Is het al weer tijd om naar de kapper of de bakker te gaan?
Great commercial @PeterSchiff
— shaquille o'atmeal (@crypt0e) 19 december 2023
Glad to see you come around. pic.twitter.com/rzcMtq7mbG
nothing stops this train
Nee Henk is zijn neef langs moeders kant (zij is Nederlandse). Het gaat hier over Hank, de Amerikaan.ybos schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 14:35:
Heeft het handelen in crypto/aandelen iets weg van gokken?
It begins....
Zou me niks verbazen als hij Henk heet.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4Saa0gT2Mh4zDG7KivlnWW6D.gif?f=user_large)
Ontopic veel coins dippen alweer, was dit een kleine pump om weer naar lagere regionen te zakken? #hodl!
Van mijn ETF's
/ban
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De definitie:
Facts:The acronym FIRE stands for Financial Independence, Retire Early, a term for financial independence concepts and methods that can be used to fund an early retirement.
DCA resultaat vanaf het moment dat de vorige bull aan ging:
/f/image/ET2tWAKHcKmTIqEaaM0Nn6sw.png?f=fotoalbum_large)
Conclusie
Iedereen serieuze FIRE'er heeft een stukje crypto om hun doel te behalen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Machtige GIF, zit die ook in Teams? Speechless heeft 'm niet. Die kan ik elke week zeker 3 of 4 keer gebruiken.
off topic maar relevanter dan patserschoenen
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Daar vieren we elk jaar kerst voor toch ? Food , beers , story's .Acidrain schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 14:43:
Fresh meat coming in, greater fools are created. good good. Bull market confirmed.
Is het al weer tijd om naar de kapper of de bakker te gaan?
Spread the rumors , #buynoworregretlater
Interpreteer ik de grafiek verkeerd of is er dan een rendAment van ~37% (4800 tov een inleg van 3500) behaald, waarbij de portfolio een significant deel van de tijd onder water heeft gestaan?Coldcat schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:23:
[...]
De definitie:
[...]
Facts:
[Afbeelding]
Conclusie
Iedereen serieuze FIRE'er heeft een stukje crypto om hun doel te behalen.
Ja precies. Waarbij de periode dus echt mega slecht gekozen is. Net voor het begin van de bull. De meeste tijdvakken zullen een veel beter resultaat geven. Discipline en tijd doet wonderen.exelletor schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 17:55:
[...]
Interpreteer ik de grafiek verkeerd of is er dan een rendAment van ~37% (4800 tov een inleg van 3500) behaald, waarbij de portfolio een significant deel van de tijd onder water heeft gestaan?
Als je dit jaar iedere maand €100 erin had gestoken hetzelfde rendament gehad. En dat is met het meest conservatieve plan
[ Voor 31% gewijzigd door Coldcat op 19-12-2023 18:44 ]
[...]
De definitie:
[...]
Facts:
[Afbeelding]
Dat is exact wat ik dus gedaan heb , dca sinds januari en heb er nog geen moment spijt van
The only easy day is yesterday.
Volgens deze grafiek is het schip vertrokken:
https://www.lookintobitcoin.com/charts/mvrv-zscore/
Vanaf punt 2 weet hij al niet meer wat DCA betekent. Nice.exelletor schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:00:
Ik kwam net dit vermakelijke artikel tegen: https://medium.com/coinmo...ed-4-methods-6c22fb3a6dc7
Zie ik daar voor de huidige periode nou wat mieren kruipen?Volgens deze grafiek is het schip vertrokken:
https://www.lookintobitcoin.com/charts/mvrv-zscore/
Dat zit wel Schnorr.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cm4TyLFgUczUmjEAMd71PDLr.jpg?f=user_large)
Sorry, we zijn onderbezet en het is druk. Wat kan ik voor je doen?
Stack Sats
Mijn eindejaarsuitkering komt volgende week, alles gaat volgens plan
De gouden bergen komen maar niet. Ik zoek een baantje bij de golden arches.Stovirpi schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:15:
[...]
[Afbeelding]
Sorry, we zijn onderbezet en het is druk. Wat kan ik voor je doen?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
* knakworst neemt weer ontslag.knakworst schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:23:
[...]
De gouden bergen komen maar niet. Ik zoek een baantje bij de golden arches.
Totaal niet interessant meer. Een x2 vanaf hier als het meezit met een potentieel risico voor een -50% of meer.Don Guacamole schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 22:31:
Voor de mensen die zich afvragen of ze nog INJ moeten kopen, dit is het plan:
[Afbeelding]
NFA
Ik ben nog wel wat extra ASTR aan het overwegen, die pump en volume gisteren tonen wel kracht, maar het plofte toch ook weer vlot in. Veel sellpressure dus, zelfs nog ruim onder ICO prijs. Toch nog ff nachtje over slapen.
[ Voor 6% gewijzigd door JPS op 19-12-2023 23:35 ]
Tenzij het natuurlijk BTC believers zijn. Tja dan kijken velen toe met een
En good old @Kol Nedra, natuurlijk zit ik nog met een paar kratjes in jouw voorspelling. THETA. Voor de fun en spanning.
[ Voor 28% gewijzigd door Urbanus op 20-12-2023 00:16 ]
#Bitcoin days are numbered. It seems like just a matter of time before it suffers the same fate as online gambling.
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 19 december 2013
nothing stops this train
Klopt, zou ze zelf ook zeker niet kopen, maar als ze onder de $20 zakken kan je het weer overwegen.zwembroek schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 22:50:
[...]
Totaal niet interessant meer. Een x2 vanaf hier als het meezit met een potentieel risico voor een -50% of meer.
Ik heb vanaf Coinbase ATOM naar Keplr gestuurd. Deze ATOM heb ik in Osmosis gedeposit, en dat vervolgens geswapt naar INJ. Nu staat mijn INJ dus op Osmosis, maar als ik bijvoorbeeld naar Coinhall ga en mijn wallet verbind, dan staat daar dat ik 0.00 INJ heb. Ik dacht dat het dus nu bij Osmosis staat, maar als ik withdrawl will doen, staat Injective er niet tussen. Ik zie wel de Injective bij mijn assests staan op Osmosis.
Wat doe ik fout?
Haha touchè. Maar die gaat geen duizendmiljoen procent meer omhoog. Deze wel.
Ligt eraan. Je kunt best een long openen met een strakke SL. Ik denk dat INJ potentie heeft om 80usd te bereiken in de komende maanden.zwembroek schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 22:50:
[...]
Totaal niet interessant meer. Een x2 vanaf hier als het meezit met een potentieel risico voor een -50% of meer.
Zit er overigens zelf niet in nu.
Zou op FTM letten. Die gaat denk ik knallen binnenkort.
Ah, de Juin-lijndienst. Op naar de Bruna!
Hoezo niet? Heb je dat grafiekje van @Don Guacamole niet gezien?Don Guacamole schreef op woensdag 20 december 2023 @ 07:51:
[...]
Klopt, zou ze zelf ook zeker niet kopen, maar als ze onder de $20 zakken kan je het weer overwegen.
Oh, wacht...
Ray_ schreef op woensdag 20 december 2023 @ 08:43:
[...]
Hoezo niet? Heb je dat grafiekje van @Don Guacamole niet gezien?
Oh, wacht...
:strip_exif()/f/image/gZ2rqU2BOBForohk8mFyb5ld.jpg?f=fotoalbum_large)
De enig bekende foto van de Don...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Precies zoals ik hem mij voorstelde. Ziet er betrouwbaarder uit dan de gemiddelde cryptoyoutuber.resusaapje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 08:55:
[...]
[Afbeelding]
De enig bekende foto van de Don...
Het is vandaag woensdag. Volgens het theorema van Taro is het dan tijd om je INJ in te ruilen voor SOL.dehardstyler schreef op woensdag 20 december 2023 @ 08:33:
Ik probeer een zeer gure shitcoin te kopen op de Injective chain, maar ik ben een beetje vastgelopen.
Ik heb vanaf Coinbase ATOM naar Keplr gestuurd. Deze ATOM heb ik in Osmosis gedeposit, en dat vervolgens geswapt naar INJ. Nu staat mijn INJ dus op Osmosis, maar als ik bijvoorbeeld naar Coinhall ga en mijn wallet verbind, dan staat daar dat ik 0.00 INJ heb. Ik dacht dat het dus nu bij Osmosis staat, maar als ik withdrawl will doen, staat Injective er niet tussen. Ik zie wel de Injective bij mijn assests staan op Osmosis.
Wat doe ik fout?
Joe aar welkom!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
The level of SEC engagement and back/forth/changes on the #bitcoin ETF tells us this is a 99.9% done deal. https://t.co/ZvBFb43C4c
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 18 december 2023
Wat ga je kopen, $Ninja? Heb daar gister ook wat over zitten lezen. Volgens mij is het meest handig om gewoon INJ te kopen, en dat te versturen. Scheelt weer een stap.dehardstyler schreef op woensdag 20 december 2023 @ 08:33:
Ik probeer een zeer gure shitcoin te kopen op de Injective chain, maar ik ben een beetje vastgelopen.
Wat doe ik fout?
Geen idee wat je fout hebt gedaan, is voor mij ook nog onbekend terrein.
Klopt. Ik verlaat ook zelden m’n molen. In dat schuurtje ernaast stook ik whisky en draaien mijn miners op de stroom van m’n molen. Tevens hou ik bungabunga feestjes op de eerste etage, maar alleen als m’n shitcoins moonen.Ray_ schreef op woensdag 20 december 2023 @ 08:59:
[...]
Precies zoals ik hem mij voorstelde. Ziet er betrouwbaarder uit dan de gemiddelde cryptoyoutuber.
Dank je wel voor je reactie!Don Guacamole schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:21:
[...]
Wat ga je kopen, $Ninja? Heb daar gister ook wat over zitten lezen. Volgens mij is het meest handig om gewoon INJ te kopen, en dat te versturen. Scheelt weer een stap.
Geen idee wat je fout hebt gedaan, is voor mij ook nog onbekend terrein.
Nee Ninja is te laat voor mijn gevoel, ik mik op Injinu. Echt zeer vroeg (400k mcap), mensen die ik volg op Twitter hebben het er veel over en ik heb zin in een gokje, dus ik wil er even wat wisselgeld in mikken. En ik heb nooit met Cosmos / Injective gewerkt, dus ik leer ook nog een boel. Maar nu zit het dus vast in Osmosis lijkt het.
edit: Wat je trouwens zegt over gewoon Injective versturen: dat valt dus tegen, vanaf Coinbase in ieder geval. Coinbase stuurt namelijk de ERC-20 variant, en volgens mij heb ik de IBC variant nodig. Maar daar twijfel ik nu ook over, want ik denk dat ik nu juist de IBC variant heb. Ik kan in Coinbase ook geen inj adres invullen, dan krijg ik invalid.
[ Voor 18% gewijzigd door dehardstyler op 20-12-2023 09:31 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Met zo veel groen printende candles bij INJ komt van ruilen huilen. NFA.resusaapje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:02:
[...]
Het is vandaag woensdag. Volgens het theorema van Taro is het dan tijd om je INJ in te ruilen voor SOL.
Joe aar welkom!
Tja.. die zit in price discovery modus! Die gaat straks zo voorbij de 200 ...sjorremans schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:33:
Nu het toch over INJ gaat, die blijft ook maar gaan he?
Oke eindelijk gevonden. Ik weet niet of iemand anders hier nog wat aan heeft, maar dit waren nu de stappen:dehardstyler schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:27:
[...]
Dank je wel voor je reactie!![]()
Nee Ninja is te laat voor mijn gevoel, ik mik op Injinu. Echt zeer vroeg (400k mcap), mensen die ik volg op Twitter hebben het er veel over en ik heb zin in een gokje, dus ik wil er even wat wisselgeld in mikken. En ik heb nooit met Cosmos / Injective gewerkt, dus ik leer ook nog een boel. Maar nu zit het dus vast in Osmosis lijkt het.
edit: Wat je trouwens zegt over gewoon Injective versturen: dat valt dus tegen, vanaf Coinbase in ieder geval. Coinbase stuurt namelijk de ERC-20 variant, en volgens mij heb ik de IBC variant nodig. Maar daar twijfel ik nu ook over, want ik denk dat ik nu juist de IBC variant heb. Ik kan in Coinbase ook geen inj adres invullen, dan krijg ik invalid.
Koop ATOM Coinbase, verstuur ATOM naar Keplr, deposit ATOM in Osmosis, swap ATOM naar Injective, bridge Injective van Cosmos naar Injective chain (hub.injective.network/bridge), koop gure shitcoin op Injective chain via Coinhall. Profit?
Zitten er mensen hier in HBAR? Blijft interessant
Bedankt. Ik ga dit toch even overslaan. Hoop dat je massive gains maakt, maar ik hou het toch even wat simpeler, in de zin van, koop INJ op 6 dollar, verkoop op 500 dollar.dehardstyler schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:53:
[...]
Oke eindelijk gevonden. Ik weet niet of iemand anders hier nog wat aan heeft, maar dit waren nu de stappen:
Koop ATOM Coinbase, verstuur ATOM naar Keplr, deposit ATOM in Osmosis, swap ATOM naar Injective, bridge Injective van Cosmos naar Injective chain (hub.injective.network/bridge), koop gure shitcoin op Injective chain via Coinhall. Profit?
De <krachtterm met een bijna niet meer in Nederland voorkomende ziekte>, had je die dev niet beter om een Tikkie kunnen vragen?dehardstyler schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:53:
[...]
Oke eindelijk gevonden. Ik weet niet of iemand anders hier nog wat aan heeft, maar dit waren nu de stappen:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb gisteravond en vanochtend meerdere keren gehuild, dus ik begrijp het.Don Guacamole schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:02:
[...]
Bedankt. Ik ga dit toch even overslaan. Hoop dat je massive gains maakt, maar ik hou het toch even wat simpeler, in de zin van, koop INJ op 6 dollar, verkoop op 500 dollar.
Nou inderdaad. Wat wel grappig is, is dat ik nog steeds nog niet eens 1% van een ETH transactie betaald heb voor het hele circus, dat dan weer wel haha.Wiley99 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:04:
[...]
De <krachtterm met een niet meer in Nederland voorkomende ziekte>, had je die dev niet beter om een Tikkie kunnen vragen?
Dat scheelt wel, het is wel een andere reden waarom ik er niet meer naar omkijk/omkeek. Heb dan het gevoel dat ik al een hele hoop geld kwijt ben door te ruilen voor ander geld voordat ik nog maar iets gekocht heb. Uniswaptrauma's. Mooi dat het ook anders kan, maar ik DCA wel een keertje extra in wat SOL voor het spannende risicogevoeldehardstyler schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:08:
[...]
Nou inderdaad. Wat wel grappig is, is dat ik nog steeds nog niet eens 1% van een ETH transactie betaald heb voor het hele circus, dat dan weer wel haha.
Via Stride kan je je staked ATOM laten omzetten naar 'liquid staked' stATOM.
Die stATOM kan je dan bridgen naar Osmosis en daar swappen naar ofwel ATOM, ofwel een andere shitcoin naar keuze. 10 minuutjes werk i.p.v. weken om te unstaken
Of je kan je stATOM voor (hopelijk) meer winst ook nog in een liquidity pool duwen of uitlenen of...
[ Voor 11% gewijzigd door Slonzo op 20-12-2023 10:23 ]
Ja dat is waarom ik Uniswap vorige bullrun bijna niet heb aangeraakt. Toen kon ik voor mijn shitcoinverslaving bij BSC terecht. Nu haal ik mijn fix op de Solana en Injective chain.Wiley99 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:18:
[...]
Dat scheelt wel, het is wel een andere reden waarom ik er niet meer naar omkijk/omkeek. Heb dan het gevoel dat ik al een hele hoop geld kwijt ben door te ruilen voor ander geld voordat ik nog maar iets gekocht heb. Uniswaptrauma's. Mooi dat het ook anders kan, maar ik DCA wel een keertje extra in wat SOL voor het spannende risicogevoel
De meeste krijgen een tijdelijke moonshot, om daarna naar de eeuwige jachtvelden geholpen te worden.... althans degene die ik laatste 4 weken heb gezien.. hahaMasstje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:58:
[Afbeelding]
TAO komt op Kucoin, ready for a moonshot?
HBAR is echt 1 vd grootste shitcoins die er is. De marketing afdeling doet iig goed zijn werk omdat er telkens weer mensen in trappenSTIMPPYYY schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:01:
Presearch gaat lekker, 30%+
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik heb niet het idee dat de koers van TAO hier op gereageerd heeft. Verwacht dan ook geen daling.zenith schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:36:
[...]
De meeste krijgen een tijdelijke moonshot, om daarna naar de eeuwige jachtvelden geholpen te worden.... althans degene die ik laatste 4 weken heb gezien.. haha
Ik zie TAO binnen een paar maanden wel op 1K staan.
Zo niet, dan gaan we weer terug naar 50 dollar.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Miki schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:10:
[...]
Dat is het niet als je tijd meeneemt als factor
[Afbeelding]
Als je eenmalig $1000 zou inleggen is bovenstaande het effect, wat denk je wat het effect is als je periodiek die $1000 dollar erin pompt?
Met geheel niets doen en zonder wakker te liggen van iets is het toch wel een fijne manier om vermogen op te bouwen over de jaren heen.
Dat het met crypto ook kan, sure dat ontkent niemand. Alleen of het net zo relaxed gaat, ik denk het niet
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Amen!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Lol, daar gaat Solana al..resusaapje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:02:
[...]
Het is vandaag woensdag. Volgens het theorema van Taro is het dan tijd om je INJ in te ruilen voor SOL.
Joe aar welkom!
Niet dat INJ veel gas terug neemt overigens, die blijft idd maar gaan
Terecht ook wel
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Duuzend per jaar schiet toch ook niet opsmerko schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:23:
Alsnog, stel je legt ieder jaar 1000 euro in, met een jaarlijks rendement van 8%. Dan duurt het alsnog 32 jaar voor je een ton winst hebt en 58 jaar voor je een miljoen euro winst hebt.
Bij mijn Opa en Oma hing vroeger een tegeltje in de toilet ruimte met een kakmeneer op het toilet, met daarboven de tekst: “Ook geld stinkt, maar die lucht bevalt mij beter”Urbanus schreef op woensdag 20 december 2023 @ 00:11:
Ze vloeien vanzelf terug naar SOL en ADA. Hoe stinky coins het ook zijn, geld stinkt niet![]()
Tenzij het natuurlijk BTC believers zijn. Tja dan kijken velen toe met een
En good old @Kol Nedra, natuurlijk zit ik nog met een paar kratjes in jouw voorspelling. THETA. Voor de fun en spanning.
Dat werd een paar jaar terug zwaar geshilled door een paar YT’ers maar het was hetzelfde als alle andere altcoins… ze gaan omhoog, en weer omlaagSTIMPPYYY schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:01:
Presearch gaat lekker, 30%+
Je kunt ook per maand inleggen hoorsmerko schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:23:
Alsnog, stel je legt ieder jaar 1000 euro in, met een jaarlijks rendement van 8%. Dan duurt het alsnog 32 jaar voor je een ton winst hebt en 58 jaar voor je een miljoen euro winst hebt.
Ik doe niet aan longs en shorts. Kan ik beter mijn geld meteen in de brand steken. Dan eindig ik net zoals onze vriend Crypto Arnold.STIMPPYYY schreef op woensdag 20 december 2023 @ 08:41:
[...]
Ligt eraan. Je kunt best een long openen met een strakke SL. Ik denk dat INJ potentie heeft om 80usd te bereiken in de komende maanden.
Zit er overigens zelf niet in nu.
Zou op FTM letten. Die gaat denk ik knallen binnenkort.
Op Fok?zwembroek schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:20:
[...]
Ik doe niet aan longs en shorts. Kan ik beter mijn geld meteen in de brand steken. Dan eindig ik net zoals onze vriend Crypto Arnold.
In een TBS kliniek.
Cpt.Iglo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:45:
Leuk, SOL die van plek wisselt met XRP. Ondertussen doet VeChain het ook goed. Inmiddels door de $0,033 weerstand heen. Nu richting de $0,044?
Zegt de vaste stamgast van de memecoinszwembroek schreef op woensdag 20 december 2023 @ 12:20:
[...]
Ik doe niet aan longs en shorts. Kan ik beter mijn geld meteen in de brand steken. Dan eindig ik net zoals onze vriend Crypto Arnold.
joke, je hebt overschot van gelijk
NEAR +21%, SUDO -24%
Zelfs REKT gaat -13%
What the hell! Dit riekt naar manapalatie. Dus de regel dat unstaken drie weken duurt, geldt alleen voor n00bs zoals ik?Slonzo schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:21:
Nu we het toch over Cosmos hebben... een goeie manier om toch snel van bvb. op Cosmos Hub staked ATOM af te komen zonder te unstaken:
Via Stride kan je je staked ATOM laten omzetten naar 'liquid staked' stATOM.
Die stATOM kan je dan bridgen naar Osmosis en daar swappen naar ofwel ATOM, ofwel een andere shitcoin naar keuze. 10 minuutjes werk i.p.v. weken om te unstaken
Of je kan je stATOM voor (hopelijk) meer winst ook nog in een liquidity pool duwen of uitlenen of...
Ik ga het vanavond meteen uitproberen!
Nee hoor, hoogleraar in Tilburg en hij is helemaal klaar met crypto.
Waarom denk je dat Lido zo populair is? Mede omdat je hier ook niet vast zit aan locked ETHresusaapje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:13:
[...]
What the hell! Dit riekt naar manapalatie. Dus de regel dat unstaken drie weken duurt, geldt alleen voor n00bs zoals ik?
Ik ga het vanavond meteen uitproberen!
Ivo Arnold. Lol.Wiley99 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:23:
[...]
Nee hoor, hoogleraar in Tilburg en hij is helemaal klaar met crypto.
"Bitcoin heeft nadelen, Zo is het niet bekend wat de oorsprong ervan is." Net als fiat!
"Omdat het nergens op is gebaseerd, is het eigenlijk gewoon gokken". Net als fiat!
"Als je bitcoins koopt op een beurs met een vergunning van De Nederlandse Bank, is het 'veilig' in de zin dat je ook daadwerkelijk bitcoins krijgt. Maar, als je het daarna in een digitale portemonnee stopt, moet je wel een sterk wachtwoord hebben. Als dat niet geval het is, kan die code gekraakt worden" Net als fiat!
Poeh, en nog meer gemeenplaatsen, halve waarheden en verdraaingen. Het voordeel is, ik kan ze inmiddels allemaal weerleggen. Trots, schouderklopje aan zelf.
Het meeste vreemde hieraan vindt ik altijd dat de journalistiek het ook maar aanneemt. Al deze argumenten had die journalist toch ook wel kunnen bedenken.resusaapje schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:48:
[...]
Ivo Arnold. Lol.
"Bitcoin heeft nadelen, Zo is het niet bekend wat de oorsprong ervan is." Net als fiat!
"Omdat het nergens op is gebaseerd, is het eigenlijk gewoon gokken". Net als fiat!
"Als je bitcoins koopt op een beurs met een vergunning van De Nederlandse Bank, is het 'veilig' in de zin dat je ook daadwerkelijk bitcoins krijgt. Maar, als je het daarna in een digitale portemonnee stopt, moet je wel een sterk wachtwoord hebben. Als dat niet geval het is, kan die code gekraakt worden" Net als fiat!
Poeh, en nog meer gemeenplaatsen, halve waarheden en verdraaingen. Het voordeel is, ik kan ze inmiddels allemaal weerleggen. Trots, schouderklopje aan zelf.
Bitonic? Zie: https://bitonic.nl/nl/faq/49/wat-is-bitswian schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:37:
Heb even gezocht in dit topic, maar vond geen antwoord op de volgende vraag. Ik wil graag DCA'en zonder er (veel) naar om te kijken. Dus periodiek FIAT overmaken en automatisch BTC kopen en overmaken naar mijn Ledger. Heeft er iemand tips hoe ik dat goedkoop en niet te moeilijk kan inregelen?
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 20-12-2023 14:43 ]
CB heeft deze optie volgens mij maar ik maak er zelf geen gebruik van.wian schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:37:
Heb even gezocht in dit topic, maar vond geen antwoord op de volgende vraag. Ik wil graag DCA'en zonder er (veel) naar om te kijken. Dus periodiek FIAT overmaken en automatisch BTC kopen en overmaken naar mijn Ledger. Heeft er iemand tips hoe ik dat goedkoop en niet te moeilijk kan inregelen?
Volgens mij biedt Bitvavo deze dienst sinds kort ook aan. Sats komen dan niet direct op je ledger aan natuurlijk, maar dat moet je in het kader van UTXO management ook niet willen volgens mij..wian schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:37:
Je kan bij de meeste wel periodiek inleggen denk ik Bitvavo, Kraken etc. Geen idee wat de goedkoopste is.wian schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:37:
En anders Bitonic Bits inderdaad.
https://bitonic.nl/nl/bits
Ja geen staking meer voor Vechain? kom ik nu net achter..Gipsy King schreef op woensdag 6 december 2023 @ 15:01:
Bitvavo past staking en lending rewards aan :
https://bitvavo.com/nl/bl...ox_Bitvavo-rewards-update
Had ik natuurlijk gewoon moeten doen.
Nu kopen zou een fomo buy green candle chasing zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Darrell op 20-12-2023 14:49 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/csAcNwKt4f7bwWJCAGNOomU1.webp?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TcSQgxxHoZbiUTB85nqiS8bH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6Z55Ucuv05TmAdMvVvhJtFhp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XXpTEQaBlbtU2uyjDVQGSqCi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JcSXkbBfx8bvOg4ZAYp3Vnfe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5npYiHTA5qp2bqnz1DgOCCR9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A3PNFyJZPTqsdtK93qunYfXe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BodqaoCAzcII2sYjus43g6JR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6JhEQuBop9w6krQ611iT5MMU.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/slpcNeryPHWd5XlLMmLYQQie.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bvhtNB9OadMFjWyCHlwVVeXd.jpg?f=fotoalbum_large)