Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:12:
[...]

Zo vroeg na release zitten heel veel spelers natuurlijk nog niet in de divisie waar ze horen, dus heb je gewoon pech gehad en veel spelers tegen gekomen die even aan het doorstomen zijn richting de hogere divisies.

Die zijn gewoon lekker doelstellingen etc aan het halen met bronzen/zilver teams tegen ons "noobs" in divisie 6/7:+
Helaas nog geen verbetering. Ik schat dat ik al zeker 30 potjes niet meer gewonnen heb. Kom dus nu uiteindelijk toch ook op het punt dat ik twijfel of ik wel door ga met UT. Begin het nu wel echt zat te worden. Alsof ik ineens aan verkeerde tegenstanders wordt gekoppeld. Daarvoor vermaakte ik me serieus prima. Totdat ik bij het eerste vlaggetje in div. 6 kwam en vanaf dat punt onmogelijk nog kan winnen....

Edit: net geschreven, win ik 2x achter elkaar... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 02-10-2023 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:16:
[...]

Helaas nog geen verbetering. Ik schat dat ik al zeker 30 potjes niet meer gewonnen heb. Kom dus nu uiteindelijk toch ook op het punt dat ik twijfel of ik wel door ga met UT. Begin het nu wel echt zat te worden. Alsof ik ineens aan verkeerde tegenstanders wordt gekoppeld. Daarvoor vermaakte ik me serieus prima. Totdat ik bij het eerste vlaggetje in div. 6 kwam en vanaf dat punt onmogelijk nog kan winnen....

Edit: net geschreven, win ik 2x achter elkaar... 8)7
Gewoon lekker je offline objectives aftikken en later weer verder.
Ik heb mijn XP inmiddels binnen, mijn laatste evo afmaken in rivals kan wel ff wachten :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:13:
[...]

Gewoon lekker je offline objectives aftikken en later weer verder.
Ik heb mijn XP inmiddels binnen, mijn laatste evo afmaken in rivals kan wel ff wachten :+
Ja ik heb Ansu Fati naar het hoogste niveau kunnen tillen met evolutions. En de laatste wedstrijden lijkt het weer wat beter te gaan na een paar aanpassingen in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-07 21:08
Moody2204 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:22:
[...]

Ja ik heb Ansu Fati naar het hoogste niveau kunnen tillen met evolutions. En de laatste wedstrijden lijkt het weer wat beter te gaan na een paar aanpassingen in mijn team.
Ik was zo dom geweest om die welcome evolution al te gebruiken op andere spelers omdat ik nog niet precies wist hoe evos werkte en dus niet voor de dubbele evo ben gegaan, mijn fati is maar 84 geworden daardoor toch zonde.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zrATfW1o9nydtyiwNQRAkGr48w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XT60SejqEDwGADbC7eBUKmD7.jpg?f=fotoalbum_large

Jezus wat een team nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:20
Creditcard FC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:32:
[...]

Ik was zo dom geweest om die welcome evolution al te gebruiken op andere spelers omdat ik nog niet precies wist hoe evos werkte en dus niet voor de dubbele evo ben gegaan, mijn fati is maar 84 geworden daardoor toch zonde.
Balen inderdaad. Maar ja niks meer aan te doen. Misschien komen er in de loop van het seizoen nog andere leuke opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:32:
[...]

Je kan die evo resetten door de speler in een sbc te duwen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:04
Als iemand futpreneur volgt op insta
De kick off glitch is terug
Werd even filmpje gedeeld

Dus allen let op haha de noobs gaan hem nu weer gebruiken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo in div 6 beland zonder al teveel moeite.

Packte tussendoor uit de seizoen rewards nog lewa :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:23
Mijn packluck is ieder jaar weer in het begin van de game echt superslecht. Vandaag 2x Jumbo Zeldzame Spelers pakket geopend, 2x Zeldzame spelers pakket en nog andere pakketten van SBC's en doelstellingen. Gewoon niks, nada, noppes. Niemand van toegevoegde waarde binnen mijn team. Zelfs niet low rated Meta spelers zoals Saliba, Mendy etc. Maar als ik streams check waarbij streamers pakketten openen van anderen, dan is het back to back double walkout met ontzettend goede meta spelers.

EA, ga je mij nog gunnen ofwa?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:43

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vandaag toch wat potten kunnen winnen. Er lijkt wel wat aan de matchmaking te zijn gedaan als ik hier de berichten lees. Ik kon voorheen niet winnen. @Moody2204 ook niet. Nu wordt er warempel gewonnen.

Verder nog 2 pakjes kunnen open maken. Hier nog Thomas Partey uit gehaald waardoor ik nu met het volgende team speel. Nu nog een goede keeper ipv Neuer en ik kan weer volledig naar PL toe. Ik moet van Brandt af voorin. Die maakt niks paraat haha.
https://www.futbin.com/24/squad/381487

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:42:
Hier vandaag toch wat potten kunnen winnen. Er lijkt wel wat aan de matchmaking te zijn gedaan als ik hier de berichten lees. Ik kon voorheen niet winnen. @Moody2204 ook niet. Nu wordt er warempel gewonnen.
Ja, ik kan het niet hard maken uiteraard, maar ineens ging het weer beter. Ik twijfelde op een gegeven moment zelfs of ik niet tegen pc-cheaters speelde (wedstrijd tegen brons/zilver team kansloos eraf). Maar het lijkt inderdaad weer wat beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:13:
[...]

Ja, ik kan het niet hard maken uiteraard, maar ineens ging het weer beter. Ik twijfelde op een gegeven moment zelfs of ik niet tegen pc-cheaters speelde (wedstrijd tegen brons/zilver team kansloos eraf). Maar het lijkt inderdaad weer wat beter te gaan.
Ik las op reddit iets mbt je defense op >70 zetten, dat klinkt in ieder geval behoorlijk in lijn met het merendeel van mijn rivals potjes gisteren.

Oftewel, je verdediging gaat dan automatisch hoog pressen en alles dichtlopen zonder een stamina penalty zoals bijvoorbeeld met pressure tactics.

Dat zou verklaren waarom je 90 minuten compleet vastzit zeker als je tegenstand dan tussendoor ook nog het pressen zelf inschakelt.

Zelf momenteel een beetje druk, dus waarschijnlijk kan ik vrijdag/zaterdag pas ingame gaan testen. Maar als over een paar dagen alle streamers dit als de nieuwe meta posten dan weten we dat ook weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-07 09:38
Iemand al een oplossing voor het transfer probleem in de app ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:26
Inmiddels aanbeland in Divisie 4.
Enige punten blijven echt de passing en de verdediging. Al kom ik er met Advanced Defending soms net iets beter uit dan met Tactical Defending.

Hopelijk gebeurt er nog wat op die vlakken.
Net zoals de aanhoudende freezes en crashes van het spel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ux1s9tt1iIv-ueVVT3KVzp-M_Mw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FWmkTbTlJBDIK2lkBLcyrCgm.png?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Bossie schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:35:
[...]

Je kan die evo resetten door de speler in een sbc te duwen.
Dat had ik gelezen en heb ik toen geprobeerd, maar dat werkte bij mij niet, kan misschien alleen als je nog bezig bent met een evo van en speler maar het werkt niet als je hem hebt afgerond?
Kwam namelijk geen nieuwe evo in het menu terug toen ik die afgeronde evo speler in een sbc had gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 03-10-2023 09:09 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
ZicoDon schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:48:
Inmiddels aanbeland in Divisie 4.
Enige punten blijven echt de passing en de verdediging. Al kom ik er met Advanced Defending soms net iets beter uit dan met Tactical Defending.

Hopelijk gebeurt er nog wat op die vlakken.
Net zoals de aanhoudende freezes en crashes van het spel.

[Afbeelding]
niet normaal hoe vaak de game crasht en freezed idd heb ik bij vorige fifa's nooit zoveel gehad.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 15:14
svenn15 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:36:
Iemand al een oplossing voor het transfer probleem in de app ?
Er is daar geen oplossing voor, gewoon spelen en het komt van zelf.
https://help.ea.com/en/he...t-web-and-companion-apps/

Misschien kan dit een beetje helpen, alvast meer spelen heeft geen zin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:27
Na het packen van kounde en cancelo de boel maar eens omgegooid. Kan zeggen dat dit het beste team is waar k in het begin ooit mee heb gespeeld. Griezmann is belachelijk. Dribbel zo door defensies heen en tonali is de beste cdm ingame (vind k)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8PCB0MFW6-hwZM2-jklQMIHXPMQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KCw5NSx5yyxrxV0geyzossu6.jpg?f=fotoalbum_large

Met de rivals rewards llorente nog even aanschaffen, coins zijn (zo goed als) op 🤣

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 03-10-2023 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 08:41
Gister lvl 18 bereikt en met enthousiasme de 83+ x10 geopend, hier moet toch wel iets bruikbaars inzitten? Helaas een dame van bayern 84 rated. 4 84's en 6 83's, bizar slecht en niet eens een bruikbare 83/84 ertussen.

Gameplay is verder nog steeds wennen, laat nog te makkelijk goals door en gebruik te weinig de wings waardoor ik me vastloop, maar div 6 is prima een week na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-07 09:59
Stylze schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:08:
[...]

Dat had ik gelezen en heb ik toen geprobeerd, maar dat werkte bij mij niet, kan misschien alleen als je nog bezig bent met een evo van en speler maar het werkt niet als je hem hebt afgerond?
Kwam namelijk geen nieuwe evo in het menu terug toen ik die afgeronde evo speler in een sbc had gedaan.
Ik wil ook mijn Golden Glow Up pt.II resetten, maar ik kan de speler niet quick sellen. Ben wel benieuwd wat de juiste methode is inderdaad. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:53
Markvd1984 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 23:36:
Als iemand futpreneur volgt op insta
De kick off glitch is terug
Werd even filmpje gedeeld

Dus allen let op haha de noobs gaan hem nu weer gebruiken denk ik
Het is nooit weggeweest. Het is FIFA23 met wat kleine tweaks en weer de standaard kaarten.

Een spel waarin Varane en Mendy (speelt hij uberhaupt nog?) weer peperduur zijn.
Toppers als Modric, Kimmich voor een prikkie te koop zijn maar amper te gebruiken zijn.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:28
Augy schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:01:
Na het packen van kounde en cancelo de boel maar eens omgegooid. Kan zeggen dat dit het beste team is waar k in het begin ooit mee heb gespeeld. Griezmann is belachelijk. Dribbel zo door defensies heen en tonali is de beste cdm ingame (vind k)
[Afbeelding]

Met de rivals rewards llorente nog even aanschaffen, coins zijn (zo goed als) op 🤣
Klopt, heb Tonali ook en deze is echt serieus goed. Kan ook bijna niet anders met zijn snelheid erbij, heel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
DennisCle schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:18:
[...]

Ik wil ook mijn Golden Glow Up pt.II resetten, maar ik kan de speler niet quick sellen. Ben wel benieuwd wat de juiste methode is inderdaad. Weet iemand dit?
Nee niet Quick sellen maar in een sbc stoppen, maar bij mij werkte het niet voor een reset. Maar dat is ieder geval de manier die mensen blijkbaar gebruiken als de speler nog niet de dvo voltooid is schijnt het te werken.

[ Voor 14% gewijzigd door Stylze op 03-10-2023 11:07 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Stylze schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:06:
[...]

Nee niet Quick sellen maar in een sbc stoppen, maar bij mij werkte het niet voor een reset. Maar dat is ieder geval de manier die mensen blijkbaar gebruiken als de speler nog niet de dvo voltooid is schijnt het te werken.
Mijn Evo is gelukkig nog niet voltooid, dus ik ga het proberen. Zou top zijn als ik het opnieuw kan vrij spelen voor Gravenberch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:37
Augy schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:01:
[Afbeelding]

Leuk team, lijkt erg op het mijne, ik heb Guimareas staan op cdm, heb je die toevallig ook gebruikt? Is die Tonali significant beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-07 09:06
Ik dacht van het weekend iets van Wieffer te hebben gezien, weet niet meer precies wat, SBC of objective reward ofzo, maar kan hem niet vinden.

Is deze alweer weg of heb ik het gewoon gedroomd?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-07 19:26
MyKey schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:11:
Ik dacht van het weekend iets van Wieffer te hebben gezien, weet niet meer precies wat, SBC of objective reward ofzo, maar kan hem niet vinden.

Is deze alweer weg of heb ik het gewoon gedroomd?
Die heeft gewoon een RTTK kaart die je kan kopen op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Laan1988 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:18:
[...]

Die heeft gewoon een RTTK kaart die je kan kopen op de markt.
Ah dan ben ik daar mee in de war geweest denk ik :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:22:
[...]

Leuk team, lijkt erg op het mijne, ik heb Guimareas staan op cdm, heb je die toevallig ook gebruikt? Is die Tonali significant beter?
Nee niet gebruikt, alleen zn gold echt heel even. (Ga er hier voor het gemak vanuit dat je zn rttk hebt) Ik heb altijd liever 1 echte cdm met M/H workrates. Ik zie bruno G meer als B2B cm ivm H/H workrates (maar daar staat KdB bij mij)

Tonali ook net 3 potjes mee gespeeld, allen SB. Donderdag gaan we het team testen in rivals :)

Hoe is jou team dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-07 08:57
Gisteren alle onnodige kaarten verkocht en met alle verzamelde muntjes en (weinige) goede onverhandelbare spelers een team gebouwd waarmee Rivals hopelijk wat makkelijker wordt. 4321/4231 in de wedstrijd.

Een potje Rivals gedaan en dat ging al beter, maar verdedigen blijft echt super lastig. En soms het idee dat de passing zich niet houdt aan wat ik bedoelde...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KcsWKqOj7RiuycSW9rUB-Eoxw2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ano6dn3cO5Y2Hzhm34TLR8Zr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
heron schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:21:
Gisteren alle onnodige kaarten verkocht en met alle verzamelde muntjes en (weinige) goede onverhandelbare spelers een team gebouwd waarmee Rivals hopelijk wat makkelijker wordt. 4321/4231 in de wedstrijd.

Een potje Rivals gedaan en dat ging al beter, maar verdedigen blijft echt super lastig. En soms het idee dat de passing zich niet houdt aan wat ik bedoelde...

[Afbeelding]
Super lekker team wat mij betreft.

Ik heb mn defence echt een stuk lager gezet, dat heeft mij flink geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Augy schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:00:
[...]

Super lekker team wat mij betreft.

Ik heb mn defence echt een stuk lager gezet, dat heeft mij flink geholpen
Ik ben juist veel hoger gaan spelen, hopende dat er dan meer press vanuit middenveld gezet wordt... het blijft uitproberen, die eerste weken van een nieuwe Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Momenteel zit ik in divisie 4, maar ik kan op een of ander manier geen winsten meer pakken met dit huidige untradeable team. Ik heb nog 70K en ik dacht eraan om Diaby te halen. Maar Kudus doet het zo slecht nog niet. Als ik ook maar een speler wissel, is de chemistry ook helemaal naar de klote.

Kimmich en Goretzka zijn beide gewoon te langzaam op het middenveld. Maar Musiala wil ik ook niet uit mijn team halen vanwege zijn enorme goede dribbel playstyle waarmee ik iedereen langskom. En anders moet ik met 70K dus hele middenveld omgooien met Premier League spelers. Pff, wat een puzzel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iVjJ7CtwrIDCjWNsiOp-3hXyo2o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9nMGLp41B3TX8S2c35YtYDvx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Lashrom op 03-10-2023 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-07 12:41
Lashrom schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:42:
Momenteel zit ik in divisie 4, maar ik kan op een of ander manier geen winsten meer pakken met dit huidige untradeable team. Ik heb nog 70K en ik dacht eraan om Diaby te halen. Maar Kudus doet het zo slecht nog niet. Als ik ook maar een speler wissel, is de chemistry ook helemaal naar de klote.

Kimmich en Goretzka zijn beide gewoon te langzaam op het middenveld. Maar Musiala wil ik ook niet uit mijn team halen vanwege zijn enorme goede dribbel playstyle waarmee ik iedereen langskom. En anders moet ik met 70K dus hele middenveld omgooien met Premier League spelers. Pff, wat een puzzel.

[Afbeelding]
Diaby is wel een aanrader, hij heeft de "quick step" playstyle plus, en dat maakt volgens mij echt verschil bij het sprinten.

Ik zeg er wel bij dat ik div 8 speel en daar met moeite potjes win, geen flauw idee of dit in div 4 nog zin heeft :+

[ Voor 5% gewijzigd door Robbio85 op 03-10-2023 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:32
Samen met mijn zoon nu anderhalve week bezig.. Heb dit jaar geen zin in een eigen account.

Wel aardig wat packluck gehad tot nu toe (alles untradable)

- Vialli
- Van Dijk
- Kimmich 2x
- Kounde
- Dembele
- Osimhen
- En nog flink wat 86/87

We hebben in ieder geval, zonder coins, al een aardig team bij elkaar weten te sprokkelen in nog de beperkte tijd.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:30:
[...]

Nee niet gebruikt, alleen zn gold echt heel even. (Ga er hier voor het gemak vanuit dat je zn rttk hebt) Ik heb altijd liever 1 echte cdm met M/H workrates. Ik zie bruno G meer als B2B cm ivm H/H workrates (maar daar staat KdB bij mij)

Tonali ook net 3 potjes mee gespeeld, allen SB. Donderdag gaan we het team testen in rivals :)

Hoe is jou team dan?
Het is wel iets anders :)
Heb niet de rktt versie, ik ben aan het twijfelen om Tonali daar neer te zetten idd ivm de M/H, maar qua stats schelen ze heel weinig en ik vind Bruno ook wel fijn spelen. 100K stuk slaan voor alleen M/H workrates :D ik weet het niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pVONrOr_cXiSLig4SnPCi8VVDmI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i5SoigTdW0ohvln386xq9be1.png?f=fotoalbum_large

De WL quali gaat hier wel lekker 3-1, dus dat zou normaal gezien geen probleem moeten zijn :+

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-10-2023 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-07 16:34
M@cer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:55:
Samen met mijn zoon nu anderhalve week bezig.. Heb dit jaar geen zin in een eigen account.

Wel aardig wat packluck gehad tot nu toe (alles untradable)

- Vialli
- Van Dijk
- Kimmich 2x
- Kounde
- Dembele
- Osimhen
- En nog flink wat 86/87

We hebben in ieder geval, zonder coins, al een aardig team bij elkaar weten te sprokkelen in nog de beperkte tijd.
Zitten een paar lekkere spelers tussen :)

Tot eergisteren zelf geen packluck gehad. Had de Ultimate Edition gekocht en de EA points aan packs uitgegeven maar geen enkele speler er uitgehaald die meer dan 10k was. Ook uit al die packs die je uit de Milestones kunt halen geen speler gekregen die "meta"is. En toen kreeg ik ineens Mbappe en Kyle Walker uit een 2 player pack 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Stylze schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:06:
[...]

Mijn spel zegt dat ik de sbc niet in kan leveren omdat er een niet voltooide evolutie speler inzit. Balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Tim01 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:45:
[...]

Zitten een paar lekkere spelers tussen :)

Tot eergisteren zelf geen packluck gehad. Had de Ultimate Edition gekocht en de EA points aan packs uitgegeven maar geen enkele speler er uitgehaald die meer dan 10k was. Ook uit al die packs die je uit de Milestones kunt halen geen speler gekregen die "meta"is. En toen kreeg ik ineens Mbappe en Kyle Walker uit een 2 player pack 8)
Ziek hoor? Verhandelbaar?
Ik heb ook geluk gehad en heb van de coins hamm gekocht.. nieuwe icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
DennisCle schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:56:
[...]

Mijn spel zegt dat ik de sbc niet in kan leveren omdat er een niet voltooide evolutie speler inzit. Balen dit.
Ah apart dan vraag ik me af of het niet gewoon een fabeltje is, want ik had een wel afgeronde evolutie erin gestopt maar vervolgens kwam de evolutie niet weer tevoorschijnlijk het evo menu..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilles27
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
Dit is mijn eerste Fifa (fc) na 18/19. Zit nu in divisie 8, maar zit geen verdere vooruitgang in.

Ik zit nu al dagen te twijfelen tussen assisted en precision shooting. Wat gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Gilles27 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:40:
Dit is mijn eerste Fifa (fc) na 18/19. Zit nu in divisie 8, maar zit geen verdere vooruitgang in.

Ik zit nu al dagen te twijfelen tussen assisted en precision shooting. Wat gebruiken jullie?
Gisteren begonnen met precision te gebruiken, omdat ik het idee had dat assisted te vaak net te dicht in de buurt vd keeper schoot.

Nu schiet ik er helft vd tijd mooiere ballen in, en helft vd tijd verschrikkelijk naast... maar dat zou met oefenen beter moeten worden!

Zonder timed finishing trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Ben ik even blij dat ik Fifa 24...ehhh F24 niet heb aangeschaft. Scheelt mij weer bijna honderd euro. 8)7
FUT is futloos met alles hetzelfde en steunend op geld innen doormiddel van pakjes te kopen. |:(
De rest van het spel kan mij ook gestolen worden. _/-\o_

De vorige, 23, dus dezelfde als deze zogenaamde upgrade was voorlopig de laatste.

[ Voor 13% gewijzigd door Dropkogel op 03-10-2023 20:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Dropkogel schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:20:
Ben ik even blij dat ik Fifa 24...ehhh F24 niet heb aangeschaft. Scheelt mij weer bijna honderd euro. 8)7
FUT is futloos met alles hetzelfde en steunend op geld innen doormiddel van pakjes te kopen. |:(

De vorige, 23, dus dezelfde als deze zogenaamde upgrade was voorlopig de laatste.
fijn voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is Donna echt de meest op keeper dit jaar. Jezus wat die vent er allemaal uit ramt is bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Soms maak ik weleens uitstapjes naar de andere spelmodi.

Vandaag online seizoenen.

Lekker laag in div. 10 begonnen. Meestal vlieg je daar zo doorheen. Zeker als je UT speelt, want het niveau bij seizoenen is meestal lager. Maar toen herkende ik iets:

1e pot: 3-0 voor, rq tegenstander
2e pot: 4-0 voor, rq tegenstander
3e pot: 3-0 voor, rq tegenstander
4e pot (promotiewedstrijd): onmogelijk te winnen. 4-3 verlies (met zeker 48 kansen voor mij).

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL kwali gehaald, maar kom daar een teams tegen dat gaat echt nergens over.

Net een team tegen dat ongeveer iedere beste gouden speler al had in zijn/haar team. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Ik snap er echt geen zak meer van, het is echt een gatenkaas bij mij achterin.. Iedereen kan gewoon rechtdoor met sprint ingedrukt houden maar door mijn verdediging lopen en ik kom amper zelf een mannetje voorbij.. Weet dat het een paar jaar is geleden, maar dit voelt echt niet helemaal oke ofzo.. Is de automatische defense / AI echt zo kansloos slecht dat ze gewoon niet ingrijpen en maar een beetje mee lopen met de aanvallers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Dropkogel schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:20:

Wat kom je hier precies doen dan? Jezelf proberen te overtuigen dat je de goed keuze hebt gemaakt ofzo? Best apart, maar veel plezier met die 100 euro in ieder geval dan, drink er een paar biertjes op zou ik zeggen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Traeces schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:29:
WL kwali gehaald, maar kom daar een teams tegen dat gaat echt nergens over.

Net een team tegen dat ongeveer iedere beste gouden speler al had in zijn/haar team. :+
Ik heb mijn kwalificatie punten binnen en inmiddels divisie 6 met dit team, maar durf haast niet eraan te beginnen als ik zie wat ik al tegenkom in Rivals.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UC922dw_vMafTMXQXqStEJ3sHnw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/32q8AlWNQqJIferfMGz4wtEp.png?f=fotoalbum_large
Snap ook niet dat iedereen hier al zoveel zieke spelers heeft. Heb 2/3 van de Hybrids gedaan en enige goede spelers waren: Allison, Modric, Trent, Stones, Grealish. Allemaal geen meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
7 potjes Rivals vanavond gedaan.

7 potjes verloren.

Ik ga er verder maar niet op in.

UT einde is wel nabij voor mij, jammer -O-

Wie wil er binnenkort eens tegen mij spelen?
Ben benieuwd of jullie mij ook echt slecht vinden spelen, ik vind mezelf niet slecht en heb echt het idee dat ik keiharde pech heb…

[ Voor 40% gewijzigd door Sleehond op 03-10-2023 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:05:

7 potjes verloren.

Ben benieuwd of jullie mij ook echt slecht vinden spelen, ik vind mezelf niet slecht en heb echt het idee dat ik keiharde pech heb…
Wees eens eerlijk als je zoveel verliest. Is het echt niet iedere keer keiharde pech……

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennisCle schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:53:
[...]

Ik heb mijn kwalificatie punten binnen en inmiddels divisie 6 met dit team, maar durf haast niet eraan te beginnen als ik zie wat ik al tegenkom in Rivals.

[Afbeelding]
Snap ook niet dat iedereen hier al zoveel zieke spelers heeft. Heb 2/3 van de Hybrids gedaan en enige goede spelers waren: Allison, Modric, Trent, Stones, Grealish. Allemaal geen meta.
Vind vooral bizar dat echt de meeste elftallen al walker en hernandez hebben. Backs van 100k.

Heb zelf toevallig 2x pack luck gehad met Nkunku die ingame ziek goed is. En moet zeggen voor het eerst dat ik lewa goed vind spelen _/-\o_

De rest valt de pack luck ook wel mee hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldDutch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
FIFA 23 alleen maar Rivals gespeeld waarbij ik elk seizoen in divisie 1 of 2 zat. Dit jaar geen zin in die toxic shit met al die vreemde custom tactics. Om die reden dit jaar besloten alleen maar te doen wat ik leuk vind.
Daarom in FUT lekker Squad battles op wereldklasse niveau. Vind dat niveau echt leuk om tegen te spelen zonder die hele acrobatenshow.
Zo af en toe een potje rivals dan wel seizoenen online.
Dit jaar ga ik dan ook alleen maar een Nederlands/eredivisie team maken.
Tip; laat je humeur niet verpesten door die toxic shit en geef Squad battles eens een oprechte kans.

Het begin is gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MhFFC_4x4xXf0VSJmfuO7e0xZKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0809cq5TtIKVr4RT7hoEO8wX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Squad Battles win ik prima op wereldklasse tegen teams van 86/88 rating.

Online geen doelpunt te maken.

Squad Battles alweer in elite ranking, zondag hopelijk daar mooie rewards pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Supervreemd dit, maar nu ik met low rated spelers zoals Joelinton en Calceido speel in plaats van Kimmich, Goretzka en Musiala (die ik helaas niet meer op de basis kan zetten), win ik opeens wel wedstrijden terwijl de statistieken van Kimmich en Goretzka uiteraard beter zijn. Dan toch maar met low rated meta spelers spelen?

Statistieken zeggen weer helemaal niks dus in-game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier de hele avond rivals liggen spelen. Moet bekennen dat ik het een beetje begin te snappen want ik begin wedstrijden te winnen. Van de 8 potjes heb ik er 4 gewonnen denk ik. Inmiddels aangekomen in divisie 8. Tegenstander rent niet meer 123 door mijn verdediging heen. Vaak wil ik te mooi scoren. Beetje overspelen voor het doel en dan missen. Kan dan beter gewoon op die kist rossen

@Sleehond we kunnen nog wel eens een potje doen. In fifa 23 waren we ongeveer gelijk.

Edit: hier hetzelfde als bovenstaande. Alle statistieken zijn zowat beter van Brandt dan van Reus. Toch maar Reus erin gezet.

Verder is Nunez echt een beest. Die maakt echt veel goals en is die 12k wat me die gekost heeft echt wel waard. Al zijn de verhalen van Danjuma ook prima

[ Voor 23% gewijzigd door Oxigeon op 03-10-2023 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Gisteravond rond 19:30 even potje rivals, tenminste dat dacht ik.. Dit was voor het eerst sinds Early Access de meest belabberde performance.. FPS drops, lagg, besturing die niet reageert, sutter... afijn na 10 minuten stond ik 3-0 achter omdat ik gewoon niks te vertellen had met deze performance.
Dus maar weer lekker terug gegaan naar squad battles :) ondertussen van Semi-prof naar Wereldklasse gekropen, waar ik zeker mn best moet doen maar het nog beter voelt om met Gakpo een geplaatst schot erin te jagen, 1e keer elite gehaald ook, ben benieuwd zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wesloxx schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 04:28:
Gisteravond rond 19:30 even potje rivals, tenminste dat dacht ik.. Dit was voor het eerst sinds Early Access de meest belabberde performance.. FPS drops, lagg, besturing die niet reageert, sutter... afijn na 10 minuten stond ik 3-0 achter omdat ik gewoon niks te vertellen had met deze performance.
Dus maar weer lekker terug gegaan naar squad battles :) ondertussen van Semi-prof naar Wereldklasse gekropen, waar ik zeker mn best moet doen maar het nog beter voelt om met Gakpo een geplaatst schot erin te jagen, 1e keer elite gehaald ook, ben benieuwd zondag
Je/Jullie weten dat de divisies in SB meebewegen gedurende de week? Voor elite heb je ongeveer 30k+ punten nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Traeces schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:22:
[...]

Vind vooral bizar dat echt de meeste elftallen al walker en hernandez hebben. Backs van 100k.

Heb zelf toevallig 2x pack luck gehad met Nkunku die ingame ziek goed is. En moet zeggen voor het eerst dat ik lewa goed vind spelen _/-\o_

De rest valt de pack luck ook wel mee hier.
Is nkunku zo goed ja? Ik heb hem toevallig gisteren ook gepacked maar heb nunez evo in de spits al en dat is al een beest.
Misschien overwegen dan om met 2 spitsen te gaan spelen.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 07:26:
[...]

Is nkunku zo goed ja? Ik heb hem toevallig gisteren ook gepacked maar heb nunez evo in de spits al en dat is al een beest.
Misschien overwegen dan om met 2 spitsen te gaan spelen.
Die vullen elkaar perfect aan. Heb je een sterke goede afwerker en een snelle wendbare spits er naast. Zelf ook zo gespeeld tot ik lewa pakte.

Nkunku zijn r1 dribbeling is echt bizar goed. Afwerken ook al zeggen zijn stats dat niet 100%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:26:
[...]

Die vullen elkaar perfect aan. Heb je een sterke goede afwerker en een snelle wendbare spits er naast. Zelf ook zo gespeeld tot ik lewa pakte.

Nkunku zijn r1 dribbeling is echt bizar goed. Afwerken ook al zeggen zijn stats dat niet 100%.
Heb je nog een evolution over? Dan zou ik Alvarez van city ombouwen, die dribbelt ook zo bizar goed :) heerlijk spits, met evolution ook 5* wf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-07 09:38
https://www.ea.com/ea-spo...fId=gW5NWIkQeKA4:FFA24PS4

Iemand tips om mijn teamgeest na boven te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Augy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 06:42:
[...]

Je/Jullie weten dat de divisies in SB meebewegen gedurende de week? Voor elite heb je ongeveer 30k+ punten nodig :)
Meen je dat nou? Dus tot zondag kan het aantal punten oplopen, wat dus betekend dat ik ook in Goud 3 kan eindigen tenzij ik blijf spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wesloxx schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:27:
[...]

Meen je dat nou? Dus tot zondag kan het aantal punten oplopen, wat dus betekend dat ik ook in Goud 3 kan eindigen tenzij ik blijf spelen? :)
Klopt!
Dus door blijven spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:10
Deze link werkt niet, kan je anders een screenshot maken en jouw budget vermelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:26:
[...]

Mbappe, Griezmann hier, het is wel erg duidelijk dat degene met de controller de grootste handicap voor min team is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:33:
[...]

Klopt!
Dus door blijven spelen!
Idd! Vanaf 31k punten zat je de afgelopen 2 weken in elite3. Geen idee hoe dat gaat nu de hele playerbase er is maar verwacht dat het voldoende is.

Ik heb lkkr doelstellingen zitten grinden dus heb hem op 34k staan na de afgelopen weken net naast elite3 te hebben gegrepen.

Overigens met even potje rivals met mn team, 6-0 RQ 👌 morgen maar even los.

Deze FC24 bevalt me meer als prima, hopen dat de gameplay niet word gepatched net als vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-07 09:30
Speel op het moment met 4-1-2-1-2 (2) maar vind het wat druk op het middenveld. Is hier nog iets aan te doen qua tactics of beter een andere formatie? (liefst beetje verdedigend sterke formatie, niet me beste skill haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Kieft91 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:57:
Speel op het moment met 4-1-2-1-2 (2) maar vind het wat druk op het middenveld. Is hier nog iets aan te doen qua tactics of beter een andere formatie? (liefst beetje verdedigend sterke formatie, niet me beste skill haha)
Speel zelf 442 na veel te hebben geprobeerd. Deze is zowel aanvallend als verdedigend stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Bossie schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:45:
[...]

Mbappe, Griezmann hier, het is wel erg duidelijk dat degene met de controller de grootste handicap voor min team is O-)
Ziek hoor mbappe gaat voor 3.5 miljoen coins ofzo wtf. Je hebt hem untradable dan zeker? Anders zou ik die sowieso verkopen en een allround top team neerzetten.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 14:32
Sleehond schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:05:

7 potjes verloren.

Kom lekker bij ons in de club TweakersFC. Ik heb nog bijna geen UT aangeraakt sinds ik daarmee ben begonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-07 13:23
JonnyTheG schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:06:
[...]

Kom lekker bij ons in de club TweakersFC. Ik heb nog bijna geen UT aangeraakt sinds ik daarmee ben begonnen.
Ik heb een transferverzoek ingediend!

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo'n groot verschil is tussen de prijs van walker en Llorrente terwijl ze bijna identieke stats hebben? ik heb llorrente al een tijd in mijn team maar zie veel mensen met walker spelen, maar 120 duizend coins in plaats van 22 k voor lorrente moet toch te verklaren zijn?

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Stylze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:04:
Kan iemand mij uitleggen waarom er zo'n groot verschil is tussen de prijs van walker en Llorrente terwijl ze bijna identieke stats hebben? ik heb llorrente al een tijd in mijn team maar zie veel mensen met walker spelen, maar 120 duizend coins in plaats van 22 k voor lorrente moet toch te verklaren zijn?
PL tax

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Stylze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:04:
Lengthy, jockey playstyle, body type en workrates.

En prem tax helpt ook idd

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 04-10-2023 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

sten123 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:45:
[...]

Ik heb een transferverzoek ingediend!
Nice, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Gisteren zelf ook wat willen spelen. Helaas kom je dan niet in een match. de matchmaking duurt vaak bij het steeds opnieuw proberen net zo lang dan dat een compleet potje spelen duurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
[...]

Als het goed is zit ik er in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:32:
[...]

Als het goed is zit ik er in
Jij zit er inderdaad in. Zag je naam voorbij komen toen ik door de club aan het bladeren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-07 16:12
[...]

Kan ik ook joinen? Dit is naar mijn idee de leukste modus! Ik kan alleen niet altijd met mic spelen ivm vrouw en kids.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ananas_NL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:38:
[...]

Kan ik ook joinen? Dit is naar mijn idee de leukste modus! Ik kan alleen niet altijd met mic spelen ivm vrouw en kids.
Gewoon aanvraag doen om erbij te komen. Je wordt vanzelf geaccepteerd zodra de beheerder online is. Weet even de naam niet hoe die hier op Tweakers heet.

Edit: @SoWTM

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:02:
[...]

Ziek hoor mbappe gaat voor 3.5 miljoen coins ofzo wtf. Je hebt hem untradable dan zeker? Anders zou ik die sowieso verkopen en een allround top team neerzetten.
Dat was ook mijn eerste gedachte maar helaas untradeable.
Je hoopt altijd op een lekkere pull, maar deze had ik niet verwacht uit mijn pre-order/ultimate edition points :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:05
Gisteren toch maar weer wat potjes in Rivals gespeeld en vrij makkelijk in divisie 5 beland. Het speelde veel beter, alleen zal dat meer komen door de tegenstanders die er nu zitten .

Toch maar weer geswitched naar 4231 en 4212 en 8/10 gewonnen. Waarbij ik 1 potje voor stond met 3-0 en uiteindelijk verloor met 3-6. Het spel kan echt bizar snel omslaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Oxigeon schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:39:
[...]

Gewoon aanvraag doen om erbij te komen. Je wordt vanzelf geaccepteerd zodra de beheerder online is. Weet even de naam niet hoe die hier op Tweakers heet.

Edit: @SoWTM
Ik zal binnenkort een aantal mensen toevoegen die ook als beheerder mensen kunnen toevoegen en de transfers verzoeken behandelen, ik hoop hier morgen aan toe te komen ik ben zelf zometeen onderweg naar Dortmund - AC Milan 8)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wat irritant is die Kolo Muani, ik dacht even Mbappe te packen was het Kolo 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Augy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:17:
[...]

Lengthy, jockey playstyle, body type en workrates.

En prem tax helpt ook idd
Ik heb toch nog te weinig verstand haha, wat houden de workrates precies in dan? en ik dacht dat lengthy afgelopen jaar generfd was?

Want llorrente heeft dan geen jockey maar wel quick step en whipped pass als playstyles, maar jockey is dus meer OP?

[ Voor 16% gewijzigd door Stylze op 04-10-2023 13:50 ]

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-07 20:26
Nachtapotheker schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:44:
Wat irritant is die Kolo Muani, ik dacht even Mbappe te packen was het Kolo 😅
Ik heb zowel Kolo Muani als Katoto... Twee keer een kleine hartverzakking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Stylze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:47:
[...]

Ik heb toch nog te weinig verstand haha, wat houden de workrates precies in dan? en ik dacht dat lengthy afgelopen jaar generfd was?
Lengthy is wat mij betreft nog steeds wel een ding, zeker op de verdedigers. Die zijn op lange afstand gewoon sneller als explosive.

Workrates is bij walker Hoog verdedigen en hoog aanvallen. Houd volgens mij in de hij snel terug is achterin na een aanval en andersom. Bij een M/H zoals llorente staat hij vaker voorin bijvoorbeeld en komt hij minder snel terug

En de playstyles zijn nieuw voor mij maar jockey klinkt fijn. Nog geen tijd gehad daarom te duiken.. zou zeggen Google is ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 04-10-2023 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
17 potjes fut champions plafoffs 3x gewonnen

Fifa 23 Elite en standaard 14 tot 17 wins en kan me nu niet eens kwalificeren
Alleen maar fati leao salah, alles vliegt erin
Net 27 schoten tegen 5 ,verlies met 3-1
Kan gewoon niet scoren en krijg alles om de oren

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:54:
[...]

Lengthy is wat mij betreft nog steeds wel een ding, zeker op de verdedigers. Die zijn op lange afstand gewoon sneller als explosive.

Workrates is bij walker Hoog verdedigen en hoog aanvallen. Houd volgens mij in de hij snel terug is achterin na een aanval en andersom. Bij een M/H zoals llorente staat hij vaker voorin bijvoorbeeld en komt hij minder snel terug

En de playstyles zijn nieuw voor mij maar jockey klinkt fijn. Nog geen tijd gehad daarom te duiken.. zou zeggen Google is ;)
Ik dacht dat workrates vooral invloed hadden op hoeveel veld of hoe actief een speler is. High/High betekend bijvoorbeeld dat een speler zowel aanvallend als verdedigend veel werk doet/meters verzet.

Er was hierover in het verleden eens een artikel maar dan zou ik vanavond even moeten zoeken.

Walker is overigens niet snel terug door zijn workrates, zijn workrates laten hem zonder instructies juist veel opkomen. Zijn pace zorgt er dan weer voor dat hij dan weer snel terug in positie is.

in 4231 is high/high juist er lekker op je cams, maar in 442/4222 vind ik het juist lekker als een spits med/low is aangezien ik dan altijd weet dat er eentje keurig in zijn positie staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:58
Wil wel eens een potje tegen je om te kijken hoe goed jij bent XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Beavbusi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:05:
Wil wel eens een potje tegen je om te kijken hoe goed jij bent XD
Wil best x spelen hoor
Scoren ga je zeker tegen mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MZvUBD_soXoY0TRfLgf4WL4yNCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fb0W9pPYBqFV2VtKsfhMkoCH.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is mijn team nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ik zou ook graag potjes doen tegen Tweakers hier. Ik ben vaak heel kritisch op het spel (joh echt..) en ben gewoon benieuwd om eens van mede tweakers te horen wat ik fout doe…

Voeg me maar toe: leon1987vl

Speel praktisch alleen in de avond en weekend nog wel eens overdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Sleehond schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:10:
Ik zou ook graag potjes doen tegen Tweakers hier. Ik ben vaak heel kritisch op het spel (joh echt..) en ben gewoon benieuwd om eens van mede tweakers te horen wat ik fout doe…

Voeg me maar toe: leon1987vl

Speel praktisch alleen in de avond en weekend nog wel eens overdag
Vanavond mss even doen
Heb je al in mijn lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
4-2-4 zonder echte CDM is ook vrij aanvallend, logisch dat je dan goals tegen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
dutchgio schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:13:
[...]

4-2-4 zonder echte CDM is ook vrij aanvallend, logisch dat je dan goals tegen krijgt.
Speel ingame
4321 of 4312

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dan nog mis je een echte cdm, miss ook je cv's van een upgrade voorzien? Tomori?
Pagina: 1 ... 9 ... 70 Laatste