ThijsWTF schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 14:29:
Cool. Ik vermaak me goed met de challenges van PINemHi. Op Attack From Mars 6.9 miljard gehaald
Krijg ik iets van feedback dat de 5 minuten timer is gestart? Ik heb de key ingedrukt maar weet niet of ie daadwerkelijk actief is geweest..
@
ThijsWTF Ja , je krijgt een zinnetje te horen...mag je ook zelf nationaliteit van kiezen.
Je moet wel de waarschuwingen aan hebben gezet in pinemhi.ini
[sounds]
; *** 5minute_mode_status will tell you when you turn 5minute mode on or off if set to 1 ***
5minute_mode_status=1
; *** at the start of a game this will warn you that you are about to play in 5-minute mode if set to 1 ***
5minute_mode_gamewarning=1
; *** Choose which voice you want to use ***
; *** 1 - female (american english) ***
; *** 2 - male (american english) ***
; *** 3 - frau (deutsch) ***
; *** 4 - man (deutsch) ***
; *** 5 - femme (francais) ***
; *** 6 - homme (francais) ***
; *** 7 - vrouw (nederlands) ***
; *** 8 - man (nederlands) ***
; *** 9 - mujer (español) ***
; *** 10 - hombre (español) ***
voice=1
Je kan alleen 5 minute mode starten als je geen spel speelt, dus in pinup popper of pinballx bij het selecteren van een spel zit.
Je zet 5 minute mode aan en dan blijft t aan tot je het weer uitzet..dus alle tafels die je ertussen start zijn in 5 minute mode
Als je het spel start beginnen de 5 minuten pas te tellen
Wel een dingetje waar iemand anders tegen aanliep...die liet pinemhi_rom_monitor starten als er een spel werd gestart (dus bij startscript emulator), hierdoor loop je de functies mis die je buiten het spel moet starten , bijvoorbeeld 5 minute mode of (kiddie) challenge starten
Het beste is pinemhi_rom_monitor te starten wanneer je je cab opstart of dat je m start als je je frontend opstart zodat ie altijd draait als je aan het spelen bent
Ik zie dat je de challenge hebt gestart dus bovenstaande zal niet het geval zijn
Jammer van die net geen 7 miljard

(ik weet ook niet of het dan binnen de tijdslimiet was , ook niet geheel onbelangrijk

)
Leuk om te horen dat je je vermaakt met de challenges
[
Voor 9% gewijzigd door
Dna Disturber op 14-02-2026 18:35
]