Chinese grandparents and villagers buying $ADA in 2020 preceded its 50x rally
— Andrew Kang (@Rewkang) 14 december 2023
Never forget https://t.co/9YZ9OfZKB4 pic.twitter.com/Lw3dPLPqD6
Leeft die nog in z’n bunker?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je maakt een grapje?Gelukszoekr schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:42:
Uiteraard, als je het allemaal inhoudelijk technisch gaat bekijken dan is het vast een stuk genuanceerder. Echter, dit is gewoon gedoe. Mensen willen makkelijk, laagdrempelig een veilig.
De overgrote meerderheid van mensen die crypto neemt al niet de moeite om het naar een HW te verplaatsen. En van de mensen die dit wel doen heeft Ledger veruit het grootste marktaandeel. Als Ledger dan zo vaak negarief "in het nieuws" komt met gedoe dan geeft dit geen vertrouwen en hebben mensen al snel zoiets van:
[...]
En ik kan ze geen ongelijk geven
Als je makkelijk, laagdrempelig en veilig wil, dan neem je maar een custodial oplossing. Net zoals met fiat bij de bank zetten; 'veilig', laagdrempelig en makkelijk. Als je zelf je rommel in beheer wil, moet je maar zorgen dat je er als een goede huisvader mee om weet te gaan. Dat is niet iets wat een hardware wallet (om het even dewelke) voor je oplost. Net zoals een kluis het financiële (fiat)landschap niet veilig, makkelijk of laagdrempelig maakt, maakt een HW wallet het cryptolandschap niet makkelijker, laagdrempeliger of veiliger. Het enige waar dat apparaatje voor zorgt is het veilig houden van je private key, niet voor 'minder gedoe'. Als je daar nog minder gedoe bij wil, dan kan ik je Ledger Recovery aanraden, dan hoef je zelf niet eens meer je seed veilig te stellen.
Dat laatste stukje geef ik je wel gelijk in: als je niet begrijpt waarmee je bezig bent, blijf je er beter bij weg. Lekker je shitcoins in een soft wallet bewaren. Dan kan je ipv Ledger gewoon Metamask, Rabby, Keplr, of welke soft wallet dan ook de schuld geven dat jij op 'accept' geklikt hebt bij een smart contract. Veel beter.
Dit is een uitermate te betreuren incident dat inderdaad weer wantrouwen schept. Maar wat jij nu doet door lekker mee te FUD'en en het vuur van de heksenjacht mee aan te wakkeren, dat zal ook zeker niet helpen. Zoals je hierboven meermaals kan lezen, heeft het zelfs niks met een hardware wallet te maken. Voor zover ik lees en begrijp heeft het incident plaatsgevonden bij het CDN (Content Delivery Network) waar Ledger gebruik van maakt, een 3de partij dus? Misschien moet je daar dan maar voor de deur gaan staan met je fakkel en hooivork.
This time it's different!
Ik zie dat Jim Cramer al voorzichtig is begonnen met roepen dat je moet kopen.
Dat zit wel Schnorr.
Tja, hardware wallets, private keys.. gedoe, gekloot..
Wat dat betreft is zo'n ETF zo gek nog niet
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Idd.. staat prima naast m'n andere ETF's en vervolgens ook nog eens via de bank zelf dus geen blokkades wanneer de miljoenen binnenstromenNeoflexNL schreef op donderdag 14 december 2023 @ 18:34:
Tja, hardware wallets, private keys.. gedoe, gekloot..
Goed betoog en helemaal mee eens. Mensen die zeggen "Ik zet mijn coins in een hardware wallet" hebben het echt niet begrepen.Slonzo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 18:27:
[...]
Je maakt een grapje?
Als je makkelijk, laagdrempelig en veilig wil, dan neem je maar een custodial oplossing. Net zoals met fiat bij de bank zetten; 'veilig', laagdrempelig en makkelijk. Als je zelf je rommel in beheer wil, moet je maar zorgen dat je er als een goede huisvader mee om weet te gaan. Dat is niet iets wat een hardware wallet (om het even dewelke) voor je oplost. Net zoals een kluis het financiële (fiat)landschap niet veilig, makkelijk of laagdrempelig maakt, maakt een HW wallet het cryptolandschap niet makkelijker, laagdrempeliger of veiliger. Het enige waar dat apparaatje voor zorgt is het veilig houden van je private key, niet voor 'minder gedoe'. Als je daar nog minder gedoe bij wil, dan kan ik je Ledger Recovery aanraden, dan hoef je zelf niet eens meer je seed veilig te stellen.
Dat laatste stukje geef ik je wel gelijk in: als je niet begrijpt waarmee je bezig bent, blijf je er beter bij weg. Lekker je shitcoins in een soft wallet bewaren. Dan kan je ipv Ledger gewoon Metamask, Rabby, Keplr, of welke soft wallet dan ook de schuld geven dat jij op 'accept' geklikt hebt bij een smart contract. Veel beter.
Dit is een uitermate te betreuren incident dat inderdaad weer wantrouwen schept. Maar wat jij nu doet door lekker mee te FUD'en en het vuur van de heksenjacht mee aan te wakkeren, dat zal ook zeker niet helpen. Zoals je hierboven meermaals kan lezen, heeft het zelfs niks met een hardware wallet te maken. Voor zover ik lees en begrijp heeft het incident plaatsgevonden bij het CDN (Content Delivery Network) waar Ledger gebruik van maakt, een 3de partij dus? Misschien moet je daar dan maar voor de deur gaan staan met je fakkel en hooivork.
Gebruik nog steeds mijn Ledger Nano X maar alleen binnen Ledger live en alleen voor de HODL Bitcoin en ETH.
Al tijden aan het kijken voor een andere wallet. Andere kant dit werkt ook. Dacht of een Trezor 3 en move ik ETH en BTC er heen. Of een Jade en dan gewoon alleen BTC erop en ETH naar MetaMask.
Al tijden aan het kijken voor een andere wallet. Andere kant dit werkt ook. Dacht of een Trezor 3 en move ik ETH en BTC er heen. Of een Jade en dan gewoon alleen BTC erop en ETH naar MetaMask.
We zijn nog early!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
En OLAS Moon!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Oef. Sterker sell signal is er niet.Stukfruit schreef op donderdag 14 december 2023 @ 18:27:
[...]
This time it's different!
Ik zie dat Jim Cramer al voorzichtig is begonnen met roepen dat je moet kopen.
En WOO moon!
Oh nee, die heb ik vorige week voor $0,22 van de hand gedaan.
Ach 100% gains missen is niks.
Wel weer bevestigd in het feit dat coins roteren vaak niet heel best uitpakt.
Wel bijkopen, nooit wisselen.Don Guacamole schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:42:
[...]
En WOO moon!
Ja klopt, dat is eigenlijk een betere strategie.
Ach, je kan ze niet allemaal hebben. Zijn ook zoveel pareltjes.
Herkenbaar.Don Guacamole schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:42:
[...]
En WOO moon!
Na verkopen niet meer terugkijken is ook een goede strategie
Je kan je Ledger ook gebruiken met andere wallets he, hoeft niet perse met Ledger live.DJ-Promo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 18:53:
Gebruik nog steeds mijn Ledger Nano X maar alleen binnen Ledger live en alleen voor de HODL Bitcoin en ETH.
Ik maak een grapje?Slonzo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 18:27:
[...]
Je maakt een grapje?
Ik zie dat alle headlines komen met "Beveligingslek in Ledger software" of woorden van soortgelijke strekking. In mijn beleving lezen mensen vaak alleen de kop en trekken een conclusie.
Als een onderaannemer van Prorail zijn werk niet goed doet, waardoor Prorail vertraging oploopt en als gevolg hiervan een trein te laat komt dan is de algemene perceptie "De NS is kut". In dit geval kan je de schuld bij de 3e partij neerleggen, maar het is wel Ledger die hun een stamp of approval hebben gegeven, anders was het niet in de code gekomen.
Ledger profileert zich als bedrijf dat maximale bescherming bied van je crypto. En he hebben een grote naam in deze markt. Als je dat wilt waarmaken dan moet je op zo'n minst zorgen voor vertrouwen. Nu snap ik dat er niks onveilig is geworden aan je wallet, net zoals bij eerdere incidenten. Maar beeldvorming is naar mijn idee belangrijk. En ik vind dat we dat zo'n bedrijf wel kwalijk kunnen nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 14-12-2023 20:44 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het is natuurlijk een prachige clickbait. Beetje paniek zaaien, tegen de grote partij ingaan die iedereen kent. En de clicks / likes / views stromen binnen. Ik volg totaal geen nieuws meer. Enige wat ik lees is een goede nieuwsbrief met het wereldwijde nieuws per dag. Daarnaast wat achtergronden af en toe. De tijd en rust die dat geeft gaat dan weer op in een beetje lullen over crypto en wat koersen loerenGelukszoekr schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:41:
[...]
Ik maak een grapje?
Ik zie dat alle headlines komen met "Beveligingslek in Ledger software" of woorden van soortgelijke strekking. In mijn beleving lezen mensen vaak alleen de kop en trekken een conclusie.
Als een onderaannemer van Prorail zijn werk niet goed doet, waardoor Prorail vertraging oploopt en als gevolg hiervan een trein te laat komt dan is de algemene perceptie "De NS is kut". In dit geval kan je de schuld bij de 3e partij neerleggen, maar het is wel Ledger die hun een stamp of approval hebben gegeven, anders was het niet in de code gekomen.
Ledger profileert zich als bedrijf dat maximale bescherming bied van je crypto. En he hebben een grote naam in deze markt. Als je dat wilt waarmaken dan moet je op zo'n minst zorgen voor vertrouwen. Nu snap ik dat er niks onveilig is geworden aan je wallet, net zoals bij eerdere incidenten. Maar beeldvorming is naar mijn idee belangrijk. En ik vind dat we dat zo'n bedrijf wel kwalijk kunnen nemen.
Ik vind het leuk mensen op weg te helpen. Naar mijn idee is de veiligste manier om crypto te bewaren op een HW, zoals de Ledger. Het is gebruiksvriendelijk, ondersteund een heleboel shitcoins en diensten zoals staking.Coldcat schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:52:
[...]
Het is natuurlijk een prachige clickbait. Beetje paniek zaaien, tegen de grote partij ingaan die iedereen kent. En de clicks / likes / views stromen binnen. Ik volg totaal geen nieuws meer. Enige wat ik lees is een goede nieuwsbrief met het wereldwijde nieuws per dag. Daarnaast wat achtergronden af en toe. De tijd en rust die dat geeft gaat dan weer op in een beetje lullen over crypto en wat koersen loeren
Maar ga ik nu nog mensen een Ledger aanraden? Een korte google search levert alleen maar nieuws met drama op. Dat vind ik jammer
Ik denk dat je niet de enige bent met een ‘veiliger’ gevoel bij Trezor.Gelukszoekr schreef op donderdag 14 december 2023 @ 20:57:
[...]
Ik vind het leuk mensen op weg te helpen. Naar mijn idee is de veiligste manier om crypto te bewaren op een HW, zoals de Ledger. Het is gebruiksvriendelijk, ondersteund een heleboel shitcoins en diensten zoals staking.
Maar ga ik nu nog mensen een Ledger aanraden? Een korte google search levert alleen maar nieuws met drama op. Dat vind ik jammer
Even kort door de bocht weet ik van Trezor alleen die fysieke ‘hack’ als test jaren geleden wat al lang is opgelost.
Bij Ledger was het eerste de mails lek, toen de back-up nu dit weer.
Voor de duidelijkheid ik heb beide en volgens mij zijn ze allebei nog steeds even veilig bij normaal gebruik maar Ledger mag inderdaad wel even het imago oppoetsen de komende tijd.
In navolging van het De Bitcoin Bodemvis Challenge! topic is het misschien wel leuk dit keer een topic te starten om de te kijken wie het beste de hoogste prijs van Bitcoin kan raden in deze cycle.
We zaten de denken aan de volgende voorwaarden
We zaten de denken aan de volgende voorwaarden
- Uiterlijk reageren: 31-12-2023 23:59
- Stopt als: Koers onder de vorige ATH komt
- Mocht de koers voor 31-12-2025 23:59 niet onder de vorige ATH zijn gekomen, dan geldt het hoogste punt op CMC tot dan toe.
Leuk!Gelukszoekr schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:23:
In navolging van het De Bitcoin Bodemvis Challenge! topic is het misschien wel leuk dit keer een topic te starten om de te kijken wie het beste de hoogste prijs van Bitcoin kan raden in deze cycle.
We zaten de denken aan de volgende voorwaardenHeeft iemand nog goede ideeën? Voel je vrij mee te denken, en kom met leuke suggesties in het bodemvistopic
- Mocht de koers voor 31-12-2025 23:59 niet onder de vorige ATH zijn gekomen, dan geldt het hoogste punt op CMC tot dan toe.
Wellicht een kleine onderbouwing erbij? Waarom prijs X.
Ook ETH raden als troostprijs?
Signature
Doe maar niet anders wordt het bodemvistopic ineens weer actueel.Gelukszoekr schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:23:
We zaten de denken aan de volgende voorwaardenHeeft iemand nog goede ideeën? Voel je vrij mee te denken, en kom met leuke suggesties in het bodemvistopic
Ondertussen
“With the integration of Chainlink Data Feeds, DeFi can take the next step on Polygon zkEVM.”
“With the integration of Chainlink Data Feeds, DeFi can take the next step on Polygon zkEVM.”
:strip_exif()/f/image/8WFUHhkeLIw4sokLMzLS7Lid.jpg?f=fotoalbum_large)
Echte die hard hier. Voor die 1 cent per dag!
Daily status checks dus ^^
[ Voor 3% gewijzigd door AlterBridge op 14-12-2023 22:06 ]
Misschien is de datum (‘maand/jaar) erbij interessant?Gelukszoekr schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:23:
Kijken of mijn schema nog enigszins klopt: INJ kapt ermee voor deze week en o.a. DOT en SOL nemen nu het stokje over.
Ons oudste zoontje is dus inmiddels ook aan boord, de jongste heeft van zijn TAO winst 5 "gratis" OLAS gekocht en de ander heeft voor 25 USD 5 stuks OLAS aangeschaft. Inmiddels is OLAS van 5 naar 7 USD gestegen en hebben we dus 2 nieuwe tevreden crypto holders aan boord die krantenwijken lopen niet meer als optie beschouwen om geld te verdienen 
De shitcoin pf doet het wederom goed met OLAS
De shitcoin pf doet het wederom goed met OLAS
Lijkt me prachtig om dat zo met je kids te verkennen. Mijne zijn nog veel te jong voor deze shitshow..Taro schreef op donderdag 14 december 2023 @ 23:19:
Ons oudste zoontje is dus inmiddels ook aan boord, de jongste heeft van zijn TAO winst 5 "gratis" OLAS gekocht en de ander heeft voor 25 USD 5 stuks OLAS aangeschaft. Inmiddels is OLAS van 5 naar 7 USD gestegen en hebben we dus 2 nieuwe tevreden crypto holders aan boord die krantenwijken lopen niet meer als optie beschouwen om geld te verdienen
De shitcoin pf doet het wederom goed met OLAS![]()
[Afbeelding]
We praten wel 'veel' over geld thuis, maar de oudste is 6. Dat is dus nog gewoon zakgeld farmen om een nieuwe lego set te kopen. Ook mooi!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
AXS zou ook lekker doorknallen, maar daar gebeurt niet heel veel. SOL doet atm al x 3,8 (16 EUR laatste dip), daar verwacht ik niet heel veel meer van
Blijft alleen Skuns gure sh*tcoin collectie over: wie heel eerlijk is, gunt Skuns een mooie 25% klapper
Blijft alleen Skuns gure sh*tcoin collectie over: wie heel eerlijk is, gunt Skuns een mooie 25% klapper
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
JUST IN: SafeMoon officially files for Chapter 7 Bankruptcy.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 14 december 2023
Peter en Anja?
en Henk en Ingrid dan?
nothing stops this train
Je bent een goede vader dat je ze aan het begin van de bull meeneemt! Jonge strijders in het geweld. Aan het begin van de bear en ze zouden hun leven lang kranten lopen.Taro schreef op donderdag 14 december 2023 @ 23:19:
De shitcoin pf doet het wederom goed met OLAS![]()
[Afbeelding]
Wat een tijden waren dat. Me vroeger ook helemaal kapot gewerkt daarmee. Deze dagen zijn de mooiste toen je met een kaartje bij de deuren mocht schooien!
Henk en ingrid stallen alles bij bitvavo , tot 100k beveiligd in je wallet , no brainer toch. Gemiddelde keuken tafel crypto pionier heeft geen 100K in crypto zitten.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 00:07:
[YouTube: Staat Jouw Bitcoin Nog Wel Veilig Op een Ledger??!]
Peter en Anja?![]()
en Henk en Ingrid dan?
Als iemand ondanks onze beveiligingsmaatregelen ongeoorloofd toegang krijgt tot jouw Bitvavo-account en geld verduistert, kun je in aanmerking komen voor een vergoeding van maximaal EUR 100.000 euro onder ons Bitvavo Accountgarantie-programma.
$Bonk maakt me dat wel lastig, sinds mijn verkoop x100. Dat is toch ff lastig ondanks dat t een minimale bag was..Alpina schreef op donderdag 14 december 2023 @ 19:54:
[...]
Herkenbaar.
Na verkopen niet meer terugkijken is ook een goede strategie
HNT 🤣
Wat denken jullie van QNT? Wordt een beetje moedeloos van de het feit dat er weinig beweging in zit, maar als er dan een project is wat meerwaarde kan bieden…
Wat denken jullie van QNT? Wordt een beetje moedeloos van de het feit dat er weinig beweging in zit, maar als er dan een project is wat meerwaarde kan bieden…
Zou mij niets verbazen als INJ komende maanden richting 80usd kruiptStovirpi schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:25:
Ingestapt op INJ omdat het een (kleine) terugtest maakte. Uiteindelijk weer uitgestapt omdat ik verwacht had dat we een serieuze correctie zouden maken. Ja, winst is winst. Toch voelt het als een buy high and sell low.
Op naar het volgende muntje..
[Afbeelding]
Ach ja.Stovirpi schreef op donderdag 14 december 2023 @ 21:25:
Ingestapt op INJ omdat het een (kleine) terugtest maakte. Uiteindelijk weer uitgestapt omdat ik verwacht had dat we een serieuze correctie zouden maken. Ja, winst is winst. Toch voelt het als een buy high and sell low.
Op naar het volgende muntje..
[Afbeelding]
AVAX gekocht op 13 en verkocht op 24. Als we het allemaal op voorhand wisten.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik geef liever geen percenten winstmarge aan banken. Ieder z'n ding natuurlijk.Nopheros schreef op donderdag 14 december 2023 @ 18:37:
[...]
Idd.. staat prima naast m'n andere ETF's en vervolgens ook nog eens via de bank zelf dus geen blokkades wanneer de miljoenen binnenstromen
Als het een trade bag is dan is winst gewoon winst. Als het een token was die je door de bull wil hodlen dan is de trade mislukt.Th1x4nG schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:10:
[...]
Ach ja.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Precies. Nu hodl ik ook gewoon door.zwembroek schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:22:
[...]
Als het een trade bag is dan is winst gewoon winst. Als het een token was die je door de bull wil hodlen dan is de trade mislukt.
Hier nog niet veel genoemd maar KUJI gaat ook lekker, al x7, en heb t idee dat ie snel naar dubbel digits gaat. NFA natuurlijk.
Zie? Als INJ na een run in het midden van de week inkakt, dan moet je in SOL stappen...
:fill(white):strip_exif()/f/image/aHJplxEqB3KQEKR5szOjCAwb.png?f=user_large)
Ik ga weer verder, doei!
:fill(white):strip_exif()/f/image/aHJplxEqB3KQEKR5szOjCAwb.png?f=user_large)
Ik ga weer verder, doei!
Hier op 34, ach winst is winst. Op 41 zit wel flinke resistance dus pull back is niet onwaarschijnlijkTh1x4nG schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:10:
[...]
Ach ja.
@Taro
had jij nog een lekkere Long lopen op : https://coinmarketcap.com/currencies/fetch/ ?
Gaat wel lekker, je voorspelling van laatst is ie al dik overheen inmiddels.
Well Done
had jij nog een lekkere Long lopen op : https://coinmarketcap.com/currencies/fetch/ ?
Well Done
Aan de titel te zien vermoed ik een scam video? Charles zal nooit over een ADA prijs / pump praten.
Thx, maar nee, inmiddels uit het zicht verloren.Gipsy King schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:07:
@Taro
Well Done
Die van Genius wilde ik net posten
https://coinmarketcap.com/currencies/genius-yield/
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 15-12-2023 11:22 ]
Of het een goede zet was weet ik niet, maar ik heb onlangs wel flink bijgekocht. Staat nog relatief laag, dus ik verwacht dat er nog genoeg opwaartse potentie is.
Van de Cardano Foundation zelf...Taro schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:21:
[...]
Aan de titel te zien vermoed ik een scam video? Charles zal nooit over een ADA prijs / pump praten.
your right !
[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 15-12-2023 11:33 ]
Klinkt zeker leuk en aardig , echter zonder Market(ing) erachter en listingen op exchanges zal het wel effe duren voordat het wat (kan) wordt(en). zo zijn er nog wel 1000den Paddestoelen natuurlijk. Niet alleen op het cardano netwerk.Pinsa schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:21:
[...]
Die van Genius wilde ik net postenTof project hoe denk je er zelf over?
https://coinmarketcap.com/currencies/genius-yield/
ICP wordt ook langzaam gereanimeerd.
Aave komt ook weer tot leven. Heb daar nog een flinke hoeveelheid van. Zou mooi zijn als we nu resistance van 120 breken, dan moonen
Hopelijk gaat Sol nog even door…
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
Ik had wel naar boven gehoopt😂Hombre41 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:09:
Hopelijk gaat Sol nog even door…
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
Even een rood weekje afsluiten zondag, en dan kunnen we weer door!
Door naar de 0,06 cent?NeoflexNL schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 14:08:
Even een rood weekje afsluiten zondag, en dan kunnen we weer door!
Ben erg bullish mbt INJ, gekocht op 7$ en hij blijft maar pompen.
Ook OSMO gekocht eind Oktober en zit echt in de lift.
Dat is lekker ja.Confusius-nl schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:28:
Ben erg bullish mbt INJ, gekocht op 7$ en hij blijft maar pompen.
Heb je er nog meer op het oog?
Ja, dagelijks op zoek naar presales enzovoorts.ZveenT schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 15:41:
[...]
Dat is lekker ja.
Heb je er nog meer op het oog?
Airdrops hunten is ook leuk. INJ staken veel mensen in combinatie met ATOM en OSMO in de hoop een airdrop te krijgen.
Ik heb gisteren de Talis launch gekocht, een launch op INJ, en snel x7 op gepakt.
Combinatie van BTC, ETH, wat alts zoals INJ, en ook shitcoins op ETH/BSC/AVAX/SOL kopen maar dat is moon or dust.
AGRS (agoras) wat doet denken aan TAU is een van mn recentste aankopen - maar is een groter risico als INJ.
[ Voor 9% gewijzigd door Confusius-nl op 15-12-2023 16:15 ]
:strip_exif()/f/image/zOdxtHnpIKwaatYAE3jwiiyh.jpg?f=fotoalbum_large)
je zal maar als Argentijn 100% in fiat ARS zitten
adoptie Bitcoin zal dus hard groeien daar.
Lightning Network
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 15-12-2023 16:43 ]
nothing stops this train
Kiek die CorgiAI weer gaan @zwembroek
Meme coin seizoen. Heb alles verkocht. Met de winst wat nieuwe shitcoins gehaald voor de hodl.
Als mijn positie die 1e nacht niet geliquideerd was waarschijnlijk wel
Haha sick.. zal Bonk de Doge/Floki/Shiba van de nieuwe bull worden?
Is net gelist op binance, je weet wat dat betekent, kijk maar hoe pepe vanaf daar ging..NeoflexNL schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 17:31:
[...]
Haha sick.. zal Bonk de Doge/Floki/Shiba van de nieuwe bull worden?
Binance, bestaat dat nog?Don Guacamole schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 18:09:
[...]
Is net gelist op binance, je weet wat dat betekent, kijk maar hoe pepe vanaf daar ging..
Zero.
En in blij zijn met mijn long op INJ van 600% (laatste 25% loopt nog door) en 300% op FET (laatste 50% loopt nog door)
Zijn ook trades met ‘maar’ 100 dollar
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Arbitrum is ook down. Produceert geen blocks meer.
zwembroek schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:21:
Mochten er mensen hier nog meegedaan hebben aan de crowdloan van Picasso: De koers is aardig in beweging.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
At this point, there is no excuse not to be long #crypto. How many more times must they tell you that the fiat in your pocket is a filthy piece of trash. Believe in the Lord, and he shall set you free. $BTC = &1mm
— Arthur Hayes (@CryptoHayes) 14 december 2023
Yachtzee!!! pic.twitter.com/xbJUCnyy6f
https://status.arbitrum.io/zwembroek schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 19:21:
Mijn Picasso is op kraken nog precies 0,0 waard. HydraDx is wel flink gestegen vandaag, helaas heeft het dan nog steeds weinig waarde.Wom schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 20:14:
Mochten er mensen hier nog meegedaan hebben aan de crowdloan van Picasso: De koers is aardig in beweging.
Zero.
Naar Gate.io brengen. Kraken heeft geen trading pairs voor Picasso idd. Maar dit is misschien meer iets voor het shitcoin topic 😆Pelox schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:17:
[...]
Mijn Picasso is op kraken nog precies 0,0 waard. HydraDx is wel flink gestegen vandaag, helaas heeft het dan nog steeds weinig waarde.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Gate is toch niet meer te gebruiken? Of tot december 16?Wom schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 21:26:
[...]
Naar Gate.io brengen. Kraken heeft geen trading pairs voor Picasso idd. Maar dit is misschien meer iets voor het shitcoin topic 😆
Gipsy King schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 11:32:
[...]
Van de Cardano Foundation zelf...
your right !
FTFYConfusius-nl schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 16:07:
[...]
Ja, dagelijks op zoek naar presales enzovoorts.
Airdrops hunten is ook leuk. INJ staken veel mensen in combinatie met ATOM en OSMO in de hoop een airdrop te krijgen.
Ik heb gisteren de Talis launch gekocht, een launch op INJ, en snel x7 op gepakt.
Combinatie van BTC, ETH, wat alts zoals INJ, en ook shitcoins op ETH/BSC/AVAX/SOL kopen maar dat is moon or dust.
AGRS (agoras) wat doet denken aan TAU is een van mn recentste aankopen - maar is een groter risico DAN INJ.
Gisteren de airdrop van WorldCoin geclaimd, binnen twee minuten voor elkaar. Dacht dat wij maar 25 tokens kregen, maar in mijn wallet staan er nu 81 (nu $200). Investeren in zo'n gecentraliseerde emissie zou ik niet zo snel doen, maar een airdrop is niet verkeerd.
Momenteel in de Benelux echter nog steeds niet beschikbaar.
[ Voor 10% gewijzigd door exelletor op 15-12-2023 23:06 ]
RIEP HIER IEMAND QUANT?!!!!!STIMPPYYY schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:04:
HNT 🤣
Boelliesj, de paar die ik heb staan op 2100%
Dus ja, ik ben biased
Zou mooi zijn als ie nog een keer naar 400 Amerikaanse Peso’s gaat
[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 15-12-2023 23:10 ]
Meer mensen met een kratje STRD? Ik claim deze coin en heb er wat extra ingestoken op het dieptepunt. Loopt nu tegen de ATH aan. Misschien voor de traders leuk?
Is iets met liquiditeit voor ATOM netwerk.
Is iets met liquiditeit voor ATOM netwerk.
exelletor schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 23:04:
Gisteren de airdrop van WorldCoin geclaimd, binnen twee minuten voor elkaar. Dacht dat wij maar 25 tokens kregen, maar in mijn wallet staan er nu 81 (nu $200). Investeren in zo'n gecentraliseerde emissie zou ik niet zo snel doen, maar een airdrop is niet verkeerd.
Wowzers, had er daar nog een zak van liggen, op Kraken. Enig idee wat de reden achter deze stijging is?Wom schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 20:14:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/OUaJCQZ0zvQhQW5ae3uPmJDx.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ujL7yhoTPUKVGCMm1UlT0iql.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xu5Yg027nDkDCCmeRfQIyQ2A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UZ2oX5fU5VrlQffcZlC15ioQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EZV5CJp1hWac0J0X0iLm264z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hfxg28P1oHvtBBmXiA9yhU6L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OGCEqkFXVIivroH02yRHI8Vm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c3SeYhCD8drspLHufhgbeNhp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/If7Bz4O2VEx1snryBgMahI9s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NPydRsWErnC1bKZjAPfl6kn0.jpg?f=fotoalbum_large)