Top dat je dit doet, ik probeer er soms wat in mee te gaan als ik op tijd ben ;-)Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:26:
[...]
Geen idee, daar ben ik echt niet mee bezig. Ik trade op basis van trends en wat ik zie, een evt. achterliggende reden is er mogelijk niet.
[...]
Dat kan, maar voor mij werkt het prima.
In het verleden deelde ik hier heel veel trades vooraf, op een gegeven moment heb ik daar wat kritiek op gekregen en nu deel ik ze dus in 95% van de gevallen alleen achteraf. Daardoor kunnen mensen het gevoel krijgen: Ja, dat is lekker, achteraf mooie percentages delen kan iedereen.
Dus ben ik nu weer begonnen met dergelijke trends delen wat ik helemaal niet hoef te doen, want ik heb er zelf geen voordeel van. Dus doe ermee wat je wil, heb je voor jezelf een achterliggende reden nodig, stap dan vooral niet in.
Soms lijkt het misschien alsof ik patserig wil overkomen (of narcistisch ben), maar ik vind het gewoon super leuk om informatie te delen en als het goed uitpakt vind ik het gewoon jammer om te zien dat er weinig mee (lijkt?) te worden gedaan, terwijl je er echt super leuke gains mee kunt maken.
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
:strip_exif()/f/image/9DltC4PVTZXld3UTj1juk9rf.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/5RdntZWHgbk6munWcwwrUymn.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ULmEoMETGzJJgWnXuNzI5wWA.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/M3saYP00JEDUGYXZ6FnLy3bx.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Cy92lQGP1ICVZ5MpFFrzWAr7.png?f=user_large)
/f/image/uSKdIdKagZheMBq9eM5MbQfv.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3q130LkeXJQsI2dius7uxjzf.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/iJcjB9RhACMs0LVgGOd2wivj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LJKMIena2S2ABE510r4BOra5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BRoGsWFx7DVTlsKLgX2h5gMH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FS0ANTxs3U22D7c1XYeBvVo3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QQEvsk3Ccibs3JteNATXPdxJ.jpg?f=fotoalbum_large)