[PC] Visual Pinball

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:58
@MikeDASpike Geen problemen hier. Ik gebruik de 1.2.3f versie van retro27 met de tmnt_104.zip rom. 2 potjes gespeeld en die kwamen gewoon door op pinemhi.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• MikeDASpike
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:22
PatrickC schreef op donderdag 9 april 2026 @ 12:32:
@MikeDASpike Geen problemen hier. Ik gebruik de 1.2.3f versie van retro27 met de tmnt_104.zip rom. 2 potjes gespeeld en die kwamen gewoon door op pinemhi.
Ik gebruikte ook de retro27 versie. Volgens de log werd het gestuurd, maar niets. Mischien een dipje in het netwerk.
Is er trouwens een foutafha deling in de code als de https call mislukt?

Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:58
Verschrikkelijke kast trouwens die TMNT… wat een takkeherrie. Maar ja… dat vind ik van de meeste Data East kasten… :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:34
Heb dat ook gehad met een kast, score zou wel geupload moeten geweest zijn. Maar kwam gewoon niet op de website, bij mij kwam het door dat ik manueel de score door stuurde.

Nu doe ik quit to editor en sluit ik heel vpx af, sinds dien nooit problemen meer mee gehad.

Ik zou als de timer nog aan het lopen is van de 5 min, eens wachten tot hij automatisch alles afsluit. Dan eens kijken dat de scores geupload worden.

[ Voor 22% gewijzigd door KBE91 op 09-04-2026 14:11 ]

• MikeDASpike
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:22
KBE91 schreef op donderdag 9 april 2026 @ 14:10:
Heb dat ook gehad met een kast, score zou wel geupload moeten geweest zijn. Maar kwam gewoon niet op de website, bij mij kwam het door dat ik manueel de score door stuurde.

Nu doe ik quit to editor en sluit ik heel vpx af, sinds dien nooit problemen meer mee gehad.

Ik zou als de timer nog aan het lopen is van de 5 min, eens wachten tot hij automatisch alles afsluit. Dan eens kijken dat de scores geupload worden.
Ik was 5 minuten aan het spelen en hij sloot af.
Volgens de log was de score geupload, maar was niet het geval.

@PatrickC bij dit soort kasten zet ik met pinvol mijn vpinmame geluid zachter, zodat de kast geluiden wat harde zijn.
Zowieso kan ik al niet zo harde geluiden meer verdragen.

Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste