[PC] Visual Pinball

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Dna Disturber
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19:39
GeleFles schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 09:31:
Omdat ik ook pinemhi eens wilde proberen, heb ik die via vpin-studio ingeschakeld, echter start deze mee met vpin-studio server, wat ervoor zorgt dat de hotkeys ook activeren als mijn pc aan staat.
Aangezien ik mijn pc voor meer dingen gebruik dan pinball, ben ik op zoek naar een manier om pinemhi automatisch te laten draaien als ik ga flipperen, maar niet constant op de achtergrond actief wil hebben.
Normaal zou ik zeggen , schakel degene in vpin-studio uit en laat m starten zodra je je frontend pinup of pinballx gaat gebruiken (dus niet als startoptie bij games maar startoptie bij frontend echt).
Dan kun je flipperen met scores submitten en als je je frontend afsluit om andere dingen te doen stopt ook de pinemhi_rom_monitor en dan zijn alle keys beschikbaar....maar ja je maakt niet echt gebruik van een frontend...alhoewel vpin-studio er ook wel eentje is natuurlijk... dan zou ik pinemhi_rom_monitor handmatig stoppen en starten via vpin-studio...weet even niet hoe je dat automatisch het best zou kunnen regelen...
haha iedereen vindt het heerlijk om alles mooi in een frontend te hebben...ahum nou ja bijna iedereen ;)

• Dna Disturber
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19:39
JB1980 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 17:08:
Wat is precies de verandering met de romless games, zoals The Matrix??
Moet je de code anders invoeren? Of gewoon nog die je vind op de site?

[...]
gewoon de codes toevoegen van de site dan zou die t moeten doen
Er is een wijziging doorgevoerd van 3.6.6 naar 3.6.7 van de codes voor rom-less.
Dit om het probleem met de pupplayer die bleef lopen te fixen.
Maar alle codes die er nu op de website staan werken vanaf versie 3.6.7
De games die zijn toegevoegd in versie 3.6.8 werken natuurlijk alleen wel vanaf die versie.
Het is niet zo dat als je nu de code invoegt bij the matrix en je draait nog op 3.6.7 dat het dan werkt
Dus voor de matrix moet je ook echt overgaan op pinemhi versie 3.6.8

• JB1980
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:15
Ok...ik had EERST The Matrix moeten toevoegen...
Top potje! 409.320.012

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Dna Disturber schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 17:13:
[...]

Normaal zou ik zeggen , schakel degene in vpin-studio uit en laat m starten zodra je je frontend pinup of pinballx gaat gebruiken (dus niet als startoptie bij games maar startoptie bij frontend echt).
Dan kun je flipperen met scores submitten en als je je frontend afsluit om andere dingen te doen stopt ook de pinemhi_rom_monitor en dan zijn alle keys beschikbaar....maar ja je maakt niet echt gebruik van een frontend...alhoewel vpin-studio er ook wel eentje is natuurlijk... dan zou ik pinemhi_rom_monitor handmatig stoppen en starten via vpin-studio...weet even niet hoe je dat automatisch het best zou kunnen regelen...
haha iedereen vindt het heerlijk om alles mooi in een frontend te hebben...ahum nou ja bijna iedereen ;)
Haha, op de full-size cab die ik op werk heb staan draai ik netjes pinup popper en is alles voorzien van een backglass en playfield video. Thuis merk ik dat ik vaak even een tafel probeer om te kijken of ik het leuk vind, dus dan wil ik niet de moeite nemen om alles netjes in de frontend te zetten. PinballX kende ik nog niet, dus die zal ik eens proberen!
Bedankt voor de tips mbt pinemhi!

• MikeDASpike
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:12
@PatrickC Gefeliciteerd met de eerste plek van de 5 minuten challenge!

Mijn pinball cabinet : My Virtual Pinball Cabinet build

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:32
Heb even die matrix gespeeld, maar ik doe precies iets fout bij het kiezen.
Hoe accepteer je die floppy disk achtige dingen ?

Voor de rest wel leuke tafel, maar serieus zwaar voor mij in VR.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
KBE91 schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:23:
Heb even die matrix gespeeld, maar ik doe precies iets fout bij het kiezen.
Hoe accepteer je die floppy disk achtige dingen ?

Voor de rest wel leuke tafel, maar serieus zwaar voor mij in VR.
Wellicht heb je hier wat aan?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:32
Was de magnasave button dat ik moest gebruiken, meeste van de kasten hoef ik die niet te gebruiken.
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste