroWhale schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:07:
Zeg mede-investeerders... ik had toch een ietsje hoger meme-gehalte verwacht hier. 42k + 6ct hebben 33 stemmen gehad. Dan maar even wat serieuzers...

[Afbeelding]

In ieder geval fijn om te zien dat jullie (bijna) allemaal optimistisch zijn over de toekomst van Bitcoin.

Hele fijne feestdagen allemaal. Ik wens jullie helemaal niks in termen van financiën, want dat moet je allemaal maar lekker zelf uitzoeken. Wat ik jullie wens is veel warme, lieve mensen om je heen (tenzij je dik autistisch bent, dan niet teveel mensen) die je steunen als het eventjes tegenzit. Eén rode candle maakt nog geen slechte dag, maar toch is het op zulke momenten fijn om te weten dat er mensen voor je klaar staan met een schouder, een zakdoekje of een opmerking als "Niet zeuren ouwe, leer, sta op en ga door... je komt er wel!" Denk aan die mensen om je heen en zoek ze op. Ze leren je dat geld maar een middel is.

Denk ook even aan alle andere mensen in NL en op de wereld en besef dat je tot de top behoort qua welvaart en welzijn. Niet om je verheven te gaan voelen, maar juist om je te laten beseffen dat er mensen zijn die jouw hulp kunnen gebruiken om hun leven een stukje beter te maken. En je dankbaar zijn als je ze een klein gebaar maakt. Help ze oversteken, maai hun gras of geef ze wat te eten.

Sta even stil bij de ander. Dat maakt je rijker dan de rijkste personen op aarde. Dat is wat de wereld nodig heeft.

hohoho, hier nog een toevoeging voor de lezers die vonden dat er te weinig over crypto verteld werd: ...als de magie van "fiat geld" uiteindelijk verdwijnt, en Bitcoin (en AI natuurlijk) de wereld overnemen, hebben we die menselijke verbondenheid hard nodig. Dat is uiteindelijk het echte ruilmiddel.

[Afbeelding]

Merry Christmas allemaal.
Afbeeldingslocatie: https://www.thebestsocial.media/nl/wp-content/uploads/sites/2/2021/11/still-mand-1024x536.png

• Don Guacamole
  • Laatst online: 26-11 21:31
Luitjes, ik wens jullie ook hele goede dagen toe! Drink er 1 of meer en geniet van de dagen!
Niet te veel achter je scherm zitten, maar komt allen te samen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8r2QNuHgHb7z19eECBNMaJFhhks=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ov1VcMhIcSmVbODqBhO7TNIP.jpg?f=user_large

• mayhem
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

Fijne kerstdagen en een gelukkig 2024 allemaal, geniet van de tijd zonder de crypto koersen en vergeet niet op Nieuwjaarsdag een screenshotje te maken van de waarde van je cryptoportfolio voor de mensjes van de belastingdienst.

Pagina: 1 ... 68 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!