Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.681 views

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
Fijne feestdagen, hoop dat iedereen voldoende BTC heeft ingeslagen voor het nieuwe jaar!

Vergeet niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7T1_WJpKusoLcNwd5LTF4eBn2S8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TRO1FNSCuJWs7yxgNDRXnvh7.png?f=user_large

[ Voor 54% gewijzigd door Nopheros op 23-12-2023 12:15 ]

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1q9gbIMQ4j8_iH7Qvr8eQQjCyKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gsE1a6xNSkw3evJTFUzkp0QN.webp?f=fotoalbum_large

Fijne kerst mannen, wees lief voor elkaar.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:19
Fijne dagen allemaal!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6bH2MbtuW4p_ThLcNKCrSItWCo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/X6SvcvdpcfPS5Ml3VO9Gx8In.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:44

knakworst

Get more sats!

Nexo strong. 80 procent in 8 weken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYWHLlSip_CsPH22hm5YFc2VTMQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ggxqdXOKmZXsalfU8Gf8PY53.jpg?f=fotoalbum_large

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:07

Kid Buu

Huh, Pietje?

Waarschijnlijk heb je het inmiddels ook al gezien, maar sinds een paar dagen ook beschikbaar https://dexscreener.com/injective

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:22

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Vanuit mijn kant ook iedereen hier hele fijne feestdagen, enjoy!

Have a face ripping merry christmas!!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:46
Fijne dagen allemaal, geniet ervan met elkaar :)

OT: en laat die Santa Rally ook maar komen dan o<:)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:59
Fijne feestdagen allemaal!

Vergeet niet te genieten, het leven meer is dan alleen een nummer op je scherm. Neem af en toe eens wat winst en doe er wat leuks mee voor jezelf of familie.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Fijne dagen allemaal, samenzijn, genieten. Op een bullish 2024!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:53
Kid Buu schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 12:39:
[...]

Waarschijnlijk heb je het inmiddels ook al gezien, maar sinds een paar dagen ook beschikbaar https://dexscreener.com/injective
Ja gezien indd, maar toch bedankt! :)

Fijne dagen allemaal! Dat het een mooi groen 2024 mag worden. *O*

[ Voor 10% gewijzigd door dehardstyler op 23-12-2023 15:53 ]

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:45
Fijne feestdagen en vooral alles wat @MicroWhale al noemde! Wees je bewust van je bevoorrechte positie, in alle opzichten. o<:)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:56
fijne dagen. Op een mooi groen jaar voor bitcoin. Shitcoins mogen zoals altijd door het putje :>

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Kol Nedra
anti elppa schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 17:48:
fijne dagen. Op een mooi groen jaar voor bitcoin. Shitcoins mogen zoals altijd door het putje :>
Shitcoins helemaal mee eens, mag het een mooi groen jaar worden voor DOT, BTC en ASTR :)

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Gooien jullie de handdoek al in de ring? De markten zijn nog een week open. Ik verwacht nog wel een +15% candle omhoog!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:56
Coldcat schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 17:53:
Gooien jullie de handdoek al in de ring? De markten zijn nog een week open. Ik verwacht nog wel een +15% candle omhoog!
ja kan nog zat gebeuren idd. Long loopt ook nog steeds. Die gaat 2024 wel halen gok ik

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 15:05

WhySoSerious

Be the change.

Kappen met dat zoetsappige gedoe. Hier moet het over palen en afjuinen gaan ja :(

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
Alvast fijne dagen tweakbroeders en zusters!

May the Bull be with you!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_Yf0yjUzs1kw7S0WB7qWxqSCss=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BuW3jrupGItsxo0cNeH7grsX.jpg?f=user_large

Dat we flink mogen juinen in 2024!

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 23-12-2023 18:29 ]

Zero.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:44

knakworst

Get more sats!

Cake gaat weer lekker. Ultrasound.

• waztafel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-12-2024
En MOVR 100% op de daily 🤷🏼‍♂️

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:45

Darrell

Fiat moonboy

WhySoSerious schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 18:23:
Kappen met dat zoetsappige gedoe. Hier moet het over palen en afjuinen gaan ja :(
En troost je, dit gaat nog een ruime week zo door :F

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-11 15:05

WhySoSerious

Be the change.

Darrell schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 18:38:
[...]

En troost je, dit gaat nog een ruime week zo door :F
Ja op whatsapp en allemaal bedrijven via email ook al. Verwachten ze dat het net als het telefoonnet overbelast kan worden en ze het nu maar alvast versturen?

• Coldcat

Coldcat

HODL

WhySoSerious schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 18:40:
[...]

Ja op whatsapp en allemaal bedrijven via email ook al. Verwachten ze dat het net als het telefoonnet overbelast kan worden en ze het nu maar alvast versturen?
Denk je dat die bedrijven om jouw kerst geven? 8/10 is gewoon goedkope marketing…. Jij bent het product.

Bitcoin stuurt me geen rare felicitaties. Die vertrouw ik!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ach, Black Friday duurt tegenwoordig ook al meer dan een week en is niet meer alleen op vrijdag. De Kerstboom wordt al binnengehaald voordat Sinterklaas langs is geweest. 11 november is/wordt spoedig vast vervangen door Halloween. En hier begint men op 22 & 23 december elkaar al de beste wensen te sturen, hold your horses, de wereld kan binnen een week alsnog helemaal vergaan, dan heb je er geen reet aan gehad.

Eerst nog even focussen op een dikke moonshot voor Bitcoin zodat we tijdens de Kerst allemaal mooie verhalen kunnen vertellen en niet weer het mikpunt van negativiteit zijn. En extra belasting betalen is een voorrecht, liever dan weinig belasting betalen.

Let's go!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 18:53:

En extra belasting betalen is een voorrecht, liever dan weinig belasting betalen.

Let's go!
Jij bent te goed voor deze wereld! Ik zou met redelijk wat vermogen toch liever voor constructies gaan om weinig belasting te betalen. Het schijnt dat Costa Rica een zeer gunstig land is om belasting te ontwijken.

Stack Sats

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:56
Stovirpi schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 18:56:
[...]

Jij bent te goed voor deze wereld! Ik zou met redelijk wat vermogen toch liever voor constructies gaan om weinig belasting te betalen. Het schijnt dat Costa Rica een zeer gunstig land is om belasting te ontwijken.
Belasting betalen is inderdaad een voorrecht, is toch mooi als de sterkste schouders de zwakkere kunnen ondersteunen.

En qua Costa Rica, ik vond het er vorig jaar prachtig, maar het levensonderhoud is er verschrikkelijk duur. Ik zou eerder voor Azië kiezen dan voor midden- of zuid-amerika.
Ik ben wel (grotendeels) tevreden met NL, dus ik hoef maar een week of 6 per jaar naar het buitenland van Mijn Btc, de rest blijf ik wel in NL.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
DaWayne schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:05:
[...]

Belasting betalen is inderdaad een voorrecht, is toch mooi als de sterkste schouders de zwakkere kunnen ondersteunen.
Ik heb geen probleem met belasting betalen, maar Taro wil graag extra betalen. Daar zit voor mij we een verschil.

Het is prima dat de sterkste schouders de zwakkere kunnen ondersteunen, maar in Nederland hebben we het toch aardig weten te verpesten met een stelsel van toeslagen. Wat resulteert in situaties waarin mensen geen opslag willen of niet meer uren wensen te gaan werken omdat ze er dan netto op achteruit gaan. Daar heb ik wel problemen mee. Aangezien het de sterkste schouders zijn die hiervoor opdraaien.

om het toch nog on topic te houden. Op 1 januari 2024 wel even een screenshotje maken voor de Belastingdienst!

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stovirpi schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:18:
[...]

Ik heb geen probleem met belasting betalen, maar Taro wil graag extra betalen. Daar zit voor mij we een verschil.

Het is prima dat de sterkste schouders de zwakkere kunnen ondersteunen, maar in Nederland hebben we het toch aardig weten te verpesten met een stelsel van toeslagen. Wat resulteert in situaties waarin mensen geen opslag willen of niet meer uren wensen te gaan werken omdat ze er dan netto op achteruit gaan. Daar heb ik wel problemen mee. Aangezien het de sterkste schouders zijn die hiervoor opdraaien.

om het toch nog on topic te houden. Op 1 januari 2024 wel even een screenshotje maken voor de Belastingdienst!
Ho ho, ik wil alleen extra betalen omdat ik dan over een groter bedrag belasting moet betalen als Bitcoin mooned, ik wil niet meer belasting over hetzelfde bedrag aftikken... Ik betaal echt al meer dan voldoende belasting per jaar.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gewoon terug naar het oude systeem! Waar de priester je huis met kerst binnenkomt en rondgluurt wat er allemaal te halen is. Als hij wat moois ziet neemt die het mee, naast een financiële vergoeding natuurlijk. Als dank krijg je uiteen oude beker wat water tegen je voordeur aan waardoor je gezegend bent voor de komende 365 dagen. Waarna hij opnieuw komt, en die oude beste man precies nog weet wat hij vorig jaar had meegenomen... hongerig naar meer.

Verstop uw ledgers!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11 23:36
Sol tikt net 100 dollar aan 8)7

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Let's go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RM4gufFm2t4ORrcxzxFjge9PPxc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Jukbs9Be6mb23x5agx1xHb9Q.png?f=user_large

• Kol Nedra
echt he die Solana! veel te vroeg verkocht :Z
ik dacht na die ene pump ff verkopen om later weer lager in te schalen :+
dit was op 10 november :(

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 23-12-2023 19:43 ]

nothing stops this train

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:41:
echt he die Solana! veel te vroeg verkocht :Z
ik dacht na die ene pump ff verkopen om later weer lager in te schalen :+
dit was op 10 november :(

[YouTube: I Predict Solana Will Surpass Ethereum in 2024]
Niets gaat in 1 rechte lijn omhoog. Sol komt nog wel naar beneden. Vraag is alleen waar support gevonden gaat worden. Daarnaast heeft FTX nog 55,8 miljoen SOL. Die FUD komt nog wel.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:19
Ja, damn. Ik dacht ik ga wat Airdrops hunten met een flufje SOL. Is na een week dat flufje een kwart meer waard.

When ETH flip?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Daacuso
Hier op 99,33 geopend en op 101,58 gesloten. Te vroeg dus 8)7

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:43
SOL heeft er zin in

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:50:
Ja, damn. Ik dacht ik ga wat Airdrops hunten met een flufje SOL. Is na een week dat flufje een kwart meer waard.

When ETH flip?
Ja lol, dat gaat lekker ja _O-

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:50:

When ETH flip?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vhmq7n2zVnRRSXqkOfRekkzCWU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kOQ3EsHyTKbVma0XMunIAHTP.jpg?f=fotoalbum_large

Wie weet..

Ps, zijn er geen SOL-Babes?

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
Prozaq schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 19:58:
Wat een pauper bank die Rabobank. Wat euros richting Kraken en hop geblokkeerd. Heeft iemand ervaring dat dit automatisch goed komt of moet ik mijn tijd gaan verdoen met bellen. 🤮
Belletje en het was opgelost en de transactie alsnog gelukt. Op tijd 😊

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kEkHBcHhFVvmlZ0oML3iZNgvBuY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5JSrn7V1noUIW9EZiWrjPogK.jpg?f=fotoalbum_large

Nu de weg terug eens testen, weekendje weg met de fam is zo wel heel goedkoop

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Telt dit ook?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AZd8_VPfpToyFAjkgQyYaSa2uhA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i5aqaq6eknCvgWz7BJm5ADiQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daacuso schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:53:
[...]

Hier op 99,33 geopend en op 101,58 gesloten. Te vroeg dus 8)7
Ik heb hem nu gesloten. Hopelijk 2-5 USD lager weer oppakken :)

• Daacuso
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:32:
[...]

Ik heb hem nu gesloten. Hopelijk 2-5 USD lager weer oppakken :)
Ik heb hem juist opnieuw geopend. Kijken of ie zo wil doorstomen 8)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daacuso schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:39:
[...]

Dat kan, maar wel een gevaarlijk punt zo vlak boven een belangrijk prijspunt als 100 USD en na zo'n candle. En als bijv. nog de 108-109 wordt aangetikt kan die morgenochtend alsnog weer onder de 100 staan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dit kan bij SOL overigens nog weleens goed uitpakken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYXLH4hxCA3SMkdTTfGCSaAy-XU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/90jcFSBLIuL6tTqsYoKeHKgn.png?f=user_large

Sinds een paar maanden trade ik overigens op de 15m ipv 3-5m, bevalt mij een stuk beter.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gaat DOT zo ook nog even een runnetje maken?

Long loopt (>5% met 16 Dotjes inzet):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UHkQWjar7ijYUz5deBBjjE-Le6M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2NF1qd8QqQAJ0jdwkYg537yy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 23-12-2023 20:57 ]

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
Welke Exchange wordt hier het meest gebruikt?

Vroeger had ik Binance, maar door de problemen toch overgestapt op Bitvavo.

Bitvavo vindt ik persoonlijk wat zwak in mogelijkheden op de app.

Alvast bedankt

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hombre41 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:11:

Alvast bedankt
ByBit vermoed ik inmiddels. Daarna verwacht ik Kraken & Bitvavo, daarna Coinbase, gevolgd door kleinere niche exchanges zoals MEXC.

• Daacuso
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:53:
[Afbeelding]

Sinds een paar maanden trade ik overigens op de 15m ipv 3-5m, bevalt mij een stuk beter.
Zal dat ook eens proberen. De 3-5 zorgen toch nog te vaak dat me stoploss wordt geraakt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daacuso schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:19:
[...]

Zal dat ook eens proberen. De 3-5 zorgen toch nog te vaak dat me stoploss wordt geraakt.
In de range van de afgelopen tijd zie je op de 15m mooi de tops vs de bodems en is daardoor op de bodem instappen veel makkelijker dan op bijv. 3-5m.

• Daacuso

[Afbeelding]
Doe deze even met je mee. Tevens zojuist een long op RNDR gezet.

• wauskoek
  • Laatst online: 13:52
Hombre41 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:11:

Alvast bedankt
Voornamelijk BitVavo op dit moment. Heb ook voor klein bier om te spelen bij Finst (zelfde lui als van DeGiro ) een account maar dat is helemaal basic. Ik ben ook opzoek naar een Binance alternatief en wat zoals Taro zegt wellicht is ByBit het beste daarvoor.

• wauskoek
[Afbeelding]

Kijken of hij opnieuw uitbreekt. :P

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-11 19:47
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:19:
[...]

ByBit vermoed ik inmiddels. Daarna verwacht ik Kraken & Bitvavo, daarna Coinbase, gevolgd door kleinere niche exchanges zoals MEXC.
Even opletten met MEXC. Er gaan sinds een paar dagen wat verhalen rond op Twitter dat er funds niet worden uitbetaald/bevroren:

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nickr92 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:47:
[...]

Even opletten met MEXC. Er gaan sinds een paar dagen wat verhalen rond op Twitter dat er funds niet worden uitbetaald/bevroren:
Ik hoor dergelijke verhalen al langer, maar zag er ook een aantal ontkracht worden. Daarnaast een aantal X'ers gezien die op Binance hetzelfde hebben meegemaakt, maar die hadden bijv. API-keys gelekt, of daadwerkelijk iets gedaan wat niet de bedoeling was zoals bijv. pumps & dumps organiseren. Daarom twijfel ik altijd een beetje over de klagers, het is altijd makkelijk om naar een ander te wijzen, waarom zou MEXC zomaar funds van mensen bevriezen? Dan is het veel slimmer om gewoon de deuren te sluiten en er met alles vandoor te gaan.

Afijn, inderdaad voorzichtig zijn met MEXC, alles wat ik erop zet wissel ik voor de coin die ik wil hebben en haal ik eraf, just to be sure.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:52:
[...]

Ik hoor dergelijke verhalen al langer, maar zag er ook een aantal ontkracht worden. Daarnaast een aantal X'ers gezien die op Binance hetzelfde hebben meegemaakt, maar die hadden bijv. API-keys gelekt, of daadwerkelijk iets gedaan wat niet de bedoeling was zoals bijv. pumps & dumps organiseren. Daarom twijfel ik altijd een beetje over de klagers, het is altijd makkelijk om naar een ander te wijzen, waarom zou MEXC zomaar funds van mensen bevriezen? Dan is het veel slimmer om gewoon de deuren te sluiten en er met alles vandoor te gaan.

Afijn, inderdaad voorzichtig zijn met MEXC, alles wat ik erop zet wissel ik voor de coin die ik wil hebben en haal ik eraf, just to be sure.
Waar gooi je het daarna naartoe? Veel ETH chains zijn aardig duur (of m’n kratjes te klein).

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:00:
[...]

Waar gooi je het daarna naartoe? Veel ETH chains zijn aardig duur (of m’n kratjes te klein).
TAO in PolkadotJS wallet, gisteren nog bijv. als SOL weggesluisd richting de Ledger, ETH naar Metamask, etc.

Heb er nu nog wat USDT staan voor een TAO fishing order.

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-11 19:47
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:52:
[...]

Als je goed zoekt kun je over iedere exchange wel iets vinden natuurlijk. Het viel me alleen op dat het opeens zo vaak in m'n Twitter feed voorbij kwam (al heeft dat natuurlijk ook een versterkend effect door het algoritme).

Over Kucoin zag je een tijd terug ook dit soort berichten maar daar hoor je nu niks meer over.

Maar goed, gewoon voorzichtig zijn en zoveel mogelijk zelf je crypto bewaren.

• sjorremans
MOVR ook weer een kleine moonshot

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:34
x4 sinds eergisteren :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Don Guacamole
  • Laatst online: 26-11 21:31
Nickr92 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:06:
[...]

Als je goed zoekt kun je over iedere exchange wel iets vinden natuurlijk. Het viel me alleen op dat het opeens zo vaak in m'n Twitter feed voorbij kwam (al heeft dat natuurlijk ook een versterkend effect door het algoritme).

Over Kucoin zag je een tijd terug ook dit soort berichten maar daar hoor je nu niks meer over.

Maar goed, gewoon voorzichtig zijn en zoveel mogelijk zelf je crypto bewaren.
Kwam bij mij ook voorbij in m’n feed, maar lees dat het alleen is gebeurd bij mensen die futures traden en daarbij veel winst hebben gemaakt in korte termijn. Dan kan het verdacht zijn en worden funds soms bevroren.
Maar goed, het blijft een shady Exchange maar dat zijn Bitmart en gate natuurlijk ook.

• Hombre41
Wat leuke ritjes gehad met MOVR vandaag maar nu durf ik het niet meer

• Hombre41
iNJ is wel wakker aan het worden

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daacuso schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:21:
[...]

Doe deze even met je mee. Tevens zojuist een long op RNDR gezet.
SL hopelijk in profit gezet?

INJ, DOT en FET lopen hier nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QeY_3xDBeP85KEMbSrEz9QekAGo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cADw3q7rKnvtypdcBK0UnkVk.png?f=user_large

Ben na zo'n mooie trade als met SOL altijd even voorzichtig om niet dezelfde dag weer alles kwijt te raken :)

• Daacuso
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:20:
[...]

SL hopelijk in profit gezet?

INJ, DOT en FET lopen hier nu:
[Afbeelding]

Ben na zo'n mooie trade als met SOL altijd even voorzichtig om niet dezelfde dag weer alles kwijt te raken :)
Rndr laat ik even lopen. Fet inmiddels gesloten, liep al even. :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daacuso schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:27:
[...]

Rndr laat ik even lopen. Fet inmiddels gesloten, liep al even. :P
Op basis waarvan bepaal jij je instapmomenten?

RNDR volg ik niet, volg er al genoeg *, maar wel benieuwd.

* Heb laatst AVAX ook weer aan het leverage trade lijstje toegevoegd, maar dat gaat niet lekker samen, dus de browsertab zojuist gesloten. Ik hou het bij: BTC, ETH, ADA, DOT, SOL, INJ en FET.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:47
Nickname change is het goede voornemen van 2024 hier?

Teveel andere namen, maar de schrijfstijl van personen die al een paar edities SC meedraaien (Bijv Jaapio)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Daacuso
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:31:
[...]

* Heb laatst AVAX ook weer aan het leverage trade lijstje toegevoegd, maar dat gaat niet lekker samen, dus de browsertab zojuist gesloten. Ik hou het bij: BTC, ETH, ADA, DOT, SOL, INJ en FET.
RNDR laat vanaf begin deze maand een hele mooi lijn zien. Had hem eigenlijk al eerder op moeten pakken, maar helaas. Zeker omdat deze ook behoorlijk geshilled wordt op X verwacht ik dat de rek er voorlopig nog niet uit is. Support ligt vooralsnog bij mij rond de 4,68.

• Daacuso
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:31:
[...]

En momenteel gebruik ik ook veel Cryptoxscanner. Snel er in en hopelijk met winst er weer uit. Net in 2 minuten tijd 85 dollar gepakt met een long op KSM. Zo snel verdien ik ze bij de baas niet :P

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Het heeft er steeds meer van weg dat we 2024 gaan starten met een ETF approval oOo Het gaat wellicht in tegen de oorspronkelijke BTC principes, maar het is tegelijkertijd ook adoptie, handel en hopelijk brengt het ons allen een hoop groene candles.
It is unclear whether the SEC called all prospective issuers of the spot bitcoin ETF, but FOX Business confirmed that calls were held with BlackRock, Valkyrie, Grayscale, Ark 21Shares and Bitwise. Also called by the SEC were the exchanges where the respective issuers plan to issue their ETFs, the Nasdaq and CBOE stock markets
Additionally, FOX Business has learned that the SEC asked issuers to submit amended filings by December 29.
"It is apparent from all the subsequent S-1 filings that the commission directed the change to cash creates, seemingly as a final hurdle before passage," said CoinRoutes co-CEO David Weisberger, "While timing is not certain, it seems likely to happen before the next deadline on January 10."
Volledig bericht: https://www.foxbusiness.c...s-possible-approval-nears

• Ray_
  • Laatst online: 21:01
D_Jeff schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:34:
Nickname change is het goede voornemen van 2024 hier?

Teveel andere namen, maar de schrijfstijl van personen die al een paar edities SC meedraaien (Bijv Jaapio)
Nee nee, da's niet hetzelfde.

Ok, ik post 'm wel weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8btS7rWBu707mzR0lcaJ0jDVEw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Xn9kWuxR0IEPTAiD12mNP14o.png?f=fotoalbum_large

• loewie1984
  • Laatst online: 16:51
Zo boys officieel geen bagholder meer! van 700 ekkies naar 2750! Wanneer ben je ook tevreden he. Profits is profits, en dat voor een jaartje solana hodlen! Merry Christmas!

discogs

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daacuso schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:40:
[...]

En momenteel gebruik ik ook veel Cryptoxscanner. Snel er in en hopelijk met winst er weer uit.
Ah, kende ik nog niet, maar ik blijf mijn eigen koers maar gewoon varen.
Net in 2 minuten tijd 85 dollar gepakt met een long op KSM. Zo snel verdien ik ze bij de baas niet :P
Nee idd, lekker :)

Ik verdien op een vrije dag zoals vandaag gemiddeld meer met leverage traden (dus nog los van spot) dan met een dagje normaal werken. Gelukkig pas 2 januari weer aan de bak :D

SOL bijv. van zojuist:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hK2Pgx5gdM3m6NBLvtmKs09eGfA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MOOyq5GFrU8q8l35eS250PDt.png?f=user_large

DOT nu op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xCv9YTklQJwmqrOUaAnPvqTm4w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hoK11iVdIJbXwH67XsAuBYxG.png?f=user_large

De andere trades van zojuist ook met een leuke winst gesloten. INJ vanochtend ook met 100+ afgerond, het is echt wel de moeite waard om je erin te verdiepen 8)

Heb helaas in het begin wel heel erg veel verloren, +-1 BTC op BitMEX en +-1 BTC op ByBit, dus veel leergeld betaald. Was gelukkig wel tegen een veel lagere koers, maar toch erg zonde. Had ik ze maar gewoon op de Ledger geparkeerd :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

[Afbeelding]
En DOT gaat ondertussen lekker verder door:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SjqxNCO3vsejooselh3RwCRvB-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8TnOYgEBglWR69DoOC3nOvZM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5XEN8UDyq5uYbaQ8bfFNRtR35KQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MmoORQc4SH48B8zY7LEIQG7z.png?f=user_large

Edit: Zo maar wat afbouwen...

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:30
Jullie hebben in de gaten dat Baassouffle laatst een verzoek tot ban op dit sub forum heeft ingediend?
Sindsdien heb ik hem hier ook niet meer gezien, account is ook leeg gehaald.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
SpelFaut schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:58:
Jullie hebben in de gaten dat Baassouffle laatst een verzoek tot ban op dit sub forum heeft ingediend?
Die heeft regelmatig buien, komt in het nieuwe jaar wel weer herboren terug.

• Ray_
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:00:
[...]

Die heeft regelmatig buien, komt in het nieuwe jaar wel weer herboren terug.
Mijn venndiagram is met reden ruim opgezet, er kan nog een alter ego bij.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
Waar kunnen we dat zien?
Is een jaarlijkse migratie, net zoals bepaalde vogels in de winter naar het zuiden vliegen etc.

• Daacuso
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:54:
[...]

Ah, kende ik nog niet, maar ik blijf mijn eigen koers maar gewoon varen.

[...]

Nee idd, lekker :)

Ik verdien op een vrije dag zoals vandaag gemiddeld meer met leverage traden (dus nog los van spot) dan met een dagje normaal werken. Gelukkig pas 2 januari weer aan de bak :D

SOL bijv. van zojuist:
[Afbeelding]

DOT nu op:
[Afbeelding]

De andere trades van zojuist ook met een leuke winst gesloten. INJ vanochtend ook met 100+ afgerond, het is echt wel de moeite waard om je erin te verdiepen 8)

Heb helaas in het begin wel heel erg veel verloren, +-1 BTC op BitMEX en +-1 BTC op ByBit, dus veel leergeld betaald. Was gelukkig wel tegen een veel lagere koers, maar toch erg zonde. Had ik ze maar gewoon op de Ledger geparkeerd :)
Hier Dot gesloten op 8 dollar. Durfde hem niet langer te laten lopen. Inj blijft ook een mooie. Daar heb ik ondertussen al genoeg mee verdient. Levels zijn bij mij aardig bekend. Ook hier vanmorgen nog iets meer dan 100 dollar. Sol loopt hier nog. Even kijken wat die gaat doen. Desnoods sluit ik hem, want door de nacht durf ik deze niet heen te trekken.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:19
The flippening is real

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Ss25FZsC/w452.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:30
Nopheros schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:01:
[...]

Waar kunnen we dat zien?

[...]

Is een jaarlijkse migratie, net zoals bepaalde vogels in de winter naar het zuiden vliegen etc.
Topic zal inmiddels wel weg zijn, maar kwam het zelf toevallig tegen.
-Knip-

[ Voor 37% gewijzigd door SpelFaut op 23-12-2023 23:11 ]

• resusaapje
  • Laatst online: 11:22

resusaapje

h less

SpelFaut schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:02:
[...]

Topic zal inmiddels wel weg zijn, maar dit was de TS.

[Afbeelding]
Speciale mensen, speciale wensen...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:47
Ray_ schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:45:
[...]

Nee nee, da's niet hetzelfde.

Ok, ik post 'm wel weer.

[Afbeelding]
Ik doel niet alleen op Jaapio, er zijn er meer hier

Wat casus Jaapio betreft: Ergens wel jammer. Meestal prima bijdragen in deze topic reeks en tevens prima tegenpool van A**

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:46

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W-EIps9SIQ7ScNCAgEfuyeI8k8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CRi4MRVvHzTxCZABxd3FZkrN.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 23:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BpJa1sKbVS07n-XkMsH-eWdsEmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/js2VXHRTbRc3G6yVQkkloznt.jpg?f=fotoalbum_large
Repost!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mmNB46m0AFsV-a7Qa2Vn5TcJzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iV9aHBjNQ9FlmyibEjzHKAmR.jpg?f=fotoalbum_large
Repost!

• Daacuso
En uit Sol, is mooi geweest zo

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daacuso schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:39:
[...]

Had je hem nog lopen?

Ik kon het toch niet laten en opnieuw ingestapt ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsRjflCaEtVtRL7lt4LsupPL5gQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hy71BklLeg0Gi1Fww7GWfgdE.png?f=user_large

Edit: Oh, je hebt hem zojuist al gesloten zie ik, nice!

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 23-12-2023 23:24 ]

• Ray_
D_Jeff schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:11:
[...]

Ik doel niet alleen op Jaapio, er zijn er meer hier

Wat casus Jaapio betreft: Ergens wel jammer. Meestal prima bijdragen in deze topic reeks en tevens prima tegenpool van A**
Snap ik, maar ik heb niet iedereen in diagrammetjes verwerkt. Misschien wel leuk om te doen...
Hoe dan ook: ik was niet op de hoogte van zijn ban-verzoek. Mijn lollig bedoelde post komt zo een beetje gemeen over, want het leest een beetje weg of 'ie ergens in de knoop zit. Hoop dat 'ie er uit komt. Heb soms hikkend op de bank gezeten als ik weer een relaas van hem voorbij zag komen.

Laatstgenoemde heeft eerder een klap van de molenwiek gehad, of die indruk kreeg ik. De aluhoedjes-vibe straalde van zijn posts af tot het niveau dat het totaal niet meer te volgen was voor de normale mens die geen aura's zag en kleuren kon proeven.

• Daacuso
Taro schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:24:
[...]

Had je hem nog lopen?

Ik kon het toch niet laten en opnieuw ingestapt ;)
[Afbeelding]

Edit: Oh, je hebt hem zojuist al gesloten zie ik, nice!
Jup, en nu een short vanaf 107,5 8)7 Target staat op 106,63

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Long op ADA geopend, SL in profit, benieuwd hoe het er morgenochtend allemaal voor staat d:)b

• Moiety
Holy shit, iedereen springt op die SOLtrein!

• Moiety
Die keihard doorraast en bij geen enkel stationnetje stopt

• sjorremans
DOT binnenkort 10 dollar?

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
KSM doet het stiekem ook prima. Dammit, ik zou eigenlijk graag gaan slapen

• Daacuso
En Near ook lekker bezig….

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:02
Moiety schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:48:
Holy shit, iedereen springt op die SOLtrein!
Moet toch steeds eventjes denken aan YouTube: Zangeres Zonder Naam - 't Was Aan De Costa Del Sol • TopPop
'twas van die crypto van SOL *tingelingeling*
daar sloeg de koers van op hol *tingelingeling*
men sprak van more and more
behalve zij die verloren

• wauskoek
Had al een paar dagen AMP gekocht. Lijkt erop dat die nu ook weer in beweging komt.

• Daacuso
Daacuso schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:27:
[...]

Jup, en nu een short vanaf 107,5 8)7 Target staat op 106,63
Short maar gestopt, target lag net iets te laag. Nu op de near trein gesprongen.

[ Voor 6% gewijzigd door Daacuso op 24-12-2023 00:23 ]

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XL5zgjfp2ukCD0t6tAx9QVm74bM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X7HChXfVOyGwiTVDUfJFFVuG.png?f=fotoalbum_large

Solana heeft BNB ingehaald :D

edit: oh shit ik heb geen SOL :o

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 24-12-2023 01:20 ]

nothing stops this train

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-11 15:28
heerlijk. Het leeft hier.
Ik ga nu een beetje shillen, BTC en als je perse een alt-coin wenst met (korte?) termijn potentie....TIA. Ik hoop het zelf nooit te ervaren...... 8)7
Pagina: 1 ... 69 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!