Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-09 20:48
Je heb nu die packs van 150 of 350 points, wat is in het begin handiger om te doen?
Maakt dat nog iets uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kieft91 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:08:
Je heb nu die packs van 150 of 350 points, wat is in het begin handiger om te doen?
Maakt dat nog iets uit?
Uit die 350 trok ik direct 2 walkouts. Zou die doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:32:
[...]

Oh dat is wel beter
4 min per helft nu ?
Is 4 min per helft nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
Traeces schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:20:
[...]

Uit die 350 trok ik direct 2 walkouts. Zou die doen :)
Ik heb wel is het gevoel gehad dat packs openen ingame beter is dan via de app, andere ervaringen hier?
(het jeukt namelijk al om nu wat packs te openen haha)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Packs gekocht voor die 4600 punten. Beste er uit waren Rashford en Modric. Niet slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:44:
Packs gekocht voor die 4600 punten. Beste er uit waren Rashford en Modric. Niet slecht.
Die rashford is echt een prima pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:45
Traeces schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 06:46:
Iemand een idee wat de markt gaat doen bij de volledige release volgende week ?

Heb nu Morgan gepackt. Die is 35k waard, toch een leuk bedrag om nu te hebben.
Ik neem aan dat spelers duurder worden naarmate iedereen steeds meer coins krijgt.
Zo ging het vorig jaar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:53
Mss rare vraag maar ik kan nergens vinden waar ik me opstelling kan aanpassen
Normaal is het L2 en krijg je een dropdown menu
Deze kan ik nu niet vinden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Krijg je nog extra XP als je EA Play hebt? Hier staat het er (nog) niet bij:
https://www.ea.com/nl-nl/...-benefits#current-rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:24
Ben vorig jaar na een paar maanden afgehaakt, nu voor de fun toch maar weer even de app opgestart maar heb helaas geen toegang tot de transfermarkt. Dat probleem had ik vorig jaar ook al, toen moest ik verplicht eerst een dag of 2 de game spelen voordat ik toegang kreeg. Wel een beetje jammer want daardoor heb ik niet de mogelijkheid om alvast even aan een team te bouwen via de SBC-rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:30
Waarom heeft de Premier League niet de nieuwe graphics?!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 20:20
Toch stiekem jammer dat ik nog paar dagen moet wachten. Achteraf misschien toch de versie moeten pakken dat ik vandaag aan de slag kon… maar goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:49:
[...]

Die rashford is echt een prima pull.
Zeker. Heb 'm nu in mijn startersteam gezet. Nu zijn waarde in de gaten houden en dan misschien verkopen als meer mensen FC24 gaan spelen. Ik verwacht dat hij nog wel wat in prijs omhoog gaat in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sleehond schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:35:
Toch stiekem jammer dat ik nog paar dagen moet wachten. Achteraf misschien toch de versie moeten pakken dat ik vandaag aan de slag kon… maar goed
Neem een maand EA Play voor een euro dan kun je 10 uur spelen deze week

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
Wel even wennen weer
1 potje gespeeld drafr
1 0 achter ,hij drukt op pauze
2 0 achter drukt weer pauze ,stuurt bericht ""leave""
Ik ga door ,speelt die vanaf minuut 15 rond in de 1e helft
Maak in de 2e helft 2 1 en 2 2
Leaved die

Snap niet dat spel net uit is dat dat nu al begint haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:19
Markvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:02:
Wel even wennen weer
1 potje gespeeld drafr
1 0 achter ,hij drukt op pauze
2 0 achter drukt weer pauze ,stuurt bericht ""leave""
Ik ga door ,speelt die vanaf minuut 15 rond in de 1e helft
Maak in de 2e helft 2 1 en 2 2
Leaved die

Snap niet dat spel net uit is dat dat nu al begint haha
Haha veel mensen komen direct uit fifa 23 en zoveel is er niet veranderd natuurlijk:)
Daarom doe ik voorlopig ook even relaxed wat singleplayer stuff, duik pas wat later in rivals als de fanatiekelingen in de hogere divisies zitten.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 17:53
dutchgio schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:45:
[...]

Neem een maand EA Play voor een euro dan kun je 10 uur spelen deze week
Is dat ook zo als je de Game Pass hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:05
Starters team is hier ook wel aardig. Weinig goede pulls gehad van de punten maar wel evolutions gestart. Eerste indruk is vooral traag haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-5106MiZ4tIA6ohXn-x-4jhb0M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBODjFrnRC9Y1B4q92f8Rut6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 22-09-2023 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:19
Dat menu in fut is wel echt een zooitje zeg, misschien een kwestie van wennen maar vind het nu nog erg onhandig allemaal.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Hier ook best wel wat waardevolle spelers gepackt. Varane,rashford, tomori, kolo moani, walker, Bruno fernandes. Dus wordt beginnen met een premier team 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10-10 14:52
Klopt het dat je zonder Fifa 24 te kopen niet in de web app kunt? Ik blijf foutmelding krijgen dat ik nog geen club heb, heb fifa 22/23 wel gespeeld op dit account. Ik twijfel of ik fifa 24 ga halen maar wilde wel alvast even op de webapp de packs openen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
luuk66 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:00:
Klopt het dat je zonder Fifa 24 te kopen niet in de web app kunt? Ik blijf foutmelding krijgen dat ik nog geen club heb, heb fifa 22/23 wel gespeeld op dit account. Ik twijfel of ik fifa 24 ga halen maar wilde wel alvast even op de webapp de packs openen haha
Had ik inderdaad ook, moest eerst het spel een keer opstarten en ultimate team opstarten.
Nu werkt het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk66
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10-10 14:52
Kieft91 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:17:
[...]

Had ik inderdaad ook, moest eerst het spel een keer opstarten en ultimate team opstarten.
Nu werkt het gewoon :)
Hmm jammer, nog maar even twijfelen dan of ik het spel ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:03
Net Ruben Diaz 89 getrokken :) Wat doen jullie met de 4600 punten? Bewaren tot een promo? Nu uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
luuk66 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:00:
Ik kon er wel gelijk in zonder spel op te starten trouwens. Maar er zijn weinig packs om te openen, ik heb ze in ieder geval niet gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:51

Mauz1978

Console War Veteran

Markvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:37:
Mss rare vraag maar ik kan nergens vinden waar ik me opstelling kan aanpassen
Normaal is het L2 en krijg je een dropdown menu
Deze kan ik nu niet vinden haha
L3 indrukken.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
Heb nu voor de 4600 alleen die 5 350 pakcs geopend. Niet veel bijzonders uit gekregen helaas. Wacht met de rest van de punten tot vanaond de Nike promo komt. Iemand een idee of dit in speciale packs komt?

Heb wat SBC gespeelt en wat FUT momenst gedaan. Speelt wel lekker hoor. Inderdaad traag, maar ja, je hebt een team van rond de 80 i.p.v. 95+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Laatst online: 09-10 06:42
Er!k schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:25:
Net Ruben Diaz 89 getrokken :) Wat doen jullie met de 4600 punten? Bewaren tot een promo? Nu uitgeven?
Ik heb hem toevallig vandaag gekocht voor 15k. Ik verwacht namelijk dat deze nog wel gaat stijgen, gezien het een 89 kaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Hebben jullie nog tips voor mensen die alleen op de web app zitten zonder fut points om een beetje te starten met je team bouwen?

Mijn tip: de shirts en de badge die je kiest bij de creatie van je team kan je als enige verhandelen. Heb nu 2k daardoor ipv 100 (uit een bronzen pakje van foundations). Ben geneigd om met die 2k wat bronzen spelers te kopen om mijn Foundation SBC's verder te doen. Nog andere tips?

Edit: zie dat men dat een paar pagina's terug al had gemeld.

[ Voor 7% gewijzigd door DennisCle op 22-09-2023 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yc2CjI7qIufwqUkb4PiZe6tYKIA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7346a6bbzuPHpm0ZmFUq9W6t.jpg?f=fotoalbum_large

Best een aardig team terwijl ik 1 potje gespeeld heb. Bernardo Silva zit nog op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:35

Oxigeon

En zo is dat!

Lygun schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:33:
Heb nu voor de 4600 alleen die 5 350 pakcs geopend. Niet veel bijzonders uit gekregen helaas. Wacht met de rest van de punten tot vanaond de Nike promo komt. Iemand een idee of dit in speciale packs komt?

Heb wat SBC gespeelt en wat FUT momenst gedaan. Speelt wel lekker hoor. Inderdaad traag, maar ja, je hebt een team van rond de 80 i.p.v. 95+ :D
Volgens mij is de Nike promo enkel Objectives.
Zijn een 5-tal spelers die je kunt unlocken. Van Dijk, Kerr en nog 3 anderen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Oxigeon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:47:
[...]

Volgens mij is de Nike promo enkel Objectives.
Zijn een 5-tal spelers die je kunt unlocken. Van Dijk, Kerr en nog 3 anderen.
Weet iemand wanneer de 1e promo pakcs komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Verkopen jullie nu nice pulls? Ik heb net een tradable Ousmane Demebele gepackt en twijfel om aan te houden of te verkopen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-10 12:03
Iemand toevallig al gevonden of de Pepsi flesjes en dergelijke promo QR codes heeft voor de gratis pakketjes in FC 23?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:58
hmr schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:56:
Verkopen jullie nu nice pulls? Ik heb net een tradable Ousmane Demebele gepackt en twijfel om aan te houden of te verkopen :D
't blijft gokken of ze nu duurder worden of niet. Ik verkoop vaak wel, tegenstanders hebben vast nog geen geweldige teams. Maar ik zeg wel hoger in dan zou moeten. Verkopen ze niet, prima. Komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03:17
Vind het zelf ook een beetje dubbel, meestal word de speler duurder, maarja de rest ook dus in verhouding maakt het , volgens mij niet zoveel uit. Maarja ik ben ook absoluut geen trader

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:16
De trend van de afgelopen jaren is dat de meta spelers zoals een Ousmane Dembele, Varane etc. etc. juist in de loop van volgende week gaan stijgen.
Iedereen krijgt meer en meer coins en volgende week woensdag/donderdag liggen de prijzen waarschijnlijk ff op z'n hoogst --> iedereen wil een goed meta team voor de WL hebben.

Heb je bijvoorbeeld een hoge rated speler als Kroos gepackt? Verkopen die hap en wat leuks met je coins (handelen eventueel) doen. Is het niet waard om deze nu 'n maand te bewaren tot er over een tijd wat hogere rated SBC's komen waardoor bijv. zo'n Kroos kan gaan stijgen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik ben ook absoluut geen trader, maar ik ga even het advies van @AntraXxX aanhouden. Nu spelen met Dembele en dan als de release er is hem in de verkoop gooien.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:16
Om bovenstaande nog wat te staven hier wat voorbeelden betreffende het prijsverloop Dembele, Nkunku en Allan Saint Maximin in de eerste 1,5 week van Fifa 23.

Allan Saint Maximin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gan35IfVnp_Lj0zvG-PJHGHCRRs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BRcSv1X9neZ5MytReA9NiBV1.png?f=user_large

Nkunku

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKDWVXyjn3m7OIn5_YpHFhfRslU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zhiI3I7I5XKGrE3wtZhwsdmW.png?f=user_large

Dembele

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pz6PCK-KTKvEOZfvoN9EqQ3wflk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MwLfm1rIiYntvlG02xUENGVJ.png?f=user_large

Je moet er natuurlijk rekening mee houden dat de algehele 'meta' markt stijgt.
Dus: heb je nog geen fatsoenlijk team --> verkoop dan misschien z.s.m. je goede pulls en koop alvast nu "goedkoop" je team voor volgende week in.
Heb je al wel een leuk team staan --> verkoop je meta spelers die je niet gaat gebruiken volgende week woensdag vóór 19:00 om de hoogste prijs te halen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Toch vind ik het wel leuk dat de vrouwen ertussen zitten. Geeft voor mij toch een frisse wind tussen al die standaard spelers die je altijd ziet. Sam Kerr is een beest!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:51:
Starters team is hier ook wel aardig. Weinig goede pulls gehad van de punten maar wel evolutions gestart. Eerste indruk is vooral traag haha
[Afbeelding]
Hoe start je die evolutions ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Ik heb niet de pre-order bonus gekregen van de ultimate edition zoals... inform TOTW1 Nike speler etc...

wanneer volgen deze?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXl2yhukL0Hb01tdq7k4OyO4l34=/x800/filters:strip_exif()/f/image/I74PMXB7AZC3QpHWZuds2OZy.png?f=fotoalbum_large

Momenteel mijn elftal. Denk dat ik eerst Diaby ga halen, verwacht dat die serieus gaat stijgen.

Toch wel na salah / rashford de beste Prem winger.

Dan Joelinton als krachtpatser op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Fati met evolutions komt er ook erg goed uit. Alleen die evolution kost 50k geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03:56
Mauz1978 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:35:
Toch vind ik het wel leuk dat de vrouwen ertussen zitten. Geeft voor mij toch een frisse wind tussen al die standaard spelers die je altijd ziet. Sam Kerr is een beest!
oh, dan kunnen we volgend jaar ook Zelda en Mario erin doen voor de frisse wind.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:58
Mauz1978 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:35:
Ik ben er persoonlijk al klaar mee. Denk je een Mbappe te krijgen uit een pack omdat het walkout frans + psg + spits is. Krijg je Katoto, wie de fuck dat ook mag zijn.

Nou helpt het niet dat ik vrij principieel ben in hoe ik FIFA speel. Ik weiger meta tactieken te gebruiken als die afwijken van hoe ik vind dat voetbal gespeeld hoort te worden. Dat ik daar mee minder kans heb om te winnen neem ik voor lief. Zelfde voor gameplay mechanic abuse. Dus ik ga ook niet met vrouwen spelen. Dat betekent niet dat ik niet vind dat het niet in de game hoort te zitten, ieder z'n ding, maar 't is niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Terranova schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:16:
[...]

Ik ben er persoonlijk al klaar mee. Denk je een Mbappe te krijgen uit een pack omdat het walkout frans + psg + spits is. Krijg je Katoto, wie de fuck dat ook mag zijn.

Nou helpt het niet dat ik vrij principieel ben in hoe ik FIFA speel. Ik weiger meta tactieken te gebruiken als die afwijken van hoe ik vind dat voetbal gespeeld hoort te worden. Dat ik daar mee minder kans heb om te winnen neem ik voor lief. Zelfde voor gameplay mechanic abuse. Dus ik ga ook niet met vrouwen spelen. Dat betekent niet dat ik niet vind dat het niet in de game hoort te zitten, ieder z'n ding, maar 't is niet voor mij.
De meta die ik nu al 3x ben tegen gekomen
Malen ,werner en openda

Moet zeggen dat die wel echt ongelofelijk snel en bewegelijk zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Walker verhandelbaar gepackt
Meteen verkocht voor 80 k
Nu even team bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Markvd1984 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:01:
[...]

De meta die ik nu al 3x ben tegen gekomen
Malen ,werner en openda

Moet zeggen dat die wel echt ongelofelijk snel en bewegelijk zijn
Klinkt alsof veel pace weer goed werkt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 17:48
Wanneer kan je spelen als je de standaard editie met early acces hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Aardig wat lekkere pulls uit m'n packs

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NSYVXkn/IMG-2867.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
hmr schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 13:56:
Wachten met dat soort spelers nu zijn er bijna geen coins in het spel.
Alle meta wordt echt nog veel duuurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm. Die Nike speler kun je wel schudden met de ea play early acces. Die heb ik niet gekregen op playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Wat voor speler is die Richarlison?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Speel nu zelf met dit teamAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EkRQQOcWcNSY8Itwi_9BP47UoWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GV0JdZJw7owEJaIRh19BWNOO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Werkt bij jullie ook de Nike Mad Ready objectives niet? Heb de leenspeler in de basis gezet, wedstrijd SBC gespeeld op prof en gewonnen. Toch geen doelstelling behaald???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Nu online
Oxigeon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:20:
Hmm. Die Nike speler kun je wel schudden met de ea play early acces. Die heb ik niet gekregen op playstation
Je zou een Hero krijgen en een in form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Die hero zou je pas in november krijgen volgens mij toch?

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:00
EA is definitely being EA. Officieel release is nog niet eens uit en je hebt in principe nu al vier verschillende soorten "promo" of varianten: Inform, Evolutions, Nike Mad Ready en Flashback (KdB). Nike Mad Ready kon echt in principe tot volgende week nog wachten evenals de sbc van KdB.

Waar blijft de tijd dat je in de eerste drie weken nog even kan spelen met Golds en Informs zonder al die poespas promo's? Geeft weer duidelijk aan waar ze op uit zijn. Gelijke kansen als Ultimate Team speler heb je niet meer als je pas bij release speelt. Kom je al gauw tegen sterke ploegen bij je eerste wedstrijden.

Houd het lekker even interessant. Geloof het of niet, vrijdag komen ze al met UCL en EL promo's. Nice EA!

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 22-09-2023 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Inmiddels in div 7. Gaat nog redelijk vlot zo met die hot streak ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb serieus veel bugs. Menu waar je spelers contracten etc geeft ineens blanco. Game keer volledig vast gehangen. Winkel werkt niet pakket kan niet geopend worden, pakket gewoon geopend op de achtergrond.

Diaby is echt een heerlijke speler, echt bizar snel en wendbaar. Nkunku geweldige spits.

Heb gabriel jesus ook gepackt, die valt momenteel zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vanavond even de focus gelegd op team bouwen, evolutions en SB. Morgen in rivals de rest van fati even vrijspelen. Team gaat best lekker, moet alleen VVD straks gaan vervangen haha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypS0XWuPfMd7jF09RYe82Du3rgI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Lch5DSnFRflrRdgX95h3jor.jpg?f=fotoalbum_large

Verder nog wat aan spelers gepackt denk aan kouly en trent. Weer even lekker puzzelen en kijken hoe of wat

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 22-09-2023 22:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-10 13:55
Ga dit jaar de concurrentie wat kansen geven.

Dames net zo sterk als normale kaartjes.
starterteams die ik nu zie met al veel hi rated spelers.
En ook gewoon geen zin in het toxic fifa gedoe.

Ik houd die 90 euro in mijn zak en ga eens een paar potjes efootball spelen en wat er verder nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 10:10
dennis112 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 21:20:
Die hero zou je pas in november krijgen volgens mij toch?
Hier ook nog geen hero ontvangen van de pre order ultimate, zag inderdaad 27 november als datum op google staan. Wel een TOTW.

[ Voor 9% gewijzigd door DeeleNL op 22-09-2023 23:55 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zit een beetje met een klein dilemma. Ik weet niet op welke camera modus ik moet spelen. Speelde altijd met Tele. Maar dit lijkt nu een stuk dichterbij. De camera mode waarbij je start vind ik eigenlijk weer met te ver af. Welke cam gebruiken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
Oxigeon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:52:
Ik zit een beetje met een klein dilemma. Ik weet niet op welke camera modus ik moet spelen. Speelde altijd met Tele. Maar dit lijkt nu een stuk dichterbij. De camera mode waarbij je start vind ik eigenlijk weer met te ver af. Welke cam gebruiken jullie?
Coop hoogte 20 zoom 0

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-10 20:29
Iemand tips hoe je snel geld verdient buiten matchen te spelen.

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Net met de EA Play trial op Xbox een paar SbC gedaan en een potje squad battles, maar nog krijg ik op de companion app dat ik deze niet kan/mag gebruiken....

Hebben jullie dit ook?

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNDbAAYbVKlgjO1hKDrGfGtwgC0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lPbHW7TXyJrl5BdFlT3AcHdB.jpg?f=fotoalbum_large
Om even mee te beginnen

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier gisteren ook wat potjes SB en Rivals gespeeld. Is toch een beetje wennen nog. Speelt wat anders heb ik het idee.

In een pack had ik Camavinga zitten. Deze verkocht voor 9000 en een Premier League team kunnen kopen. Heb nu onderstaande selectie waardoor ik in elk geval wat mannen met pace heb en 33 teamgeest. Merkte dat ik met 2 teamgeest toch wat overlopen werd in Rivals. Nu nog een kleine 8k over en kan dus langzaam gaan kijken naar upgrades hier en daar. Bedoeling is dat ik vanuit dit team me wat omhoog ga werken.

Verder nog even kijken welke opstelling ik ga spelen. Andere fifas deed ik meestal 41212.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8fh9KMLcDadPbZ9QugWCf5ErJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWKw3U55Il97uUc7Sb3cc3Xr.jpg?f=fotoalbum_large

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:00
svenn15 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 06:23:
"Snel" geld verdienen kan helaas vaak niet in Ultimate team. Het is best tijdrovend. Maar hier enkele manieren waarop je iets sneller geld kan verdienen met een combi van geluk:

- SBC's doen waarmee tradeable spelers krijgt en weer verkoopt.

- Bronze pack method (kost iets meer tijd). Dus bronzen pakketjes kopen en weer verkopen wat waard is en de rest quick sellen. Alhoewel ik niet weet of deze methode nu al werkt voor release. Maar je kan het proberen.

- Vergt iets meer ervaring en snelheid, maar zeldzame gouden spelers snipen (dus speler van een paar honderd coins lager dan wat het daadwerkelijk waard is kopen en voor standaardprijs weer verkopen. Ziet futbin voor standaard prijs). Meestal werkt het goed van spelers die tussen de 1,5k en 5k waard zijn en waar je profit kunt maken. Geldt ook voor managers. Het is alleen even uitvinden welke spelers je wilt snipen die snel verkocht worden en niet gebruikt worden.

- Alle stadion en club items verkopen.

Het kan soms een grind zijn, vooral voor de official release. Maar als je 10k per dag pakt, mag je al blij zijn.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

svenn15 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 06:23:
Met een wedstrijd verdiende ik gisteren ongeveer 600 coins. In de webapp moet je echt geluk hebben. Ik had gisteren camavinga die op futbin 8000 waard was. Een uurtje later 10k. Toen maar verkocht. Van dat geld heb ik bovenstaand team neergezet.

Wat ik in andere fifa deed was altijd de match marque sbc. Deze koste andere fifas altijd ongeveer rond de 40k om te voltooien. Is dat je hier het geld voor moet hebben maar meestal haalde ik hier minimaal 10k winst uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
5 potjes rivals gespeeld ivm fati. Wat is het alweer rete toxic zeg, continu pauzeren bijvoorbeeld 🤣

Hopelijk als vrijdag de rest van de spelers erbij komt dat het wat leuker en relaxter word

Ow en wat een verademing dat SB een stuk korter is zeg, dikke win van EA _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 23-09-2023 09:18 ]

• DennisCle
Ik kan die Reds sbc niet voltooien omdat hij mijn Liverpool speler (Gordon, brons) niet herkend. Anderen ook last van?

Gisteren 4 potjes gespeeld, 3 gewonnen. Kwam alweer bizar goede teams tegen en Haaland is echt een cheat code als je ermee schiet (de tegenstander dan, ik heb hem niet). Voelt bekend maar wel weer wat trager en ik moet ff opzoeken hoe dat nu werkt met rb en passen, toch wel wat dingen anders nu.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DennisCle schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:32:
Ik kan die Reds sbc niet voltooien omdat hij mijn Liverpool speler (Gordon, brons) niet herkend. Anderen ook last van?

Gisteren 4 potjes gespeeld, 3 gewonnen. Kwam alweer bizar goede teams tegen en Haaland is echt een cheat code als je ermee schiet (de tegenstander dan, ik heb hem niet). Voelt bekend maar wel weer wat trager en ik moet ff opzoeken hoe dat nu werkt met rb en passen, toch wel wat dingen anders nu.
Ik heb hetzelfde met de arsenal en spurs match marque. Zodra ik een vrouwelijke speler toevoeg kan ik hem niet indienen. Schijnt op de console zelf wel te werken. Zo maar eens proberen.

Dacht net een fijne speler gevonden te om te verhandelen. Maar de markt is nog TE instabiel. Had er 5 gekocht goedkoop. Zodra ik ze wil listen is de complete transferlijst goedkoper geworden.

Edit: via console inleveren werkt wel

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 23-09-2023 10:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-10 21:13
Evolutions is echt een goede toevoeging. Heel leuk om normaliter kansloze bronzen kaarten te evolueren naar iets bruikbaars. Als Feyenoorder wil ik dit jaar een Feyenoord gerelateerd elftal maken en dat kan nu makkelijker dan voorheen. Nog een paar potjes Rivals winnen en dan is Milambo van 63 naar 84 gegaan via de Golden Glow Up. Daarna gooi ik Ivanusec door de Relentless Winger en dan is er al een mooi begin gemaakt. Het schept veel meer mogelijkheden om creatieve teams te maken.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ximenez schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:19:
Evolutions is echt een goede toevoeging. Heel leuk om normaliter kansloze bronzen kaarten te evolueren naar iets bruikbaars. Als Feyenoorder wil ik dit jaar een Feyenoord gerelateerd elftal maken en dat kan nu makkelijker dan voorheen. Nog een paar potjes Rivals winnen en dan is Milambo van 63 naar 84 gegaan via de Golden Glow Up. Daarna gooi ik Ivanusec door de Relentless Winger en dan is er al een mooi begin gemaakt. Het schept veel meer mogelijkheden om creatieve teams te maken.
Haha mooie toevoeging dan inderdaad. Heb nog geen flauw idee hoe dit precies werkt. Als ik evolution klik krijg ik geen spelers te zien. Dus nog even afwachten of wat youtuben haha

• DennisCle
Oxigeon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:02:
[...]

Ik heb hetzelfde met de arsenal en spurs match marque. Zodra ik een vrouwelijke speler toevoeg kan ik hem niet indienen. Schijnt op de console zelf wel te werken. Zo maar eens proberen.

Dacht net een fijne speler gevonden te om te verhandelen. Maar de markt is nog TE instabiel. Had er 5 gekocht goedkoop. Zodra ik ze wil listen is de complete transferlijst goedkoper geworden.

Edit: via console inleveren werkt wel
Thanks, ga ik dat proberen. Wel raar

• Er!k
Ximenez schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:19:
Heb ik ook gedaan inderdaad. Milambo is nu 79, op naar de volgende upgrade. Die winger upgrade kost 50k toch?

• Ximenez
Er!k schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:34:
[...]

Heb ik ook gedaan inderdaad. Milambo is nu 79, op naar de volgende upgrade. Die winger upgrade kost 50k toch?
Jep, of 1000 Fifa punten als je die nog niet gebruikt hebt. Tot nu toe is één van de vijf of zes Evolutions tegen betaling. Als die verhouding zo blijft vind ik dat prima.

• Lygun
Kan je een Evolution doen op de alternatieve positie van een speler?
Dus kan je met een RW, die ook ST kan spelen, de Founders Evolution doen waar een van de eisen ST is?

• Sleehond
Baal wel stiekem nog dat ik nog niet kan spelen en nog paar dagen zal moeten wachten.

Enfin, dan maar beetje in de Companion app klooien.
Bronzen pakjes openen en sellen lukt inmiddels redelijk.
Heb al wel 8.000 coins kunnen maken... LOL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:04
Bizar wat een mooie pulls. Over geluk niks te klagen, alleen Osimhen gekocht rest gepackt uit packs gekocht met de punten die je krijgt bij aankoop spel en de hybrid nation en league sbcs. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49D-06PHbn6WCBPkGwbiVJKPBgU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e0liMFJWT1nLj6U6xSnwOozW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:30:
Baal wel stiekem nog dat ik nog niet kan spelen en nog paar dagen zal moeten wachten.

Enfin, dan maar beetje in de Companion app klooien.
Bronzen pakjes openen en sellen lukt inmiddels redelijk.
Heb al wel 8.000 coins kunnen maken... LOL
Maandje ea-play pakken a 4 euro dan kun je 10 uur spelen. Wel niet vergeten op te zeggen. In die 10 uur kun je dan net een fijne start maken waardoor je vrijdag vol aan de gang kan.

Al ga ik er vanuit dat je bij allyourgames eerder aan de slag kan. Heb hem daar ook ge preordert omdat ze het niet zo precies nemen met de datum normaal gesproken

• Sleehond
Oxigeon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:52:
[...]

Maandje ea-play pakken a 4 euro dan kun je 10 uur spelen. Wel niet vergeten op te zeggen. In die 10 uur kun je dan net een fijne start maken waardoor je vrijdag vol aan de gang kan.

Al ga ik er vanuit dat je bij allyourgames eerder aan de slag kan. Heb hem daar ook ge preordert omdat ze het niet zo precies nemen met de datum normaal gesproken
Ja goeie, ik zal daar dan nog eens naar kijken ja.

Hopelijk komt het 1 of 2 dagen eerder, maar ik ga gewoon uit van vrijdag, dan kan het alleen maar meevallen.

• Sleehond
lwd-kevin schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:43:
Bizar wat een mooie pulls. Over geluk niks te klagen, alleen Osimhen gekocht rest gepackt uit packs gekocht met de punten die je krijgt bij aankoop spel en de hybrid nation en league sbcs. [Afbeelding]
Mooi team al man, pas die manager wel ff aan joh :P

• Sleehond
Oxigeon schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:52:
[...]

Nog even vraagje.... heb EA Play geactiveerd nu net.

Moet ik dan op console FC24 opzoeken en daar het activeren voor die 10 uur?

En als die 10 ur er op zit, en ik krijg de disc versie binnen, moet ik dan FC24 weer de-installeren en dan opnieuw installeren van de disc versie...?

Beetje omslachtig, of gaat het dus zo?

• Ximenez
Lygun schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:20:
Kan je een Evolution doen op de alternatieve positie van een speler?
Dus kan je met een RW, die ook ST kan spelen, de Founders Evolution doen waar een van de eisen ST is?
Yes!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10:15
Voor de mensen die het al kunnen spelen. Zijn er grote grafische verbeteringen waarneembaar of lijkt het exact hetzelfde?
Iemand ook last van haperingen in sb ?
Lol, Ronaldo uit gold upgrade SBC.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bubbelbart
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-09 20:09
Hoi,

Ik speel zelf - samen met mijn zoon - regelmatig een potje Fifa 23 op de Xbox. Nu ben ik niet zo bekend met Ultimate Team, maar het lijkt me leuk om hier mee te beginnen.

Ik begrijp alleen een paar dingen mbt de pre-order versie niet helemaal. Hoop jullie mij op weg kunnen helpen:
- Zijn de 4.600 points voor 1 persoon (account) in te zetten of kun je die op meerdere accounts gebruiken (zoon en ik hebben eigen account)?
- Zijn alle functionaliteiten (zoals aftrap) al beschikbaar in de pre-order versie, of komt een deel pas 29 september beschikbaar?

Thanks en sorry voor de noob vragen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:19:
[...]

Nog even vraagje.... heb EA Play geactiveerd nu net.

Moet ik dan op console FC24 opzoeken en daar het activeren voor die 10 uur?

En als die 10 ur er op zit, en ik krijg de disc versie binnen, moet ik dan FC24 weer de-installeren en dan opnieuw installeren van de disc versie...?

Beetje omslachtig, of gaat het dus zo?
Weet ik eigenlijk niet. Ik pleur hem er meestal af en laat de cd het opnieuw instaleren. Je moet gewoon naar fc24 gaan in de store en dan klikken op proefversie starten of proefversie downloaden ofzo. Als die binnen is kun je spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er!k
bubbelbart schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:54:
Hoi,

Ik speel zelf - samen met mijn zoon - regelmatig een potje Fifa 23 op de Xbox. Nu ben ik niet zo bekend met Ultimate Team, maar het lijkt me leuk om hier mee te beginnen.

Ik begrijp alleen een paar dingen mbt de pre-order versie niet helemaal. Hoop jullie mij op weg kunnen helpen:
- Zijn de 4.600 points voor 1 persoon (account) in te zetten of kun je die op meerdere accounts gebruiken (zoon en ik hebben eigen account)?
- Zijn alle functionaliteiten (zoals aftrap) al beschikbaar in de pre-order versie, of komt een deel pas 29 september beschikbaar?

Thanks en sorry voor de noob vragen ;)
- De 4600 points komen alleen beschikbaar via het account waar je mee besteld hebt
- Het spel is nu volledig speelbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 14:41

Ozz

Heel veel geluk gisteren met Rijkaard die uit de Liverpool SBC kwam lopen.

Hij is niet heel duur, maar wel heel goed ingame. Verwacht echt dat die icons dit jaar stuk duurder gaan worden omdat ze beter bruikbaar zijn i.c.m. die traits.

Verder wordt iedereen gesloopt door Griezmann en zijn finesse shots. Echt niet normaal hoe OP dat is momenteel. Spelers met zo'n gouden trait kunnen echt het verschil maken nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lygun
Ik pack vanochtend een TOTW Salah, untradeable helaas. Maar inderdaad zijn playstyle plus finesse shot is echt heerlijk en gaat er bijna altijd in.
Pfffff.... speel nu al tegen 'endgame' teams....

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-10 13:55
Moody2204 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:00:
Je hoeft dus ook niet meer vroeg te beginnen.
Vond afgelopen editie ook al dat je vrij snel een goed team bij elkaar had gespeeld en dat is dus alleen nog maar makkelijker geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Moody2204 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:00:
Heb jij weer.... Speel je weer tegen spelers die hun 99 rated Mbappe, Messi, Ronaldo en Haaland op een of andere manier hebben kunnen over zetten naar EAFC24....

Doodziek ook....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LukeSpangas schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:47:
[...]

Heb jij weer.... Speel je weer tegen spelers die hun 99 rated Mbappe, Messi, Ronaldo en Haaland op een of andere manier hebben kunnen over zetten naar EAFC24....

Doodziek ook....
Haha grappenmaker. Het gaat wel ten koste van de charme van Ultimate team. Vroeger (toen alles beter was) moest je echt wel ploeteren in het begin. Nu hebben sommigen het al voor elkaar om nu al voor deze fase in het spel, erg sterke teams op de been te krijgen. Beetje jammer.
Pagina: 1 ... 4 ... 70 Laatste