Dat is kenmerkend voor VLM-tafels. De afbeeldingen worden gerenderd en opgeslagen met een donker type, zodat de lichten extra opvallen. Persoonlijk speel ik vrijwel altijd met de zonwerende gordijnen gesloten, maar dat lost jouw probleem helaas niet op. Je zou Robbie eens kunnen vragen of hij zou kunnen proberen een Blender bake uit te voeren met veel omgevingslicht, zodat het meer bij daglicht lijkt.Sparcky schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 13:05:
[quote]MikeDASpike schreef op zondag 22 maart 2026 @ 06:40:
Een fantastische tafel van Robbie die ik eerder nog niet mocht delen, maar nu officieel is uitgebracht. Met nFozzy physics en fleep sounds, en volledig gemaakt in Blender, dus een echte VLM-tafel. Echt prachtig.
VPU Link
[Afbeelding]
Hurricane
Inderdaad een zeer mooie tafel, maar voor mij te donker op mijn cabinet. (is niet de enige hoor.)
Ik heb de light settings aangepast maar ik krijg het niet realistisch als je in een daglicht verlichte omgeving speelt.
(Ik zou op een makelijk vpx scriptje moeten maken dat op "2 meter hoogte" licht toevoegt, zodat ik een egaal verlicht playfield heb.)
Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build
/f/image/NXxeQbVpNtitLpaTtltd6V3F.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/yTdmIHRk5QEdzsB83QIWD7Tg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jetOcH1dhEQVc2RK5WKXK5cJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5nwkUBuRjM2yEN9qtzIHHelq.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nuggL8kcPgUrezwzd9mkrE7e.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YFqGjM1sDbWZTTRRtaBWQ1NY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sb2kpxdkKOubfBDxInKmkfo1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pMZUORbYpCjsy71IDlovmHcv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2kahSPn0JNLoUtkGM9bcvi9n.png?f=fotoalbum_large)