Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.669 views

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:26:
[...]

Geen idee, daar ben ik echt niet mee bezig. Ik trade op basis van trends en wat ik zie, een evt. achterliggende reden is er mogelijk niet.

[...]

Dat kan, maar voor mij werkt het prima.

In het verleden deelde ik hier heel veel trades vooraf, op een gegeven moment heb ik daar wat kritiek op gekregen en nu deel ik ze dus in 95% van de gevallen alleen achteraf. Daardoor kunnen mensen het gevoel krijgen: Ja, dat is lekker, achteraf mooie percentages delen kan iedereen.

Dus ben ik nu weer begonnen met dergelijke trends delen wat ik helemaal niet hoef te doen, want ik heb er zelf geen voordeel van. Dus doe ermee wat je wil, heb je voor jezelf een achterliggende reden nodig, stap dan vooral niet in.

Soms lijkt het misschien alsof ik patserig wil overkomen (of narcistisch ben ;) ), maar ik vind het gewoon super leuk om informatie te delen en als het goed uitpakt vind ik het gewoon jammer om te zien dat er weinig mee (lijkt?) te worden gedaan, terwijl je er echt super leuke gains mee kunt maken.
Top dat je dit doet, ik probeer er soms wat in mee te gaan als ik op tijd ben ;-)

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 29-11 18:18
Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:27:
[...]

Ik ben zojuist voor 66% uit de leverage trade gestapt en laat de rest doorlopen. De spot SOL die ik heb verkoop ik nog lang niet.
Dat van die leverage snap ik. Maar als je in mijn geval nu enkel spot hebt aangekocht om dit te doen. Verkoop je dan alles om dan tegen woensdag INJ te kopen. Dan met INJ te herhalen wo/do en repeat of speel je daar ook met percentages.

Ik ben ook aan het overwegen om iig SOL te laten staan en even te hodlen, maar ik leer graag bij over traden. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mathias9956 op 21-12-2023 19:37 ]

The only easy day is yesterday.

• Hombre41
Ik probeer ook altijd wat winst te nemen als de coin op een % winst staat.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mathias9956 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:36:
[...]

Dat van die leverage snap ik. Maar als je in mijn geval nu enkel spot hebt aangekocht om dit te doen. Verkoop je dan alles om dan tegen woensdag INJ te kopen. Dan met INJ te herhalen wo/do en repeat of speel je daar ook met percentages.
Ah, als je alleen met spot speelt dan zou je op woensdagavond INJ kunnen verkopen en direct voor SOL inwisselen, welk percentage zal je zelf moeten besluiten. Maar een trend blijft een trend totdat die doorbroken wordt en ik vind het wel lastig om hier advies of mijn mening over te geven, want als het mis gaat heb ik het gedaan. Vermoed niet dat jij mij daar verantwoordelijk voor zult houden (dat is dus eerder wel door anderen gedaan) en daardoor ben ik terughoudend geworden.

Je zult dus zelf moeten besluiten of je niet wisselt, deels wisselt of 100% wisselt. Persoonlijk hou ik dus zowel spot INJ als SOL gewoon aan en handel ik daar niet actief mee, omdat ik daarvoor leverage trade. Dat is een bewuste keuze, want ik sluit iedere keer zo'n trade, zit dan weer 100% in USDT en kies per dag/moment waar ik dat in steek.

Ik zou je willen adviseren niet teveel te wisselen, maar wel te kijken of het goed gaat, de volgende keer probeer je het met meer en dat bouw je steeds verder op als blijkt dat dit patroon zich over enkele weken nog steeds herhaalt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 29-11 18:18
Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:43:
[...]

Ah, als je alleen met spot speelt dan zou je op woensdagavond INJ kunnen verkopen en direct voor SOL inwisselen, welk percentage zal je zelf moeten besluiten. Maar een trend blijft een trend totdat die doorbroken wordt en ik vind het wel lastig om hier advies of mijn mening over te geven, want als het mis gaat heb ik het gedaan. Vermoed niet dat jij mij daar verantwoordelijk voor zult houden (dat is dus eerder wel door anderen gedaan) en daardoor ben ik terughoudend geworden.

Je zult dus zelf moeten besluiten of je niet wisselt, deels wisselt of 100% wisselt. Persoonlijk hou ik dus zowel spot INJ als SOL gewoon aan en handel ik daar niet actief mee, omdat ik daarvoor leverage trade. Dat is een bewuste keuze, want ik sluit iedere keer zo'n trade, zit dan weer 100% in USDT en kies per dag/moment waar ik dat in steek.

Ik zou je willen adviseren niet teveel te wisselen, te kijken of het goed gaat, de volgende keer probeer je het met meer en dat bouw je steeds verder op als blijkt dat dit patroon zich over enkele weken nog steeds herhaalt.
Prima uitleg! Alvast bedankt, en ik ben meer met zo'n uitleg dan een exact voorbeeld want je leert meer uit eigen fouten dan iemand te volgen die eens fout kan zitten.

Edit: gaat SOL BNB flippen in marketcap binnenkort ?

The only easy day is yesterday.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:21
@Skrunsies sterkte weer man!

Krijgen we toch nog dippende donderdag? Ziet er even wat zwakker uit.

Stack Sats

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Sterkte @Skrunsies en hoop dat er nog wat te genieten valt de komende dagen voor jullie!

En @Taro , ik vind het altijd erg leuk om die trades te zien. Ik denk dat iedereen hier volwassen genoeg is om zelf te bepalen wat ze met alle informatie doen die hier gedeeld wordt. Chapeau in ieder geval voor die groene double digits zowat elke dag!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ja, en SOL, mooi man. Ik heb via de DCA functie van Jupiter (thanks to @jvel92 ) nog mooi wat stukjes opgepikt tussen 65-70 dollar

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11 20:55

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Als INJ nou eens lekker richting Sol kruipt…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SBrq6kU3fPXYllJEZKwfX1okkG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9DltC4PVTZXld3UTj1juk9rf.jpg?f=fotoalbum_large

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-11 01:39
Knip

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 21-12-2023 20:50 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 22:51
Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 17:41:
[...]

INJ daalt op donderdag en SOL stijgt, ik ga het niet blijven herhalen hoor :)

[...]
Jaja, ik had 't wel gelezen. Ik ben de afgelopen tijd lekker aan het coinhoppen geweest, gewoon in spot en dat ging tot dusver altijd goed. Gister uit de INJ-train gestapt en wou vandaag eerst een daling van SOL afwachten voordat ik daar in verder ging. That ship has sailed. En aangezien dat nu weer op +14% staat vind ik het wat te riskant om er nu nog achteraan te hobbelen.

Gelukkig heb ik ook nog een zak DOT gekocht begin deze maand, dus ik ben niet heel verdrietig.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:10:
FET staat nu weer laag en zet nu hopelijk een higher low op de 15m neer (y)
d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Q1jTT7ye0dbOaEZZ0BWvvXOhvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MZu432mBBnDreH0K3Rkw1h6H.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

Darrell

Fiat moonboy

Ben eigenlijk wel benieuwd of die worst nog eens iets gaat doen.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 23:03
STIMPPYYY schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:31:
100usd zal ook wel een psychologische grens zijn. Ben benieuwd
*Ninja edit: *Oeps fout geplaatst**

[ Voor 13% gewijzigd door Moiety op 21-12-2023 21:34 ]

• Moiety
Darrell schreef op donderdag 21 december 2023 @ 21:17:
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Darrell schreef op donderdag 21 december 2023 @ 21:17:
Bifi staat dit jaar 14% in de plus. 14%, let that sink in….

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DOT ziet eruit alsof die nog een klein extra sprintje kan trekken, maar wordt waarschijnlijk na een kleine iets hogere wick een double top (=short) met daarna een daling.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LxitdpvG2YugykzwJdcgT_Dw1kc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5RdntZWHgbk6munWcwwrUymn.png?f=user_large

Inmiddels de FET & SOL trades gesloten, eerst zien wat Bitcoin nu gaat doen en of de alts ook even opnieuw moeten opladen voor de volgende ronde.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 21-12-2023 21:53 ]

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-11 15:28
FET nu ook gesloten na de mooie tip van @Taro _/-\o_ . Was even een mooi ritje :P

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-11 19:52

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Taro wil je bedanken voor je trendanalyse mbt INJ en SOL. Gister idd INJ gesloten en SOL geopend en m'n leverage account is weer even x3 gegaan. Inmiddels een SL dik in de plus gehit en dus gesloten.

• Ray_
Hm. Het lijkt er op dat mijn Yubikey een regenbui van vanmiddag niet heeft overleefd. Dat was best spannend bij het inloggen op Kraken, die nog steeds geen backup keys ondersteund behalve een master-key.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ray_ schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:23:
Hm. Het lijkt er op dat mijn Yubikey een regenbui van vanmiddag niet heeft overleefd. Dat was best spannend bij het inloggen op Kraken, die nog steeds geen backup keys ondersteund behalve een master-key.
Maar lukte het inloggen nog of dus niet meer?

• Ray_
Niet met de Yubikey. Lampje flikkerde even, maar that's it. Ik had gelukkig nog een 2fa code in de authenticator app op mijn telefoon.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ray_ schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:28:
Niet met de Yubikey. Lampje flikkerde even, maar that's it. Ik had gelukkig nog een 2fa code in de authenticator app op mijn telefoon.
Door nog een 2e code te hebben is de Yubi eigenlijk wel minder veilig, aangezien er nog een omweg is. Maar werkt nu gelukkig in je voordeel :)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:46

Vis

🍿 en 🍺 klaar iedereen?
Nog een half uurtje...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c03J3wVSg7m6xxoMsPT11xacd8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ULmEoMETGzJJgWnXuNzI5wWA.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Ray_
Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:32:
[...]

Door nog een 2e code te hebben is de Yubi eigenlijk wel minder veilig, aangezien er nog een omweg is. Maar werkt nu gelukkig in je voordeel :)
Ik heb een tweede Yubikey voor dit soort gevallen. Key kapot of weg, kan ik altijd de andere gebruiken. Kraken is de enige toepassing waarbij ik geen backup-key, of een duplicaat kan aanmaken. Je kunt een master-key instellen, wat dan wel een andere Yubi is of een andere 2FA-methode en in noodgevallen kan je daarmee inloggen.

Nou ja, ben blij dat ik er nu achter kom en niet als ik morgen op kantoor zit en eerst weer thuis een key moet halen voordat ik aan de slag kan :+

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:07
Filecoin vind toch weer een weg omhoog

Qnt moet ook echt eens in beweging komen. Zou toch zeggen dat het een deze weken er een keer van moet komen 🥱

• Urbanus
STIMPPYYY schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:54:

Qnt moet ook echt eens in beweging komen. Zou toch zeggen dat het een deze weken er een keer van moet komen 🥱
Tja, als ze het zeggen :X >:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 21:50:
DOT ziet eruit alsof die nog een klein extra sprintje kan trekken, maar wordt waarschijnlijk na een kleine iets hogere wick een double top (=short) met daarna een daling.

[Afbeelding]
Inderdaad een hogere wick geworden. DOT short loopt en SL staat er vlak boven (groene lijn).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6IaDh3N1u3hOGoUJ5ikbkMFHybs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/M3saYP00JEDUGYXZ6FnLy3bx.png?f=user_large

Inmiddels weer een long op FET lopen, SL in profit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSrs03PNL_bp4_UBbQFoYYdM_bI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Cy92lQGP1ICVZ5MpFFrzWAr7.png?f=user_large

Ik ga tukken, zie het morgenochtend wel :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:30
Elon Musk en Cathie Woods spreken met elkaar

https://x.com/i/spaces/1rmxPMwPXXQKN

nothing stops this train

• Kol Nedra
Vis schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:32:
🍿 en 🍺 klaar iedereen?
Nog een half uurtje...

[Afbeelding]
thx... dit ja 🙂

nothing stops this train

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:46

Vis

Um... Um.. yeah .. um... Elon komt weer lekker uit zijn woorden.

Hoorde hem wel vertellen dat begin januari zijn payment service op X live gaat waarschijnlijk.. benieuwd of daar crypto ook mee geïmplementeerd wordt.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
Vis schreef op donderdag 21 december 2023 @ 23:41:
[...]

Um... Um.. yeah .. um... Elon komt weer lekker uit zijn woorden.

Hoorde hem wel vertellen dat begin januari zijn payment service op X live gaat waarschijnlijk.. benieuwd of daar crypto ook mee geïmplementeerd wordt.
Elon is Elon, komt altijd moeilijk uit zijn woorden :)

zou lachen zijn: Doge en BTC implementatie 🙂

Elon snapt ook hoe cycles werken met Bear en Bull.... dit soort stappen kan een enorme boost geven waardoor meneer Elon nog meer vermogen gaat krijgen. Die zit vast balls deep in Doge

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 21-12-2023 23:47 ]

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Al die shills met SOL | FET | INJ laten me maar een prutser voelen.

Gelukkig heb ik een kratje STRD gekocht en gaat dat ding net zo hard zonder al dat leverage gedoe omhoog!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQbN4Mdgk3iCnWGFZsH2SHXZmsQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uSKdIdKagZheMBq9eM5MbQfv.png?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Urbanus
Coldcat schreef op donderdag 21 december 2023 @ 23:46:
Al die shills met SOL | FET | INJ laten me maar een prutser voelen.

Gelukkig heb ik een kratje STRD gekocht en gaat dat ding net zo hard zonder al dat leverage gedoe omhoog!

[Afbeelding]
Je vergat THETA te noemen. Een super muntje die onder aandacht is gebracht door Kol. Thnx Kol _/-\o_

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2Mx8u3D1RUTqmaaYCNTHEzqO2E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3q130LkeXJQsI2dius7uxjzf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JkVlDs-U7oCY4FMtAGLFQPgpEDQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3WA7vWryDvVCzTKd9P9FxiSl.png?f=user_large

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:19
Wat zit er toch een gekke resistance op die 44.300 of hoger. Kom op, vlammen!

• Hombre41
Sol heeft de 100 bereikt en veel Dell orders presies ;-)

Nu kan INJ stijgen

• STIMPPYYY
Had in de nacht een sell limit op 98 staan op SOL. Benieuwd hoe ver het zakt.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:56
PHPResource schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 07:38:
Wat zit er toch een gekke resistance op die 44.300 of hoger. Kom op, vlammen!
ja die is best dik idd. Al is het volume ook wel laag nu. Dus ook niet gek dat het dan niet lukt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Solana flipt bijna BNB. SOL gaat echt als een raket oOo

• STIMPPYYY
Moonriver gaat ook hard. Geen flauw idee waarom. Ben daar gister nog op ingestapt rond 8,3 tijdens de pump. Totaal tegen m’n principes maar goed. In ieder geval niet rood 😂

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ergens stinkt het daar op die pagina achter de link. Ik weet alleen nog niet waar het vandaan komt.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:54
Ik heb wel vaker een rant gehouden over de Rabobank. Maar wat een godvergeten klotebank is dit toch ook. Gelukkig is mijn Nederlandse IBAN vanuit Revolut binnen, dus wil ik graag alles overzetten. Maar dat gaat niet zo maar. Iets regelen bij de Rabobank? Vergeet het maar!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/k8YHyF6/r2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/x6zrVfB/r1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/q5kzdVD/r3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/8MCZ0SG/r4.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xLmLLQC/R5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Gelukszoekr op 22-12-2023 08:54 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Eth ook los?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Sol Avax en Ada krijgen iig een lekkere ochtend Correctie.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:05
Ivm kerst hebben we de donderdag dipdag 1-malig naar de vrijdag verplaatst, onze excuses voor het ongemak :+

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 08:33:
Ik heb wel vaker een rant gehouden over de Rabobank. Maar wat een godvergeten klotebank is dit toch ook. Gelukkig is mijn Nederlandse IBAN vanuit Revolut binnen, dus wil ik graag alles overzetten. Maar dat gaat niet zo maar. Iets regelen bij de Rabobank? Vergeet het maar!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb sinds kort Premium service van de Rabobank. Daardoor heb je geen last van al dat gezeik. Ter waarde van €299,- per jaar!

Hoe kun jij dit ook krijgen? Ga naar je persoonlijke jaaroverzicht. Dit is net een rad van fortuin. Genoeg afdracht naar de Roverheid en Banken? Dan zorgen ze ervoor dat het altijd werkt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgfX2Fbs6sur5gF7Q0wpCkpi_dc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iJcjB9RhACMs0LVgGOd2wivj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AnFkxxHNgQKfPvWizKZF_234e6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LJKMIena2S2ABE510r4BOra5.jpg?f=fotoalbum_large

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:39

Chaes

#HODL

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tXP8EPZfGBcuS-5aqfvYGO4dQWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BRoGsWFx7DVTlsKLgX2h5gMH.jpg?f=fotoalbum_large

En laten we heel eerlijk zijn alleen al voor de ETH babes toch <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvIMWWvCOWk2Nnl9n8pgDFGk0NY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FS0ANTxs3U22D7c1XYeBvVo3.jpg?f=fotoalbum_large

• mayhem
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

STIMPPYYY schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:54:

Ik heb in 2021 een hoopje FIL gekocht. Voor ₿0.003313 per stuk... Ja, nu behoorlijk REKT 8)7 . Verlies is goedgemaakt door andere trades, en nu staat de tas FIL in HODL mode. :P Leuk dat er weer wat leven in de koers komt.

• sjorremans
  • Nu online
Die 44.3 / 44.4k is wel vaak getest ondertussen, 5 of 6 keer al. Je zou zeggen dat deze er toch echt aan gaat op kort termijn

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:48
sjorremans schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:12:
Die 44.3 / 44.4k is wel vaak getest ondertussen, 5 of 6 keer al. Je zou zeggen dat deze er toch echt aan gaat op kort termijn
Patience you must have my young padawan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FIPGCv5u_PsvXGBdif1rBzN0q40=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/AOo7FCEW2btJzgNcFd5ppx9X.gif?f=user_large

• mayhem
  • Laatst online: 08-11 21:56

mayhem

ETH tikt de €2100 weer aan!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:33

knakworst

Get more sats!

En arb en op stijgen met tientallen procenten. Wen eth.

• anti elppa
sjorremans schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:12:
idd, probleem is alleen dat de funding door het dak ging net. Heel de wereld long.....en daarbovenop al die gruwelijk stinkende shitcoins

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:30
To pleur je eindejaarsbonus into btc or not to pleur je eindejaarsbonus into btc, that's the question.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:54
SpelFaut schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:32:
To pleur je eindejaarsbonus into btc or not to pleur je eindejaarsbonus into btc, that's the question.
Ik zou gaan voor aandelen van de Rabobank. Bitcoin is een ponzi

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
SpelFaut schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:32:
ligt eraan wanneer je erin gestapt bent (en of je al ingestapt bent) en wat je gemiddelde aankoop prijs is.

Ik dca al poos niet meer en spot heb ik maar 1x gedaan deze bear rond de 16k. Dat komt omdat ik al sinds 2013 bezig ben en mijn positie groot genoeg is. Maar stel je hebt nog geen positie dan is dit voor de lange termijn echt nog geen slecht punt. Verwacht alleen niet een 10x in 2 jaar (niets is onmogelijk natuurlijk)

• resusaapje
  • Laatst online: 11:22

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:33:
[...]

Een ETF van Triodos werd hier toch aangeraden?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:38:
[...]

ligt eraan wanneer je erin gestapt bent (en of je al ingestapt bent) en wat je gemiddelde aankoop prijs is.

Ik dca al poos niet meer en spot heb ik maar 1x gedaan deze bear rond de 16k. Dat komt omdat ik al sinds 2013 bezig ben en mijn positie groot genoeg is. Maar stel je hebt nog geen positie dan is dit voor de lange termijn echt nog geen slecht punt. Verwacht alleen niet een 10x in 2 jaar (niets is onmogelijk natuurlijk)
x5 in één jaar was de afspraak

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• anti elppa
resusaapje schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:42:
[...]

x5 in één jaar was de afspraak
x5 kan zeer zeker vanaf dit punt. Zou ik echt niet raar van opkijken. Misschien 1,5 jaar, maar oke

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 15:05

WhySoSerious

Be the change.

Eindejaarsbonus in welke coin gooien?

#financieeladviesgevraagd

• resusaapje

resusaapje

h less

WhySoSerious schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:44:

Vanaf maandag alles op INJ. Dan vanaf donderdag alles in SOL. Voor de rest: BTC

• SpelFaut
Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:33:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/a9a4a4fc760f9e25330df5c7db16890c6b0d645d/?url=https%3A%2F%2Fi.ibb.co%2Fk8YHyF6%2Fr2.jpg

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:25
Ik lees hier laatste tijd veel over SOL. Heeft die blockchain nog steeds af en toe een restart nodig?

nieuws: Solana-blockchain is na 16 uur weer online dankzij restart

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:54
baba420 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:53:
Ik lees hier laatste tijd veel over SOL. Heeft die blockchain nog steeds af en toe een restart nodig?

Doet er weinig toe, er zit blauw in het logo dus gewoon kopen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• resusaapje

resusaapje

h less

baba420 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:53:

Ja, elke donderdagochtend.

• Kol Nedra
beleggen doen via bank......huppa extra rendement kwijt.

SOL is nu toch weer stabiel toch?

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:55:
beleggen doen via bank......huppa extra rendAment kwijt.

SOL is nu toch weer stabiel toch?
FTFY

• Kol Nedra
WhySoSerious schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:44:

ja, heb ik ook gedaan :)

nothing stops this train

• Kol Nedra
rendement of rendament, heb ik geen ervaring mee.... winst nemen is niet mijn sterkste kant :7

nothing stops this train

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Lees nou eens goed Pieter!

• Ray_
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:57:
[...]

rendement of rendement, heb ik geen ervaring mee.... winst nemen is niet mijn sterkste kant :7
Negatief rendament dan?

• SpelFaut
anti elppa schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:38:
[...]

Eerste instap btc was jan 2021, met een huidige gemiddelde aankoopprijs van rond de 27k usd. Heb alleen nog niet zo heel veel, < 0.1 btc.
Gemiddelde aankoopprijs zou ~34k usd worden, als ik nu spot zou aankopen. Gedachten?

• Kol Nedra
ja!

dat is het antwoord, maakt niet uit wat je koopt toch ;)

nothing stops this train

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Kol Nedra schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:01:
[...]

ja!

dat is het antwoord, maakt niet uit wat je koopt toch ;)
All-in gegaan in Bitcoin Cash!

• Kol Nedra
WhySoSerious schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:03:
[...]

All-in gegaan in Bitcoin Cash!
nou, ipv een straatje ouderjaarsloten, koop een straatje gure ALT cointjes!

#financieel advies

nothing stops this train

• sjorremans
  • Nu online
ETH soon 2500 dollar? :)

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
SpelFaut schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:59:
[...]

Eerste instap btc was jan 2021, met een huidige gemiddelde aankoopprijs van rond de 27k usd. Heb alleen nog niet zo heel veel, < 0.1 btc.
Gemiddelde aankoopprijs zou ~34k usd worden, als ik nu spot zou aankopen. Gedachten?
Iemand anders vragen wat je moet doen met je geld is niet zo handig. Waar denk je zelf verstandig aan te doen? Of wat houdt je tegen?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:59

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-11 14:08
Numbers schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:16:
[...]
Iemand anders vragen wat je moet doen met je geld is niet zo handig. Waar denk je zelf verstandig aan te doen? Of wat houdt je tegen?
Op zich is een gemiddelde aankoopprijs van 34k niet verkeerd tijdens deze run, maar je moet er zelf wel achter staan of een plan bij hebben.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:59

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• SpelFaut
Numbers schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:16:
[...]
Laurens1970 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:27:
[...]

Op zich is een gemiddelde aankoopprijs van 34k niet verkeerd tijdens deze run, maar je moet er zelf wel achter staan of een plan bij hebben.
Nee eens hoor, het is ook niet zozeer of ik iemand anders vraag wat ik moet doen. Heb een plannetje gemaakt en dit past daar netjes in.

Wat me ergens mentaal een beetje tegenhoud is dat ik niet eerder een spot aankoop van deze grote gedaan heb. Mentale horde.
Financieel gezien kan ik het prima missen, dat is het punt niet.

Als er nou iemand boven op was gesprongen met, 'nee je bent een dikke idioot als je dat doet' dan hadden we een ander gesprek en was ik het gaan heroverwegen.

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:01
Weet iemand van de bybit gebruikers waarom fiat withdraw niet beschikbaar is? Kan er geen bericht over vinden verder.

-edit, nu kan het ineens wel weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Mr Ronman op 22-12-2023 10:36 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

nee je bent een dikke idioot als je dat doet

:P

• resusaapje

resusaapje

h less

SpelFaut schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:32:
[...]

[...]

Nee eens hoor, het is ook niet zozeer of ik iemand anders vraag wat ik moet doen. Heb een plannetje gemaakt en dit past daar netjes in.

Wat me ergens mentaal een beetje tegenhoud is dat ik niet eerder een spot aankoop van deze grote gedaan heb. Mentale horde.

Als er nou iemand boven op was gesprongen met, 'nee je bent een dikke idioot als je dat doet' dan hadden we een ander gesprek en was ik het gaan heroverwegen.
Dan prop je er toch elke dag/elk uur $100 in? Dan voelt het wat minder zwaar.

Dikke idioot die je bent.

O-)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
[...]

Hoe langer je wacht hoe hoger het gemiddelde gaat worden? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhiHVH6eqRz9MAJTZi9HhCuBbl0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQEvsk3Ccibs3JteNATXPdxJ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• STIMPPYYY
mayhem schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:03:
[...]

Ik heb in 2021 een hoopje FIL gekocht. Voor ₿0.003313 per stuk... Ja, nu behoorlijk REKT 8)7 . Verlies is goedgemaakt door andere trades, en nu staat de tas FIL in HODL mode. :P Leuk dat er weer wat leven in de koers komt.
Ik las eerst USD 😂. Supply is nog laag, dus wie weet wat er gebeurt.

Begin wel last te krijgen van fomo vandaag. Dus kap ermee. Weet precies wat er dan gebeurt. Rekt-modus. Moonriver trade gesloten en sol short. Die houd ik wel in de gaten bij de volgende pump omhoog.

• Alpina
  • Nu online
[...]

[...]

Ik vind deze wel goed van @MicroWhale
MicroWhale schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:49:
[...]

Ja, gebaseerd op iets: Top 2 overall marketcap en leeftijd van de munt.

Hier de top 5:
[Afbeelding]

Zie je het verschil in marketcap tussen de eerste twee en de rest? Precies. Waarom zou dat zo zijn? (Dit is een bewuste DYOR vraag waarop ik het antwoord indirect ga geven, de rest mag je zelf uitzoeken)

Die kleine flutmuntjes zijn leuk voor kinderen die om willen leren gaan met wallets, transactiefees, rewards en pools... maar al snel leer je dat het een mijnenveld is met hetzelfde sentiment als twitter: Hoe harder er geroepen wordt, hoe sneller de munt stijgt. Als kleuters die om aandacht vragen.

De repliek: De crux zit hem uiteindelijk in bereik. Bereid je voor op BTC en ETH ETF. Dat is niet te stoppen. Welke coins gaan sneller groeien als ze het bereik van de GEHELE financiële wereld hebben? ... dat zal niet BNB of SOL zijn.

Dus haal gewoon diep adem en koop elke maand netjes je BTC en ETH. Dat geeft rust en op termijn ook rijkdom. Misschien niet zo snel als met die obscure kopie-kettingen, maar je slaapt er een stuk lekkerder op, leeft een paar jaar langer en de kans is ook een stuk groter dat je aan het einde daadwerkelijk kan cashen.
En verder interessant:

Iets met jezelf al rijk rekenen ;)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
[...]

[...]

Als je nog rustig kunt slapen wanneer Bitcoin nog een keer de 25k aanraakt dan zou ik het gewoon doen. Beter was geweest als je elke maand een stukje had ingelegd in de afgelopen 12 maand, nu ben je vrij laat (denk ik).

• Coldcat

Coldcat

HODL

Alpina schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:53:
[...]

Ik vind deze wel goed van @MicroWhale

[...]

En verder interessant:

[Embed]

Iets met jezelf al rijk rekenen ;)
Ik was gisteren weer in de echte wereld. Het ging over kinderen, hockey en voetbal. Daarna ging het geklaag verschil over scholen en BSO's, tablets en telefoons. Deze mensen hebben geen benul van crypto.
Ow ja het ging ook over pension op hun 70'ste.

Deze mensen zullen nooit maar dan ook nooit in de huidige markt instappen. Echter staat er een enorme bak geld voor hun klaar in de pensioenfondsen. Als die maar 0.1% gaan investeren in BTC dan kun je nagaan wat voor effect dat gaat hebben.

Die ETF kan wel eens meer gaan doen dan we in onze dromen kunnen bedenken.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
Coldcat schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:02:
[...]

Ik was gisteren weer in de echte wereld. Het ging over kinderen, hockey en voetbal. Daarna ging het geklaag verschil over scholen en BSO's, tablets en telefoons. Deze mensen hebben geen benul van crypto.

Deze mensen zullen nooit maar dan ook nooit in de huidige markt instappen. Echter staat er een enorme bak geld voor hun klaar in de pensioenfondsen. Als die maar 0.1% gaan investeren in BTC dan kun je nagaan wat voor effect dat gaat hebben.

Ik had laatst ook een zelfde gesprek over pensioen met +70 jaar en dat ik dat niet van plan was.. ze keken me raar aan.

Zero.

• Alpina
  • Nu online
Coldcat schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:02:
[...]

Ik herken dit wel, heb in mijn nabije omgeving maar 1,2 bekende die ook alles op de voet volgt, heel de bear is bij blijven kopen etc.

Dan is er een andere groep die nog wat plukjes van de vorige bullrun hebben staan maar echt geen idee in welke fase van de markt we nu zijn of wat het huidige crypto nieuws is. Zijn inderdaad met andere dingen bezig.

Die kopen uiteraard bij een nieuwe ath pas weer.

En dan is er nog een 3de groep die nog geen weet heeft van crypto en waarschijnlijk ook nooit zal doen laat staan kopen.

• Kol Nedra
Pelox schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:09:
[...]

Ik had laatst ook een zelfde gesprek over pensioen met +70 jaar en dat ik dat niet van plan was.. ze keken me raar aan.
dit ja, prachtig om te zien en ze snappen er niks van.
zelfs mijn vrouw kijkt er raar tegenover aan. mijn vrouw boeit het niet en ze wilt gewoon doorwerken tot haar 70ste.... moet ze zelf weten natuurlijk maar mijn doel is tussen 55-60 te stoppen

nothing stops this train

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Pelox schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:09:
[...]

Precies, als je werk leuk is kun je veel langer doorgaan.

Tenzij mijn shitcoin portfolio dit doet, want dan ben ik met mijn 69e al met pensioen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2b9jxnQR26CAZSJA8GpVKGh9kyM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8wnJp1Y18Ho0OR2LKCp4OLqy.jpg?f=user_large

Maktub

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

MrMrq schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:30:
[...]

Precies, als je werk leuk is kun je veel langer doorgaan.

Tenzij mijn shitcoin portfolio dit doet, want dan ben ik met mijn 69e al met pensioen.

[Afbeelding]
Ah nice, ik vroeg me al af hoe een left translated cycle eruit zag..

• SpelFaut
Nopheros schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:01:
[...]

Als je nog rustig kunt slapen wanneer Bitcoin nog een keer de 25k aanraakt dan zou ik het gewoon doen. Beter was geweest als je elke maand een stukje had ingelegd in de afgelopen 12 maand, nu ben je vrij laat (denk ik).
Oh ja zeker, geen punt. Ik slaap er niet minder van. Als ie de 25k aantikt kopen we rustig bij.

Ben ergens in de eerste helft van de bear gestopt met dca. God knows why. Simpelweg aan de aandacht ontsnapt denk ik.
Sinds half oktober dit jaar weer mee gestart. Dus ja, dat doet wat met je gemiddelde aankoopprijs.
Pagina: 1 ... 67 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!