iemand de silver en bronze squad doen?
XP grinden is wel een beetje karig, daarnaast wat is het met de timer van 60m op de daily objectives ??
Volgend mij krijg je de XP reward maar een keer ipv dat deze elk uur reset (150 xp elk uur zou spelen wel extra belonen).
Qua team ben ik er nog uit. Probeer nu vooral 442 met 2 franse wingers (dufour, baltimore) met Mbappe/Griezman in de spits. Maar 4321 met Griezman, Benz en Mbappe lijkt me ook wel wat.
Volgend mij krijg je de XP reward maar een keer ipv dat deze elk uur reset (150 xp elk uur zou spelen wel extra belonen).
Qua team ben ik er nog uit. Probeer nu vooral 442 met 2 franse wingers (dufour, baltimore) met Mbappe/Griezman in de spits. Maar 4321 met Griezman, Benz en Mbappe lijkt me ook wel wat.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik kom maar niet bij de tweede checkpoint van divisie 5. Als ik win verlies ik telkens weer. Kom ik nu echt alleen maar die hards tegen of is dit gewoon mijn niveau op dit moment?
9/10 tegendoelpunten komen voornamelijk vanuit de achterlijn glitch. Helaas gewoon niet tegen te houden al weet je wat diegene gaat doen. Misschien toch maar even een pauze. De frustratie season is weer begonnen.
9/10 tegendoelpunten komen voornamelijk vanuit de achterlijn glitch. Helaas gewoon niet tegen te houden al weet je wat diegene gaat doen. Misschien toch maar even een pauze. De frustratie season is weer begonnen.
pay to win hè.Lashrom schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:38:
Ik merk dat ik achterloop met mijn packluck nu ik in divisie 5 zit. Terwijl ik het moet doen met een inform Hummels en Ruben Dias achterin, krijg ik telkens tegenstanders met Haaland, Leao of Dembele, een of ander Hero of Icon en Van Dijk of Marquinhos achterin. Ook al blijf ik doelpunten maken, ik krijg ze toch 2x zoveel tegen door de kwaliteitsverschil. Ongelofelijk hoe snel en wendbaar Dembele is. Haaland kan dus net zo goed R1 dribbelen als Musiala en rent uiteraard zo door mijn verdediging heen.
EA Sports, kan je mij ook een topspeler gunnen? Dankjewel
Edit: Zie net de promo spelers op Futbin. Saka 89? Dan wat als hij meerdere promo kaarten krijgt? Is zijn promo kaart al bijna tegen de 92 aan en dan zitten we niet eens nog voorbij de helft van het jaar. Kom op, EA. Rustaaaghhhh met die promo's!! Een promo in de maand is prima! Geldwolven.
Als jij tientallen Euro's er tegen aan gooit krijg je ook betere spelers.
Triest dat het zo werkt maar helaas de realiteit.
Begrijp echt niet dat je via de app niet kan transferen.
Tientallen? Ga eerder uit van honderden zo niet duizenden Euro's.joenes30 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:41:
[...]
pay to win hè.
Een van de weinig echt realistische aspecten van het speljoenes30 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:41:
[...]
pay to win hè.
Wat is dit joh…
Waarom geen vinkje bij Barcelona of Sevilla speler…?
/f/image/87wrRjG3CCbJHohP7nwUSjbx.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/87wrRjG3CCbJHohP7nwUSjbx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uDNCYr1f90U9hm6wmtUpOwAQ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 30-09-2023 21:27 ]
Op console zelf wel. Had ik ook mobiel.Sleehond schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:26:
Wat is dit joh…![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Kwam er achter ging om de vrouwen spelers van deze clubs… pff staat er toch niet duidelijk bij of ben ik blind?Oxigeon schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:39:
[...]
Op console zelf wel. Had ik ook mobiel.
Op de console zelf kan je de SBC wel inleveren met mannen spelers.
Die fout zit er al vanaf het begin in, dat hebben ze uiteraard weer niet goed getest en ook nog altijd niet opgelost.
Die fout zit er al vanaf het begin in, dat hebben ze uiteraard weer niet goed getest en ook nog altijd niet opgelost.
haha, dacht hou het nog bescheiden.DeJurist schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:58:
[...]
Tientallen? Ga eerder uit van honderden zo niet duizenden Euro's.
Maar je hebt gelijk.
ja, je hebt de Arabieren en de armoedzaaiers haha.Thomas18GT schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:15:
[...]
Een van de weinig echt realistische aspecten van het spel
In het echte leven ook zo natuurlijk.
Ben er deze editie al helemaal klaar mee om rivals te spelen, krijg het niet voor elkaar te winnen ^^. Wat een frustrerend spel is het ook. iedereen speelt op dezelfde manier (meta) en als je schijt spelers hebt ben je nergens. Ga er ook geen geld tegenaan gooien. Ben dan ook wel redelijk slecht denk ik, dus dat helpt ook niet
.
Ga wel weer terug naar career c.q. andere spellen spelen
.
Ga wel weer terug naar career c.q. andere spellen spelen
Achterlijnglitch? Mis ik wat? Ik zit in div 6 nu.. gaat redelijk. Ook gekwalificeerd, maar mijn team is vergeleken met veel andere echt ondermaats. Ga er echter geen geld instoppen dit jaar. Ik geloof t welLashrom schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:33:
Ik kom maar niet bij de tweede checkpoint van divisie 5. Als ik win verlies ik telkens weer. Kom ik nu echt alleen maar die hards tegen of is dit gewoon mijn niveau op dit moment?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Naja, het is niet zozeer een glitch maar bijna 90% een goal als je op deze manier een doelpunt scoort. Sprinten naar het achterlijn vanaf de flanken en zodra je precies op de achterlijn bent vlakbij het doel, een korte pass naar de speler zodat het doel best open staat en hoppa! Geen enkel verdediger die het kan anticiperen.hmr schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 00:18:
[...]
Achterlijnglitch? Mis ik wat? Ik zit in div 6 nu.. gaat redelijk. Ook gekwalificeerd, maar mijn team is vergeleken met veel andere echt ondermaats. Ga er echter geen geld instoppen dit jaar. Ik geloof t wel. Rtg.
Er zijn meer dan genoeg RTG spelers die een hoge rang halen in de Weekend League.joenes30 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:41:
[...]
pay to win hè.
Ik herken de verhalen hier niet zo. Ik vermaak me tot dusver prima. Wat ik wel herken: zit nu in divisie 6 en begin het nu wel lastig te krijgen. Ik win nu wel een stuk minder. Enige waar ik me aan irriteer is penalties. Ik heb al een paar x een herhaling teruggekeken omdat ik gewoon echt niet wist waarom het een penalty was. En dan zie je bijvoorbeeld 2 spelers tegen elkaar aanlopen terwijl de bal allang weg was. Dat is raar dan natuurlijk want ik maak geen overtreding, maar krjjg wel de penalty tegen. Overigens andersom ook al meegemaakt. Dat ik zelf een onterechte pingel meekreeg.
Voor degene die het lastig hebben denk ik dat je ook naar een goede taktiek moet kijken die voor jou werkt. Ik speel zelf al jaren Fifa en speel ook al jaren ongeveer in dezelfde taktiek en zoek daar ook bepaalde spelers bij die ik op sommige posities wil.
Voor mij werkt dat goed.
Voor degene die het lastig hebben denk ik dat je ook naar een goede taktiek moet kijken die voor jou werkt. Ik speel zelf al jaren Fifa en speel ook al jaren ongeveer in dezelfde taktiek en zoek daar ook bepaalde spelers bij die ik op sommige posities wil.
Voor mij werkt dat goed.
Ik zit dus in divisie 9 en win echt maar zelden een match. Heb er nu 18 gespeeld en zir bik het eerste blokje in divisie 9. Gok dat ik er 5 gewonnen heb. Ik doe iets fout maar geen idee wat.
Heb verdedigen in de instellingen al omgezet. Dit helpt. Heb wat betere spelers aangeschaft en dat helpt ook wel. Verlies nu soms nog maar net. Blijft zo dat ik nog steeds te snel naar voren wil en de bal te snel in de voeten van een tegenstander pass.
Speel nu zo https://www.futbin.com/24/squad/381487
Heb 18k muntjes. Wat zouden jullie als eerste aanpakken? Zal Darwin Nunez een goede aanwinst zijn?
Heb verdedigen in de instellingen al omgezet. Dit helpt. Heb wat betere spelers aangeschaft en dat helpt ook wel. Verlies nu soms nog maar net. Blijft zo dat ik nog steeds te snel naar voren wil en de bal te snel in de voeten van een tegenstander pass.
Heb 18k muntjes. Wat zouden jullie als eerste aanpakken? Zal Darwin Nunez een goede aanwinst zijn?
Misschien, maar ik denk dat je vooral op je speelwijze moet focussen. Als je steeds op dezelfde manier verliest dan gaan betere spelers ook niet veel helpen.Oxigeon schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:19:
Ik zit dus in divisie 9 en win echt maar zelden een match. Heb er nu 18 gespeeld en zir bik het eerste blokje in divisie 9. Gok dat ik er 5 gewonnen heb. Ik doe iets fout maar geen idee wat.
Ik zou me vooral nu focussen op meer pace in je verdediging/middenveld zodat je eventuele fouten steeds meer nog kan corrigeren. Misschien simpelweg beginnen met een upgrade centraal voor elke linie en dan doorpakken ?
Zit er niets in evolutions voor je?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is lastig. De max rating is 80. En daar heb ik er op het moment maar 1 van op het veld staan. En zie daar dan de meerwaarde weer niet van inBossie schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:34:
[...]
Misschien, maar ik denk dat je vooral op je speelwijze moet focussen. Als je steeds op dezelfde manier verliest dan gaan betere spelers ook niet veel helpen.
Ik zou me vooral nu focussen op meer pace in je verdediging/middenveld zodat je eventuele fouten steeds meer nog kan corrigeren. Misschien simpelweg beginnen met een upgrade centraal voor elke linie en dan doorpakken ?
Zit er niets in evolutions voor je?
Tja, ik heb mbappe en griezman voorin met een 85 overall team. Toch ben ik met 3 evolutions bezig.Oxigeon schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:57:
[...]
Is lastig. De max rating is 80. En daar heb ik er op het moment maar 1 van op het veld staan. En zie daar dan de meerwaarde weer niet van in
Best een prima team voor deze fase, daar kan het niet direct aan liggen.Oxigeon schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 08:19:
Misschien inderdaad een meer fysiek sterke spits als Nunez proberen, Sterling is meer een buitenspeler.
Vergeet ook niet dat de doorsnee spelers pas net begonnen zijn en iedereen de divisies door moet, het kan dus even duren voordat je spelers van je eigen niveau treft.
En het verdedigen is nu ook een stuk lastiger, ik verwacht dat ze die playstyles nog wel wat gaan patchen om de boel te balanceren, het lijkt nu wat uit balans.
Moet wel bekennen dat ik met Rice nog niet gespeeld heb. Daar stond voorheen Kovacic die de draaicirkel van een vrachtwagen heeft en d'r snelheid van een schildpad. Hoop met Rice wat meer te hebben. Even afwachten wat de SB rewards brengen en anderd maar eens wat centjes uitgeven aan Nunez of misschien de Maddison Sbcdutchgio schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:36:
[...]
Best een prima team voor deze fase, daar kan het niet direct aan liggen.
Misschien inderdaad een meer fysiek sterke spits als Nunez proberen, Sterling is meer een buitenspeler.
Vergeet ook niet dat de doorsnee spelers pas net begonnen zijn en iedereen de divisies door moet, het kan dus even duren voordat je spelers van je eigen niveau treft.
En het verdedigen is nu ook een stuk lastiger, ik verwacht dat ze die playstyles nog wel wat gaan patchen om de boel te balanceren, het lijkt nu wat uit balans.
Spel loopt altijd vast in seizoenen.
Wat een achteruitgang van dit spel😅😅😅
Wat een achteruitgang van dit spel😅😅😅
Helaas niet veel soeps in de rewards. Nog een klein vraagje vanuit mijn kant. Als ik een contract toevoeg van ik zeg maar 18 matches krijg ik er 19 bij. Welke type spelers ofzo zorgen voor de +1 match?
Managers geven 0-3% bonus, dus naarmate je er meer verzameld komen er elke keer meer wedstrijden bij.
Weten we dat ook alweer. Bedankt. Heb er 18 op het moment. Die rotzakken leveren toch niets op op de transfermarkt (op een enkeling na)dutchgio schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:25:
Managers geven 0-3% bonus, dus naarmate je er meer verzameld komen er elke keer meer wedstrijden bij.
Ik kreeg Tonali onverhandelbaar uit een pakje, die is als CDM voor jou ook interessant. Alleen vrees dat ie nog beetje onbetaalbaar is, goedkoopste op de markt is nu rond 95/100kOxigeon schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:54:
[...]
Moet wel bekennen dat ik met Rice nog niet gespeeld heb. Daar stond voorheen Kovacic die de draaicirkel van een vrachtwagen heeft en d'r snelheid van een schildpad. Hoop met Rice wat meer te hebben. Even afwachten wat de SB rewards brengen en anderd maar eens wat centjes uitgeven aan Nunez of misschien de Maddison Sbc
Mijn beste uit elite 3 was een hunter kaartje, maar al het fodder is tenminste tradeable.Sleehond schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:48:
[...]
Ik kreeg Tonali onverhandelbaar uit een pakje, die is als CDM voor jou ook interessant. Alleen vrees dat ie nog beetje onbetaalbaar is, goedkoopste op de markt is nu rond 95/100k
Kudus rttk worth it? Best goede kaart toch, West ham zou die poule ook wel door moeten kunnen komen maar duurt nog wel even voordat ie omhoog gaat dan natuurlijk
Playstation 5
Ik ga hem doen. Zit er dan aan te denken hem op CAM te proberen en sparen voor Diaby op RM. Daarachter Tonali en Odegard op CM.Stylze schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:10:
Kudus rttk worth it? Best goede kaart toch, West ham zou die poule ook wel door moeten kunnen komen maar duurt nog wel even voordat ie omhoog gaat dan natuurlijk
Wordt het bij mij zoiets 4-2-3-1:
Gakpo
Mitoma- Kudus - Diaby
Tonali - Odegard
Alex Moreno - Ake - Konate - TAA
Onana
Het gaat nog zo lang duren voordat de groepsfase voorbij is. Dan zijn er al weer veel betere kaarten. De hoge pace lijkt interessant, maar ik bewaar mijn weinige fodder liever voor een kaart met makkelijkere links.Stylze schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:10:
Wat zet je precies om en waar?Oxigeon schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:27:
Verdedigen in FC24 kan ik geen reet van. Nu blijkt dat het omzetten van de defence in de instellingen hulp kan bieden. Iemand dit ook al gedaan? Heet tactical defense geloof ik
JEZUS wat is dat R1 dribbelen sterk zeg
Man, heb hem nu goed door hoe het werk. Ik speel warempel zoveel beter nu
Tering, echt overpowered met oa spelers als Odegard, Antony, Gabriel Jesus etc. Dribbel nu soms met speels gemak zo 3/4 mensen uit.
Bi…..ZAR
Vanochtend Squad battles geïnd, nu al zonder al te veel moeite Elite 2 alweer bereikt omdat ik nu op hoge weerstand wedstrijden kan winnen.. allemaal dankzij R1
Man, heb hem nu goed door hoe het werk. Ik speel warempel zoveel beter nu

Tering, echt overpowered met oa spelers als Odegard, Antony, Gabriel Jesus etc. Dribbel nu soms met speels gemak zo 3/4 mensen uit.
Bi…..ZAR
Vanochtend Squad battles geïnd, nu al zonder al te veel moeite Elite 2 alweer bereikt omdat ik nu op hoge weerstand wedstrijden kan winnen.. allemaal dankzij R1

Af en toe pak ik ook een lekkere dribbel mee. Begin daar meestal mee als ik bij de 16 in de buurt kom. Geen R2 indrukken en dat wat beginnen te draaien met R1 ingedrukt.Sleehond schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:35:
JEZUS wat is dat R1 dribbelen sterk zeg![]()
Man, heb hem nu goed door hoe het werk. Ik speel warempel zoveel beter nu![]()
Bi…..ZAR
Vanochtend Squad battles geïnd, nu al zonder al te veel moeite Elite 2 alweer bereikt omdat ik nu op hoge weerstand wedstrijden kan winnen.. allemaal dankzij R1![]()
Klopt, ik laat R2 zoveel mogelijk los en zet het alleen in als ik met R1 langs iemand ben om dan even de sprint in te zetten.Oxigeon schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:38:
[...]
Af en toe pak ik ook een lekkere dribbel mee. Begin daar meestal mee als ik bij de 16 in de buurt kom. Geen R2 indrukken en dat wat beginnen te draaien met R1 ingedrukt.
Dus combinatie van veel bewuster met R1 en R2 maakt mezelf zoveel sterker. Ongelofelijk.
Nu straks even kijken of ik het in Rivals ook voor elkaar krijg, lekker veel geoefend met Squad battles.
Wat voor play mode is het beste om te spelen als je net weer begint na 4/5 jaar?
Moet ik dan gewoon tegen de AI spelen of gewoon rivals doen puur voor coins?
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Lekker met squad battles beginnen. Beetje oefenen en familiair worden met de game. Zou daar zeker 5/10 potjes rustig mee starten en dan eens een potje Rivals proberen.MyKey schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 15:05:
Wat voor play mode is het beste om te spelen als je net weer begint na 4/5 jaar?
Pressure en r1 dribbel kan inderdaad nog wel een beetje gedowntuned worden, een klein beetje maar
Pressure is toch al jaren OP dat tunen ze nietBossie schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 15:32:
Pressure en r1 dribbel kan inderdaad nog wel een beetje gedowntuned worden, een klein beetje maar
Playstation 5
Jezus ik dacht dat ik er beter van zou worden
2 potjes Rivals gedaan na R1 training Squad Battles
5-0 verlies
4-0 verlies
- R1 knop doet online NIETS
- Draaicirkels vrachtwagen
- Geen vrijloop acties
- Gatenkaas verdediging
- Alle schoten over of naast
- Spits staat op een eiland tegen 5 man
- Spelers met get in behind gaan NIET behind
- Verdediger loopt tegen aanvaller aan en ik krijg ROOD
TERING SLECHT dat online gameplay.
Squad Battles dan maar voor mij, ik skip Rivals.
Mijn internet is kut ofzo, geen idee.
5-0 verlies
4-0 verlies
- Geen vrijloop acties
- Gatenkaas verdediging
Hier hetzelfde hoor, maar ook een paar potjes gehad waar mijn tegenstander dit had waardoor ik alsnog mijn evolution objective redelijk snel had.Sleehond schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:00:
5-0 verlies
4-0 verlies
- Geen vrijloop acties
- Gatenkaas verdediging
Het is een lagfest, iedereen die spelen kan speelt nu helaas.
Ja sorry ik laat me weer gaan.Bossie schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:03:
[...]
Hier hetzelfde hoor, maar ook een paar potjes gehad waar mijn tegenstander dit had waardoor ik alsnog mijn evolution objective redelijk snel had.
Het is een lagfest, iedereen die spelen kan speelt nu helaas.
Ik trek de conclusie inmiddels dat ik niet voor online gameplay geschikt ben.
De combinatie van mijn internet/televisie/PS5 daar zit iets gigantisch fout zodra ik online game
Die 400 assist binnen en alle objectives voor die eredivisie spelers + reyna.
Mooi weer Nkunku gepackt , die had ik al verhandelbaar. Zelfde voor Tchoumani, mooi 76k
nog Oblak, neuer, modric, calhanoglu, rice en een vrouwelijke walkout. Prima middag qua spelers.
Van de dubbele modric maar fer gedaan. Nu al paar leuke spelers voor Feyenoord heden en verleden elftal.
Mooi weer Nkunku gepackt , die had ik al verhandelbaar. Zelfde voor Tchoumani, mooi 76k
Van de dubbele modric maar fer gedaan. Nu al paar leuke spelers voor Feyenoord heden en verleden elftal.
Traeces schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:15:
Die 400 assist binnen en alle objectives voor die eredivisie spelers + reyna.
Mooi weer Nkunku gepackt , die had ik al verhandelbaar. Zelfde voor Tchoumani, mooi 76knog Oblak, neuer, modric, calhanoglu, rice en een vrouwelijke walkout. Prima middag qua spelers.
Hoop dat paixao een leuk special krijgt, zijn golden kaartje speelt al echt meer dan prima.
Haha ja kerel squad battles is toch ook totaal anders dan rivals:) om goed te worden met rivals moet je toch echt tegen mensen gaan spelen en niet tegen de cpu dat is niet te vergelijken.Sleehond schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:00:
5-0 verlies
4-0 verlies
- Geen vrijloop acties
- Gatenkaas verdediging
Playstation 5
Series X / 144hz gaming monitor / Gigabit internet en rechtstreeks op de modem.Sleehond schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:08:
[...]
Ja sorry ik laat me weer gaan.
Ik trek de conclusie inmiddels dat ik niet voor online gameplay geschikt ben.
De combinatie van mijn internet/televisie/PS5 daar zit iets gigantisch fout zodra ik online game
Volgens de game 28 ms ping, maar mijn spelers schaatsen.
Duurt enorm lang voor hij een beweging maakt, die sprinten mij voorbij.
Kan geen bal afnemen, en als ik 1 neem frommelt die in hun voeten.
Voelt allemaal veel te sloom aan bij mij, kan er mijn draai niet in vinden.
Squad battles loopt dan wel vloeiend, en daar voel ik die nare dingen niet tov online.
Heb online wel al games gehad dat het vloeiend liep, maar das meestal tegen xbox zelf.
Vanaf ik tegen crossplay mensen speel, voelt de game loom en zwaar.
[ Voor 9% gewijzigd door KBE91 op 01-10-2023 17:18 ]
Ja in het weekend is het altijd sloom omdat dan verruit meeste mensen spelen en de weekend league is. Doordeweeks speelt meestal soepelerKBE91 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 17:17:
[...]
Series X / 144hz gaming monitor / Gigabit internet en rechtstreeks op de modem.
Squad battles loopt dan wel vloeiend, en daar voel ik die nare dingen niet tov online.
Heb online wel al games gehad dat het vloeiend liep, maar das meestal tegen xbox zelf.
Playstation 5
Ken het hoor. Super irritant. Online binnen 10 min (wedstrijd tijd) een goal tegen en totaal kansloos. Zodra ik aan de bal ben binnen 1 seconde druk op mijn spelers en kan nergens meer heen passen. Ze pakken de bal af binnen 5 sec., lopen door mijn defance alsof er niemand staat, boem 2e goal tegen. Net denk 10 online potjes gedaan en echt allemaal het zelfde en totaal kansloos.Sleehond schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:00:
5-0 verlies
4-0 verlies
- Geen vrijloop acties
- Gatenkaas verdediging
Iemand tips? Hoe krijgen (bijna) alle tegenstanders het voor elkaar om zo veel druk te zetten zodat ik niet normaal kan rondpassen? Welke tactics/instellingen moet ik wijzigen om mijn team dat ook te laten doen?
Heeft namelijk niks met skills te maken, je kan immers maar 1 poppetje tegelijk bedienen en er komen hele kuddes op mij afrennen. Het moet dus iets van instellingen zijn.
Het lijkt wel of ze elk jaar het aantal tradeable packs wat je kan krijgen door te spelen verminderen.. je krijgt alleen maar untradable packs bijna, of ligt het aan mij?
Heb toch best veel gespeeld maar verdien echt bijna geen coins op deze manier. Zo wordt het wel snel saai, ga er niet extra geld in pompen namelijk.
Heb toch best veel gespeeld maar verdien echt bijna geen coins op deze manier. Zo wordt het wel snel saai, ga er niet extra geld in pompen namelijk.
Playstation 5
Klopt, van alle doelstellingen zijn het allemaal untradeables. Enkel de sbc's krijg je tradeables, maar van sbc's krijg je pakketjes die nauwelijks wat waard zijn of je moet heel veel geluk hebben.Stylze schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:19:
Het lijkt wel of ze elk jaar het aantal tradeable packs wat je kan krijgen door te spelen verminderen.. je krijgt alleen maar untradable packs bijna, of ligt het aan mij?
Ik sta al 3 dagen droog met het verzamelen van coins. Er komen alleen untradeables binnen, maar ook niet spelers van toegevoegde waarde.
Vandaag al drie Jumbo zeldzame gouden spelerspakket geopend vanuit de doelstellingen. Allemaal max 84 rated speler als hoogste waar ik vrij weinig aan heb. Fodders dus.
Nogmaals EA, je mag mijn packluck wel wat opschroeven bij mij. Vooral als ik zie wat iedereen hier packt.
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 01-10-2023 18:32 ]
Ik ga vooral voor de gouden playstyles. Heb heel wat squadbattles gespeeld, objectives en (bijna alle) moments) gehaald en wat SBC’s en qua rivals nog maar in Div 9, maar heb toch na een week wel een lekker teampje zo:
:strip_exif()/f/image/1rh6LuebQBAF1oWVNfrOlnw2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 01-10-2023 19:12 ]
Something under the bed is drooling
Wat wordt in deze context bedoelt met gouden playstyles?Mauz1978 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:06:
Ik ga vooral voor de gouden playstyles. Heb heel wat squadbattles gespeeld, objectives en (bijna alle) moments) gehaald en wat SBC’s en qua rivals nog maar in Div 9, maar heb toch na een week wel een lekker teampje zo:
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het is niet vooruit te branden online alsof je toeschouwer bent ipv speelt.KBE91 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 17:17:
[...]
Series X / 144hz gaming monitor / Gigabit internet en rechtstreeks op de modem.
Dit is echt heel slecht

Nu al Mbappe.. dat is lekker. Gepacked?Bossie schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:56:
[...]
Het is niet vooruit te branden online alsof je toeschouwer bent ipv speelt.
Dit is echt heel slecht
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zie je die gouden icoontjes bij de meeste spelers? Dat zijn playstyles. Als ze goud zijn doen ze een bepaalde actie met uitstekende kwaliteiten, zoals een finesse schot of een steekpass. Het is niet feilloos natuurlijk, maar het helpt wel.Oekol schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:46:
[...]
Wat wordt in deze context bedoelt met gouden playstyles?
Something under the bed is drooling
Rivals geef ik echt op voor de komende weken. Wat een belachelijke dingen maak je mee. Elke wedstrijd die ik kan promoveren speel ik gelijk of verlies is. De wedstrijden ernaar toe win ik vrijwel allemaal. Opzich kan dat natuurlijk want ik ben echt niet goed in deze editie.
Maar spelers lopen na tackles door, scoren vrijwel altijd in de 45ste minuut of 90ste minuut. En het allerlaatste potje stond ik op winst, vangt mijn keeper de bal, valt, laat de bal los en krijg ik alsnog de goal tegen in de 94ste minuut (officieel 1 minuut extra)
Ik weet dat het echt wel aan mij ligt , maar deze frustratie is mij het echt niet waard. En ik heb geen zin om weer eens de meta op te zoeken van YT filmpjes.
Maar spelers lopen na tackles door, scoren vrijwel altijd in de 45ste minuut of 90ste minuut. En het allerlaatste potje stond ik op winst, vangt mijn keeper de bal, valt, laat de bal los en krijg ik alsnog de goal tegen in de 94ste minuut (officieel 1 minuut extra)
Ik weet dat het echt wel aan mij ligt , maar deze frustratie is mij het echt niet waard. En ik heb geen zin om weer eens de meta op te zoeken van YT filmpjes.
Yep, Griezman ernaast gezet in een Frans team met Sual/Llorente
Hier nu wel iets merkwaardigs. Sinds ik vanmiddag in div. 6 het eerste vlaggetje heb gehaald, lijkt het wel of ik ineens in Elite div. zit. Ik win helemaal niks meer en de teams van de tegenstanders zijn bizar. Qua kaarten maar ook qua niveau. Zelfs verloren van een zilveren/bronzen team!
[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 01-10-2023 22:43 ]
Join the club, turbo tegenstanders terwijl ik stil staMoody2204 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 22:34:
Hier nu wel iets merkwaardigs. Sinds ik vanmiddag in div. 6 het eerste vlaggetje heb gehaald, lijkt het wel of ik ineens in Elite div. zit. Ik win helemaal niks meer en de teams van de tegenstanders zijn bizar. Qua kaarten maar ook qua niveau. Zelfs verloren van een zilveren/bronzen team!
Daarvoor ging het serieus echt goed. Totdat ik dat eerste vlaggetje heb gehaald. Net ook weer: zelfs 2-0 voor, die wedstrijd kantelt en wederom volstrekt kansloos. Snap er niks van. Lijkt net alsof die matchmaking niet klopt en je gekoppeld wordt aan Elite ofzo. Of zou het komen door de zondagavond? Meer spelers en ook betere spelers?Bossie schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 22:52:
[...]
Join the club, turbo tegenstanders terwijl ik stil sta
Zo vroeg na release zitten heel veel spelers natuurlijk nog niet in de divisie waar ze horen, dus heb je gewoon pech gehad en veel spelers tegen gekomen die even aan het doorstomen zijn richting de hogere divisies.Moody2204 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 22:59:
[...]
Daarvoor ging het serieus echt goed. Totdat ik dat eerste vlaggetje heb gehaald. Net ook weer: zelfs 2-0 voor, die wedstrijd kantelt en wederom volstrekt kansloos. Snap er niks van. Lijkt net alsof die matchmaking niet klopt en je gekoppeld wordt aan Elite ofzo. Of zou het komen door de zondagavond? Meer spelers en ook betere spelers?
Die zijn gewoon lekker doelstellingen etc aan het halen met bronzen/zilver teams tegen ons "noobs" in divisie 6/7:+
[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 01-10-2023 23:14 ]
Playstation 5
Hoop dat je gelijk hebt. Anders kan ik er kennelijk van het ene op het andere moment niks meer van.Stylze schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:12:
[...]
Zo vroeg na release zitten heel veel spelers natuurlijk nog niet in de divisie waar ze horen, dus heb je gewoon pech gehad en veel spelers tegen gekomen die even aan het doorstomen zijn richting de hogere divisies.
Die zijn gewoon lekker doelstellingen etc aan het halen met bronzen/zilver teams tegen ons "noobs" in divisie 6/7:+
:strip_exif()/f/image/1ySxYqonDOSiduhiF8T6alZk.jpg?f=fotoalbum_large)
Is het nog speciaal dat je Ronaldo uit pakje krijgt? Zag dat hij niet meer zoveel waard is, herinner me nog prijzen van 3,5milj+
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Zelf ook weer begonnen aan FUT en het blijft toch leuk om je hele team weer vanaf de grond aan op te bouwen. Leuke SBC’s met Kudus en Fer al, met Wieffer als leuke CL kaart.
Ik kan het echter niet laten om iets te zeggen over het pay to win gehalte. We zijn, let op, 2 (!) dagen verder na de officiële release. Het enige wat ik zie zijn debiele packs in de store waar al je de ziekste spelers uit kunt krijgen, mits je maar tientallen euro’s dokt óf bizar veel coins hebt.
Ondertussen zijn er nagenoeg núl manieren om coins te verdienen omdat elk pakketje onverhandelbaar is. Ik lever nu hoge teams in bij SBC’s om maar wat coins te schrapen.. Trieste situatie, EA met z’n dollartekens ..
Ik kan het echter niet laten om iets te zeggen over het pay to win gehalte. We zijn, let op, 2 (!) dagen verder na de officiële release. Het enige wat ik zie zijn debiele packs in de store waar al je de ziekste spelers uit kunt krijgen, mits je maar tientallen euro’s dokt óf bizar veel coins hebt.
Ondertussen zijn er nagenoeg núl manieren om coins te verdienen omdat elk pakketje onverhandelbaar is. Ik lever nu hoge teams in bij SBC’s om maar wat coins te schrapen.. Trieste situatie, EA met z’n dollartekens ..
Zojuist Divisie 4 gehaald! Man, wat een sweatfest aan wedstrijden. Telkens, winnen dan weer verliezen en zo telkens maar weer op en neer gaan als een rollercoaster. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Haaland leenspeler heb gebruikt en Raul icon leenspeler. Je ziet een duidelijke verschil in kwaliteit met die twee versterkingen erbij. Zulke spelers zijn van uiterst toegevoegde waarde. Nou maar kijken hoe ik divisie 4 doorloop. Als ik in divisie 5 al moeite had, dan zal divisie 3 dubbel zo moeilijk worden denk ik zo.
Overigens moet ik zeggen dat 4-2-3-1 toch wel de meest stabiele opstelling is in zowel aanvallen en verdedigen. Ik probeerde van alles; 4-4-2, 4-2-2-2, 4-3-2-1, 4-3-3 (4) maar al deze opstellingen heeft ook zijn nadelen.
Zodra ik iets meer versterking heb in mijn team, ga ik beginnen aan Champs kwalificatie!
Overigens moet ik zeggen dat 4-2-3-1 toch wel de meest stabiele opstelling is in zowel aanvallen en verdedigen. Ik probeerde van alles; 4-4-2, 4-2-2-2, 4-3-2-1, 4-3-3 (4) maar al deze opstellingen heeft ook zijn nadelen.
Zodra ik iets meer versterking heb in mijn team, ga ik beginnen aan Champs kwalificatie!
Na +/- 10 uur trial en ongeveer elke minuut vrije tijd afgelopen weekend het volgende team neer kunnen zetten.
Puur met doelstellingen, SB rewards en hier en daar een gouden upgrade SBC
Rivals is niet te doen... zit nog steeds divisie 10, met 1 wins en 10 verlies ondertussen denk ik, man man word helemaal zoek gespeeld af en toe.. hoop dat dat met een paar dagen beter is als iedereen die zo ijzer sterk is wat hoger in de divisies zit en deze noob met rust laat
Edit: Iedereen is lyrisch over die Darwin Nunez, maar ik schiet vaker over het doel heen met hem dan dat ik er in schiet.... ligt dat dan echt aan mij? Andere spelers jank ik is alles zo erin, maar met Darwin 80% mis
Rivals is niet te doen... zit nog steeds divisie 10, met 1 wins en 10 verlies ondertussen denk ik, man man word helemaal zoek gespeeld af en toe.. hoop dat dat met een paar dagen beter is als iedereen die zo ijzer sterk is wat hoger in de divisies zit en deze noob met rust laat
Edit: Iedereen is lyrisch over die Darwin Nunez, maar ik schiet vaker over het doel heen met hem dan dat ik er in schiet.... ligt dat dan echt aan mij? Andere spelers jank ik is alles zo erin, maar met Darwin 80% mis
/f/image/ARSi93wmZIzYaTgYugiEUfQl.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Wesloxx op 02-10-2023 04:31 ]
Iemand tips hoe je via de webapp toegang krijgt op de transfermarkt ? Al dagen aan het spelen maar nog steeds niets
Ja nunez is echt een top spits maar wel een beetje lomp af en toe haha. Ben zelf ook niet echt een goede speler maar kwam wel makkelijk naar divisie 7 zonder wedstrijd te verliezen. Vanavond is kijken hoe daar het niveau is maar verwacht nog niet teveel problemen. Maar je kan evolutie met nunez doen hé zodat ie 84 wordt, daarvoor hoef je alleen squad battles te doen dus is eenvoudig te halen.Wesloxx schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 04:29:
Na +/- 10 uur trial en ongeveer elke minuut vrije tijd afgelopen weekend het volgende team neer kunnen zetten.
[Afbeelding]
Je hebt ook allemaal tranings opties in ea fc zitten he als je nog niet echt bekend bent met alle verschillende manieren van passes geven, verdedigen en mannetje in de diepte laten lopen etc
Playstation 5
In deze phase meer dan prima (iets trager etc nu,maar nog steeds een bijzondere afmaker). Eventueel Mane, Kessie erbij voor de chem. Benzema kan ook icm Kante, Saint-maximin etc. Opties genoeg in ieder geval.SuperVeloce schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:36:
[Afbeelding]
Is het nog speciaal dat je Ronaldo uit pakje krijgt? Zag dat hij niet meer zoveel waard is, herinner me nog prijzen van 3,5milj+
Ik krijg het niet voor elkaar met die kerel, met Kotato, Odegaard, Watson of elke andere speler geen enkel probleem... Met Nunez of ik nou eindig met R1 of R2, of gewoon een wandeling maak, die kerel krijgt de bal er niet inStylze schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 07:32:
[...]
Ja nunez is echt een top spits maar wel een beetje lomp af en toe haha. Ben zelf ook niet echt een goede speler maar kwam wel makkelijk naar divisie 7 zonder wedstrijd te verliezen. Vanavond is kijken hoe daar het niveau is maar verwacht nog niet teveel problemen. Maar je kan evolutie met nunez doen hé zodat ie 84 wordt, daarvoor hoef je alleen squad battles te doen dus is eenvoudig te halen.
Je hebt ook allemaal tranings opties in ea fc zitten he als je nog niet echt bekend bent met alle verschillende manieren van passes geven, verdedigen en mannetje in de diepte laten lopen etc

Die Moments ben ik nu aan het doen voor die packs, die mijlpalen specifiek, moet nog ff 88 rated halen voor de laatste 3
Vanavond ook maar weer Rivals proberen, soms wil het gewoon niet
Tja als een speler je niet ligt kun je die maar beter vervangen, wat voor een ander wel werkt is geen garantie op succes.Wesloxx schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:13:
[...]
Ik krijg het niet voor elkaar met die kerel, met Kotato, Odegaard, Watson of elke andere speler geen enkel probleem... Met Nunez of ik nou eindig met R1 of R2, of gewoon een wandeling maak, die kerel krijgt de bal er niet in![]()
![]()
Die Moments ben ik nu aan het doen voor die packs, die mijlpalen specifiek, moet nog ff 88 rated halen voor de laatste 3![]()
Vanavond ook maar weer Rivals proberen, soms wil het gewoon niet
Allemaal verschillende speltypes spelen. Bijvoorbeeld ook vriendschappelijk.svenn15 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 06:17:
Iemand tips hoe je via de webapp toegang krijgt op de transfermarkt ? Al dagen aan het spelen maar nog steeds niets
Same here.. ik lees dat als je 2 dagen 3 potjes gespeeld hebt dat je toegang zou moeten krijgen.. nou dat is nog niet het geval, snap er niets van.svenn15 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 06:17:
Ook hier nog geen toegang, zoals gezegd ook genoeg gespeeld, zonde.. SBC's doen op de console is echt helemaal niks waard.. liever via de web app/transfer met futbin ernaast..
Tevens Nunez uit de Selectie gehaald en Gakpo erin gezet met Jager als vervanging
Tevens Nunez uit de Selectie gehaald en Gakpo erin gezet met Jager als vervanging
Ik heb dit ook wel gehad met FIFA 23. Dan zat ik vast in D6 waarna ik vervolgens van D5 naar D4 vloog en vrijwel ieder potje won. Ik heb ook de indruk dat het algoritme kijkt naar je winst verlies ratio, en als je van D9 tot D6 al je potjes wint je ineens gematcht met veel sterkere tegenstanders. Dan verlies je een reeks achter elkaar en krijg je ineens weer veel zwakkere tegenstanders.Moody2204 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 22:34:
I like how you keep the mouse running...
Persoonlijk vind ik juist de eerste 3 maanden het leukst omdat je team nog in ontwikkeling is. Direct met een top rated team starten vind ik echt niks aan.SH-FR schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 00:10:
Zelf ook weer begonnen aan FUT en het blijft toch leuk om je hele team weer vanaf de grond aan op te bouwen. Leuke SBC’s met Kudus en Fer al, met Wieffer als leuke CL kaart.
EA heeft wel ruim voldoende mogelijkheden om je team te bouwen. Als je SB, Rivals + de MM doet heb je na een week genoeg coins staan omdat de prijzen van spelers nu nog hoog zijn. Ik heb de standard edition en geen euro aan packs uitgegeven en na 3 dagen best een redelijk team en 180k staan.
I like how you keep the mouse running...
Kon niet meteen een ander FC24 topic vinden, dus stel de vraag hier maar.
Pro club iemand al getest ? Kom in de lobbie met andere spelers, het zoekt naar een match.
Match gevonden en dan de melding, geen match gevonden en mag weer opnieuw zoeken.
Na 9 keer heb ik het opgegeven.
Crossplay staat aan, EA probleem of effectief bij mij ?
Edit : Is blijkbaar een algemeen probleem bij die drop in match.
Pro club iemand al getest ? Kom in de lobbie met andere spelers, het zoekt naar een match.
Match gevonden en dan de melding, geen match gevonden en mag weer opnieuw zoeken.
[ Voor 8% gewijzigd door KBE91 op 02-10-2023 14:30 ]
Klopt heb ik ook heel veel last van. Uiteindelijk moet het een keer lukken. Volgens mij geven ze ook een melding voordat je begint met club.KBE91 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:23:
Wat een Rivals pot net ook weer zeg
Binnen 20 minuten 0-3 achter, wilde praktisch al opgeven. Scoor uit het niets de 1-3 en daarna ben ik op eens heer en meester aan de bal en kom ik op 3-3 nog voor rust.
2e helft compleet voor tegenstander, kan geen bal afpakken en als ik hem dan per ongeluk heb met max 2/3 passjes weer kwijt. Toch ondanks dat 2x de lat geraakt in pogingen en hij tikt super makkelijk nog 2 goals binnen.
ARGH
Dit is ZO typerend voor mij en FIFA, echt jammer vind ik dat
Binnen 20 minuten 0-3 achter, wilde praktisch al opgeven. Scoor uit het niets de 1-3 en daarna ben ik op eens heer en meester aan de bal en kom ik op 3-3 nog voor rust.
2e helft compleet voor tegenstander, kan geen bal afpakken en als ik hem dan per ongeluk heb met max 2/3 passjes weer kwijt. Toch ondanks dat 2x de lat geraakt in pogingen en hij tikt super makkelijk nog 2 goals binnen.
ARGH
[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 02-10-2023 15:24 ]
Wat janken sommigen toch. Ligt het misschien aan jezelf? Zit het tussen de oren? Ga je niet op een juiste manier met de spanning om? Is je team wel in balans? Zijn je workrates in orde? Zijn je tactieken ok?Sleehond schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:19:
Wat een Rivals pot net ook weer zeg
ARGH
Het is geen geheim dat EA invloed uitoefent op hoe je team fungeert. Dit allemaal om de pot zo spannend mogelijk te maken. Ik zeg niet dat dit elke keer gebeurd maar er zijn aanwijzingen gevonden in de codetriple20 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:22:
[...]
Wat janken sommigen toch. Ligt het misschien aan jezelf? Zit het tussen de oren? Ga je niet op een juiste manier met de spanning om? Is je team wel in balans? Zijn je workrates in orde? Zijn je tactieken ok?
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik kan dus (na al meerdere dagen minimaal 3 potjes te hebben gespeeld) nog steeds niet bij de transferlijst op de webapp.. Ik lees dat je hier een mailtje over ontvangt als je hier wel toegang toe krijgt.. Weet iemand een manier om dit te versnellen? Vind het allemaal maar gedoe dat ik alleen via mijn PS spelers kan kopen

Versnellen kan niet echt. Bij Fifa 23 leek het ook super lang te duren. Pas toen ik ook vriendschappelijke potjes deed werd het open gesteld. Dat is natuurlijk geen garantie voor jou. Maar volgens mij is het dus niet in 1 modus potjes spelen maar in meerdere. Alsof ze willen dat je het spel meer ontdekt.Gieter90 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:35:
Ik kan dus (na al meerdere dagen minimaal 3 potjes te hebben gespeeld) nog steeds niet bij de transferlijst op de webapp.. Ik lees dat je hier een mailtje over ontvangt als je hier wel toegang toe krijgt.. Weet iemand een manier om dit te versnellen? Vind het allemaal maar gedoe dat ik alleen via mijn PS spelers kan kopen
Dit nieuws was allang debunked. Er was ooit een rechtzaak in aanmaak, exact om de bovenstaande reden - maar later gesloten omdat er gebrek was aan bewijs.....aDutchCow schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:25:
[...]
Het is geen geheim dat EA invloed uitoefent op hoe je team fungeert. Dit allemaal om de pot zo spannend mogelijk te maken. Ik zeg niet dat dit elke keer gebeurd maar er zijn aanwijzingen gevonden in de code
https://twitter.com/eurog.../1367134302065070080?s=21
[ Voor 6% gewijzigd door Knetterhard op 02-10-2023 16:44 ]
Maar wat een gedoe is dit zeg? Ze zouden toch wel op een andere manier kunnen vaststellen dat je een 'serieuze' speler bent? Ik vind het maar een gedoe...JonnyTheG schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:39:
[...]
Versnellen kan niet echt. Bij Fifa 23 leek het ook super lang te duren. Pas toen ik ook vriendschappelijke potjes deed werd het open gesteld. Dat is natuurlijk geen garantie voor jou. Maar volgens mij is het dus niet in 1 modus potjes spelen maar in meerdere. Alsof ze willen dat je het spel meer ontdekt.
Kan het zijn dat je ada hegerberg in je actieve selectie hebt?Kr44nVogel schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:30:
Is er een update aan de gang vandaag ? Kan al de hele dag niet spelen. Kan er niets over vinden onkline. Krijg elke keer onderstaande melding.
[Afbeelding]
Hier het zelfde,is echt een klucht.Gieter90 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:47:
[...]
Maar wat een gedoe is dit zeg? Ze zouden toch wel op een andere manier kunnen vaststellen dat je een 'serieuze' speler bent? Ik vind het maar een gedoe...
Ja klopt .. er uit gehaald en het werkt , de hele dag gedacht dat er een update was 😭Laan1988 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:47:
[...]
Kan het zijn dat je ada hegerberg in je actieve selectie hebt?
Thanks
hoi
Ze hebben wel een eigen research paper over "Dynamic Difficulty" (https://www.semanticschol...fe160f058e3d824ef79d?p2df) waarbij ze dus ervoor zorgen dat jij de juiste hoeveelheid potjes wint/verliest om zo maximaal in het spel te blijven.Knetterhard schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:43:
[...]
Dit nieuws was allang debunked. Er was ooit een rechtzaak in aanmaak, exact om de bovenstaande reden - maar later gesloten omdat er gebrek was aan bewijs.....
https://twitter.com/eurog.../1367134302065070080?s=21
Sorry hoor, ik geef alleen aan dat ik het jammer vind dat dit soort wedstrijden heel typerend voor mij zijn. En ja, het zal best dat ik niet goed genoeg ben voor het online gedeelte. Prima, kan ik best mee leven.triple20 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:22:
[...]
Wat janken sommigen toch. Ligt het misschien aan jezelf? Zit het tussen de oren? Ga je niet op een juiste manier met de spanning om? Is je team wel in balans? Zijn je workrates in orde? Zijn je tactieken ok?
Maar dan toch 1 vraag: waarom kan EA niet een consistente gameplay verzorgen? Elk ander online spel dat ik speel heb ik praktisch niets aan te merken over de gameplay en FIFA voelt letterlijk elke dag anders aan.
Mag hopen dat je dat met me eens bent en dat dat eigenlijk best bizar is.
Dat inconsistente gameplay is toch al jaren zo? Niet lullig bedoelt, maar wat verwacht je dan? Dat het, het jaar erop ineens beter wordt? Antwoord is en blijft nee, dat wordt niet beter. Zolang het merendeel elk jaar trouw de game blijft aanschaffen, evt fifa puntenkoopt en uit geeft dan gaat er ook niks veranderen.Sleehond schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:27:
[...]
Sorry hoor, ik geef alleen aan dat ik het jammer vind dat dit soort wedstrijden heel typerend voor mij zijn. En ja, het zal best dat ik niet goed genoeg ben voor het online gedeelte. Prima, kan ik best mee leven.
Maar dan toch 1 vraag: waarom kan EA niet een consistente gameplay verzorgen? Elk ander online spel dat ik speel heb ik praktisch niets aan te merken over de gameplay en FIFA voelt letterlijk elke dag anders aan.
Mag hopen dat je dat met me eens bent en dat dat eigenlijk best bizar is.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Je hebt ook zeker gelijk, ik trap er zelf ook gewoon elke keer weer in ja. En dat is ook best stom natuurlijk…Partypooper schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:34:
[...]
Dat inconsistente gameplay is toch al jaren zo? Niet lullig bedoelt, maar wat verwacht je dan? Dat het, het jaar erop ineens beter wordt? Antwoord is en blijft nee, dat wordt niet beter. Zolang het merendeel elk jaar trouw de game blijft aanschaffen, evt fifa puntenkoopt en uit geeft dan gaat er ook niks veranderen.
Is dat stom? Ik vermaak me weer prima (na eerst ff wennen aan die nieuwe menu's)Sleehond schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 17:38:
[...]
Je hebt ook zeker gelijk, ik trap er zelf ook gewoon elke keer weer in ja. En dat is ook best stom natuurlijk…
Nou maak ik ook niet m'n levenswerk van een potje UT....
Nou zal ik er waarschijnlijk ook iets minder tijd voor over hebben of aan spenderen.... Maar probeer jezelf gewoon te vermaken ofzo....
Heeft bij mij vorig jaar meer dan een week geduurd. Dus geduld is een schone zaak...Gieter90 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 16:35:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het was nog veel erger. Maar de enige optie is blijven zoeken . Soms is het na 1x en soms 6x, best vervelend. Ik denk dat het komt omdat je na een dropin in dezelfde groep blijft zitten. En veel mensen na 1 potje weggaan, waardoor de groep alsnog disbannedKBE91 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:23: