Vanavond weer terug geweest, andere medewerker maar die kwam nu ook verder maar hij durfde het toch niet helemaal aan zonder de klantenservice van Essent even te bellen en die was vanavond natuurlijk dicht.louzy82 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 19:08:
[...]
[...]
Zojuist belt de MM medewerker mij op dat hij ondertussen uitgevonden heeft hoe hij dit op locatie toch kan doen voor me. Nog even concreet gevraagd over alleen stroom opzeggen en opnieuw afsluiten (en dus niet gas opzeggen)
Dus ik rijd morgen weer terug naar MM!
Het probleem was dat als hij mijn stroom opzegt hij dacht dat ie me niet als nieuwe klant aan kon melden omdat ik al een bestaande klant ben door het nog lopende gas contract.
Hij belt morgen met Essent klant service en dan met mij om het, indien toch mogelijk, telefonisch af te handelen.
Mocht dat morgen alsnog niet doorgaan.
Wat is dan mijn alternatief?
Voor stroom overstappen naar Greenchoice welkom terug voor 2 jaar. Is die telefonisch nog af te sluiten?
Mijn ritje naar MM was niet helemaal voor niets want ik heb wel voor mijn ouders en schoonouders het stroom contract af kunnen sluiten voor 3 jaar bij Essent
Louzy#2475