Je ziet de anderen ook denken: say whutMrMrq schreef op zondag 17 december 2023 @ 15:52:
[Afbeelding]
‘Bitches in the future..?’
https://m.youtube.com/watch?v=Ygc_Rb6kfVs
Wellicht toch wel een groene weekly close?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja nog snel een spurtje om de nieuwe week dan groen in te zetten en hopelijk groen te vervolgen ;-)
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
dit idd. AUB rood sluiten vannacht. Mag wel een mooie hammer candle worden van mij. Dat dan weer welChaes schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:23:
Rode weekly lijkt me iets beter...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik kan niks beloven.anti elppa schreef op zondag 17 december 2023 @ 18:47:
[...]
dit idd. AUB rood sluiten vannacht. Mag wel een mooie hammer candle worden van mij. Dat dan weer wel
Zitten nog op de -4% op de weekly, prima!
Guys, ik heb een probleem. Ik ben mn ledger kwijt en nu moet ik een recovery sheet hebben. Kan mij niet herinneren dat ik zon 24 woord wachtwoord had voor de ledger. Al die dingen heb ik veilig in mn kluis, maar daar zit die van de ledger niet tussen… ik kan dus niet bij mn crypto wat een behoorlijke hoeveelheid waarde heeft. Help??
RektMenace_1981 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:13:
Guys, ik heb een probleem. Ik ben mn ledger kwijt en nu moet ik een recovery sheet hebben. Kan mij niet herinneren dat ik zon 24 woord wachtwoord had voor de ledger. Al die dingen heb ik veilig in mn kluis, maar daar zit die van de ledger niet tussen… ik kan dus niet bij mn crypto wat een behoorlijke hoeveelheid waarde heeft. Help??
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het hele idee van Ledger is (was?) dat niemand je kan helpen.Menace_1981 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:13:
Dat sheet is een belangrijk element van de ‘installatie-procedure’, dus ik call bsMenace_1981 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:13:
Ja dat kan, maar is ook al paar jaar geleden. Volgens mij voor corona nog dus kan dat niet meer voor mij halen. Ik heb wel alle seed van metamask, yoroi, daedulus etc in mn kluis. Maar dus niet van mn ledger. Echt irritant.pipapaulus schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:16:
[...]
Dat sheet is een belangrijk element van de ‘installatie-procedure’, dus ik call bs
Aan het trollen neem ik aan? Want je kunt de installatie niet eens voltooien zonder de woorden die je ontvangt/genereert ook zelf weer opnieuw in te voeren. Een dergelijk aantal ga je echt niet allemaal onthouden.Menace_1981 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:13:
Ik zou gewoon nog even goed zoeken, bijv. in het doosje?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nee echt niet aan trollen. Ben mn hele huis overhoop aan halen voor doosje…Taro schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:24:
[...]
Aan het trollen neem ik aan? Want je kunt de installatie niet eens voltooien zonder de woorden die je ontvangt/genereert ook zelf weer opnieuw in te voeren. Een dergelijk aantal ga je echt niet allemaal onthouden.
Ik zou gewoon nog even goed zoeken, bijv. in het doosje?
Zo herkenbaar. Weten dat je het goed moet opslaan en dan ergens anders neerleggen dat je het nooit meer terug kan vinden.Menace_1981 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:23:
[...]
Ja dat kan, maar is ook al paar jaar geleden. Volgens mij voor corona nog dus kan dat niet meer voor mij halen. Ik heb wel alle seed van metamask, yoroi, daedulus etc in mn kluis. Maar dus niet van mn ledger. Echt irritant.
Zo ben ik m’n BTC uit eerdere dagen uit het oog verloren.
Even tijd nemen en rustig nadenken waar je het opgeborgen kan hebben.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zeg nooit nooit inderdaad. Maar dat is wel de reden dat ze er 2 papiertjes bij doen om op nog een extra locatie weg te leggen…
Voor nu helemaal niks aan dus succes met de zoektocht dan maar?
Voor nu helemaal niks aan dus succes met de zoektocht dan maar?
Hoe raak je je ledger kwijt?Menace_1981 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:13:
Lijkt me niet dat je zoiets laat slingeren?
Misschien heeft moeders de vrouw hem weggegooid als kapotte USB stick?
Je bent het schoolvoorbeeld van de reden waarom 90% van de mensen beter af is met hun coins op een (gerenommeerde) exchange. Je Ledger kwijt raken met een 'behoorlijke waarde' én je niet herinneren dat je twee jaar geleden een recovery handmatig hebt opgeschreven. Mijn ledger is uit 2017 en ik kan me zelfs het gevoel nog voor de geest halen dat ik het briefje zat in te vullen..Menace_1981 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:13:
Nee zet het dan maar gewoon bij Coinbase of Kraken
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
En dat je dan zover gaat dat je denkt:Stokstaart schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:57:
[...]
Je bent het schoolvoorbeeld van de reden waarom 90% van de mensen beter af is met hun coins op een (gerenommeerde) exchange. Je Ledger kwijt raken met een 'behoorlijke waarde' én je niet herinneren dat je twee jaar geleden een recovery handmatig hebt opgeschreven. Mijn ledger is uit 2017 en ik kan me zelfs het gevoel nog voor de geest halen dat ik het briefje zat in te vullen..
Nee zet het dan maar gewoon bij Coinbase of Kraken
“laat ik die recovery nou eens overhoop halen zodat men er niets mee kan als ie gevonden wordt”
Heel veel succes gewenst daarmee, moet er niet aan denken...Menace_1981 schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:26:
[...]
Nee echt niet aan trollen. Ben mn hele huis overhoop aan halen voor doosje…
Daarom vond ik destijds het Ledger Backup Pack wel een mooie optie: Een Nano X en een Nano S, heb beide ingericht en daarmee altijd nog een ander liggen. Verder uiteraard de woorden netjes opgeschreven, op een beveiligde USB stick gezet en die ergens verstopt (ik weet nog waar).
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ja, weet je dat nog ja? Ik zou dat echt niet meer weten, haha. Weet je ook nog wat die woorden waren toevallig?Stokstaart schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:57:
[...]
ik kan me zelfs het gevoel nog voor de geest halen dat ik het briefje zat in te vullen..
wat een pessimistische verwachtingen in dat andere topic zeg
Nog een paar weekjes en dan kunnen we hopelijk met z'n allen verhuizen naar het Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1 topic
Vooral die van Darrell ja.The Redman schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:40:
wat een pessimistische verwachtingen in dat andere topic zeg
Die lui weten niet wat ze overkomtNopheros schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:59:
Nog een paar weekjes en dan kunnen we hopelijk met z'n allen verhuizen naar het Passief beleggen met indexfondsen - Deel 1 topic
Lol, ze spellen rendament daar consequent verkeerdNopheros schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:59:
Ik lees ook:Taro schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:14:
[...]
Lol, ze spellen rendament daar consequent verkeerd
Als je meer dan een kratje in moeder BTC stopt ben je in overtreding!- actief investeren (alles met hoog risico: actief handelen, bitcoins, whisky. Omvang 0 tot paar % van je portefeuille).
Whisky, actief investerenColdcat schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:23:
[...]
Ik lees ook:
[...]
Als je meer dan een kratje in moeder BTC stopt ben je in overtreding!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik ken mijn eigen beperkingen dus begin daar maar niet aan. Schijnt dat ze leeg niet zoveel meer opbrengen.
Echt niet.Taro schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:14:
[...]
Tenzij je consequent hier net zo gebruikt als dat we dat hier met DCA doen.Naccer schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:53:
Het word toch is tijd om te gaan investeren, ik mag mijzelf bijna 30' er noemen dus is het tijd om toch iets verstandiger om te gaan met mijn geld.
Nu kijk ik al een aantal weken video's van Caleb Hammer op youtube, en die heeft het vaak over het investeren in de S&P 500 waarbij er gemiddeld 8% rente per jaar is op je inleg.
