Ajax: Bestuurlijke chaos en sportieve crisis

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:47:
Dit zat er ergens wel aan te komen, maar prettig als dit zonder rel kan. De zoektocht naar een AD loop, dat horen we wel wanneer er echt nieuws is.
Ik zit meer in over de RvC die nog stééds blijft zitten en zich ermee bemoeit. Van Praag stond ook alweer vooraan om zijn mening te geven en gaf aan Lenderink gevraagd te hebben te blijven.
Wat je ook van de personen en keuzes mocht vinden, het feit dat ze zo lang over hun graf proberen te blijven regeren is niet gezond.
Maar de RvC heeft ook gewoon een rol in het benoemen van bestuurders in een organsitie en derhalve is het ook niet heel raar dat de RvC een mening heeft én zicht er mee bemoeit.
Al kan dat ook afgedekt zijn met statuten dat het proces anders loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Napo schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:13:
[...]

Maar de RvC heeft ook gewoon een rol in het benoemen van bestuurders in een organsitie en derhalve is het ook niet heel raar dat de RvC een mening heeft én zicht er mee bemoeit.
Al kan dat ook afgedekt zijn met statuten dat het proces anders loopt.
De RvC is opgestapt, maar toch weer niet. En bemoeit zich nu met de opvolgers, én ook nog de lopende zaken. Ook al is toezicht in de basis de functie van zo'n orgaan, zoals dat nu gaat kan je met geen mogelijkheid een gezonde situatie noemen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gonadan schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 11:34:
[...]

De RvC is opgestapt, maar toch weer niet. En bemoeit zich nu met de opvolgers, én ook nog de lopende zaken. Ook al is toezicht in de basis de functie van zo'n orgaan, zoals dat nu gaat kan je met geen mogelijkheid een gezonde situatie noemen.
Een deel van de RvC is opgestapt, een van Praag niet :) Dat het opstappen niet op schiet, daar ben ik het volmondig met je eens.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 10:47:
Dit zat er ergens wel aan te komen, maar prettig als dit zonder rel kan. De zoektocht naar een AD loop, dat horen we wel wanneer er echt nieuws is.
Ik zit meer in over de RvC die nog stééds blijft zitten en zich ermee bemoeit. Van Praag stond ook alweer vooraan om zijn mening te geven en gaf aan Lenderink gevraagd te hebben te blijven.
Wat je ook van de personen en keuzes mocht vinden, het feit dat ze zo lang over hun graf proberen te blijven regeren is niet gezond.
Je wil het misschien ook wel graag in het negatieve zien?
Dat de 'baas' van Lenderink wat zegt als ze aangeeft dat ze vertrekt is toch logisch? Doet een TD ook als een coach vertrekt. Verder hoor je nauwelijks iets van hem de laatste tijd.
En dat hij Lenderink gevraagd heeft om te blijven kan ook prima in de context zijn 'wacht tot wij vervangen zijn, zodat onze vervangers over jouw opvolger kunnen beslissen'.
Het is voor mij dus helemaal geen feit dat ze over hun graf proberen te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Outerspace schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:08:
Een deel van de RvC is opgestapt, een van Praag niet :) Dat het opstappen niet op schiet, daar ben ik het volmondig met je eens.
Ik dacht inderdaad dat hij al actief opgestapt was, maar dat lijk ik mis te hebben. Echter was zijn termijn toch wel verstreken? Het zou namelijk verlengd gaan worden maar dat ging niet meer gebeuren, in feite waren ze begin van de zomer klaar bij mijn weten. Maar dan zal het wellicht te maken hebben met dat ze actief vervangen moeten zijn voordat het 'opstappen' formeel is.

@toolkist het laatste wat ik wil is negatieve dingen zien maar ik had het dus met de kennis van toen niet over de baas van Lenderink maar over een oud werknemer.

Maar goed, los van dit soort details blijft het feit dat we een half opgestapte en half aan vervanging toe zijnde RvC hebben die er nog altijd zit. Ik snap dat zoiets tijd kost en zal dan ook niet zeggen dat het 'te' lang duurt, maar feit is dat we nog steeds mensen hebben zitten waar een hoop mensen wat van vinden en die nu gewoon niet meer onomstreden zijn. Los van of je dat terecht vindt, dat is gewoonweg niet gezond.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste