Hehe voor mij persoonlijk echt niksSleehond schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:27:
[...]
Draagt wel bij aan de hele beleving ofzo, als dat ook een beetje meegaat in de tijd, toch?
De dubbele walkout is dan wel weer leuk vind ik.
PSN: Maichel
Hehe voor mij persoonlijk echt niksSleehond schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:27:
[...]
Draagt wel bij aan de hele beleving ofzo, als dat ook een beetje meegaat in de tijd, toch?
De dubbele walkout is dan wel weer leuk vind ik.
BrazilieKieft91 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:29:
Toch weer is bedenken met welk land ik start. Altijd maar weer Engeland gaat ook vervelen haha
Nooit van gehoord, maar lijkt me ook niet dat dat werktSoWTM schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:53:
Iemand ervaring met de methode door je console in een andere tijdzone te zetten waardoor je eerder toegang krijgt tot de game (Ultimate Edition). In dit geval voor de PS5.
Eerdere jaren werkte dit alleen op de Xbox door locatie op Nieuw Zeeland te zetten. Daar is het 11? uur eerder midnightSoWTM schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:53:
Iemand ervaring met de methode door je console in een andere tijdzone te zetten waardoor je eerder toegang krijgt tot de game (Ultimate Edition). In dit geval voor de PS5.
Nope.shoombak schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:42:
Zit er iemand te wachten op dit spel? Ze hadden de kans om het totaal te vernieuwen incl engine en andere zaken die al jaren niet aangepakt zijn. Maar ander naampje erop en door
wijze woorden
Op PlayStation werkt dat niet.SoWTM schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:53:
Waarom is dat beter voor sbc?SterqVerhael schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:19:
Begin denk ik met Brazilië of Argentinië. Puur voor de SBC's. Heb 23 overgeslagen. Of beter gezegd, terug gebracht na een aantal dagen. Hoop serieus dat FC24 een stap in de goede richting is. Maar ben wel enigszins sceptisch.
[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 19-09-2023 14:00 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Dit ja! Klopt precies.SterqVerhael schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:52:
Die twee nationaliteiten zijn traditioneel gezien het meest verspreid over de meeste competities, waardoor je SBC's waarin je spelers uit meerdere competities makkelijker met elkaar kan 'linken'. Geen idee of dat dit jaar ook zo gaat zijn, maar verwacht wel wat overlap / doorloop qua SBC's t.o.v. voorgaande jaren.
Huh?Wesloxx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:46:
Is het heel erg pijnlijk/lastig om een paar maanden later aan te schaffen en te beginnen aan FUT?
Speel nu regelmatig 23 en met de Endgame pack luck een aardig team neer kunnen zetten dus vermaak me prima. Kan momenteel alleen niet over naar 24.. en wil zometeen niet tegen een muur aan lopen van 90+ spelers als ik zelf net begin..
Sterker nog ik heb nooit fifa gespeeld dus ik bak er ook niks van 😂👍
Gewoon later beginnen. Heb altijd het idee dat 3 maanden na release spelers goedkoper zijn en je makkelijker hoge stats spelers krijgt.Wesloxx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:46:
Is het heel erg pijnlijk/lastig om een paar maanden later aan te schaffen en te beginnen aan FUT?
Speel nu regelmatig 23 en met de Endgame pack luck een aardig team neer kunnen zetten dus vermaak me prima. Kan momenteel alleen niet over naar 24.. en wil zometeen niet tegen een muur aan lopen van 90+ spelers als ik zelf net begin..
Sterker nog ik heb nooit fifa gespeeld dus ik bak er ook niks van 😂👍
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Uuhh nee ik was een beetje moe 👌Sleehond schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:34:
[...]
Huh?
Je speelt regelmatig 23 maar je hebt nog nooit FIFA gespeeld….
Ben ik dronken…?
1900 gok ikSterqVerhael schreef op woensdag 20 september 2023 @ 07:23:
Bij iemand bekend vanaf hoe laat de Web app vandaag beschikbaar is?
Ja damn kunnen we dus nog de hele dag wachten....
Wat kan je met de webapp, alvast met je ultimate team beginnen en sbc doen?SterqVerhael schreef op woensdag 20 september 2023 @ 07:23:
Bij iemand bekend vanaf hoe laat de Web app vandaag beschikbaar is?
Ja je krijgt je starterpacks en kan daarmee alvast beginnen met handelen/sbcsKieft91 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:02:
[...]
Wat kan je met de webapp, alvast met je ultimate team beginnen en sbc doen?
Heb toch altijd het idee gehad dat ik betere spelers krijg als ik ze gewoon ingame open hahaLaan1988 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:17:
[...]
Ja je krijgt je starterpacks en kan daarmee alvast beginnen met handelen/sbcs
Dit maakt niks uit dit jaar, normaliter kon je inderdaad via EA Play 10 uur eerder spelen voor een aantal dagen voor de release maar dit jaar is het anders. Als je de Ultimate Edition koopt kun je 7 dagen eerder spelen dan de normale versie en als je het via de Store koopt of vanuit de game zou niks uit moeten maken, als het goed is wordt er automatisch herkend of je de de vorige FIFA hebt en daardoor extra korting ontvangt...sten123 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:17:
Maakt het dit jaar nog uit waar je hem koopt digitaal?
Dus in De PS Store of via EA Play.
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Klopt, heb mn backup codes al gescreenshot. Je zal wel een code moeten aanvragen via de mail die erg lang duurt voordat hij er is hahadutchgio schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:56:
En zelfs dan zal het wel weer lastig worden om er in te komen
Volgens zijn de loyalty packs eruit gehaald en krijg je alleen founder packs met stadion ellende dit jaar 🤪Laan1988 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:17:
[...]
Ja je krijgt je starterpacks en kan daarmee alvast beginnen met handelen/sbcs
Heb jij die nodig? Dit is toch voor als jij je wachtwoord niet meer weet?Augy schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:51:
[...]
Klopt, heb mn backup codes al gescreenshot. Je zal wel een code moeten aanvragen via de mail die erg lang duurt voordat hij er is haha
'fuckup'. Nog meer voordeel voor de streamers die EA het grote geld opleveren...Augy schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:53:
[...]
Volgens zijn de loyalty packs eruit gehaald en krijg je alleen founder packs met stadion ellende dit jaar 🤪
Eerste fuck up is ook alweer gecorrigeerd. Basis sbc waren tradeble, nu niet meer 🤣
Aantal jaren terug ook Pro Clubs veel gespeeld samen met een team vanuit Tweakers wat echt goed beviel. Ik sta hier ook zeker wel weer voor open om dit op te pakken. Destijds was hier een separaat forum voor...Riemer schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:09:
Jaren geleden naast ultimate team ook wel pro clubs gespeeld. Ik zit er over te denken dat dit jaar ook weer een kans te geven. Zijn er nog anderen hier die clubs spelen of zijn er nog clubs actief op tweakers?
Ik heb het ook een aantal jaar gespeeld met een aantal vrienden. Sta er ook voor open om dit weer op te pakken!Riemer schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:09:
Jaren geleden naast ultimate team ook wel pro clubs gespeeld. Ik zit er over te denken dat dit jaar ook weer een kans te geven. Zijn er nog anderen hier die clubs spelen of zijn er nog clubs actief op tweakers?
Tim01 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:31:
[...]
Heb jij die nodig? Dit is toch voor als jij je wachtwoord niet meer weet?
:strip_exif()/f/image/vxaO1dl9bTvlXpepBQ87zbhu.jpg?f=fotoalbum_large)
Playstation 5
Krijgen ze van EA om mensen te hypen met pack filmpjes.Stylze schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:07:
lol zat voor de grap is op twitch te kijken sommige van die streamers hebben 2 miljoen fifa points, dat kost ze iets van 15k ofzo?
Blijkbaar halen ze het door youtube filmpjes maken en streamen er makkelijk weer uit maar het is wel triest dit.
Als ik de mensen op reddit mag geloven niet, ze krijgen eerder acces maar moeten zelf fifa points betalen, meeste streamers hebben ook bijna geen points lijkt me sterk dat ze 1 iemand heel veel points geven. Bateson verdiend rete veel met het streamen etc dus die 15 k is gewoon een goede investering voor hem. Hij kan zo 24/7 packs openen en zijn zombie fanbase gaan daar goed op blijkbaar.Maichel schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:11:
[...]
Krijgen ze van EA om mensen te hypen met pack filmpjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 20-09-2023 13:22 ]
Playstation 5
https://fifauteam.com/fc-24-web-app-troubleshooting/Sleehond schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:57:
@Augy kan je de link hier graag volledig plakken?
Kan het bericht niet 123 vinden/openen?
Lijkt mij sterk dat je de backup codes zelf nodig hebt. Normaal krijg je gewoon een mail/sms met een code van EA maar voor de zekerheid zal ik er ook maar even een screenshot van maken
[ Voor 18% gewijzigd door Tim01 op 20-09-2023 13:59 ]
Met Fifa points packs kopenshoombak schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:00:
Er zijn geen welkomstpacks anders dan wat cosmetics/consumables. Dus ik vraag me af wat ze verwachten dat we gaan doen in de webapp?
De companion app gaat morgen pas live, web app straks om 7 uurMarkvd1984 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:40:
Hoelaat komt de app in de store
Kan nog niks vinden over een eafc app (android)
Hier Lautaro……. Maar kan hem indd dus niet kopen zucht.Nachtapotheker schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:14:
Is er geen manier om al points te kopen? Heb Rudiger in m’n preview pack, dus dat pack wil ik wel kopen 🤣
https://www.ea.com/nl-nl/ea-sports-fc/ultimate-team/web-app/shoombak schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:13:
Wat is de link voor de webapp? Hier zegt ie niet beschikbaar via de 23 link
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb ze ook al staan. Je kan ze alleen nog niet uitgeven.Traeces schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:32:
Er zijn schijnbaar al mensen die 4600 fifa punten hebben….
Op de pc kan je schijnbaar wel al uitgeven. Weer heel apartLygun schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:38:
[...]
Ik heb ze ook al staan. Je kan ze alleen nog niet uitgeven.
Volgens mij zijn op de console alle preview packs goed. Je kan ze toch niet kopenSleehond schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:42:
Preview pack Musiala, maarja.... kun je dus niks mee... LOL
Hier bagger. Dus niet allemaal op console hahaTraeces schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:45:
[...]
Volgens mij zijn op de console alle preview packs goed. Je kan ze toch niet kopen
In de Webapp op pc ka ik ze niet uigeven.Traeces schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:41:
[...]
Op de pc kan je schijnbaar wel al uitgeven. Weer heel apart
Kreeg dezelfde melding toen ik 2 aankopen deed. Leek mij meer een algemeen bericht want kan gewoon handelen.Markvd1984 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:01:
[Afbeelding]
Dir kan toch niet waar zijn
Ik kreeg 2000 coins uit pakket
Dus wou sbc doen en ik kocht 2 spelers bronze frans voor 400k buy now
En kreeg dit meteen
Ik kan dus geen sbc inleverenRed87 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:03:
[...]
Kreeg dezelfde melding toen ik 2 aankopen deed. Leek mij meer een algemeen bericht want kan gewoon handelen.
Het is nu wel een melding die steeds in beeld komt …Markvd1984 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:05:
[...]
Ik kan dus geen sbc inleveren
Kreeg rode melding
2 spelers brons voor 400k vind ik ook wel erg veel geld hoor…..Markvd1984 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:01:
[Afbeelding]
Dir kan toch niet waar zijn
Ik kreeg 2000 coins uit pakket
Dus wou sbc doen en ik kocht 2 spelers bronze frans voor 400k buy now
En kreeg dit meteen
wijze woorden
Jij ook spelers gekocht? En ook die melding gehad?Moody2204 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:30:
Heb nu die eerste 3 foundations gedaan en 2300 aan coins gegenereerd, maar verder kan ik niet zoveel toch?
Nee, ik was door jullie berichten nog wat huiverig om dat te doen. Dus ik heb eigenlijk enkel die foundations sbc's gedaan en wat daar verhandelbaar uit was via snelle verkoop weg gedaan.Markvd1984 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:36:
[...]
Jij ook spelers gekocht? En ook die melding gehad?
Yup ik ookMarkvd1984 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:36:
[...]
Jij ook spelers gekocht? En ook die melding gehad?
Trossard hier en Wan Bissaka en Pedro Porro. Leuk voor starterteampje. Hoogste Jorginho van Arsenal tot dusver.Augy schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:53:
Hier de melding ook volle bak en irritant aanwezig haha
Al wat leuke pulls gedaan ergens?
Bronzen spelers en verkopen wat je kan, das niet veel dit jaar hahaOxigeon schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:19:
How komen jullie aan geld? Of gebruiken jullie die bronzen spelers om wat sbc te doen?
[ Voor 3% gewijzigd door SuperCrisz op 20-09-2023 21:58 ]
Heb het zelfde. Heb een squad met 30 chemestry, maar geen van de SBC's geeft aan voltooid....SuperCrisz schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:57:
Weet iemand hoe je de rood omcirkelde kan voltooien? Ik heb een squad gemaakt met 19 chemestry.. maar hij blijft op niet voltooid (squad moet 12 chem of meer zijn)
"[Afbeelding]
Same here helaasLygun schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:02:
[...]
Heb het zelfde. Heb een squad met 30 chemestry, maar geen van de SBC's geeft aan voltooid....
Ik heb 2 tenues die ik voor 485 kan quicksellen maar als ik dat wil doen krijg ik een foutmelding 😅Red87 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:09:
Die twee keer 485 coins voor quicksell gekregen tenue helpt wel een beetje met op gang komen
Fifa23 wel gespeeld? Je moet een x periode gespeeld hebben om early access tot de web app te krijgen.s1ck schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:27:
Wat doe ik fout? Ik kom er met geen mogelijkheid in![]()
Het account klopt en heb de preorder al (ps5). Verder ook al eens de console gestart.
[Afbeelding]
Omdat ze wss als actief staan. Kies andere tenues dan lukt het welMaichel schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:07:
[...]
Ik heb 2 tenues die ik voor 485 kan quicksellen maar als ik dat wil doen krijg ik een foutmelding 😅
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dit is helaas een bekende bug... wachten maar weer ik heb hetzelfde probleem...SuperCrisz schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:57:
Weet iemand hoe je de rood omcirkelde kan voltooien? Ik heb een squad gemaakt met 19 chemestry.. maar hij blijft op niet voltooid (squad moet 12 chem of meer zijn)
"[Afbeelding]
Dat had ik uiteraard al gekeken. Staan niet actiefRoyz schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:43:
[...]
Omdat ze wss als actief staan. Kies andere tenues dan lukt het wel
Sinds release tot vandaagMaichel schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:28:
[...]
Fifa23 wel gespeeld? Je moet een x periode gespeeld hebben om early access tot de web app te krijgen.
Als het goed is moet je de pre order die je gedaan hebt wel downloadens1ck schreef op donderdag 21 september 2023 @ 00:05:
[...]
Sinds release tot vandaag. Dus ik snap niet waarom ik er niet in zou kunnen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq