Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Memes gaan kneiterhard, no worriesColdcat schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:33:
[...]
Mocht de bull verkeerd uitpakken over een paar jaar dan staan we daar met z’n allen, met memes!
nothing stops this train
Ik zat mij al af te vragen waarom er geen reacties van @Verwijderd meer te lezen waren de afgelopen dagen.
@Skrunsies !!!!!!!!resusaapje schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:37:
Hej, DOT wordt ook langzaam wakker. Fijn fijn.
[Afbeelding]
Heeft ook bijna de Friesche naam “Tjibbe”Ray_ schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:11:
https://www.ad.nl/buitenl...-wereld-gezocht~a92ba1f2/
Ik zat mij al af te vragen waarom er geen reacties van @Verwijderd meer te lezen waren de afgelopen dagen.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Die gaat nog wel door zijn oude ATH heen deze run.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Omruilen die Monero zeg ik
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
die Monero heb ik alleen staan omdat er nog weinig exchanges zijn waar je ze kan omruilen en ik moet mij opnieuw verifiëren op KuCoin
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Classic bagholderTh1x4nG schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:56:
[...]
die Monero heb ik alleen staan omdat er nog weinig exchanges zijn waar je ze kan omruilen en ik moet mij opnieuw verifiëren op KuCoin
Met als positief punt dat ze wel op winst staan.
Toch mooi. Dé privacy coin, maar je kunt ze nu niet verkopen omdat je je ID niet geverifieerd hebt.Th1x4nG schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:56:
[...]
Ik sta met mijn “Down” kindje XRP ook 100% in de plus.Th1x4nG schreef op donderdag 21 december 2023 @ 11:07:
[...]
Met als positief punt dat ze wel op winst staan.
En dat na 6 jaar…
Ik heb coins die beter hebben gepresteerd
Vermoedelijk door de proposal om de supply van 750M naar 450M te verminderen.
Even een vermindering van 40% dus, dat mag de prijs al eens opdrijven.
https://forum.pancakeswap...ke-token-total-supply/100
[ Voor 3% gewijzigd door Moiety op 21-12-2023 13:18 ]
Beetje zeep gebruiken.Moiety schreef op donderdag 21 december 2023 @ 13:18:
Hij heeft wel moeite met het midden van Taro’s kanaaltje
Hmm, dat klinkt op zich best gayMoiety schreef op donderdag 21 december 2023 @ 13:18:
Hij heeft wel moeite met het midden van Taro’s kanaaltje
Nu $ 3.40
Volgens mij werkt dat ook gewoon door wat mensen die aardig in de slappe was zitten, met een vaste groep mensen afspreekt we gaan komende tijd dit kopen. Misschien wat kanalen gebruiken om wat hype te creeeren zodat mensen erop springen, het verder stijgt en die eerste groep vrolijk de boel met winst verkoopt.
Tenminste, dat zou ik ook wel doen als ik wist dat het kon
Want verder is het toch los van mogelijk wat nieuws omtrent veranderingen of verbeteringen bij verschillende crypto een beetje lukraak?
Hier is het in ieder geval dat ik geen tijd heb om de hele dag te gaan zitten vechten om procentje hier en daar, ik heb gewoon werk. Dus ik koop dan voor zeg 100-200 in iets, stel in dat bij een bepaalde prijs er automatisch verkocht wordt en ga dan weer kijken en doe precies hetzelfde. Dat gaat soms prima, soms zakt het verder weg en moet je dus langer wachten tot je weer "winst" hebt, of misschien komt het wel nooit meer terug.. Maar dat is het dan wel zo'n beetje.
[ Voor 23% gewijzigd door orange.x op 21-12-2023 14:10 ]
Simpelorange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:08:
Hoe bepalen jullie waarin er "geinvesteerd" wordt? Beetje de waan van de dag? Of echt gebaseerd op iets? Ik merk dat het bij Bitvavo, waar ik nu alles heb staan sinds Litebit gestopt is, dat het lukraak echt alles is maar vooral lijkt dat het een voor een een beetje stijgt.
Volgens mij werkt dat ook gewoon door wat mensen die aardig in de slappe was zitten, met een vaste groep mensen afspreekt we gaan komende tijd dit kopen. Misschien wat kanalen gebruiken om wat hype te creeeren zodat mensen erop springen, het verder stijgt en die eerste groep vrolijk de boel met winst verkoopt.
