Dit was een goeie tip, het loopt direct veel beter. Spelers bewegen tussen de linies, veel meer afspeelmogelijkheden.. bizar hoeveel het scheelt eigenlijk.Augy schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:30:
[...]
Hetzelfde hier! Was flink zoekende en lijk met 442 iets gevonden te hebben. Heb een tactiek erin gezet van twitter van een kerel die altijd mega fijne tactieken afleverd. Moet hem alleen nog testen (div10moments heet die gast)
Wat een avond weer…
1e pot 8-1 gewonnen, tegenstander finaal ingemaakt
2e pot 2-5 verlies
3e pot 2-6 verlies
4e pot 1-2 verlies
En alle verlies potjes schiet ik ballen naast of over of krijg ik een tegendoelpunt door een poedel van m’n keeper, klutsballetje over de lijn van eigen speler, dat soort toestanden.
En die 8-1 winst daardoor al niks meer waard.
Er zitten hele goede dingen in FC24 (playstyles, vernieuwd animaties, opsich voelt de gameplay lekker). Maar er zitten ook HEEL veel fouten in (spelers die dwars door mij heen lopen, spelers die mijn input niet uitvoeren etc.).
Ben al met al gematigd tevreden over FC24.
1e pot 8-1 gewonnen, tegenstander finaal ingemaakt
2e pot 2-5 verlies
3e pot 2-6 verlies
4e pot 1-2 verlies
En alle verlies potjes schiet ik ballen naast of over of krijg ik een tegendoelpunt door een poedel van m’n keeper, klutsballetje over de lijn van eigen speler, dat soort toestanden.
En die 8-1 winst daardoor al niks meer waard.
Er zitten hele goede dingen in FC24 (playstyles, vernieuwd animaties, opsich voelt de gameplay lekker). Maar er zitten ook HEEL veel fouten in (spelers die dwars door mij heen lopen, spelers die mijn input niet uitvoeren etc.).
Ben al met al gematigd tevreden over FC24.
Meer mensen last van het feit dat je geen xp krijgt terwijl je die doelstelling wel hebt voltooid? Bijvoorbeeld die simpele als maak 3 doelpunten in een willekeurig speltype en win 3 games met 1 Engelse speler in je basisopstelling?
Heb op 18 augustus het ultimate edition spel gekocht. Daarna nooit meer mail gehad van Xbox. Kom nu net terug van zakenreis in China en dacht islnstalleer het. Maar hoe moet dit? Nog nooit digitaal spel gekocht koop altijd schijfjes...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Op de PS5 gaat het gewoon automatisch mits de console niet volledig uitgeschakeld is.Oekol schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:35:
Heb op 18 augustus het ultimate edition spel gekocht. Daarna nooit meer mail gehad van Xbox. Kom nu net terug van zakenreis in China en dacht islnstalleer het. Maar hoe moet dit? Nog nooit digitaal spel gekocht koop altijd schijfjes...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oei.... in mijn laatste potje van vandaag promotie naar div. 6 verprutst.
In de 83e minuut nog 2-1 voor, verdedig ik achterin door het midden uit, waardoor zijn leen-Henry de 2-2 scoort.
Dus morgen div. 7 rewards waar het 6 had kunnen zijn. Ach, eigen schuld want het was echt zo'n blunder waarbij je jezelf wel voor de kop kan slaan...
Wel weer leuke potten vandaag in div. 7. Zoals ik al eerder zei bevalt FC24 me tot dusver wel.
In de 83e minuut nog 2-1 voor, verdedig ik achterin door het midden uit, waardoor zijn leen-Henry de 2-2 scoort.
Dus morgen div. 7 rewards waar het 6 had kunnen zijn. Ach, eigen schuld want het was echt zo'n blunder waarbij je jezelf wel voor de kop kan slaan...

Wel weer leuke potten vandaag in div. 7. Zoals ik al eerder zei bevalt FC24 me tot dusver wel.
2 potjes gewonnen van de 10. Mijn 11e potje met bovenstaande gespeeld en meteen gewonnen. Kan natuurlijk toeval zijn maar lijkt ook echt beter te gaan. Ik hou hem er in elk geval nog even in.Augy schreef op woensdag 27 september 2023 @ 20:07:
[...]
4222 maar die wilde niet dit jaar, en 4321 maar daar heb k het team niet echt lekker voor, ben een autist op t gebied van 33chem 🤣
Onderstaande werkt prima overigens. Eerste 3 potjes zag ik mooie bewegingen van vooral de LCM (KdB bij mij) en mn buitenspelers icm backs[Afbeelding]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Vanuit jouw gamebibliotheek (daar staan bij de ps5 iig al jouw games)?Oekol schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:35:
Zojuist divisie 6 gehaald. Ik merk wel dat het niveautje zeker wat hoger is geworden. Team versterkt met Marquinhos en Walker vanuit de niveau 10 seizoensdoelstellingen reward (5x 84+). Daarnaast ook nog Kimmich erbij (wat een pareltje, doet me denken aan Kante). Ik merk wel dat Darwin Nunez gek genoeg bijna alle kansen mist, ondanks dat ik al zijn Evo's heb behaald. Wellicht toch nog Werner proberen (ook al mist hij in zijn echte profcarriere ook kansen
) en anders Nkunku.
