Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 253 Laatste
Acties:
  • 1.042.660 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:25
reethikes!

nothing stops this train

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Lijkt erop dat we een lokale top op BTC, SOL en ETH hebben gehad. Structuur van Higher Highs en Higher Lows is voor nu gebroken. Op de hogere time frames (week, maand) ziet het er nog prima uit. Wel veel ruimte naar beneden, maar dat dat biedt mooie kansen.

Laatste weken is het hard gegaan, dus niet vreemd en ondenkbaar dat men wat winst gaat nemen. Met het oog op de langere termijn, lijkt mij het ook prima om wat rode weken richting de ETF goedkeuring te hebben.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 22:15
Eerst maar eens even de euro withdrawal testen op kraken met die nieuwe banken. Zorgen dat we genoeg mogelijkheden hebben om uit te stappen wanneer het zover is.

Zero.

• Kol Nedra
nu al winsten nemen Pelox? :7

ik heb nog nooit een withrawal gedaan, maargoed ben ook in de bullrun begonnen in 2021 dus heb zeer lang onder water gestaan :+
wel genoeg geleerd tussentijds dus het is het waard geweest.

ooit wellicht withrawen, maar mijn idee was om dit via ByBit kaartje te doen....

nothing stops this train

• Pelox
Kol Nedra schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:43:

ik heb nog nooit een withrawal gedaan, maargoed ben ook in de bullrun begonnen in 2021 dus heb zeer lang onder water gestaan :+

ooit wellicht withrawen, maar mijn idee was om dit via ByBit kaartje te doen....
47 euro.. niet echt een dikke winst of zo. Ik heb ook niet veel op exchanges staan. Puur een testrun :)

Eens in de zoveel tijd is dat wel raadzaam, checken of alles werkt zoals je hoopt.

*en het werkt *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 18-12-2023 12:49 ]

Zero.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:05
Pelox schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:38:
Eerst maar eens even de euro withdrawal testen op kraken met die nieuwe banken. Zorgen dat we genoeg mogelijkheden hebben om uit te stappen wanneer het zover is.
Dat gaat hier probleemloos naar Rabo en ing maar ook n26, Revolut en OpenBank

Ik lul ook zomaar wat

• shovelhead1340
anti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:20:
[...]

scheelt amper iets. Zeker als ik het vergelijk met 31-12-2022........Of met 31-12-2021 (ff 2 extremen)
Vergeleken met 31-12-2013 scheelt t best wat *O*

Ik lul ook zomaar wat

• jvel92
  • Nu online
Pelox schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:38:
Winst dat ik heb overgeboekt vanuit Coinbase naar de ABN stond hetzelfde moment al op mijn rekening.

• Pelox
jvel92 schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:55:
[...]

Winst dat ik heb overgeboekt vanuit Coinbase naar de ABN stond hetzelfde moment al op mijn rekening.
Kraken, Coinbase, Nexo zijn gecheckt. Eventueel nog Bitvavo als backup, maar daar heb ik de verificatie nog niet gedaan.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:32
shovelhead1340 schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:53:
[...]

Vergeleken met 31-12-2013 scheelt t best wat *O*
hahahaaha toen hoefde ik iig by far geen getal in te vullen. Dat kwam bij mij pas voor het eerst in 2017......in 2018 was het weer niet nodig iig :'( :/ :')

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 21:50
Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/j3IxJRLNLZz9sXR7ZA/giphy.gif?cid=6c09b952zg68nuqkdlgq2m371pga788bx3vgi3asjebdca68&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 21:26
Kol Nedra schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:43:

Jij bent wel een aparte ja.

De meeste mensen die blijven hangen in de bearmarket doen dat omdat ze de upside van de bull kennen. Bijna iedereen die langdurig rektaroni geserveerd krijgt vertrekt. Is het niet naar een maand, dan zeker wel na een half jaar.

Maar jij bent gewoon blijven hangen door de bear. Dagelijks actief met posts. Respect kerel. Als iemand hier dikke gains verdiend ben jij het wel d:)b

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• shovelhead1340
jvel92 schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:55:
[...]

Bitstamp is ook vrijwel instant (tijdens werkdagen) naar de door mij gebruikte banken.
Bitvavo heb ik nog niet gecheckt.

Ik lul ook zomaar wat

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 29-11 16:37
jvel92 schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:24:
Lijkt erop dat we een lokale top op BTC, SOL en ETH hebben gehad. Structuur van Higher Highs en Higher Lows is voor nu gebroken. Op de hogere time frames (week, maand) ziet het er nog prima uit. Wel veel ruimte naar beneden, maar dat dat biedt mooie kansen.

Laatste weken is het hard gegaan, dus niet vreemd en ondenkbaar dat men wat winst gaat nemen. Met het oog op de langere termijn, lijkt mij het ook prima om wat rode weken richting de ETF goedkeuring te hebben.
Eigenlijk staat Bitcoin nog steeds enorm hoog, 14 dagen geleden zaten we dacht ik nog onder de 40k BTC.

Het zijn vooral flink gepumpte altcoins die nu even 10-20% inleveren

• zwembroek
Laat de komende weken maar even lekker rood zijn. Alles beter dan een left translated cycle. En krijgen we echt een flinke correctie dan slaan we nog een keer extra in.

[ Voor 29% gewijzigd door zwembroek op 18-12-2023 13:44 ]

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Geen zorgen, het was toch maar van (te) korte duur.
Misschien wel een voorbode van wat nog kan komen :+

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41
Slonzo schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iVMsSz2BirjR1caV2ou5Hapfa34=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6XmjR2dEJTOMKoDHfiimwJ6D.gif?f=user_large

• zwembroek
Slonzo schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:12:
[...]

Ik vind het mooi om te zien dat er schijnbaar niet zo heel veel voor nodig is om de prijs zo te pumpen. Q1 2024 launch van de nieuwe zkEVM chain en Tokenomics 3.0. Dit is slechts een klein opwarmertje voor de komende bull. Alle vertrouwen in mijn koersdoel. :)
Astar is gelanceerd in de bear en heeft nog nooit een bull markt meegemaakt. Na het breken van de ATH full price discovery mode met Japan en Korea aan boord. Geduld is een schone zaak.

• Kol Nedra
Nog 1 uurtje en dan worden ze wakker...... red candle incoming >:)

nothing stops this train

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:19
zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:28:
[...]

Alle vertrouwen in mijn koersdoel. :)
Wat is jouw ons koersdoel?

• Kol Nedra
onder de brug of allemaal op Glimmer Island toch?

nothing stops this train

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 20:31
INJ weer aan het moonen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zwembroek
Ik vind het lastig om een voorspelling te doen. Maar als we de $0,50 niet halen dan ben ik wel teleurgesteld. ;)

• Kol Nedra
zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:06:
[...]

Ik vind het lastig om een voorspelling te doen. Maar als we de $1,15 niet halen dan ben ik wel teleurgesteld. ;)
FTFY en idd

nothing stops this train

• zwembroek
Ik zie dat die exchange listing vanavond pas is. Ik haal voor de zekerheid mijn Astar uit staking. Als Astar om de een of andere reden dit jaar nog naar de 0,50 gaat dan wil ik de kans om op de sell knop te drukken niet missen. Met $100k kijk ik niet meer om. Druk ik alles wel in Ethereum. :P

[ Voor 38% gewijzigd door zwembroek op 18-12-2023 15:50 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:41

resusaapje

h less

zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:45:
[...]

Ik zie dat die exchange listing vanavond pas is. Ik
Ja? Ga door?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Nopheros
zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:45:
[...]

Ik zie dat die exchange listing vanavond pas is. Ik haal voor de zekerheid mijn Astar uit staking. Als Astar om de een of andere reden dit jaar nog naar de 0,50 gaat dan wil ik de kans om op de sell knop te drukken niet missen. Met $100k kijk ik niet meer om. Druk ik alles wel in Ethereum. :P
Denk dat je je vergist hebt, de listing was vanochtend ergens rond 10 uur onze tijd. 6 pm south korean time.

• zwembroek
Nopheros schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:00:
[...]

Denk dat je je vergist hebt, de listing was vanochtend ergens rond 10 uur onze tijd. 6 pm south korean time.
19:00 KST is vannacht of morgen ochtend 3:00 toch?

• Nopheros
zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:07:
[...]

19:00 KST is vannacht of morgen ochtend 3:00 toch?
Deze denk ik?

https://upbit.com/exchange?code=CRIX.UPBIT.KRW-ASTR

Azië loopt voor op ons, niet achter.

[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 18-12-2023 16:15 ]

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Pelox
Nopheros schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:11:
[...]

Azië loopt voor op ons, niet achter.
Dus Chinees Nieuwjaar is al geweest? -O-

Zero.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:28
Toch aardig van Peter Schiff dat hij zich voor een Bitcoin / AI commercial laat lenen. :+

• zwembroek
Yep je hebt gelijk. Anyways ik heb ze in unbonding staan. Ik verwacht toch wat hype richting de zkEVM chain launch en de nieuwe tokenomics. Als die ATH eraan gaat dan kan het snel gaan met price discovery. Met een paar klikken staan ze zo weer in staking. Maar 0,50 is sell.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:25:
[...]

Yep je hebt gelijk. Anyways ik heb ze in unbonding staan. Ik verwacht toch wat hype richting de zkEVM chain launch en de nieuwe tokenomics. Als die ATH eraan gaat dan kan het snel gaan met price discovery. Met een paar klikken staan ze zo weer in staking. Maar 0,50 is sell.
Waarom hou je ze niet sowieso tot volgend jaar? Swingtrade?

• Nopheros
JPS schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:34:
[...]

Waarschijnlijk omdat de prijs 2 maand later net zo goed op 10 cent kan staan? Als je geen winst neemt bij 100.000 dollar in een shitcoin dan verdien je ook geen glimmer island imho.

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:25:
[...]

En dan effe snel een DEXje zoeken om je sterretjes voordelig om te zetten in usdt?

Ah, bv https://app.arthswap.org/#/swap

[ Voor 4% gewijzigd door resusaapje op 18-12-2023 16:43 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• zwembroek
JPS schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:34:
[...]

Intentie is (altijd al geweest) om ze idd aan te houden. Maar stel ze gaan de komende maand naar 0,50 dan is het een no brainer. Dan druk ik het geld liever in een veiligere haven. :) Niet dat het gebeurt maar ik heb even zo'n gevoel dat het met de aankomende ontwikkelingen wel zou kunnen. En nu die Koreanen aan boord zijn weet je het nooit. Ik wil wel kunnen verkopen als een dergelijke kans zich voordoet. Ik heb vandaag in ieder geval een mooie swingtrade gemist.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:50:
[...]

Intentie is (altijd al geweest) om ze idd aan te houden. Maar stel ze gaan de komende maand naar 0,50 dan is het een no brainer. Dan druk ik het geld liever in een veiligere haven. :) Niet dat het gebeurt maar ik heb even zo'n gevoel dat het met de aankomende ontwikkelingen wel zou kunnen. En nu die Koreanen aan boord zijn weet je het nooit. Ik wil wel kunnen verkopen als een dergelijke kans zich voordoet. Ik heb vandaag in ieder geval een mooie swingtrade gemist.
Sja het zou idd kunnen dat ie dan komende periode een top neerzet die niet meer gehaald wordt als de bull helemaal los is, maar die kans schat ik zelf niet zo groot in. Kans is idd wel groot dat er een mooie prijsdiscovery komt waarna de boel weer inzakt. Kijk hoe rap dat vandaag ging.
ICO prijs van ASTR lag ook rond de $0,5 meen ik dus daarboven zullen er meer gaan dumpen.

• zwembroek
JPS schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:00:
[...]

Sja het zou idd kunnen dat ie dan komende periode een top neerzet die niet meer gehaald wordt als de bull helemaal los is, maar die kans schat ik zelf niet zo groot in. Kans is idd wel groot dat er een mooie prijsdiscovery komt waarna de boel weer inzakt. Kijk hoe rap dat vandaag ging.
ICO prijs van ASTR lag ook rond de $0,5 meen ik dus daarboven zullen er meer gaan dumpen.
ICO prijs: 0,25
ATH: 0,30

Ik denk ook dat Astar als we een ouderwetse bull krijgen hoger kan gaan dan 0,50. Maar als die 0,50 de komende maanden al op de kaart komt dan zijn er in mijn situatie betere mogelijkheden om dat geld in te zetten. Maar het is alleen maar een what if. Ik maak mezelf geen illusies. Was alleen even een wakeup call vandaag dat staking in de bear prima is maar in bull territorium kan je zomaar een grote kans missen.

• Alpina
zwembroek schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:18:
[...]

ICO prijs: 0,25
ATH: 0,30

Ik denk ook dat Astar als we een ouderwetse bull krijgen hoger kan gaan dan 0,50. Maar als die 0,50 de komende maanden al op de kaart komt dan zijn er in mijn situatie betere mogelijkheden om dat geld in te zetten. Maar het is alleen maar een what if. Ik maak mezelf geen illusies. Was alleen even een wakeup call vandaag dat staking in de bear prima is maar in bull territorium kan je zomaar een grote kans missen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yLEksIbHo2VBMkkgQvUeDAxcUbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/48BmDcQ06xu1GbWMjxPnT2pk.jpg?f=fotoalbum_large

8)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
resusaapje schreef op maandag 18 december 2023 @ 16:42:
[...]

En dan effe snel een DEXje zoeken om je sterretjes voordelig om te zetten in usdt?

Ah, bv https://app.arthswap.org/#/swap
Je kunt daar je native token niet kwijt als je gebruik maakt van de polkadot js wallet wat ik wel zo vermoed voor degenen die Dapp staken. Dus eerst omzetten naar Astar EVM en dan bijvoorbeeld naar Meta mask voor de swap :)

• resusaapje

resusaapje

h less

Miki schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:39:
[...]

Je kunt daar je native token niet kwijt als je gebruik maakt van de polkadot js wallet wat ik wel zo vermoed voor degenen die Dapp staken. Dus eerst omzetten naar Astar EVM en dan bijvoorbeeld naar Meta mask voor de swap :)
Veuls te duur joh!

Wat ik vandaag had willen doen is die astr op z'n top omzetten in een stablecoin, en daarna weer terugkopen. Op welk netwerk dat is, is mij dan om het even. Als het maar snel en goedkoop is.

Aan het eind van de bull is het wat anders. Dan wil ik idd m'n shitcoins kwijt. Lessen geleerd uit de vorige ronde...

• Kol Nedra
resusaapje schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:53:
[...]

Veuls te duur joh!

Wat ik vandaag had willen doen is die astr op z'n top omzetten in een stablecoin, en daarna weer terugkopen. Op welk netwerk dat is, is mij dan om het even. Als het maar snel en goedkoop is.

Aan het eind van de bull is het wat anders. Dan wil ik idd m'n shitcoins kwijt. Lessen geleerd uit de vorige ronde...
als je het goedkoop wilt hebben dan lijkt een CEX het goedkoopste... iig niet de ETH en BTC blockchain....

voor die gure altcointjes doe ik niet al te moeilijk meer.... gewoon op de CEX laten en de winsten verzilveren naar BTC....uiteindelijk

heb wel beetje op Metamask staan: FTM en BsC network

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 18-12-2023 18:01 ]

nothing stops this train

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 08:25
Bitcoin Spot EFT approved (Pando Asset AG)

https://twitter.com/Bitco...36788530154680601/photo/1

[ Voor 12% gewijzigd door dudescool op 18-12-2023 18:11 ]

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2xByT-FSvd9VC_xAFBFJs20MjVM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EMe8uHXo2OvLr5qnEKWHshan.png?f=user_large

Klinkt meer als, aanvraag is geaccepteerd. En dat komt ook meer overeen met de tekst zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 18-12-2023 19:06 ]

• Kol Nedra
binnen 20 dagen een Bitcoin ETF

nothing stops this train

• zwembroek

• jvel92
  • Nu online
Meme-coins gaan hard op Solana. Dog wif hat coin doet even een +160% vandaag. Je zou haast gewoon dagelijkse de nieuwste meme-coins check op Sol en er 50 USD tegenaan gooien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DY52AAdHbXHznMh9dBoQO6LNvUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uW9x6pB9rh6TOz1NIqbZV9gi.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
jvel92 schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:31:
Meme-coins gaan hard op Solana. Dog wif hat coin doet even een +160% vandaag. Je zou haast gewoon dagelijkse de nieuwste meme-coins check op Sol en er 50 USD tegenaan gooien.

[Afbeelding]
Of de kat van Vitalik :')

https://medium.com/@vital...lly-revealed-3834d3164c5e

Uiteraard ook net een coin van uitgebracht.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 17 december 2023 @ 23:39:
[...]

Must! not! post! tegel! :X

Oef, je werd even op je vingers getikt. Je doet iets met iets dat iets doet. Da's niet passief. Foei! _O-
Ja, dus ik vraag mij ook af of je wel handmatig mag instappen in een ETF, of dat dat ook actief beleggen is. Je mag dus dan eigenlijk alleen eenmalig een automatisering aanmaken en verder nooit meer wat doen, want dan wordt het actief. Wel iets kopen wanneer dat goed uitkomt he, dan mag je even actief zijn, net als wanneer je zin hebt in een willekeurige DCA.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gelukszoekr
Knip, in overleg verwijderd.

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 18-12-2023 21:02 ]

• Alpina
Taro schreef op maandag 18 december 2023 @ 19:55:
[...]

Ja, dus ik vraag mij ook af of je wel handmatig mag instappen in een ETF, of dat dat ook actief beleggen is. Je mag dus dan eigenlijk alleen eenmalig een automatisering aanmaken en verder nooit meer wat doen, want dan wordt het actief. Wel iets kopen wanneer dat goed uitkomt he, dan mag je even actief zijn, net als wanneer je zin hebt in een willekeurige DCA.
Ben daar deze zomer en in het FO topic

wat op hetzelfde neer komt want FO bereik je alleen met indexbeleggen en natuurlijk niet met crypto! Duivelskind)

al begonnen over de eventueel naderende Bitcoin ETF aangezien het daar vooral over ETF’s gaat.

Maar dat viel niet helemaal in goede aarde.

Ik lees nu ongeveer hetzelfde in de reacties.

Still early zullen we maar denken :9B

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:09
Goede plek om ip- en bitcoinadrescombinaties te verzamelen?

[ Voor 55% gewijzigd door Taro op 18-12-2023 21:02 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Zit je ons nou weer te Rickrollen?

[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 18-12-2023 21:02 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Gelukszoekr
Nevermind

[ Voor 96% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-12-2023 21:03 ]

• jvel92
  • Nu online
Bizar eigenlijk…Als je je bedenkt dat een rendament van 8% op jaarbasis als “de standaard” wordt gezien. Zeker als je crypto gewend bent.

Als over een paar jaar de box drie belastingen worden aangepast houdt je van die 8% rendament waarschijnlijk nog veel minder over ook. Denk dat de FIRE-door-passief-indexbeleggen-crowd dan hun plannen moet bijstellen of flink meer risico nemen.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:30
Net voor veel te veel eth fees mijn swETH (Swell) in Eigenlayer gegooid. Puur speculatie op airdrops van beide. Vorige keer was ik te laat met toevoegen bij Eigenlayer.

• Miki
  • Nu online
jvel92 schreef op maandag 18 december 2023 @ 20:52:
Bizar eigenlijk…Als je je bedenkt dat een rendament van 8% op jaarbasis als “de standaard” wordt gezien. Zeker als je crypto gewend bent.

Als over een paar jaar de box drie belastingen worden aangepast houdt je van die 8% rendament waarschijnlijk nog veel minder over ook. Denk dat de FIRE-door-passief-indexbeleggen-crowd dan hun plannen moet bijstellen of flink meer risico nemen.
Dat is het niet als je tijd meeneemt als factor ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZO1FFdzQ3ZQdBVHPT8bjkcVHc5Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zhUeUZyKJoaJ72lRgSg6vE77.jpg?f=user_large
Als je eenmalig $1000 zou inleggen is bovenstaande het effect, wat denk je wat het effect is als je periodiek die $1000 dollar erin pompt?

Met geheel niets doen en zonder wakker te liggen van iets is het toch wel een fijne manier om vermogen op te bouwen over de jaren heen.

Dat het met crypto ook kan, sure dat ontkent niemand. Alleen of het net zo relaxed gaat, ik denk het niet ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Miki op 18-12-2023 21:18 ]

• Alpina
Miki schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:10:
[...]

[Afbeelding]
Als je eenmalig $1000 zou inleggen is bovenstaande het effect, wat denk je wat het effect is als je periodiek die $1000 dollar erin pompt?

Met geheel niets doen en zonder wakker te liggen van iets is het toch wel een fijne manier om vermogen op te bouwen over de jaren heen.

Dat het met crypto ook kan, sure dat ontkent niemand. Alleen of het net zo relaxed gaat, ik denk het niet ;)
Best relaxed hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dXzuRtO_SbzMDzRLTTlchYtZTvk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WcBW29trWU9SYg8a2oV2kxEW.jpg?f=user_large

• LALA
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-08 15:10
17 december 2023
Polygon stopt met Polygon Edge en richt zijn pijlen op Polygon CDK
Polygon Labs, bekend als de kracht achter het Polygon blockchain-ecosysteem, heeft een grote aankondiging gedaan. Ze laten hun ‘Polygon Edge’-software achter zich en gaan zich nu volledig focussen op ‘Polygon CDK’, een ontwikkelingskit voor blockchains die wordt aangedreven door zogenaamde zero-knowledge cryptografie.

Deze stap is een duidelijk signaal dat het bedrijf serieus inzet op de ontwikkeling van geavanceerde layer 2 blockchains.

Bron: Blox

Aan de koers nog niets positiefs kunnen merken, hoewel het met deze algemene dip natuurlijk sowieso al lastig is.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:45
Die miners hebben gouden tijden! Ik was altijd gewend aan 1sat/vB en nu zie ik allemaal gekke bedragen voor zelfs low priority.

https://mempool.space

Leuk als je die gouden muntjes moet verplaatsen om te willen verzilveren voor eurootjes.

[ Voor 5% gewijzigd door baba420 op 18-12-2023 21:40 ]

• Kol Nedra
jvel92 schreef op maandag 18 december 2023 @ 20:52:
8% is acceptabel als inflatie 2% is, aangezien inflatie dit niet meer haalt voorlopig moet de rendement ook veel hoger worden :)

nothing stops this train

• Kol Nedra
[...]

[Afbeelding]

dit kan ook met crypto, PoS staking rewards is de nieuwe free cashflow ipv dividend ;)

nothing stops this train

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:58

Chaes

#HODL

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:52:
[...]

8% is acceptabel als inflatie 2% is, aangezien inflatie dit niet meer haalt voorlopig moet de rendement ook veel hoger worden :)
Waarom een jaar over 8% doen als dat ook in 2 uur kan? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J1chIuUCZHf0GjcSTQ1RXHkrtAs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7PDQEQQiZKY4t16FhM18oXpb.png?f=user_large

Op naar de 47k!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Miki
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:54:
[...]

dit kan ook met crypto, PoS staking rewards is de nieuwe free cashflow ipv dividend ;)
Volgens mij schreef ik dat het ook kan met crypto. Van de mogelijkheden om PoS staking rewards op te halen zit je wel meteen in de shit coins en daarvan weet je dat er ieder seizoen er een paar als een malle op de hype train gaan en er ook een paar door het putje gaan. Gok je goed en stap je op tijd in en uit dan ben je een winnaar maar de term bag holders is volgens mij ook door de crypto jongens uitgevonden.

Maar los hiervan, ik denk niet dat het handig is om beide beleggingsvormen met elkaar te vergelijken. Daarvoor zijn ze in de basis te verschillend, wel kunnen ze elkaar goed aanvullen en dat is precies waarom ik in beide topics zit.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:16
Btc pampt ‘m weer boven de 42k. Is dit nu onze exit ticket voor de dump? (Waar we natuurlijk geen gebruik van maken)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mocht het deze week weer hetzelfde gaan als de afgelopen paar weken (geen garanties, wees voorzichtig!) dan:

Edit: Laat ik het anders verwoorden, want door Bitcoin stijgen ze nu allemaal: Gaat INJ de komende dagen o.a. SOL outperformen en vanaf donderdag gaat SOL weer INJ outperformen.

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 18-12-2023 22:32 ]

• anti elppa
[...]

[Afbeelding]

En nu ff corrigeren met inflatie....juist, dan heb je een flatline met je waardeloze 8%.
Die fire lui leven in een bubbel.....onder de brug. Ken er niet 1 die het ook echt gehaald heeft. En dan bedoel ik niet op je 60ste

• jvel92
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

Ik ben bekend met het fenomeen compounding interest ;)

Maar met het oog op inflatie en hogere belastingdruk op vermogen in de toekomst, houdt je van die 8% wel steeds minder tot niets over. Daardoor wordt het opbouwen van vermogen en vervolgens leven van dit vermogen wel een lastig verhaal.

Als je een crypto portfolio hebt met hoofdzakelijk BTC en ETH is het echt niet stressvol (althans niet voor mij). Ja, het is wat meer hands-on dan passief indexbeleggen, maar daar krijg je ook betere resultaten voor terug.

• Miki
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:45:
[...]

En nu ff corrigeren met inflatie....juist, dan heb je een flatline met je waardeloze 8%.
Die fire lui leven in een bubbel.....onder de brug. Ken er niet 1 die het ook echt gehaald heeft. En dan bedoel ik niet op je 60ste
Welke inflatie? Hoe denk je dat de koersen tot stand komen soms :?

En wat betreft mensen die je niet kent op hun 60ste. Pensioenfondsen doen niet anders met je maandelijkse inleg maar stoppen daarbij ook nog wat obligaties bij in. Vraag je specificatie maar eens op waarin ze beleggen.

Het geeft goed aan dat je er echt geen klote van snapt.

[ Voor 25% gewijzigd door Miki op 18-12-2023 23:03 ]

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-11 14:13
Zit iemand nog in Worldcoin? Het gaat beter dan ik had gedacht, ondanks de dip! Ik heb het niet verkocht op de top, maar gewoon hold. We zien het wel. :p

https://www.coingecko.com/en/coins/worldcoin

[ Voor 23% gewijzigd door _Gast_ op 18-12-2023 23:00 ]

• Nopheros
_Gast_ schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:59:
Zit iemand nog in Worldcoin? Het gaat beter dan ik had gedacht, ondanks de dip! Ik heb het niet verkocht op de top, maar gewoon hold. We zien het wel. :p

https://www.coingecko.com/en/coins/worldcoin
Zit er even naar te kijken maar 100 miljoen tokens in omloop met een max van 10 miljard?

Enig idee wanneer de resterende 99% vrijkomt?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nopheros schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:05:
[...]
Doorgaans vlak voordat je besluit te verkopen.

• jvel92
  • Nu online
Miki schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:56:
[...]

En wat betreft mensen die je niet kent op hun 60ste. Pensioenfondsen doen niet anders met je maandelijkse inleg maar stoppen daarbij ook nog wat obligaties bij in. Vraag je specificatie maar eens op waarin ze beleggen.

Ja, gelukkig snappen de pensioenfondsen het wel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zadK_pi0leLPDq1c8gCl8NDgdmw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vTAn4DcK5QpXQ3AQYswELpLA.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Miki schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:56:
[...]

Snap er idd geen kloot van. Ook te lui om inhoudelijk te reageren verder. Gros vd mensen hier weet ook dat ik te idioot ben om die oldschool boomer stonks/ obligaties ooit te gaan snappen. Gelukkig ben ik met mijn magische internet muntjes op een haar na verwijderd van nooit meer werken. Kan gros van die fire wappies niet zeggen.
Fijne avond.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-11 14:13
Nopheros schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:05:
[...]

Zit er even naar te kijken maar 100 miljoen tokens in omloop met een max van 10 miljard?

Als het goed is pas over 15 jaar. Dus voorlopig zit het wel goed :p

Toch zie ik het wel een als investering met een bepaald risico. Maar ik was er destijds ingestapt, vanwege de hype. De coin is van Sam Altman...

[ Voor 18% gewijzigd door _Gast_ op 18-12-2023 23:15 ]

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:09
baba420 schreef op maandag 18 december 2023 @ 21:40:
Die miners hebben gouden tijden! Ik was altijd gewend aan 1sat/vB en nu zie ik allemaal gekke bedragen voor zelfs low priority.

https://mempool.space

Leuk als je die gouden muntjes moet verplaatsen om te willen verzilveren voor eurootjes.
of omdat je UTXO management doet om te voorkomen dat je over 5 jaar je sats helemaal niet meer van je DCA adresje afkrijgt. Eén of twee personen reageerden serieus de vorige keer, maar ik hoop dat ook andere BTC semi-maxis die naar hun non-custodial wallet DCA-en met relatief kleine bedragen (<100 ofzo, misschien wel hoger) in elk geval wel even checken wat het betekent.
<edit, aanvulling>niet dat ik op reacties wacht, alleen een shilltip voor een leermomentje.

[ Voor 5% gewijzigd door Wiley99 op 18-12-2023 23:17 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukkig geen garanties afgegeven, maar wel een lekkere moonshot op INJ :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOgWUbdPoxxL80_Z_-gbFSqTZBs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/61UKgG0ycckxe3B7jwVahDbx.png?f=user_large

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:45
Wiley99 schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:13:
[...]

of omdat je UTXO management doet om te voorkomen dat je over 5 jaar je sats helemaal niet meer van je DCA adresje afkrijgt. Eén of twee personen reageerden serieus de vorige keer, maar ik hoop dat ook andere BTC semi-maxis die naar hun non-custodial wallet DCA-en met relatief kleine bedragen (<100 ofzo, misschien wel hoger) in elk geval wel even checken wat het betekent.
<edit, aanvulling>niet dat ik op reacties wacht, alleen een shilltip voor een leermomentje.
DCA met kleine bedragen is niet meer handig tijdens deze dure fee tijden. Vanaf hoeveel verschillende UTXO’s wordt het lastiger om bitcoin te verplaatsen?

• Miki
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:11:
[...]

Snap er idd geen kloot van. Ook te lui om inhoudelijk te reageren verder. Gros vd mensen hier weet ook dat ik te idioot ben om die oldschool boomer stonks/ obligaties ooit te gaan snappen. Gelukkig ben ik met mijn magische internet muntjes op een haar na verwijderd van nooit meer werken. Kan gros van die fire wappies niet zeggen.
Fijne avond.
Fijn dat je het bevestigd :)

Dat inflatie op specifieke aandelen een effect kan hebben ontken ik niet. Het effect op groei en waarde bedrijven is bijvoorbeeld substantieel anders. In een goed breed gespreide portefeuille middelt dit effect zich over de jaren heen uit omdat je letterlijk de markt volgt.

Anyway jij ook een fijne avond. Ik ga nog even mijn Astar staking rewards claimen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 20:31
Taro schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:23:
Gelukkig geen garanties afgegeven, maar wel een lekkere moonshot op INJ :)
[Afbeelding]
Ongekend dat INJ :+
Long net gesloten hier, laatste tp gehit op 37,50 dollar.
Beste trade tot nu, ruim 700%

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:11:
[...]

Fijne avond.
Wow, klinkt goed! Als het zo ver is, effe laten weten. Steken we de vlag uit voor je d:)b

Ik ben nog laaaang niet zo ver. Lees graag mee met de tips die deelt met ons, je matties ;)

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
Taro schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:31:
Mocht het deze week weer hetzelfde gaan als de afgelopen paar weken (geen garanties, wees voorzichtig!) dan:

Edit: Laat ik het anders verwoorden, want door Bitcoin stijgen ze nu allemaal: Gaat INJ de komende dagen o.a. SOL outperformen en vanaf donderdag gaat SOL weer INJ outperformen.
Is de shitcoin-agenda accuraat gebleken afgelopen tijd?

Ben er even uit geweest, zware liquidatie achter de rug… moest even bekomen.

Nu back to usual en terug opbouwen….

• resusaapje

resusaapje

h less

Masstje schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:44:
[...]

Is de shitcoin-agenda accuraat gebleken afgelopen tijd?

Ben er even uit geweest, zware liquidatie achter de rug… moest even bekomen.

Nu back to usual en terug opbouwen….
Liquidatie als in crypto tegenvaller? Geen Klaas Bruinsma toestanden. Toch? Toch?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Wiley99 schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:13:
[...]

Ik heb je vorige post gelezen en toen een aantekening gemaakt. UTXO klonk namelijk wel heerlijk spannend. Ik verwachte een tripping effect tijdens de reis hier naartoe.

Niets is minder waar. Het is een technisch verhaal over die magische internetmuntjes zich verplaatsen. Iedereen met een ledger moet dat eigenlijk verplicht doorlezen. Je komt er al achter als je bedragen op je ledger stort en er iedere keer een nieuw adres komt te staan.

Bedankt voor het onder de aandacht brengen! Zeer waardevol.

==

Met ASTR vandaag een mooie kans gemist het aantal te verdubbelen, of een mooie gain te pakken. Nieuwe listings zijn altijd het moment te verkopen. Dat staken van die shitcoins geeft toch echt een vals gevoel van randament. Stomme fout... moet je van leren.... wat zooi uit staking gehaald en weer door.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-11 01:39
Ik zit balls deep in OCEAN. Ik geloof dat OCEAN groter gaat worden dan FET. Het AI narratief moet nog uitspelen.

• Masstje
resusaapje schreef op maandag 18 december 2023 @ 23:48:
[...]

Liquidatie als in crypto tegenvaller? Geen Klaas Bruinsma toestanden. Toch? Toch?
Ja hoor, somme actie van maandje geleden, kon hem al tig keer sluiten met amper 1000$ verlies en laten oplopen tot een veelvoud…
You take some, you loose some.
Maar wel lesje geleerd.

• Masstje
Masstje schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 00:10:
[...]

Ja hoor, somme actie van maandje geleden, kon hem al tig keer sluiten met amper 1000$ verlies en laten oplopen tot een veelvoud…
You take some, you loose some.
Maar wel lesje geleerd.
Had zelfs nog niet gekeken, bijna 5d geleden. Zat er zelfs meer dan 1000$ naast. Had het verlies lager ingeschat.

Een plan hebben, dat is m’n gebrek. Echt, koop lukraak paar avax aan 12$ en verkoop ze bij een X2. Zie nu, mooi op 40$… bijna dubbele van m’n sell punt.

Doe het dan soms omgekeerd, dan houd ik te lang een verlies aan en word dan keihard gehunt.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Masstje schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 00:19:
[...]

Had zelfs nog niet gekeken, bijna 5d geleden. Zat er zelfs meer dan 1000$ naast. Had het verlies lager ingeschat.

Een plan hebben, dat is m’n gebrek. Echt, koop lukraak paar avax aan 12$ en verkoop ze bij een X2. Zie nu, mooi op 40$… bijna dubbele van m’n sell punt.

Doe het dan soms omgekeerd, dan houd ik te lang een verlies aan en word dan keihard gehunt.
Hier leer je van!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Masstje
Ja, shorten in een (pre) bull… doe het niet!

• resusaapje

resusaapje

h less

Masstje schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 00:23:
[...]

Ja, shorten in een (pre) bull… doe het niet!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2mMRWxczc7Xhk2tM95A7JQjzx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KaMUkJfxaMqMp0FVG97HqJr0.jpg?f=fotoalbum_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Haha, lol _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76dvbqZrFoWyUJQ7xVJHaniEK5c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jg8dVN8IurjlVxwW1wd8to8P.jpg?f=fotoalbum_large

• Masstje

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-11 10:50
Maan!

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12
anti elppa schreef op maandag 18 december 2023 @ 22:45:
[...]

Grappig. Ik ken er geen een die het niet heeft gehaald. Blijkt dat enigszins verstandig met je geld omgaan er toch voor kan zorgen dat zonder geldzorgen kan leven, en als je daarbij nog een prima salaris hebt je best wat eerder kunt stoppen of minder kunt gaan werken.

Mooi stukje tribalism wel weer hoor, juist iets wat ik in de fire community verwacht over crypto. Blijkbaar werkt het andersom net zo.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:41

• anti elppa
Snikkeldrijer schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 07:06:
[...]

Grappig. Ik ken er geen een die het niet heeft gehaald. Blijkt dat enigszins verstandig met je geld omgaan er toch voor kan zorgen dat zonder geldzorgen kan leven, en als je daarbij nog een prima salaris hebt je best wat eerder kunt stoppen of minder kunt gaan werken.

Mooi stukje tribalism wel weer hoor, juist iets wat ik in de fire community verwacht over crypto. Blijkbaar werkt het andersom net zo.
ja das dus oprekken van het begrip (of ik snap het weer eens niet). Een dag minder werken (of 2) en roepen dat je geen geld zorgen hebt is geen fire. Die lui hangen allemaal aan de tiet van den haag met die idiote toeslagen. En zijn ook gewoon nog loonslaaf. Ik versta onder Fire dat je dus paar miljoen hebt en geen kloot hoeft te doen. Dat je dus echt boven modaal inkomen hebt (zonder werk) en dat dus een jaar of 30 vol gaat houden zonder een poot uit te steken. Lambo's hoeft niet, mag wel.

Die paar man die ik ken die echt fire zijn. Zijn mensen die bijvoorbeeld begin 2013 100 btc gekocht hebben.
De mensen die overal roepen dat ze met fire bezig zijn. Zijn vaak 2 jaar later weer full time loonslaaf. En gaan gewoon op 70+ straks met pensioen. Uitzonderingen uiteraard daargelaten. Want als het zo makkelijk was, dan was iedereen fire, en donderde de hele economie in elkaar.

Ot BTC staat er best mooi voor. 44k vandaag?

• Alpina
anti elppa schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 07:37:
[...]

ja das dus oprekken van het begrip (of ik snap het weer eens niet). Een dag minder werken (of 2) en roepen dat je geen geld zorgen hebt is geen fire. Die lui hangen allemaal aan de tiet van den haag met die idiote toeslagen. En zijn ook gewoon nog loonslaaf. Ik versta onder Fire dat je dus paar miljoen hebt en geen kloot hoeft te doen. Dat je dus echt boven modaal inkomen hebt (zonder werk) en dat dus een jaar of 30 vol gaat houden zonder een poot uit te steken. Lambo's hoeft niet, mag wel.

Die paar man die ik ken die echt fire zijn. Zijn mensen die bijvoorbeeld begin 2013 100 btc gekocht hebben.
De mensen die overal roepen dat ze met fire bezig zijn. Zijn vaak 2 jaar later weer full time loonslaaf. En gaan gewoon op 70+ straks met pensioen. Uitzonderingen uiteraard daargelaten. Want als het zo makkelijk was, dan was iedereen fire, en donderde de hele economie in elkaar.

Ot BTC staat er best mooi voor. 44k vandaag?
Dit. En ik sta volledig achter het gedeelte van besparen, zuiniger leven of in ieder geval bewuster/slimmer met geld omgaan. Maar dat GEGARANDEERD fire na 20 jaar (ik noem maar iets) met 8 procent rendament wringt bij mij altijd een beetje.

Kan best eens tegenvallen als het zover is.

Ik ga zelf uit van een iets groter deel in het daar verboden woord, crypto dus.

Ook macro-economisch spelen nu wel wat nieuwe dingetjes (zacht uitgedrukt)

Maar volgens mij kan niemand in de toekomst kijken (alhoewel AI aardig op weg is :+ ) dus we gaan het zien.

Anyway mogguh en when moon?
Pagina: 1 ... 62 ... 253 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!