nothing stops this train
Je hebt astar nodig als gas.baba420 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 01:16:
Vroeger waren er sites die je gratis wat coins gaven om transactie kosten te dekken. Bestaan zulke diensten nog? Ik had ooit meegedaan met een Polkadot Parachain en wil mijn “vested” ASTR muntjes unlocken, maar helaas lukt dat niet waarschijnlijk omdat ik geen ASTR heb.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jazeker bestaan die nog, Faucet wordt dan genoemd, op verschillende chains kan je ze vinden.baba420 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 01:16:
Vroeger waren er sites die je gratis wat coins gaven om transactie kosten te dekken. Bestaan zulke diensten nog? Ik had ooit meegedaan met een Polkadot Parachain en wil mijn “vested” ASTR muntjes unlocken, maar helaas lukt dat niet waarschijnlijk omdat ik geen ASTR heb.
Bijvoorbeeld: https://www.gnosisfaucet.com/
[ Voor 4% gewijzigd door BeyondThunder op 16-12-2023 07:51 ]
Helaas bestaat deze niet meer. 5 btc na het oplossen van een captcha.BeyondThunder schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 07:50:
[...]
Jazeker bestaan die nog, Faucet wordt dan genoemd, op verschillende chains kan je ze vinden.
Bijvoorbeeld: https://www.gnosisfaucet.com/
https://cointelegraph.com...-away-19-700-btc-for-free
Helaas is Gate.io geen optie, kan ze dus niet verhandelen.Wom schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:26:
[...]
Naar Gate.io brengen. Kraken heeft geen trading pairs voor Picasso idd. Maar dit is misschien meer iets voor het shitcoin topic 😆
Zero.
Gewoon in het composable multichain netwerk verhandelen in je non-custodial wallet is geen optiePelox schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:36:
[...]
Helaas is Gate.io geen optie, kan ze dus niet verhandelen.
Volgens mij gaat dat niet lukken met de opties die ik nu heb, andere vage constructies heb ik geen zin in. Mocht de waarde echt heel interessant worden dan kijk ik wel verderknakworst schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:53:
[...]
Gewoon in het composable multichain netwerk verhandelen in je non-custodial wallet is geen optie
Zero.
Mass adoption is dichtbij, ik voel hetknakworst schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:53:
[...]
Gewoon in het composable multichain netwerk verhandelen in je non-custodial wallet is geen optie
Goeie, die gaan weg uit NL markt idd, had ik even gemist.Coldcat schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:27:
[...]
Gate is toch niet meer te gebruiken? Of tot december 16?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nope. Geen gerucht over CEX listening oid gevonden eigenlijk. Ordinaire PnD kan ook dus.Chaes schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 00:41:
[...]
Wowzers, had er daar nog een zak van liggen, op Kraken. Enig idee wat de reden achter deze stijging is?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 119% gewijzigd door BeyondThunder op 16-12-2023 10:54 ]
Welke ATH ga je dan vanuit, he? Die 750 dollar die coinmarketcap aangeeft door een veel te hoge waardering aan het begin, of het iets meer 'natuurlijke' bumpje van bijna 80 die een paar maanden daarna kwam? Ach, misschien maakt het ook niet uit, we zijn er beide keren nog lang niet. Go ICP, go!
alt-season?
Heb gister een kratje NTRN gepakt en nu +30%
Ik vint nie normal!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Solana heeft nu voor het eerst een hoger 24H DEX volume dan Ethereum. Toch wel een belangrijk moment, als je dit een jaar geleden had voorspeld zou je opgenomen worden.
/f/image/yS3barMtDAwzYcWCDY8OxyHX.png?f=fotoalbum_large)
Een tweede datapunt is het NFT volume. Sinds eind november vindt qua NFT's het meeste handelsvolume plaats op... jawel Bitcoin en als tweede Solana. De afgelopen week vond meer dan de helft van het NFT handelsvolume plaats op Bitcoin. Dit is wederom iets wat een jaar geleden niemand gedacht zou hebben.
Heuh, en je hebt ook niet de afgelopen twee jaar astr gestaked tegen 11% APR? Want daar had je ook losse astr voor nodig. Je hebt toch niet tussentijds verkocht hèbaba420 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 01:16:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dikke moon vandaag! (+30%)Coldcat schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 23:10:
Meer mensen met een kratje STRD? Ik claim deze coin en heb er wat extra ingestoken op het dieptepunt. Loopt nu tegen de ATH aan. Misschien voor de traders leuk?
Is iets met liquiditeit voor ATOM netwerk.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
nothing stops this train
Ik kom er vandaag niet aan toe, maar vond het vorige jaren wel vermakelijk inderdaadKol Nedra schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 13:31:
meer mensen hier die 24 uurs stream volgt? mooi man!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Er is in crypto heel veel gratis geld te krijgenUrbanus schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 04:22:
niets is gratis :-)
High risk, high reward!Gelukszoekr schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 14:37:
[...]
Er is in crypto heel veel gratis geld te krijgen
Welke?Kol Nedra schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 13:31:
meer mensen hier die 24 uurs stream volgt? mooi man!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Van doopiecash
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
The official Bittensor Wallet is now available via extension
— Openτensor Foundaτion (@opentensor) 16 december 2023
The web-based wallet will deprecate in one month - please remember to migrate to the official browser extension prior to January 16, 2024
Voor wie TAO op hun webwallet heeft staan wel even belangrijk, wordt een chrome extensie wallet.
Communicatie was ook niet helemaal lekker met een lichte hartverzakking tot gevolg hier
Urbanus schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 04:22:
niets is gratis :-)
nothing stops this train
Jongens toch. Hoeveel ik er daarvan ingeslaan heb in de $3-range en volgens mij ergens bij $4 weer gedumpt.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik heb ze via PolkadotJS op https://delegate.taostats.io/staking/ in staking staan, ik hoef nu niets te doen neem ik aan?Alpina schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:08:
[Embed]
Voor wie TAO op hun webwallet heeft staan wel even belangrijk, wordt een chrome extensie wallet.
Communicatie was ook niet helemaal lekker met een lichte hartverzakking tot gevolg hier
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
8-12 verkocht voor €26,83 per stuk :’(Coldcat schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:56:
AVAX gaat ook maar door!
Is al een extensie dus denk het niet inderdaad.Taro schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:52:
[...]
Ik heb ze via PolkadotJS op https://delegate.taostats.io/staking/ in staking staan, ik hoef nu niets te doen neem ik aan?
Ik heb de helft verkocht op dat niveau. Mooi dat het doorstijgt want ik zit er nog voor de helft in, tot in de bull (als die komt). En wat coins eruit gehaald voor het rustgevende gevoelAlterBridge schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:15:
[...]
8-12 verkocht voor €26,83 per stuk :’(
Ik wou nog even wachten tot ca €80 per stuk. Gekocht op 18, nog ff geduld...AlterBridge schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:15:
[...]
8-12 verkocht voor €26,83 per stuk :’(
Hoog volume. Heb er in de 5 en 6 dollar range wat bijgekocht maar die laat ik voorlopig nog ff staan. Over de tokens die ik voor 8 jaar gelocked heb wil ik het liever niet hebben.
Wel winst uit gehaald dus, ik heb ze wel een stukje hoger ingeslagen tijdens de vorige bullTh1x4nG schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 16:47:
[...]
Jongens toch. Hoeveel ik er daarvan ingeslaan heb in de $3-range en volgens mij ergens bij $4 weer gedumpt.
En net zoals hierboven voor 8 jaar gelocked voor een hogere rente...
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 16-12-2023 17:48 ]
Organiese groej zeker?
Nopheros schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:46:
[...]
Wel winst uit gehaald dus, ik heb ze wel een stukje hoger ingeslagen tijdens de vorige bull
Kijk nog eens ;-)Darrell schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:37:
Eens zien of ICP de 10 dollar voorbij komt.
Hoog volume. Heb er in de 5 en 6 dollar range wat bijgekocht maar die laat ik voorlopig nog ff staan. Over de tokens die ik voor 8 jaar gelocked heb wil ik het liever niet hebben.
Btw, denken jullie van pre? Heb ook een pre-node nog. Jaar of 2 al. Best een goed ontwikkeld project waar nog steeds aan gewerkt wordt. Weinig tokens ook.
[ Voor 63% gewijzigd door STIMPPYYY op 16-12-2023 18:58 ]
8 jaar?Nopheros schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:46:
[...]
Wel winst uit gehaald dus, ik heb ze wel een stukje hoger ingeslagen tijdens de vorige bull
Het leeuwendeel haalt de volgende cycle nog geen eens. Zelfs $Shibu is dan nog minder risico
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Heb ook een node draaien. Sta ik wel aardig wat mee in de min. Lekker laten draaien tot de bull los is.STIMPPYYY schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 18:48:
Filecoin bag pampt even 40% en presearch 10%. Lekker hoor
Btw, denken jullie van pre? Heb ook een pre-node nog. Jaar of 2 al. Best een goed ontwikkeld project waar nog steeds aan gewerkt wordt. Weinig tokens ook.
nothing stops this train
Na een live event gezien te hebben van 3 uur zat ik zo in de hype dat het een goed idee leekD_Jeff schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:48:
[...]
8 jaar?
Het leeuwendeel haalt de volgende cycle nog geen eens. Zelfs $Shibu is dan nog minder risico
Wat staat erin? Heb nog niks gezien in de brievenbus.Coldcat schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 11:39:
Zijn ze weer die lawyers!
Ongelooflijk wat het niet mag kosten.
[Afbeelding]
Ik had zelf de rekensom gemaakt dat je er door de rewards al veel eerder break even uit was.Nopheros schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:58:
[...]
Na een live event gezien te hebben van 3 uur zat ik zo in de hype dat het een goed idee leek
Waar ik geen rekening mee gehouden had was dat het allemaal zo rekt ging dat ik daar 80 jaar aan rewards voor nodig heb.
Ask @StokstaartKol Nedra schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:54:
hoe denken jullie over THETA? dat muntje zit vast maar wie weet pampt ie ooit weer eens
Theta is zo’n muntje wat (naar mijn idee) plots weer in beweging komt. Een of andere influencer waar ze geld tegenaan gooien en dan gaat het balletje weer rollen. Wel een goede. Was ‘m helemaal vergeten. Staat laag nu.Kol Nedra schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:54:
hoe denken jullie over THETA? dat muntje zit vast maar wie weet pampt ie ooit weer eens
Ohja, heeft meer met project fundamentals te maken waardoor ik dat denk
[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 16-12-2023 20:22 ]
Het email adres is niet meer werkend dus sturen ze alles maar op. Uitnodiging voor de rechtzaak en hoe te joinen met ZOOM. Licht al bij het afvalEmcee schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 20:03:
[...]
Wat staat erin? Heb nog niks gezien in de brievenbus.
When #bitcoin peaks ('24-'25) for this 4Yr cycle, I'm a believer that we will go into a very long winter. Probably 8 years (2033) between ATH's again.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 16 december 2023
Especially likely if this cycle forms as a broad blow-off.
Also wouldn't be surprised with a 12 yr gap between ATH's.
Heb de beste man hoog staan, maar hoop dat hij in dit geval geen gelijk krijgt. Dat is overigens puur gebaseerd op het feit dat het me niet goed zou uitkomen. Heb nog wel meer bullruns nodig voor m'n eilandpeak in the long cycle.
Wat zijn de meningen hier?
Ik gok ook op de komende run in ieder geval.Numbers schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 22:42:
[Twitter][Twitter] [Twitter]Heb de beste man hoog staan, maar hoop dat hij in dit geval geen gelijk krijgt. Dat is overigens puur gebaseerd op het feit dat het me niet goed zou uitkomen. Heb nog wel meer bullruns nodig voor m'n eiland![]()
Huis verkopen en 100x gaan op btc dus 😁.Numbers schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 22:42:
[Twitter][Twitter] [Twitter]Heb de beste man hoog staan, maar hoop dat hij in dit geval geen gelijk krijgt. Dat is overigens puur gebaseerd op het feit dat het me niet goed zou uitkomen. Heb nog wel meer bullruns nodig voor m'n eiland![]()
Blijft gissen, maar gek klinkt het niet.
Dat dit puur gokken is waar niemand echt wat aan heeft.Numbers schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 22:42:
Fair point.Nopheros schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 22:47:
[...]
Dat dit puur gokken is waar niemand echt wat aan heeft.
Ik ben zelf altijd wel van in de gaten houden van wat er allemaal gezegd wordt, en er rekening mee houden dat er precies het tegenovergestelde gaat gebeuren van wat de massa in eerste instantie denkt.
Als er serieus geld in Bitcoin stroomt vanuit het bedrijfsleven d.m.v. van de aankomende ETF's dan denk ik persoonlijk dat de swings kleiner en kleiner worden. Of de lengte van de cycles daarmee ook veranderd, zou best kunnen.Numbers schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 22:51:
[...]
Fair point.
Ik ben zelf altijd wel van in de gaten houden van wat er allemaal gezegd wordt, en er rekening mee houden dat er precies het tegenovergestelde gaat gebeuren van wat de massa in eerste instantie denkt.
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 16-12-2023 23:03 ]
Dat denk ik idd ook, ook omdat de halvings vermoedelijk steeds minder relevant gaan worden als de fees de overhand krijgenNopheros schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 23:00:
[...]
Als er serieus geld in Bitcoin stroomt vanuit het bedrijfsleven d.m.v. van de aankomende ETF's dan denk ik persoonlijk dat de swings kleiner en kleiner worden. Of de lengte van de cycles daarmee ook veranderd, zou best kunnen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
8 jaar lang bear geloof ik niks van, want we hebben te maken met:Numbers schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 22:42:
1. fiat inflatie; deze blijft altijd stijgen
2. Bitcoin deflatie: 8 jaar= 2x 50% inflatie daling
3. Bitcoin ETF's: bedrijven en pensioen instanties mogen dan deze in de porto nemen.
4. gechiedenis herhaald niet, maar often rhymes: Goud ETF zorgde voor 8 jaar bullrun
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 16-12-2023 23:15 ]
nothing stops this train
Nog even en goud is nog goedkoper om fysiek te verplaatsen per boot van China naar Europa.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De toekomst is niet te voorspellen? Als de prijs zo laag zou gaan na de komende run kunnen we wel allemaal nog wholecoiners worden om in 2033 als nog te verkopen, maar om nu al een voorspelling te doen voor de komende 10 jaar zonder te weten wat nog allemaal gaat gebeuren nah slecht idee.Numbers schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 22:42:
Deze uitspraken doen me ook lichtelijk aan il capo denken.
Weg met die ordinals rommel. Veroorzaker van de onzin prijzen nu.Vis schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 23:15:
Bijna 40 euro aan fees betalen om je satjes naar de cold storage te verplaatsen.. sjonge jonge wat n dikke tech weer op de mem pool.
Nog even en goud is nog goedkoper om fysiek te verplaatsen per boot van China naar Europa.
Stack Sats
En dan door de rebellen in Yemen je goud naar de bodem zien verdwijnen. Diamond hands dan! Boskalis zal niet goedkoop zijnVis schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 23:15:
Bijna 40 euro aan fees betalen om je satjes naar de cold storage te verplaatsen.. sjonge jonge wat n dikke tech weer op de mem pool.
Hij noem geen prijs targets, dus snap niet waarom men het heeft over lage prijzen en il capo. Als ATH komende cycle op 150k ligt, dan kan de bodem van de bear prima op 70k liggen om er vervolgens 8 jaar over te doen om een nieuwe ATH te halen.Numbers schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 22:42:
Verwacht overigens dat hij hier gelijk in gaat krijgen en dat dit de laatste cycle is, waar je echt een grote klapper kunt maken. Het grote geld arriveert en dat zal waarschijnlijk ook het einde betekenen van de voor crypto typerende "boom and bust" cycle. Deze cycles (heftige bear en daarna vol bull) zorgden ervoor dat je in crypto zoveel kon verdienen, maar dat feestje gaat natuurlijk niet voor altijd door.
Werk zelf dus met de gedachte dat dit de laatste kans is. Wellicht zit ik er naast, maar dan is dat alleen maar mooi.
Theta is top, dikke tech:Kol Nedra schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 19:54:
1. **Horizontale Schaalbaarheid**: De Metachain architectuur biedt onbeperkte transactiedoorvoer en extreem snelle blokbevestigingstijden (1-2 seconden of zelfs minder), wat essentieel is voor applicaties met veel gebruikers en transacties Theta Metachain Overview(https://docs.thetatoken.org/docs/theta-metachain-overview) An Overview of the THETA Blockchain’s Mechanism, Tokenomics(https://www.thecoinrepubl...ins-mechanism-tokenomics/).
2. **Onafhankelijke Subketens**: Subketens voeren transacties zelfstandig uit, los van de hoofdketen, wat de verwerkingscapaciteit van het netwerk vergroot An Overview of the THETA Blockchain’s Mechanism, Tokenomics](https://www.thecoinrepubl...ins-mechanism-tokenomics/) Theta Metachain mainnet 4.0 launch timing and details: A big week for Theta Token and TFUEL?](https://capital.com/theta...tails-theta-network-tfuel).
3. **Smart Contract Ondersteuning**: Compatibiliteit met de Ethereum Virtual Machine maakt het voor ontwikkelaars eenvoudig om gedecentraliseerde applicaties (dapps) te bouwen op Theta, wat een breed scala aan gebruiksmogelijkheden opent An Overview of the THETA Blockchain’s Mechanism, Tokenomics](https://www.thecoinrepubl...ins-mechanism-tokenomics/).
4. **Dual-Token Systeem**: Theta gebruikt THETA (governance token) en TFUEL (operationeel token) voor diverse netwerkactiviteiten zoals staking, blokproductie, betalingen voor streaming, en smart contract operaties An Overview of the THETA Blockchain’s Mechanism, Tokenomics](https://www.thecoinrepubl...ins-mechanism-tokenomics/).
5. **Theta EdgeStore**: Een gedecentraliseerd opslag- en content delivery netwerk, cruciaal voor het Theta Edge-netwerk, dat bijdraagt aan revolutionaire manieren van opslag en toegang tot gegevens op het web What Is Theta Network? All You Need to Know About THETA](https://www.gate.io/learn/articles/wha-is-theta-network/434).
Lavita is een interessante AI project wat op de Thetametachain draait, FedML (ook AI) en mogelijk ook Bullit (Filesharing) in 2024. En Edgecloud in 2024 klinkt ook veelbelovend.
Hele prima tech maar waarschijnlijk daarom (nog) niet een mooie run gemaakt.
Op eigen verantwoordelijkheid maar een kratje erin gegooid.
ik ga hem hier dan toch gelijk geven op 1 punt, die shitcoins. Uit het verleden blijkt gewoon dat als de hele space overloopt als een verstopte plee met shitcoins, het einde nabij is.Moiety schreef op zondag 17 december 2023 @ 00:01:
Ohoh de man wiens naam niet meer mag worden genoemd hier, wordt boelisch!
VERKOPEN!!!
[Afbeelding]
afgezien daarvan zien we nu eindelijk een rode week, wellicht nog 1 rode er achter aan en dan weer up. Hopelijk gaan al die shitcoins dan weer knetters hard rekt. En trouwens die gaan sowieso rekt, of btc pumt of dumpt, kapot gaan ze toch wel
en mbt bob, tja mochten we door de die etf een left translated cycle krijgen, dan kan het 8 jarige bear scenario echt wel gebeuren. Gaan we pas ruim na de halving door de vorige ath dan zie ik niet zo'n probleem. Gelukkig staat de rem er nu wat op en zitten we al bijna in 2024.
Bob zegt trouwens nooit ergens heel stellig (alla il chapo) dat dit gaat gebeuren, hij meld alleen dat het een optie is. Sowieso is het nu nog veel te vroeg in de cycle om ook maar met klein beetje zekerheid dit soort voorspellingen te doen. En bob weet dat als geen ander. Tis meer een scenario om over na te denken. Meer niet
[ Voor 26% gewijzigd door anti elppa op 17-12-2023 08:47 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat ga jij doen bij een ATH voor de halving? Stel 76k. Dus geen enorme verbetering van de ATH maar wel een nieuwe ATH. Spreek je dan al van een left translated cycle? Verkoop je dan de helft? Dit lijkt me echt een kut scenario.anti elppa schreef op zondag 17 december 2023 @ 08:40:
[...]
ik ga hem hier dan toch gelijk geven op 1 punt, die shitcoins. Uit het verleden blijkt gewoon dat als de hele space overloopt als een verstopte plee met shitcoins, het einde nabij is.
afgezien daarvan zien we nu eindelijk een rode week, wellicht nog 1 rode er achter aan en dan weer up. Hopelijk gaan al die shitcoins dan weer knetters hard rekt. En trouwens die gaan sowieso rekt, of btc pumt of dumpt, kapot gaan ze toch wel
en mbt bob, tja mochten we door de die etf een left translated cycle krijgen, dan kan het 8 jarige bear scenario echt wel gebeuren. Gaan we pas ruim na de halving door de vorige ath dan zie ik niet zo'n probleem. Gelukkig staat de rem er nu wat op en zitten we al bijna in 2024.
Bob zegt trouwens nooit ergens heel stellig (alla il chapo) dat dit gaat gebeuren, hij meld alleen dat het een optie is. Sowieso is het nu nog veel te vroeg in de cycle om ook maar met klein beetje zekerheid dit soort voorspellingen te doen. En bob weet dat als geen ander. Tis meer een scenario om over na te denken. Meer niet
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ligt beetje aan de manier waarop en wanneer. Is het redelijk stabiel zonder enorme palen en is het ergens mei april mei dan noem ik dat niet direct left translated. Hebben we een idiote blowof in juni...dan ben ik voor groot deel weg ja. (nooit meer dan 50%)zwembroek schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:16:
[...]
Wat ga jij doen bij een ATH voor de halving? Stel 76k. Dus geen enorme verbetering van de ATH maar wel een nieuwe ATH. Spreek je dan al van een left translated cycle? Verkoop je dan de helft? Dit lijkt me echt een kut scenario.
Acht de kans ook niet heel groot dat het gebeurd trouwens. Toen bob er over begon was dat bijna een jaar terug. We zijn nu veel verder. Het is nog maar ruim 4 maanden tot de halving. Die etf kan er natuurlijk wel voor zorgen uiteraard. Maar vanaf hier ineens door naar de 69k is voor btc zelfs idioot.
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 17-12-2023 09:27 ]
ja maar dat is dus perfect en zou left translated cancellen. Vanaf nu doorstijgen naar 58-69k zone aankomende 4 tot 5 maanden incl de etf approval zou perfect zijn. Is niet idioot ook. Dan maandje of 2 wat rood en dan door.STIMPPYYY schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:43:
Mei, juni, jul zijn meestal slechte maanden (vakanties etc). Zou daar altijd opletten
Allemaal leuk en aardig, maar gaat het pumpen? Afjuinen op whitepapers is een beetje 2021...FriezNL schreef op zondag 17 december 2023 @ 06:54:
[...]
Theta is top, dikke tech:
1. **Horizontale Schaalbaarheid**: De Metachain architectuur biedt onbeperkte transactiedoorvoer en extreem snelle blokbevestigingstijden (1-2 seconden of zelfs minder), wat essentieel is voor applicaties met veel gebruikers en transacties Theta Metachain Overview(https://docs.thetatoken.org/docs/theta-metachain-overview) An Overview of the THETA Blockchain’s Mechanism, Tokenomics(https://www.thecoinrepubl...ins-mechanism-tokenomics/).
2. **Onafhankelijke Subketens**: Subketens voeren transacties zelfstandig uit, los van de hoofdketen, wat de verwerkingscapaciteit van het netwerk vergroot An Overview of the THETA Blockchain’s Mechanism, Tokenomics](https://www.thecoinrepubl...ins-mechanism-tokenomics/) Theta Metachain mainnet 4.0 launch timing and details: A big week for Theta Token and TFUEL?](https://capital.com/theta...tails-theta-network-tfuel).
3. **Smart Contract Ondersteuning**: Compatibiliteit met de Ethereum Virtual Machine maakt het voor ontwikkelaars eenvoudig om gedecentraliseerde applicaties (dapps) te bouwen op Theta, wat een breed scala aan gebruiksmogelijkheden opent An Overview of the THETA Blockchain’s Mechanism, Tokenomics](https://www.thecoinrepubl...ins-mechanism-tokenomics/).
4. **Dual-Token Systeem**: Theta gebruikt THETA (governance token) en TFUEL (operationeel token) voor diverse netwerkactiviteiten zoals staking, blokproductie, betalingen voor streaming, en smart contract operaties An Overview of the THETA Blockchain’s Mechanism, Tokenomics](https://www.thecoinrepubl...ins-mechanism-tokenomics/).
5. **Theta EdgeStore**: Een gedecentraliseerd opslag- en content delivery netwerk, cruciaal voor het Theta Edge-netwerk, dat bijdraagt aan revolutionaire manieren van opslag en toegang tot gegevens op het web What Is Theta Network? All You Need to Know About THETA](https://www.gate.io/learn/articles/wha-is-theta-network/434).
Lavita is een interessante AI project wat op de Thetametachain draait, FedML (ook AI) en mogelijk ook Bullit (Filesharing) in 2024. En Edgecloud in 2024 klinkt ook veelbelovend.
Hele prima tech maar waarschijnlijk daarom (nog) niet een mooie run gemaakt.
Op eigen verantwoordelijkheid maar een kratje erin gegooid.
Denk ik ook ja. Vorige cycles had je nog wat ademruimte om in te stappen. Maandje of wat.anti elppa schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:51:
[...]
ja maar dat is dus perfect en zou left translated cancellen. Vanaf nu doorstijgen naar 58-69k zone aankomende 4 tot 5 maanden incl de etf approval zou perfect zijn. Is niet idioot ook. Dan maandje of 2 wat rood en dan door.
Als ik de Yt influencers weer zie en het hebben over 1 miljoen per bitcoin dan moet je wel gaan opletten. Doodvermoeiend die gasten.
Op het moment dat ze zeggen dat shib naar 1 dollar gaat ben je de l*l 😂
[ Voor 19% gewijzigd door STIMPPYYY op 17-12-2023 10:03 ]
Doe je eens je best om een inhoudelijke reactie te geven, krijg je zo’n vraag.Prozaq schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:59:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar gaat het pumpen? Afjuinen op whitepapers is een beetje 2021...
Kan het omhoog, zeker. Kan het omlaag? Ook heel goed mogelijk. Is het een x1000 muntje wat je binnen een week multimiljonair gaat maken? Zoek dan lekker verder.
Man man man
Daarom: [NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3.FriezNL schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:10:
[...]
Doe je eens je best om een inhoudelijke reactie te geven, krijg je zo’n vraag.
Kan het omhoog, zeker. Kan het omlaag? Ook heel goed mogelijk. Is het een x1000 muntje wat je binnen een week multimiljonair gaat maken? Zoek dan lekker verder.
Man man man
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Samson Mow doet zn murf weer open.roflexx schreef op zondag 17 december 2023 @ 11:31:
Ik zag voorspellingen van btc = 1miljoen dollar als de eft wordt gekeurd in 2weken tijd hahahaha.
Die gast is echt van het padje, maar ik vind het prima hoor als we snel naar de 1m gaan.. maar binnen 2 weken?
Haha nog erger dan die voorspelling van Nibalji van vorig jaar.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zie de voorspellingen ook steeds vaker voorbij komen.roflexx schreef op zondag 17 december 2023 @ 11:31:
Ik zag voorspellingen van btc = 1miljoen dollar als de eft wordt gekeurd in 2weken tijd hahahaha.
Aangenomen dat de meeste crypto influencers iets te bullish zijn kan hier nog wel 100k vanaf
/f/image/84Lp0jDBMiJQRB6OI5YX8Ga9.png?f=fotoalbum_large)
150k toch een mooi aantal? Vraag me af hoe Ethereum dan erbij staat. 8-12k?
Omdat het geen btc is.Durpstick schreef op zondag 17 december 2023 @ 12:12:
Iemand een idee waarom Matic zo relatief tam is de laatste tijd? Is dat vanwege de overgang naar Pol?
Aandacht ligt elders, dus vloeit kapitaal niet richting Matic. Narratives op dit moment is Bitcoin ETF, AI Coins, Solana eco en andere nieuwe coins.Durpstick schreef op zondag 17 december 2023 @ 12:12:
Iemand een idee waarom Matic zo relatief tam is de laatste tijd? Is dat vanwege de overgang naar Pol?
MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage
Meer informatie van @Slonzo:braek schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:23:
Is het ondertussen al terug "veilig" om je Ledger hardware wallet en/of Ledger Live te gebruiken? Ik vind de berichtgeving errond altijd zo vaag laatste dagen...
Slonzo in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"
Ledger Live was en is veilig. Het gevaar zat in de software richting dApps.
nothing stops this train
JaKol Nedra schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:54:
Wat raden jullie aan, ik heb nog een extra fluff fiat klaarstaan, dit in december gebruiken of pas in 2024?
@Darrell Sorry man, een heel aantal mensen vond het toch wel weer geinig
Rekt soon dusGelukszoekr schreef op zondag 17 december 2023 @ 14:04:
Welke topper raad de Bitcoin top-challenge!?
@Darrell Sorry man, een heel aantal mensen vond het toch wel weer geinig
Zo roepen we het over ons zelf af he.
/f/image/ggjx0Bi94yQlfzAVI7nLioyq.webp?f=fotoalbum_large)
‘Bitches in the future..?’
https://m.youtube.com/watch?v=DT_iU9ABmSQ
[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 17-12-2023 16:12 ]
Maktub
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cZkjaadYSlmZzfBpx1rTOoY3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9UNa2FWpD6xpPUGnqqpPjwES.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cwO3JYKxDjfYGPjX6sq9UVL2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RezHZlzQb36pQSPRBgtDA4n2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ip7MuwSpSQg9RojGZGuzMcVa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3IGpXKUppgOytzPEV12FEDUn.jpg?f=fotoalbum_large)