Ik gooi hem er toch in: ook hier zeer veel wifi issues met de14T Pro. 
Op de wifi, van KPN, krijg ik simpelweg geen verbinding.
De speedtestsite van KPN wil niet eens laden, en ook Harmony OS updaten wil niet lukken.
Wordt er ondertussen een beetje gek van, hopelijk iemand hier met wat tips of ik ergens toch een instelling verkeerd heb staan.
OS versie: 2.0.3.0. VNNMIXM
Androis versie: 15 APA3.240617.008
Netwerkversnelling staat uit.
Dacht eerst dat het nog aan onze oude experia box V9 lag maar de Pixel 8a van mijn vriendin heeft geen enkel probleem met de wifi.
Hebben jullie nog tips en trucs waar ik het zou kunnen vinden?
Update: na de netwerkversnelling uitgeschakeld te hebben de mobiel maar eens geherstart (wat ik eigenlijk nooit doe) en het lijkt wel de oplossing te zijn geweest.
Op de wifi, van KPN, krijg ik simpelweg geen verbinding.
De speedtestsite van KPN wil niet eens laden, en ook Harmony OS updaten wil niet lukken.
Wordt er ondertussen een beetje gek van, hopelijk iemand hier met wat tips of ik ergens toch een instelling verkeerd heb staan.
OS versie: 2.0.3.0. VNNMIXM
Androis versie: 15 APA3.240617.008
Netwerkversnelling staat uit.
Dacht eerst dat het nog aan onze oude experia box V9 lag maar de Pixel 8a van mijn vriendin heeft geen enkel probleem met de wifi.
Hebben jullie nog tips en trucs waar ik het zou kunnen vinden?
Update: na de netwerkversnelling uitgeschakeld te hebben de mobiel maar eens geherstart (wat ik eigenlijk nooit doe) en het lijkt wel de oplossing te zijn geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door Magic666 op 21-03-2025 14:46 ]