• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-06 18:17
Moody2204 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:50:
[...]

Haha grappenmaker. Het gaat wel ten koste van de charme van Ultimate team. Vroeger (toen alles beter was) moest je echt wel ploeteren in het begin. Nu hebben sommigen het al voor elkaar om nu al voor deze fase in het spel, erg sterke teams op de been te krijgen. Beetje jammer.
Nou sorry hoor maar de meeste mensen moeten hier zeker voor ploeteren. Het zijn voorlopig wel de uitzonderingen.

Zijn vooral mensen die er honderden euro's aan points in gooien om snel sbcs te doen en packs te kopen die snel met top teams rond lopen. Is elk jaar toch al zo?

Playstation 5

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:52
Op dit moment in Antalya in mijn vrije tijd aan het 'ploeteren' bij mijn eerste dag van UT. Redelijk wat spelers binnen gekregen d.m.v. de 4600 punten, SBC's en Gouden Upgrades. Aanstaande dinsdag aan de slag met wat wedstrijden. Ik ben benieuwd hoe de gameplay is. Alleen nog Carvajal voor Reece James of Trent, dan zit ik wel prima voor een startersteam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7FZmTBVehnxpgMjLkh9sQ1dziI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bIdhn0eecv7LSjZh96cJmVtE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 23-09-2023 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Het lijkt tegenwoordig eerder een uitzondering dat er niet honderden euro's tegenaan worden gegooid om meteen een erg goed team te hebben.

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 14:06

Ozz

dutchgio schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:08:
Het lijkt tegenwoordig eerder een uitzondering dat er niet honderden euro's tegenaan worden gegooid om meteen een erg goed team te hebben.
Ach iedereen die ooit met FUT speelde in 2010 is nu 13 jaar ouder en heeft niet meer een baantje als Pizza bezorger of vakkenvuller.

Ik heb er zelf 100 euro + die 4600 punten van de Ultimate Edition in zitten. Dat kan ik voor een spelletje waar ik veel tijd in stop en plezier uit haal echt wel missen.

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-06 21:25
Hebben meerdere van jullie dat je het fluitje van de scheidsrechter niet hoort tijdens het spelen? Ik had dit probleem bij fifa23 ook al..

Ik speel op de ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Stylze schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:03:
[...]

Nou sorry hoor maar de meeste mensen moeten hier zeker voor ploeteren. Het zijn voorlopig wel de uitzonderingen.

Zijn vooral mensen die er honderden euro's aan points in gooien om snel sbcs te doen en packs te kopen die snel met top teams rond lopen. Is elk jaar toch al zo?
mwa denk dat het wel makkelijker gaat dit jaar.
Heb een redelijk geheugen wat betreft dit soort dingen.
En vorig jaar zwaren de teams over het algemeen 83- met 1 of 2 hogere spelers.
Zie nu heel veel 83+ teams met spelers die best wel een poosje in de meta zouden meekomen.
Dus ik dnk dat packluck flink is opgeschroefd.
Heeft moody natuurlijk ook profijt van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 14:19
Zijn er hier nog meer mensen die op de pc spelen? Kunnen jullie in de web app komen? Ik kan in de browser en Android er niet. Er staat dat de servers down zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Mega pakketje net geopend na het voltooien van doelstellingen 🎉🎉🎉

Walkout... Frankrijk... spits... PSG 😱😱 Katato...

Dit is niet wat ik verwachte 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Wat een raar spel is dit nu al geworden. Gisteren speelde het heerlijk. Maar vandaag lijkt iedereen met full pressure te spelen en spammen alles via de zijkant.
Ik word het hele veld afgejaagd en kan geen kant op.
De meeste wedstrijden eindigen ook met 8/9 goals..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:25
Ligt het aan mij of worden voltooide doelstellingen in het doelstellingen menu heel slecht weergegeven?

In hoofdmenu zie je bijvoorbeeld wel 4 staan

Maar als je dan doelstellingen ingaat staat niet bij de submenus hoeveel en als je dan een submenu ingaat moet je ook weer langsscannen om te denken oh verrek daar zit ie…

Of doe ik iets gigantisch fout…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:28
038Zwolle schreef op zondag 24 september 2023 @ 07:23:
Wat een raar spel is dit nu al geworden. Gisteren speelde het heerlijk. Maar vandaag lijkt iedereen met full pressure te spelen en spammen alles via de zijkant.
Ik word het hele veld afgejaagd en kan geen kant op.
De meeste wedstrijden eindigen ook met 8/9 goals..
Merkte ik ook teams die vol druk zetten en alles naar de buitenkant jagen
Goede tactiek wel ,kwam er moeilijk onder uit moet ik zeggen
@Moody2204 ik zit nu in d7 en merk idd dat er idd bizar goede teams in zitten met haaland etc
Mss ligt aan divisie en dat veel mensen het spel nog niet hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesloxx
Sleehond schreef op zondag 24 september 2023 @ 07:30:
Ligt het aan mij of worden voltooide doelstellingen in het doelstellingen menu heel slecht weergegeven?

In hoofdmenu zie je bijvoorbeeld wel 4 staan

Maar als je dan doelstellingen ingaat staat niet bij de submenus hoeveel en als je dan een submenu ingaat moet je ook weer langsscannen om te denken oh verrek daar zit ie…

Of doe ik iets gigantisch fout…?
Het is inderdaad wat onduidelijk maar in het submenu, bijvoorbeeld Mijlpalen, kan je sorteren met Y/∆ dan komen de voltooide bovenaan te staan.

Ik heb ook gelezen dat je alles in 1x kan aannemen in de app, dit kan niet via de console helaas.. (zelf nog niet geprobeerd, speel nog met EA Play trial dus kan de app niet gebruiken 😅)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
Wesloxx schreef op zondag 24 september 2023 @ 07:39:
[...]

Het is inderdaad wat onduidelijk maar in het submenu, bijvoorbeeld Mijlpalen, kan je sorteren met Y/∆ dan komen de voltooide bovenaan te staan.

Ik heb ook gelezen dat je alles in 1x kan aannemen in de app, dit kan niet via de console helaas.. (zelf nog niet geprobeerd, speel nog met EA Play trial dus kan de app niet gebruiken 😅)
Klopt dat het kan op de app. Wel fijn, vooral voor die stadion onzin, kan je dat meteen weer wegknikkeren.

Weet niet hoe ze het weer geflikt hebben, maar het menu van Fifa wordt elk jaar onoverzichtelijker en moeilijker te bedienen. Toch knap dat je dat voor elkaar krijgt als miljoenenbedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesloxx
DennisCle schreef op zondag 24 september 2023 @ 07:42:
[...]

Klopt dat het kan op de app. Wel fijn, vooral voor die stadion onzin, kan je dat meteen weer wegknikkeren.

Weet niet hoe ze het weer geflikt hebben, maar het menu van Fifa wordt elk jaar onoverzichtelijker en moeilijker te bedienen. Toch knap dat je dat voor elkaar krijgt als miljoenenbedrijf.
Maak er maar gerust miljarden van 😂 fifa 23 heeft minimaal 8 miljard opgebracht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-06 23:11

Oxigeon

En zo is dat!

Over 55 minuten kunnen we de SB pakjes openen. Hopelijk heb ik wat leuks tradeble ertussen zitten of wel een aanvulling voor mijn team

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oxigeon schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:05:
Over 55 minuten kunnen we de SB pakjes openen. Hopelijk heb ik wat leuks tradeble ertussen zitten of wel een aanvulling voor mijn team
Ben nog ff paar potjes aan het doen, ben ook benieuwd ja!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:34
Sleehond schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:08:
[...]

Ben nog ff paar potjes aan het doen, ben ook benieuwd ja!
Tijdens de evolutions 29k punten gehaald, zie net dat ik elite 3 net niet heb gehaald haha. Toch te laat op wereldklasse gaan spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
Ben het wel eens met @Moody2204. Ik kan altijd heel erg genieten van juist de eerste periode dat iedereen (waaronder ikzelf) moet roeien met de riemen die je hebt en dat je misschien een of twee spelers hebt die het verschil maken. Die periode lijkt steeds korter. Ik hoop na de 29e daar nog een beetje te komen. Zelf heb ik in ieder geval wel een noob squad met alleen Chiesa loan als goeie speler en Caputo in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:30:
[...]

Tijdens de evolutions 29k punten gehaald, zie net dat ik elite 3 net niet heb gehaald haha. Toch te laat op wereldklasse gaan spelen
Hier hetzelfde kom net te kort voor elite 3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
Ik ben tot goud 3 gekomen, had meer kunnen zijn maar heb 10 SB gedaan op beginner om makkelijk/snel die 50 powershot en 75 gerichte schoten doelstellingen te halen, hopen op een beetje pack luck 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:35:
[...]

Hier hetzelfde kom net te kort voor elite 3 :/
Zal volgende week wel weer genoeg zijn aangezien de rankings nu gebaseerd zijn op early play grinders :+

Is er ergens een overzicht mbt de “beste” keuzes voor evolutions per competitie etc?

Ik ga mijn grind in ieder geval doorzetten om Mane te pakken en 442 met Ronny (untradeable) en Mane. Voor de rest blijf ik bouwen aan een La Liga team. Vorig jaar vastgehouden aan Serie-a en dat ging erg leuk door de vele promo kaartjes mede door het succes van inter in de CL.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eeuh waar zijn de rewards…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik heb ze ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede vraag, zojuist ff ingelogd aangezien er niets was in de webapp

Reddit zegt dat rewards 5m later zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 24-09-2023 10:08 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nu wel in de app

Beetje delay denk ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt heb ze nu wel. Moest wachten tot de refresh van tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-01 20:15
Ik heb een hele bak rare gold spelers van 78-82 staan met 75+ pace. Zou dat na de release volgende week wat meer opleveren dan deze week? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Had 3 pakjes. 1 premium goud en 2 gewonen gouden. Zat werkelijk waar niks in. Hoogste speler was een 81 vrouwelijk. Nouja, gaat allemaal de markt op. Zal allee bij elkaar wel een 5k uitkomen.

Inmiddels de Match Marque voltooid met de 7k waarmee ik starte. Inmiddels de 9k aangetikt dus netto 2k overgehouden aan die 5 packs die je daarvan krijgt. Ook daar zat verder niks bruikbaars bij.

Volgende missie is komende week met mijn 10uur wat wedstrijden spelen om mijn team te versterken met bekendere namen.

Onder5ussen heb ik het volgende team en 12k over. Even kijken of ik misschien toch 442 ga spelen. Heb namelijk ook spelers om daar uit de voeten te komen. Maar 41212 narrow schijnt beter te zijn volgens de geleerden
https://www.futbin.com/24/squad/133224

Met 442 zou het er zo uit zien. Wat qua spelers veel beter is (meer snelheid op de flanken). Wat zouden jullie doen?
https://www.futbin.com/24/squad/172050

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 24-09-2023 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Martial uit SB rewards, rest weinig interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lygun
Fridolina Rolfö uit de SB rewards. Die komt in de basis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:24:
Had 3 pakjes. 1 premium goud en 2 gewonen gouden. Zat werkelijk waar niks in. Hoogste speler was een 81 vrouwelijk. Nouja, gaat allemaal de markt op. Zal allee bij elkaar wel een 5k uitkomen.

Inmiddels de Match Marque voltooid met de 7k waarmee ik starte. Inmiddels de 9k aangetikt dus netto 2k overgehouden aan die 5 packs die je daarvan krijgt. Ook daar zat verder niks bruikbaars bij.

Volgende missie is komende week met mijn 10uur wat wedstrijden spelen om mijn team te versterken met bekendere namen.

Onder5ussen heb ik het volgende team en 12k over. Even kijken of ik misschien toch 442 ga spelen. Heb namelijk ook spelers om daar uit de voeten te komen. Maar 41212 narrow schijnt beter te zijn volgens de geleerden

Met 442 zou het er zo uit zien. Wat qua spelers veel beter is (meer snelheid op de flanken). Wat zouden jullie doen?
Ik ben weer ouderwets 4222 gaan spelen, bevalt prima tot nu toe.

Sb rewards waren bagger. Iig weer 15k dichterbij goretzka 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu een paar wedstrijden online gespeeld. Vind het 3x niks, het speelt echt mega traag.

Alleen maar voor gooien en proberen een kop goal te scoren.

Passing is zo bizar slecht, niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:33

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vind juist dat nu de bal voorgooien eindelijk wat meer effect heeft dan voorheen. Maar ik heb trippier met zo’n gouden playstyle van voorgeven, wellicht is dat echt een goeie bonus.

Wat ik irritant vind is dat penalties heel makkelijk worden gegeven, zonder dat je ook maar een tackle inzet of zoiets botsen ze soms tegen je aan of over een been heen.

En vet irritant dat je de gehaalde objectives echt moet zoeken op playstation. Er highlight niks!

Verder prima game, vermaak me goed tot nu toe, zonder enige packluck, terwijl mn zoontje de ene na de andere packt die hem een miljoen opleveren…

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:19:
Nu een paar wedstrijden online gespeeld. Vind het 3x niks, het speelt echt mega traag.

Alleen maar voor gooien en proberen een kop goal te scoren.

Passing is zo bizar slecht, niet te doen.
Passing helemaal mee eens vaak te kort of te zacht
Keepers wel iets positiever mindere rare dingen
Alleen het vol druk zetten dat dat nu al kan met deze spelers is bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 21:02
Zag al dat de game-mechanics ongewijzigd zijn.

Zelfs de lob pass- kickoff glitch zit er zelfs nog in. Volgens mij is EAFC weer een grote melkkoe voor EA zonder echt vernieuwingen.

Weer lekker onrealistisch acrobaten show in de 16, 6 man uitspelen en scoren.

Blij dat ik deze niet heb gekocht.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Die season rewards waar je kan kiezen voor 84 en 83+ packs zijn niet onaardig. Zojuist uit mijn 5x 84+ Benzema, Kobel, Frenkie, Cancelo en Sommer. Zijn uiteraard untradeable maar tegelijkertijd wel ook spelers die ik nu niet meer hoef te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18-06 19:38
Ik heb nog geen team, maar wel een aantal 86+ spelers, die nog niet zijn aangeboden op de markt. Is het beter om deze te bewaren tot het spel officieel uit is, of kun je het beter nu al op de marketplace aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Gabriel Jesus uit preview pakket!

Odegard gekocht en Ake uit ander pakje.

Martial vanochtend gekregen.

Benieuwd of dit al een beetje begint te lopen zo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2sb4MeiiQTIoFk8aQ54IFfxau0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuZmSp82DJtofOP8liWxDD31.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Wat denken jullie. Is het het waard om Nunez te kopen voor 30k en hem via Evolutions te upgraden naar 84?
Heb ook al Nkunku 86 gepackt die ik als spits kan neerzetten. Doe dan Nunez als LW en Salah als RW.

.

[ Voor 33% gewijzigd door Lygun op 24-09-2023 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lygun schreef op zondag 24 september 2023 @ 14:17:
Wat denken jullie. Is het het waard om Nunez te kopen voor 30k en hem via Evolutions te upgraden naar 84?
Heb ook al Nkunku 86 gepackt die ik als spits kan neerzetten. Doe dan Nunez als LW en Salah als RW.

.
Nunez deed het bij mij prima, echter was de rest van het team la liga dus voor de 30k gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wssjuh
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17-03-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEDLh2BpPOmCcJ1lmFs7P0DzPvM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aHKIYJdlXouIiWU52P2TSDv0.png?f=fotoalbum_large

Ik heb nou dit als team, moet wel zeggen dat ik nog 100 euro extra er in gestopt heb. Toch verlies ik elke wedstrijd met minimaal 0-2. Erg frustrerend haha, zal meer moeten oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
wssjuh schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:25:
[Afbeelding]

Ik heb nou dit als team, moet wel zeggen dat ik nog 100 euro extra er in gestopt heb. Toch verlies ik elke wedstrijd met minimaal 0-2. Erg frustrerend haha, zal meer moeten oefenen.
Lekker teampje wel 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

FIFA punten zeggen niks. Had net heel real tegen, aangevuld met wat goed spelers. Die heb ik 4-0 van de mat geveegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wssjuh
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17-03-2024
Traeces schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:37:
[...]

FIFA punten zeggen niks. Had net heel real tegen, aangevuld met wat goed spelers. Die heb ik 4-0 van de mat geveegd.
Nja dat bedoel ik dus. Ik heb een degelijk team, maar ik wordt dus elke keer ingemaakt hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

[Afbeelding]

Is het niet verstandig die 2 CB te wisselen voor 2 cb die wat meer Pace hebben? Heb zelf nog niet veel gespeeld of dit echt voordeel heeft. Maar denk dat je dan de spitsen sneller afstopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
En de backs en Casemiro zijn ook niet de snelste. Een combinatie daarvan wellicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik ben echt heel slecht in dit spel. Ik zit in div 7 , al zegt dat niet zo veel natuurlijk, maar heb 2 van de laatste 15 potjes gewonnen. Mensen zetten me overal vast, rennen als idioten via de vleugels en lopen dwars door me heen soms. Ik heb nog ve te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond maar wat sb spelen aangezien mijn clubje wat eerder afgelopen was dan verwacht :+

Even wat evoluties afmaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb frenky treadeble ,gaat deze nog stijgen in prijs denken jullie komende week
Staat nu op 70k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Markvd1984 schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:53:
Heb frenky treadeble ,gaat deze nog stijgen in prijs denken jullie komende week
Staat nu op 70k
Vermoed komende week wel iets nog toch? Vanwege de rest die eind komende week aansluit. Drijft de vraag op dus prijs omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06 07:43
Heb iets van 90k te spenden. Hebben jullie nog goede investerings tips? Een bron voor zulke tips?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 23:09
Ik denk dat de prijzen van de hogere meta spelers zoals Frenkie, Nkunku en etc de komende dagen meer gaan stijgen. Heb o.a. Frenkie, vvd evo, Diana en Tonali tradable en op de 29ste ga ik bekijken of ik deze verkoop of niet.

Edit: bron? Kijk maar naar de trends van dit soort spelers ban vorig jaar.

[ Voor 14% gewijzigd door _Uploader_ op 24-09-2023 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Net eerste 3 potjes Rivals gedaan.

1e pot 4-4 gespeeld. Ging lekker heen en weer en goed gelijk opgaand dus terechte uitslag.

Kanttekening deze wedstrijd: veel haperingen, echt letterlijk haperingen in de gameplay, maar eerlijk gezegd had ik het gevoel dat we daar beiden last van hadden en daardoor gekke capriolen aan beide kanten danwel dat spelers niet leken te reageren.

2e pot finaal afgemaakt met 7-2.

Kanttekening deze wedstrijd is dat mijn spelers al heel snel geen conditie meer hadden. Allemaal! Super vreemd want ik was totaal niet aan het pressen of ook maar 1 instelling qua tactiek die invloed zou moeten hebben. En wat ik dan helemaal gestoord vind: minuut 50 breng ik Firmino in en in minuut 70 (!) is zijn COMPLETE pijp conditie al leeg. Sorry…?

En tegenstander die trok me een partij mega snelle sprints en hun conditie bleef gewoon op peil.

3e pot 3-1 gewonnen en was heer en meester en al mijn spelers met dezelfde instellingen hadden genoeg conditie over en mijn team voelde 50% sneller aan.

Conclusie is dat ik nog heel erg aan het nadenken ben wat ik nou van deze avond Rivals vond. Verschil is schrikbarend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Net ook mn eerste paar potten rivals gehad, prima gameplay. Blijft wel enorm wennen, vrij traag en left stick is echt op met sommige spelers. Team draait verder als een raket. Tot nog toe lijken zelf relatief langzame spelers leuk mee te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:40:
[...]

Is het niet verstandig die 2 CB te wisselen voor 2 cb die wat meer Pace hebben? Heb zelf nog niet veel gespeeld of dit echt voordeel heeft. Maar denk dat je dan de spitsen sneller afstopt
Ik moet zeggen, mijn backline bevat ook robertson en trent, cb is hummels IF (naast Kim van Bayern) en mn cdm is casemiro. Doen t geweldig en ik lijk geen last te ondervinden van de pace.

Die gouden traits maken wel echt veel goed denk haha
Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sD86SXlSlN-z7g3tc9PCd9xBuNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WhGqYnpdSqZIaICtjsVPcrdA.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens wisselt net mn tegenstander garrincha en pele loan er even in, wtf! Leuk die mega store packs

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 24-09-2023 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-06 23:09
Sleehond schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:16:
2e pot finaal afgemaakt met 7-2.

Kanttekening deze wedstrijd is dat mijn spelers al heel snel geen conditie meer hadden. Allemaal! Super vreemd want ik was totaal niet aan het pressen of ook maar 1 instelling qua tactiek die invloed zou moeten hebben. En wat ik dan helemaal gestoord vind: minuut 50 breng ik Firmino in en in minuut 70 (!) is zijn COMPLETE pijp conditie al leeg. Sorry…?

En tegenstander die trok me een partij mega snelle sprints en hun conditie bleef gewoon op peil.

3e pot 3-1 gewonnen en was heer en meester en al mijn spelers met dezelfde instellingen hadden genoeg conditie over en mijn team voelde 50% sneller aan.

Conclusie is dat ik nog heel erg aan het nadenken ben wat ik nou van deze avond Rivals vond. Verschil is schrikbarend.
Het conditie probleem heb ik ook en ik vermoed dat het met de diepte van de verdediging te maken heeft. Als je deze boven 40 zet, dan spelen ze dieper op het veld en zetten ze automatisch meer druk. Ik zal dit ff gaan proberen tenminste. Wat zijn jouw tactische instellingen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Inmiddels toch wel n heel behoorlijk team. Had flinke pack luck met de Hybrid league / nations.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8pIKqHpHtaHizlQlYj0QGfP0fs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b9jXfyB8T8ZBYV2zPoKmpZp7.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen Correa, Varane en kdb zijn tradable. Kdb ook gepacked :)

[ Voor 59% gewijzigd door Nachtapotheker op 24-09-2023 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
_Uploader_ schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:00:
[...]

Het conditie probleem heb ik ook en ik vermoed dat het met de diepte van de verdediging te maken heeft. Als je deze boven 40 zet, dan spelen ze dieper op het veld en zetten ze automatisch meer druk. Ik zal dit ff gaan proberen tenminste. Wat zijn jouw tactische instellingen?
Goed dat je het zegt! Stond inderdaad erg hoog op 60! Vreemd dat ik dat gedaan heb, voelt ook niet heel logisch voor mij. Aangepast nu net onder 40, morgen maar eens proberen. Laat het je weten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:52
Jezus, game is nog niet eens officieel uit en ik zie hier al endgame teams hahaha.

Zie nu ook dat ze Elite starterpakket hebben. Nu al? EA is bang dat ze nu al geld missen blijkbaar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand enig idee hoe dat druk zetten en vast zetten in de hoek en dat hele elftal na 1 kant kantelt werkt?
Je word et echt gestoord van ,je kunt nauwelijks een bal aannemen
En ze blijven het gewoon de hele wedstrijd door doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lashrom schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:57:
Jezus, game is nog niet eens officieel uit en ik zie hier al endgame teams hahaha.

Zie nu ook dat ze Elite starterpakket hebben. Nu al? EA is bang dat ze nu al geld missen blijkbaar :P
Had het pakketje gemist, Mbappe als verassing zeker aangezien hij niet de walk-out was (walk-out was een 87RB van barcelona vrouwen :? ).

Later maar eens mijn la liga/saudi hybrid omgooien. Ronaldo/Mane/Kessie blijft wel voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 10:00
Bossie schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:25:
[...]

Had het pakketje gemist, Mbappe als verassing zeker aangezien hij niet de walk-out was (walk-out was een 87RB van barcelona vrouwen :? ).

Later maar eens mijn la liga/saudi hybrid omgooien. Ronaldo/Mane/Kessie blijft wel voorlopig.
Misschien dubbele walkout animatie geskipped? Hij geeft dan eerst de "mindere" speler weer en dan de hoogste. Ten minste, dat zag ik in een video, zelf nog niet mee mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-06 19:54
Wat zijn de meeste hun bevindingen nu na een weekend spelen ?
Nieuwe naam en zelfde shit als vorig jaar ? Of zijn er effectief nu dingen beter of slechter geworden.
Los van het feit dat sommige al OP teams hebben en tonnen geld erin steken.

Puur op basis van gameplay en connectie spreek ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lygun
KBE91 schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:36:
Wat zijn de meeste hun bevindingen nu na een weekend spelen ?
Nieuwe naam en zelfde shit als vorig jaar ? Of zijn er effectief nu dingen beter of slechter geworden.
Los van het feit dat sommige al OP teams hebben en tonnen geld erin steken.

Puur op basis van gameplay en connectie spreek ik dan.
Heb nog niet heel veel gespeeld, maar heb het idee dat Playstyle+ echt een verschil maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Lygun schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:49:
[...]

Heb nog niet heel veel gespeeld, maar heb het idee dat Playstyle+ echt een verschil maakt.
Klopt, op de PS5 vind ik de PlayStyle+ wel verschil maken. Evolutions interessant ontwikkeling en moet zeggen dat ik toch ook wel wat vernieuwende bewegingen zie. Wellicht niet zo spectaculair en veel maar het is er wel.

Online ervaring was gisteren wel erg wisselend. Maar dat is dus niets nieuws ten opzichte van laatste jaren waarin het nog nooit goed consistent is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Online is ook nog niet heel representabel denk ik. Er speelt nog maar een klein deel in de pre-release. Vanaf vrijdag komen er een hoop spelers bij. De meeste zullen een veel minder team hebben, er vanuit gaande dat ze er geen honderden euros tegenaan gooien.

Als je vanaf afgelopen vrijdag al kan spelen, 4600 kan uitgeven en een mooi basisteam kan bouwen, sta je met 1-0 voor op de mensen die vrijdag komen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
Kan hem bestellen op Eneba voor 60 euro, ultimate editie met die 4600 punten.
Daarom twijfel ik van hem gewoon te kopen, wetende dat wij in Belgie geen punten kunnen kopen.
En ook niet de ultimate editie, dus moet sowieso met een VPN werken.

En met 4600 kom ik ruim toe voor de rest van het jaar eigenlijk.
Nog eens lief met de vrouw des huizes praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 11:28
Ben ik benieuwd welke versie. Ik zie die namelijk niet staan.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lygun schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:49:
[...]

Klopt idd! Tevens lijk k tog weer terug te vallen op 4321 en is de gameplay een stuk trager met een super fijne left stick dribbel.

Benieuwd of dat na de eerste update nog zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:53
Deze the Reds SBC lijkt wel een bug te bevatten.

Min. 1 Player from Liverpool or Liverpool.

Heb Gravenberch en Elliot in het team maar speler van Liverpool blijft hij om vragen, dus kan de SBC niet voltooien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5s6V3j6IVm-uNYh1aATx7coNblI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c0bRLnOZm3NkIRRKtLOjUE7q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Nenoki schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:33:
Deze the Reds SBC lijkt wel een bug te bevatten.

Min. 1 Player from Liverpool or Liverpool.

Heb Gravenberch en Elliot in het team maar speler van Liverpool blijft hij om vragen, dus kan de SBC niet voltooien

[Afbeelding]
Dit heb ik tot nu toe bij alle SBCs gehad waarbij ze vragen om een speler van een club. Als je vervolgens de game opstart kan je daar de SBC wel voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
johoo schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:25:
Ben ik benieuwd welke versie. Ik zie die namelijk niet staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PNmgbemrMCMuJCgpSomnRw7t0m4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t5sarptqf3iEJwqTWb9wjxrW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Augy schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:28:
[...]

Klopt idd! Tevens lijk k tog weer terug te vallen op 4321 en is de gameplay een stuk trager met een super fijne left stick dribbel.

Benieuwd of dat na de eerste update nog zo is
Ik speel nu 433. Bijna het zelfde als 4321 alleen ipv 2 CF is 433 met 2 wingers. Geef de wingers wel de instructie om de 16 in te lopen, anders is het voor mij te breed.
Ik pakte TOTW Salah, dus moet wel met een winger gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Ik speel een combinatie van Premier league en Liga F. Vooral achterin heeft de Liga F enorm sterke spelers. María Pilar León is op de meeste punten sterker dan Van Dijk bijvoorbeeld. Enige nadeel is dat ze qua lengte simpelweg wat kleiner zijn. Al heeft Irene Paredes de playstyle Header en Aerial.

Ik speel nu achterin met:
LB: Fridolina Rolfö (87)
CB: María Pilar León (Mapi León) (89)
CB: Irene Paredes (88)

Zijn (nu nog?) relatief goedkoop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 14:32
Wat een goeie deal. Als ik dat geweten had dan had ik die ook gedaan. Activeren via een vpn is prima te doen, zo heb ik ook gamepass geactiveerd. Ik heb nu een code via cdkeys gekocht. Van de standaard editie €62,- Ik heb daarvan al wel de activatie code van binnen, ik heb het al geactiveerd via het web. Vanavond maar even kijken of die ook werkt op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 11:28
Dit jaar maar weer eens aangeschaft en kan vanavond dus aan de slag. Als ik het zo snel allemaal door lees, is de beste tip om te beginnnen met die SBC's? En eventueel spelers van waarde te bewaren voor de release? :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18-06 19:38
JonnyTheG schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:08:
[...]

Wat een goeie deal. Als ik dat geweten had dan had ik die ook gedaan. Activeren via een vpn is prima te doen, zo heb ik ook gamepass geactiveerd. Ik heb nu een code via cdkeys gekocht. Van de standaard editie €62,- Ik heb daarvan al wel de activatie code van binnen, ik heb het al geactiveerd via het web. Vanavond maar even kijken of die ook werkt op de xbox.
Nadeel van een marktplaats is dat je veel verkopers er tussen hebt zitten die keys kopen met een gestolen creditcards. Vaak worden die codes na een paar weken door Sony of Microsoft ongeldig gemaakt en dan moet je achter de verkoper aan om je geld terug te krijgen. Paar keer meegemaakt (wel via G2A) en ben daar vanaf gestapt. Koop nu (Xbox) gewoon MS points met een VPN. Net zo goedkoop en een stuk veiliger met dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Moet zeggen dat iknin Rivals toch grote moeite heb met winnen. Van een potje of 8 heb ik er maar 1 gewonnen. Heb wel vaak het mindere team maar merk dat ik iets fout doe. Heb zelf idee dat ik te snel de sprint knop indruk ofzo.

Verder lijkt het passen ook wel aangepakt te zijn. Meerdere passes komen gewoon niet aan of er staat een tegenstander tussen. Hier had ik voorheen niet zoon last van.

Heb nog helemaal geen toppers. In de verdediging echter nu Ake gezet welke toch wel mijn bekendste speler is. Qua spitsen in de PL moet ik nog kijken wat ik doe. Misschien Sterling erbij zetten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:02:
Moet zeggen dat iknin Rivals toch grote moeite heb met winnen. Van een potje of 8 heb ik er maar 1 gewonnen. Heb wel vaak het mindere team maar merk dat ik iets fout doe. Heb zelf idee dat ik te snel de sprint knop indruk ofzo.

Verder lijkt het passen ook wel aangepakt te zijn. Meerdere passes komen gewoon niet aan of er staat een tegenstander tussen. Hier had ik voorheen niet zoon last van.

Heb nog helemaal geen toppers. In de verdediging echter nu Ake gezet welke toch wel mijn bekendste speler is. Qua spitsen in de PL moet ik nog kijken wat ik doe. Misschien Sterling erbij zetten ofzo.
Wat is je opstelling? Ik had hetzelfde namelijk met 2 middenvelders, sinds ik naar 3 ben gaat t een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lygun schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:54:
[...]

Ik speel nu 433. Bijna het zelfde als 4321 alleen ipv 2 CF is 433 met 2 wingers. Geef de wingers wel de instructie om de 16 in te lopen, anders is het voor mij te breed.
Ik pakte TOTW Salah, dus moet wel met een winger gaan spelen :D
Ingame kan je switchen van je 433 naar 4321 mocht je willen. Sta je iets compacter aan de buitenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:05:
[...]

Wat is je opstelling? Ik had hetzelfde namelijk met 2 middenvelders, sinds ik naar 3 ben gaat t een stuk beter
Speel met deze 2. Switch vaak direct naar de 2e omdat het dan ietsjes beter gaat. Uiteraard gebruik ik bij de 2e dezelfde spelers als bij de eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lygun
Augy schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:06:
[...]

Ingame kan je switchen van je 433 naar 4321 mocht je willen. Sta je iets compacter aan de buitenkant
Kan je tijdens een potje switchen van opstelling zonder dat het invloed heeft op de team Chemistry?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laan1988
Lygun schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:35:
[...]

Kan je tijdens een potje switchen van opstelling zonder dat het invloed heeft op de team Chemistry?
Zeker, je behoudt ten alle tijde je start chemistry.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:43
Het is in EA FC24 nog meer onmogelijk geworden om zonder 'echt geld' een leuk team te 'verdienen', vrijwel alle pakjes die je krijgt zijn onverhandelbaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jumpman schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:29:
Het is in EA FC24 nog meer onmogelijk geworden om zonder 'echt geld' een leuk team te 'verdienen', vrijwel alle pakjes die je krijgt zijn onverhandelbaar.
Was vorig jaar ook al, alleen de MM en dagelijkse puzzel sbc zijn tradeble.

Ik heb letterlijk alles verkocht wat verhandelbaar in mn club was 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 21:22
Iemand enig idee of je dit jaar weer een XP boost krijgt met EA play? En zo ja, wanneer komt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellinho
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2023
Na 2 jaar nog eens proberen maar wauw het word met het jaar slechter wat een spel zo slecht niet normaal 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Er!k schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:45:
Iemand enig idee of je dit jaar weer een XP boost krijgt met EA play? En zo ja, wanneer komt deze?
Volgens mij nu nog niet, staat er nog niet bij:
https://www.ea.com/nl-nl/...-benefits#current-rewards
Wellicht bewust het eerste seizoen nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:43
Augy schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:38:
[...]

Was vorig jaar ook al, alleen de MM en dagelijkse puzzel sbc zijn tradeble.

Ik heb letterlijk alles verkocht wat verhandelbaar in mn club was 🤣
Dat deed ik ook altijd en had dan best een goed team na een paar weken. Maar nu echt geen zin meer in en ik wil niet extra betalen. Dus het houdt op.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Laatst online: 18-06 16:25
Er!k schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:45:
Ik meen dat ze ergens gezegd hebben dat er dit jaar geen XP boost meer is maar dat je er een draft token in plaats voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 21:22
Bedankt voor de link! Ik zie nu wel de volgende beloningen staan, heb ze alleen nog niet in-game gezien (zou kunnen dat ze vrijdag pas komen):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6DX5uHS-4_ADuxXJd5rAiAVOJ_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RWnu17b66XeVNxJI4TLakTGs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:56
Iemand een tip!

Mijn verdediging alle spelers staan constant voorin en ook het draaien gaat niet zoals voorheen.

Zijn er bepaalde settings die je moet aanpassen

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
sten123 schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:42:
Iemand een tip!

Mijn verdediging alle spelers staan constant voorin en ook het draaien gaat niet zoals voorheen.

Zijn er bepaalde settings die je moet aanpassen
Gewoon je aangepaste tactieken toepassen en de backs op "stay back while attacking" zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellinho
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2023
Kan iemand uitleggen hoezo verdedigen zo slecht is gemaakt elke tegenstander loopt er zo doorheen en ik ook bij hem elke wedstrijd Eindigt in 8-7 ofzo zo een uitslagen waar slaat dit op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:56
Yellinho schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:18:
Kan iemand uitleggen hoezo verdedigen zo slecht is gemaakt elke tegenstander loopt er zo doorheen en ik ook bij hem elke wedstrijd Eindigt in 8-7 ofzo zo een uitslagen waar slaat dit op
Zelfde probleem

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Yellinho schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:18:
Depth terugschroeven naar onder de 40. Boven de 40 schijnt je team automatisch een soort druk op op de bal te gaan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Verdedigen gaat hier ook voor geen meter. 7 van de 10 wedstrijden sta ik al achter binnen 5 minuten. Mijn team zet gelijk druk terwijl dat niet mijn custom tactics zijn. Ook lopen mijn 2 cbs soms uit elkaar.

Aanvallend gaat het wel wat beter. R2 gebruik ik nauwelijks meer. En de l1+r1 flick ziet er simpel uit maar is behoorlijk effectief

2 van de 8 potjes gewonnen 😅

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 25-09-2023 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Heeft iemand mss een linkje ofzo met instructies hoe je moet verdedigen of een bal af kan pakken
Ik hen nu 3 wedstrijden geen enkele bal weten af te lakken
L2 werkt niet meer loopt verdediger alleen dom met de handen op de rug
O stapt altijd verkeerd en x doet speler ook niks

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beter patchen ze heel snel r1 dribbeling. Dat gaat echt helemaal nergens over, dribbel met Nkunku op me dooie gemak door heel de 16 heen. Niemand kan me raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:41:
Beter patchen ze heel snel r1 dribbeling. Dat gaat echt helemaal nergens over, dribbel met Nkunku op me dooie gemak door heel de 16 heen. Niemand kan me raken.
Verdedigen kan ook niet iedereen wandelt bij mij ook door
Heb geen idee ,behalve iemand door midden zagen hoe ik een bal afpak
Echt niks werkt
Pagina: 1 ... 5 ... 70 Laatste