Heb de 14 pro ontvangen via tradingH. Met redelijke schrik en opluchting tegelijk lag hij in de hal van het app. complex (dus niet aangetekend en het doosje was echt formaat smartphone).
Dus kan me voorstellen dat het toch een keer fout kan gaan, maar gelukkig goed aangekomen.
Erg snel, chinese apps makkelijk te verwijderen. Later wellicht keer upgraden naar global of EU versie. Had gelezen ergens dat ze met een fix/hack komen zodat je bv na het unlocken en installeren, je niet meer aan een tijdslimiet zit en zelfs weer kan locken (maar goed we zullen zien).
Standbye time echt heel erg goed, misschien 1%/nacht en de accutijd ook erg goed, kan makkelijk de hele dag maar weet niet 100% zeker of ik 'm hou dus neem mijn oude telefoon nog mee naar het werk. Camera ook tevreden mee, goede foto's en erg snel ook net focus/scherpte en je kan heel erg snel foto's maken. Bouwkwaliteit heel erg goed. Scherm, vooral de kleurafstelling erg fraai. Snelladen (120w) ook erg fijn, maakt het ook makkelijker om bv niet meer dan tot 80% max op te laden (al zou het fijn zijn als je daar een setting voor hebt).
Nadelen, gewicht, toch net iets te zwaar (230 gram), camerabump zit ook een beetje in de weg. Verder, heb je niet veel aan curved in dit geval omdat ze het hoesje niet hebben mee ontworpen met de gecurvde weerzijden. Ook de screenprotector loopt niet helemaal mee. Dus zelfs zonder hoesje niet heel fijn. Dit is wel met mijn mi11 goed voor elkaar. Hoesje met mijn mi11 loopt af en alleen in de hoeken heb je een verhoging en ook de screenprotector loopt helemaal mee met de curve. Nu is dit wel op te lossen denk ik met een andere (glass)screenprotector en met een ander hoesje, al wel een beetje lastig te vinden. Maar volgens mij deze 2 die wel aflopen zo te zien bv:
https://lux-case.nl/bofin...o-kaarthoesje-oranje.html
https://www.vopmart.com/a...for-xiaomi-14-series.html
Dan dan bestellen en kijken of mijn ''grootste'' ergernis is opgelost.
[
Voor 4% gewijzigd door
Plugin op 27-03-2024 10:58
]