Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Verandering van naam
Dit jaar ondergaat het beroemde voetbalspel een naamswijziging en wordt het niet langer aangeduid als FIFA 24, maar gaat het verder als EA Sports FC 24. Deze verandering komt voort uit licentieproblemen met de FIFA, de wereldvoetbalorganisatie. De samenwerking tussen EA Sports en de FIFA is beëindigd, waardoor EA de naam 'FIFA' niet meer mag gebruiken voor hun reeks voetbalspellen. Dankzij deze wijziging in de naam heeft EA nieuwe licenties verkregen voor de Champions League, Europa League en Conference League. EA Sports FC 24 bevat nu ongeveer 19.000 spelers en meer dan 700 teams uit 30 verschillende competities.
Ultimate Team
Nieuwe toevoegingen
EA Sports FC 24 introduceert dynamische spelerspakketten, wat betekent dat je een grotere kans hebt om een goede speler te verkrijgen wanneer je meer pakketten opent. Bovendien wordt de nieuwe spelmodus 'Player Mastery' geïntroduceerd, waarbij je een speler kiest, uitdagingen voltooit en deze speler verbetert. Spelerkenmerken veranderen in items op de transfermarkt, terwijl kaarten voor positiewijzigingen niet langer beschikbaar zijn. Het menu is ook herzien om snellere toegang tot de transfermarkt mogelijk te maken.

Icons en heroes
In EA Sports FC 24 zijn Icons beperkt tot één versie, terwijl de baby- en mid-icons niet meer voorkomen. Tijdens promotie-evenementen ontvangen deze Icons nieuwe kaarten. Bovendien zullen Icons nu teamgeest bieden aan alle spelers in je team, in tegenstelling tot voorheen, toen dit alleen gold voor spelers uit hetzelfde land als de Icon. Volgens geruchten zullen er 4 nieuwe Icons en 12 nieuwe Helden verschijnen, waaronder namen als Ribery, Bobby Charlton en Zico. Rui Costa en Litmanen worden in EA Sports FC 24 als heroes beschouwd.

Damesvoetbal
Hoewel het even heeft geduurd, kun je vanaf dit jaar vrouwenteams creëren in Ultimate Team. Je kunt ook gemengde teams samenstellen, met zowel mannen als vrouwen. Het is nog niet duidelijk of dit een aparte spelmodus in Ultimate Team zal zijn. Bovendien worden vrouwelijke Heroes en Icons geïntroduceerd, waaronder namen als Alex Scott en Mia Hamm. Nieuwe pakketten in de winkel bevatten uitsluitend kaarten voor vrouwelijke spelers, waarmee je je dameselftal kunt uitbreiden.
Overige modus
Carrière
Zowel de manager- als de spelerscarrière zijn dit jaar ingrijpend veranderd. Coaches zijn toegevoegd aan het spel, wat spelers helpt de tactiek beter te begrijpen, zichzelf te ontwikkelen en hun vaardigheden te verbeteren. Het trainingscentrum is uitgebreid met meer opties voor wedstrijdvoorbereiding, waardoor elke wedstrijd een tactisch spel wordt. Bovendien kun je wedstrijden bekijken vanaf de zijlijn, zonder zelf deel te nemen. Er wordt verwacht dat je nu je eigen stadion kunt creëren, inclusief de structuur, reclameborden en toeschouwers.

Profclubs
Het lijkt erop dat de spelmodus 'Pro Clubs' een nieuwe update krijgt en mogelijk 'Club' zal heten. Deze spelmodus, waarin je met vrienden speelt, krijgt een nieuwe competitieve modus met seizoenen, vergelijkbaar met Division Rivals in FUT. Elk seizoen omvat normale competitiewedstrijden en een reeks play-offwedstrijden. Bovendien worden tattoos na lang wachten beschikbaar voor je speler.

Mechanics
EA Sports FC 24 blijft draaien op de Frostbite-engine, die sinds 2016 wordt gebruikt voor de FIFA-serie. Er worden echter nieuwe technologieën geïntroduceerd in de vorm van Hypermotion Technology, die al in FIFA 23 aanzienlijke veranderingen heeft gebracht. Het nieuwe Hypermotion V neemt 590 miljoen frames op, wat aanzienlijk meer is dan de 9,2 miljoen van FIFA 23. Deze nieuwe animaties en verschillende renstijlen voor lange, explosieve of gecontroleerde spelers zorgen voor een volledig nieuwe spel ervaring.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/gk7PPYTY/fc24-screenshot-epl-4k-citycele-b6su-1920.webp

[ Voor 106% gewijzigd door Chief-Commander op 07-09-2023 17:49 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 23:08
Ik zat te lezen en dacht goed beschreven zeg! Toen dacht ik laat ik eens een passage pakken en in Google gooien. Goed gejat is beter dan slecht bedacht! Heb zin in de nieuwe versie, hopelijk kan 't me weer een beetje bekoren :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Oekol schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:09:
Ik zat te lezen en dacht goed beschreven zeg! Toen dacht ik laat ik eens een passage pakken en in Google gooien. Goed gejat is beter dan slecht bedacht! Heb zin in de nieuwe versie, hopelijk kan 't me weer een beetje bekoren :)
Zolang EA maar niet continu dingen gaat veranderen middels nieuwe patches. Overigens zojuist de tekst herschreven ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Chief-Commander op 07-09-2023 17:09 ]

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:02
Woep woep nog 2 weekjes. Even op topic volgen 👌

Thnx voor openen!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:58

Nu wachten op de nieuwe

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:00
Is er al bekend welke nieuwe leagues/stadions er komen? Wellicht leuk voor de OP... Ik had ook gelezen dat De Kuip in een latere update wordt toegevoegd aan de game...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:25
-knip- laat deze grapjes maar achterwege...

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 11-09-2023 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrieknarrie123
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 20:04
Zijn er voor dit jaar weer manieren om bepaalde kortingen te combineren om zo vroeg mogelijk maar ook zit goedkoop mogelijk het spel te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:56

Oxigeon

En zo is dat!

Arrieknarrie123 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 09:29:
Zijn er voor dit jaar weer manieren om bepaalde kortingen te combineren om zo vroeg mogelijk maar ook zit goedkoop mogelijk het spel te kunnen spelen?
Indien je de duurste versie koopt die enkel digitaal verkregen kan worden kun je een paar dagen eerder spelen. Als je de game hebt gepreorderd voor ik zeg uit mijn hoofd 14 augustus kreeg je ook nog van de gratis heroes

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Laatst online: 30-05 21:18
Wanneer denken jullie dat de Web App live gaat?
Het zou leuk zijn als dit volgende week al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Laan1988 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:19:
Wanneer denken jullie dat de Web App live gaat?
Het zou leuk zijn als dit volgende week al is.
In eerdere jaren een weekje voordat de premium versie live gaat. Dus ik gok ergens rond 15 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
-knip- niet op ingaan

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 11-09-2023 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:36
Nieuwe stadions staat op de socials

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Mars18 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 23:31:
Nieuwe stadions staat op de socials
Jammer dat de JC Arena het enige stadion uit Nederland is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:32
Laan1988 schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:40:
[...]

De Kuip toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:12

Royz

Kleurenblind!!

Oxigeon schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:03:
[...]

In eerdere jaren een weekje voordat de premium versie live gaat. Dus ik gok ergens rond 15 september
Als ik de geruchten mag geloven wordt het de 20e... Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Oh ik zie net dat de Kuip er niet in zit, maar het Phillips Stadion wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Royz schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:45:
[...]

Als ik de geruchten mag geloven wordt het de 20e... Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk!
Ik kwam gisteren deze tegen. Of die klopt weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4xqbX9cYCLgnm2ax-GTHB-XAV8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Miwa5fVKs8H3WVC5fVByRM5a.jpg?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Oxigeon op 11-09-2023 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Laan1988 schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:46:
[...]

Oh ik zie net dat de Kuip er niet in zit, maar het Phillips Stadion wel.
Er stond ergens dat de Kuip met een latere update wordt toegevoegd. Volgens mij is dit echte nog nooit gebeurd dat er tijdens een seizoen een stadium bij komt (behalve bij een EK/WK update)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 15:43
Er!k schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:50:
[...]

Er stond ergens dat de Kuip met een latere update wordt toegevoegd. Volgens mij is dit echte nog nooit gebeurd dat er tijdens een seizoen een stadium bij komt (behalve bij een EK/WK update)?
Ik denk dat EA alles over een andere boeg taat gooien dit jaar. Ik zag dat je zelfs bij aankoop van Pepsi codes kan krijgen voor packs in FUT. Ik denk dat zij als nooit te voren gaan uitmelken.
Misschien word de Kuip zelfs wel iets waar je voor moet betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 11-09-2023 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ja zou zo maar kunnen... Ik heb besloten het een jaar te proberen met de nieuwe opzet en anders geen EAFC meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

De eerste 25 ratings van de spelers zijn inmiddels bekend gemaakt. Het mixen van mannen en vrouwen lijkt lastig. Ze hebben immers een eigen competitie logo. Dat beperkt wel enigsinds dat er gemixt kan worden. Indien je gaat matchen op land of club kan het uiteraard wel denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXGIlXijjjOFgGS6yQltoyeFp0w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0NlzizOqPPjL7AwbCKXgGQos.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RP6ClS8fbhZ5233eyqrrRy0irc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gceRCUebLuGgyNuK0Rc3m0NS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Oxigeon op 12-09-2023 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:25
Laan1988 schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:40:
[...]

en Philips Stadion is er ook al jaren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

boyette schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 17:38:
[...]

en Philips Stadion is er ook al jaren
Zag op Twitter van FC24 nog wat stadions voorbij komen wat worden toegevoegd. Daar zat sowieso het stadion van de Rangers bij. Verder leek de Kuip er ook bij te zitten. Helaas kan ik de afbeelding niet downloaden en hier delen

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 09:24
Ahh nice ja! Ik was dit topic alweer aan t zoeken :)

PSN: Maichel

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:22
Toch stevig prijs kaartje 109 euro voor de duurste editie.
Met de EA korting 98 euro, dus twijfel van hem gewoon in een ander land te kopen( Argentine).
Zoals elk jaar, Belgen moeten het wel zo doen door onze wet.
Via de Nederlandse Xbox store is er niet al te veel gedoe voor hem zo te pre orderen en ook wel iets veiliger.

Gaat me niet perse om de vroege toegang, gewoon die 2400 punten.
Hopelijk dat ze bij EA die EA pro naar console brengen voor 99 per jaar.
Fifa op pc speel ik echt niet graag, daar is niets next gen aan.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:26
KBE91 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:45:
Toch stevig prijs kaartje 109 euro voor de duurste editie.
Met de EA korting 98 euro, dus twijfel van hem gewoon in een ander land te kopen( Argentine).
Zoals elk jaar, Belgen moeten het wel zo doen door onze wet.
Via de Nederlandse Xbox store is er niet al te veel gedoe voor hem zo te pre orderen en ook wel iets veiliger.

Gaat me niet perse om de vroege toegang, gewoon die 2400 punten.
Hopelijk dat ze bij EA die EA pro naar console brengen voor 99 per jaar.
Fifa op pc speel ik echt niet graag, daar is niets next gen aan.
Gewoon zelfde game

• KBE91
Loopt gewoon niet lekker op pc bij mij, en ook heel dat gedoe met Origin.
Speel al jaren mijn sport games op een console.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

Ik ben erg benieuwd.. Zit op zich niet echt te wachten op mixed voetbalteams in FUT. Het slaat echt nergens op dat ze dat er nu doorheen willen drukken. Neem - voor mij - waarschijnlijk heel wat charme weg. Om met onbekende speelsters te spelen of tegen ze te spelen. Sommige zullen goed meta zijn... Jammer, maar ik geef het een kans.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
Vind het wel wat hebben. Weer een blik nieuwe gezichten en meer opties om een leuk team samen te stellen.
Op Futbin worden de FC24 spelers langzaam aangevuld. Hopen dat het snel compleet is zodat we kunnen kijken welk team we gaan bouwen.

• 038Zwolle
Ik moest ook enorm wennen aan de icons toen deze op de PS kwamen. Maar ik weet ook niet wat ik er van vind dat vrouwen nu meespelen en mogelijk nog beter zijn. EA kennende zullen zij flink overpowered zijn. Ik speel zelf voornamelijk pro clubs en daar is het al gemengd maar is het , denk ik ,eeen stuk minder storend.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Lygun schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:25:
Vind het wel wat hebben. Weer een blik nieuwe gezichten en meer opties om een leuk team samen te stellen.
Op Futbin worden de FC24 spelers langzaam aangevuld. Hopen dat het snel compleet is zodat we kunnen kijken welk team we gaan bouwen.
Hmm, dit doe ik eigenlijk van tevoren nooit. Ik weet echter nu wel al dat ik net als elk jaar een Premier League team ga maken. Waarom ik dat altijd doe weet ik ook niet, denk omdat hier naar mijn idee de bekende spelers zitten die ik allemaal wel ken. Stel ik pack een Frenkie/Courtois in mijn eerste paar pakjes zal ik misschien toch nog een switch maken naar Laliga. Maar ga meestal naar PL omdat daar de keuze ook vrij groot is. Al gok ik (maar ga ik niet doen want heb niks met die competitie) dat je in de Saudie league ook een aardig team kan opstellen.

Ik kijk dam verder welke spelers er in mijn eerste pack zitten en dan zie ik wel verder. Uiteindelijk ga ik dan beginnen met het aanschaffen van de meta spelers waarna ik langzaamaan de speciale kaartjes in ga.

[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 14-09-2023 07:18 ]

• Lygun
Je bent inderdaad afhankelijk wat je packt. Al kan je natuurlijk altijd spelers verkopen en kopen voor de league die je graag wil gaan spelen bij de start.

Bij FIFA23 zit is er wat verschil in sterkte van de Gold spelers per league. Zo is de top 30 van de Premier league 85-91, LaLiga 84-91, Serie A 83-87, Bundesliga 82-90 en de Ligue 1 80-91.
Dat zal nu wat anders zijn met de vrouwen er bij die ook best hoog scoren. En misschien zijn er dit jaar ook nog andere leagues die interessant zijn. En mixen kan ook nog, altijd een leuke puzzel.

Gelukkig zit het verschil niet in de spelers de net een paar puntjes hoger zijn, maar in hoe goed je speelt. Mijn spelniveau is laag, dus een net wat betere speler gaat mij niet redden :) Maar de lol van FIFA/FC is voor mij ook om een team te bouwen wat zo sterk mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is net wat je packt inderdaad. Ik begin normaal meestal met Serie A, want goede spelers en goedkoper dan de PL of La Liga over het algemeen. Echter in Fifa 23 packte ik al heel snel gouden Mbappé. Ja daar gooi je je team wel voor om uiteraard. Om er vervolgens ruim 2000 wedstrijden mee te spelen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Er lijkt precies nog veel twijfel over de markt dat het nu shared is of niet.
Zou zelf echt niet snappen waarom ze PC nog apart moeten steken.

Ze moeten niet afkomen met cheaten van de market, console spelers kunnen ook cheaten via de web app.
Clubs ( pro clubs ) is nu wel crossplay, dat begon ook tijd te worden.
Dat is nu eens een mode dat ik met veel plezier speel, altijd als doelman.

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
KBE91 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:06:

Ze moeten niet afkomen met cheaten van de market, console spelers kunnen ook cheaten via de web app.
Waarom wil je dat per se delen dan?
Ik zet overigens crossplay altijd uit, vanwege het cheaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

038Zwolle schreef op donderdag 14 september 2023 @ 02:48:
Ik moest ook enorm wennen aan de icons toen deze op de PS kwamen. Maar ik weet ook niet wat ik er van vind dat vrouwen nu meespelen en mogelijk nog beter zijn. EA kennende zullen zij flink overpowered zijn. Ik speel zelf voornamelijk pro clubs en daar is het al gemengd maar is het , denk ik ,eeen stuk minder storend.
Precies.. zijn al veel vrouwen die even goed zijn als Mbappe of andere sterren. Heb er mixed feelings bij. Maar we gaan het zien. Icons was inderdaad ook al even raar voor het 'realisme'. Maar die ken ik tenminste 95% van de tijd. Bij vrouwen ken ik het gros niet, want ik kijk nauwelijks tot geen vrouwenvoetbal.

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 14-09-2023 10:19 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

KBE91 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:06:

Er moet een reden zijn dat het niet gezamenlijk is. Zal het zijn dat de console spelers en de pc spelers ongeveer gelijk zijn?

Ik denk dat er dan TE veel spelers op de markt komen waardoor de markt instort. Vandaar dat ze die uit elkaar houden.

Of er cheaters zijn? Werkelijk geen idee. Speel enkel FUT en daarmee kun je als console speler niet tegen pc spelen. Dat is enkel in de spelmodi seizoenen.

Nu ik het zeg. Ik heb werkelijk de laatste 3 jaren de offline modussen totaal niet aangeraakt. Als ik tegen de AI wil spelen pak ik liever Squad Battles aangezien ik daar pakjes voor krijg haha

• KBE91
WasBak schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:18:
[...]

Waarom wil je dat per se delen dan?
Ik zet overigens crossplay altijd uit, vanwege het cheaten.
Waarom zou je geen global market willen dan ? Waarom moet PC hun eigen markt hebben.
Zoals ik zeg, cheaten doen ze via de web app. Daar kan je als console speler ook gebruik van maken.

Ik spreek niet over crossplay, want dat zou ik ook afzetten. Al kan dit niet bij Xbox dacht ik, enkel bij PS. Maar ben daar nu niet 100 % zeker van.
Oxigeon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:27:
[...]

Er moet een reden zijn dat het niet gezamenlijk is. Zal het zijn dat de console spelers en de pc spelers ongeveer gelijk zijn?

Ik denk dat er dan TE veel spelers op de markt komen waardoor de markt instort. Vandaar dat ze die uit elkaar houden.

Of er cheaters zijn? Werkelijk geen idee. Speel enkel FUT en daarmee kun je als console speler niet tegen pc spelen. Dat is enkel in de spelmodi seizoenen.

Nu ik het zeg. Ik heb werkelijk de laatste 3 jaren de offline modussen totaal niet aangeraakt. Als ik tegen de AI wil spelen pak ik liever Squad Battles aangezien ik daar pakjes voor krijg haha
Pc heeft op piek momenten iets van 900k listings, tov miljoenen op console.
Toch mogen aanschouwen van mensen die op pc spelen.

Wat de ultieme reden is weet ik niet, maar het zal niet door het cheaten komen.
Zoals ik boven al gezegd heb, via de web app inloggen als console speler.
Kan je ook een bot gebruiken, of zelf een chrome extentie voor sneller spelers te kopen.

Het is gewoon sneu dat ze buiten gesloten worden van een market, over dat crossplay spelen kan ik wel inkomen. Pc is nu gewoon eenmaal een cheat fest, en daarom verkies ik liever een console. Al kunnen er op sommige games ook gecheat worden, in Fifa moet ik de eerste nog zien op een Next Gen console.

• Lygun
Speel al jaren op pc. Beetje dure hobby om voor fifa een console te kopen. Al lijkt het me heerlijk om op een grote TV te spelen vanaf de bank :)

De prijzen van spelers zijn op PC en console altijd wel een beetje gelijk. Zou geen reden kunnen bedenken waarom ze dat niet ook crossplay maken. Enige reden is misschien dat er dan bijna een dubbele aanbod is qua aantal spelers en er dus grotere/snellere servers nodig zijn?

Maar wordt er in FUT zo veel gecheat?

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:18:
[...]

Precies.. zijn al veel vrouwen die even goed zijn als Mbappe of andere sterren. Heb er mixed feelings bij. Maar we gaan het zien. Icons was inderdaad ook al even raar voor het 'realisme'. Maar die ken ik tenminste 95% van de tijd. Bij vrouwen ken ik het gros niet, want ik kijk nauwelijks tot geen vrouwenvoetbal.
Voor mij een reden om eerst maar eens af te wachten op hoe dit nou daadwerkelijk geimplementeerd word.

En precies wat je zegt, Icons toevoegen is ook niet realistisch maar nog wel logisch en daar heb ik nog een gevoel bij.
Mannen en vrouwen samenvoegen kan in mijn ogen alleen als je ze gelijk beoordeeld, maar dan worden alle vrouwen max 55 en speelt niemand er mee.

• KBE91
Lygun schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:59:

Maar wordt er in FUT zo veel gecheat?
Bekijk 5 grote Fifa youtubers, en je zal op 5 videos een sponsored add tegen komen.
Buy Fifa coins cheap, dat is het antwoord op je vraag.
Op de market zijn er enorm veel bots actief, die kopen zo snel een speler.
Zelf bots die prijzen constant bekijken van spelers en vanaf ze gelist worden laag, snap die worden gekocht en terug gelist.

Dat is het cheat probleem van de game, over cheaten in game zelf heb ik niet veel problemen.
Buiten vorig jaar, dashboard gaan en dan je laten afk gaan krag je geen los dacht ik.
Was dan nog iets op console dat je kon exploiten, is wel snel gepatched geweest en zijn er veel geband geweest. Werd vooral veel gedaan in die Fut champs.

Edit : Over die vrouwen, geen probleem dat ze erin zitten. Maar dan zou ik liever willen dat we volledige vrouwen ploeg moeten maken. Dat we ze niet kunnen mengen met mannen, want dat zou wel heel raar over komen.

Kunnen ze perfect opdrachten laten uitvoeren met een volledig vrouwen elftal.
Misschien zelf een aparte rivals sectie puur voor vrouwen.

[ Voor 17% gewijzigd door KBE91 op 14-09-2023 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

forzav schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:12:
[...]

Voor mij een reden om eerst maar eens af te wachten op hoe dit nou daadwerkelijk geimplementeerd word.

En precies wat je zegt, Icons toevoegen is ook niet realistisch maar nog wel logisch en daar heb ik nog een gevoel bij.
Mannen en vrouwen samenvoegen kan in mijn ogen alleen als je ze gelijk beoordeeld, maar dan worden alle vrouwen max 55 en speelt niemand er mee.
Daarom.. ben het volledig met je eens. Vrouwen erin prima, mooi voor de doelgroep. Alleen de FUT implementatie en het feit dat je het niet uit kan zetten, maakt het gewoon twijfelachtig.

Zit er gewoon niet echt op te wachten.... maar ja.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Tim01
  • Laatst online: 28-05 16:42
Mja voor mij is het ook niet nodig dat er vrouwen inzitten maar als je het toch doet moet jij het ook meteen goed doen en dit lijkt EA FC te doen. Het is even afwachten hoe het allemaal precies gebalanceerd is maar het lijkt er op dat ze iig op z'n minst bruikbaar zijn. Je hebt er ook niets aan dat je allemaal bronzen vrouwen hebt en dan moet wachten op special kaarten.

Denk trouwens er niet veel mensen met bijv. een vrouw als CV zullen spelen gezien de gemiddelde lengte. Ik zelf kies dan liever iemand die qua stats wat minder is maar wel 15cm langer

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:18

lasharor

7 december 2004

Ik hoop dat vrouwen wat opvulling gaan geven in friendlies en objectives. Ik mis de tijden een beetje dat er nog een leuke bronze cup was. In FIFA 23 heb ik bijvoorbeeld geen kaartjes gezien zoals Fifa 17 Mor of Fifa 13 Westcarr.

Wellicht dat de vrouwen kaartjes voor wat afwisseling kunnen zorgen. In de mainteams wil je denk ik toch vrij snel gaan spelen met de grote namen.

• hmr

hmr

lasharor schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:30:
Ik hoop dat vrouwen wat opvulling gaan geven in friendlies en objectives. Ik mis de tijden een beetje dat er nog een leuke bronze cup was. In FIFA 23 heb ik bijvoorbeeld geen kaartjes gezien zoals Fifa 17 Mor of Fifa 13 Westcarr.

Wellicht dat de vrouwen kaartjes voor wat afwisseling kunnen zorgen. In de mainteams wil je denk ik toch vrij snel gaan spelen met de grote namen.
Tenzij vrouwen super meta zijn. Uiteindelijk prevaleert de meta voor 90%

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lygun
Er zitten niet veel vrouwen fans hier :)
Als je vrouwen toevoegt aan FUT moet je het op deze manier doen, anders heeft het geen zin. Natuurlijk kan een vrouwelijke verdediger nooit op tegen Haaland. Maar de redenatie is dat een vrouwelijke topspeler ook hoge stats heeft en daar zit wat in.
En wat betreft realisme, veel Icons zijn ook al dood (helaas).

Wat wel jammer is (als het ook echt zo werkt straks) dat een goeie chemistry bereiken met mixed team van vrouwen en mannen best lastig is. In Futbin matchen vrouwen alleen met hun eigen league. Zou leuk zijn als de Engelse vrouwen league chemistry heeft met de Engelse mannen league (Premier league). Dan kan je veel makkelijker een (of meer) vrouwelijke spelers gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Lygun op 14-09-2023 12:27 ]

• hmr

hmr

Lygun schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:25:
Als je vrouwen toevoegt aan FUT moet je het op deze manier doen, anders heeft het geen zin. Natuurlijk kan een vrouwelijke verdediger nooit op tegen Haaland. Maar de redenatie is dat een vrouwelijke topspeler ook hoge stats heeft en daar zit wat in.

Wat wel jammer is (als het ook echt zo werkt straks) dat een goeie chemistry bereiken met mixed team van vrouwen en mannen best lastig is. In Futbin matchen vrouwen alleen met hun eigen league. Zou leuk zijn als de Engelse vrouwen league chemistry heeft met de Engelse mannen league (Premier league). Dan kan je veel makkelijker een (of meer) vrouwelijke spelers gebruiken.
Vind vrouwenvoetbal gewoon stuk minder interessant. Maar dat is een andere discussie ;).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Lygun schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:25:

Ze linken wel op club niveau, niet op competitie want dat is uiteraard een andere.

• Lygun
dutchgio schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:02:
[...]

Ze linken wel op club niveau, niet op competitie want dat is uiteraard een andere.
Maar dan worden de vrouwen dus waarschijnlijk niet veel gebruikt. Ik zou zeggen link de Engelse vrouwen league met de Engelse mannen league (Premier league). Idem voor de andere 1e leagues van elk land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Lygun schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:09:
[...]

Maar dan worden de vrouwen dus waarschijnlijk niet veel gebruikt. Ik zou zeggen link de Engelse vrouwen league met de Engelse mannen league (Premier league). Idem voor de andere 1e leagues van elk land.
Is misschien een bewussie om ze lastiger te laten linken. Dan wordt het toch wat moeilijker om vrouwen en mannen te combineren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 10:25
Snap ook heel dat gezeur over dat er nu vrouwen in Ultimate Team zitten niet. EA FC heeft er blijkbaar voor gekozen om ook te kijken naar het vrouwelijke deel (ja die zijn er echt) van de FIFA community. Zij kunnen nu ook spelen met hun favoriete vrouwelijke voetballers in Ultimate Team. Dan wordt er vaak gezegd van dan hadden ze een aparte FUT mode moeten maken, maar dan sluit je dit deel van de community dus uit. Ratings zoals ze nu zijn, dus mannen en vrouwen beoordelen op basis van hoe goed hun zijn in hun sport lijkt mij ook de enige juiste keuze.

Uiteindelijk ben je als man niet gedwongen om met de vrouwelijke speelsters te spelen. Er zullen natuurlijk vrouwen bij zijn die meta zijn, maar dat betekent nog niet dat je er zelf mee hoeft te spelen als je dat niet wilt.

Sommige hebben het dan ook over realisme. Dan vind ik persoonlijk een van de domste argumenten. Ultimate Team is al jaren niet meer realistisch vanaf het moment dat ze begonnen met niet performance based promo's. We zien al jaren de meest trage centrale verdedigers die door middel van een promo een van de snelste en meest overpowerde centrale verdedigers worden. We zien ook al jaren dat keepers door middel van een promo een middenvelder of een aanvaller worden. Kijk bijvoorbeeld naar de shapeshifter kaarten van Maguire en Milinkovic-Savic. En dan kan je zeggen dat deze kaarten pas helemaal aan het einde van FIFA 23 kwamen, maar in de eerste weken van FIFA 23 hadden we met de rulebreakers promo al bijvoorbeeld Pique die werd geupgrade van 56 naar 83 pace.

Wil je niet met vrouwen spelen, speel er dan niet mee. Keuze blijft altijd aan jezelf en je wordt niets verplicht

• Markvd1984
Ik denk persoonlijk dat ze veel objectives gaan doen waar je met een vrouw assist moet geven of scoren of zoveel vrouwelijke spelers in een aquad voor een leuk pakket

Om het zo te promoten en meer mensen met vrouwen te laten spelen
Hoop niet dat het gebeurd
Maar ea kende zal dat wel gebeuren helaas

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 10:25
Markvd1984 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:09:
Ik denk persoonlijk dat ze veel objectives gaan doen waar je met een vrouw assist moet geven of scoren of zoveel vrouwelijke spelers in een aquad voor een leuk pakket

Uiteindelijk gebeurd dat al met alles wat je in objectives kan doen. Als je een bepaalde kaart wil hebben wordt je soms ook verplicht om met een volledig portugees team te spelen, of spelers te gebruiken met maximaal 70 pace. Dat maakt de komst van vrouwen niet ineens anders. Je maakt zelf uiteindelijk de keuze of je het wil doen of niet.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Markvd1984 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:09:

Dit gaat zeer zeker komen. Wil je nu pakjes gaan verdienen voor de volgende volgende game moet je ook met X aantal PL spelers beginnen etc. Dus scoor met een vrouw etc gaat er zeker komen.
destroye schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:04:
Snap ook heel dat gezeur over dat er nu vrouwen in Ultimate Team zitten niet. EA FC heeft er blijkbaar voor gekozen om ook te kijken naar het vrouwelijke deel (ja die zijn er echt) van de FIFA community. Zij kunnen nu ook spelen met hun favoriete vrouwelijke voetballers in Ultimate Team. Dan wordt er vaak gezegd van dan hadden ze een aparte FUT mode moeten maken, maar dan sluit je dit deel van de community dus uit. Ratings zoals ze nu zijn, dus mannen en vrouwen beoordelen op basis van hoe goed hun zijn in hun sport lijkt mij ook de enige juiste keuze.

Uiteindelijk ben je als man niet gedwongen om met de vrouwelijke speelsters te spelen. Er zullen natuurlijk vrouwen bij zijn die meta zijn, maar dat betekent nog niet dat je er zelf mee hoeft te spelen als je dat niet wilt.

Sommige hebben het dan ook over realisme. Dan vind ik persoonlijk een van de domste argumenten. Ultimate Team is al jaren niet meer realistisch vanaf het moment dat ze begonnen met niet performance based promo's. We zien al jaren de meest trage centrale verdedigers die door middel van een promo een van de snelste en meest overpowerde centrale verdedigers worden. We zien ook al jaren dat keepers door middel van een promo een middenvelder of een aanvaller worden. Kijk bijvoorbeeld naar de shapeshifter kaarten van Maguire en Milinkovic-Savic. En dan kan je zeggen dat deze kaarten pas helemaal aan het einde van FIFA 23 kwamen, maar in de eerste weken van FIFA 23 hadden we met de rulebreakers promo al bijvoorbeeld Pique die werd geupgrade van 56 naar 83 pace.

Wil je niet met vrouwen spelen, speel er dan niet mee. Keuze blijft altijd aan jezelf en je wordt niets verplicht
Klopt helemaal wat je zegt... Op zich maakt het me nog niet zoveel uit dat ik ze tegen komen. Realistisch is het inderdaad niet. Maar dat is een Cech in de spits inderdaad ook niet. Punt is wel dat je aan die grapjes mee MOET doen omdat dit in de tijd dat hij uit kwam ook gewoon echt de beste was/is in de spits. Zelfde gaat straks voor de vrouwen gelden. Er gaan toppers tussen zitten die de mannelijke verdediding aan gruzelementen rennen. Je zou een ezel zijn als je deze op de bank zet/verkoopt.

Maar.... zoals ik vaker heb gezegd. Voor hetzelfde geld moet je wel een compleet vrouwenelftal opstellen. Als ik me niet vergis kunnen de eerste Ultimate edition spelers volgende week vrijdag al spelen. Ik gok dan we dan verlost zijn van al het speculeren.

EDIT: Zie nu net trouwens dat Spitse tot nog toe de hoogste rating heeft van alle Ajax spelers die bekend zijn. Eigenlijk gaat dit toch echt te ver haha. Spitse heeft een CDM rating van 83 gekregen. Waar Berhuis bij de mannen van Ajax de hoogste rating heeft met een rating van 81.

[ Voor 71% gewijzigd door Oxigeon op 14-09-2023 15:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hmr

hmr

Je speelt wel mogelijk tegen vrouwen, daar heb je geen keuze. Voor de rest iemands argumenten dom noemen getuigt ook niet van veel intelligentie. Maar goed.

Had een mixed mode of een (wo)men only mode eigenlijk de beste optie gevonden. Dan heb je tenminste een keus. Kan EA gelijk zien hoe veel elke mode wordt gespeeld.

Vrouwen een rating geven van 90 en ze vergelijkbaar maken met Haaland, Mbappe is wat mij betreft echt onzin. Feitelijk slaat het in ieder geval nergens op.

FUT speel je nooit voor hyper realisme, maar dit slaat weer een beetje door naar mijn mening. Heel fijn dat je dat niet snapt, daar kan ik namelijk verder ook niet zo heel veel aan doen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Los van de man-vrouw discussie ben ik ook benieuwd of de gameplay verbeterd is. Ik wil niet meer dat ik de ene avond met geen mogelijkheid een wedstrijd kan winnen, hoe goed ik ook speel. En de andere avond zonder goed te spelen alles met 2 vingers in de neus win!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:36
Moody2204 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:52:
Los van de man-vrouw discussie ben ik ook benieuwd of de gameplay verbeterd is. Ik wil niet meer dat ik de ene avond met geen mogelijkheid een wedstrijd kan winnen, hoe goed ik ook speel. En de andere avond zonder goed te spelen alles met 2 vingers in de neus win!
Ga er maar alsnog vanuit dat er op dit vlak geen verandering in zal komen als er jaar na jaar hier nog steeds niks mee gedaan is. Er zal zeer zeker nog steeds delay zijn en van die rare ''script'' achtige gameplay. Maar dat mag de pret weer niet bederven. Tenzij je tijdens Champs wedstrijden op de vreemde en domme manieren kan verliezen. Dan is het huilen geblazen ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

hmr schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:58:
[...]

Je speelt wel mogelijk tegen vrouwen, daar heb je geen keuze. Voor de rest iemands argumenten dom noemen getuigt ook niet van veel intelligentie. Maar goed.

Had een mixed mode of een (wo)men only mode eigenlijk de beste optie gevonden. Dan heb je tenminste een keus. Kan EA gelijk zien hoe veel elke mode wordt gespeeld.

Vrouwen een rating geven van 90 en ze vergelijkbaar maken met Haaland, Mbappe is wat mij betreft echt onzin. Feitelijk slaat het in ieder geval nergens op.

FUT speel je nooit voor hyper realisme, maar dit slaat weer een beetje door naar mijn mening. Heel fijn dat je dat niet snapt, daar kan ik namelijk verder ook niet zo heel veel aan doen.
Buiten dit alles. Welke vrouwen voegen se eigenlijk toe? Vanuit Nederland zijn het volges mij alleen de vrouwen die in het Nederlands elftal spelen? Als je op futbin kijkt zie je dat ze gekoppeld zijn aan het Nederlands vrouwenelftal en niet aan de vrouwen eredivisie ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:46:
[...]

Ga er maar alsnog vanuit dat er op dit vlak geen verandering in zal komen als er jaar na jaar hier nog steeds niks mee gedaan is. Er zal zeer zeker nog steeds delay zijn en van die rare ''script'' achtige gameplay. Maar dat mag de pret weer niet bederven. Tenzij je tijdens Champs wedstrijden op de vreemde en domme manieren kan verliezen. Dan is het huilen geblazen ... :+
Vrees het ook... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Oxigeon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 00:03:
[...]

Buiten dit alles. Welke vrouwen voegen se eigenlijk toe? Vanuit Nederland zijn het volges mij alleen de vrouwen die in het Nederlands elftal spelen? Als je op futbin kijkt zie je dat ze gekoppeld zijn aan het Nederlands vrouwenelftal en niet aan de vrouwen eredivisie ofzo
De grootste vrouwencompetities volgens mij. Daar hoort de Eredivsie kennelijk niet bij ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
hmr schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:26:
[...]

De grootste vrouwencompetities volgens mij. Daar hoort de Eredivsie kennelijk niet bij ;)
Ajax vrouwen zitten er wel in. Sterker nog, volgens de geruchten is Sherida Spitze de beste ajax speler met een rating van 83 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

Laan1988 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:30:
[...]

Ajax vrouwen zitten er wel in. Sterker nog, volgens de geruchten is Sherida Spitze de beste ajax speler met een rating van 83 8)7
Maar Ajax is dan ook de grootste club van Nederland. 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Ligt de Webapp er bij jullie ook uit?

Vanavond om 21.00 uur (NL tijd) komt de the full list of player ratings.

[ Voor 50% gewijzigd door Lygun op 15-09-2023 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 12:33
Red picks is ook verleden tijd lees ik net?

🚨 Red picks have been REMOVED from champions and will be replaced with equal value items

#EAFC24

[ Voor 55% gewijzigd door Sleehond op 15-09-2023 19:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13

je zegt het zelf, als we vrouwen een aparte modus geven dan speelt niemand het.
Dat betekent dat het merendeel niet zit te wachten op vrouwen.
Icons waren in hun tijd wereldsterren die nu ook met hun talent wereldsterren zouden zijn.
Een Cruyff verdiend gewoon een hoge rating.
Daar is niks raars aan.
Ze hadden het gescheiden moet houden.
Een vrouwen en mannenteam.
Pakketten vullen met mannen en vrouwen zodat als je met vrouwen speelt ook kans hebt om bv mbappe of Neymar te pakken.
Koppel aan beide de WL, rivals en wat toernooien en je hebt een mooi concept vol met content.
Dan kan je steeds switchen tussen mannen en vrouwen.
Wat we nu krijgen is een gedrocht.
Sam Kerr die beter is dan Messi in Fifa.
Hoe verzin je het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
joenes30 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:26:
[...]
je zegt het zelf, als we vrouwen een aparte modus geven dan speelt niemand het.
Dat betekent dat het merendeel niet zit te wachten op vrouwen.
Icons waren in hun tijd wereldsterren die nu ook met hun talent wereldsterren zouden zijn.
Een Cruyff verdiend gewoon een hoge rating.
Daar is niks raars aan.
Ze hadden het gescheiden moet houden.
Een vrouwen en mannenteam.
Pakketten vullen met mannen en vrouwen zodat als je met vrouwen speelt ook kans hebt om bv mbappe of Neymar te pakken.
Koppel aan beide de WL, rivals en wat toernooien en je hebt een mooi concept vol met content.
Dan kan je steeds switchen tussen mannen en vrouwen.
Wat we nu krijgen is een gedrocht.
Sam Kerr die beter is dan Messi in Fifa.
Hoe verzin je het!
Ben er zelf ook geen fan van.maar niets raars aan? Mensen die niet eens meer in leven zijn die over het veld lopen. Ik was zelf ook geen fan toen de legends (icons) naar de ps kwamen . Van mij had het lekker op de Xbox mogen blijven. Maarja ik vind het ook niks dat verdedigers opeens spits zijn of visa versa. Maar misschien word ik ook wel gewoon oud😅
Meestal is dit ook DE reden voor mij om na een paar maandjes te stoppen met FUT

[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 16-09-2023 01:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
..

[ Voor 99% gewijzigd door 038Zwolle op 15-09-2023 23:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 01-06 21:15
038Zwolle schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:34:
[...]

Ben er zelf ook geen fan van.maar niets raars aan? Mensen die niet eens meer in leven zijn die over het veld lopen. Ik was zelf ook geen fan toen de legends (icons) naar de ps kwamen . Van mij had het lekker op de Xbox mogen blijven. Maarja ik vind het ook niks dat verdedigers opeens spits zijn of visa versa. Maar misschien word ik ook wel gewoon oud😅
Meestal is dit ook DE reden voor mij om na een paar maandjes te stoppen met FUT
Reden waarom ik het toch vaak hou bij football manager dan fifa tegenwoordig.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
icons zijn onderdeel van de historie van het voetbal.
Een Cruyff of Pele zouden nu ook supersterren zijn.
Daar heb ik persoonlijk veel meer mee dan een volslagen onbekende vrouw met een rating van 91 die ingame beter is dan Messi ,maar in real life nog slechter is dan een bronze 48 speler uit China.
Als we dit prima vinden dan kan je er net zo goed clowns, apen en gamecharacters in doen.
Speel FUT sinds het begin, 2009 geloof ik.
Maar hier stopt het voor mij.
En daar baal ik best wel van.
Helaas, hopen dat er nog andere voetbalspellen uitkomen.

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 14:32
Wat vinden jullie van de vormgeving van de nieuwe kaartjes? Ik vind ze er nogal ouderwets uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

JonnyTheG schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 22:57:
Wat vinden jullie van de vormgeving van de nieuwe kaartjes? Ik vind ze er nogal ouderwets uitzien.
Als de kaartjes uitzien in game zoals we ze nu voorgesteld krijgen dan zien ze er inderdaad wat ouderwets uit. Heb wel begrepen dat er flink gewerkt is aan de animatie bij het openen van de packs en hoe je speler wat je trekt voorgesteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
joenes30 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:42:
[...]
icons zijn onderdeel van de historie van het voetbal.
Een Cruyff of Pele zouden nu ook supersterren zijn.
Daar heb ik persoonlijk veel meer mee dan een volslagen onbekende vrouw met een rating van 91 die ingame beter is dan Messi ,maar in real life nog slechter is dan een bronze 48 speler uit China.
Als we dit prima vinden dan kan je er net zo goed clowns, apen en gamecharacters in doen.
Speel FUT sinds het begin, 2009 geloof ik.
Maar hier stopt het voor mij.
En daar baal ik best wel van.
Helaas, hopen dat er nog andere voetbalspellen uitkomen.
Hoewel ik je emotie wel snap , vind een vrouw van 91 niet perse vreemder dan een van Dijk die opeens een 98 rated CM/CAM is , of mensen die al jaaaaren dood zijn opeens over het veld huppelen. En toch wel een beetje anders dan apen clowns of gamechars.

Ik sluit overigens niet uit dat EA ooit clowns apen of een of andere bekende streamer card beschikbaar stelt voor FUT

Van mij hadden ze van mij ook de vrouwen een andere competitie mogen geven. Of wellicht dat het niet mogelijk zou zijn om vrouwen te combineren met mannen, maar alleen vrouwenteams (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
.

[ Voor 99% gewijzigd door 038Zwolle op 17-09-2023 01:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
Iedereen heeft het elke keer over die onmogelijke kaarten. Maar dat zijn kaarten die later in de game komen. Als ze nu al beginnen met ongelofelijke stats met de eerste kaarten. Dan snap ik de frustratie, dat vind ik zelf ook een beetje gek. Ik was namelijk altijd van mening dat de begin kaarten een beeld waren hoe ze het in de echte wereld doen. Daarom is van dijk ook geen 90 dit jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door JonnyTheG op 17-09-2023 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zino1999
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18-09-2023
Heeft er iemand van BE de Ulitmate Edition gekocht op een account van NL hier? ik heb hier nog enkele vragen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
JonnyTheG schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:06:
[...]

Iedereen heeft het elke keer over die onmogelijke kaarten. Maar dat zijn kaarten die later in de game komen. Als ze nu al beginnen met ongelofelijke stats met de eerste kaarten. Dan snap ik de frustratie, dat vind ik zelf ook een beetje gek. Ik was namelijk altijd van mening dat de begin kaarten een beeld waren hoe ze het in de echte wereld doen. Daarom is van dijk ook geen 90 dit jaar.
Dus als vrouwen laat zeggen vanaf januari worden toegevoegd is het wél ok?

Ikzelf ben geen voorstander van vrouwen in FUT, maar het realisme verhaal vind ik onzin.

[ Voor 7% gewijzigd door 038Zwolle op 18-09-2023 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 18 september 2023 @ 01:19:
[...]

Ikzelf ben geen voorstander van vrouwen in FUT, maar het realisme verhaal vind ik onzin.
Toch goed van de marketingmachine dat de discussie alleen over de vrouwen gaat.

Ik heb nog niets gehoord over de gameplay, de bijzondere slechte en trage ui en of er verbeteringen zijn mbt online gameplay (i.e. engine, server optimalisaties).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op maandag 18 september 2023 @ 02:29:
[...]

Ik heb nog niets gehoord over de gameplay, de bijzondere slechte en trage ui en of er verbeteringen zijn mbt online gameplay (i.e. engine, server optimalisaties).
Dat laatste komen ze al 10 jaar mee weg ofzo, dus waarom zouden ze het nu aanpakken…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 18 september 2023 @ 05:25:
[...]

Dat laatste komen ze al 10 jaar mee weg ofzo, dus waarom zouden ze het nu aanpakken…?
Stille hoop, naïef etc

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
038Zwolle schreef op maandag 18 september 2023 @ 01:19:
[...]

Niet later toevoegen, gelijk toevoegen maar dan met de stats die ze nu hebben. Dus dan waarschijnlijk allemaal brons. Zodra de specials komen die toch al niet geloofwaardig zijn, ook de vrouwen ongeloofwaardig goed maken. Eigenlijk is het sexisms wat ea doet alleen nu de andere kant op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ik snap je hoor ;)
En hoop heel hard met je mee….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
https://www.ea.com/nl-nl/...-team/web-app-coming-soon

Is het al de 20e? Krijg inmiddels ook echt wel weer zin om op 0 te beginnen moet ik bekennen :-)

Eigenlijk de leukste fase van de game is die eerste paar weken. Starten met bouwen, nieuwe dingen ontdekken, even verslavend veel spelen etc. Die eerste fase is toch altijd wel erg leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:47:
https://www.ea.com/nl-nl/...-team/web-app-coming-soon

Is het al de 20e? Krijg inmiddels ook echt wel weer zin om op 0 te beginnen moet ik bekennen :-)

Eigenlijk de leukste fase van de game is die eerste paar weken. Starten met bouwen, nieuwe dingen ontdekken, even verslavend veel spelen etc. Die eerste fase is toch altijd wel erg leuk.
Eerste paar weken is idd het tofste. Vanaf woensdag al wat klooien in de webapp en vrijdag dmv ea play op de PlYstation FC 24 "proberen" voor 10 uur. Aangezien ik de 29e jarig ben hoop ik die voor mijn verjaardag te krijgen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-05 10:10
Hoe kan je voor de PS5 de goedkoopste versie aanschaffen? en wat kost het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Lorenzoaliandro schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:07:
Hoe kan je voor de PS5 de goedkoopste versie aanschaffen? en wat kost het dan?
https://www.allyourgames.nl/ps5-ea-sports-fc-24.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zit er iemand te wachten op dit spel? Ze hadden de kans om het totaal te vernieuwen incl engine en andere zaken die al jaren niet aangepakt zijn. Maar ander naampje erop en door :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

shoombak schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:42:
Zit er iemand te wachten op dit spel? Ze hadden de kans om het totaal te vernieuwen incl engine en andere zaken die al jaren niet aangepakt zijn. Maar ander naampje erop en door :')
Die nieuwe engine zal pas komen zodra ze de ps4 laten vallen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
shoombak schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:42:
Ik heb pas net een maandje de PS5 dus voor mij voelt het allemaal al stuk nieuwer aan. Komen prima nieuwe features bij vind ik qua UT die het toch weer interessant maakt. Daarnaast ben ik gewoon gek op voetbal dus dan moet deze game er gewoon komen.

HypermotionV, Playstyles, Evolutions etc zijn leuke nieuwe dingen vind ik

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 18-09-2023 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 09:24
JonnyTheG schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 22:57:
Card design boeit me echt geen fuck eerlijk gezegd :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Maichel schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:12:
[...]

Card design boeit me echt geen fuck eerlijk gezegd :)
Draagt wel bij aan de hele beleving ofzo, als dat ook een beetje meegaat in de tijd, toch?

De dubbele walkout is dan wel weer leuk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Sleehond schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:27:
[...]

Draagt wel bij aan de hele beleving ofzo, als dat ook een beetje meegaat in de tijd, toch?

De dubbele walkout is dan wel weer leuk vind ik.
De hele beleving / interface gaat sowieso richting die van een mobiele game. Het is een cashcow, niks meer niks minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Laatst online: 20-12-2024
Vanaf vrijdag kunnen we alweer spelen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kanters85 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:01:
Vanaf vrijdag kunnen we alweer spelen 👍
Benieuwd hoelaat de 1e crash komt 😀😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:38
shoombak schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:30:
[...]

De hele beleving / interface gaat sowieso richting die van een mobiele game. Het is een cashcow, niks meer niks minder.
Maar toch halen we ondanks al het gezeur de game allemaal weer :+ is gewoon geen degelijke concurrentie.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
Toch weer is bedenken met welk land ik start. Altijd maar weer Engeland gaat ook vervelen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op maandag 18 september 2023 @ 02:29:
[...]

Tsjah is ook wel het meest "vernieuwde" item dit jaar toch? De rest kennen we inmiddels wel en ook de Beta leek niet heel vernieuwend.

Ik heb zelf wel , zoals elk jaar, weer zin een nieuwe FIFA , maar ben benieuwd of ik dit jaar de kerst ga halen met FUT

[ Voor 11% gewijzigd door 038Zwolle op 18-09-2023 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laan1988
Kieft91 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:29:
Toch weer is bedenken met welk land ik start. Altijd maar weer Engeland gaat ook vervelen haha
Standaard met NL beginnen hier. Om vervolgens als beste kaart Luuk de Jong te krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Iemand ervaring met de methode door je console in een andere tijdzone te zetten waardoor je eerder toegang krijgt tot de game (Ultimate Edition). In dit geval voor de PS5.

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • +2 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:34:
[...]

Tsjah is ook wel het meest "vernieuwde" item dit jaar toch? De rest kennen we inmiddels wel en ook de Beta leek niet heel vernieuwend.

Ik heb zelf wel , zoals elk jaar, weer zin een nieuwe FIFA , maar ben benieuwd of ik dit jaar de kerst ga halen met FUT
Heb de game nog niet eens besteld, misschien dat het later nog komt.

FIFA 23 eigenlijk ook niet bijzonder veel gespeeld, later met Futties wel wat actiever geworden maar ik was meer actief met sbc’s etc dan daadwerkelijk spelen.

Pagina: 1 2 ... 70 Laatste