Je heb nu die packs van 150 of 350 points, wat is in het begin handiger om te doen?
Maakt dat nog iets uit?
Maakt dat nog iets uit?
Uit die 350 trok ik direct 2 walkouts. Zou die doenKieft91 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:08:
Je heb nu die packs van 150 of 350 points, wat is in het begin handiger om te doen?
Maakt dat nog iets uit?
Is 4 min per helft nuMarkvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:32:
[...]
Oh dat is wel beter
4 min per helft nu ?
Ik heb wel is het gevoel gehad dat packs openen ingame beter is dan via de app, andere ervaringen hier?Traeces schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:20:
[...]
Uit die 350 trok ik direct 2 walkouts. Zou die doen
Die rashford is echt een prima pull.Moody2204 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:44:
Packs gekocht voor die 4600 punten. Beste er uit waren Rashford en Modric. Niet slecht.
Ik neem aan dat spelers duurder worden naarmate iedereen steeds meer coins krijgt.Traeces schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:46:
Iemand een idee wat de markt gaat doen bij de volledige release volgende week ?
Heb nu Morgan gepackt. Die is 35k waard, toch een leuk bedrag om nu te hebben.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zeker. Heb 'm nu in mijn startersteam gezet. Nu zijn waarde in de gaten houden en dan misschien verkopen als meer mensen FC24 gaan spelen. Ik verwacht dat hij nog wel wat in prijs omhoog gaat in het begin.
Neem een maand EA Play voor een euro dan kun je 10 uur spelen deze weekSleehond schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:35:
Toch stiekem jammer dat ik nog paar dagen moet wachten. Achteraf misschien toch de versie moeten pakken dat ik vandaag aan de slag kon… maar goed
Haha veel mensen komen direct uit fifa 23 en zoveel is er niet veranderd natuurlijk:)Markvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:02:
Wel even wennen weer
1 potje gespeeld drafr
1 0 achter ,hij drukt op pauze
2 0 achter drukt weer pauze ,stuurt bericht ""leave""
Ik ga door ,speelt die vanaf minuut 15 rond in de 1e helft
Maak in de 2e helft 2 1 en 2 2
Leaved die
Snap niet dat spel net uit is dat dat nu al begint haha
Playstation 5
Is dat ook zo als je de Game Pass hebt?dutchgio schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:45:
[...]
Neem een maand EA Play voor een euro dan kun je 10 uur spelen deze week
[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 22-09-2023 13:26 ]
Playstation 5
Had ik inderdaad ook, moest eerst het spel een keer opstarten en ultimate team opstarten.luuk66 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:00:
Klopt het dat je zonder Fifa 24 te kopen niet in de web app kunt? Ik blijf foutmelding krijgen dat ik nog geen club heb, heb fifa 22/23 wel gespeeld op dit account. Ik twijfel of ik fifa 24 ga halen maar wilde wel alvast even op de webapp de packs openen haha
Hmm jammer, nog maar even twijfelen dan of ik het spel ga kopen.Kieft91 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:17:
[...]
Had ik inderdaad ook, moest eerst het spel een keer opstarten en ultimate team opstarten.
Nu werkt het gewoon
Ik kon er wel gelijk in zonder spel op te starten trouwens. Maar er zijn weinig packs om te openen, ik heb ze in ieder geval niet gehadluuk66 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:00:
Klopt het dat je zonder Fifa 24 te kopen niet in de web app kunt? Ik blijf foutmelding krijgen dat ik nog geen club heb, heb fifa 22/23 wel gespeeld op dit account. Ik twijfel of ik fifa 24 ga halen maar wilde wel alvast even op de webapp de packs openen haha
L3 indrukken.Markvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:37:
Mss rare vraag maar ik kan nergens vinden waar ik me opstelling kan aanpassen
Normaal is het L2 en krijg je een dropdown menu
Deze kan ik nu niet vinden haha
Something under the bed is drooling
Ik heb hem toevallig vandaag gekocht voor 15k. Ik verwacht namelijk dat deze nog wel gaat stijgen, gezien het een 89 kaart is.Er!k schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:25:
Net Ruben Diaz 89 getrokkenWat doen jullie met de 4600 punten? Bewaren tot een promo? Nu uitgeven?
[ Voor 7% gewijzigd door DennisCle op 22-09-2023 13:40 ]
Volgens mij is de Nike promo enkel Objectives.Lygun schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:33:
Heb nu voor de 4600 alleen die 5 350 pakcs geopend. Niet veel bijzonders uit gekregen helaas. Wacht met de rest van de punten tot vanaond de Nike promo komt. Iemand een idee of dit in speciale packs komt?
Heb wat SBC gespeelt en wat FUT momenst gedaan. Speelt wel lekker hoor. Inderdaad traag, maar ja, je hebt een team van rond de 80 i.p.v. 95+
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Weet iemand wanneer de 1e promo pakcs komen?Oxigeon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:47:
[...]
Volgens mij is de Nike promo enkel Objectives.
Zijn een 5-tal spelers die je kunt unlocken. Van Dijk, Kerr en nog 3 anderen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
't blijft gokken of ze nu duurder worden of niet. Ik verkoop vaak wel, tegenstanders hebben vast nog geen geweldige teams. Maar ik zeg wel hoger in dan zou moeten. Verkopen ze niet, prima. Komt later wel.hmr schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:56:
Verkopen jullie nu nice pulls? Ik heb net een tradable Ousmane Demebele gepackt en twijfel om aan te houden of te verkopen
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Something under the bed is drooling
Hoe start je die evolutions ?Augy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:51:
Starters team is hier ook wel aardig. Weinig goede pulls gehad van de punten maar wel evolutions gestart. Eerste indruk is vooral traag haha
[Afbeelding]
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
oh, dan kunnen we volgend jaar ook Zelda en Mario erin doen voor de frisse wind.Mauz1978 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:35:
Toch vind ik het wel leuk dat de vrouwen ertussen zitten. Geeft voor mij toch een frisse wind tussen al die standaard spelers die je altijd ziet. Sam Kerr is een beest!
Ik ben er persoonlijk al klaar mee. Denk je een Mbappe te krijgen uit een pack omdat het walkout frans + psg + spits is. Krijg je Katoto, wie de fuck dat ook mag zijn.Mauz1978 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:35:
Toch vind ik het wel leuk dat de vrouwen ertussen zitten. Geeft voor mij toch een frisse wind tussen al die standaard spelers die je altijd ziet. Sam Kerr is een beest!
De meta die ik nu al 3x ben tegen gekomenTerranova schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:16:
[...]
Ik ben er persoonlijk al klaar mee. Denk je een Mbappe te krijgen uit een pack omdat het walkout frans + psg + spits is. Krijg je Katoto, wie de fuck dat ook mag zijn.
Nou helpt het niet dat ik vrij principieel ben in hoe ik FIFA speel. Ik weiger meta tactieken te gebruiken als die afwijken van hoe ik vind dat voetbal gespeeld hoort te worden. Dat ik daar mee minder kans heb om te winnen neem ik voor lief. Zelfde voor gameplay mechanic abuse. Dus ik ga ook niet met vrouwen spelen. Dat betekent niet dat ik niet vind dat het niet in de game hoort te zitten, ieder z'n ding, maar 't is niet voor mij.
Klinkt alsof veel pace weer goed werkt dus.Markvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:01:
[...]
De meta die ik nu al 3x ben tegen gekomen
Malen ,werner en openda
Moet zeggen dat die wel echt ongelofelijk snel en bewegelijk zijn
Wachten met dat soort spelers nu zijn er bijna geen coins in het spel.hmr schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:56:
Verkopen jullie nu nice pulls? Ik heb net een tradable Ousmane Demebele gepackt en twijfel om aan te houden of te verkopen
Wat voor speler is die Richarlison?shoombak schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:57:
Aardig wat lekkere pulls uit m'n packs
[Afbeelding]
Je zou een Hero krijgen en een in form.Oxigeon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:20:
Hmm. Die Nike speler kun je wel schudden met de ea play early acces. Die heb ik niet gekregen op playstation
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 22-09-2023 21:50 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 22-09-2023 22:52 ]
Hier ook nog geen hero ontvangen van de pre order ultimate, zag inderdaad 27 november als datum op google staan. Wel een TOTW.dennis112 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 21:20:
Die hero zou je pas in november krijgen volgens mij toch?
[ Voor 9% gewijzigd door DeeleNL op 22-09-2023 23:55 ]
Coop hoogte 20 zoom 0Oxigeon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:52:
Ik zit een beetje met een klein dilemma. Ik weet niet op welke camera modus ik moet spelen. Speelde altijd met Tele. Maar dit lijkt nu een stuk dichterbij. De camera mode waarbij je start vind ik eigenlijk weer met te ver af. Welke cam gebruiken jullie?
"Snel" geld verdienen kan helaas vaak niet in Ultimate team. Het is best tijdrovend. Maar hier enkele manieren waarop je iets sneller geld kan verdienen met een combi van geluk:svenn15 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 06:23:
Iemand tips hoe je snel geld verdient buiten matchen te spelen.
Met een wedstrijd verdiende ik gisteren ongeveer 600 coins. In de webapp moet je echt geluk hebben. Ik had gisteren camavinga die op futbin 8000 waard was. Een uurtje later 10k. Toen maar verkocht. Van dat geld heb ik bovenstaand team neergezet.svenn15 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 06:23:
Iemand tips hoe je snel geld verdient buiten matchen te spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 23-09-2023 09:18 ]
Ik heb hetzelfde met de arsenal en spurs match marque. Zodra ik een vrouwelijke speler toevoeg kan ik hem niet indienen. Schijnt op de console zelf wel te werken. Zo maar eens proberen.DennisCle schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:32:
Ik kan die Reds sbc niet voltooien omdat hij mijn Liverpool speler (Gordon, brons) niet herkend. Anderen ook last van?
Gisteren 4 potjes gespeeld, 3 gewonnen. Kwam alweer bizar goede teams tegen en Haaland is echt een cheat code als je ermee schiet (de tegenstander dan, ik heb hem niet). Voelt bekend maar wel weer wat trager en ik moet ff opzoeken hoe dat nu werkt met rb en passen, toch wel wat dingen anders nu.
[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 23-09-2023 10:08 ]
Haha mooie toevoeging dan inderdaad. Heb nog geen flauw idee hoe dit precies werkt. Als ik evolution klik krijg ik geen spelers te zien. Dus nog even afwachten of wat youtuben hahaXimenez schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:19:
Evolutions is echt een goede toevoeging. Heel leuk om normaliter kansloze bronzen kaarten te evolueren naar iets bruikbaars. Als Feyenoorder wil ik dit jaar een Feyenoord gerelateerd elftal maken en dat kan nu makkelijker dan voorheen. Nog een paar potjes Rivals winnen en dan is Milambo van 63 naar 84 gegaan via de Golden Glow Up. Daarna gooi ik Ivanusec door de Relentless Winger en dan is er al een mooi begin gemaakt. Het schept veel meer mogelijkheden om creatieve teams te maken.
Thanks, ga ik dat proberen. Wel raarOxigeon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:02:
[...]
Ik heb hetzelfde met de arsenal en spurs match marque. Zodra ik een vrouwelijke speler toevoeg kan ik hem niet indienen. Schijnt op de console zelf wel te werken. Zo maar eens proberen.
Dacht net een fijne speler gevonden te om te verhandelen. Maar de markt is nog TE instabiel. Had er 5 gekocht goedkoop. Zodra ik ze wil listen is de complete transferlijst goedkoper geworden.
Edit: via console inleveren werkt wel
Heb ik ook gedaan inderdaad. Milambo is nu 79, op naar de volgende upgrade. Die winger upgrade kost 50k toch?Ximenez schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:19:
Evolutions is echt een goede toevoeging. Heel leuk om normaliter kansloze bronzen kaarten te evolueren naar iets bruikbaars. Als Feyenoorder wil ik dit jaar een Feyenoord gerelateerd elftal maken en dat kan nu makkelijker dan voorheen. Nog een paar potjes Rivals winnen en dan is Milambo van 63 naar 84 gegaan via de Golden Glow Up. Daarna gooi ik Ivanusec door de Relentless Winger en dan is er al een mooi begin gemaakt. Het schept veel meer mogelijkheden om creatieve teams te maken.
Jep, of 1000 Fifa punten als je die nog niet gebruikt hebt. Tot nu toe is één van de vijf of zes Evolutions tegen betaling. Als die verhouding zo blijft vind ik dat prima.Er!k schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:34:
[...]
Heb ik ook gedaan inderdaad. Milambo is nu 79, op naar de volgende upgrade. Die winger upgrade kost 50k toch?
Maandje ea-play pakken a 4 euro dan kun je 10 uur spelen. Wel niet vergeten op te zeggen. In die 10 uur kun je dan net een fijne start maken waardoor je vrijdag vol aan de gang kan.Sleehond schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:30:
Baal wel stiekem nog dat ik nog niet kan spelen en nog paar dagen zal moeten wachten.
Enfin, dan maar beetje in de Companion app klooien.
Bronzen pakjes openen en sellen lukt inmiddels redelijk.
Heb al wel 8.000 coins kunnen maken... LOL
Ja goeie, ik zal daar dan nog eens naar kijken ja.Oxigeon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:52:
[...]
Maandje ea-play pakken a 4 euro dan kun je 10 uur spelen. Wel niet vergeten op te zeggen. In die 10 uur kun je dan net een fijne start maken waardoor je vrijdag vol aan de gang kan.
Al ga ik er vanuit dat je bij allyourgames eerder aan de slag kan. Heb hem daar ook ge preordert omdat ze het niet zo precies nemen met de datum normaal gesproken
Mooi team al man, pas die manager wel ff aan johlwd-kevin schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:43:
Bizar wat een mooie pulls. Over geluk niks te klagen, alleen Osimhen gekocht rest gepackt uit packs gekocht met de punten die je krijgt bij aankoop spel en de hybrid nation en league sbcs. [Afbeelding]
Nog even vraagje.... heb EA Play geactiveerd nu net.Oxigeon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:52:
[...]
Maandje ea-play pakken a 4 euro dan kun je 10 uur spelen. Wel niet vergeten op te zeggen. In die 10 uur kun je dan net een fijne start maken waardoor je vrijdag vol aan de gang kan.
Al ga ik er vanuit dat je bij allyourgames eerder aan de slag kan. Heb hem daar ook ge preordert omdat ze het niet zo precies nemen met de datum normaal gesproken
Yes!Lygun schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:20:
Kan je een Evolution doen op de alternatieve positie van een speler?
Dus kan je met een RW, die ook ST kan spelen, de Founders Evolution doen waar een van de eisen ST is?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Weet ik eigenlijk niet. Ik pleur hem er meestal af en laat de cd het opnieuw instaleren. Je moet gewoon naar fc24 gaan in de store en dan klikken op proefversie starten of proefversie downloaden ofzo. Als die binnen is kun je spelen.Sleehond schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:19:
[...]
Nog even vraagje.... heb EA Play geactiveerd nu net.
Moet ik dan op console FC24 opzoeken en daar het activeren voor die 10 uur?
En als die 10 ur er op zit, en ik krijg de disc versie binnen, moet ik dan FC24 weer de-installeren en dan opnieuw installeren van de disc versie...?
Beetje omslachtig, of gaat het dus zo?
- De 4600 points komen alleen beschikbaar via het account waar je mee besteld hebtbubbelbart schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:54:
Hoi,
Ik speel zelf - samen met mijn zoon - regelmatig een potje Fifa 23 op de Xbox. Nu ben ik niet zo bekend met Ultimate Team, maar het lijkt me leuk om hier mee te beginnen.
Ik begrijp alleen een paar dingen mbt de pre-order versie niet helemaal. Hoop jullie mij op weg kunnen helpen:
- Zijn de 4.600 points voor 1 persoon (account) in te zetten of kun je die op meerdere accounts gebruiken (zoon en ik hebben eigen account)?
- Zijn alle functionaliteiten (zoals aftrap) al beschikbaar in de pre-order versie, of komt een deel pas 29 september beschikbaar?
Thanks en sorry voor de noob vragen
Je hoeft dus ook niet meer vroeg te beginnen.Moody2204 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:00:
Pfffff.... speel nu al tegen 'endgame' teams....
Heb jij weer.... Speel je weer tegen spelers die hun 99 rated Mbappe, Messi, Ronaldo en Haaland op een of andere manier hebben kunnen over zetten naar EAFC24....Moody2204 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:00:
Pfffff.... speel nu al tegen 'endgame' teams....
Haha grappenmaker. Het gaat wel ten koste van de charme van Ultimate team. Vroeger (toen alles beter was) moest je echt wel ploeteren in het begin. Nu hebben sommigen het al voor elkaar om nu al voor deze fase in het spel, erg sterke teams op de been te krijgen. Beetje jammer.LukeSpangas schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:47:
[...]
Heb jij weer.... Speel je weer tegen spelers die hun 99 rated Mbappe, Messi, Ronaldo en Haaland op een of andere manier hebben kunnen over zetten naar EAFC24....
Doodziek ook....
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq