Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:43
Ik ben er denk ik vroeg klaar mee met FUT. Ik zit al bijna twee weken vast in divisie 4 met geen enkel packluck om mijn team te versterken. Inmiddels heeft iedereen al Neymar, Dembele, Heroes, Icons, Theo Hernandez, Van Dijk en alle overige waardige spelers. Ik zit hier met middenmootjes proberen om de high pressure tactiek van de tegenstanders doorheen te komen. Ben ik nog één wedstrijd verwijderd van de volgende checkpoint, moet ik alweer tegen een sweaty team.

De pret gaat er zo van af. Ook totaal geen motivatie meer om te spelen als je telkens maar 5 á 10K spelers packed. Traden en snipen om meer coins binnen te halen gaat ook al niet meer omdat er enkel maar untradeable sbc's worden uitgebracht. Het wordt denk ik vroeg stoppen met FUT zo. Gek genoeg zijn mijn vrienden er nog niet eens aan begonnen en deels begin ik het nu ook al in te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:09
Team weer is een slinger gegeven, wilde tog echt is met Messi gaan spelen. Die kaart is echt belachelijk goed dit jaar. Ga nu 433 (2) spelen. Eerste ervaringen zijn goed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzCtRl_C5SzKiU1xuLnI3wzLxPU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G1zBB9yrtOBwC33YFqlDMbE6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Wat vaag dat het dan alleen de R1 / RB is. L1 / LB werkt altijd. Vrij irritant
Blij om te horen dat t niet aan mij ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 09-10-2023 23:49 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:45
Traeces schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:44:
[...]

Nu al een 80 spelers pack , met gegarandeerd 2x 86. Of 30x en 1x 86. Dus als je er 50 euro tegen aan gooit heb je al minimaal 3x 86.

Was al pay2win maar dit is weer een nieuw niveau wat bereikt is.
Sorry hoor, maar 50 euro voor 3 digitale kaartjes die over het algemeen binnen 2 weken alweer ingehaald zijn, ik snap er werkelijk helemaal niets van. Dan heb je in mijn ogen echt totaal geen idee van de waarde van geld.

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 09-10-2023 23:54 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
M@cer schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:54:
[...]

Sorry hoor, maar 50 euro voor 3 digitale kaartjes die over het algemeen binnen 2 weken alweer ingehaald zijn, ik snap er werkelijk helemaal niets van. Dan heb je in mijn ogen echt totaal geen idee van de waarde van geld.
Als je het kan missen en je steekt 50 euro in een hobby/game wat je veel doet, dan heb je het prima begrepen en weet je de waarde van je centen _/-\o_

Je werkt niet voor niets he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Wesloxx schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 04:41:
[...]

Als je het kan missen en je steekt 50 euro in een hobby/game wat je veel doet, dan heb je het prima begrepen en weet je de waarde van je centen _/-\o_

Je werkt niet voor niets he
Ah jij geeft ook dagelijk gewoon geld uit aan spullen die brak zijn. Ik heb het idd niet goed begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:20:
Ik ben er denk ik vroeg klaar mee met FUT. Ik zit al bijna twee weken vast in divisie 4 met geen enkel packluck om mijn team te versterken. Inmiddels heeft iedereen al Neymar, Dembele, Heroes, Icons, Theo Hernandez, Van Dijk en alle overige waardige spelers. Ik zit hier met middenmootjes proberen om de high pressure tactiek van de tegenstanders doorheen te komen. Ben ik nog één wedstrijd verwijderd van de volgende checkpoint, moet ik alweer tegen een sweaty team.

De pret gaat er zo van af. Ook totaal geen motivatie meer om te spelen als je telkens maar 5 á 10K spelers packed. Traden en snipen om meer coins binnen te halen gaat ook al niet meer omdat er enkel maar untradeable sbc's worden uitgebracht. Het wordt denk ik vroeg stoppen met FUT zo. Gek genoeg zijn mijn vrienden er nog niet eens aan begonnen en deels begin ik het nu ook al in te zien.
Precies, ik heb hetzelfde in div. 6. Ook daar al teams die je bijna endgame zou kunnen noemen! En hier ook nog geen echte toppers gepackt helaas. Dus ik neig ook al naar vroeg afhaken.

Wat op zich jammer is want ik vind wel dat EA met de playstyles + iets leuks heeft toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
bvbal79 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 06:47:
[...]

Ah jij geeft ook dagelijk gewoon geld uit aan spullen die brak zijn. Ik heb het idd niet goed begrepen.
Nee dat niet, vind het leuker om alles gewoon bijelkaar te sprokkelen.
Maar zo heeft ieder z'n hobby waar hij/zij geld aan uitgeeft :)

Heb zelf nog andere hobbys/game apparatuur wat zat kost/gekost heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 04-06 22:49
Wesloxx schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:49:
[...]

Nee dat niet, vind het leuker om alles gewoon bijelkaar te sprokkelen.
Maar zo heeft ieder z'n hobby waar hij/zij geld aan uitgeeft :)

Heb zelf nog andere hobbys/game apparatuur wat zat kost/gekost heeft
De grens dat je lootboxen een hobby noemt is dun.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
En daar is me blunder van het jaar.

Duw vanochtend perongeluk verhandelbare Diaby is een SBC…….

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:08:
En daar is me blunder van het jaar.

Duw vanochtend perongeluk verhandelbare Diaby is een SBC…….
Er is bij ajax nog een vacature als TD

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Iemand ervaring met Coquelin? Beter dan Camavinga?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:28:
[...]

Er is bij ajax nog een vacature als TD
Voor deze “transfer” vang ik helaas zelf geen geld :+
hmr schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:39:
Vond Cammavinga redelijk tegen vallen. Ga je hem als cdm gebruiken ? Anders kan ik je Tchoumanie adviseren, als je die nog niet gebruikt.

Heerlijke voetballende cdm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Traeces schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:53:
[...]

Voor deze “transfer” vang ik helaas zelf geen geld :+

[...]

Vond Cammavinga redelijk tegen vallen. Ga je hem als cdm gebruiken ? Anders kan ik je Tchoumanie adviseren, als je die nog niet gebruikt.

Heerlijke voetballende cdm.
Het zou dan Tchou, Coqueline en Maddison zijn op het middenveld!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:39:
Misschien na een paar upgrades maar ik vind cama bijzonder veelzijdig en Tchoumenie gaat ook nergens heen.

Ik gebruik Coquelin nu vooral ivm de requirements van de RTTK friendlies.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellinho
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2023
Dit spel is klaar in week 3 end game team pay to win dit word de ondergang van het spel en hopelijk een verbod op die kaarten lootboxen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:41
M@cer schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:54:
[...]

Nouja als je beetje fanatiek fut speelt is het ook lastig om de verleiding te weerstaan hoor ik denk niet dat het echt te maken heeft met geen idee hebben van waarde van geld, maar gewoon weg slim (maar wel redelijk evil) psychologisch werk van EA. Daarom vind ik nog steeds dat overheden moeten ingrijpen tegen dit soort systemen omdat het veel te verslavend is, ik vind het als volwassen man al best lastig te weerstaan laat staan tieners etc.

Maar het is uiteindelijk gewoon zonde van je geld ja daar ben ik het zeker mee eens, je team is aan het einde van het seizoen niks meer waard.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-05 13:06
wij blijven gewoon rustig spelen zonder geld te betalen. De overstap van ps4 naar ps5 is wel een beetje wennen, maar door rustig je team omhoog te grinden haal je de mensen die nu dure spelers kopen over een maandje ook gewoon in, of ze moeten blijven betalen. Nou ja dan verdienen ze ook een topteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-02 17:37
Stylze schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:14:
[...]

Nouja als je beetje fanatiek fut speelt is het ook lastig om de verleiding te weerstaan hoor ik denk niet dat het echt te maken heeft met geen idee hebben van waarde van geld, maar gewoon weg slim (maar wel redelijk evil) psychologisch werk van EA. Daarom vind ik nog steeds dat overheden moeten ingrijpen tegen dit soort systemen omdat het veel te verslavend is, ik vind het als volwassen man al best lastig te weerstaan laat staan tieners etc.

Maar het is uiteindelijk gewoon zonde van je geld ja daar ben ik het zeker mee eens, je team is aan het einde van het seizoen niks meer waard.
Je kunt ook een avondje naar de stad gaan, heb je er 1 dag plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:43
Gisterenavond trouwens weer heerlijke gameplay bij mij.

Ondanks dat ik 1 potje gewonnen had en daarna 2x toe 3-3 heb gespeeld was het oprecht een hele fijne gameplay.

In het begin kon ik divisie 10 maar niet uitkomen, nu ben ik inmiddels net in 7 aangekomen. Vind het voorlopig prima rond 6/7 te gaan hangen, daarboven ga ik het ook niet redden vrees ik.

Moet wel zeggen dat ik op de flanken met Diaz en Rodrygo echt 2 toppers heb. Hun dribbel is echt heerlijk. In de spits wissel ik beetje met Nunez en Gabriel Jesus. Starten met Nunez en dan laatste 20/30 minuten nog even met Gabriel Jesus gas geven en dribbelen.

En de power shot van Rody is echt geniaal. Daar zie je hoe sterk de Playstyles + is > hij schiet echt mega snel en ook nog eens super gericht en hard.

Maar volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat de Playstyles + wel echt prettig uitpakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:10:
Gisterenavond trouwens weer heerlijke gameplay bij mij.

Ondanks dat ik 1 potje gewonnen had en daarna 2x toe 3-3 heb gespeeld was het oprecht een hele fijne gameplay.

In het begin kon ik divisie 10 maar niet uitkomen, nu ben ik inmiddels net in 7 aangekomen. Vind het voorlopig prima rond 6/7 te gaan hangen, daarboven ga ik het ook niet redden vrees ik.

Moet wel zeggen dat ik op de flanken met Diaz en Rodrygo echt 2 toppers heb. Hun dribbel is echt heerlijk. In de spits wissel ik beetje met Nunez en Gabriel Jesus. Starten met Nunez en dan laatste 20/30 minuten nog even met Gabriel Jesus gas geven en dribbelen.

En de power shot van Rody is echt geniaal. Daar zie je hoe sterk de Playstyles + is > hij schiet echt mega snel en ook nog eens super gericht en hard.

Maar volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat de Playstyles + wel echt prettig uitpakt.
Ja, ik vind die Playstyles + echt leuk. Ik heb nu 2 dames op de vleugel (Kelly en Hemp) die hebben beide 'Whipped Pass+' als playstyle+. Dan heb ik Lewandowski die 'Power Header+' heeft in de spits staan. Beide dames zijn aardig snel, daarna voorzet de 16 in slingeren en Lewandowski kopt ze er wel in! Naast Lewandowski staat Rashford die ook 'Powershot+' heeft. Dus die vullen elkaar mooi aan. Dat vind ik wel mooi dus aan die Playstyles+.

Mis alleen ergens een overzicht van spelers wie welke playstyle+ heeft. Je kan het uiteraard wel zien in bijv. futbin. Maar ik zou graag kunnen zoeken naar bepaalde playstyles. Voor zover ik weet kan dat nu niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Moody2204 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:02:
[...]

Ja, ik vind die Playstyles + echt leuk. Ik heb nu 2 dames op de vleugel (Kelly en Hemp) die hebben beide 'Whipped Pass+' als playstyle+. Dan heb ik Lewandowski die 'Power Header+' heeft in de spits staan. Beide dames zijn aardig snel, daarna voorzet de 16 in slingeren en Lewandowski kopt ze er wel in! Naast Lewandowski staat Rashford die ook 'Powershot+' heeft. Dus die vullen elkaar mooi aan. Dat vind ik wel mooi dus aan die Playstyles+.

Mis alleen ergens een overzicht van spelers wie welke playstyle+ heeft. Je kan het uiteraard wel zien in bijv. futbin. Maar ik zou graag kunnen zoeken naar bepaalde playstyles. Voor zover ik weet kan dat nu niet.
Dit is toch 1 van de filters op de webapp?

Edit: Alleen dat ze een playstyle+ hebben, niet welke

[ Voor 3% gewijzigd door forzav op 10-10-2023 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
forzav schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:13:
[...]

Dit is toch 1 van de filters op de webapp?
Ja bij de speler zelf bedoel je? Ik heb nog niet iets kunnen vinden dat je op een bepaalde playstyle kan zoeken/filteren, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 15:30
Iemand nog tips voor mijn team :P ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbCZN6anE1bpuNPFyEdgL51USzQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lw7AGns6LUS0FBgcpj6yPFN4.png?f=fotoalbum_large

Helaas zijn Kante, Modric, Mane Untradeable. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:33
BP14 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:33:
Iemand nog tips voor mijn team :P ?

[Afbeelding]

Helaas zijn Kante, Modric, Mane Untradeable. ;(
Ja, ik zou Robertson effe een wedstrijdje op de reservebank gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 15:30
Saekerhett schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:34:
[...]

Ja, ik zou Robertson effe een wedstrijdje op de reservebank gooien :P
Haha dat kan idd niet anders :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 31-05 04:31
Mijn Feyenoord past & present team krijgt langzaam vorm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZOpGnqQoVFB018wm1m_JWRraDz0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DRIcYaEi4Yv7NzH5fSXl0PTv.png?f=fotoalbum_large

Heel blij met de Gimenez POTM. Is echt dodelijk in de zestien en doet het beter dan duurdere spitsen die ik heb gehad. Staat op 32 goals na 19 wedstrijden in divisie 6 & 5. Fer met Wieffer op het middenveld is ook een sterk blok.

Parallel aan dit team had ik ook nog een La Liga/Serie A hybrid met untradeable RTTK Modric als blikvanger, maar ik merk dat ik het veel leuker vind om te spelen met spelers gerelateerd aan mijn cluppie. Heb eigenlijk helemaal geen zin om bij te blijven met de powercurve, met de vele promos zijn de goede spelers van nu over drie weken al weer niet goed genoeg. Dus dat team verkocht en Kuyt en Dudek gekocht.
Ondertussen spaar ik lekker door voor bijvoorbeeld Koeman als CB. En blijf ik natuurlijk hopen op mooie nieuwe Evolutions zodat ik deze of andere (oud-)Feyenoorders kan upgraden. Ik hoop dat er deze week een mooie Evolution dropt voor een verdediger, daar kan ik nog wel een upgrade gebruiken.

Ik merk ook dat ik veel rustiger speel met dit team. Met een team vol sterren was ik toch weer op zoek naar de sprint van Chiesa, de finesse shots van Kvaratskhelia of de R1 dribbel van Modric. Met dit team zonder supersterren is het rustig opbouwen, balbezit houden en wachten op de ruimtes die weggegeven gaan worden zodat Gimenez zijn ding kan doen. Ik ga er vast niet de Elite divisie mee halen, maar haal er wel een hoop plezier uit. Dit weekend ga ik er ook mee de WL in, ben benieuwd of ik daar wat wins kan sprokkelen. Het is wel heel lekker om met dit team de kneiterdure teams te verslaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Ximenez op 10-10-2023 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Die cup op het niveau rank 4-5 is echt tering sweaty man. Iedereen Loan Ronaldinho en maar pauzeren etc..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-03 18:03
Moody2204 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:14:
[...]

Ja bij de speler zelf bedoel je? Ik heb nog niet iets kunnen vinden dat je op een bepaalde playstyle kan zoeken/filteren, toch?
Je kan hier bij Futbin ook op filteren, bovenaan bij de lijst spelers. Bijv:

https://www.futbin.com/pl...&playstylesplus=Intercept

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rcsnellink schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 15:32:
[...]

Je kan hier bij Futbin ook op filteren, bovenaan bij de lijst spelers. Bijv:

https://www.futbin.com/pl...&playstylesplus=Intercept
Ah top! Dat bedoelde ik. Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 05:49
Moody2204 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:32:
[...]

Lekker hoor, kom ik aan met mijn 8k....

Maar ja, heb nogal wat uit moeten geven om nog een beetje een representatief team neer te kunnen zetten. Als ik dan lees wat hier mensen al packen, dan voel ik wel enige jaloezie. Maar ja ik had in Fifa 23 niks te klagen. Het gaat bij mij om en om per editie zo lijkt het.
Ik weet precies hoe je je voelt. Dit is de eerste Fifa dat ik aan het begin van de game goede packluck heb.
Maar eerlijk gezegd heb ik liever een spel wat goed gebalanceerd is en weinig packluck dan andersom.

Aan het begin vond ik het spel vermakelijk, maar inmiddels begin ik me aan aardig wat dingen te irriteren. De tactiek om met 71 depth te spelen is veel te effectief, je moet telkens het spel van flank naar flank verplaatsen om onder de druk uit te voetballen. Zo vaak kom ik tegenstanders die alleen langs de zijlijn rennen en cutback doelpunten proberen te maken. Zelf speelde ik in vorige versies het liefst door het midden met combinatie voetbal, maar dat is deze versie bijna onmogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
mar101 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 16:41:
[...]

Ik weet precies hoe je je voelt. Dit is de eerste Fifa dat ik aan het begin van de game goede packluck heb.
Maar eerlijk gezegd heb ik liever een spel wat goed gebalanceerd is en weinig packluck dan andersom.

Aan het begin vond ik het spel vermakelijk, maar inmiddels begin ik me aan aardig wat dingen te irriteren. De tactiek om met 71 depth te spelen is veel te effectief, je moet telkens het spel van flank naar flank verplaatsen om onder de druk uit te voetballen. Zo vaak kom ik tegenstanders die alleen langs de zijlijn rennen en cutback doelpunten proberen te maken. Zelf speelde ik in vorige versies het liefst door het midden met combinatie voetbal, maar dat is deze versie bijna onmogelijk helaas.
Speel altijd veel door t midden in een 433 (2). Gaat tot nog toe prima al moet k zeggen dat ik wel gebruik maak van opkomende backs!

Van flank naar flank verplaatsen klopt idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Moody2204 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:02:
[...]

Ja, dat met de voorzetten icm whipped pass ga ik zeker ook uitproberen! Nu gaan de voorzetten net wat je ver zodat de spits er niet bij kan of dat de keeper de bal gemakkelijk pakt. Dus ik zal de whipped pass voorzetten eens proberen met de geschikte spelers. Moet ik wel wat nieuwe spelers inpassen, maar dat heb ik er wel voor over.

Huidig team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88U-l2h9OK2XrtXQzQNHMETgus0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/atm1FkQoQ2NPYhanMzCW6mLh.png?f=fotoalbum_large

Trouwens kan je wel op Futbin filteren op Playstyles. Ik weet niet of dat een nieuwe feature is of niet, zo hebben de de Evo mogelijkheden er ook bij gezet.

https://www.futbin.com/players -> playstyle selecteren en dan op "Select & search" drukken. Op die manier kan je spelers met elke Playstyle (+) bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 23:07
Ik vraag mij echt af hoe het na zoveel jaar nogsteeds mogelijk is dat een ragequit van de tegenstander een loss oplevert omdat de game vast loopt en je zelf 't spel moet afsluiten. Het blijven echt ongelofelijke amateurs bij EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:50
Terranova schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 19:39:
Ik vraag mij echt af hoe het na zoveel jaar nogsteeds mogelijk is dat een ragequit van de tegenstander een loss oplevert omdat de game vast loopt en je zelf 't spel moet afsluiten. Het blijven echt ongelofelijke amateurs bij EA.
Wat me meer irriteert is dat bij 0 0 tegenstander rood krijgt weg gaat en je geen win krijgt
Of met een penalty
Weggaan is gewoon 3 punten voor de tegenstander

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 07-06 05:49
Alweer raak met packluck! :+
Dit keer uit de 85+ x3 van season objectives krijg ik Salah.
Toch maar even het team ombouwen naar 4-4-2, dit wordt het voorlopig:

https://www.futbin.com/24/squad/644829

Ingame wil ik Nkunku switchen met Son of Salah. Wie zouden jullie in de spits zetten?
Salah heeft betere finishing en composure en betere strength en balance wat handig is in het centrum.
Son heeft 5 star weakfoot en meer lengte. Lastige keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-06 08:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sbqEfrOdKzVHXpS5yNO2W-tfusY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/g1b9vKO4H6InQ1YjEjQrTE9o.png?f=fotoalbum_large

Iemand nog tips of verbeteringen voor dit team.

De snelheid achterin ontbreekt meestal de 2e helft.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:25:
[...]

Precies, ik heb hetzelfde in div. 6. Ook daar al teams die je bijna endgame zou kunnen noemen! En hier ook nog geen echte toppers gepackt helaas. Dus ik neig ook al naar vroeg afhaken.

Wat op zich jammer is want ik vind wel dat EA met de playstyles + iets leuks heeft toegevoegd.
Begrijpelijk! De toevoeging van Playstyle + is inderdaad een van de tofste elementen van het spel om zo de beste kwaliteiten van de spelers naar voren te brengen.

Gek genoeg heb ik ook geen spelerscontracten meer? Terwijl ik in FIFA 23 nooit spelerscontracten hoefde te kopen. Ik heb echt het gevoel dat we minder pakketjes krijgen van doelstellingen en sbc's buiten de Rivals en WL rewards.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou ik ben dan toch de eerste hier die afhaakt met Ultimate Team.

Geen packluck en daardoor een achterblijvend team zorgt er nu voor dat ik 7x verlies in de WL kwalificatie.

Tja, waar speel je dan nog voor? Ik heb mijn conclusies getrokken met dank aan het Pay to Win systeem van EA.

Misschien geef ik het later nog een kans. Voor nu: Het ga jullie goed hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:04:

Geen packluck en daardoor een achterblijvend team zorgt er nu voor dat ik 7x verlies in de WL kwalificatie.

Tja, waar speel je dan nog voor? Ik heb mijn conclusies getrokken met dank aan het Pay to Win systeem van EA.

Je speelt voor je plezier, misschien iets minder focussen op packluck want dat is juist het enige dat je niet zelf niet onder controle hebt.

Ik ben er zelf na twee potjes online vanavond alweer mee gestopt, het lijkt wel alsog mijn team is overgestapt naar walking voetbal :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
En waar ik vaak mega kritisch ben heb ik nu al 2 avonden op rij een fantastische gameplay….

Tja dit spel… :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:04:

Hoe staat je team er nu voor dan?

Ik verlies ook nog steeds regelmatig van, in theorie, veel mindere teams dan ik heb

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben zo klaar met die pleuris leenspelers in de wl en wl kwali. Verdomme verlies net weer tegen een team met 3 fucking leen icons.

Henry a 2 miljoen scoort natuurlijk weer het winnend doelpunt.

8 miljoen aan coins waard die icons samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 21:49:
[...]

Je speelt voor je plezier, misschien iets minder focussen op packluck want dat is juist het enige dat je niet zelf niet onder controle hebt.

Ik ben er zelf na twee potjes online vanavond alweer mee gestopt, het lijkt wel alsog mijn team is overgestapt naar walking voetbal :|
Je hebt packluck inderdaad niet onder controle, maar ik zit nu in een neerwaartse spiraal. Ik heb mijn team al 2 weken nauwelijks kunnen verbeteren. Terwijl serieus elk team wat ik tegen kom beter is dan mijn team. Winnen wordt daardoor steeds lastiger en het lukt ook nog maar af en toe. Van de 10 win ik er misschien 2. En dan praat ik enkel over Rivals div. 6. Was in eerdere edities toch wel gewend om rond divisie 2 of zelfs hoger uit te komen. Zie ik nu totaal niet gebeuren. Ben er klaar mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:09:
[...]

Hoe staat je team er nu voor dan?

Ik verlies ook nog steeds regelmatig van, in theorie, veel mindere teams dan ik heb
Belabberd. Ik heb het team inmiddels opgeheven. Alleen de onverhandelbaren zitten nog ergens in mijn club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Moody2204 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:26:
[...]

Je hebt packluck inderdaad niet onder controle, maar ik zit nu in een neerwaartse spiraal. Ik heb mijn team al 2 weken nauwelijks kunnen verbeteren. Terwijl serieus elk team wat ik tegen kom beter is dan mijn team. Winnen wordt daardoor steeds lastiger en het lukt ook nog maar af en toe. Van de 10 win ik er misschien 2. En dan praat ik enkel over Rivals div. 6. Was in eerdere edities toch wel gewend om rond divisie 2 of zelfs hoger uit te komen. Zie ik nu totaal niet gebeuren. Ben er klaar mee dus.
Ik heb bijna de helft van de spelers verkocht of gewisseld en een heel ander frisse team van gemaakt. Het tikt nu iets beter samen, maar de gameplay is op dit moment gewoon belabberd met een enorme delay. Het is niet te spelen eerlijk gezegd. Erg jammer, terwijl ik er zeker van ben dat 30% van de totale FUT spelers bij deze FIFA zijn afgehaakt. Je zou denken dat de servers minder overbeladen zijn, maar helaas niks van waar. Ik merk dat het ook nogal lastig is om een tegenstander te vinden, waar in FIFA 23 ik direct een matchmaking heb.

Gezeik allemaal zeg haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:37:
[...]

Ik heb bijna de helft van de spelers verkocht of gewisseld en een heel ander frisse team van gemaakt. Het tikt nu iets beter samen, maar de gameplay is op dit moment gewoon belabberd met een enorme delay. Het is niet te spelen eerlijk gezegd. Erg jammer, terwijl ik er zeker van ben dat 30% van de totale FUT spelers bij deze FIFA zijn afgehaakt. Je zou denken dat de servers minder overbeladen zijn, maar helaas niks van waar. Ik merk dat het ook nogal lastig is om een tegenstander te vinden, waar in FIFA 23 ik direct een matchmaking heb.

Ik had geen last van slechte servers om eerlijk te zijn. Wel van redelijk gelijk opgaande wedstrijden, maar dat bijv. een Mbappé in de 93e minuut de winnende maakt. In ieder geval waren het alle nederlagen wel de betere spelers van de tegenstanders die telkens de doorslag gaven.

En die betere kaartjes kwam ik dus net te vaak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:37:
[...]

Gameplay is idd bizar, gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:41:
[...]

Ik had geen last van slechte servers om eerlijk te zijn. Wel van redelijk gelijk opgaande wedstrijden, maar dat bijv. een Mbappé in de 93e minuut de winnende maakt. In ieder geval waren het alle nederlagen wel de betere spelers van de tegenstanders die telkens de doorslag gaven.

En die betere kaartjes kwam ik dus net te vaak tegen.
Vind niet erg om tegen een tegenstander met betere spelers te spelen. Maar echt iedere tegenstander waar ik tegen speel in div 5 heeft al dembele , van dijk , backs van 100k. Net brengt een gast nog even dood leuk Neymar en leao van de bank ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:48:
[...]

Vind niet erg om tegen een tegenstander met betere spelers te spelen. Maar echt iedere tegenstander waar ik tegen speel in div 5 heeft al dembele , van dijk , backs van 100k. Net brengt een gast nog even dood leuk Neymar en leao van de bank ;w
Normaal ook niet zo'n probleem mee. Maar nu is het verschil met mijn team te groot. Het voelt alsof ik met een bronzen team speel in ieder geval. Ik kan niet meer winnen van de betere teams. Was er echt klaar mee. Misschien pak ik het later wel weer op, maar voor nu ben ik er klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Ik begrijp de frustraties. EA heeft het helaas nogal verkloot met het zoveel uitbrengen van de packs in de winkel. Enorm bizar hoe bijna iedereen al de endgame spelers heeft.

Ik ga toch maar even een pauze nemen en laatste dagje potje COD beta knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-03 11:20
100% dat er ergens een console of pc door het raam is gevlogen zonet. Vanaf 1e helft 1-2 achter. Kerel was niet echt beter mja prima. Laatste actie van hem mislukt in mijn 16, doe een trap naar depay einde 1e helft, sprint naar zijn 16. En zie het vervolg hier maar haha.

https://www.xbox.com/play/media/cHsEEXAwQ9

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
MyKey schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 23:18:
100% dat er ergens een console of pc door het raam is gevlogen zonet. Vanaf 1e helft 1-2 achter. Kerel was niet echt beter mja prima. Laatste actie van hem mislukt in mijn 16, doe een trap naar depay einde 1e helft, sprint naar zijn 16. En zie het vervolg hier maar haha.

https://www.xbox.com/play/media/cHsEEXAwQ9
Jezus _O- 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-06 16:43
Ik begin het spel , voor nu , eindelijk een beetje door te krijgen. De gameplay opzich vind ik erg leuk en ik heb best geluk met de packs tot nu toe. (Mbappe is echt bizar goed) ik irriteer me wel weer mateloos aan mensen in de friendlies en play offs. Wat een verschrikkelijk zure mensen zitten daar tussen. Maximaal pauzeren, gelijk maken en leaven , penalty tegen krijgen... leaven, rode kaart en ... leaven. De WL wilde ik toch al niet echt voor gaan dit jaar , maar de friendlies laat ik echt liggen . Het is wel jammer dat je na 7 wins in rivals niet echt meer ergens voor speelt.

Wat ik ook jammer vind is dat ik voor het eerst sinds ik FUT speel eens een goede speler krijg in het begin en dat EA nu helemaal doorgeslagen is met packs.

[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 11-10-2023 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:50
Heie avond weer tegen 8 man achterin en leao maar rennen
Het hele wedstrijd druk zetten
Snap gewoon nier dat het kan en dat mensen weer zo ongelooflijk verdedigend spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 01:05:
Heie avond weer tegen 8 man achterin en leao maar rennen
Het hele wedstrijd druk zetten
Snap gewoon nier dat het kan en dat mensen weer zo ongelooflijk verdedigend spelen
71 depth, tenzij je beide met 71 depth speelt en het elkaar opheft.
EA gaat dit niet fixen waarschijnlijk (misschien tunen door stamina drain te verhogen etc) aangezien dit in zekere mate in vorige edities ook een issue was. |:(

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqL8QFqTMT9P8CMZloWS21Jj1yE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdN5pa8mxd6vfcIeVlJEeLZU.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk pack luck uit het 50 winst pakketje van de sb. Was een dubbele walkout , vrouwelijke Franse back van psg zat er achter.

Die dubbele walkout trolde me wel even dacht dat dembele was :+

Hierna uit 2 wins pakketje van RTTK friendly llorente. Dus direct me zwakke punten de backs vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 05-06 16:13
Ligt het aan mij of is de content vergeleken met voorgaande jaren niet al te best? SBC zijn of veel te duur of middelmatige spelers die nu al onder de powercurve liggen en qua objectives is het ook niet al te best. Ook die Squad Foundation spelers in de milestones zijn niet echt de moeite waard. Was vorig jaar voor mijn gevoel allemaal net wat beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricogardien
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-02 22:35
Tim01 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:52:
Ligt het aan mij of is de content vergeleken met voorgaande jaren niet al te best? SBC zijn of veel te duur of middelmatige spelers die nu al onder de powercurve liggen en qua objectives is het ook niet al te best. Ook die Squad Foundation spelers in de milestones zijn niet echt de moeite waard. Was vorig jaar voor mijn gevoel allemaal net wat beter
Feit dat die 'powercurve' al dit niveau zit na amper een paar weken, baart mij méér zorgen. Vroeger (toen alles natuurlijk beter was, zeg ik als founder.. 8)7 ) was het al ongekend als je een IF had haha.

Jammer tegenwoordig je binnen paar uurtjes handelen en spelen al dit soort teams hebt;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rIPC4k2QlXakRLYndBJiqIHpaCw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p9mjwxcwcglgj9NzMoOdhrsx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:54
Dit jaar mijn eerste keer FUT en ik ben verbaasd hoe snel ik een degelijk team kan samenstellen. Enorme packluck mss?

Ik heb de standaard editie gekocht op releasedag en nog geen euro aan packs gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jC1itMQndyY48UYJyTCE_27RUFA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fSylteCCf55p4yt8Taz0WiVf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
nice, best een redelijk team.
sandpatt schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:26:
Dit jaar mijn eerste keer FUT en ik ben verbaasd hoe snel ik een degelijk team kan samenstellen. Enorme packluck mss?

Ik heb de standaard editie gekocht op releasedag en nog geen euro aan packs gegeven.

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Bossie schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 06:51:
[...]

71 depth, tenzij je beide met 71 depth speelt en het elkaar opheft.
EA gaat dit niet fixen waarschijnlijk (misschien tunen door stamina drain te verhogen etc) aangezien dit in zekere mate in vorige edities ook een issue was. |:(
Heb die tactiek op YouTube ook voorbij zien komen. Werkt dit echt op dit moment? Lijkt mij persoonlijk dat je behoorlijk kwetsbaar bent als je op 71 diepte speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
tukkerterror90 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:35:
[...]

Heb die tactiek op YouTube ook voorbij zien komen. Werkt dit echt op dit moment? Lijkt mij persoonlijk dat je behoorlijk kwetsbaar bent als je op 71 diepte speelt.
Ik gebruik hem alleen laatste 20 minuten als ik achtersta. Verder speel ik een stuk verder terug.

Het is natuurlijk wel tegenwoordig dat wanneer je snel 2-0 voorstaat de meeste mensen quitten. Dus als je t zo bekijkt kan je beter zo beginnen haha.

Al moet ik zeggen dat crosspasses tussen de backs helpt tegen het druk zetten, er ligt altijd 1 kant volledig open waar ze naar toe kan

Schijnt overigens een hero sbc te komen vanavond (max 87 rated) mocht je heroes hebben denk k dat je ze nu beter kan verkopen en vanavond terughalen (0 verstand van traden, just common sense overigens )

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 11-10-2023 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Net rustig de SBC hybride competities afgerond.
Moet nu nog hybride landen en competitie-/landenhybride afronden.

Maar uit de hybride competities SBC toch bruikbare kaarten gehaald:

- Rashford (Diaz met winst verkocht en Rashford nu maar proberen)
- Pedri
- Rodri (nu al voor de 4e keer gepacked)
- Rapinoe

Prima resultaat, nu rustig die andere SBC's starten.

Team is nu 4-2-3-1:

Nunez
Rashford - Bruno Fernandes - Rodrygo
Tonali - Rodri
Robertson - Ake - Gvardiol - Carvajal
Oblak

Loopt lekker en ben er voor nu prima tevreden mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:16:
Net rustig de SBC hybride competities afgerond.
Moet nu nog hybride landen en competitie-/landenhybride afronden.

Maar uit de hybride competities SBC toch bruikbare kaarten gehaald:

- Rashford (Diaz met winst verkocht en Rashford nu maar proberen)
- Pedri
- Rodri (nu al voor de 4e keer gepacked)
- Rapinoe

Prima resultaat, nu rustig die andere SBC's starten.

Team is nu 4-2-3-1:

Nunez
Rashford - Bruno Fernandes - Rodrygo
Tonali - Rodri
Robertson - Ake - Gvardiol - Carvajal
Oblak

Loopt lekker en ben er voor nu prima tevreden mee.
Is Rodri niet traag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Was ik bang voor, maar eerlijk gezegd valt het mij niet tegen. Komt misschien door Tonali naast hem die wel erg snel is.

Tevens is Rodri een uitstekende balafpakker, kopt er regelmatig een doelpuntje in of kopt een bal weg uit de eigen 16 en zijn power shot is echt waanzinnig hard, accuraat en snel.

In combinatie met Tonali een erg fijn duo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:26:
[...]

Was ik bang voor, maar eerlijk gezegd valt het mij niet tegen. Komt misschien door Tonali naast hem die wel erg snel is.

Tevens is Rodri een uitstekende balafpakker, kopt er regelmatig een doelpuntje in of kopt een bal weg uit de eigen 16 en zijn power shot is echt waanzinnig hard, accuraat en snel.

In combinatie met Tonali een erg fijn duo.
Ja zulk soort combi's werkt over het algemeen wel goed ja.
Hier nog twijfel of ik definitief met FUT stop of het toch nog een kansje geef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Rodri staat bij mij tussen FdJ en KdB in. Beste man is een heerlijke stay back cdm, erg tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Augy schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:59:
[...]

Rodri staat bij mij tussen FdJ en KdB in. Beste man is een heerlijke stay back cdm, erg tevreden over!
Gebruik jij z'n powershot regelmatig? Die is echt insane. Als je even de kans ziet om in te dribbelen met hem met R1 en dan op zo'n 20/25 meter uithalen, zorgt regelmatig voor een doelpunt. Hij schiet dan echt ongelofelijk snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:06
tukkerterror90 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 11:35:
[...]

Ja, je bent stuk kwetsbaarder op de counter. Maar je middenveld en en verdedigers zetten automatisch druk op de tegenstander, dus kruipen voor hun vleugelspelers en zitten veel vaker ertussen. Het werkt wel - waarschijnlijk tot je op een niveau komt dat je tegenspelers goed genoeg zijn om eromheen te spelen. Maar ik zit nu in Div 7, en daar heeft het effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 31-05 04:31
Vanavond verlopen de huidige Evolutions, dus nog even een heads-up voor degenen die er nog eentje willen voltooien.
Hopelijk volgen er dan ook weer nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandpatt
Ik probeer SBC de klas van 92 te voltooien, maar hij registreert mijn speler van ManUtd niet. Ik heb Martinez in die sbc gezet, maar hij blijft zeggen dat er geen ManUtd speler inzit.
Nog iemand dit probleem? Aan de andere voorwaarden voldoe ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-05 10:10
sandpatt schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:59:
Ik probeer SBC de klas van 92 te voltooien, maar hij registreert mijn speler van ManUtd niet. Ik heb Martinez in die sbc gezet, maar hij blijft zeggen dat er geen ManUtd speler inzit.
Nog iemand dit probleem? Aan de andere voorwaarden voldoe ik wel.
Probeer is een manutd vrouwen speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 14:32
Lashrom schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:20:

Join the Club -> [Multi] FC 24 Clubs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sandpatt
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:01:
[...]

Probeer is een manutd vrouwen speler...
Thanks, gelukt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:00:
[...]

Gebruik jij z'n powershot regelmatig? Die is echt insane. Als je even de kans ziet om in te dribbelen met hem met R1 en dan op zo'n 20/25 meter uithalen, zorgt regelmatig voor een doelpunt. Hij schiet dan echt ongelofelijk snel.
Moet ik maar eens gaan doen haha gebruik eigenlijk nooit powershot.

Moet rodri wel gebruiken ivm chemistry, had eerst tonali. Maar hij bevalt me uitstekend met een anchor (lengthy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Augy schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:31:
[...]

Moet ik maar eens gaan doen haha gebruik eigenlijk nooit powershot.

Moet rodri wel gebruiken ivm chemistry, had eerst tonali. Maar hij bevalt me uitstekend met een anchor (lengthy)
Probeer/oefen het maar eens, krijg je vanzelf beetje door hoe te timen. Doelpunten zien er dan echt fantastisch uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
Man man man wat ben ik toch bar slecht in fifa, ga nu 2 win -13 loss in rivals, divisie 10 uiteraard. Krijg niet eens de 3e win voor elkaar om morgen überhaupt een reward te krijgen...

Heb nu onderstaande team, heb zowel dit als 4-3-3 geprobeerd. Kom wel in de 16, maar afmaken ho maar... vanmiddag een potje 2-7, verloren, 14 schoten op doel, 12 gehouden door de keeper... wat een ongein

Tips tips tips, heb ze hard nodig 👌

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QWKvV3C8B3tCX48lUPOzbboeRJs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ARSi93wmZIzYaTgYugiEUfQl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k45WqhuxwWtIejTHawGystP371k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FYqmgc2Bw3ua3Kvc09hiZ2jP.png?f=fotoalbum_large

Ok ea serieus cool gedaan deze kaart _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Wesloxx schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:37:
Man man man wat ben ik toch bar slecht in fifa, ga nu 2 win -13 loss in rivals, divisie 10 uiteraard. Krijg niet eens de 3e win voor elkaar om morgen überhaupt een reward te krijgen...

Heb nu onderstaande team, heb zowel dit als 4-3-3 geprobeerd. Kom wel in de 16, maar afmaken ho maar... vanmiddag een potje 2-7, verloren, 14 schoten op doel, 12 gehouden door de keeper... wat een ongein

Tips tips tips, heb ze hard nodig 👌

[Afbeelding]
Vaak is hard schieten niet de juiste manier om te scoren. Vooral als je dichtbij het doel komt, schiet ik liever met twee bar zachtjes dan knallend het doel in. Lage schoten is vaak moeilijker voor de keeper. Trivela shots (buitenkantje schot met L2 ingedrukt) is ook de nieuwe meta in EAFC. Houd er wel rekening mee dat je een rechtsbenige aan de rechterkant van het veld gebruikt en een linksbenige aan de linkerkant.

Daarnaast is het niet verkeerd om een trucje of twee te leren binnen de 16 meter gebied om meer ruimte te creëren. Oefen maar eens met L1+R1 tegelijk met R analog stick naar de richting waar je naartoe wilt. Of L1 ingedrukt naar achter en zijwaarts (links/rechts maakt niet uit). Zulke trucjes verwacht de tegenstander niet en is de kans groter dat je 1 op 1 met de keeper komt.

Het is niet om je af te kraken hoor, maar ik zie eerlijk gezegd nogal spelers die ik niet zo snel zou gaan opstellen. Ik zou bijvoorbeeld Joelinton nemen i.p.v. Thiago Alcantara. Gvardiol, Konate of Aké i.p.v. Thiago Silva. Caicedo (met Guardian chem) i.p.v. Maddison. Daarnaast heb je nog de mogelijkheid om een Evo te starten met Ansu Fati, Danjuma of Darwin Nunez. Ik zou daar zeker gebruik van maken.

Met R1 ingedrukt houden dribbelen kan ook geen kwaad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
sandpatt schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:26:

[Afbeelding]
Netjes! Allemaal untradable? Of wat voor SBC's of pakjes heb je geopend? Vind 't een heel goed team, goed gedaan.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Wesloxx

Bij mij was het echt een gamechanger voor mijzelf om met R1 ingedrukt te dribbelen. Zodra je dat gaat beheersen qua timing zal je spel echt aanzienlijk verbeteren.

En variëren in schieten, geplaatst schot, buitenkantje voet schot en power shot. Zodra je wat variatie toepast werkt dat bij mij ook positief.

En tot slot soms handig 1-2-tjes op te zetten met L1 + X

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 11-10-2023 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
@Lashrom @Sleehond

Bedankt voor de tips, R1 gebruik ik regelmatig en de rechter analog stick in het wild ronddraaiende lukt ook nog wel 😂
l1+R1 zegt mij niks eigenlijk,wat doet dit precies? De trivela shot heb ik lang niet meer gebruikt eigenlijk, over het algemeen gebruik ik geplaatst schot ivm Gakpo zn playstyle

De spelers zal ik naar kijken en wisselen ,👌 thanks voor de tips

Eerste fifa die ik serieus speel en langer als 2 dagen 😅 hoop om te leren maar zeker leuk en voelt echt goed als ik dan wel een keer een mooie poeier heb 😂

Edit: die Nunez heb ik wel als untradeable, maar met hem scoorde ik helemaal niks.. constant alles of te zacht of eroverheen. Ongeacht de kracht...

[ Voor 11% gewijzigd door Wesloxx op 11-10-2023 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
84+ x2 , Bellingham….. ffs ea die had ik al.

En een vrouwelijke back van 35k van Lyon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-06 17:01
Ik denk, ik ga er eens even weer voor zitten. Kan ik mij niet aanmelden op de ea-servers. Meer hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Meer mensen last van…?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI3Yas3HQMgn1ZH1a2YxsTJjQgo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YZO3EehKGdsIvtfMcDWsDOgl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:20

Oxigeon

En zo is dat!

theman36 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:58:
Ik denk, ik ga er eens even weer voor zitten. Kan ik mij niet aanmelden op de ea-servers. Meer hier last van?
Jup hier ook. Moest nog 1 win voor de reward. Lijkt er dus geen te komen deze week. Helaas.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-06 20:09
Denk je nog even snel winsten te grinden voor Rivals, knalt de server er weer uit.

Met al die 3K Punten Packs moeten normale servers voor EA toch niet moeilijk zijn, maar helaas ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Werd er ook uitgegooid helaas. Blijkbaar kunnen de servers van EA het niet aan. Iedereen die nog probeert om de bonus rewards binnen te halen.

Harken ze zoveel geld binnen, kunnen ze niet eens de servers draaiende houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Allemaal PlayStation spelers gok ik. Zat zelf profclubs te spelen in een party maar ook de party’s doen het niet meer. PS zelf heeft een storing lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-06 16:43
Speelde clubs en 1 voor 1 werd er iemand offline gegooid. Bijna iedereen uit onze club is Engels en het blijft dat psn er uit ligt daar (?)
Vervolgens FUT maar opgestart, word ik er na 10 minuten telkens uitgegooid.

Morgen maar weer verder

Hahaha zelfs de futapp geeft een melding:

"Er zijn problemen met de aanmelddiensten, terwijl we hier aan werken , kun je proberen je aan te melden via je spelcomputer of pc voor de volledige Football Ultimate Team ervaring.."

[ Voor 32% gewijzigd door 038Zwolle op 11-10-2023 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Hier ook playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Iemand nog tips voor verbeteringen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ER8goBGX5a61HqIlHPbVqTZ-PZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ypDAjXzwfjyP9ZFn4SlUhnvH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gvardiol achterin is wel erg fijne speler.

Misschien een snelle/wendbare spits naast OF Kane OF Lewa? Mis je nu niet snelheid om iemand centraal weg te sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sandpatt
Oekol schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 20:26:
[...]

Netjes! Allemaal untradable? Of wat voor SBC's of pakjes heb je geopend? Vind 't een heel goed team, goed gedaan.
Allemaal untradable inderdaad. Heb mij vooral gefocust op de objectives. De leukste spelers kreeg ik uit de jumbo rare packs.
SBC heb ik enkel die gedaan waarbij geen spelers te krijgen zijn, maar die hybrids, nations, leagues, enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online
sandpatt schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 00:06:
[...]

Allemaal untradable inderdaad. Heb mij vooral gefocust op de objectives. De leukste spelers kreeg ik uit de jumbo rare packs.
SBC heb ik enkel die gedaan waarbij geen spelers te krijgen zijn, maar die hybrids, nations, leagues, enz.
Dan toch maar eens die SBC's gaan doen. Packluck dit jaar (nog) niet aanwezig. Maar ben wel gestaag aan het handelen, vind ik stiekem altijd wel leuk. Maar ook dat moet nog vorm krijgen. Tot nu toe 169k transfer profit zie ik. Kan me herinneren dat ik wel eens 1 miljoen had in eerste maand. Maar heb bijv 15 IFs van Teze en nog geen enkele verkocht. Niemand wil 'm. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Rivals rewards vandaag!

Vraag 1 tradable of niet
Vraag 2 vandaag openen of bewaren voor morgen avond

Dilemma’s weer… :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 06:53:
Rivals rewards vandaag!

Vraag 1 tradable of niet
Vraag 2 vandaag openen of bewaren voor morgen avond

Dilemma’s weer… :p
Ga voor verhandelbaar, zoveel onverhandelbare meuk omdat er amper goede sbcs zijn. 100% dat ik met onverhandelbaar veel dubbele heb.

En misschien zit er een mooie dembele in die ik kan slijten #dromenzijnbedrog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Traeces ja doe denk ik toch ook verhandelbaar.

Ga je vandaag openen of nog even bewaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 07:34:
@Traeces ja doe denk ik toch ook verhandelbaar.

Ga je vandaag openen of nog even bewaren?
Ik ga open rivals vandaag en de pre season morgen, daar zitten tog wel dikke packs tussen.

Met de rivals rewards moet ik tog de MM kunnen voltooien want de club is verder wat leeg haha
Pagina: 1 ... 12 ... 70 Laatste