Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS3.0.2.0.WNAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
[:strip_exif()/f/image/T3YYWkvtLs3ioEUPq0nPAzBd.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit al een tijdje op 3.0.3.0 geen idee hoe. Maar al een paar weken zo
:strip_exif()/f/image/T3YYWkvtLs3ioEUPq0nPAzBd.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit al een tijdje op 3.0.3.0 geen idee hoe. Maar al een paar weken zo
[ Voor 20% gewijzigd door theduke1989 op 08-01-2026 14:42 ]
heb echt niet geunlocked of ietssnah001 schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 14:03:
[...]
Heb je je toestel unlocked?
Zo ja dan is dit de reden waarom het niet lukt.
Met locked bootloader wil het overigens ook niet altijd lukken, de nukken van Xiaomi zullen we maar zeggen.
De vrij snel uitgebrachte update van de 14 Ultra EEA naar OS 3.0.2.0 (kort na het uitbrengen van OS 3.0.1.0) had volgens Xiaomi de volgende redenen:
Optimization: System stability
Fix: Errors occurred in some cases
Optimization: System stability
Fix: Errors occurred in some cases
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS3.0.2.0.WNAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd en kon de telefoon nu succesvol aanmelden bij DigIDmr-schultzz schreef op maandag 15 december 2025 @ 19:06:
[...]
In relatie tot DigID activatie issues ...
Ik kreeg zojuist bevestigd dat DigID al sinds begin oktober met activatie-problemen kampt....en geen mogelijke datum kan geven voor een fix...
Zo dat heeft lang geduurd, maar gelukkig heb je de update 👌gupfishy schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 17:12:
[Afbeelding]
Xiaomi 14t pro eindelijk een update
Yep. Weinig verschil wat ik al wist. Maar als ik kijk naar het menu etc net wat beter. Net als de taakbalk bovenin. Geen island nog gezien maar tot nu toe prima
:strip_exif()/f/image/DtxjGnMFtOLOyHFHwHjcakHL.jpg?f=fotoalbum_large)