De Tweede Kamerverkiezingen 2023: Actualiteiten en info Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 86.258 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 23:04
Glenfiddich schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:26:
[...]

Klinkt misschien heel onschuldig en "grappig", maar ik vind het een ernstige zaak.

Ik kan wel raden uit welke hoek dit waarschijnlijk komt. Namelijk dezelfde club die vervolgens straks gaan klagen dat er grootschalige Fraude is gepleegd omdat zij (in hun ogen) onwaarschijnlijk weinig stemmen hebben gekregen.
Zulke "grappen" zie je wel vaker, en uit elke "hoek" ;)

https://www.metronieuws.n...3/stemmen-advies-twitter/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:35

St@m

@ Your Service

Stoney3K schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:28:
[...]

Zeg maar gerust, crimineel en ondermijnend voor de democratie.
:D als je hier intrapt.. tja.. het is dat je mag stemmen omdat je volwassen bent.. maar als je dit niet snapt.. snap je dan wel waarop je überhaupt stemt :?

Overigens gaat dit grapje al weken rond..

Edit: en ongeacht uit welke hoek dit komt.

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 22-11-2023 17:30 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:56
St@m schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:29:
[...]

:D als je hier intrapt.. tja.. het is dat je mag stemmen omdat je volwassen bent.. maar als je dit niet snapt.. snap je dan wel waarop je überhaupt stemt :?

Overigens gaat dit grapje al weken rond..

Edit: en ongeacht uit welke hoek dit komt.
Mijn gedachte ook... als je hier in trapt ben je ook niet capabel genoeg om te stemmen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:44
Stoney3K schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:19:
[...]

Het ouderwetse ziekenfonds was toch niet anders?

Verschil met toeslagen is dat het niet per individu beoordeeld en uitgekeerd hoeft te worden: Je hoeft het als individu om te beginnen al niet te betalen.
En toeslagen leiden tot fouten hebben we kunnen leren, zowel bij overheid als burger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:24
Sissors schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:41:Als hey is dat je niet afhankelijk van toeslagen moet zijn, dan wordt het al snel zo'n broekzak vestzak dingetje. Als we morgen alle zorgtoeslagen afschaffen, we maken de uitkeringen hoger met de zorgtoeslag, net als de belasting zo verlagen dat iedereen op exact hetzelfde netto bedrag uitkomt als nu. Dan kan je zeggen dat minder mensen afhankelijk zijn van toeslagen! Maar er is niks veranderd. Nog leuker natuurlijk de kinderopvangtoeslag, gezien de primaire die profiteren van die gratis maken, niet degene zijn die volledige toeslag ontvangen momenteel.
Ik heb hier niet direct een antwoord op. Deel van de reden dat er toeslagen bestaan is dat persoonlijke situaties verschillen. Niet iedereen heeft kinderen. Niet iedereen heeft een huurwoning. Niet iedereen heeft wel en partner. En ja, er zijn heel zeker ander schuiven die kunnen leiden tot bestaanszekerheid. Met de aantekening dat daar wel een ondergrens in inkomen in bestaat.

Een en ander staat natuurlijk niet geheel los van de relatie die bestaat tussen werkgever en werknemer in de context van de Nederlandse maatschappij. En, daarbij hoort niet alleen dat er wat mij betreft geen sprake van uitbuiting zou mogen zijn, maar ook een wettelijke norm kan - en moet - bestaan voor de ondergrens van dat begrip. De politieke vraag die daaraan ten grondslag ligt - de hoogte van het minimumloon - zal daarop gebaseerd moeten zijn, en steeds opnieuw moeten worden gewogen.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sissors schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:41:
[...]
Maar eerder door een ander werd gezegd dat je zorgkosten zelf moet kunnen betalen. Dat is dus de eerste €8000 van je salaris.
Dat was in een discussie met onder andere mij maar dat is niet zo gezegd. Jij haalt er namelijk alle kosten bij die iemand maakt, ook de kosten die hij of zij niet gedeclareerd krijgt. Uiteindelijk is de premie bepalend voor wat iemand met zijn inkomen kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Cid Highwind schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:37:
[...]
Tevens zorgt het er voor, dat als je niet reeds het geluk in de schoot geworpen hebt gekregen, het met hard werken ook een stuk lastiger is je eigen kinderen in diezelfde positie te stellen.
Bedoel je als ze nog thuis wonen of later? Want het idee is volgens mij dat volwassen kinderen juist minder afhankelijk zijn van wat hun ouders hebben, in positieve en negatieve zin.

Natuurlijk wil je als ouder je kind zo goed mogelijk op weg helpen maar ik zag van dichtbij het (financiële) verschil tussen mijn ouders en die van mijn partner. Waar die van mij financieel konden bijdragen aan ons huis konden die van haar dat niet (gelukkig heeft ze wel een handige familie dus dat compenseert genoeg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:44:
[...]

Dat was in een discussie met onder andere mij maar dat is niet zo gezegd. Jij haalt er namelijk alle kosten bij die iemand maakt, ook de kosten die hij of zij niet gedeclareerd krijgt. Uiteindelijk is de premie bepalend voor wat iemand met zijn inkomen kan
Nee niet alle kosten die die persoon maakt, gewoon alle kosten solidair verspreidt over de gehele bevolking.

Waarbij mijn achterliggende punt dus is: Stellen dat mensen te weinig betaald krijgen als ze zorgtoeslag nodig hebben, omdat ze anders dus zelf niet voor hun zorg kunnen betalen, imo krom is omdat het slechts een klein gedeelte van de totale zorgkosten zijn. En ook dus, dat als morgen de zorgverzekeringen allemaal via de overheid gaat, en die streept meteen de toeslagen weg tegen hoeveel er betaald moet worden, dan levert het die mensen die nu een toeslag nodig hebben precies €0 op. En natuurlijk, je hebt mogelijk voordelen met minder rondschuiven, minder kans dat iemand het voor andere dingen gebruikt dan zorg, etc. Maar levert het nou echt een fundamenteel verschil op? Imo nee. Maar dan kan je wel zeggen dat ze nu genoeg verdienen om de zorg te betalen (dus dat ze ipv €150 ontvangen en €150 betalen, ze €0 betalen en €0 ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Sissors
Het gaat er mij om dat iedereen altijd zit te katten op de toeslagen maar dat dat dus een bewuste keuze is als gevolg van ons zorgstelsel. Als je het anders inricht heb je ze niet. Dat gaat niet de toenemende kosten door vergrijzing en vergrote medische mogelijkheden teniet doen maar het lijkt me een hoop minder gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:38:
@Sissors
Het gaat er mij om dat iedereen altijd zit te katten op de toeslagen maar dat dat dus een bewuste keuze is als gevolg van ons zorgstelsel. Als je het anders inricht heb je ze niet. Dat gaat niet de toenemende kosten door vergrijzing en vergrote medische mogelijkheden teniet doen maar het lijkt me een hoop minder gezeik
Ik heb geen problemen met toeslagen, dus dat scheelt :P . En zeker zonder kinderopvangtoeslag, gaat er vooral meer geld naar de welgesteldere.

Waar ik problemen mee heb zijn de gemeentelijke regelingen. De landelijke regelingen kan je in één tooltje van de belastingdienst in één keer allemaal krijgen. Maar binnen gemeentes wordt het een complete wirwar aan allerlei verschillende regelingen met allerlei verschillende limieten afhankelijk van de gemeente. Waardoor je ook nog meer ermee zit dat je iets meer gaat verdienen, en ineens moet je wel gemeentelijke belastingen gaan betalen. Maar ook denk ik wel dat iedereen weet van huursubsidie en zorgtoeslag, ik denk dat meer niet op de hoogte zijn van de gemeentelijke regelingen.

Eg bijzondere bijstand eens bekeken van mijn gemeente: Harde limiet van 115% minimumloon. Wat vergoeden ze? Geen flauw idee. Stuur het formulier op en duimen maar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53

ZieMaar!

Moderator General Chat
Harribo schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:25:
[...]

Maar ze maken wél winsten.
Volgens mij kun je aardig ver komen met creatief boekhouden. Ik heb van "we hebben geen winstoogmerk" niet meteen een hoge pet op. Anders konden ze bijvoorbeeld toch net zo goed massaal gaan fuseren ipv voor ieder voor zich zieltjes te winnen?
Mijn indruk hoor.

Benieuwd wat vanavond de resultaten zijn.
Ze maken, op de basisverzekering, bijna geen winst. De winst wordt gebruikt om grote premiestijgingen te dempen en om tegenvallers op te vangen (zoals tijdens Corona). Je kan echt veel zeggen, ,aar dat ze gefocust zijn op winst obv de basisverzekering óf dat er veel aan de strijkstok blijft hangen is niet waar (en heel makkelijk uit de jaarverslagen te halen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:46
D-e-n schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:51:
[...]

Bedoel je als ze nog thuis wonen of later? Want het idee is volgens mij dat volwassen kinderen juist minder afhankelijk zijn van wat hun ouders hebben, in positieve en negatieve zin.

Natuurlijk wil je als ouder je kind zo goed mogelijk op weg helpen maar ik zag van dichtbij het (financiële) verschil tussen mijn ouders en die van mijn partner. Waar die van mij financieel konden bijdragen aan ons huis konden die van haar dat niet (gelukkig heeft ze wel een handige familie dus dat compenseert genoeg ;) )
Ik bedoel aan te geven dat het een effect is wat sneeuwbalt over de generaties heen.

Dat jouw ouders bij konden dragen, draagt er aan bij dat jullie in de toekomst waarschijnlijk hetzelfde kunnen doen, mochten er kleine D-e-n-etjes in het verschiet liggen :)

Hoe anders had het geweest zouden jullie geen sociale huurwoning hebben gehad (want net boven de grens, of wachttijden)?

Het is een behoorlijk probleem te noemen dat er voor huidige starters zonder jubelton of erfenis dus nauwelijks tussen te komen is. Sparen heeft de afgelopen 10 jaar enkel wat uitgemaakt indien je 10 jaar langer bij je ouders hebt gewoond. Zat je in de private huur, is er zoals gezegd weinig van overgebleven, kan ik uit eigen ervaring zeggen, en wat er overgebleven is is nog evenveel waard als 10 jaar terug, zelfs wanneer het is verdubbeld. Relatief gezien niks opgeschoten en de eventuele hypotheek is navenant meegestegen.

Nu heb ik zelf de zorgen niet van iets door te willen geven aan een hypothetisch nageslacht, dus kan ik er prettig op los huren. Maar dat je je kinderen dus geen spaarpotje mee moet geven, maar bij voorkeur een ton of twee zodat ze überhaupt het huis uit kunnen, is geen prettig vooruitzicht voor actuele ouders. Daar is actie nodig.

Zeker wanneer een ander probleem op de markt ook nog altijd niet is opgelost: Het niet aansluiten van aanbod op vraag in kwalitatieve zin. Waar men in de jaren '80 trouwde en gezamenlijk ging kijken voor een eensgezinswoning, is dat tegenwoordig niet per sé de norm meer. Maar het is alom bekend dat daarop absoluut niet wordt ingespeeld, omdat de marges bij luxehuizen toch echt hoger liggen. Afgezien van D66's "flexwoningen", is dat onderwerp ook niet echt aan bod gekomen. Helaas.

Ik hoop dat er gestemd wordt op partijen die hier progressiever in staan zij die het aan "de markt" over willen laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:56
ZieMaar! schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:52:
[...]

Ze maken, op de basisverzekering, bijna geen winst. De winst wordt gebruikt om grote premiestijgingen te dempen en om tegenvallers op te vangen (zoals tijdens Corona). Je kan echt veel zeggen, ,aar dat ze gefocust zijn op winst obv de basisverzekering óf dat er veel aan de strijkstok blijft hangen is niet waar (en heel makkelijk uit de jaarverslagen te halen).
Maar de algemeen directeur van VGZ krijgt natuurlijk wel 'marktconform' salaris uitbetaald want anders dan solliciteert er niemand meer op die functie.

En hoe zit het met het dividend van de aandeelhouders? Het rendement op de aandelen zelf? Dat ze op papier nul nettowinst maken wil niet zeggen dat er niet op wordt verdiend.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Stoney3K schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:58:
[...]

Maar de algemeen directeur van VGZ krijgt natuurlijk wel 'marktconform' salaris uitbetaald want anders dan solliciteert er niemand meer op die functie.

En hoe zit het met het dividend van de aandeelhouders? Het rendement op de aandelen zelf? Dat ze op papier nul nettowinst maken wil niet zeggen dat er niet op wordt verdiend.
Dat salaris zit gewoon in de uitvoeringskosten. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld https://www.zilverenkruis...0c99f46d0a1746b3c2ab63c7a

Per klant een mooie 10 euro schade afhandelingkosten, 10 euro acquisitie en reclame, en 59 euro bedrijfskosten. En om dat in perspectief te plaatsen, er komt per verzekerde € 3377,- binnen en er gaat per verzekerde € 3386,- naar de zorg. Dat zorgt voor verlies, wat normaal gedempt wordt door beleggingsresultaat maar dat viel in 2022 tegen. Dankzij de winsten van eerdere jaren hoeft de premie minder hard te stijgen.

Van de € 3377,- premie gaat er dus zo’n 2,5% naar de zorgverzekeraar en meer dan 100% naar de zorg. Besef je ook dat je zo €5 per polis moet reserveren voor oninbare premies e.d…

Als je een bedrijf runt met zo’n volume en zulke verhoudingen en cijfers, dan is het niet heel gepast om af te geven op het salaris van de directeur, wat overigens keurig gemaximeerd is op 314k. Dat is ver onder marktconform.

-edit https://www.zilverenkruis...zo-is-de-premie-opgebouwd is in die zin eigenlijk een mooiere samenvatting :+

[ Voor 4% gewijzigd door ZieMaar! op 22-11-2023 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:26
Stoney3K schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:58:
[...]

offtopic:
Als je het toch over VGZ hebt, welke aandeelhouders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sissors schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:44:
[...]

Waar ik problemen mee heb zijn de gemeentelijke regelingen. De landelijke regelingen kan je in één tooltje van de belastingdienst in één keer allemaal krijgen.
Is dat zo? Ik heb verder geen andere toeslagen, maar de kinderopvangtoeslag heeft een eigen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
eric.1 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:37:
[...]

offtopic:
Als je het toch over VGZ hebt, welke aandeelhouders?
Volgens mij hebben de grote 4 allemaal geen aandeelhouders zoals in de klassieke zin van het woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topic met zeer veel regels zie ik. Ik heb mijn stem uit kunnen brengen en mijn vrouw ook. Nu vanavond de exit-polls in de gaten houden en kijken hoe Nederland heeft gestemd. Altijd zeer bijzonder te zien hoe Nederland kleurt op basis van de provincie vs de steden en bijvoorbeeld schiereilanden.
Voor de uitslagen ga ik de NOS + GeenStijl volgen denk ik, gezien die ook een liveshow maken. Dan heb ik een beetje van alles wat. Ondanks dat het morgenmiddag pas een stuk duidelijker is. Het blijft een feest voor de democratie!

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
MikeyMan schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:47:
[...]

Is dat zo? Ik heb verder geen andere toeslagen, maar de kinderopvangtoeslag heeft een eigen app.
Misschien niet krijgen inderdaad, maar wel controleren waar je recht op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMH
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:29

NMH

Moderator General Chat
Topicstarter
Modbreak:Voor de discussie over zaken als toeslagen en minimumloon hebben we een prachtig thematopic: Verkiezingsthema: bestaanszekerheid en armoede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:35
[...]

Volgens mij kun je aardig ver komen met creatief boekhouden. Ik heb van "we hebben geen winstoogmerk" niet meteen een hoge pet op. Anders konden ze bijvoorbeeld toch net zo goed massaal gaan fuseren ipv voor ieder voor zich zieltjes te winnen?
Mijn indruk hoor.

Benieuwd wat vanavond de resultaten zijn.
Was vandaag nog in het nieuws dat KPMG verwacht dat zorgverzekeraars op termijn gaan fuseren omdat ze weinig tot niets verdienen aan de basisverzekering: https://www.accountant.nl...-tussen-zorgverzekeraars/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

eric.1 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:55:
[...]

Met welk doel? Zorgverzekeraars hebben geen winstoogmerk he. Een overschot aan inkomsten gaat gewoon naar de zorg of verzekerden.
Dat is niet waar. Bijvoorbeeld de grootste, Achmea, heeft wel degelijk een winstoogmerk. Weliswaar is Achmea voor een groot deel eigendom van een stichting (dus zonder winstoogmerk) maar die stichting verwacht gewoon dat Achmea winstgevend is. Dat het geld naar de spaarpot van de stichting gaat, en niet in de zakken van buitenlandse aandeelhouders verdwijnt, doet daar niets aan af.

En niemand houdt een bedrijf tegen om zelf een zorgverzekering met winstoogmerk in de Nederlandse markt te zetten. Het is alleen geen aantrekkelijke markt voor een bedrijf omdat de regie over die markt volledig bij de overheid ligt.
[...]

Ze zijn toch ook massaal gefuseerd? https://www.zorgwijzer.nl/faq/welke-zorgverzekeraars-zijn-er

Veel massaler kan ook niet zonder dat een mededingingsautoriteit (Wikipedia: Autoriteit Consument & Markt) ingrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:59
Bijzonder dat de opkomst zo laag is. Ik had eigenlijk wel een hoge opkomst verwacht gezien de belangen na 13 jaar Rutte en mogelijke verschuivingen.

[ Voor 10% gewijzigd door renegrunn op 22-11-2023 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:26
downtime schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:41:
[...]

Dat is niet waar. Bijvoorbeeld de grootste, Achmea, heeft wel degelijk een winstoogmerk. Weliswaar is Achmea voor een groot deel eigendom van een stichting (dus zonder winstoogmerk) maar die stichting verwacht gewoon dat Achmea winstgevend is. Dat het geld naar de spaarpot van de stichting gaat, en niet in de zakken van buitenlandse aandeelhouders verdwijnt, doet daar niets aan af.
Sjah, en waar wordt die spaarpot voor gebruikt?...
En niemand houdt een bedrijf tegen om zelf een zorgverzekering met winstoogmerk in de Nederlandse markt te zetten. Het is alleen geen aantrekkelijke markt voor een bedrijf omdat de regie over die markt volledig bij de overheid ligt.
Behalve dan dat de eventuele winst gemaakt met de basisverzekering niet uitgekeerd mag worden. Zo vrij is het niet..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Voor de exitpolls gaat de quick reply uit om het reactievolume wat beperkt te houden en de leesbaarheid te waarborgen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

renegrunn schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:48:
Bijzonder dat de opkomst zo laag is. Ik had eigenlijk wel een hoge opkomst verwacht gezien de belangen na 13 jaar Rutte en mogelijke verschuivingen.
De opkomst is toch nog niet bekend? :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:58

Fiber

Beaches are for storming.

DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:51:
[modbreak] Voor de exitpolls gaat de quick reply uit om het reactievolume wat beperkt te houden en de leesbaarheid te waarborgen. :)[/]
Wellicht beter helemaal dicht gooien en alle andere serieuze topics ook en vanavond alleen de De Tweede Kamerverkiezingen kroeg open houden... :9B :9B :9B

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:59
souljah1h schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:55:
[...]

De opkomst is toch nog niet bekend? :>
Euh... er wordt de hele dag al gemeten wat de opkomst is. Om 8 uur vanavond waren 66% van de kiesgerechtigden komen stemmen, i.t.t. 73% in 2017 op datzelfde tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fiber schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:57:
[...]

Wellicht beter helemaal dicht gooien en alle andere serieuze topics ook en vanavond alleen de De Tweede Kamerverkiezingen kroeg open houden... :9B :9B :9B
Ja dat is misschien beter omdat je anders twee discussies naast elkaar krijgt.

Deze dus even dicht, gaat straks weer open. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Topicstarter

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hier gelden de volgende regels:
• Geen aannames zonder onderbouwing: onderbouw met betrouwbare bronnen.
• Geen generalisaties over groepen zonder onderbouwing. Wees zo specifiek als mogelijk is.
• Geen naamverbasteringen, schrijf namen van mensen voluit, dan wel de achternaam
• Geen oordelende kwalificaties toevoegen bij benoeming van personen of partijen
• Geen nutteloze posts, denk even na of je post echt iets toevoegt
• Geen memes, dit is een discussie topic.
• Geen speculaties zonder fatsoenlijke onderbouwing en bronvermelding
• Geen complottheorieën
• Geen discussie over iq, natuurlijke selectie, overbevolking of van soortgelijke strekking
• Geen flames over of bashen op politieke voorkeur
• Speel de bal, niet de persoon