PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zal vast weer 19uur zijn..?Markvd1984 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:37:
Iemand idee hoelaat de companion app te downloaden is ?
Denk het ook maar op internet is niet goed te vinden hoelaat
Dacht mss weet iemand het hier
Ook dat is inderdaad gedaan 😅. Ik wacht het wel af tot morgen anders.Markvd1984 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 06:50:
[...]
Als het goed is moet je de pre order die je gedaan hebt wel downloaden
Heb je dat wel gedaan op je console?
Zal het verschil echt veel groter zijn verwacht je?Moody2204 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:01:
Zit hier te twijfelen wat te doen: heb verhandelbare shirts van Inter en PSG. Die zijn best gewild denk ik. Dus misschien pas weg doen via de transfermarkt als mensen echt kunnen spelen? Of nu quick sellen om toch alvast wat meer coins te hebben?
Denk dat dat wel meevalt toch? Dan zou je denk ik best nu coins kunnen pakken zodat je nu wat meer door kan...?
Zou wachten tot echte launch jaMoody2204 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:01:
Zit hier te twijfelen wat te doen: heb verhandelbare shirts van Inter en PSG. Die zijn best gewild denk ik. Dus misschien pas weg doen via de transfermarkt als mensen echt kunnen spelen? Of nu quick sellen om toch alvast wat meer coins te hebben?
PSN: Maichel
Je Jan die shirts nu toch al op de transferlijst zetten? Heb ik gisteren ook gedaanMoody2204 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:01:
Voor shirts zou ik niet wachten zodat je zelf door kan met de SBCs, dat levert je later misschien een keer 2000 coins op maar daar heb je dan al minder aan.
Als je nu een meta speler packt kun je het beste wel wachten om dat die wel eens door het dak kan gaan.
alles wat je nu packt is untradeabledutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:46:
Ja maar nu heeft niemand coins over die ze gaan gebruiken voor shirts die ze graag willen, dus die worden nog meer waard.
Voor shirts zou ik niet wachten zodat je zelf door kan met de SBCs, dat levert je later misschien een keer 2000 coins op maar daar heb je dan al minder aan.
Als je nu een meta speler packt kun je het beste wel wachten om dat die wel eens door het dak kan gaan.
Klopt. Wat is dan het verstandigste om te doen? Morgen starten met Squad Battles zodat je zondag trade kaartjes krijgt?
Met de teams die je nu gemaakt krijgt is Rivals toch nog niet te doen. Haha.
Even kijken of ik morgen al start met ea play of dat ik nog even wacht. PAYDAY 3 komt vandaag ook uit.
Edit: kan me trouwens niet voorstellen dat d'r app om 19.00 komt. Dit is een beetje afhankelijk van Android/ Apple. Gok dat die gewoon een keer vandaag online komt
[ Voor 14% gewijzigd door Oxigeon op 21-09-2023 09:57 ]
/f/image/ixqwNTdYnvLYlFDdgFYlSxcm.png?f=fotoalbum_large)
Doe ik iets verkeerd? kan niet in de webapp
Inloggen in fc24 kan nog niet eh..
[ Voor 76% gewijzigd door Kieft91 op 21-09-2023 10:25 ]
Ik heb de FUT Web app link van 23 in mijn favorietenbalk opgeslagen, die pakte automatisch nu de webapp versie van 24 en zei direct welkom terug en was er direct in...?Kieft91 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:23:
[Afbeelding]
Ja en draft als je EA punten hebt. Offline kun je op de makkelijkste moeilijkheidsgraad spelen omdat de beloningen hetzelfde blijven en online krijg je al betere packs met 1 gewonnen wedstrijd dan wanneer je er packs van zou kopen.Oxigeon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:54:
[...]
Klopt. Wat is dan het verstandigste om te doen? Morgen starten met Squad Battles zodat je zondag trade kaartjes krijgt?
Even kijken of ik morgen al start met ea play of dat ik nog even wacht. PAYDAY 3 komt vandaag ook uit.
Edit: kan me trouwens niet voorstellen dat d'r app om 19.00 komt. Dit is een beetje afhankelijk van Android/ Apple. Gok dat die gewoon een keer vandaag online komt
- Ferran Torres 82
- Roberto Firmino 82
- Mitoma 80
Van mijn begin pack had ik Ndombele 78
Qua loan spelers nu Gundogan 86 & Danilo 81
Loop nu bij SBC Foundations IV wel een beetje vast omdat het lastig is om 3 spelers van zelfde nationaliteit en competitie bijvoorbeeld bij elkaar te krijgen.
[ Voor 36% gewijzigd door Sleehond op 21-09-2023 11:08 ]
Dit hoeft niet. Ik kon gisteren inloggen op de web app en heb pas deze ochtend de pre order geïnstalleerdMarkvd1984 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 06:50:
[...]
Als het goed is moet je de pre order die je gedaan hebt wel downloaden
Heb je dat wel gedaan op je console?
Eerste game? Als je 23 niet hebt gespeeld kan je niet voor de release op de web app.Kieft91 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:23:
[Afbeelding]
Heb ik dus wel gedaan naar mijn mening. maargoed, morgen dan maar beginnenDennisCle schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:22:
[...]
Eerste game? Als je 23 niet hebt gespeeld kan je niet voor de release op de web app.
Inmiddels binnengeharkt door 100 bronze spelers te kopen en te verkopen voor 200 coinsTraeces schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:24:
[...]
Hier Lautaro……. Maar kan hem indd dus niet kopen zucht.
Dat levert +/- 6k op aan objectives.
Denk dat ik hierin mee ga ja. Thx voor het meedenken.dutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:46:
Ja maar nu heeft niemand coins over die ze gaan gebruiken voor shirts die ze graag willen, dus die worden nog meer waard.
Gisteren untradeable De Ligt gekregen uit mijn eerste pakketje.Augy schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:53:
Hier de melding ook volle bak en irritant aanwezig haha
Al wat leuke pulls gedaan ergens?
Wat heeft dat te maken met FC24?shoombak schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:22:
Over een half uur op weg naar Nieuw Zeeland
Maar have fun!
En kost je 1k aan transactiekosten. Dus winst!!Nachtapotheker schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:55:
[...]
Inmiddels binnengeharkt door 100 bronze spelers te kopen en te verkopen voor 200 coins![]()
Dat levert +/- 6k op aan objectives.
Ik denk een cryptische omschrijving om aan te geven dat hij de regio/tijd op zijn console aanpast naar Nieuw Zeeland om zo eerder te kunnen spelen...Sleehond schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:27:
[...]
Wat heeft dat te maken met FC24?
Maar have fun!
zilvers snipen voor 200 was ook nog een optie, maar het lukt nu haast niet meer om sneller te zijn dan de bots.rikislief schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:39:
[...]
En kost je 1k aan transactiekosten. Dus winst!!
werkt alleen op Xbox volgens mij he? Jammer genoeg heb ik alleen een ps5 staan haha nog 1 dagje geduldshoombak schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:22:
Over een half uur op weg naar Nieuw Zeeland
Playstation 5
Hehe ja dat is een oplossing, SB spelen.Oxigeon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:54:
[...]
Ik ga denk ik aardig wat packs openen (vind ik...) dus daar kan ik denk ik wel een team voor Rivals bouwen
Nog 8 uur en 51 minutenStylze schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:10:
[...]
werkt alleen op Xbox volgens mij he? Jammer genoeg heb ik alleen een ps5 staan haha nog 1 dagje geduld
Pas na inloggen op console jaAnanas_NL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:01:
Ik kan inloggen bij de WEB app! Alleen geen starterpack gekregen helaas.. Maar ik zie ook nog geen optie om mijn Fifa points die ik nog heb van Fifa 23 te importeren. Of kan dit straks alleen op de console?
Op moment dat je rewards krijgt, en je spelers op de TL gaat zetten, haal je die objectives ook. Scheelt 1k aan transactiekosten.rikislief schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:39:
[...]
En kost je 1k aan transactiekosten. Dus winst!!
voor hoeveel verkopen die?dutchgio schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:56:
[...]
zilvers snipen voor 200 was ook nog een optie, maar het lukt nu haast niet meer om sneller te zijn dan de bots.
Hmm. Ze verplichten je ermee te voetballen.... ze pleuren ze gewoon meer in de packs dan de mannen haha.Er!k schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:39:
Nou, heb 5 wedstrijden gespeeld en een 83 team. Komt vooral door de vrouwen. Dacht even Haaland te packen, helaas
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja maar ik had het binnen 24u nodig om dat preview pack te kopen 🤪SuperCrisz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:33:
[...]
Op moment dat je rewards krijgt, en je spelers op de TL gaat zetten, haal je die objectives ook. Scheelt 1k aan transactiekosten.
Hoe heb je 5 wedstrijden gespeeld?Er!k schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:39:
Nou, heb 5 wedstrijden gespeeld en een 83 team. Komt vooral door de vrouwen. Dacht even Haaland te packen, helaas
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ook, kak zooi!Lygun schreef op donderdag 21 september 2023 @ 16:14:
Foundations V is gereset......... Had er 3 van de 4 af.
Niet eens mn spelers terug gekregen ofzo
Blijft raar dit niet werkt op de PS5... Veel plezier!Er!k schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:54:
[...]
Xbox Series S, regio op Nieuw Zeeland zetten, opnieuw starten en spelen maar
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
En hoe is de game verder tot nu toe? speelt het lekker en ziet het er mooier uit of is er weinig anders aanEr!k schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:39:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Playstation 5
- Menu's zijn onoverzichtelijkerStylze schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:04:
[...]
En hoe is de game verder tot nu toe? speelt het lekker en ziet het er mooier uit of is er weinig anders aan
- Grafisch zie ik niet veel verschil
- Er zijn wel nieuwe cutscenes toegevoegd
- Het spel speelt langzamer, maar EA kennende zitten we binnen een paar patches weer op de pace van FIFA 23
Op PS is je account regio gebonden, dus daar werkt dat trucje niet.SoWTM schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:55:
[...]
Blijft raar dit niet werkt op de PS5... Veel plezier!
Coöp zo uit mijn hoofd. Geeft het meeste veldoverzichtMarkvd1984 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:24:
Met welke camera spelen jullie allemaal in het algemeen btw
Augy schreef op donderdag 21 september 2023 @ 17:46:
[...]
Ik ook, kak zooi!
Niet eens mn spelers terug gekregen ofzo
:strip_exif()/f/image/ZI9555s0RrdrODMWRjWmj5ZO.jpg?f=fotoalbum_large)
Spel is nog niet eens officiëel uit en de eerste compensatie is er al 🤣🤣🤣
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 21-09-2023 18:35 ]
Haha ok de gebruikelijke jaarlijkse update dus:)Er!k schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:08:
[...]
- Menu's zijn onoverzichtelijker
- Grafisch zie ik niet veel verschil
- Er zijn wel nieuwe cutscenes toegevoegd
- Het spel speelt langzamer, maar EA kennende zitten we binnen een paar patches weer op de pace van FIFA 23
Playstation 5
Ik zie hem niet in de Android store
iOS update staat klaar!Markvd1984 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:15:
Iemand de app al gevonden?
Android app update staat ook klaarMarkvd1984 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:15:
Iemand de app al gevonden?
Volgens mij komen ze om 00:00 op de account en kun je ze uitgevenLashrom schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:26:
Waarschijnlijk vast al een keer gevraagd hier, maar kan je de 4600 punten pas uitgeven bij release of ook vanaf early access in web/companion app? Of wordt het pas geactiveerd als je op console speelt?
Toch op het laatste moment besloten om het dit jaar toch maar weer te doen…
Vanavond 00:00 begint het weer!!!
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Maar....
Kan ik mn clubnaam wijzigen in de (web)app of alleen op console?
Iets met een objective die ik wil afronden 🤣 (chem probleem in de obj is ook opgelost)
[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 21-09-2023 19:59 ]
Wist ik ook niet. Kan al haast een 5 euro kaart kopen.Lashrom schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:44:
Iemand bekend met Playstation Stars (PS app)? Blijkbaar is het een soort loyaliteitsprogramma waar je voor kunt aanmelden. Door digitale games te kopen en trophies te behalen kan je punten verdienen. En met die punten kan je inwisselen voor Playstation tegoed die je weer voor UT points kan kopen. Helaas is het niet met terugwerkende kracht. Gek genoeg ben ik hier vandaag pas achtergekomen door een Tiktokker, alhoewel ik zelf niet weet sinds wanneer dit al live is.
Ben hem momenteel aan het downloaden op de ps5 ? Gaat alleen niet zo vlot.Oxigeon schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:31:
Beetje gek. Dacht dat ik met EA play al zou kunnen preloaden. Dacht eigenlijk dan om 0.00uur nog een potje te kunnen spelen maar schijnbaar kan ik hem op de ps5 nog niet preloaden
Ja je hebt hem gekocht. Dan kun je preloaden. Maar ik heb ea play op de playstation. Zal hem vanaf 12 dus pas kunnen downloaden denk ikTraeces schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:09:
[...]
Ben hem momenteel aan het downloaden op de ps5 ? Gaat alleen niet zo vlot.
Heb een ps4 hier.
Ik had Rudiger in mn preview pack gisteren. Dus halve dag gegrind om die 7500 coins op te halen 😅Sleehond schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:50:
Lekker team man, en hoe kom je al lekker aan zoveel coins?
Nkunku en Oblak kreeg ik uit UT packs van de sbc’s en objectives.
Hoe kom je nu al aan zo'n team en het geld?Nachtapotheker schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:32:
Morgen hier maar eens mee starten.
[Afbeelding]
Maar hoe kom je aan de eerste coins dan?Nachtapotheker schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:53:
[...]
Ik had Rudiger in mn preview pack gisteren. Dus halve dag gegrind om die 7500 coins op te halen 😅
Nkunku en Oblak kreeg ik uit UT packs van de sbc’s en objectives.
Alles is hier untradable
Je kon de shirts en badge quicksellen. Daarna 100 bronze spelers gekocht voor 200 coins en ook weer verkocht voor 200. Dan speel je de objectives twv 7500 coins vrij.Sleehond schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:54:
[...]
Maar hoe kom je aan de eerste coins dan?
Alles is hier untradable
Op mijn xbox series x het land aanpassen. Dan naar de xbox store gaan en downloaden als de ea play proefversie.svenn15 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:18:
Op welke manier spelen jullie de game vanaf vandaag ?
Heb een ps4 hier.
Tegelijk met de EA punten lijkt me, als onderdeel van de preorder bonusJonnyTheG schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:33:
Wie weet wanneer je de oprichters items krijgt. Net het spel gestart maar nog niks gezien. Ik vind het menu trouwens onoverzichtelijk. Als je bijvoorbeeld een opdracht hebt voltooit dan is het maar moeilijk te vinden welke dat dan is.
De beste kaartjes zal ik morgen ochtend posten.
Succes allemaal! Hoop iedereen hier Mbappe 👍
Edit: Viel mee haha
[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 22-09-2023 00:07 ]
Als het goed is krijg je de punten als je Ultimate team start in-game. Dit krijg je denk ik niet te zien in de webapp of companion app.SuperCrisz schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 00:11:
Ik heb ook de preorder versie... Waar krijg je de 4.600 points?
Ik kan pas aanstaande dinsdag pas beginnen met de full game imdat ik in het buitenland ben. Stom genoeg had ik ook nog PS tegoed over en daarmee punten gehaald. Blijkbaar wordt dit ook niet direct ingeladen tenzij je de game hebt opgestart via je console. Gezeik.
Ik zit in het spel, spel nu squad battle.. ook spel opnieuw opgestart.. nog nietsLashrom schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 00:21:
[...]
Als het goed is krijg je de punten als je Ultimate team start in-game. Dit krijg je denk ik niet te zien in de webapp of companion app.
Ik kan pas aanstaande dinsdag pas beginnen met de full game imdat ik in het buitenland ben. Stom genoeg had ik ook nog PS tegoed over en daarmee punten gehaald. Blijkbaar wordt dit ook niet direct ingeladen tenzij je de game hebt opgestart via je console. Gezeik.
Eindstand :
Neymar
Bernardo silva
De Jong
Kobel
Tonali
Thiago
En nog spelers als Wilson Firmino Christersen Jorginho
[ Voor 77% gewijzigd door 038Zwolle op 22-09-2023 01:01 ]
So far...kut packs haha
Ik vraag het omdat de website van Bol.com nadrukkelijk vermeld dat er een disc wordt meegeleverd, maar bij Amazon (waardeloze website) staat er helemaal niets. Het prijsverschil tussen de twee webwinkels is 10e.
Xbox?Karel_9000Plus schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 00:55:
Weet iemand of de game volgende vrijdag geleverd wordt in twee versies: eentje met een cd-schijf, en eentje met een download code?
Ik vraag het omdat de website van Bol.com nadrukkelijk vermeld dat er een disc wordt meegeleverd, maar bij Amazon (waardeloze website) staat er helemaal niets. Het prijsverschil tussen de twee webwinkels is 10e.
Er staat nergens dat het een code is, dus dat zal ook gewoon een disc zijn.
Heb nu Morgan gepackt. Die is 35k waard, toch een leuk bedrag om nu te hebben.
Zit op mijn werk dus kan het even niet snel checken. Kun je niet een goede speler van fut23 erbij pakken op futbin en dan even kijken wat die vorig jaar deed bij de release? Of is dit niet mogelijk?Traeces schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:46:
Iemand een idee wat de markt gaat doen bij de volledige release volgende week ?
Heb nu Morgan gepackt. Die is 35k waard, toch een leuk bedrag om nu te hebben.
Ik meen me te kunnen herrineren dat de prijzen nog lichtelijk stijgen
[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 22-09-2023 07:16 ]
Had daar iets over gelezen
Ja gelukkig wel.Markvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:24:
Zijn de squads battle wedstrijden nu ook korter ?
Had daar iets over gelezen
/f/image/SLzfPcSmmNuOqS4AZiXospla.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jDIqAgh56NxOcAScSIzwE10p.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t34yZdt4XqIyRvdcSBzDVlnj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PPwx3IR236tRerftEuZdU0m8.jpg?f=fotoalbum_large)