Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:20
Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 07:43:
[...]

Ik ga open rivals vandaag en de pre season morgen, daar zitten tog wel dikke packs tussen.

Met de rivals rewards moet ik tog de MM kunnen voltooien want de club is verder wat leeg haha
Wat zijn de pre season awards dan? Wat had je daar voor moeten doen? O-)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:11
Pre season wanneer krijgen we die en wat is dat precies dan?

Sorry even gemist denk ik…

Begrijp ik nou goed dat je weer fifa 23 moet gaan spelen, daar objectives halen om rewards in 24 los te maken?

Sorry maar ga echt niet meer 23 spelen nu…

[ Voor 46% gewijzigd door Sleehond op 12-10-2023 08:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 07:34:
@Traeces ja doe denk ik toch ook verhandelbaar.

Ga je vandaag openen of nog even bewaren?
Gewoon vandaag. Opzicht prima kaarten in deze promo.

Als het een klote promo is wacht ik altijd tot de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:28:
[...]

Gewoon vandaag. Opzicht prima kaarten in deze promo.

Als het een klote promo is wacht ik altijd tot de nieuwe.
Die trailblazers zien er ook wel heel erg goed uit vind ik… daardoor twijfel ik wel een beetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixk-rRv_qPJCZV6bCZ3gqsZFlGY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H4ijo7xdlL797NlCvFhfOokB.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand een tip/suggestie? Heb nog +-25k coins.

Soms win ik 5 potjes op rij, soms verlies ik echt ineens alles.. zit nu weer in een losing streak en moet dan oppassen dat ik niet het hele team (incl formatie) omgooi 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gieter90 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:48:
[Afbeelding]

Iemand een tip/suggestie? Heb nog +-25k coins.

Soms win ik 5 potjes op rij, soms verlies ik echt ineens alles.. zit nu weer in een losing streak en moet dan oppassen dat ik niet het hele team (incl formatie) omgooi 😅
Gvardiol? Robertson?

Odegaard vanaf rechter CM en dan Bruno Fernandes als CAM?

En persoonlijk vind ik Tonali beter dan Rice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gieter90
Sleehond schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:52:
[...]

Gvardiol? Robertson?

Odegaard vanaf rechter CM en dan Bruno Fernandes als CAM?

En persoonlijk vind ik Tonali beter dan Rice.
Goede tips! Gvardiol ga ik maar eens ruilen voor Stones en Odegaard naar CM en Bruno op CAM.

Tonali is zeker beter dan Rice alleen heb ik niet ergens 75k liggen :). Voor dat geld kan ik nu beter Gvardiol, Bruno en eventueel Casemiro of Rodri halen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPW9yzV32ijLhTZKFcKDWh6sKak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H32AZe4aQEFo5UBqKwYGab2o.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn team momenteel untradeable.

heb nog 720k te besteden die ik ga gebruiken als de markt nog een beetje verder crashed.

Mensen nog spelers waarvan ze zeggen die is echt super en moet je geprobeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Kan ik ergens wat uitleg vinden over waarom vandaag/morgen openen en de verschillende soorten packs?

Ben een newbie (altijd de concurrent gespeeld) dus nog zoekende…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-09 22:35
MustacheNick schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 09:46:
[Afbeelding]

Dit is mijn team momenteel untradeable.

heb nog 720k te besteden die ik ga gebruiken als de markt nog een beetje verder crashed.

Mensen nog spelers waarvan ze zeggen die is echt super en moet je geprobeerd hebben?
Messi! Wat een parel dit jaar! Met alba en Donovan nog prima te linken

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 12-10-2023 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 09:58:
[...]

Messi! Wat een parel dit jaar! Met alba en Donovan nog prima te linken
Ik heb hem toevallig gebruikt afgelopen weekend league met Martinez IF in de spits, Messi op CAM en Di Maria in de Spits. 15 games 17 doelpunten en 16 assists. Pareltje inderdaad. Weer verkocht om het verlies op de kaart te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 23:35
Weer geen reet uit de Rival rewards. Wel leuke high rated fodder die ik allemaal ga sparen voor de Hero sbc die binnenkort zal komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
Ik snap 1 ding niet. Ik heb alle 7 wedstrijden gespeeld voor rivals en toch heb ik nu twee packs.
Dan heb ik de additionele pakketten niet gekregen toch?

Heb een gold players premium en mega pack. Zit denk ik divisie 6. Is dit alleen de vergoeding van de 3 wedstrijden of ook van de aanvullende bonus met 7 gewonnen wedstrijden wat iemand weet?

Oh klopt wel gewoon. Het is gewoon heel weinig :+
En wat er uit de packs kwam ook. Stones a 4,6k was het hoogste rest allemaal 700 of minder waard.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qNKEFso.png

[ Voor 22% gewijzigd door Oekol op 12-10-2023 10:30 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Rivals was weer poep...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kon het ook niet laten om te openen…

Palinha 83 voor de rest allemaal 80 of lager…

Had misschien beter kunnen bewaren…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Sleehond schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:36:
Kon het ook niet laten om te openen…

Palinha 83 voor de rest allemaal 80 of lager…

Had misschien beter kunnen bewaren…
Kansberekening blijft kansberekening ;).

Een kans van 0.01 op Mbappe zal morgen niet hoger zijn ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
hmr schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:42:
[...]

Kansberekening blijft kansberekening ;).

Een kans van 0.01 op Mbappe zal morgen niet hoger zijn ;)
Haha eens hoor, maar denk nu meer van ach had misschien moeten bewaren voor de trailblazers

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Augy
Kan wel zeggen dat mn nieuwe tactics gaan als een malle. Speel nu 433(2).

7 wins alweer binnen
Team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzCtRl_C5SzKiU1xuLnI3wzLxPU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G1zBB9yrtOBwC33YFqlDMbE6.jpg?f=fotoalbum_large
Tactics:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjkvXP5qNGhJM12tKY0ZQlzVYao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LAlDB0dgQ3kT48Sf1Shoydlu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:40
Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:06:
Kan wel zeggen dat mn nieuwe tactics gaan als een malle. Speel nu 433(2).

7 wins alweer binnen
Ziet er interessant uit. Zo te zien verdedigt het in een 442 formatie? Zie je een (groot) verschil met de 4321 die ook vaak gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
Denk niet dat ik ooit slechtere rewards heb gehad van Rivals. 1x 84 en de rest lager. Wel de untradeable gekozen en weinig dubbele kaarten gehad gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Wellicht een domme vraag. Hoe kwalificeer je voor de weekends league? Is dat via fut champions? Ik heb daar nog 2 resterende deelnames en kom nooit verder dan rank 2.

In rivals zit ik vast in divisie 5, is het mogelijk om te degraderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:21:
[...]

Ziet er interessant uit. Zo te zien verdedigt het in een 442 formatie? Zie je een (groot) verschil met de 4321 die ook vaak gebruikt wordt?
Klopt.. vooral de beweging van de aanvallers icm KdB die naar voren snelt en de opkomende backs maakt dat je veel mogelijkheden kwa afspelen.

Heb zelf de 4321 ook nog onder de knop op 71 depth. Die gebruik k vaak als k achter sta en iets moet forceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gilles27 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:58:
Wellicht een domme vraag. Hoe kwalificeer je voor de weekends league? Is dat via fut champions? Ik heb daar nog 2 resterende deelnames en kom nooit verder dan rank 2.

In rivals zit ik vast in divisie 5, is het mogelijk om te degraderen?
4x winnen in de kwalificaties. Die staan onder het kopje champions

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:08:
Pre season wanneer krijgen we die en wat is dat precies dan?

Sorry even gemist denk ik…

Begrijp ik nou goed dat je weer fifa 23 moet gaan spelen, daar objectives halen om rewards in 24 los te maken?

Sorry maar ga echt niet meer 23 spelen nu…
Doelstelling waren in de laatste promo van 23 en allang verlopen, 23 spelen is niet nodig.

Ik heb ze toevallig allemaal voltooid als laatste kunstje in 23. Lekker sb aan en een filmpje op 🤣

Als t goed is heb k daar vandaag profijt van (of morgen, ben er nog niet over uit. Vind kaarten die kunnen upgraden altijd leuk 🙈)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Pfff wat een super teams in die cup zeg. Net weer iemand met Puteillas, Hansen, Walker etc etc.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 15:31

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Nog iemand waarbij de bonusupgrade van rivals niet is door gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
fruitsla2800 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:26:
Nog iemand waarbij de bonusupgrade van rivals niet is door gekomen?
Ik had het vermoeden bij mij ook al…

Vorige week ook al…

Dacht al ik zal wel gek zijn…

Trouwens na een paar weken spelen heb ik nog steeds niet genoeg punten voor WL… hoe krijgen jullie dat zo snel voor elkaar…?

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 12-10-2023 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:04
Sleehond schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:52:
[...]

Ik had het vermoeden bij mij ook al…

Vorige week ook al…

Dacht al ik zal wel gek zijn…

Trouwens na een paar weken spelen heb ik nog steeds niet genoeg punten voor WL… hoe krijgen jullie dat zo snel voor elkaar…?
Hoe hogere divisie je speelt, des te meer points je krijgt na een gewonnen wedstrijd.
Volgens mij krijg je in divisie 6 al 75 punten per win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:21:
Pfff wat een super teams in die cup zeg. Net weer iemand met Puteillas, Hansen, Walker etc etc.
Idd, fifa zorgt in ieder geval voor meer naamsbekendheid van de vrouwelijke spelers. Ik had in ieder geval nog nooit van deze spelers gehoord voor de release van deze editie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Ik heb mij voor het eerst geplaatst voor 'Champions'. Ik snap er alleen geen reet van.. je hebt 10 playoff wedstrijden? Allemachtig.. wat een sweaty's kom je daar tegen zeg.. zit nu op een 1 winst en 7 verlies streak.. is echt niet tegen te spelen joh die gasten.

Als je nou 1 potje wint en 9 verliest (daar lijkt het op uit te draaien :P), wat 'krijg' je dan? Ik snap er vrij weinig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Gieter90 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:57:
Ik heb mij voor het eerst geplaatst voor 'Champions'. Ik snap er alleen geen reet van.. je hebt 10 playoff wedstrijden? Allemachtig.. wat een sweaty's kom je daar tegen zeg.. zit nu op een 1 winst en 7 verlies streak.. is echt niet tegen te spelen joh die gasten.

Als je nou 1 potje wint en 9 verliest (daar lijkt het op uit te draaien :P), wat 'krijg' je dan? Ik snap er vrij weinig van..
Je kan toch checken bij Preview Champions Play Offs? Doe er zelf niet aan mee want niveau is veel te hoog maar normaal kan je daar toch kijken naar je rang + beloningen?

Je hebt 1 winst dus 4 punten. Dat is dan 2 x jumbo premium gold pack.
Voor de volgende rang heb je 12 punten nodig dus 3 wins.

[ Voor 8% gewijzigd door fruitsla2800 op 12-10-2023 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:28
fruitsla2800 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:21:
[...]

Je kan toch checken bij Preview Champions Play Offs? Doe er zelf niet aan mee want niveau is veel te hoog maar normaal kan je daar toch kijken naar je rang + beloningen?

Je hebt 1 winst dus 4 punten. Dat is dan 2 x jumbo premium gold pack.
Voor de volgende rang heb je 12 punten nodig dus 3 wins.
Voor verloren potjes krijg je ook 1 punt, dus 9x1 + 4 (13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Is er ook een manier om te degraderen met rivals?

Ik ben op een of andere reden in niveau 7 gekomen, maar nu compleet kansloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
boefje79 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:46:
Is er ook een manier om te degraderen met rivals?

Ik ben op een of andere reden in niveau 7 gekomen, maar nu compleet kansloos
Aan het eind van het seizoen ga je 2 divisies terug. Betere spelers promoveren vanzelf, dus het zou op een gegeven moment weer makkelijker moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Nachtapotheker schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:28:
[...]

Voor verloren potjes krijg je ook 1 punt, dus 9x1 + 4 (13)
Oops wist ik niet, had het maar snel even opgezocht.
Is er toevallig iemand die 433(4) speelt of iets gelijkaardigs en zijn of haar tacs en instructies wil delen?
Het wil me dit jaar maar niet lukken gelijk welke formatie. Doeltrap naar LA of RA en iedereen staat meteen vast. Geen loopactie’s, geen vrije ruimte opzoeken. Moet tien keer van kant wisselen om toch maar eens over de middenlijn te komen. Tegenstanders hebben er blijkbaar geen last mee. 1 of 2 passen en ze zitten erdoor. Heb precies geen middenveld. Heb online ook al wat rondgezocht naar tips zoals direct passen instellen etc maar het helpt allemaal niet. Ben verre van een goede speler maar ik vind het echt bizar dat ik amper kan opbouwen terwijl mijn tegenstander op 1-2 tikjes erdoor zit. Speel normaal rond divisie 4. Heb precies nog nooit een voetbalgame aangeraakt, ik snap het echt niet meer. Staan allemaal als zandzakken op mijn veld. 1 keer druk zetten en totale paniek in mijn ploeg. Ach ik geef het nog 1 kans en anders geef ik het op. Dan ga ik wel één van de vorige editie’s spelen want dit is echt niet fijn meer. Verliezen boeit me niet, ik wil gewoon vooruitgang zien in mijn gameplay maar als je telkens vanaf minuut 1 alle moeite van de wereld moet doen om over het midden te komen dan stopt het wel. Excuses voor het geklaag. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fruitsla2800 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:52:
[...]

Oops wist ik niet, had het maar snel even opgezocht.
Is er toevallig iemand die 433(4) speelt of iets gelijkaardigs en zijn of haar tacs en instructies wil delen?
Het wil me dit jaar maar niet lukken gelijk welke formatie. Doeltrap naar LA of RA en iedereen staat meteen vast. Geen loopactie’s, geen vrije ruimte opzoeken. Moet tien keer van kant wisselen om toch maar eens over de middenlijn te komen. Tegenstanders hebben er blijkbaar geen last mee. 1 of 2 passen en ze zitten erdoor. Heb precies geen middenveld. Heb online ook al wat rondgezocht naar tips zoals direct passen instellen etc maar het helpt allemaal niet. Ben verre van een goede speler maar ik vind het echt bizar dat ik amper kan opbouwen terwijl mijn tegenstander op 1-2 tikjes erdoor zit. Speel normaal rond divisie 4. Heb precies nog nooit een voetbalgame aangeraakt, ik snap het echt niet meer. Staan allemaal als zandzakken op mijn veld. 1 keer druk zetten en totale paniek in mijn ploeg. Ach ik geef het nog 1 kans en anders geef ik het op. Dan ga ik wel één van de vorige editie’s spelen want dit is echt niet fijn meer. Verliezen boeit me niet, ik wil gewoon vooruitgang zien in mijn gameplay maar als je telkens vanaf minuut 1 alle moeite van de wereld moet doen om over het midden te komen dan stopt het wel. Excuses voor het geklaag. 😅
Probeer anders eens de 433-2 die hier eerder vandaag werd gepost.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Bossie schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:56:
[...]

Probeer anders eens de 433-2 die hier eerder vandaag werd gepost.
Bedankt. Zal deze straks eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Gieter90 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:57:

Haha, dat valt mee hoor. Rivals is veel hoger niveau. In die playoffs haal ik er wel minimaal 7 a 8 wins van de 10 over t algemeen en ben echt geen goede speler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
fruitsla2800 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:03:
[...]

Bedankt. Zal deze straks eens proberen.
Bij vragen hoor ik het graag, speel hier nu een week mee en ben erg tevreden.

Let op: wanneer ik achtersta ga ik naar een aanvallende 4321 op 71 depth met vergelijkbare instellingen 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel met een hybrid team met franse en la liga spelers. Ik neem aan dat ik dan niet mag klagen met een 3x player pack met Courtois, Kante en Rudiger :p

Edit: nieuwe smilies?

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 12-10-2023 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Hier waren de packs echt ruk zeg jeetje. Geen specials en als hoogste theo hernandez🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Is het EA dit jaar verboden om via SBC’s pakketjes aan te bieden? Genoeg grappige spelers, maar núl mogelijkheden om via SBC’s leuke pakketten vrij te spelen.

Je zou bijna denken dat de 285.000/ 3K punten pakketten daar iets mee te maken hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 19:35:
Hier waren de packs echt ruk zeg jeetje. Geen specials en als hoogste theo hernandez🤯
Welke packs…? Rivals?

Hier uit de MM SBC toch mooi Lautaro Martinez en TAA beiden eruit. Beiden verkocht en gaf toch mooi 20k in het laatje.

Niet slecht dus :)

[ Voor 24% gewijzigd door Sleehond op 12-10-2023 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Welcome back packs vanuit fifa23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:02:
[...]

Welcome back packs vanuit fifa23
Mhm jammer ik heb ze blijkbaar niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alle packs geopend van Rivals etc.

- KdB
- TAA
- Dybala
- Lautaro

Niks te klagen qua packluck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 19:35:
Is gewoon even een back van haast 100k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:10:
[...]

Is gewoon even een back van haast 100k :P
Je verwacht tog wel een special uit zo een hoeveelheid en soort packs 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 20:58
Ik spaar ze even tot morgenavond, als de nieuwe promo Trailblazers er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Blijkbaar heb ik geen Fifa 23 gespeeld? Geen enkel pack verdiend 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 20:43:
[...]

Je verwacht tog wel een special uit zo een hoeveelheid en soort packs 😋
Dat is dus de grap bij mij. Krijg alles uit de mindere packs uit die 100k en ultimate pakketten 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Traeces schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:12:
[...]

Dat is dus de grap bij mij. Krijg alles uit de mindere packs uit die 100k en ultimate pakketten 3x niks.
slechte grap zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-knip- op de man

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 12-10-2023 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Beavbusi schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:08:
[...]

Haha, dat valt mee hoor. Rivals is veel hoger niveau. In die playoffs haal ik er wel minimaal 7 a 8 wins van de 10 over t algemeen en ben echt geen goede speler
Bij deze; jij bent wel een goede speler 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Oekol schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 21:08:
Blijkbaar heb ik geen Fifa 23 gespeeld? Geen enkel pack verdiend 👌
Idem.. apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Het betreft de pre season doelstellingen uit het laatste seizoen van fifa23. Ging om de laatste 3 weken. Als je dit niet heb voltooid krijg je idd niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-09 00:54
Augy schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:05:
[...]

Het betreft de pre season doelstellingen uit het laatste seizoen van fifa23. Ging om de laatste 3 weken. Als je dit niet heb voltooid krijg je idd niks
I know, maar die heb ik dus wel voltooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Kreeg het nu net vanochtend!

Overigens vind ik het weinig voorstellen; maar toch bedankt EA. De loan kaart kan handig zijn voor WL of Rivals

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHolJc7LBqhuHIc0xuLojSQI1P8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N02CETyAtbNYculUHQE6nxA8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 13-10-2023 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mesque schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 01:07:
[...]

I know, maar die heb ik dus wel voltooid.
Ea had weer een fuck up met de packs, zullen vast nog wel komen bij je 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Heeft iemand dit wel eens eerder gehad _O- ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJzgIoOJEDIE-9bH7Mqce_zny5Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/n15EqcUPdNAbgtoalisEavqD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixk-rRv_qPJCZV6bCZ3gqsZFlGY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H4ijo7xdlL797NlCvFhfOokB.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn huidige team.. en ik pack net Messi 😅. Wat zouden jullie doen; team ‘omgooien’ en Messi inpassen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOJHVOBpAFpPtaY7zUWBfmFFNdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3DLCpaFCQ5JcmHJDXXDxNUWK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram131
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:06
BP14 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:10:
Heeft iemand dit wel eens eerder gehad _O- ?

[Afbeelding]
Ik had dit van de week zelfs met een bronzen speler :? Werd ook voor 10K verkocht
Niet goed aan het opletten bij de transfermarkt op de console versie gok ik.. Bieden en Koop nu zitten daar volgens mij naast elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Gieter90 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:49:
[Afbeelding]

Dit is mijn huidige team.. en ik pack net Messi 😅. Wat zouden jullie doen; team ‘omgooien’ en Messi inpassen?

[Afbeelding]
Messi is het 100% waard om te gebruiken. Elke keer als ik tegen hem speel, is hij cruciaal voor zijn team. Komt makkelijk mijn verdedigers voorbij met R1 dribbel. Niet veel aanvallers hebben ook goede passes zoals hem en zijn playstyles zeggen genoeg. Lekker Alba erbij halen op linksachter voor de chem (2 is voldoende).

Ik heb nu Saliba en Varane tradeable gekocht. Maar ik heb nog Kimpembe en Marquinhos untradeable op de bank liggen. Ik heb het gevoel dat Saliba en Varane na de promo van vandaag gaan dalen. Zit eraan te denken om daarmee Rashford te halen voorin en Kimpembe/Marquinhos gewoon opstellen. Hmmm.

[ Voor 12% gewijzigd door Lashrom op 13-10-2023 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Bram131 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:56:
[...]

Ik had dit van de week zelfs met een bronzen speler :? Werd ook voor 10K verkocht
Niet goed aan het opletten bij de transfermarkt op de console versie gok ik.. Bieden en Koop nu zitten daar volgens mij naast elkaar
Of AB filtertje niet helemaal lekker ingevuld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Heb de 10 uur durende trailversie geinstalleerd en paar potjes gepspeeld.
Ben nog niet echt overtuigd, met name omdat het weer erg veel lijkt op de vorige versie.

Wel krijg ik uit een tradable pack RTTK Modric 8)

Dus nu 230k aan coins en een middelmatig team.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Wat vinden jullie van die potm Son?
De moeite waard om te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Super toevallig pack ik de volgende Alba 😅. Overigens Messi maar 1 chem met hem in het team.. ik moet denk even opzoek naar een Argentijn erbij uit de PL of zo..
Lashrom schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:00:
[...]

Messi is het 100% waard om te gebruiken. Elke keer als ik tegen hem speel, is hij cruciaal voor zijn team. Komt makkelijk mijn verdedigers voorbij met R1 dribbel. Niet veel aanvallers hebben ook goede passes zoals hem en zijn playstyles zeggen genoeg. Lekker Alba erbij halen op linksachter voor de chem (2 is voldoende).

Ik heb nu Saliba en Varane tradeable gekocht. Maar ik heb nog Kimpembe en Marquinhos untradeable op de bank liggen. Ik heb het gevoel dat Saliba en Varane na de promo van vandaag gaan dalen. Zit eraan te denken om daarmee Rashford te halen voorin en Kimpembe/Marquinhos gewoon opstellen. Hmmm.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Kanters85 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:14:
Wat vinden jullie van die potm Son?
De moeite waard om te doen ?
ik speel geen premier league maar in deze fase van de game zou ik geen 700k in een +2 untradeable upgrade steken als zijn gewone kaartje voor 85k gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Gieter90 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:42:
Super toevallig pack ik de volgende Alba 😅. Overigens Messi maar 1 chem met hem in het team.. ik moet denk even opzoek naar een Argentijn erbij uit de PL of zo..

[...]
Argentijnse manager met mls als competitie 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:23:
[...]

ik speel geen premier league maar in deze fase van de game zou ik geen 700k in een +2 untradeable upgrade steken als zijn gewone kaartje voor 85k gaat.
Eens! EA houdt er nu ook van om iedere week een nieuwe promo uit te brengen. SBC's spelers kunnen al snel minder van toegevoegde waarde zijn, omdat er binnen een mum van tijd toch weer een betere alternatief is op die positie. De Trailblazers promo van vandaag is er een voorbeeld van ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Loopt precies weer in het honderd op ultimate team. 2 weken op rij geen bonusupgrade gekregen van rivals. Krijg ik ineens een melding dat er content mist op mijn account en ze dit hebben opgelost. Stond een blauwe pedro in de winkel klaar. Zou toch liever mijn packs hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door fruitsla2800 op 13-10-2023 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lashrom schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:05:
[...]

Eens! EA houdt er nu ook van om iedere week een nieuwe promo uit te brengen. SBC's spelers kunnen al snel minder van toegevoegde waarde zijn, omdat er binnen een mum van tijd toch weer een betere alternatief is op die positie. De Trailblazers promo van vandaag is er een voorbeeld van ;-)
Het tempo is bizar dit jaar idd, normaalgesproken ben je tot november aan het grinden om al je versterkingen binnen te hebben voor je NIF team icm eventuele lucky kaartjes uit packs.

Wat ik nu al heb staan is iets wat me in voorgaande edities niet zou lukken. Vanavond maar eens kijken of de club leeg kan voor Rodrygo :P

Mbt PotM Son/Leao, was een potm niet altijd een +2 upgrade ipv +1?

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 13-10-2023 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 15:26:
[...]

Het tempo is bizar dit jaar idd, normaalgesproken ben je tot november aan het grinden om al je versterkingen binnen te hebben voor je NIF team icm eventuele lucky kaartjes uit packs.

Wat ik nu al heb staan is iets wat me in voorgaande edities niet zou lukken. Vanavond maar eens kijken of de club leeg kan voor Rodrygo :P

Mbt PotM Son/Leao, was een potm niet altijd een +2 upgrade ipv +1?
Ben bang dat rodrygo een duur geintje wordt qua sbc. Ga hem ook wel proberen , meta speler en past perfect in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 20:58
Gaat inderdaad snel... Ik heb een Premier League team/Engels met Kane IF 91, duurde vorig jaar tot november/december voordat ik zo'n high rated speler had.

Focus me nu op Eredivisie, zitten ook zat leuke spelers in en speelt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
9-1 gehaald met Champs kwalificatie. Bizar hoe groot het verschil is in niveau met Rivals.
Morgen maar met Champs finals beginnen. Wil er zo snel mogelijk klaar mee zijn. Het maakt mij ook echt niet meer uit welke rank ik haal. Als ik alleen al Rashford kan krijgen, ben ik tevreden. Helaas tot op heden nog een belabberde pack luck.

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 13-10-2023 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-09 14:54
Lashrom schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:29:
9-1 gehaald met Champs kwalificatie. Bizar hoe groot het verschil is in niveau met Rivals.
Morgen maar met Champs finals beginnen. Wil er zo snel mogelijk klaar mee zijn. Het maakt mij ook echt niet meer uit welke rank ik haal. Als ik alleen al Rashford kan krijgen, ben ik tevreden. Helaas tot op heden nog een belabberde pack luck.
Welke divisie speel je in dan? Ik in 4 , maar won maar 5 wedstrijden van de playoffs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
038Zwolle schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:01:
[...]

Welke divisie speel je in dan? Ik in 4 , maar won maar 5 wedstrijden van de playoffs
Ook divisie 4, al twee weken lang zit ik hier vast. Maar ik merk echt wel verschil in niveau met Champs. Wellicht had ik dan gewoon geluk met mijn tegenstanders.

Ik kom zelf maar niet verder bij de tweede checkpoint in Rivals. Elke keer als ik de laatste wedstrijd speel voor de laatste checkpoint. Verlies ik op de gekste manieren. Alsof EA mij het leven zuur wilt maken ondanks dat ik de meeste wedstrijden domineer. Al twee weken ook geen gekke spelers gepacked om het verschil te maken. Ik zou alleen nog Rashford willen bijvoorbeeld en Mendy op LB. Dan vind ik mijn team wel welletjes op het moment. Ik heb nog Marquinhos, Kimpembe, Musiala en Goretzka untradeable op de bank. Die zou ik kunnen inzetten i.p.v. Saliba, Varane en Nkunku tradeable om daarmee Rashford te halen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXBhL6hz2sK7Is-UfQaZnVSQz-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UTkJy4VB3lVLKs0JARtMWLP7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
038Zwolle schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:01:
[...]

Hier divisie 6 (laatste checkpoint richting 5) en maar net aan gekwalificeerd met 4e win in wedstrijd nummer 9.

Morgenavond er denk even doorheen jagen 💪

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 13-10-2023 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oef die Rodrygo wil ik wel voltooien de SBC!!

Heb nu zijn gold versie, die is al erg fijn.

Bellerin ook maar meepakken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:09:

Zou het ook graag doen, maar met 33k, geen verhandelbare opties, te weing fodder is het voor mij onbereikbaar.

Als ik nou maar eens 1x packluck had......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:09:

Heb veel fodder, maar die 88 Squad is vrij pittig voor nu.

Sla hem even over voor 350k :) misschien als ik goede wl reward heb dat ik hem nog doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:31:
[...]

Heb veel fodder, maar die 88 Squad is vrij pittig voor nu.

Sla hem even over voor 350k :) misschien als ik goede wl reward heb dat ik hem nog doe.
Past prima in mijn team, tijdens oranje dadelijk maar eens kijken wat mogelijk is.

Die 433-2 die hier gisteren gepost is speelt overigens erg fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 19:35:
[...]

Past prima in mijn team, tijdens oranje dadelijk maar eens kijken wat mogelijk is.

Die 433-2 die hier gisteren gepost is speelt overigens erg fijn :D
Oranje wordt denk toch niet veel :P Frankrijk heeft zo’n bizar goede selectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Die Rodrygo SBC ziet er inderdaad goed uit. Ik heb best wat high rated untradable fodder in m'n club, Ruben Dias, Rodri, Casemiro, etc. dus denk dat ik 'm ga doen. Untradable Kane IF gaat waarschijnlijk ook in de SBC, schiet wel op qua rating. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 08:20
Ik heb wat aardige hoge rated 88,99 en 90fodder ingeslagen eerder en ik denk dat ik nu al ga cashen. Kane en Benz 13k per kaart winst. Rodri voor 24k gekocht en hij gaat nu voor ca 29k. Wanneer gaan jullie deze verkopen?

Over de 433 speelstijl; ik heb het gevoel dat ik mijn wingers te weinig gebruik tov van de 442, 3412 of 4222. Hoe maken jullie het beste gebruik van winters?

Net Theo gepakt, leao is aanlokkelijk, maar wel duur voor een plus 1. Rodrygo zou perfect passen in mijn team. Hmm, maar even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Rudiger….

Anyone advies? Kaart ziet er erg goed uit. Zit er aan te denken hem te kopen 60/65k echter. Hij zou dan een duo vormen met Gvardiol. Lijkt me waanzinnig duo en het helpt mijn gouden Rodrygo in de teamgeest.

Nadeel is dat ik altijd verkeerd inkoop. Zie het al gebeuren dat ik nu 60/65 betaal en hij over paar dagen opeens de helft is.

Advies anyone? Instant buy nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 08:20
Sleehond schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 20:13:
Rudiger….

Anyone advies? Kaart ziet er erg goed uit. Zit er aan te denken hem te kopen 60/65k echter. Hij zou dan een duo vormen met Gvardiol. Lijkt me waanzinnig duo en het helpt mijn gouden Rodrygo in de teamgeest.

Nadeel is dat ik altijd verkeerd inkoop. Zie het al gebeuren dat ik nu 60/65 betaal en hij over paar dagen opeens de helft is.

Advies anyone? Instant buy nu?
De helft minder zal denk ik niet snel gebeuren, maar normaalgesproken zijn na de wl rewards of rond 1800-1900 de beste inkoop momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb hier Rudiger. Is wel een goede betrouwbare CV! Had eerst ook Gvardiol ernaast, was een prima duo. Gvardiol heeft ook een sterke playstyle+. Heb inmiddels Gvardiol vervangen door Araujo. Die vind ik nog beter.

Edit: was trouwens vanwege chemistry issues, anders had Gvardiol gewoon mogen blijven staan naast Rudiger.

[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 13-10-2023 23:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Eindelijk eens wat packluck vandaag. Ofja... voor mij dan. Eindelijk eens spelers in het pakje wat meer dan 2k waard zijn en waar ik wat aan heb. Saka gold en martinelli gold. Kon nog wel 2 snelle mannetjes gebruiken en die saka prikt alles erin.
Niet dat het allemaal veel voorstelt maar mooie vervanging voor mijn maddison gold en partey gold. Heb de opstelling weer eens verzet naar 41212 en merk dat het beter lijkt te gaan.

Iemand al gespeeld met Wilson? Die je kan verdienen bij de doelstellingen? Moet nog 3 SB en dan heb ik hem ook binnen. Kan die mooi naast Nunez in de spits staan

Speel op het moment via onderstaande. Heb ongeveer 22k om uit te geven. Wat zouden jullie als eerste aanpakken. Havertz wordt gewisseld nadat ik Wilson binnen heb via de doelstellingen.
https://www.futbin.com/24/squad/381487

[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 14-10-2023 00:34 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Oxigeon

Heb hem binnen, echter alleen nog niet mee gespeeld!

Bellerin gedaan, was eenvoudig te doen met de SBC. Speelt vooralsnog erg fijn. Goed snel en wendbaar.

Daarnaast 77k coins.

Verhandelbaar:

- Gvardiol
- Ake
- Robertson
- Bruno Fernandes
- Gabriel Jesus
- Nunez

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EoSYvUTHhMrsrP98fEhy5xZ693U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CPW0hBn8qfe3Uv1tdhhdYK2K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VURiXNJyOQHK7lUZDgfh-RysaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1tcti1lrvi8MIMfydNuJPtJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
De pakketten uit 11 winsten in de Weekend League leken vreselijk, maar toen kwam grote vriend Luis Figo opeens uit het Ultimate Pakket..

Ruim 500k in de pocket 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand rodrygo al voltooid en mee gespeeld? Inception is enthousiast maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik sla toch wel een bleek figuur met mijn gouden teampie in div. 5. Ben de enige tot dusver. Toch nog wel ver gekomen dan al zeg ik het zelf. Maar het gebrek aan een echte goede kaart begint nu wel voelbaar te worden. Oh packluck wanneer kom je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
Met al die promoties zijn investeringen ook niks waard. Geen enkele Teze IF nog verkocht. Had beter bij de gouden kaartjes kunnen blijven. Dat verkocht nog een beetje en had ik elke dag zo'n 5k winst, kan nog niet echt een cashcow vinden dit jaar. Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Oekol schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:47:
Met al die promoties zijn investeringen ook niks waard. Geen enkele Teze IF nog verkocht. Had beter bij de gouden kaartjes kunnen blijven. Dat verkocht nog een beetje en had ik elke dag zo'n 5k winst, kan nog niet echt een cashcow vinden dit jaar. Lastig...
Je zal moeten wachten op repeatable sbc’s waar ze een totw voor vragen, dan gaat hij wel omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:40:
Ik sla toch wel een bleek figuur met mijn gouden teampie in div. 5. Ben de enige tot dusver. Toch nog wel ver gekomen dan al zeg ik het zelf. Maar het gebrek aan een echte goede kaart begint nu wel voelbaar te worden. Oh packluck wanneer kom je?
Beetje handelen kan ook helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Werkt bronzen packs inhoud verkopen nog een beetje om wat coins te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:05:
[...]

Beetje handelen kan ook helpen ;)
Dat klopt, maar dat bleek bij mij in het verleden geen succes. Dat is een onderdeel van FUT wat ik nooit goed onder de knie heb gekregen. Sterker nog: ik leed meestal verlies door verkeerde investeringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:27:
[...]

Dat klopt, maar dat bleek bij mij in het verleden geen succes. Dat is een onderdeel van FUT wat ik nooit goed onder de knie heb gekregen. Sterker nog: ik leed meestal verlies door verkeerde investeringen.
Ja langlopende investeringen zijn vaak een risico, maar je hebt wel zo goed als iedere week dezelfde patronen. Populaire spelers kopen in het weekend, verkopen op dinsdag avond / woensdag ochtend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Bij komt er ook helemaal niks uit die packs, speel nog steeds enkel met gouden spelers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/stW7tatQKSoe0aytXGt7eBdimnk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iH1LGUfNEWgzUYrTvQXzHgWA.png?f=fotoalbum_large

De tactiek heb ik overgenomen van NealGuides. Hij heeft vaak wel prima tactieken voor "average" spelers zonder die achterlijke 71 depth

YouTube: EA FC 24 - Best Meta 352 TACTICS To Win More Games - EA FC 24

Ik heb nog 40k muntjes. Iemand een tip om mijn elftal te verbeteren?
Pagina: 1 ... 13 ... 70 Laatste