• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
ArnoldSmit schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:06:
[...]

Komt bij kpn ook voor, dat je verkeerd gepatcht bent.
Ervarings deskundige, gelukkig was het zo opgelost.
Patch kast staat letterlijk naast mijn huis :)
Okey met XGS-PON of AON, je was dus online en na een patch actie offline?

• ArnoldSmit
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:46
stormfly schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:44:
[...]

Okey met XGS-PON of AON, je was dus online en na een patch actie offline?
XGS-pon ik was overgestapt van TriNED/ODF.
En mijn aansluiting kwam niet online tijdens mijn overstap, er was wel signaal op.
Maar zoals ik het begreep deelde ik met meerdere een lijn, en was ik op de verkeerde XGS-PON lijn gezet waar mijn ONT niet op geregistreerd was.

Toch wel een luxe twee glasvezel aansluitingen

[ Voor 7% gewijzigd door ArnoldSmit op 07-11-2025 14:35 ]

• jwiseguy
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 22:12
Blijkbaar woon ik in een postcode gebied met weinig KPN klanten aangezien ik vanmiddag rond de klok van 15:00 uur dit bericht kreeg. Gelukkig was het ook snel opgelost (thanks KPN) maar het geeft je wel altijd een hoop gedoe. Helemaal als je eerst op het verkeerde been wordt gezet doordat de KPN ONT in eerste instantie geen error gaf. Na wat checks door mad-dog (thanks) kwamen we wel tot deze conclusie dat het probleem buitenshuis moest zijn.

Voor nu laat ik even de ONT van KPN erop zitten zodat we vanavond weer normaal tv kunnen kijken zonder hotspot :)

Beste klant, door een kapotte netwerkkabel in postcodegebied XXXX kan je misschien niet of minder goed internetten, tv-kijken of bellen. Sorry hiervoor! Onze monteurs zijn de kabel aan het repareren. We houden je op de hoogte. Groet, KPN

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24
ArnoldSmit schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:06:
[...]

Komt bij kpn ook voor, dat je verkeerd gepatcht bent.
Ervarings deskundige, gelukkig was het zo opgelost.
Patch kast staat letterlijk naast mijn huis :)
En ook bij Delta in mijn geval bij mijn vorige huis. Zaklamp van de monteur erop in mijn huis en in de centrale kon hij zien welke verkeerd zat :) (slechte documentatie van de centrale)

• stpain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:06
Wat is iullie ervaring met de levertijd van schenk?heb daar vorige week een fs ont besteld maar heb tot op heden nog niks ontvangen.

heb donderdag via de chat van schenk gevraagd voor verwachte levertijd maar ook daar helaas geen reactie
stpain schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:24:
Wat is iullie ervaring met de levertijd van schenk?heb daar vorige week een fs ont besteld maar heb tot op heden nog niks ontvangen.

heb donderdag via de chat van schenk gevraagd voor verwachte levertijd maar ook daar helaas geen reactie
Dat is bijzonder. Hij levert uit voorraad altijd heel snel en is ook hier heel actief. Wellicht op vakantie of anderszins. Stuur hem even een PB: @wbschenk .

[ Voor 7% gewijzigd door ernstoud op 10-11-2025 13:28 ]

RIPE Atlas probe: 1005104

• wbschenk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:49

wbschenk

www.schenkict.nl

Topicstarter

Sorry wat verstoringen gehad. Ik ga het gelijk even nakijken!

• stpain
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:06
wbschenk schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:58:
[...]

Sorry wat verstoringen gehad. Ik ga het gelijk even nakijken!
Dat ken gebeuren, bedankt voor de reactie!

• ArnoldSmit
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:46

Mijn ervaring is binnen drie dagen.
Anders even aan de bel trekken, misschien is er wat mis gegaan ;)
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste