Ik ben er denk ik vroeg klaar mee met FUT. Ik zit al bijna twee weken vast in divisie 4 met geen enkel packluck om mijn team te versterken. Inmiddels heeft iedereen al Neymar, Dembele, Heroes, Icons, Theo Hernandez, Van Dijk en alle overige waardige spelers. Ik zit hier met middenmootjes proberen om de high pressure tactiek van de tegenstanders doorheen te komen. Ben ik nog één wedstrijd verwijderd van de volgende checkpoint, moet ik alweer tegen een sweaty team.
De pret gaat er zo van af. Ook totaal geen motivatie meer om te spelen als je telkens maar 5 á 10K spelers packed. Traden en snipen om meer coins binnen te halen gaat ook al niet meer omdat er enkel maar untradeable sbc's worden uitgebracht. Het wordt denk ik vroeg stoppen met FUT zo. Gek genoeg zijn mijn vrienden er nog niet eens aan begonnen en deels begin ik het nu ook al in te zien.
De pret gaat er zo van af. Ook totaal geen motivatie meer om te spelen als je telkens maar 5 á 10K spelers packed. Traden en snipen om meer coins binnen te halen gaat ook al niet meer omdat er enkel maar untradeable sbc's worden uitgebracht. Het wordt denk ik vroeg stoppen met FUT zo. Gek genoeg zijn mijn vrienden er nog niet eens aan begonnen en deels begin ik het nu ook al in te zien.