Want verder is het toch los van mogelijk wat nieuws omtrent veranderingen of verbeteringen bij verschillende crypto een beetje lukraak?
Hier is het in ieder geval dat ik geen tijd heb om de hele dag te gaan zitten vechten om procentje hier en daar, ik heb gewoon werk. Dus ik koop dan voor zeg 100-200 in iets, stel in dat bij een bepaalde prijs er automatisch verkocht wordt en ga dan weer kijken en doe precies hetzelfde. Dat gaat soms prima, soms zakt het verder weg en moet je dus langer wachten tot je weer "winst" hebt, of misschien komt het wel nooit meer terug.. Maar dat is het dan wel zo'n beetje.
Alle ouwe memes waar iedereen moe van is, kan je weer recyclen voor een dankbaar nieuw publiek
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q2ef7Xo9OKiDx03UXv7OjtOP.jpg?f=user_large)
Les 1
Hoort eigenlijk in het [NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic, maar daar mag je niet herhalen
[ Voor 19% gewijzigd door resusaapje op 21-12-2023 14:25 ]
Stel je bent in BTC gestapt terwijl het toen richting de 60k ging op zeg 50-55k, dan zit je nog steeds tegen verlies aan te kijken en het is maar de vraag of je dat verlies weer terugkrijgt. Het is natuurlijk zo dat zolang je niet verkoopt je geen verlies hebt.
Ik neem aan dat het meerendeel er niet alleen maar voor de lange termijn in zit maar ook gewoon wat meer kleine stapjes willen maken om zo tot winsten te komen. En daar gaat het mij dan dus om
@resusaapje ik snap em, als het allemaal zo simpel was geweest dan had niemand hier zitten lezen en waren ze allang loaded. Dan kunnen we maar 1 ding doen: "we zien wel hoe het gaat"
[ Voor 12% gewijzigd door orange.x op 21-12-2023 14:29 ]
orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:26:
@Numbers Oke, maar is dat niet een BEETJE kort door de bocht. Kijk ik wil het best met je eens zijn dat er in 99% van die shitcoins niet per se toekomst zit, maar dat betekent niet dat er geen geld mee te verdienen is.
Stel je bent in BTC gestapt terwijl het toen richting de 60k ging op zeg 50-55k, dan zit je nog steeds tegen verlies aan te kijken en het is maar de vraag of je dat verlies weer terugkrijgt. Het is natuurlijk zo dat zolang je niet verkoopt je geen verlies hebt.
Ik neem aan dat het meerendeel er niet alleen maar voor de lange termijn in zit maar ook gewoon wat meer kleine stapjes willen maken om zo tot winsten te komen. En daar gaat het mij dan dus om
Gewoon all in gaan op een willekeurige uit deze lijst. Succes gegarandeerd. Dit is financieel advies. Verder niets meer vragen. Geen dank!orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:26:
@Numbers Oke, maar is dat niet een BEETJE kort door de bocht. Kijk ik wil het best met je eens zijn dat er in 99% van die shitcoins niet per se toekomst zit, maar dat betekent niet dat er geen geld mee te verdienen is.
@resusaapje ik snap em, als het allemaal zo simpel was geweest dan had niemand hier zitten lezen en waren ze allang loaded. Dan kunnen we maar 1 ding doen: "we zien wel hoe het gaat"
https://coinmarketcap.com/view/memes/
[ Voor 73% gewijzigd door zwembroek op 21-12-2023 14:31 ]
Heb even de eerste meme van de slowchat terug gezocht (2018)resusaapje schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:20:
Haha, het is nu net alsof je kinderen hebt gekregen.
Alle ouwe memes waar iedereen moe van is, kan je weer recyclen voor een dankbaar nieuw publiek
Maar nog steeds actueel
LOL,orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:26:
Welkom bij Tweakers Crypto ShitChat heuh, SlowChat. Waar iedereen behulpzaam is, sarcasme hoog heeft zitten en gemeenplaatsen meteen worden afgestraft.
Ik ben bang dat alles wat generiek is, al eens door iemand hier is bedacht, uitgewerkt, gedeeld en besproken. Ja, ook het oplichten van tweakers is al gedaan.
Kom hier vooral met vragen, nieuws en memes. Voor al het andere: Fok.nl
Nee geintje. [NK] of [memecoins]
Nee geintje. Maar lees voor de topicstart en de topicwaarschuwing.
en 120 voorbij voor het einde van de kerstDon Guacamole schreef op donderdag 21 december 2023 @ 11:54:
SOL door de $90 vandaag?
edit: en natuurlijk nog ff over BNB heen, dan ben je gewoon een top 3 coin, want USDT dat telt niet mee.
[ Voor 21% gewijzigd door loewie1984 op 21-12-2023 14:39 ]
Vergeet de spelfouten niet..resusaapje schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:36:
[...]
... en gemeenplaatsen meteen worden afgestraft.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Enig begrip van de markt is natuurlijk handig. Mijn ervaring is dat je dit door gaat krijgen naar mate je langer mee doet. Charts bekijken, onderscheid kunnen maken voor micro, low, mid en high cap tokens. Gevoel krijgen bij risk-reward (dat is een dagelijks leerproces). Ook uiteraard enig inzicht in wat projecten inhouden en überhaupt waar je interesse ligt. Het ‘begrijpen’ van charts is ook handig, met name support en resistance. Ach, zo kan ik nog even doorgaan.orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:08:
Hoe bepalen jullie waarin er "geinvesteerd" wordt? Beetje de waan van de dag? Of echt gebaseerd op iets? Ik merk dat het bij Bitvavo, waar ik nu alles heb staan sinds Litebit gestopt is, dat het lukraak echt alles is maar vooral lijkt dat het een voor een een beetje stijgt.
Anyway, belangrijkste nu is dat het sentiment bullish is. De vraag die je dan moet stellen is of het slim is hier nu op dit moment tegenin te gaan (dus short gaan). Als je niet dagelijks trade, dan is het slimmer om long te gaan. Go with the flow
Ow GotNeoflexNL schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:50:
[...]
Vergeet de spelfouten niet..
[Afbeelding]
Moet daarvan niet een lijstje in de topicstart?
Nog meer?We gebruiken hier geen jargon of Denglish.
Maar we hanteren wel onze eigen spelling.
Op straffe van een dag-ban schrijven we zo en niet anders:
HA! MOOI NIET!
[ Voor 9% gewijzigd door resusaapje op 21-12-2023 17:30 ]
Het is inderdaad kort door de bocht, maar het bevat wel een grote kern van waarheid.orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:26:
Wanneer je nieuw bent in crypto is Bitcoin en Ethereum 50/50 in portefeuille nemen waarschijnlijk al spannend genoeg. Je kunt het daarna zo extreem maken als je zelf wilt, maar zorg dat je basis voor crypto begrippen stabiel is
En verder inderdaad wat @resusaapje aangeeft, lees eens op je gemak de openingspost door
Verliezen worden hier zelden gedeeld, de winsten natuurlijk wel...orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:26:
Bedenk me nu net, dat ik nog nooit winstgevend ben geweeest...
Niemand die bitcoin koopt zou ook verliezen moeten hebben, behalve weak hands natuurlijk.BoulaMouzer schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:08:
[...]
Verliezen worden hier zelden gedeeld, de winsten natuurlijk wel...![]()
Bedenk me nu net, dat ik nog nooit winstgevend ben geweeest...
Precies! Naast het all in gaan op meme coins -en of op microcaps is het ook zeer verstandig om mensen die dergelijke vragen in dit topic stellen meteen long en short posities aan te raden. En dan het liefst de schuif zo ver mogelijk naar rechts. 50x tot 100x. 3x tot 5x is voor poessies.STIMPPYYY schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:52:
[...]
Anyway, belangrijkste nu is dat het sentiment bullish is. De vraag die je dan moet stellen is of het slim is hier nu op dit moment tegenin te gaan (dus short gaan). Als je niet dagelijks trade, dan is het slimmer om long te gaan. Go with the flow. Blijf weg van micro en low cap tokens als je niet begrijpt wat het project inhoud.
Trouwens on a side note: " Als je niet dagelijks trade, dan is het slimmer om long te gaan." Dit is het meest educatieve slimme antwoord wat ik hier ooit heb gelezen. Dus ik stel voor om dit in de topic start en warning te zetten. En maak er ook meteen en tegeltje van!
[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 21-12-2023 15:19 ]
Hangt van je timing af. Twee jaar geleden instappen op 50k was hesjtek Niet LeukNopheros schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:09:
[...]
Niemand die bitcoin koopt zou ook verliezen moeten hebben, behalve weak hands natuurlijk.
Maar goed, twee kennissen een paar weken geleden BTC in geleid en op het hart gedrukt pas over een jaar weer te gaan kijken. Die staan zonder iets verder te hebben gedaan nu op +13%
hesjtek Wel Leuk
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
resusaapje schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:37:
Hej, DOT wordt ook langzaam wakker. Fijn fijn.
[Afbeelding]
Spuit elf!sjorremans schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:26:
DOT is ook wakker aan het worden
Poll: Waar zit de BTC koers klokslag nieuwjaar het dichtste bij?
• 50k+
• 49k
• 48k
• 47k
• 46k
• 45k
• 44k
• 43k
• 42k
• 6ct
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die moeten er ook zijn he!
Bijna 8 dollar, lekker hoor
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Simpel! Elke week DCA’en met een vast bedrag. Per vier weken twee keer een aankoop Bitcoin, één keer een aankoop Ethereum en één keer per vier weken iets ‘leuks’ zoals ADA, SOL, ASTR of iets anders waar potentie in zit.orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:08:
Long of short gaan heeft niets te maken met 50 of 100x gaan.zwembroek schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:15:
[...]
Precies! Naast het all in gaan op meme coins -en of op microcaps is het ook zeer verstandig om mensen die dergelijke vragen in dit topic stellen meteen long en short posities aan te raden. En dan het liefst de schuif zo ver mogelijk naar rechts. 50x tot 100x. 3x tot 5x is voor poessies.
Trouwens on a side note: " Als je niet dagelijks trade, dan is het slimmer om long te gaan." Dit is het meest educatieve slimme antwoord wat ik hier ooit heb gelezen. Dus ik stel voor om dit in de topic start en warning te zetten. En maak er ook meteen en tegeltje van!
Voor de rest een zeer goede bijdrage van je
Niets te danken. Ik draag graag bij aan inhoudelijk sterke discussies.STIMPPYYY schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:40:
[...]
Long of short gaan heeft niets te maken met 50 of 100x gaan.
Voor de rest een zeer goede bijdrage van je
Wen moon?
Nee nee, is long. Net geleerd dat het dit geen goed advies is 😂JRR schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:37:
[...]
Simpel! Elke week DCA’en met een vast bedrag. Per vier weken twee keer een aankoop Bitcoin, één keer een aankoop Ethereum en één keer per vier weken iets ‘leuks’ zoals ADA, SOL, ASTR of iets anders waar potentie in zit.
Ja, gebaseerd op iets: Top 2 overall marketcap en leeftijd van de munt.orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:08:
Hoe bepalen jullie waarin er "geinvesteerd" wordt? Beetje de waan van de dag? Of echt gebaseerd op iets? [..]
Hier de top 5:
/f/image/Us8ruJbUn46NNKHs3V5RrJfb.png?f=fotoalbum_large)
Zie je het verschil in marketcap tussen de eerste twee en de rest? Precies. Waarom zou dat zo zijn? (Dit is een bewuste DYOR vraag waarop ik het antwoord indirect ga geven, de rest mag je zelf uitzoeken)
Die kleine flutmuntjes zijn leuk voor kinderen die om willen leren gaan met wallets, transactiefees, rewards en pools... maar al snel leer je dat het een mijnenveld is met hetzelfde sentiment als twitter: Hoe harder er geroepen wordt, hoe sneller de munt stijgt. Als kleuters die om aandacht vragen.
De repliek: De crux zit hem uiteindelijk in bereik. Bereid je voor op BTC en ETH ETF. Dat is niet te stoppen. Welke coins gaan sneller groeien als ze het bereik van de GEHELE financiële wereld hebben? ... dat zal niet BNB of SOL zijn.
Dus haal gewoon diep adem en koop elke maand netjes je BTC en ETH. Dat geeft rust en op termijn ook rijkdom. Misschien niet zo snel als met die obscure kopie-kettingen, maar je slaapt er een stuk lekkerder op, leeft een paar jaar langer en de kans is ook een stuk groter dat je aan het einde daadwerkelijk kan cashen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Niet mee eens, je hebt immers geen enkele garantie dat de prijs ooit weer stijgt. Als je nu zou instappen heb je de huidige waarde, niet de oude waarde. Kan die weer stijgen? Jazeker, maar je hebt op dat/dit moment wel degelijk verlies.orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:26:
[..]
Het is natuurlijk zo dat zolang je niet verkoopt je geen verlies hebt.
[..]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
De beste optie:orange.x schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:08:
Koop tijdens een bear Bitcoin en verkoop in de bullrun omhoog.
Ik ben in 2017 gestart, inleg x10 fiat waarde zien doen.
Door de hebzucht vast blijven houden.
Een 8-9 maanden later had mijn totale inleg -85% van de oorspronkelijke investering gedaan.
Ik heb toen niet verkocht maar ben DCA gaan doen waardoor ik een leuke winst had in 2021.
TA was ik slecht, net als traden, door emotie in een dag 500€ lichter en was aan het traden op de 1 seconden candles
Snel geld verdienen is lastig
Sjorremans spuit elf noemen......
Hattrick: Thorgal Eagles
Sure, I will try to write a summary of Tweakers SC cryptocurrency slowchat topic #25 last 500 posts. Here is what I came up with:Darrell schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:03:
@MrMrq zit er een managementsamenvatting over de maand december in de pen? Genoeg stof voor een snedig stukje deze maand.
The Tweakers SC cryptocurrency slowchat topic #25 is a forum thread where users discuss various aspects of cryptocurrencies, such as news, prices, trading strategies, projects, memes, and more. The thread was started on October 30, 2023 by Taro, a moderator of the Cryptocurrencies subforum, and has received over 260,000 views and 1,500 replies as of December 21, 2023.
The last 500 posts of the thread cover the period from November 15 to December 21, 2023. During this time, some of the main topics and events that were discussed by the users are:
- The launch of the Lido staking service for Ethereum 2.0, which allows users to stake their ETH without locking it up for an indefinite period, and receive stETH tokens that can be used in DeFi applications. Several users shared their experiences and opinions on using Lido, and compared it with other staking options, such as Rocket Pool and Kraken.
- The rise and fall of various meme coins, such as Shiba Inu (SHIB), Dogelon Mars (ELON), and Floki Inu (FLOKI), which were inspired by the popularity of Dogecoin (DOGE) and the tweets of Elon Musk. Some users reported making profits by trading these coins, while others warned about the risks and scams associated with them.
- The announcement of the Twitter CEO Jack Dorsey stepping down, and the speculation about the impact of his departure on the future of Bitcoin and the crypto industry. Some users expressed their appreciation for Dorsey's contributions and vision, while others criticized his censorship and bias on the platform.
- The ongoing development and innovation in the DeFi and NFT sectors, which attracted many users to explore new projects and platforms, such as Olympus DAO (OHM), Wonderland (TIME), Metaverse (META), and Sandbox (SAND). Some users also shared their tips and tricks on how to find and evaluate potential gems, and avoid rugs and scams.
- The volatility and uncertainty of the crypto market, which saw several ups and downs in the prices of major coins, such as Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Cardano (ADA), and Solana (SOL). Some users expressed their optimism and confidence in the long-term growth of the market, while others expressed their frustration and anxiety over the short-term fluctuations and corrections.
The thread also featured many jokes, memes, gifs, and personal stories related to cryptocurrencies, which added some humor and entertainment to the discussion. The users generally maintained a friendly and respectful tone, and helped each other with questions and issues. The thread also had some occasional spam and trolling, which were quickly removed by the moderators.
Maktub
Helaas heb ik moeten constateren dat na enige zelfreflectie is gebleken dat ik vandaag niet aan deze criteria heb voldaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor.MrMrq schreef op donderdag 21 december 2023 @ 16:07:
[...]The users generally maintained a friendly and respectful tone, and helped each other with questions and issues.
De ironie he?
AI heeft nog een lange weg te gaan om aan de kwaliteit van de handmade @MrMrq management samenvattingen te kunnen tippen.MrMrq schreef op donderdag 21 december 2023 @ 16:07:
[...]
Sure, I will try to write a summary of Tweakers SC cryptocurrency slowchat topic #25 last 500 posts. Here is what I came up with:
The Tweakers SC cryptocurrency slowchat topic #25 is a forum thread where users discuss various aspects of cryptocurrencies, such as news, prices, trading strategies, projects, memes, and more. The thread was started on October 30, 2023 by Taro, a moderator of the Cryptocurrencies subforum, and has received over 260,000 views and 1,500 replies as of December 21, 2023.
The last 500 posts of the thread cover the period from November 15 to December 21, 2023. During this time, some of the main topics and events that were discussed by the users are:
- The launch of the Lido staking service for Ethereum 2.0, which allows users to stake their ETH without locking it up for an indefinite period, and receive stETH tokens that can be used in DeFi applications. Several users shared their experiences and opinions on using Lido, and compared it with other staking options, such as Rocket Pool and Kraken.
- The rise and fall of various meme coins, such as Shiba Inu (SHIB), Dogelon Mars (ELON), and Floki Inu (FLOKI), which were inspired by the popularity of Dogecoin (DOGE) and the tweets of Elon Musk. Some users reported making profits by trading these coins, while others warned about the risks and scams associated with them.
- The announcement of the Twitter CEO Jack Dorsey stepping down, and the speculation about the impact of his departure on the future of Bitcoin and the crypto industry. Some users expressed their appreciation for Dorsey's contributions and vision, while others criticized his censorship and bias on the platform.
- The ongoing development and innovation in the DeFi and NFT sectors, which attracted many users to explore new projects and platforms, such as Olympus DAO (OHM), Wonderland (TIME), Metaverse (META), and Sandbox (SAND). Some users also shared their tips and tricks on how to find and evaluate potential gems, and avoid rugs and scams.
- The volatility and uncertainty of the crypto market, which saw several ups and downs in the prices of major coins, such as Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Cardano (ADA), and Solana (SOL). Some users expressed their optimism and confidence in the long-term growth of the market, while others expressed their frustration and anxiety over the short-term fluctuations and corrections.
The thread also featured many jokes, memes, gifs, and personal stories related to cryptocurrencies, which added some humor and entertainment to the discussion. The users generally maintained a friendly and respectful tone, and helped each other with questions and issues. The thread also had some occasional spam and trolling, which were quickly removed by the moderators.
CoPilot (gratis beschikbaar in Edge).BeyondThunder schreef op donderdag 21 december 2023 @ 16:26:
@MrMrq met welke AI doe je dat? Een topic "indexeren"?
Geen complexe prompt, gewoon in mensentaal gevraagd om een samenvatting van SC Tweakers Crypto Slowchat #25, laatste 500 posts.
Overigens weet ik nog niet hoe accuraat ‘ie is. Heeft iemand het hier echt over Dorsey gehad?
Dank voor het mooie compliment. Ik heb in januari weer wat meer tijd, denk ik, dan kom ik hier weer wat vaker.Darrell schreef op donderdag 21 december 2023 @ 16:35:
[...]
AI heeft nog een lange weg te gaan om aan de kwaliteit van de handmade @MrMrq management samenvattingen te kunnen tippen.
[ Voor 64% gewijzigd door MrMrq op 21-12-2023 16:59 ]
Maktub
Nee en ook de aangehaalde crypto's zijn achterhaald. Voelde als een gedateerd stukje.MrMrq schreef op donderdag 21 december 2023 @ 16:52:
[...]
CoPilot (gratis beschikbaar in Edge).
Geen complexe prompt, gewoon in mensentaal gevraagd om een samenvatting van SC Tweakers Crypto Slowchat #24, laatste 500 posts.
Overigens weet ik nog niet hoe accuraat ‘ie is. Heeft iemand het hier echt over Dorsey gehad?
We willen een nieuwe.
Mooi lijstje, maar haalt wel de magie weg en de gefronste wenkbrauwen van mensen die hier net komen kijkenresusaapje schreef op donderdag 21 december 2023 @ 14:55:
[...]
Ow Got![]()
Moet daarvan niet een lijstje in de topicstart?
[...]
Nog meer?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Goed punt!Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 17:26:
[...]
Mooi lijstje, maar haalt wel de magie weg en de gefronste wenkbrauwen van mensen die hier net komen kijken
Ik haal uit voorzorg de lijst weg. En post onderstaand zonder uitleg
Doet me trouwens denken aan lang geleden. Toen ik nog elke dag m'n kick haalde op https://twitter.com/IroNiehe
INJ daalt op donderdag en SOL stijgt, ik ga het niet blijven herhalen hoorRay_ schreef op donderdag 21 december 2023 @ 17:35:
Ik gokte dat SOL wel mee zou gaan als BTC ging dalen. Y u no dip? Ik wil nog wat extra munten in het iedereen-is-een-winnaar-circus gooien.
Taro schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:31:
Mocht het deze week weer hetzelfde gaan als de afgelopen paar weken (geen garanties, wees voorzichtig!) dan:
Edit: Laat ik het anders verwoorden, want door Bitcoin stijgen ze nu allemaal: Gaat INJ de komende dagen o.a. SOL outperformen en vanaf donderdag gaat SOL weer INJ outperformen.
[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 21-12-2023 17:44 ]
resusaapje schreef op donderdag 21 december 2023 @ 17:29:
[...]
Goed punt!
Ik haal uit voorzorg de lijst weg. En post onderstaand zonder uitleg
[Afbeelding]
Heb niet het idee dat het hier leeft en wordt benut? Heb SOL nu op +67% staan in 2 uurtjes tijd, zonde om hier geen gebruik van te maken...
Edit: En dat hoeft uiteraard niet door leverage te traden, gewoon spot aan-/verkopen kan ook prima.
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 21-12-2023 18:47 ]
Daar is je dip, snel!Ray_ schreef op donderdag 21 december 2023 @ 17:35:
Ik gokte dat SOL wel mee zou gaan als BTC ging dalen. Y u no dip? Ik wil nog wat extra munten in het iedereen-is-een-winnaar-circus gooien.
En daar was ie! Kanonnen.Don Guacamole schreef op donderdag 21 december 2023 @ 11:54:
SOL door de $90 vandaag?
Ga deze in de gaten houden. Ben er op gaan letten sinds je bericht van afgelopen week en klopt inderdaad perfect. Heb een long op SOL tot 94. Verwacht rond die koers wel een dump. Kan ook dikke hopium zijnTaro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:46:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen nu gebruikmaken van zo'n trend van bijv. INJ & SOL. Je kunt daar echt mooi op inspelen en leuke bedragen mee verdienen (en uiteraard ook mee verliezen).
Heb niet het idee dat het hier leeft en wordt benut? Heb SOL nu op +67% staan in 2 uurtjes tijd, zonde om hier geen gebruik van te maken...
Edit: En dat hoeft uiteraard niet door leverage te traden, gewoon spot aan-/verkopen kan ook prima.
/edit
Ow lol. TP is al gehit 😂
Was teveel bezig met ftm spot. Die loopt ook dik in de +
[ Voor 6% gewijzigd door STIMPPYYY op 21-12-2023 19:05 ]
Had nog nagedacht om iets met je tip op FTM te doen maar miste een onderbouwing dus niks mee gedaan. Mooie call.STIMPPYYY schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:02:
[...]
Ga deze in de gaten houden. Ben er op gaan letten sinds je bericht van afgelopen week en klopt inderdaad perfect. Heb een long op SOL tot 94. Verwacht rond die koers wel een dump. Kan ook dikke hopium zijn.
/edit
Ow lol. TP is al gehit 😂
Was teveel bezig met ftm spot. Die loopt ook dik in de +
[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 21-12-2023 19:15 ]
Dat geloof ik ook zeker, maar niet in één keer.loewie1984 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:06:
We gaan echt die 100 wel aantikken hoor, ben blij dat ik niet op 60 ben uitgestapt.
Partijen die nu instappen willen er geld in dollars uit persen. Als ie vanaf nu alleen nog maar 1.5 jaar opstijgt dan zouden we iets unieks meemaken.
Dat zit wel Schnorr.
Wat is dan weer graag wil weten, wat is de oorzaak?Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:46:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen nu gebruikmaken van zo'n trend van bijv. INJ & SOL. Je kunt daar echt mooi op inspelen en leuke bedragen mee verdienen (en uiteraard ook mee verliezen).
En is het geen stom toeval? (ik volg het hier en ja, je hebt vaak raak)
Heel vreemd misschien maar ik wil bij deze alvast gebruik maken om jullie allemaal hele fijne feestdagen toe te wensen. Een mooi uiteinde en een prachtig begin voor 2025 op de kaart te zetten. Voor jullie en jullie dierbaren!!
Wij pakken vanavond mijn dochter haar koffer weer in. Ze moet helaas weer met spoed opgenomen worden, er zit nog steeds veel te veel druk op haar oren tot bloedens toe.
Gelukkig is ze even thuis geweest en pakken ze mij dit niet meer af. Nu gaan we de malle molen weer in.
Krijg een beetje een déjà vu gevoel omdat wij al eerder met de kerstdagen de ‘gezelligheid’ op moesten zoeken in het ziekenhuis..
Maar goed, ik zal de aankomende dagen offline zijn..
We will see!!
Misschien als we volgend jaar weer thuis komen, dat ik een sabbatical op kan nemen. I mean, DOT hoeft nog maar een kleine 7x over de kop. Hè en het is crypto hè kan zomaar gebeuren
Nogmaals mensen. Hele fijne feestdagen. En ‘spreek’ jullie in het volgende jaar weer
UberLurker Departement #GG.
Ik heb maandag iig een bedragje INJ en SOL gekocht, INJ heb ik gisteren niet verkocht maar staat nog steeds licht in de plus. Solana heeft nu wel een mooie plus. Wanneer verkoop jij SOL?Taro schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:46:
Edit: Bedankt, jij ook en sterkte Skrunsies!
[ Voor 3% gewijzigd door Mathias9956 op 21-12-2023 19:25 ]
The only easy day is yesterday.
[ Voor 18% gewijzigd door MicroWhale op 21-12-2023 19:24 ]
Geen idee, daar ben ik echt niet mee bezig. Ik trade op basis van trends en wat ik zie, een evt. achterliggende reden is er mogelijk niet.BeyondThunder schreef op donderdag 21 december 2023 @ 19:19:
[...]
Wat is dan weer graag wil weten, wat is de oorzaak?
Dat kan, maar voor mij werkt het prima.En is het geen stom toeval? (ik volg het hier en ja, je hebt vaak raak)
In het verleden deelde ik hier heel veel trades vooraf, op een gegeven moment heb ik daar wat kritiek op gekregen en nu deel ik ze dus in 95% van de gevallen alleen achteraf. Daardoor kunnen mensen het gevoel krijgen: Ja, dat is lekker, achteraf mooie percentages delen kan iedereen.
Dus ben ik nu weer begonnen met dergelijke trends delen wat ik helemaal niet hoef te doen, want ik heb er zelf geen voordeel van. Dus doe ermee wat je wil, heb je voor jezelf een achterliggende reden nodig, stap dan vooral niet in.
Soms lijkt het misschien alsof ik patserig wil overkomen (of narcistisch ben
Ik ben zojuist voor 66% uit de leverage trade gestapt en laat de rest doorlopen. De spot SOL die ik heb verkoop ik nog lang niet.
Waar ik dan weer aan zit te denken. Jij ziet deze trend en deelt deze. Helemaal super.
Maar kunnen we hier geen AI op loslaten die deze (en meer) trends ook kan zien?
Als je deze info hebt en voor 60 tot 70% klopt deze, dan kan er gruwelijk geld worden verdiend...
ETF Taro?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/wltHpQuFYS5VQbjz1zV2JYm7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/49EmTWZCsysIscTXriButG9U.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/2IiTjlY3ct8RXr8Qaigu63rD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qA01VzfAfmBoZShHFThiauRa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z7zsyqtbrVMtslRiQfWnV1BL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XufSRnCJe3TIBVZhehmMmGjU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PKa7Bgm764ao42y9GYQWsYTr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mTWqy8ocxv5NUzRO3KLiH9m7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YZxpIGlXcCtdeqFcJouQoCw6.jpg?f=fotoalbum_large)