“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik had bij bitvavo gekeken, maar daar lijkt het niet te kunnen.NeoflexNL schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:45:
[...]
Volgens mij biedt Bitvavo deze dienst sinds kort ook aan. Sats komen dan niet direct op je ledger aan natuurlijk, maar dat moet je in het kader van UTXO management ook niet willen volgens mij..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
In de app staat het wel periodiek inleggen / dcawian schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:50:
[...]
Ik had bij bitvavo gekeken, maar daar lijkt het niet te kunnen.
Ok ik ben om. Toch nog maar wat erin geflufd.anti elppa schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:52:
btc d stijgende, funding neutraal (eindelijk een keer). Op de daily ook bullish. Let's go!!!!!
[Afbeelding]
En mijlpaal: bitcoin is nu eindelijk de grootste in mn pf.
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 20-12-2023 14:59 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
edit rekt.
[ Voor 23% gewijzigd door PHPResource op 20-12-2023 15:10 ]
oh shit, toch die 12k!PHPResource schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:05:
Kom op, ram 'em door die 44 panty!!
edit rekt.
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Goeie tekst, die mag op een tegel.Gelukszoekr schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:37:
Er komt me toch binnenkort een face-ripping god-candle. Niet te zuinig
Mijn tip is ook, zoals eerder al genoemd, Bits van Bitonic.wian schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:50:
[...]
Ik had bij bitvavo gekeken, maar daar lijkt het niet te kunnen.
- je schrijft (automatisch) geld over van je bankrekening: helemaal zelf onder controle.
- de BTC die zij ervoor ruilen komt direct op je eigen wallet (je kunt meerdere adressen gebruiken door verschillende omschrijvingen mee te geven met je bankoverschrijving)
- of, en dat is beter voor zowel het aantal UTXO's als de kosten, je laat Bitonic de BTC opsparen tot je bijv. 500 of 1000 eurootjes ingelegd hebt en dan pas naar je eigen adres schrijven.
Bij Nexo kan het ook, alleen direct vanaf creditcard geloof ik. Ook een goed platform, maar je moet voldoende Nexo coins hebben om een keer per maand gratis een withdrawal te doen en daar moet je wel zelf aan denken. Bovendien staat het dan toch weer wat langer op een CEX. Dus niet superzorgeloos.
/gfa
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Waarom wachten?
if only
Waarom wachten? Waarom vandaag niet? Wat een ontiegelijke luie honden daar bij de SECkeanu_ schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:41:
Morgen ETF approval? Nog voor voor holiday season
Waarom wachten?
if only
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
nothing stops this train
Gooijij iedere euro die je op je rekening hebt rechtstreeks in BTC?Kol Nedra schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:48:
liever nog 1 weekje wachten, dan heb ik meer fiat rdy
wel een % ja, die ik niet nodig heb short termColdcat schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:51:
[...]
Gooijij iedere euro die je op je rekening hebt rechtstreeks in BTC?
nothing stops this train
Coldcat schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:51:
[...]
Gooijij iedere euro die je op je rekening hebt rechtstreeks in BTC?
Waarom als ik mag vragen? Ik heb er te weinig in depth kennis van.anti elppa schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:41:
[...]
HBAR is echt 1 vd grootste shitcoins die er is. De marketing afdeling doet iig goed zijn werk omdat er telkens weer mensen in trappen
Wel even 100% gepakt op presearch, noice.
Poll: Waar zit de BTC koers klokslag nieuwjaar het dichtste bij?
• 50k+
• 49k
• 48k
• 47k
• 46k
• 45k
• 44k
• 43k
• 42k
• 6ct
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ikzelf denk rond de 45k... het echte vuurwerk zal half januari beginnen
[ Voor 12% gewijzigd door MicroWhale op 20-12-2023 16:46 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
LTC blijft wel treurig hangen sinds de halving, daar had ik meer van verwacht, althans in ieder geval wat mee te groeien, maar ook dat blijft achterwege.
Ben benieuwd of BTC echt gaat doorknallen. Ik denk nog steeds consolidatiezone (max wick naar 48k) waarbij de Alts even lekker kunnen opleven zolang er geen formele ETF approval is.
Niemand die het weet. Een wick of paardaagste opleving na 48k en dan weer consolideren. Alles meer zou geweldig zijn!MicroWhale schreef op woensdag 20 december 2023 @ 16:45:
Ik ben heel benieuwd hoe jullie hier over denken:
• 50k+
• 49k
• 48k
• 47k
• 46k
• 45k
• 44k
• 43k
• 42k
• 6ct
Tussenstand:
[Afbeelding]
Don Guacamole schreef op woensdag 20 december 2023 @ 15:37:
[...]
Goeie tekst, die mag op een tegel.
Waarom niet ook nog 69k+ 100k+ 420k+MicroWhale schreef op woensdag 20 december 2023 @ 16:45:
Ik ben heel benieuwd hoe jullie hier over denken:
• 50k+
• 49k
• 48k
• 47k
• 46k
• 45k
• 44k
• 43k
• 42k
• 6ct
Tussenstand:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/TeBA2J72eW20Q7AbCG7HbRYu.jpg?f=fotoalbum_large)
I like 37.7k
— Inmortal (@inmortalcrypto) 17 december 2023
Trendline + Monthy Open confluence.$BTC pic.twitter.com/wBkDJ4r9gE
Omdat ik 6ct wel genoeg vond voor de trollen
Vul maar 50k+ in dus.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die klopt nu iig al niet meer.
"Correlation does not imply causation".
Als Ethereum nog steeds PoW had, dan zou er sinds de merge (PoW naar PoS) netto 4,7 miljoen ETH bijgekomen zijn. Zie onderstaande afbeelding:
/f/image/qG3ahicHOCn1ijWtDmPmqgUf.png?f=fotoalbum_large)
In de huidige situatie onder PoS is de ETH supply met ruim 335k afgenomen (zie onderstaande afbeelding). Ik durf het wel aan om te stellen dat onder PoW zou ETH op lagere koers staan dan de huidige.
/f/image/pkM3xVY63y9mMK1omYuUXx8R.png?f=fotoalbum_large)
Overigens is het sentiment rond Ethereum op dit moment ook wel echt beroerd. Als je bullish Bitcoin bent, koop je BTC. Ben je bullish Solana, dan koop je SOL. Ben je bullish Ethereum, dan koop je ETH of toch een van de tientallen L2 tokens? Al die verschillende L2's maakt het ook qua UX niet eenvoudiger.
Verwacht dat het in 2024 wel goed komt met een mogelijke ETH ETF. Maar ben wel blij dat ik niet all-in ETH ben gegaan en daarnaast mijn BTC, SOL en AI bags heb.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ethereum shardingOepsje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:12:
ETH heeft mi het voordeel van first movers en daarmee een groot ecosysteem maar de tech heeft toch gefaald ten opzichte van andere L1's. Traag, duur, hack gevoelig. Het is dat er veeel dapps zijn die momenteel enkel nog op ETH zitten maar wat mij betreft is dat een kwestie van tijd
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het gaat wat te ver om de tech af te schrijven. Daarnaast is er een heel plan om de techniek verder op te schalen o.a. sharding. In eerste kwartaal staat er ook weer een update gepland dat de kosten omlaag gaat brengen voor met name L2's. Daarnaast zijn de tokenomics met hun supply burn ook goed. ETH is een vooral een lange termijn investering.Oepsje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:12:
ETH heeft mi het voordeel van first movers en daarmee een groot ecosysteem maar de tech heeft toch gefaald ten opzichte van andere L1's. Traag, duur, hack gevoelig. Het is dat er veeel dapps zijn die momenteel enkel nog op ETH zitten maar wat mij betreft is dat een kwestie van tijd
Hacks vinden plaats op dApp niveau en niet op netwerkniveau. De hacks hebben dus niets met het netwerk Ethereum zelf te maken. De hacks vinden op dit moment vooral plaats op Ethereum, omdat daar nou eenmaal het meeste kapitaal en liquiditeit zit.
Het is een kwestie van tijd voordat er hacks plaatsvinden op andere netwerken.
Iedere cycle hoor je het weer. Ethereum killers, Bitcoin flippening, etc... Ik doe geen moeite meer om mensen het te laten snappen. +1 voor jouw uitleg.jvel92 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:30:
[...]
Het gaat wat te ver om de tech af te schrijven. Daarnaast is er een heel plan om de techniek verder op te schalen o.a. sharding. In eerste kwartaal staat er ook weer een update gepland dat de kosten omlaag gaat brengen voor met name L2's. Daarnaast zijn de tokenomics met hun supply burn ook goed. ETH is een vooral een lange termijn investering.
Hacks vinden plaats op dApp niveau en niet op netwerkniveau. De hacks hebben dus niets met het netwerk Ethereum zelf te maken. De hacks vinden op dit moment vooral plaats op Ethereum, omdat daar nou eenmaal het meeste kapitaal en liquiditeit zit.
Het is een kwestie van tijd voordat er hacks plaatsvinden op andere netwerken.
Dan ga ik denk ik toch uitstappen, mooie roi van iets meer dan 400%. 30 sol gekocht voor 700 eu iets meer dan een jaar geleden.NeoflexNL schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:26:
SOL heeft de smaak ook mooi te pakken, die gaat de 100 dollar nog wel halen dit jaar zo
Het is nooit genoeg natuurlijk, maar wanneer ben je ook tevreden he. 3k nu of 9k over een half jaar… dan moet ie naar 300 per coin en zijn ath van 260 voor bij, ik wil het wel geloven en die 700 eu investering is fuck you money maar dan nog…
Paper handsloewie1984 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:12:
[...]
Dan ga ik denk ik toch uitstappen, mooie roi van iets meer dan 400%. 30 sol gekocht voor 700 eu iets meer dan een jaar geleden.
Het is nooit genoeg natuurlijk, maar wanneer ben je ook tevreden he. 3k nu of 9k over een half jaar… dan moet ie naar 300 per coin en zijn ath van 260 voor bij, ik wil het wel geloven en die 700 eu investering is fuck you money maar dan nog…
Nee hoor, winst is winst!
Goed gedaan. 3K is een dik maandsalaris extra.loewie1984 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:12:
[...]
Dan ga ik denk ik toch uitstappen, mooie roi van iets meer dan 400%. 30 sol gekocht voor 700 eu iets meer dan een jaar geleden.
Je moet jezelf altijd afvragen, zou ik nu 3K in Sol gooien? Is het antwoord nee, dan is het zeker logisch om te cashen.
denk ik zeg je, heb je een update? zeker dat je nog balls-deep in de solona zit.loewie1984 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:12:
[...]
En zie daar, CHNG pumpt 25%!
Gelukkig niet verkocht. Thanks for the gains @Taro
Geld, geld, en scammers die slimme algoritmes omzeilen.Cpt.Iglo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:48:
De reclamefilmpjes op Youtube bij bepaalde filmpjes over crypto analyses laten steeds vaker ‘oproepen’ van grote namen van de oprichters van Cardano, Solana en XRP zien waarin je opgeroepen wordt een QR code te scannen om een zelf gekozen hoeveelheid van deze coin maar een wallet te sturen. Je zou dan het dubbele aantal coins terugkrijgen. Allemaal slechte deep fake filmpjes van oa Charles Hoskinson. Hoe is het mogelijk dat dit soort scams worden toegelaten op Youtube? Echt bizar.
Precies. Ik heb ze ook bijna onder alle crypto gerelateerde videos. Die deep fakes zien er idd behoorlijk nep uit. Maar zullen weer genoeg ezels zijn die erin trappen.Cpt.Iglo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:48:
De reclamefilmpjes op Youtube bij bepaalde filmpjes over crypto analyses laten steeds vaker ‘oproepen’ van grote namen van de oprichters van Cardano, Solana en XRP zien waarin je opgeroepen wordt een QR code te scannen om een zelf gekozen hoeveelheid van deze coin maar een wallet te sturen. Je zou dan het dubbele aantal coins terugkrijgen. Allemaal slechte deep fake filmpjes van oa Charles Hoskinson. Hoe is het mogelijk dat dit soort scams worden toegelaten op Youtube? Echt bizar.
ik heb alleen maar bitcoin babes bij de youtube reclame's.Cpt.Iglo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:48:
Ja, gewoon schuiven naar de BDWhySoSerious schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:12:
Gvd alles weer aan het stijgen. M'n VRH, wat doe je
Youtube reclame's? Zijn er nog tweakers die deze zien dan? (zonder pro)Bartje-bart schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:59:
[...]
ik heb alleen maar bitcoin babes bij de youtube reclame's.
Zitten we weer in die fase ja? 🥹zwembroek schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:56:
[...]
Precies. Ik heb ze ook bijna onder alle crypto gerelateerde videos. Die deep fakes zien er idd behoorlijk nep uit. Maar zullen weer genoeg ezels zijn die erin trappen.
Wat is het sentiment hier? Veel roepen 48k, maar weet niet of ik het moet geloven. Juist dan moet je oppassen is mijn ervaring.
[ Voor 16% gewijzigd door STIMPPYYY op 20-12-2023 20:30 ]
Hack gevoelig? Slechte ERC-20 smartcontracts wel inderdaad, maar ETH zelf niet. Des te meer aandacht smartcontracts bij andere coins krijgen des te meer hacks je daar ook zult zien.Oepsje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 18:12:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Bijzonder wel. Ik hoor altijd veel geklaag over YT., Het is voor mij de plek voor het opdoen van kennis
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die worden niet toegelaten, ze zijn alleen nog niet verwijderd. Video's worden niet goedgekeurd voordat ze gepubliceerd worden.Cpt.Iglo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 19:48:
Doorgaans hacken ze iemand of een bedrijf met een groot bereik en dus goede reputatie op YouTube, daarna passen ze de naam van het channel aan, verwijderen de oude video's, uploaden een gemodificeerde video, zetten de reacties uit, in de chat geven ze je een FOMO gevoel et voila, je wordt gescammed.
Binnen zeer korte tijd daarna wordt dit gestopt, krijgt de eigenaar zijn channel terug, etc. maar dan is het kwaad al geschied.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wat hij bedoelt is een gewoon reclame filmpje tussendoor een video. Die krijg ik ook vaak te zien. Dan krijg je niet een reclame van thuisbezorgd maar zon deep fake filmpje.Taro schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:44:
[...]
Die worden niet toegelaten, ze zijn alleen nog niet verwijderd. Video's worden niet goedgekeurd voordat ze gepubliceerd worden.
Doorgaans hacken ze iemand of een bedrijf met een groot bereik en dus goede reputatie op YouTube, daarna passen ze de naam van het channel aan, verwijderen de oude video's, uploaden een gemodificeerde video, zetten de reacties uit, in de chat geven ze je een FOMO gevoel et voila, je wordt gescammed.
Binnen zeer korte tijd daarna wordt dit gestopt, krijgt de eigenaar zijn channel terug, etc. maar dan is het kwaad al geschied.
Oh, nog nooit gezien, heb YouTube Premium (via Plutuszwembroek schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:02:
[...]
Wat hij bedoelt is een gewoon reclame filmpje tussendoor een video. Die krijg ik ook vaak te zien. Dan krijg je niet een reclame van thuisbezorgd maar zon deep fake filmpje.
Ja, ik heb een short geopend.JoebarRC schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:09:
Is er wat gebeurd het afgelopen uur?, BTC -1000, alle indexen en stocks ineens dik rood?..
Daddy needs a new pair of shoes?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Haha gaaf, zie ik daar nou Dash en Monero tussen staan? Een meme uit den ouden doosch
Ik heb nog wat Monero. Dikke tech?NeoflexNL schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:32:
[...]
Haha gaaf, zie ik daar nou Dash en Monero tussen staan? Een meme uit den ouden doosch
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Zeker, elke bullrun weer present!
Wie of wat heeft er iets getweet? Meestal wel het geval wanneer alles ineens zo diptJoebarRC schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:09:
Is er wat gebeurd het afgelopen uur?, BTC -1000, alle indexen en stocks ineens dik rood?..
Heb niets kunnen vinden, soms gebeurt zoiets gewoon. Misschien begint dan nu eindelijk de zware recessie waar al jaren op wordt gewacht?sjorremans schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:37:
[...]
Wie of wat heeft er iets getweet? Meestal wel het geval wanneer alles ineens zo dipt
JUST IN: Hashdex releases new Spot #Bitcoin ETF commercial.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 20 december 2023
pic.twitter.com/HOocAic7Am
Deze is vrij treffend met de ETF berichten hier laatst
Day 37 (of typical 40 day) Cycle top for #stocks looks to have just started. pic.twitter.com/dlisZbIvJZ
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 20 december 2023
Nee, ik wil graag voor mijn 50e al met pensioen ipv op mijn 73e.
Er komt weer een moment dat ETH BTC tijdelijk gaat outperformen, het ETH aankoopmoment komt dus steeds dichterbij, maar we zijn er vermoedelijk nog niet.Moiety schreef op woensdag 20 december 2023 @ 22:43:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waarschijnlijk betekent dit niets
Gok eerst 0,03Taro schreef op woensdag 20 december 2023 @ 22:51:
[...]
Er komt weer een moment dat ETH BTC tijdelijk gaat outperformen, het ETH aankoopmoment komt dus steeds dichterbij, maar we zijn er vermoedelijk nog niet.
Hier 🤔Taro schreef op woensdag 20 december 2023 @ 22:51:
[...]
Er komt weer een moment dat ETH BTC tijdelijk gaat outperformen, het ETH aankoopmoment komt dus steeds dichterbij, maar we zijn er vermoedelijk nog niet.
Ja, dat is historisch gezien wel een goede en bekende bodem, maar grote kans dat die nu wel gefrontrunned gaat worden, ik hou wel rekening met deze 2 erboven:
Totdat die omlaag uitbreekt ja
Kan ook nog een double top worden op de S&P500 als we echt bearish willen zijn...Taro schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:56:
Ah, Bob heeft het antwoord:
[Twitter]
[Afbeelding]
En dat is helemaal ok, ivm FIRE, passief beleggen en kijkend naar de lange termijn is dat alleen maar ruis /scooLopke schreef op woensdag 20 december 2023 @ 23:04:
[...]
Kan ook nog een double top worden op de S&P500 als we echt bearish willen zijn...
Misschien tijd om mijn TSLA aandeeltjes weer even de deur uit te doen na een mooie run en in crypto te steken. Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, pakte toen niet goed uit omdat TSLA verder steeg en harder dan BTC, maar heb ze het afgelopen jaar weer veel lager op kunnen pakken en ik verwacht nu meer van crypto dan van aandelen. Blijf in beide wel de DCA gewoon uitvoeren. Ik stop pas met in Bitcoin DCA'en boven de 69k.
Klopt, die komt wel vaker langs. Morgen ook donderdag dipdag. Hopelijk niet weer de 41k opzoeken:zwembroek schreef op woensdag 20 december 2023 @ 23:11:
Ik moest net even een paar keer met mijn ogen knipperen maar ik zag daarnet toch echt Harold hide the pain in een chocomel reclame na Feyenoord - Utrecht. Denk dat die het teken is. We gaan morgen rekter dan rekt.
/f/image/EtdIgRpMvyBDhVytGBWtXFrm.png?f=fotoalbum_large)
Ik laat de shorts nog wel ff lopen, SL in profit.
Deze bedoel je?zwembroek schreef op woensdag 20 december 2023 @ 23:11:
Ik moest net even een paar keer met mijn ogen knipperen maar ik zag daarnet toch echt Harold hide the pain in een chocomel reclame na Feyenoord - Utrecht. Denk dat dit het teken is. We gaan morgen rekter dan rekt.
Dan zouden we al een half jaar rekt moeten gaan.
Fudster.
Plus Feyenoord heeft gewonnen => bullish
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 20-12-2023 23:34 ]
Darrell schreef op woensdag 20 december 2023 @ 23:33:
[...]
Deze bedoel je?
[...]
Dan zouden we al een half jaar rekt moeten gaan.
Fudster.
Plus Feyenoord heeft gewonnen => bullish
Ik blijf ook DCA'en tot dat punt maar eens erboven heb ik nog geen idee wat ik ga doen. In mijn hoofd zit hodl tussen 70-100k en (deels) verkopen boven 100k. Maar een echt exitplan heb ik nog helemaal niet. Van mij mag het nog een jaar wachten tot 70k bereikt wordtTaro schreef op woensdag 20 december 2023 @ 23:11:
[...]
En dat is helemaal ok, ivm FIRE, passief beleggen en kijkend naar de lange termijn is dat alleen maar ruis /s
Misschien tijd om mijn TSLA aandeeltjes weer even de deur uit te doen na een mooie run en in crypto te steken. Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, pakte toen niet goed uit omdat TSLA verder steeg en harder dan BTC, maar heb ze het afgelopen jaar weer veel lager op kunnen pakken en ik verwacht nu meer van crypto dan van aandelen. Blijf in beide wel de DCA gewoon uitvoeren. Ik stop pas met in Bitcoin DCA'en boven de 69k.
The only easy day is yesterday.

De boomer panic-sellers. Not your key's not your coins.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
prachtig, wat snappen die mensen niet aan het stuk dat je ook met boomer beleggingen alles kwijt kan raken? Dat staat zelfs niet eens in de kleine lettertjes. Wat een idioten.Gelukszoekr schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:39:
[Afbeelding]
En dan achteraf gaan jankballen. Die bank zou die lui gewoon publiekelijk uit moeten lachen daar op dat plein.
Mwoah, het zit iets anders. Die zaak gaat niet zozeer om de waardedaling, maar het feit dat ze hun certificaten alleen bij Triodos konden verkopen. Met Corona wou iedereen er van af, maar toen kwam de DNB even aan Triodos vertellen dat ze maar 3% van die certificaten mochten verkopen. Het is een beetje of je een NFT bij Mt. Gox had gekocht die niet te verhandelen was.anti elppa schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:44:
[...]
prachtig, wat snappen die mensen niet aan het stuk dat je ook met boomer beleggingen alles kwijt kan raken? Dat staat zelfs niet eens in de kleine lettertjes. Wat een idioten.
En dan achteraf gaan jankballen. Die bank zou die lui gewoon publiekelijk uit moeten lachen daar op dat plein.
Oplossing van Triodos: via een ander handelsplatform kan je ze van de hand doen, maar dan moeten er wel kopers zijn en die zijn er nu even niet.
TL;DR: buy BTC.
Als er iets is wat crytpo mij geleerd heeft is dat er overal gegraaid wordt naar geld over de rug van de consument. Of het nu beleggingen zijn, dubieze investeringen (dat elektrische auto’tje waar hier ook een topic van is bv), producten, zonnepanelen projecten, kunst etc…Gelukszoekr schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:39:
[Afbeelding]
Als je niet oplet wordt je genaaid. Denk dat we het in crypto met z’n alle alleen op een iets snellere manier en harder hebben geleerd
absoluut, heb zelf goed geleerd van mijn luna UST debacle - lekker staken tegen 20% APY, mn reet.STIMPPYYY schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:53:
[...]
Als er iets is wat crytpo mij geleerd heeft is dat er overal gegraaid wordt naar geld over de rug van de consument. Of het nu beleggingen zijn, dubieze investeringen (dat elektrische auto’tje waar hier ook een topic van is bv), producten, zonnepanelen projecten, kunst etc…
Als je niet oplet wordt je genaaid. Denk dat we het in crypto met z’n alle alleen op een iets snellere manier en harder hebben geleerd
ah oke wist ik niet. Maar dan nog lijkt me dat dat wel ergens stond dat je die shitcoin certificaten alleen daar weer kon verkopen. Anyway, ik snap iig wel dat die boomers hier niet mee om kunnen springen. In crypto wereld staan we niet echt meer te kijken van een scam, rugpool, hack, fbi in beslagname enz enzRay_ schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:53:
[...]
Mwoah, het zit iets anders. Die zaak gaat niet zozeer om de waardedaling, maar het feit dat ze hun certificaten alleen bij Triodos konden verkopen. Met Corona wou iedereen er van af, maar toen kwam de DNB even aan Triodos vertellen dat ze maar 3% van die certificaten mochten verkopen. Het is een beetje of je een NFT bij Mt. Gox had gekocht die niet te verhandelen was.
Oplossing van Triodos: via een ander handelsplatform kan je ze van de hand doen, maar dan moeten er wel kopers zijn en die zijn er nu even niet.
TL;DR: buy BTC.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/fsHIhyHN8BVBk0slJGXVP03c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FbHDTwOLPfv8WfuOcdcZVzPV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZD249cKWa8ikpos5xR4bXeUj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RDyNx2k7JyZx1frmfB0yMb8z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E0A1hnJZNww3nh5FooJn92nm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JeCipvwvgf5pCxsZ58V6cddi.jpg?f=fotoalbum_large)