Dat r1 dribbelen met een goede speler is haast niet te stoppen. Die kluts ballen word ik echt helemaal gek van, lijkt nergens op.Markvd1984 schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:55:
[...]
Verdedigen kan ook niet iedereen wandelt bij mij ook door
Heb geen idee ,behalve iemand door midden zagen hoe ik een bal afpak
Echt niks werkt
Het is oprecht de slechtste game kwa gameplay voor de patchTraeces schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:01:
[...]
Dat r1 dribbelen met een goede speler is haast niet te stoppen. Die kluts ballen word ik echt helemaal gek van, lijkt nergens op.
Dribbelen niet te verdedigen
Verdedigen zelf kan niet
Nergens uitleg hoe te verdedigen
Elke duel penalty tegen bijna
Vrouwen draaien overal bij weg
Druk zetten als en gek en worden niet moe
Vast zetten kam er niet onder uit komen
Snap niet dat er niet meer uitleg komt over alles
Verdedigen is altijd een dingetje geweest alleen nu is het te moeilijk
Vorig jaar was l2 ×r2 ,waarom word er niks uitgelegd dat dat niet meer kan bv
Nu genoeg geklaagd ga lekker sb spelen tot patch denk ik haha
Het lijkt erop dat het activeren heeft gewerkt. Ik krijg nu heen melding meer dat ik nog zoveel uur heb om te spelen. Dus nu al de standaard editie kunnen activeren 🎉 tevens ook de foundation pack gekregen.JonnyTheG schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:08:
[...]
Wat een goeie deal. Als ik dat geweten had dan had ik die ook gedaan. Activeren via een vpn is prima te doen, zo heb ik ook gamepass geactiveerd. Ik heb nu een code via cdkeys gekocht. Van de standaard editie €62,- Ik heb daarvan al wel de activatie code van binnen, ik heb het al geactiveerd via het web. Vanavond maar even kijken of die ook werkt op de xbox.
Wat klagen allemaal. Eerste week is gewoon altijd lastig, ook omdat er allemaal diehard spelers zijn die er een kapitaal tegenaan klappen.
Dit weekend was voor mij ook een drama, bijna alles verloren. Vanavond een patch en ineens een stuk of 7 potjes gewonnen, gewoon oppassen dat ik nu niet te snel ga.
Wat ook niet verkeerd is dat ik untradable Bellingham en Diani uit wat pakjes kreeg
. Heb nog niet veel munten, maar untradable wordt de club een beetje gevuld.
Dit weekend was voor mij ook een drama, bijna alles verloren. Vanavond een patch en ineens een stuk of 7 potjes gewonnen, gewoon oppassen dat ik nu niet te snel ga.
Wat ook niet verkeerd is dat ik untradable Bellingham en Diani uit wat pakjes kreeg
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Die patch zorgde er dan precies voor dat bij mij m’n tactiek niet lekker meer werkte. Overigens kwam mijn grootste verbeterpunt voor EA vandaag weer 3x voor. 0-0 stand, krijg een penalty en rode kaart voor de tegenstander, PlayStation uit voor de penalty is genomen en geen resultaat. Kostte me promotie naar divisie 7 helaas.
Verder wel tevreden over de game, vorig jaar een jaar overgeslagen maar zit er nu prima in. Toch al een mooi team kunnen samenstellen met de untradeables die ik heb verzameld door de doelstellingen.
Verder wel tevreden over de game, vorig jaar een jaar overgeslagen maar zit er nu prima in. Toch al een mooi team kunnen samenstellen met de untradeables die ik heb verzameld door de doelstellingen.
Vandaag Griezmann erbij gehaald, ben benieuwd ik lees overal dat hij erg OP is.
Team tot nu toe. Kreeg deze avond VVD en daarvan van full La Liga naar hybrid BPL gegaan. Tradeable Ronaldo verkocht.

PSN: Maichel
Gisteren bezig geweest met de ansu Fati evolution. Ik had gelezen dat als je hem eerst upgrade met de welcome to evolutions hem daarna alsnog in de meedogenloze vleugelspeler kan stoppen zodat hij 85 wordt. Blijkt dat je alleen de eerste objectives moet doen, maar zodra hij 80 is het niet meer werkt.
Vandaag de 80 rated evolution Ansu in een SBC gestopt om te kijken of ik de eerste evolutie opnieuw kon doen. En het bleek te werken(!)
Dus maar weer opnieuw begonnen.
Vandaag de 80 rated evolution Ansu in een SBC gestopt om te kijken of ik de eerste evolutie opnieuw kon doen. En het bleek te werken(!)
[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 26-09-2023 01:32 ]
Die zijn er ook niet, spelers wisselen automatisch van positie...BP14 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:29:
Klopt het dat je nog geen position change cards kan krijgen?
Klopt, Fati kan je eerst in de founder evo stoppen om daarna de relentless winger evo te doen. Zo komt hij uiteindelijk op een rating van 85. Ik ben daar ook mee bezig.038Zwolle schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 01:02:
Gisteren bezig geweest met de ansu Fati evolution. Ik had gelezen dat als je hem eerst upgrade met de welcome to evolutions hem daarna alsnog in de meedogenloze vleugelspeler kan stoppen zodat hij 85 wordt. Blijkt dat je alleen de eerste objectives moet doen, maar zodra hij 80 is het niet meer werkt.
Gelukkig gaan de positieaanpassingen nu automagisch en zijn die kaarten niet meer nodig.BP14 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:29:
Klopt het dat je nog geen position change cards kan krijgen?
Dat is wel interessant. Dus als je een geëvolueerde speler wegdoet kun je de evolutie opnieuw doen met een andere speler?
Nee je moet toch juist de welcome to evolutions doen zodat hij 79 rated blijft, daarna de relentless winger voor 85:_Uploader_ schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:37:
[...]
Klopt, Fati kan je eerst in de founder evo stoppen om daarna de relentless winger evo te doen. Zo komt hij uiteindelijk op een rating van 85. Ik ben daar ook mee bezig.
[...]
Gelukkig gaan de positieaanpassingen nu automagisch en zijn die kaarten niet meer nodig.
https://www.futwiz.com/en.../evolutions/18343?apply=6
De Founders evolution geeft een veel grotere boost, die kun je beter voor een andere speler gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 26-09-2023 08:56 ]
Je hebt gelijk, ik was even in de war met de benamingen. Dus "Welcome to Evolutions" en dan de "Relentless Winger" evo's.dutchgio schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:55:
[...]
Nee je moet toch juist de welcome to evolutions doen zodat hij 79 rated blijft, daarna de relentless winger voor 85:
https://www.futwiz.com/en.../evolutions/18343?apply=6
De Founders evolution geeft een veel grotere boost, die kun je beter voor een andere speler gebruiken.
[quote][b]Markvd1984 in "[Multi] FC 24 Ultimate Team"Markvd1984 schreef op maandag 25 september 2023 @Markvd1984 schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:20:
[...]
Het is oprecht de slechtste game kwa gameplay voor de patch
Verdedigen zelf kan niet
Misschien moet je het even bij jezelf zoeken, game speelt prima. Kijk even wat youtube filmpjes of kijk naar streamers op switch. Dat kan helpen. Suc6
[ Voor 22% gewijzigd door triple20 op 26-09-2023 09:17 ]
Volgens mij niet.triple20 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:23:
Als een evolutions speler een totw krijgt gaan dan de stats van de evolution speler ook mee, of blijven die gelijk?
Tip voor de mensen die verdedigen nog lastig vinden. Check even de instellingen want standaard staat het spel nu op "Advanced Defending" dit is blijkbaar nieuw. Als jij hem op "Tactical Defending" zet is het qua besturing weer net zo als in de voorgaande jaren. Het is dan nog steeds wel lastiger om te verdedigen als in Fifa 23 maar het wordt er wel een stuk beter van
@Sleehond bij mij is het stamina issue verholpen als ik de verdedigende diepte op <40 zet, bij jou ook?
Gisterenavond 3 potjes Rivals gedaan en 3 keer gewonnen.
Was een prima avond voor mijn doen.
Wel korfbal uitslagen als 6-4, 4-3 etc.
Moet wel zeggen dat het grotendeels wel goed speelde, maar toch ook wel wat gekke capriolen gehad aan beide kanten en soms lijkende alsof spelers niet reageerde op situaties (beide kanten).
Al met al waren het prettige potjes.
Vooralsnog haal ik plezier uit deze versie FIFA. Ook wel een key factor voor mijzelf is dat ik nog bewuster met de sprint knop omga (minder maar efficiënter inzetten) en ik geduldiger ben met opbouwen. Dat helpt enorm.
Was een prima avond voor mijn doen.
Wel korfbal uitslagen als 6-4, 4-3 etc.
Moet wel zeggen dat het grotendeels wel goed speelde, maar toch ook wel wat gekke capriolen gehad aan beide kanten en soms lijkende alsof spelers niet reageerde op situaties (beide kanten).
Al met al waren het prettige potjes.
Vooralsnog haal ik plezier uit deze versie FIFA. Ook wel een key factor voor mijzelf is dat ik nog bewuster met de sprint knop omga (minder maar efficiënter inzetten) en ik geduldiger ben met opbouwen. Dat helpt enorm.
Klopt, hier ook! Goed dat je het nog even vraagt, maar het heeft zeker verschil gemaakt. Net onder de 40 inderdaad en gisteren 0 issues mee gehad._Uploader_ schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:59:
@Sleehond bij mij is het stamina issue verholpen als ik de verdedigende diepte op <40 zet, bij jou ook?
Je klaagt echt elke FIFA, zal het niet gewoon aan jou liggen?Markvd1984 schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:20:
[...]
Het is oprecht de slechtste game kwa gameplay voor de patch
Verdedigen zelf kan niet
Niemand die dit probleem heeft? Ik zoek me gek in de instellingen, maar zie niets geks.Laan1988 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:48:
Hebben meerdere van jullie dat je het fluitje van de scheidsrechter niet hoort tijdens het spelen? Ik had dit probleem bij fifa23 ook al..
Ik speel op de ps5
Gaat dat niet via de luidspreker in de controller? Wellicht omdat die uit staat.Laan1988 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:11:
[...]
Niemand die dit probleem heeft? Ik zoek me gek in de instellingen, maar zie niets geks.
Ja maar ook die instelling kan ik niet vinden. Daarnaast als je koptelefoon op hebt zou het geluid daar op over moeten stappen denk ik?dutchgio schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:15:
[...]
Gaat dat niet via de luidspreker in de controller? Wellicht omdat die uit staat.
Nee het is hetzelfde spel in een ander jasje, en EA laat nog steeds DUITSERS toe.wErudite schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:05:
[...]
Je klaagt echt elke FIFA, zal het niet gewoon aan jou liggen?
Gurbuh schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:32:
[...]
Nee het is hetzelfde spel in een ander jasje, en EA laat nog steeds DUITSERS toe.

Gister mijn eerste avond gespeeld en het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar van de 6 potten heb ik er 5 echt dik verloren en 1 gewonnen en die werd meteen geragequit.
Maakt het spel niet heel veel leuker, hoop toch ergens die opwaartse lijn te pakken. Gelukkig wel Rüdiger en Fernandes gepacked dus als die in prijs stijgen zal ik ze allicht verkopen.
Iemand een idee of ik meer controle achterin kan houden met custom tactics? Iemand die daar een stabiele fundering voor heeft?
Maakt het spel niet heel veel leuker, hoop toch ergens die opwaartse lijn te pakken. Gelukkig wel Rüdiger en Fernandes gepacked dus als die in prijs stijgen zal ik ze allicht verkopen.
Iemand een idee of ik meer controle achterin kan houden met custom tactics? Iemand die daar een stabiele fundering voor heeft?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ah fijn! ik las ook ergens dat de grens op 45 is, ik zal er nog even mee spelen.Sleehond schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:02:
[...]
Klopt, hier ook! Goed dat je het nog even vraagt, maar het heeft zeker verschil gemaakt. Net onder de 40 inderdaad en gisteren 0 issues mee gehad.
Oh ja ook wel aan mij het is wennen absoluutwErudite schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:05:
[...]
Je klaagt echt elke FIFA, zal het niet gewoon aan jou liggen?
Maar de dingen die ik benoem kun je niet ontkennen dat het daadwerkelijk zo is
Met verdedigen,dribbelen, drukzetten etc
Nog niet veel gezien en opgeletGurbuh schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:32:
[...]
Nee het is hetzelfde spel in een ander jasje, en EA laat nog steeds DUITSERS toe.
Fouten cpu dingen nog niet heel veel gehad en keepers vind ik iets betrouwbare
Maar als het weer begint dan is het net als 23 weer elke pot meteen RQ is makkelijk opgelost toch
Mocht je op de PS5 spelen dan kan het de instelling van je eigen PS5 zijn.Laan1988 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:21:
[...]
Ja maar ook die instelling kan ik niet vinden. Daarnaast als je koptelefoon op hebt zou het geluid daar op over moeten stappen denk ik?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ben er dus achter gekomen dat het geluid van je controller een flink stuk harder gezet moet worden, nu hoor ik de fluit wel. (alleen weer niet als ik mijn 3D Pulse headset gebruiksten123 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:49:
[...]
Mocht je op de PS5 spelen dan kan het de instelling van je eigen PS5 zijn.

Daarnaast zag ik dat er een update was, dus ik hoopte dat het niet laten zien van voltooide doelstellingen in de hoofdrubrieken opgelost zou zijn, maar helaas.. Het is nu steeds zoeken naar rode balletjes als je doelstellingen behaald het.
Ik zit nu op 30k, wil die Relentless winger doen, maar niet echt een manier om aan geld te komen nu die hybrids untradeable zijn. Jullie nog tips?
Overigens wel irritant dat die Founder dingen nu niet beschikbaar zijn voor mensen die niet de Ultimate versie hebben gekocht. Was daar graag ff mee aan de slag gegaan.
Loop met mijn starter team overigens redelijk vast in div8 nu. Ik heb alleen Bastoni voor 7k gekocht, rest is allemaal first owned of <1000. Speel met een Italiaans starter team. De hoeveelheid teams met Virgil, Alexander Arnold, Nkunku, Haaland, etc. Is bizar. Lastig verhaal al
Overigens wel irritant dat die Founder dingen nu niet beschikbaar zijn voor mensen die niet de Ultimate versie hebben gekocht. Was daar graag ff mee aan de slag gegaan.
Loop met mijn starter team overigens redelijk vast in div8 nu. Ik heb alleen Bastoni voor 7k gekocht, rest is allemaal first owned of <1000. Speel met een Italiaans starter team. De hoeveelheid teams met Virgil, Alexander Arnold, Nkunku, Haaland, etc. Is bizar. Lastig verhaal al
Dan kun je beter je team verder verbeteren en niet 50k voor de evolution doen aan één speler.DennisCle schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:13:
Ik zit nu op 30k, wil die Relentless winger doen, maar niet echt een manier om aan geld te komen nu die hybrids untradeable zijn. Jullie nog tips?
Vrijwel iedereen doet dat met de EA punten van de ultimate edition, 50k coins is het nu niet waard.
Hier hetzelfde ook alles bij elkaar een potje of 10 gespeeld en maar 2 gewonnen. Moet er nog 1 voor de 3 wins.aDutchCow schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:35:
Gister mijn eerste avond gespeeld en het zal ongetwijfeld aan mij liggen maar van de 6 potten heb ik er 5 echt dik verloren en 1 gewonnen en die werd meteen geragequit.
Verdedigen gaat niet echt lekker en bij de opbouw pass ik de bal te snel bij de tegenstander in de voetjes.
- ik sprint te snel (moet wat rustiger aan doen)
- en moet wat minder snel opbouwen.
Zodra ik bovenstaande doe merk ik ook dat ik beter speel. Maar iets wat erin zit krijg ik er niet zomaar uit.
Verder hou ik zelf nog even aan dat de betere spelers nu aan het spelen zijn met de ultimate editie en dat de "noobs" zoals ik vrijdag starten haha
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Had gisteren een rare bug op de Xbox. Had een rode kaart gekregen en toen werd een andere speler uit mijn team volledig onzichtbaar. Je ziet nog wel de cursor, maar verder niets. We hebben hard gelachen als je de bal dan uit zichzelf ziet bewegen...
Nou ja, ik speel met een Italiaans team en ik kan Raspadori 85 met 5* WF maken die op alle drie de voorste posities kan spelen. Daarmee heb ik een speler die ik vrij lang kan gebruiken denk ik. Ook omdat Italië niet omkomt in goeie wingers.dutchgio schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:18:
[...]
Dan kun je beter je team verder verbeteren en niet 50k voor de evolution doen aan één speler.
Vrijwel iedereen doet dat met de EA punten van de ultimate edition, 50k coins is het nu niet waard.
Vandaag ging het een stukje beter. Bernardo Silva ingeruild voor Fernandes en Gvardiol gehaald . De passes van Fernandes zijn echt heerlijk en gvardiol is veel beter dan zijn 82 rated kaart doet vermoeden. Ondanks dat alsnog 4/5 verloren 😅
Met welke formatie spelen jullie ik 4-3-3 (4)
XP vergaren lijkt echt heel sloom te gaan... klopt dat?
Zit pas op niveau 4 met nog 500 XP nodig voor 5.
Gaat voor mijn gevoel heel traag.
Moet nog wel beetje in SBC duiken eerlijk gezegd wellicht maakt dat verschil?
Zijn sommige spelers nou echt zo goed met r1 of mis ik iets? Sommige tegenstanders zigzaggen door mijn16 meter heen alsof het niks is. 9 van de 10 scoren ze of zaag ik ze doormidden. Als ik het zelf probeer met Neymar bijvoorbeeld ben ik de bal in een paar seconden kwijt 😅
Voor de mensen die geinteresseerd zijn, ik heb een Tweakers ProClub opgestart (PS5 voor zover dit uitmaakt), mensen interesse hebben stuur me een DM 
Naam club : TweakersFC
Mijn prof : SoWTM
Naam club : TweakersFC
Mijn prof : SoWTM
[ Voor 12% gewijzigd door SoWTM op 26-09-2023 22:25 ]
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Begonnen met 4-4-2 nu. In Fifa 23 speelde ik veel met 4-2-2-2. Maar tot nu toe bevalt 4-4-2 wel.svenn15 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:42:
Nou een wat langer bericht na een tijdje stilte.
Ben de game aan het spelen sinds dat de Ultimate Edition uit is, en vergeleken de vorige game vindt ik het echt een bak ellende.
Ik had goede hoop, pace lijkt eindelijk echt iets minder belangrijk, Kane is namelijk mijn MVP vaak:)
En tot nu toe zijn voorzetten echt wel bruikbaar en is het leuk om te puzzelen met welke Playstyle+ spelers je op wilt stellen om die te gebruiken.
Maar na echt een hoop potten is dit ongeveer mijn lijstje, en ben ik er voorlopig ook al wel weer klaar mee om elke keer te moeten zweten tijdens een potje FIFA eh... EAFC
Ben de game aan het spelen sinds dat de Ultimate Edition uit is, en vergeleken de vorige game vindt ik het echt een bak ellende.
Ik had goede hoop, pace lijkt eindelijk echt iets minder belangrijk, Kane is namelijk mijn MVP vaak:)
En tot nu toe zijn voorzetten echt wel bruikbaar en is het leuk om te puzzelen met welke Playstyle+ spelers je op wilt stellen om die te gebruiken.
Maar na echt een hoop potten is dit ongeveer mijn lijstje, en ben ik er voorlopig ook al wel weer klaar mee om elke keer te moeten zweten tijdens een potje FIFA eh... EAFC

- Game hangt continue vast (zeker op transfermarkt of snel switchen van menu's)
- Verdedigen praktisch onmogelijk, dribbel statistiek heeft te veel negatieve invloed bij verdedigers die kunnen gewoon totaal niet mee draaien met aanvallers.
- Ze hebben het voor elkaar gekregen dat passing in de game nog erger is dan vorig jaar (een succes % van onder de 80 is meeste potten aan beide kanten vrij normaal)
- Nog steeds gaat iedereen met z'n speler en bal naar de achterlijn, past de bal = goal (spits staat altijd vrij)
- Ontelbaar veel nieuwe animaties, maar in de praktijk zorgt die alleen maar voor nog meer rare situaties en enorme fouten van de keepers
- Evolutions leuk, maar in de praktijk speel je nu alleen maar tegen dezelfde OP/META spelers as usual (succes tegen Fati & Nunez degene die nog moeten starten
)

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Ik ook!svenn15 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:42:
Aantal geprobeerd, 4-3-2-1 / 4-3-1-2 / 4-4-2 maar kwam toch het beste uit met een brede formatie maar wel met 3 middenvelders
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
@wErudite ligt het nu ook aan hem?ZicoDon schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 21:34:
Nou een wat langer bericht na een tijdje stilte.
Maar na echt een hoop potten is dit ongeveer mijn lijstje, en ben ik er voorlopig ook al wel weer klaar mee om elke keer te moeten zweten tijdens een potje FIFA eh... EAFCAfgelopen jaren altijd in Elite Divisie gespeeld en rang 2-3 gemiddeld in Weekend League maar zelfs het plaatsen daarvoor ging me voor geen meter af.. 0-8 score. Dit geeft me wel even vrij af voor minimaal een week om te kijken of ik het weer ga oppakken. Maar zonder enige snelle patches ben ik er denk ik gauw op uitgekeken..
- Game hangt continue vast (zeker op transfermarkt of snel switchen van menu's)
- Verdedigen praktisch onmogelijk, dribbel statistiek heeft te veel negatieve invloed bij verdedigers die kunnen gewoon totaal niet mee draaien met aanvallers.
- Ze hebben het voor elkaar gekregen dat passing in de game nog erger is dan vorig jaar (een succes % van onder de 80 is meeste potten aan beide kanten vrij normaal)
- Nog steeds gaat iedereen met z'n speler en bal naar de achterlijn, past de bal = goal (spits staat altijd vrij)
- Ontelbaar veel nieuwe animaties, maar in de praktijk zorgt die alleen maar voor nog meer rare situaties en enorme fouten van de keepers
- Evolutions leuk, maar in de praktijk speel je nu alleen maar tegen dezelfde OP/META spelers as usual (succes tegen Fati & Nunez degene die nog moeten starten
)
Blijkbaar zijn er meer mensen die deze ervaren
Mbt verdedigen dribbelen etc
Btw ben het eens hoor het is echt ongelooflijk lastig en die r1 herken ok zeker dat anderen er zo doorheen gaan
R1 zal wel gepatcht worden is extreem OP. Goede dribbels zoals Nkunku, foden , grealish bewegen zo bizar snel. Niet te houden.
Ondertussen wel zonder problemen in div 7 gekomen. Blijf er bij dat ik het niet fijn vind spelen
Edit omg er word gedisconnect terwijl ik de wedstrijd op verder druk. Voel hem alweer aankomen.
Ondertussen wel zonder problemen in div 7 gekomen. Blijf er bij dat ik het niet fijn vind spelen
Edit omg er word gedisconnect terwijl ik de wedstrijd op verder druk. Voel hem alweer aankomen.
[ Voor 17% gewijzigd door Traeces op 26-09-2023 22:16 ]
442 net mee begonnen. 4222 liep niet en mn team sluit slecht aan voor 4321.Moody2204 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 21:27:
[...]
Begonnen met 4-4-2 nu. In Fifa 23 speelde ik veel met 4-2-2-2. Maar tot nu toe bevalt 4-4-2 wel.
442 bevalt tot nog toe meer als prima, druk bezig om in 7 terecht te komen haha
300 xp van lvl 14 af, simpelweg alles gedaan waar ik xp voor kreeg 🙈Sleehond schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:25:
XP vergaren lijkt echt heel sloom te gaan... klopt dat?
Ik ben in tegenstelling tot een aantal Tweakers hier wel te spreken over EAFC 24 tot dusver. Tot nu toe met niet eens een super topteam redelijk makkelijk doorgeschoten naar div. 7 waar ik ook al weer halverwege ben.
Ik vind die Playstyle+ een hele leuke toevoeging juist. Mijn Rashford schiet met zijn powershot bijna dwars door het net heen! Ook Bernardo Silva is met de R1 dribbel erg sterk.
Zelfs het verdedigen, wat nooit mijn sterkste kant was, gaat niet zo slecht. Ook al krijg nog meer goals tegen dan me lief is, gaat het niet onaardig. Nu moet ik wel zeggen dat een Rudiger, met Aerial+ echt een rots is achterin. Dat scheelt wel natuurlijk.
Evolutions vind ik nog een beetje mwah omdat je ineens 50k of punten moet spenderen (oftewel weer een marketingtruc van EA om je geld uit je zak te kloppen.)
Denk wel dat bij een volgende patch de kracht van Playstyle+ wellicht hier en daar wat teruggeschroefd gaat worden.
Ik vind die Playstyle+ een hele leuke toevoeging juist. Mijn Rashford schiet met zijn powershot bijna dwars door het net heen! Ook Bernardo Silva is met de R1 dribbel erg sterk.
Zelfs het verdedigen, wat nooit mijn sterkste kant was, gaat niet zo slecht. Ook al krijg nog meer goals tegen dan me lief is, gaat het niet onaardig. Nu moet ik wel zeggen dat een Rudiger, met Aerial+ echt een rots is achterin. Dat scheelt wel natuurlijk.
Evolutions vind ik nog een beetje mwah omdat je ineens 50k of punten moet spenderen (oftewel weer een marketingtruc van EA om je geld uit je zak te kloppen.)
Denk wel dat bij een volgende patch de kracht van Playstyle+ wellicht hier en daar wat teruggeschroefd gaat worden.
Trouwens tip van mij, het kan zijn dat je je keeper kwijt bent als je In-Game veranderd van tacktiek, bijvoorbeeld naar verdedigend of aanvallend... hele fijne bug!

[ Voor 6% gewijzigd door SoWTM op 26-09-2023 22:59 ]
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Ik speel vooral squadbattles momenteel en ben rustig objectives aan het aftikken. Online pre-release is toch alleen maar de die-hards.038Zwolle schreef op woensdag 27 september 2023 @ 03:04:
[Afbeelding]
Toch zelden zon goed team gehad na een paar dagen . Helaas kan ik maar niet winnen.
Dat pak ik wel op als ik dadelijk de nieuwe mechanics on de knie heb etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Same here, 7 wins halen en vooral objectives doen. Ga vanavond eens kijken of ik naar 7 kan doorstoten 👌Bossie schreef op woensdag 27 september 2023 @ 07:09:
[...]
Ik speel vooral squadbattles momenteel en ben rustig objectives aan het aftikken. Online pre-release is toch alleen maar de die-hards.
Dat pak ik wel op als ik dadelijk de nieuwe mechanics on de knie heb etc.
Hier ook bijna in div7, ben van t weekend weg, dus nog geen WL ambities 😅 volgende week zijn die 1250 puntjes wel binnen.
Tot nu toe vind ik het ook geen onaardig spel, wel leuk dat je met die playstyle+ accenten kan leggen. Ik heb het idee dat je wat meer variatie in de aanval kan gebruiken, maar dat is ook omdat het nieuw is. Straks zal je wel weer meta manieren om te scoren hebben
wat iedereen dan gaat doen.
Wat betreft de dames weet ik het nog niet, qua dribbel zijn ze behoorlijk OP.
Tot nu toe vind ik het ook geen onaardig spel, wel leuk dat je met die playstyle+ accenten kan leggen. Ik heb het idee dat je wat meer variatie in de aanval kan gebruiken, maar dat is ook omdat het nieuw is. Straks zal je wel weer meta manieren om te scoren hebben
Ik ben vooral blij dat de potjes zijn ingekort naar 4 minuten per helft en het max. aantal Squad Battles van 40 naar 30 is gegaan. Dat betekent concreet van (15 min. x 40) ca. 10 uur naar (10 min. x 30) ca. 5 uur.
Het zijn vrijwel allemaal ben yeddersNachtapotheker schreef op woensdag 27 september 2023 @ 07:55:
Hier ook bijna in div7, ben van t weekend weg, dus nog geen WL ambities 😅 volgende week zijn die 1250 puntjes wel binnen.
Tot nu toe vind ik het ook geen onaardig spel, wel leuk dat je met die playstyle+ accenten kan leggen. Ik heb het idee dat je wat meer variatie in de aanval kan gebruiken, maar dat is ook omdat het nieuw is. Straks zal je wel weer meta manieren om te scoren hebbenwat iedereen dan gaat doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb jaren lang FUT gespeeld met veel plezier. Ben er 2 jaar tussenuit geweest.. Twijfel enorm na alle berichten of ik deze versie wel weer wil gaan spelen. Is er überhaupt iemand wel enthousiast over deze FUT? En mannen en vrouwen door elkaar.. ik moet er nog aan wennen en weet niet óf ik er wel aan kan wennen..
Tot nu toe is vooral meer variatie, ik vind het prima tot nu toe.Gieter90 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:45:
Ik heb jaren lang FUT gespeeld met veel plezier. Ben er 2 jaar tussenuit geweest.. Twijfel enorm na alle berichten of ik deze versie wel weer wil gaan spelen. Is er überhaupt iemand wel enthousiast over deze FUT? En mannen en vrouwen door elkaar.. ik moet er nog aan wennen en weet niet óf ik er wel aan kan wennen..
Als dadelijk de game officieel uit is dan zal het wel weer hetzelfde lagfest/kopieer meta van youtube worden voor online play.
Ik kan geen franse trainer op de markt vinden 
zijn deze extinct of doe ik iets fout?
mannen en vrouwen door elkaar, je beslist zelf over je eigen team.Gieter90 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:45:
ik vindt het wel altijd gek om een vrouw als scheidsrechter te hebben, dat was vorig jaar ook al zo.
ik speel overigens ultimate team al sinds het begin. blijf het toch altijd wel leuk vinden.
Nope. Zijn gewoon schaars en populair.Kanters85 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:42:
Ik kan geen franse trainer op de markt vinden
oh dus toch datchengbondkwok schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:46:
[...]
Nope. Zijn gewoon schaars en populair.
Gisteravond weer thuis na een week in het buitenland te zijn geweest en meteen maar aan de slag gegaan met Ultimate team. Het was even wennen met de gameplay wat nu meer de spelsnelheid heeft van PES. Het speelt lekker weg moet ik zeggen en eindelijk weg met al dat snelle L1 gedraai en dribbel van ieder speler. Doe dat hier, dan wordt je wel lekker afgestraft.
Overigens is de Playstyle+ een leuke element toevoeging aan de game, wat ook een goede reflectie geeft van de werkelijke eigenschappen van de spelers. Centrale verdedigers waarvan je eerder niet gebruikt omdat ze traag zijn bijvoorbeeld, wordt toch gecompenseerd met extra brute kracht om je tegenstanders eronderuit te halen. Gek genoeg zeggen de stats ook vrij weinig als je ze in-game gebruikt en dat is voor mij ook absoluut prima!
Ik las veel over het verdedigen en hoe het praktisch bijna geen effect heeft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt moeite mee hebt, alhoewel het inderdaad anders is dan het tactisch verdedigen in FIFA 23. Ik wacht lekker geduldig af, geef een schouderduw met X (PS5) als mijn verdediger naast de speler met de bal rent om hem omver te duwen en zo de bal te veroveren. Goede timing met een tweede speler druk zetten als het nodig is om de tegenstander in een hoek te duwen en vooral geduldig zijn. Te snel happen kan je fataal zijn.
Zit nu in divisie 7 met 13 winst en 2 verlies. Nog even een paar opvallendheden van mijn spelers:
Alex Moreno - Meta goedkope snelle linksback.
Ruben Dias en Hummels (inform) - Niet de snelste, maar ontzettend goed in onderscheppen en spelers op sterk zetten.
Alexander Arnold - Prachtige voorzetten, ook met corners een mooie curve.
Musiala - R1 dribbel is onhoudbaar.
Ansu Fati (Evo) - Super snel en wendbaar
Darwin Nunez - Lekker snel, moeilijk om de bal af te stoppen en poeiert alles erin.
Goretzka - Niet echt opvallende eigenschappen, maar prima voor op het middenveld.
Al met al geniet ik er tot nu toe wel van. Laten we hopen dat het zo blijft, ook na de updates!!
Hopelijk gooit EA ook niet al te snel de promo's eruit. Ik vind het wel nog vermakelijk zo met al die gouden (zeldzame) spelers.
Overigens is de Playstyle+ een leuke element toevoeging aan de game, wat ook een goede reflectie geeft van de werkelijke eigenschappen van de spelers. Centrale verdedigers waarvan je eerder niet gebruikt omdat ze traag zijn bijvoorbeeld, wordt toch gecompenseerd met extra brute kracht om je tegenstanders eronderuit te halen. Gek genoeg zeggen de stats ook vrij weinig als je ze in-game gebruikt en dat is voor mij ook absoluut prima!
Ik las veel over het verdedigen en hoe het praktisch bijna geen effect heeft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt moeite mee hebt, alhoewel het inderdaad anders is dan het tactisch verdedigen in FIFA 23. Ik wacht lekker geduldig af, geef een schouderduw met X (PS5) als mijn verdediger naast de speler met de bal rent om hem omver te duwen en zo de bal te veroveren. Goede timing met een tweede speler druk zetten als het nodig is om de tegenstander in een hoek te duwen en vooral geduldig zijn. Te snel happen kan je fataal zijn.
Zit nu in divisie 7 met 13 winst en 2 verlies. Nog even een paar opvallendheden van mijn spelers:
Alex Moreno - Meta goedkope snelle linksback.
Ruben Dias en Hummels (inform) - Niet de snelste, maar ontzettend goed in onderscheppen en spelers op sterk zetten.
Alexander Arnold - Prachtige voorzetten, ook met corners een mooie curve.
Musiala - R1 dribbel is onhoudbaar.
Ansu Fati (Evo) - Super snel en wendbaar
Darwin Nunez - Lekker snel, moeilijk om de bal af te stoppen en poeiert alles erin.
Goretzka - Niet echt opvallende eigenschappen, maar prima voor op het middenveld.
Al met al geniet ik er tot nu toe wel van. Laten we hopen dat het zo blijft, ook na de updates!!
Hopelijk gooit EA ook niet al te snel de promo's eruit. Ik vind het wel nog vermakelijk zo met al die gouden (zeldzame) spelers.
Iemand toevallig al via All your games het spel ontvangen of dan wel bericht dat het onderweg is?
Heb nog maar 1,5 uur speeltijd over van de proefversie, die gaat vanavond wel op, haha...
Heb nog maar 1,5 uur speeltijd over van de proefversie, die gaat vanavond wel op, haha...
Ik had die van mij via cdkeys. Ook nog geen bericht, maar de key stond al wel in mijn account bij hun.Sleehond schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:57:
Iemand toevallig al via All your games het spel ontvangen of dan wel bericht dat het onderweg is?
[ Voor 14% gewijzigd door JonnyTheG op 27-09-2023 13:31 ]
Wat is precies de FC Founder tenue....?
Waar kan ik deze vinden?
Waar kan ik deze vinden?
Ik denk onder "stadion" -> "club"Sleehond schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:32:
Wat is precies de FC Founder tenue....?
Waar kan ik deze vinden?
:fill(white):strip_exif()/f/image/6BuRf3PNkJgTcw3QQyHbTMkh.png?f=user_large)
Mhm ik heb deze niet, shit zeker weg gedaan...OOPS?_Uploader_ schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:48:
[...]
Ik denk onder "stadion" -> "club"
[Afbeelding]
Ik kreeg dat tenue in een paketje nadat ik het spel had gestart toen ik de key had ingevoerd. Je krijgt er namelijk meerbij dan alleen een tenue.
Ja ik vrees dus dat ik hem weg heb gedaan en dat deze niet te koop is?JonnyTheG schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:57:
Ik kreeg dat tenue in een paketje nadat ik het spel had gestart toen ik de key had ingevoerd. Je krijgt er namelijk meerbij dan alleen een tenue.
Zo ja, oerdomme actie kan ik die doelstellingen niet meer doen… OOPS
Hi,
sinds kort hebben wij thuis een PS4 en een PS5.
Weet iemand hoe ik kan organiseren dat ik maar 1x EAFC24 hoef te kopen, maar wel tegelijk op beide consoles FUT kan spelen?
Ik vermoed door het via de PS store te kopen, ipv op een schijfje?
Iemand een idee?
Mods, mocht dit niet mogen, stuur me dan even een berichtje waar het wel thuis hoort. Merci!
Weet iemand hoe ik kan organiseren dat ik maar 1x EAFC24 hoef te kopen, maar wel tegelijk op beide consoles FUT kan spelen?
Iemand een idee?
Mods, mocht dit niet mogen, stuur me dan even een berichtje waar het wel thuis hoort. Merci!
PSN: Patrick_D
Ultimate Edition is voor beide platformen en alleen via de store te koop (correct me if i am wrong)Patrick_D_GTS schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:51:
Hi,
Iemand een idee?
Ik hoor de goede spelers niet klagen, dus dat denk ik wel ja, haha.Markvd1984 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:01:
[...]
@wErudite ligt het nu ook aan hem?
Blijkbaar zijn er meer mensen die deze ervaren
Mbt verdedigen dribbelen etc
Btw ben het eens hoor het is echt ongelooflijk lastig en die r1 herken ok zeker dat anderen er zo doorheen gaan
Heb een paar Llorentes op te transferlijst staan, maar de markt is een beetje gecrashed gisteren. Denken jullie dat de prijs van dit soort meta instap kaarten weer zal stijgen na de normale release?
Wat is een goede speler ? Vind dit z’n dooddoener.wErudite schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:03:
[...]
Ik hoor de goede spelers niet klagen, dus dat denk ik wel ja, haha.
Ik win al me wedstrijden redelijk makkelijk.
Maar vind verre van fijn spelen. Passing is echt serieus belabberd vergeleken met laatste edities. Het speelt zo traag als dikke stront.
Die r1 dribbeling is zo bizar OP, snij door hele verdediging heen met Nkunku zonder maar enige moeite.
Mark roept soms dingen die discutabel zijn en heb ook vaak genoeg discussies met hem gehad. Maar hier zegt hij momenteel vrij weinig geks.
Over de R1 dribbel; ja dat is echt te gek voor woorden. Mijn verdedigers (VVD en Varane) beginnen hier ook weinig aan. En als ik al (als dribbel n00b) door een verdediging met R1 erdoor heen slalom en scoor, dan is dit echt te overpowered.
Ja, dat verwacht ik wel. Zelf heb ik vandaag ook weer wat ingekocht met Debinha (115k), Kane en Cancelo.Als mensen wat coins hebben, kijken ze eerst naar een wat betaalbaardere opties om te upgraden. Een Llorente was naard mijn idee ook wat te goedkoop, maar toch daalde zijn prijs ook. Nu staat hij op 30k, maar denk dat hij gauw over de 40-45k zal gaan.Robbio85 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 15:21:
Heb een paar Llorentes op te transferlijst staan, maar de markt is een beetje gecrashed gisteren. Denken jullie dat de prijs van dit soort meta instap kaarten weer zal stijgen na de normale release?
Ik heb een klein luxe probleem aangezien ik zowel een untradeable Ronaldo als Mbappe heb.
Aangezien Ronaldo in deze fase van de game een prima spits is (speel 4321 or 442, 4321 met Kessie, Mane en Mendy voor chem) laat ik het voorlopig maar zo staan.
Het plan is voor een Frans team te gaan en vervolgens ook de twee franse spelers uit season rewards mee te pakken. Waarschijnlijk gaat benzema vroeg of laat Ronaldo vervangen maar twijfel om dat nu meteen al te doen of rustig met het huidig team door te gaan grinden etc.
Alle Franse toppers zijn sowieso nog erg prijzig nu (Griezman, Varane, Hernandez, vrouwelijke backs). Een Ligue 1 hybrid ziet er gewoon niet interessant uit helaas.
Aangezien Ronaldo in deze fase van de game een prima spits is (speel 4321 or 442, 4321 met Kessie, Mane en Mendy voor chem) laat ik het voorlopig maar zo staan.
Het plan is voor een Frans team te gaan en vervolgens ook de twee franse spelers uit season rewards mee te pakken. Waarschijnlijk gaat benzema vroeg of laat Ronaldo vervangen maar twijfel om dat nu meteen al te doen of rustig met het huidig team door te gaan grinden etc.
Alle Franse toppers zijn sowieso nog erg prijzig nu (Griezman, Varane, Hernandez, vrouwelijke backs). Een Ligue 1 hybrid ziet er gewoon niet interessant uit helaas.
Je dribbelt met sommige spelers met r1 sneller dan je kan sprinten…._Uploader_ schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:10:
Over de R1 dribbel; ja dat is echt te gek voor woorden. Mijn verdedigers (VVD en Varane) beginnen hier ook weinig aan. En als ik al (als dribbel n00b) door een verdediging met R1 erdoor heen slalom en scoor, dan is dit echt te overpowered.
[...]
Ja, dat verwacht ik wel. Zelf heb ik vandaag ook weer wat ingekocht met Debinha (115k), Kane en Cancelo.Als mensen wat coins hebben, kijken ze eerst naar een wat betaalbaardere opties om te upgraden. Een Llorente was naard mijn idee ook wat te goedkoop, maar toch daalde zijn prijs ook. Nu staat hij op 30k, maar denk dat hij gauw over de 40-45k zal gaan.
Zie trouwens geruchten over een fb mbappe. Dus hou me fodder even vast, serieuze lading aan 87 spelers.
Wel compliment aan ea betreft de packs. Vorige jaren gooide ik er wel aardig wat euro’s tegen aan bij de release. Maar nu met al die objectives heb ik een prima elftal en amper geld er in gestoken.
Klein luxe probleemBossie schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:11:
Ik heb een klein luxe probleem aangezien ik zowel een untradeable Ronaldo als Mbappe heb.
Kan je Mbappe niet linken met Kolo Muani op RM en dan met nog een PSG speler?
Echt bizar dit jaar, ik geloof niet dat ik ooit zoveel packluck heb gehad

[ Voor 22% gewijzigd door shoombak op 27-09-2023 16:22 ]
Dit weekend geen WL, is verschoven naar volgende week.
Sla dit jaar ook over. Lelijke kaarten en vrouwen in mannenteams, nee dankje.
Qua chem staat het nu ook wel goed heb waarschijnlijk meer aan Hernandez (CB) voor chem momenteel, ik moet nog twee levels voor level 15 season (waarschijnlijk na vrijdag pas na nieuwe objectives) rewards om vervolgens die franse dame voor RM vrij te spelen._Uploader_ schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:18:
[...]
Klein luxe probleem![]()
Kan je Mbappe niet linken met Kolo Muani op RM en dan met nog een PSG speler?
Bij voorkeur heb ik bijvoorbeel een 442 waarmee ik ook 4321/4231/4222 kan spelen, dan heb ik wel een aanvaller nodig die op als aanvallende CM in 4321 kan spelen (denk zelf aan Griezmann).
Maar in deze fase wissel ik wel een speler als ik formaties moet omgooien.
edit: season reward kan ook op LW blijkbaar, dan kan Kolo op RM maar ...

Wat is dit toch voor onzin met wel LW maar geen LM, ook met veel backs (wel RB maar geen RWB etc).
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 27-09-2023 16:29 ]
Iemand het spel al ergens kunnen kopen in een fysieke winkel?
Zie hier veel berichten over slechte gameplay en dan voornamelijk met passing en spelers die bijna niet kunnen draaien. Denk dat dit met verloop van tijd wel los loopt, het is natuurlijk een hele switch elk jaar van een endgame team met 90+ in alle stats naar deze gold kaarten.
De kaarten waar je nu mee speelt zijn natuurlijk gewoon niet zo goed en zullen vaker stats hebben die gewoon echt matig zijn en ja dan gaat een pass/schot/dribbel niet zo lekker.
De kaarten waar je nu mee speelt zijn natuurlijk gewoon niet zo goed en zullen vaker stats hebben die gewoon echt matig zijn en ja dan gaat een pass/schot/dribbel niet zo lekker.
Ik vind het juist erg fijn dat het een stuk trager speelt. Wat dat betreft vermaak ik me prima met deze versie en de samenvoeging van de vrouwen valt me ook niet tegen. Het geeft gewoon een hele andere dynamiek in de game en je ziet niet alleen dezelfde teams.
Alleen het switchen van spelers en verdedigers die nooit geleerd hebben tussen de man en de goal te verdedigen kan ik me wel aan storen
Alleen het switchen van spelers en verdedigers die nooit geleerd hebben tussen de man en de goal te verdedigen kan ik me wel aan storen

Wat me tot nu toe het meeste stoort is dat ik het positioneel niet voor elkaar krijg. Ik ben geen skillmove-type, dus moest altijd met goed voetbal wedstrijden winnen. Het lukt me alleen totaal niet een beetje normaal op te bouwen. Middenveld lijkt onbereikbaar, staat altijd een (AI) tegenstander tussen, druk van de tegenstander is enorm en mijn spelers bewegen amper of breken loopacties spontaan af precies als ik de bal geef. Heb al een aantal opstellingen geprobeerd, maar wil niet echt helpen.
Over het verdedigen zwijg ik nog maar even, laten we het erop houden dat ik dat weer opnieuw moet leren.
Over het verdedigen zwijg ik nog maar even, laten we het erop houden dat ik dat weer opnieuw moet leren.
Hoe werken play styles nu in FUT. Ik zie geen optie om het aan te passen?
Genoeg punten voor de kwalificatie, ik wilde eerst de wedstrijden weggeven voor punten. Maar op een of andere manier telde de games niet? . Uiteindelijk maar "gewoon" gespeeld en toch nog 4 potjes gewonnen. Valt me reuze mee
Hetzelfde hier! Was flink zoekende en lijk met 442 iets gevonden te hebben. Heb een tactiek erin gezet van twitter van een kerel die altijd mega fijne tactieken afleverd. Moet hem alleen nog testen (div10moments heet die gast)PrinsPils schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:14:
Wat me tot nu toe het meeste stoort is dat ik het positioneel niet voor elkaar krijg. Ik ben geen skillmove-type, dus moest altijd met goed voetbal wedstrijden winnen. Het lukt me alleen totaal niet een beetje normaal op te bouwen. Middenveld lijkt onbereikbaar, staat altijd een (AI) tegenstander tussen, druk van de tegenstander is enorm en mijn spelers bewegen amper of breken loopacties spontaan af precies als ik de bal geef. Heb al een aantal opstellingen geprobeerd, maar wil niet echt helpen.
Nope. Zodra ze versturen zetten ze de status meestal naar "op voorraad". Lijkt er toch op dat deze niet eerder gaat komen. Misschien wel o dat ze hem zelf nog niet binnen hebbenSleehond schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:57:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zijn het idd steeds vaker met elkaar eens hahaTraeces schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:04:
[...]
Wat is een goede speler ? Vind dit z’n dooddoener.
Ik win al me wedstrijden redelijk makkelijk.
Maar vind verre van fijn spelen. Passing is echt serieus belabberd vergeleken met laatste edities. Het speelt zo traag als dikke stront.
Die r1 dribbeling is zo bizar OP, snij door hele verdediging heen met Nkunku zonder maar enige moeite.
Mark roept soms dingen die discutabel zijn en heb ook vaak genoeg discussies met hem gehad. Maar hier zegt hij momenteel vrij weinig geks.
Wie had dat gedacht
442 jaAugy schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:30:
[...]
Hetzelfde hier! Was flink zoekende en lijk met 442 iets gevonden te hebben. Heb een tactiek erin gezet van twitter van een kerel die altijd mega fijne tactieken afleverd. Moet hem alleen nog testen (div10moments heet die gast)
Jij speelde altijd 4222 en 4231 toch ?
Speelde die ook altijd maar lijkt voor mij nu ook niet echt te werken
Dan maar 442 keer proberen
In rivals zet de tegenstander enorm veel druk op de bal/man. Kom nauwelijks aan normaal rondpassen toe. Er is altijd wel iemand die op me af komt rennen. Moet meteen shielden of terg passen.
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Hoe kan ik in de defance zelf ook zo veel druk op de bal zetten?
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Hoe kan ik in de defance zelf ook zo veel druk op de bal zetten?
Bij mij hielp het heel erg om R2 vrijwel niet te gebruiken behalve als ik er echt doorheen ben. Veel met de linker stick beweeg en advanced defending heb aangezet. Maar het kan ook komen dat de echte goede spelers inmiddels hoger in de divisie zitten😅. Ik kan iig weer wat potjes winnen
Moet zeggen dat advanced defending ook wel OP lijkt. Met x de bal afpakken of alsnog met o
Moet zeggen dat advanced defending ook wel OP lijkt. Met x de bal afpakken of alsnog met o
[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 27-09-2023 20:30 ]
4222 maar die wilde niet dit jaar, en 4321 maar daar heb k het team niet echt lekker voor, ben een autist op t gebied van 33chem 🤣Markvd1984 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:29:
[...]
442 ja
Jij speelde altijd 4222 en 4231 toch ?
Speelde die ook altijd maar lijkt voor mij nu ook niet echt te werken
Dan maar 442 keer proberen
Onderstaande werkt prima overigens. Eerste 3 potjes zag ik mooie bewegingen van vooral de LCM (KdB bij mij) en mn buitenspelers icm backs
:strip_exif()/f/image/5mviPpVnDoTI0fexUeVJu6zj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Augy op 27-09-2023 20:09 ]
De derde optie met coins en packs, vaak haal je het bedrag in coins wat je krijgt er bij de opties met alleen packs niet uit.Markvd1984 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:33:
Gaan jullie morgen voor wel of niet verhandelbaar in de rivals beloningen ?
Ik twijfel nog een beetje eigenlijk
Of hopen op geld met d3 verkoop
Of meer spelers in me club plus meer pakketten