Normaal zou ik zeggen , schakel degene in vpin-studio uit en laat m starten zodra je je frontend pinup of pinballx gaat gebruiken (dus niet als startoptie bij games maar startoptie bij frontend echt).GeleFles schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 09:31:
Omdat ik ook pinemhi eens wilde proberen, heb ik die via vpin-studio ingeschakeld, echter start deze mee met vpin-studio server, wat ervoor zorgt dat de hotkeys ook activeren als mijn pc aan staat.
Aangezien ik mijn pc voor meer dingen gebruik dan pinball, ben ik op zoek naar een manier om pinemhi automatisch te laten draaien als ik ga flipperen, maar niet constant op de achtergrond actief wil hebben.
Dan kun je flipperen met scores submitten en als je je frontend afsluit om andere dingen te doen stopt ook de pinemhi_rom_monitor en dan zijn alle keys beschikbaar....maar ja je maakt niet echt gebruik van een frontend...alhoewel vpin-studio er ook wel eentje is natuurlijk... dan zou ik pinemhi_rom_monitor handmatig stoppen en starten via vpin-studio...weet even niet hoe je dat automatisch het best zou kunnen regelen...
haha iedereen vindt het heerlijk om alles mooi in een frontend te hebben...ahum nou ja bijna iedereen