De vraag is nu dat ik er in Nederlandse begrippen er weinig over kan vinden, en wat ik kan vinden een stuk lager rendament heeft. Is die 8% alleen voor US citizens die het via US only brokers kunnen kopen? (Als ik hier iets heel raars zeg verbeter me aub, ik ben echt pas recentelijk gaan interesseren in investeren en de terminologie kan nog verkeerd zijn)
En kan je zoveel mogelijk geld erin stoppen als je wilt? Ik verneem ook vaak van zijn videos dat er jaarlijkse cap's op zitten hoeveel je kan investeren per jaar.
Ik ga bij mijn huidige bank de opties voor investeren en beleggen is bekijken, hopelijk maken die het voor een belegnoob mogelijk om hierin te kunnen beginnen.
Must! not! post! tegel!Taro schreef op zondag 17 december 2023 @ 22:14:
[...]
Oef, je werd even op je vingers getikt. Je doet iets met iets dat iets doet. Da's niet passief. Foei!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Welkom in dit forum!Darrell schreef op zondag 17 december 2023 @ 23:38:
[...]
Echt niet.
[...]
Tenzij je consequent hier net zo gebruikt als dat we dat hier met DCA doen.
Om gelijk op je vraag in te gaan: inderdaad, die Amerikanen hanteren een investeringscap op de S&P500. Dit wordt berekent met de volgende rekensom. Je leeftijd, min 2, keer 100. Gezien je bijna 30'er bent, zou dat in jouw geval (29 - 2) = 27 x 100 = € 2.700,- zijn.
Misschien niet super veel, maar hé, je krijgt er wel mooi 8% rente op!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik was beetje lui met administratie bijwerken, en dacht dat ik ff langs de opticien moest toen ik de SOL-value zagjvel92 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 12:38:
Een aantal interessante datapunten:
Solana heeft nu voor het eerst een hoger 24H DEX volume dan Ethereum. Toch wel een belangrijk moment, als je dit een jaar geleden had voorspeld zou je opgenomen worden.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Toevallig ben ik TS-er van het beleggen op de beurs. Lang verhaal kort: ook in dat topic wordt aardig veel over $btc geschreven
En ja, een enkeling heeft een doorverwijzing naar deze kroeg gehad
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Topic kan wel wat memes en btc flowcharts gebruiken. 😎Nopheros schreef op zondag 17 december 2023 @ 21:59:
Wow Astar?
Doet even een x2.
Doet even een x2.
[ Voor 48% gewijzigd door Chaes op 18-12-2023 08:37 ]
Idd, wtf is dit?
Ja, @zwembroek wakker worden!
Taro die instapt.
poh, ff de 0.23 aangetikt, wat is deze? Wel weer gehalveerd in de tussentijd maar idd, wie deed er even een market buy deluxe?
omg ASTR! yes!
staat nu op nr3 in mijn Kraken account
[ Voor 67% gewijzigd door Kol Nedra op 18-12-2023 09:14 ]
nothing stops this train
Haha, hier ook! Gelukkig is alles locked, dus zal dat snel voorbij gaanKol Nedra schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:04:
omg ASTR! yes!
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ik verkoop niet, eigenlijk had Solana op nr1 moeten staan, maar weak hands en te snel winst genomen op BTC pairresusaapje schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:23:
[...]
Haha, hier ook! Gelukkig is alles locked, dus zal dat snel voorbij gaan
ASTR is hodl....
nothing stops this train
ASTR. Nu nummer drie in mijn hele portfolio. Angstwekkend...Kol Nedra schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:04:
omg ASTR! yes!
[Afbeelding]
resusaapje schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:23:
[...]
Haha, hier ook! Gelukkig is alles locked, dus zal dat snel voorbij gaan
Angstaanjagend. Zorgwekkend.resusaapje schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:31:
[...]
ASTR. Nu nummer drie in mijn hele portfolio. Angstwekkend...
@zwembroek ligt waarschijnlijk nog lekker op één oor. Even bijkomen van het weekend. Tegen de tijd dat hij wakker wordt is de prijs van Aster terug naar voor de pump. Classic
Bitcoin - A weapon of mass disruption
LOL, asje maar genoeg miemt, blijft er wel wat hangen
Hodl tot de $1 hadden we toch afgesproken?Kol Nedra schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:30:
[...]
ik verkoop niet, eigenlijk had Solana op nr1 moeten staan, maar weak hands en te snel winst genomen op BTC pair![]()
ASTR is hodl....
Benieuwd hoe vrind Swimtrousers wakker wordt...
nr 4 he, BTC staat niet op een exchangeresusaapje schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:31:
[...]
ASTR. Nu nummer drie in mijn hele portfolio. Angstwekkend...
nothing stops this train
Inmiddels al weer 40% gezakt in 1 uur. Zou me niets verbazen dat we nog in de rode cijfers komen op de daily
Zero.
Aangezien ik alles heb verkocht verwacht ik dat er zo nog zo'n pump komt.Pelox schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:52:
Inmiddels al weer 40% gezakt in 1 uur. Zou me niets verbazen dat we nog in de rode cijfers komen op de daily
Ray_ schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:53:
[...]
Aangezien ik alles heb verkocht verwacht ik dat er zo nog zo'n pump komt.
Zero.
Nu nog op “tijd” verkopenKol Nedra schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:04:
omg ASTR! yes!
[Afbeelding]
Edit: te laat!
Gaat tot dusver nog best goed. Pump zal wel later vandaag zijn als ik onderweg ben. Ik plaats wel een order op 6 cent, dan gaat 'ie hopelijk voor jullie niet onder de 0,65 cent komen vandaag.
Sympatiek!Ray_ schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:09:
[...]
Gaat tot dusver nog best goed. Pump zal wel later vandaag zijn als ik onderweg ben. Ik plaats wel een order op 6 cent, dan gaat 'ie hopelijk voor jullie niet onder de 0,65 cent komen vandaag.
In zijn bed zodra hij zijn ogen opendoetresusaapje schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:45:
[...]
Hodl tot de $1 hadden we toch afgesproken?![]()
Benieuwd hoe vrind Swimtrousers wakker wordt...
Upbit Korea listing ASTR reden van pump?
https://coinmarketcap.com/community/post/332284654
Edit: foute link, nu goed
[ Voor 82% gewijzigd door UniMatrix op 18-12-2023 10:29 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ja dat was de oorzaak.UniMatrix schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:25:
Zero.
Verdimme, week gewoon alles lekker laten gaan en totaal niet met crypto bezig geweest , ziet me portofolio eruit als :
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e6i0Tx1qkEejuqBTMArorN9K.jpg?f=user_large)
When Moon ?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/e6i0Tx1qkEejuqBTMArorN9K.jpg?f=user_large)
When Moon ?
gok nog wel een rood weekje. Zou maar heel rap al die shitcoins panic sellenGipsy King schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:37:
Verdimme, week gewoon alles lekker laten gaan en totaal niet met crypto bezig geweest , ziet me portofolio eruit als :
[Afbeelding]
When Moon ?
[Afbeelding]
Je moet ook wel een beetje actief blijven he. Passief beleggen doe je maar in het 'passief beleggen met indexfondsen topic'Gipsy King schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:37:
[Afbeelding]
When Moon ?
[Afbeelding]
ff dippen voor de pijldatum van de belastingdienst zou alleen maar gunstig zijn
Heb geen shitcoins meeranti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:42:
[...]
gok nog wel een rood weekje. Zou maar heel rap al die shitcoins panic sellen
Klopt , maar goed, zat alleen maar aan het speciaal bier met het biergilde #Lambalmodus.NeoflexNL schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:43:
[...]
Je moet ook wel een beetje actief blijven he. Passief beleggen doe je maar in het 'passief beleggen met indexfondsen topic'
Dan krijg je dit he.
Heeft iemand hier een goed alternatief voor dexscreener / dextools, maar dan voor de Injective chain? Beide ondersteunen Injective niet (of ik kijk scheel), en explorer.injective.network wordt ik niet erg blij van op het moment.
Oh ik dacht al dat het de nieuwe Bitcoin was.. okeUniMatrix schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:25:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mooi die daling. Scheelt weer vermogensbelasting
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wordt er nog een wakker.roflexx schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:00:
Astar moon!
Goedemorgen beste mensen. Even een keer uitslapen voor de verandering! Heb ik nog iets gemist?
scheelt amper iets. Zeker als ik het vergelijk met 31-12-2022........Of met 31-12-2021 (ff 2 extremen)Gelukszoekr schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:12:
Mooi die daling. Scheelt weer vermogensbelasting
Hele PF rekt, alleen ASTR trekt hem in de plus
Als die Amerikanen er vanmiddag ook in gaan FOMO'en voorzie ik een ASTR/BTC-flippening in mijn PF.
Als die Amerikanen er vanmiddag ook in gaan FOMO'en voorzie ik een ASTR/BTC-flippening in mijn PF.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
die amerikanen gaan deze week ook dumpen voor kerst inkopen. 38k btc is prima mogelijk. En die ASTRont gaat ook volledig kapotUniMatrix schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:22:
Hele PF rekt, alleen ASTR trekt hem in de plus![]()
Laat me raden, jij zit NIET vuistdiep in de ASTRontanti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:27:
[...]
die amerikanen gaan deze week ook dumpen voor kerst inkopen. 38k btc is prima mogelijk. En die ASTRont gaat ook volledig kapot
FTFYUniMatrix schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:31:
[...]
Laat me raden, jij zit NIET vuistiep in de ASTRontIk proef een vleugje jaloezie in deze reactie
heb ze niet, en nee ben totaal niet jaloers. Heb de tijd van shitcoins in 2013 vaarwel gezegd. Ik haal het veelvoud binnen met margin trades BTC. Scheelt mee heel veel tijd (want hoef maar op 1 coin TA te doen), en de kans op rektonie is minimaal.UniMatrix schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:31:
[...]
Laat me raden, jij zit NIET vuistdiep in de ASTRontIk proef een vleugje jalouzie in deze reactie
Shitcoin is de kans dat je iets overhoud vele malen kleiner dan een oudejaars lot kopen en winnen. Maar meeste mensen moeten eerst 2 cycles volledig naar de kloten gaan voor ze het snappen.
anti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:34:
[...]
heb ze niet, en nee ben totaal niet jaloers. Heb de tijd van shitcoins in 2013 vaarwel gezegd. Ik haal het veelvoud binnen met margin trades BTC. Scheelt mee heel veel tijd (want hoef maar op 1 coin TA te doen), en de kans op rektonie is minimaal.
Shitcoin is de kans dat je iets overhoud vele malen kleiner dan een oudejaars lot kopen en winnen. Maar meeste mensen moeten eerst 2 cycles volledig naar de kloten gaan voor ze het snappen.
Agreed hoor, ik stop er na deze / de volgende bull ook mee. Ga ik gewoon BTC DCA'en en HODLen. Dit zijn leftovers van de 2021/2022 bull toen ik ingestapt ben.anti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:34:
[...]
heb ze niet, en nee ben totaal niet jaloers. Heb de tijd van shitcoins in 2013 vaarwel gezegd. Ik haal het veelvoud binnen met margin trades BTC. Scheelt mee heel veel tijd (want hoef maar op 1 coin TA te doen), en de kans op rektonie is minimaal.
Pfffff, het wordt bijna tijd voor een SC woordenlijst / grammatica, juinen in de Bruna, rendament, alle variaties van DCA en nu weer vuistiep, ik kan het bijna niet meer volgen.
grest, accumaleren, etcUniMatrix schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:52:
Pfffff, het wordt bijna tijd voor een SC woordenlijst / grammatica, juinen in de Bruna, rendament, alle variaties van DCA en nu weer vuistiep, ik kan het bijna niet meer volgen.
Toen ik het thuis had over fisting werd ik weer raar aangekeken. Ik zei al ik heb het over BTC hoor !
Ze snappen er ook helemaal niks van.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/OUcj98mWMB6poQDoVULVRGC0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/3qE59CuCqmUeW3zBZkjCaLyJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PIWowcB6lgns8buauXmOaiyz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sUuJm4PPpUNJvZabrCU3iHAy.jpg?f=fotoalbum_large)