Het gaat hier om de Xbox series X, vergeten te zeggen. Zal de Xbox zo nog eens aan doen en rondkijken. Ben nog niet gewend aan de Xbox UItheman36 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:42:
[...]
Vanuit jouw gamebibliotheek (daar staan bij de ps5 iig al jouw games)?
Hmm waar ik het gisteravond niet vinden kon, kon ik nu via de app zien dat een vriend aan het spelen was en via daar op installeren drukken. Denk dat het nu goed komt.
Bleef gisteren zeggen toen ik eafc24 opzocht dat in het moest kopen etc. Ineens vanmorgen kon ik het wel downloaden.
[ Voor 30% gewijzigd door Oekol op 28-09-2023 07:04 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hebben meerdere mensen in een pakket een ander pakketje gekregen met een gekke naam met "switch" o.i.d.?
Ik heb dit gehad en mijn broer ook, nu hebben we allebei een 1 staan bij de winkel maar er zijn geen pakketten beschikbaar.
Ik heb dit gehad en mijn broer ook, nu hebben we allebei een 1 staan bij de winkel maar er zijn geen pakketten beschikbaar.
Dat advanced defending is volgens mij wel een beetje de nieuwe meta. Ik heb dezelfde ervaringen als de rest hier; totaal geen ruimte om op te bouwen. Vanavond maar switchen naar 442 en die tactiek hierboven gebruiken.
Gister met een player pick (80+) wel Haaland kunnen kiezen, aan de ene kant heel blij mee. Aan de andere kant; het spel is nog niet uit en het hele jaar een team opbouwen is niet meer nodig lijkt wel. Waarvoor spelen jullie dan nog Ultimate Team?
Gister met een player pick (80+) wel Haaland kunnen kiezen, aan de ene kant heel blij mee. Aan de andere kant; het spel is nog niet uit en het hele jaar een team opbouwen is niet meer nodig lijkt wel. Waarvoor spelen jullie dan nog Ultimate Team?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Hier enkel Sterling als je dat al een toppertje mag noemen. De rest van de spelers allemaal rukaDutchCow schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:50:
Dat advanced defending is volgens mij wel een beetje de nieuwe meta. Ik heb dezelfde ervaringen als de rest hier; totaal geen ruimte om op te bouwen. Vanavond maar switchen naar 442 en die tactiek hierboven gebruiken.
Even de rivals packs geopend. Zit Neuer in een pakje. Helaas heb ik hier nog niks aan aangezien ik compleet PL heb op het moment.
[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 28-09-2023 10:04 ]
Nou drama rewards.
Jorginho van 83 als beste, en dan had ik hem ook nog eens al…
Rest zelfs 79 of lager rated… dafuq….
Jorginho van 83 als beste, en dan had ik hem ook nog eens al…
Rest zelfs 79 of lager rated… dafuq….
Is de elite startpakket het waard om je 4600 punten aan te spenderen (verwege de leenspelers) of beter bij de top gouden spelers pakket en premium gouden pakket houden? Dat komt precies uit op 4600...
Het gaat inderdaad vrij snel, en als straks de promo's beginnen zul je ook in no time van je gouden kaarten af zijn.aDutchCow schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:50:
Dat is inderdaad wel jammer, vroeger was het de eerste weken echt overleven met je starter team en bouwde je langzaam aan een steeds beter team op.
Maar dat levert EA uiteraard minder geld op.
Is dat eigenlijk meer of min beter voor iemand die weinig tijd heeft? Ben iemand die 2-3 uur in de week erin wil stoppen en hoor nu al dat de kaarten wel hard gaan. Is dat goed of slecht voor de "casual" zoals ik potentieel?dutchgio schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:25:
[...]
Het gaat inderdaad vrij snel, en als straks de promo's beginnen zul je ook in no time van je gouden kaarten af zijn.
Dat is inderdaad wel jammer, vroeger was het de eerste weken echt overleven met je starter team en bouwde je langzaam aan een steeds beter team op.
Maar dat levert EA uiteraard minder geld op.
Wil 2-3 uur per week erin stoppen en vraag me af of dat wel mogelijk is, want je hoort altijd dat het een "grind" is.
Ik ben nog zeer te spreken over Gvardiol pakt veel af net als Hernandez.Augy schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:06:
Rivals rewards waren bagger, uit een season reward Varane gehaald, die is erg lekker. Nu maar eens kijken om gvardiol te vervangen, Tomori is het doel
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/HeZ6jw736aIEWMna0nDezk80.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is me team nu vanaf deze week, speel ingame 4-2-2-2 met Diaz en Wilson in de spits en vooral Diaz knalt ze er vanuit alle hoeken in. KDB en Madisson vallen nog niet heel erg op. Zit nog in div 9 maar op het randje naar 8. Merk dat het op de PS5 lastig is voor me qua gameplay speel piever de ps4 editie normaal gesproken maar die zag ik nog niet in de store staan.
Zolang je geen fomo hebt en kunt accepteren dat je team niet altijd top 5% is dan is dat prima.IAmNice schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:29:
[...]
Is dat eigenlijk meer of min beter voor iemand die weinig tijd heeft? Ben iemand die 2-3 uur in de week erin wil stoppen en hoor nu al dat de kaarten wel hard gaan. Is dat goed of slecht voor de "casual" zoals ik potentieel?
Wil 2-3 uur per week erin stoppen en vraag me af of dat wel mogelijk is, want je hoort altijd dat het een "grind" is.
De hele game is gebaseerd op triggers om je op de upgrade bandwagon te krijgen, maar als je gewoon stoïcijns voor de lol speelt en naar bepaalde doelen werkt dan is het prima te doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hier zojuist bevestiging van All your games dat het spel onderweg is
!
Tja dat kan ik inderdaad wel prima, hoef niet het top team te hebben. Wil alleen niet alles verliezen al voordat ik erin stap natuurlijk.Bossie schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:31:
[...]
Zolang je geen fomo hebt en kunt accepteren dat je team niet altijd top 5% is dan is dat prima.
De hele game is gebaseerd op triggers om je op de upgrade bandwagon te krijgen, maar als je gewoon stoïcijns voor de lol speelt en naar bepaalde doelen werkt dan is het prima te doen.
Ik verloor gister kansloos een pot van een bronze/silver team
Heb zelf een team gemiddeld 85.
Gelukkig gaat het niet (alleen) om je teamrating, maar win je met goeie skills.
Gelukkig gaat het niet (alleen) om je teamrating, maar win je met goeie skills.
Dit heb ik ook.. geen idee wat dat isLaan1988 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 08:41:
Hebben meerdere mensen in een pakket een ander pakketje gekregen met een gekke naam met "switch" o.i.d.?
Bij mij stond het eerst als gold pack en daarna zag ik inderdaad een rare code op de pack staan.Kanters85 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:07:
[...]
Dit heb ik ook.. geen idee wat dat is
Deze ziet nu ook ergens verstopt in de store waar ik niet bij kan, maar wel een "1" heb staan...
Klopt het dat de rivals rewards alleen te krijgen zijn in game? Net even de app gecheckt maar daar zag ik ze niet staan.
Als je op de eerste pagina naar beneden scrolled zie je competitions, daar kan je ze claimen.tommerd_ schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:10:
Klopt het dat de rivals rewards alleen te krijgen zijn in game? Net even de app gecheckt maar daar zag ik ze niet staan.
Aah super! ThanksYouR schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:16:
[...]
Als je op de eerste pagina naar beneden scrolled zie je competitions, daar kan je ze claimen.
Pfoe idd.. gvardiol is echt een baas zeg, pareltje!Markmaas schreef op donderdag 28 september 2023 @ 10:30:
[...]
Ik ben nog zeer te spreken over Gvardiol pakt veel af net als Hernandez.
[Afbeelding]
Dit is me team nu vanaf deze week, speel ingame 4-2-2-2 met Diaz en Wilson in de spits en vooral Diaz knalt ze er vanuit alle hoeken in. KDB en Madisson vallen nog niet heel erg op. Zit nog in div 9 maar op het randje naar 8. Merk dat het op de PS5 lastig is voor me qua gameplay speel piever de ps4 editie normaal gesproken maar die zag ik nog niet in de store staan.
Mn backs zijn echt nice met Di Lorenzo & Hernandez. Lengthy is wel weer een ding
Volgens mij kan dat gewoon via je instellingen scherm van je PS5 zelf "Redeem code".Sleehond schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:38:
Even vraagje; waar op de PS5 in game menu voer je dit in…?
[Afbeelding]
In de Playstation store.Sleehond schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:38:
Even vraagje; waar op de PS5 in game menu voer je dit in…?
[Afbeelding]
Kan ook middels de website/app
Kijk eigenlijk geen tot weinig Youtube Fifa spelers, maar BorasLegend meestal wel. Het doet me wel goed om zelfs dit soort spelers de zelfde frustratie te zien hebben als ik heb en ook met 5-1 afgaat af en toe.
Haaland en Hakimi gekregen, Hakimi verkocht voor 65k
Morgen gaat de markt normaal toch crashen, dan zou het solden moeten zijn.
Ik lees ook juist veel mensen die denken dat de prijzen gaan stijgen vanaf morgen.KBE91 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:39:
Haaland en Hakimi gekregen, Hakimi verkocht voor 65k
Ik heb nog een tradable dembele in mijn club namelijk.
De eerste crash is al geweest omdat er dit weekend nog geen WL is.
Dacht dat de icon en hero untradable waren. Had wat filmpjes over die elite pack gekeken op YT bleek het na openen allemaal untradable. Lekker... 3000 punten naar de gootjes.
Ik heb voor komend weekend spelers klaar staan om te verkopen tussen 78 en 84 met een pace van 75+. Denk dat veel mensen in deze range spelers gaan kopen voor hun 1e team.
Maar het blijft altijd een verrassing wat de markt gaat doen na de release vrijdag.
Maar het blijft altijd een verrassing wat de markt gaat doen na de release vrijdag.
Meta spelers zullen voornamelijk gaan stijgen, omdat er meer vraag naar is en supply is minder omdat diegene die morgen pas beginnen geen UT editie hebben gekocht. Dus ook geen punten om pakketjes te openen. Alle SBC's zijn ook untradeable. But who knows. Wie weet is de UT market nog onvoorspelbaarder dan vorig jaar haha.Lygun schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:17:
Ik heb voor komend weekend spelers klaar staan om te verkopen tussen 78 en 84 met een pace van 75+. Denk dat veel mensen in deze range spelers gaan kopen voor hun 1e team.
Er zal eerst wel een drop, EA gaat zeker wat nieuwe packs en SBC’s etc voor de nieuwe spelers klaar zetten.Lygun schreef op donderdag 28 september 2023 @ 17:17:
Nou het waren 5 hele mooie uren
. Voor omgerekend bijna 30 euro een untradable pack kopen is me toch iets te gortig. Xbox kan het heel spel refunden en EA kan niks zeggen ze behalve dat:
Ik ben super principieel hier in dat weet ik en uiteraard had ik die allerlaatste zin moeten lezen dat het untradable was blabla.
Betekent wel dat ik ook mijn Xbox series X ga verkopen, aangezien ik er maar 1 spel op speelde en dat was fifa en ik fifa 23 vanmorgen heb verkocht aan iemand via marktplaats. M'n vrouw en dochters zullen blij zijn met alle tijd die ik hierdoor krijg

En op de vraag welke termijn die opgelost wordt en je dus je points terug krijgt kreeg ik:Laat me dat alsjeblieft delen, het is een voortdurend probleem, aangezien andere spelers van over de hele wereld ook hetzelfde melden. We willen dit zo snel mogelijk oplossen.
Het goede nieuws is dat we actief werken aan het onderzoeken van dit voor iedereen die wordt beïnvloed. Op dit moment, vanwege de onverwachte aard hiervan, heb ik geen geschatte tijd of details voor
Lekker zo'n Indiër die google translate gebruiktMate, ik wil u geen valse hoop geven, op dit moment kan ik u alleen vragen om wat geduld te hebben totdat het probleem is opgelost.
Ik hoop dat u het begrijpt.
Laat het me weten als ik u nog ergens mee kan helpen, ik zou heel blij zijn.
&
Ik kan Mate begrijpen, hoe u zich op dit moment voelt. Maar probeer te begrijpen dat dit niet in mijn hand is om uw probleem aan mijn kant op te lossen, omdat dit probleem ook door veel andere spelers wordt geconfronteerd.
Ik ben super principieel hier in dat weet ik en uiteraard had ik die allerlaatste zin moeten lezen dat het untradable was blabla.
Betekent wel dat ik ook mijn Xbox series X ga verkopen, aangezien ik er maar 1 spel op speelde en dat was fifa en ik fifa 23 vanmorgen heb verkocht aan iemand via marktplaats. M'n vrouw en dochters zullen blij zijn met alle tijd die ik hierdoor krijg
Sorry zoek me rot in de playstation store op web.... maar waar dan?dutchgio schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:27:
[...]
In de Playstation store.
Kan ook middels de website/app
Kan nergens iets vinden… in game niet, web app laptop en app telefoon… waar in godsnaam voer je een code in..?
Ben ik scheel?
[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 28-09-2023 20:24 ]
Kunnen we vannacht gewoon in één klap door van de proefversie naar de volle game (mits de servers het houden?)
Pfoe hee kom met geen mogelijkheid divisie 8 uit, frustrerend haha
Blij dat de rest van de playerbase er morgen bijkomt (stiekeme hoop dat het niveau wat zak 🙈)
Blij dat de rest van de playerbase er morgen bijkomt (stiekeme hoop dat het niveau wat zak 🙈)
Kom divisie 10 niet eens uit joh
Maar niemand die weet waar je de pre-order code invult?
In game niet gelukt (ben door mn tijd heen dus moet nu wachten op levering morgen).
browser app niet gelukt
app telefoon niet gelukt
Waar in godsnaam voer je een code in...?
In game niet gelukt (ben door mn tijd heen dus moet nu wachten op levering morgen).
browser app niet gelukt
app telefoon niet gelukt
Super principieel of jezelf straffen voor een fuckup?Oekol schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:18:
Nou het waren 5 hele mooie uren. Voor omgerekend bijna 30 euro een untradable pack kopen is me toch iets te gortig. Xbox kan het heel spel refunden en EA kan niks zeggen ze behalve dat:
[...]
En op de vraag welke termijn die opgelost wordt en je dus je points terug krijgt kreeg ik:
[...]
Lekker zo'n Indiër die google translate gebruikt
Het is gewoon te zien of een pack tradeable of untradeable is.
Aangezien je de app ook noemt. PS app openen, gaan naar de PS Store (middelste van de 5 icoontjes onderin) druk rechtsboven op het menu naast het plus logo en het hartje, en druk op code inwisselen.Sleehond schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:26:
Kom divisie 10 niet eens uit joh
browser app niet gelukt
app telefoon niet gelukt
Zo werkt het ook op de console dacht ik
Let wel op dat je het volgens mij pas weer toegewezen krijgt bij opstarten van de game
[ Voor 6% gewijzigd door tommerd_ op 28-09-2023 21:34 ]
Gelukt! Dank!tommerd_ schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:34:
[...]
Aangezien je de app ook noemt. PS app openen, gaan naar de PS Store (middelste van de 5 icoontjes onderin) druk rechtsboven op het menu naast het plus logo en het hartje, en druk op code inwisselen.
Zo werkt het ook op de console dacht ik
Let wel op dat je het volgens mij pas weer toegewezen krijgt bij opstarten van de game
Morgen na binnenkomst installeren en dan zal het vast goedkomen!
Mensen die nog graag Pro Clubs willen spelen, join onze club!
De eerste punten zijn zojuist behaald
Club : TweakersFC
Je mag mij eventueel uitnodiging via PSN : SoWTM
De eerste punten zijn zojuist behaald
[ Voor 15% gewijzigd door SoWTM op 29-09-2023 00:24 ]
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Ik weet nu al dat dit best verslavend werkt en ook al zijn we nog maar met 2 best wat lachende momentjes voorbij komen. Inmiddels zijn we nog steeds ongeslagen.SoWTM schreef op donderdag 28 september 2023 @ 23:12:
De eerste punten zijn zojuist behaald![]()
Clubs is voor mij nog steeds de leukste gamemode. Af en toe alsnog best frustrerend , ik heb er veruit het meeste lol mee. Succes met de club en het zou leuk zijn om jullie te treffen 💪.SoWTM schreef op donderdag 28 september 2023 @ 23:12:
Onze club zit inmiddels in Div 1 en mijn pro speler is 87 rated. Gaat best snel 😅
[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 29-09-2023 02:57 ]
Allebei absoluut. Maar aan de andere kant is het ook prima. Iets meer met familie optrekken, ik verlies mezelf in dit soort spellen en speel 't dan veel te veel, humeur wordt er niet beter op. Even kijken of er een ander spel is wat ik wil spelen en anders de boel verkopen en terugkopen met GTA6. Ik gun EA gewoon dat geld niet.shoombak schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:32:
[...]
Super principieel of jezelf straffen voor een fuckup?
Het is gewoon te zien of een pack tradeable of untradeable is.
Had Kerr uit het pakje voor 24 wedstrijden en die was aardig goed trouwens.
Edit:
Overigens hoe positief ze beide gisteren nog waren aan de telefoon van Xbox is de restitutie afgewezen en kan ik nu niks doen verder..... Het is ook niet dat je ff je disc op marktplaats zet en dan weer verder gaat met je leven. De 30 euro is ineens 100 euro geworden en dan kan je beter maar wel gaan spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 29-09-2023 09:38 ]
gewoon lekker casual spelen, soms even wat rivals ivm objectives en de WL gewoon lekker links laten liggen. Mocht je eens keer vrij zijn kun je altijd wat extra tijd aan gaming besteden (niet perse fifa).Oekol schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 05:13:
[...]
Allebei absoluut. Maar aan de andere kant is het ook prima. Iets meer met familie optrekken, ik verlies mezelf in dit soort spellen en speel 't dan veel te veel, humeur wordt er niet beter op. Even kijken of er een ander spel is wat ik wil spelen en anders de boel verkopen en terugkopen met GTA6. Ik gun EA gewoon dat geld niet.
Had Kerr uit het pakje voor 24 wedstrijden en die was aardig goed trouwens.
Edit:
Overigens hoe positief ze beide gisteren nog waren aan de telefoon van Xbox is de restitutie afgewezen en kan ik nu niks doen verder..... Het is ook niet dat je ff je disc op marktplaats zet en dan weer verder gaat met je leven. De 30 euro is ineens 100 euro geworden en dan kan je beter maar wel gaan spelen.
Aan het eind van het jaar heeft toch iedereen een super team, maar als je meer speelt heb je tussendoor simpelweg meer/vaker upgrades gehad
Ik vind het prima om tijd aan voetbal te besteden, maar doe dat voornamelijk door zelf op het veld te staan.
Ik heb dit nu ook, iemand een idee wat dit is en hoe je wel dit pakketje kan openen?YouR schreef op donderdag 28 september 2023 @ 12:09:
[...]
Bij mij stond het eerst als gold pack en daarna zag ik inderdaad een rare code op de pack staan.
Deze ziet nu ook ergens verstopt in de store waar ik niet bij kan, maar wel een "1" heb staan...
Hier nu een paar dagen bezig, al zie ik mijzelf als een redelijke beginner nog wat betreft fifa (of fc tegenwoordig
). Heb een groot probleem met het spel, wat schijnbaar veel meer mensen last van hebben. Het niet hebben van commentaar tijdens wedstrijden (https://answers.ea.com/t5...Not-Working/td-p/12955842). Wat ik ook probeer, krijg het niet aan de praat op de PC/Steam
. Ik wacht nu maar af op een patch.
Ik ben dit keer maar met UT begonnen in plaats van carrière maken als voetballer wat ik ook erg leuk vind
.
Onderstaand mijn huidige (beste) team, screenshot is wat raar vanwege HDR denk ik. Vind het leuk om die objectives allemaal te halen etc. Ontdek steeds weer wat nieuws. Verdict so far; ik heb er veel plezier aan en genoeg te doen. Heerlijk spel om gewoon af en toe een potje te spelen.
Ik ben dit keer maar met UT begonnen in plaats van carrière maken als voetballer wat ik ook erg leuk vind
Onderstaand mijn huidige (beste) team, screenshot is wat raar vanwege HDR denk ik. Vind het leuk om die objectives allemaal te halen etc. Ontdek steeds weer wat nieuws. Verdict so far; ik heb er veel plezier aan en genoeg te doen. Heerlijk spel om gewoon af en toe een potje te spelen.
:strip_exif()/f/image/NFF7NjJAd8sCrMBPfMzFjdlC.jpg?f=fotoalbum_large)
@Oekol Speel zelf ook echt niet heel erg veel, juist omdat ik mezelf er anders in kan verliezen en ik echt prioriteit leg bij mn gezin, zeker in t weekend.Bossie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:32:
[...]
gewoon lekker casual spelen, soms even wat rivals ivm objectives en de WL gewoon lekker links laten liggen. Mocht je eens keer vrij zijn kun je altijd wat extra tijd aan gaming besteden (niet perse fifa).
Aan het eind van het jaar heeft toch iedereen een super team, maar als je meer speelt heb je tussendoor simpelweg meer/vaker upgrades gehad![]()
Ik vind het prima om tijd aan voetbal te besteden, maar doe dat voornamelijk door zelf op het veld te staan.
Ik speel dus idd mn rivals potjes, SB wanneer de objectives zinvol zijn en op zn hoogst 10x WL wanneer het me uitkomt en ik er echt zin in heb.
Geloof me dat het dan veel leuker word want gamen zou een vorm van ontspanning moeten brengen 🙈
3 inmiddels!Oxigeon schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 00:35:
[...]
Ik weet nu al dat dit best verslavend werkt en ook al zijn we nog maar met 2 best wat lachende momentjes voorbij komen. Inmiddels zijn we nog steeds ongeslagen.
Vanaf volgende week flink meer tijd dus dan eens even wat potten spelen
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Dit moet gewoon gefixed worden door EA, maar het is voorlopig ernstig stil. Het pakket hangt ergens en is niet zichtbaar helaas.Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:42:
[...]
Ik heb dit nu ook, iemand een idee wat dit is en hoe je wel dit pakketje kan openen?
Kan iemand toelichten hoe het zit met speelstijlen per speler ? Het schijnt dat spelers verschillende speelstijlen hebben. Kun je dat ergens aanpassen of gebeurt dat automatisch?
https://www.futbin.com/playstylesKanters85 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:56:
Kan iemand toelichten hoe het zit met speelstijlen per speler ? Het schijnt dat spelers verschillende speelstijlen hebben. Kun je dat ergens aanpassen of gebeurt dat automatisch?
https://www.ea.com/nl-nl/games/ea-sports-fc/fc-24/playstyles
Verwijderd
Lijkt me niet dat ze refunden, want ze kunnen nooit vaststellen of iemand daadwerkelijk per ongeluk een pakje heeft gekocht. Denk dat ze heel wat van dat soort requestjes krijgen van mensen die salty zijn na het krijgen van slechte rewards.Oekol schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:18:
Nou het waren 5 hele mooie uren. Voor omgerekend bijna 30 euro een untradable pack kopen is me toch iets te gortig. Xbox kan het heel spel refunden en EA kan niks zeggen ze behalve dat:
[...]
En op de vraag welke termijn die opgelost wordt en je dus je points terug krijgt kreeg ik:
[...]
Lekker zo'n Indiër die google translate gebruikt
En inderdaad, je had gewoon beter moeten lezen. Als je hier al zo emotioneel op reageert, dan lijkt het me zeker een goed plan om je Xbox te verkopen.
Ik denk dat we sowieso vanavond de verdiende pakketten uit Fifa 23 beschikbaar krijgen.Bossie schreef op donderdag 28 september 2023 @ 18:05:
[...]
Er zal eerst wel een drop, EA gaat zeker wat nieuwe packs en SBC’s etc voor de nieuwe spelers klaar zetten.
Kun je bij FC 24 online alleen met zelfgebouwde dreamteams tegen elkaar spelen, of ook gewoon met standaard teams? (Wat ik dus veel leuker vind)
Untappd : YuriEhv
Penalty's blijven raar in deze FC24. Ik heb nog vaker dan bij Fifa 23 geen flauw idee waarom ik een penalty tegen krijg. Voor mijn gevoel lijkt er soms werkelijk helemaal niets te gebeuren wat een pingel zou rechtvaardigen. Vind ik tot nu toe het grootste minpunt van FC24.
Eens, valt mij ook wel op ja!Moody2204 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:22:
Penalty's blijven raar in deze FC24. Ik heb nog vaker dan bij Fifa 23 geen flauw idee waarom ik een penalty tegen krijg. Voor mijn gevoel lijkt er soms werkelijk helemaal niets te gebeuren wat een pingel zou rechtvaardigen. Vind ik tot nu toe het grootste minpunt van FC24.
Ultimate Team is je "dream" team wat je zelf kunt bouwen, standaard online spelen is met de normale teamsiruy schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:21:
Kun je bij FC 24 online alleen met zelfgebouwde dreamteams tegen elkaar spelen, of ook gewoon met standaard teams? (Wat ik dus veel leuker vind)
Maar de vraag is of het überhaupt mogelijk is om met normale teams tegen elkaar te spelen online ?
Untappd : YuriEhv
Uiteraard kan dat, in het normale Online Speltype is dit mogelijk, hoe dit nu bij EA FC 24 heet weet ik niet, in FIFA 23 is dit Seizoenen.iruy schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:42:
Maar de vraag is of het überhaupt mogelijk is om met normale teams tegen elkaar te spelen online ?
Omdat ik Ultimate Team ff zat was, weer eens gaan verdiepen in 'Clubs'. Ik krijg alleen telkens een foutmelding als ik mijn prof wil laten spelen als invaller. Weet iemand die hier 'Clubs' speelt of daar iets aan te doen is?
Als dat inderdaad zo werkt kan je dus feitelijk elke speler neer zetten waar je wilt zonder dat je chemistry verliest. Gewoon bij de start van het potje taktiek wisselen (met andere opstelling) en Salah is bijvoorbeeld opeens een spitsLygun schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:35:
[...]
Kan je tijdens een potje switchen van opstelling zonder dat het invloed heeft op de team Chemistry?
Klopt als een busLygun schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:13:
[...]
Als dat inderdaad zo werkt kan je dus feitelijk elke speler neer zetten waar je wilt zonder dat je chemistry verliest. Gewoon bij de start van het potje taktiek wisselen (met andere opstelling) en Salah is bijvoorbeeld opeens een spits
Ik zal me vanavond even aanmelden! TopSoWTM schreef op donderdag 28 september 2023 @ 23:12:
Meen dat dat pas rond 12 oktober was...Laan1988 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:34:
[...]
Ik denk dat we sowieso vanavond de verdiende pakketten uit Fifa 23 beschikbaar krijgen.
Ik merk dat ik achterloop met mijn packluck nu ik in divisie 5 zit. Terwijl ik het moet doen met een inform Hummels en Ruben Dias achterin, krijg ik telkens tegenstanders met Haaland, Leao of Dembele, een of ander Hero of Icon en Van Dijk of Marquinhos achterin. Ook al blijf ik doelpunten maken, ik krijg ze toch 2x zoveel tegen door de kwaliteitsverschil. Ongelofelijk hoe snel en wendbaar Dembele is. Haaland kan dus net zo goed R1 dribbelen als Musiala en rent uiteraard zo door mijn verdediging heen.
EA Sports, kan je mij ook een topspeler gunnen? Dankjewel
Edit: Zie net de promo spelers op Futbin. Saka 89? Dan wat als hij meerdere promo kaarten krijgt? Is zijn promo kaart al bijna tegen de 92 aan en dan zitten we niet eens nog voorbij de helft van het jaar. Kom op, EA. Rustaaaghhhh met die promo's!! Een promo in de maand is prima! Geldwolven.
Edit: Zie net de promo spelers op Futbin. Saka 89? Dan wat als hij meerdere promo kaarten krijgt? Is zijn promo kaart al bijna tegen de 92 aan en dan zitten we niet eens nog voorbij de helft van het jaar. Kom op, EA. Rustaaaghhhh met die promo's!! Een promo in de maand is prima! Geldwolven.
[ Voor 19% gewijzigd door Lashrom op 29-09-2023 16:44 ]
Haaland zit er ook gewoon tussenLashrom schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:38:
Ik merk dat ik achterloop met mijn packluck nu ik in divisie 5 zit. Terwijl ik het moet doen met een inform Hummels en Ruben Dias achterin, krijg ik telkens tegenstanders met Haaland, Leao of Dembele, een of ander Hero of Icon en Van Dijk of Marquinhos achterin. Ook al blijf ik doelpunten maken, ik krijg ze toch 2x zoveel tegen door de kwaliteitsverschil. Ongelofelijk hoe snel en wendbaar Dembele is. Haaland kan dus net zo goed R1 dribbelen als Musiala en rent uiteraard zo door mijn verdediging heen.
Eerder kregen we altijd eerst een OTW promo met kaarten die nooit upgrades kregen, nu gaat de power curve wel heel snel.
Genoeg gespeeld als je al in divisie 5 zit, een verdediger met meer snelheid halen om dat te counteren moet dan toch wel lukken?Lashrom schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:38:
Oeeeh heb al spijt van mijn aankoop.
Game is nu echt KAPOT slecht zeg….
Oef ik baal
Oef ik baal
Wat is er precies slecht, ik vermaak me namelijk prima met de game al een weekSleehond schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:06:
Oeeeh heb al spijt van mijn aankoop.
Oef ik baal
Net 2 potjes Rivals vol met bugs en irritaties die in 23 er ook wal warenLaan1988 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:21:
[...]
Wat is er precies slecht, ik vermaak me namelijk prima met de game al een week
- Tegenstander doet een power shot, het schot is niet eens heel hard maar gaat RECHT DOOR DE BUIK van mijn keeper het doel in… WHUT?
- Spelers van mij speelden beide potjes weer HEEL sloom alsof ze allemaal zak aardappelen achter zich aantrokken.
- ik stuur een spits diep en keeper komt op me af, zeker nog 3/4 meter tussen ons in zitten en ik doe een stiftje. Althans ik geef de opdracht… resultaat er gebeurt niks en keeper kan zo de bal wegplukken.
Ik heb er dus een HARD hoofd in ja…
Je had verwacht dat het anders wasSleehond schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:49:
[...]
Net 2 potjes Rivals vol met bugs en irritaties die in 23 er ook wal waren
- Tegenstander doet een power shot, het schot is niet eens heel hard maar gaat RECHT DOOR DE BUIK van mijn keeper het doel in… WHUT?
- Spelers van mij speelden beide potjes weer HEEL sloom alsof ze allemaal zak aardappelen achter zich aantrokken.
- ik stuur een spits diep en keeper komt op me af, zeker nog 3/4 meter tussen ons in zitten en ik doe een stiftje. Althans ik geef de opdracht… resultaat er gebeurt niks en keeper kan zo de bal wegplukken.
Ik heb er dus een HARD hoofd in ja…
Ik heb elk jaar weer hoop Bossie
En ja, dan trap ik er weer hard in.
Maar goed, wel besloten hier maar niet te veel woorden aan vuil te maken, ik ben niet altijd gezellig geweest hier
Wel raar heb de app geinstaleerd mag kan dus nog niet handelen op de transfermarkt dit moet je bljikbaar verdienen met te spelen
Heb ik ook last van.. het is een algemeen probleem helaas. Als je een paar keer achter elkaar blijft zoeken lukt het vaak wel. Lees het en der dat crossplay uitzetten ook wel eens wilt helpen. Wel jammer want hij vindt heel snel andere spelers alleen daarna knalt ie eruit..Moody2204 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:04:
Omdat ik Ultimate Team ff zat was, weer eens gaan verdiepen in 'Clubs'. Ik krijg alleen telkens een foutmelding als ik mijn prof wil laten spelen als invaller. Weet iemand die hier 'Clubs' speelt of daar iets aan te doen is?
Oke, dan ff afwachten tot EA er ook achter komt dus. Dank voor je terugkoppeling.Ananas_NL schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:56:
[...]
Heb ik ook last van.. het is een algemeen probleem helaas. Als je een paar keer achter elkaar blijft zoeken lukt het vaak wel. Lees het en der dat crossplay uitzetten ook wel eens wilt helpen. Wel jammer want hij vindt heel snel andere spelers alleen daarna knalt ie eruit..
In de transfermarkt, rechtonder waar je prijzen kan invoeren als filters, de kleuren zijn daar wel een beetje ongelukkig gekozen (witte getallen in fluor? Groen)
Klopt. Daarbij resetten de zoektermen als je naar consumables etc zoekt elke keer als je teruggaat, ook heel irritant.Bossie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:15:
In de transfermarkt, rechtonder waar je prijzen kan invoeren als filters, de kleuren zijn daar wel een beetje ongelukkig gekozen (witte getallen in fluor? Groen)
En: Zegens?
Ik voel me zelden gezegend na een potje Rivals
Afgelopen week de 10 uur trial gespeeld op Xbox en net de volledige game cadeau gehad van mn vrouw 👌 gelijk weer even 3 uurtjes gezeten en na wat doelstellingen heb ik Ederson gepakt hatsee
Alleen ik kan nog steeds de companion app niet gebruiken en ik heb de founders items niet gekregen? Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Alleen ik kan nog steeds de companion app niet gebruiken en ik heb de founders items niet gekregen? Hebben meer mensen dit probleem gehad?
4 platoffs alle 4 wedstrijden rood alle 4 penalty tegen
Alle 4 met alle losn spelers
Alle 4 r1 met Ronaldinho hele veld over
3 van de 4 met 523 alles achter de bal
Hopen op een patch
Dat dribbelen nier neer kan en de domme rode kaarten
Hopen op een patch
Ah vergeet mijn post, net de founder pack gehad en in kan de app in, zit dus wel een aantal uur tussen helaas
Die (te) snel gegeven penalty's stoor ik mij ook wel aan. Voor de rest vermaak ik me beter dan bij Fifa 23. Kwalificatie ook in 5 potjes al gelukt.Markvd1984 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 23:35:
4 platoffs alle 4 wedstrijden rood alle 4 penalty tegen
Hopen op een patch
Tegenstander loopt vanaf de achterlijn naar strafschop gebied met r1 enige wat ik doe is achter hem lopen kan niks verder druk gewoon xMoody2204 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:03:
[...]
Die (te) snel gegeven penalty's stoor ik mij ook wel aan. Voor de rest vermaak ik me beter dan bij Fifa 23. Kwalificatie ook in 5 potjes al gelukt.
Hij valt penalty en rood die al 3 van de 4 gehad
Verdedigen in FC24 kan ik geen reet van. Nu blijkt dat het omzetten van de defence in de instellingen hulp kan bieden. Iemand dit ook al gedaan? Heet tactical defense geloof ik
Heb ik nu ook gedaanOxigeon schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:27:
Verdedigen in FC24 kan ik geen reet van. Nu blijkt dat het omzetten van de defence in de instellingen hulp kan bieden. Iemand dit ook al gedaan? Heet tactical defense geloof ik
Stuk fijner, kan nu weer enigsinds een bal afpakken met x
Alleen jockeyen lukt niet echt
En tegen r1 dribbel is niks te doen
Is je teamgeest door Llorente niet erg laag nu? Of merk je daar niet veel van.lwd-kevin schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:34:
Speelt heerlijk hier. Bizar hoe goedkoop een speler als Llorente is. [Afbeelding]
Playstation 5
En op wat moet het dan staan, tactical defense moet het dus op staan?Oxigeon schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:27: