Mag ook, stuk btr verwoord, Thnx hahaBossie schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:05:
[...]
Ik dacht dat workrates vooral invloed hadden op hoeveel veld of hoe actief een speler is. High/High betekend bijvoorbeeld dat een speler zowel aanvallend als verdedigend veel werk doet/meters verzet.
Er was hierover in het verleden eens een artikel maar dan zou ik vanavond even moeten zoeken.
Walker is overigens niet snel terug door zijn workrates, zijn workrates laten hem zonder instructies juist veel opkomen. Zijn pace zorgt er dan weer voor dat hij dan weer snel terug in positie is.
in 4231 is high/high juist er lekker op je cams, maar in 442/4222 vind ik het juist lekker als een spits med/low is aangezien ik dan altijd weet dat er eentje keurig in zijn positie staat
EensAugy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:31:
[...]
Dan nog mis je een echte cdm, miss ook je cv's van een upgrade voorzien? Tomori?
Wil wel veel aanpassen
Maar theo is dan lastig
Heb bruno en frenky verhandelbaar
Tonali en Tomori zijn vrij simpel in te passen, Saul IF als B2B cm bijv en je schiet al lekker opMarkvd1984 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:37:
[...]
Eens
Wil wel veel aanpassen
Maar theo is dan lastig
Als Bruno en Frenkie verhandelbaar zijn, zou ik ze zeker verkopen en er een upgrade voor je centrale verdediging voor halen. Dan ga je zeker minder tegengoals incasseren. Je kunt bijv. Tomori en Konate halen en je middenveld vervangen met Rabiot en die Coquelin SBC. Theo hou je dan op fullchem.Markvd1984 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:37:
[...]
Eens
Wil wel veel aanpassen
Maar theo is dan lastig
EA heeft me flink wat packluck gegeven op het gebied van centrale verdedigers. Ik had eerst Tomori en Araujo untradable gepacked. Dat is een heerlijk duo achterin. In de laatste 83+ x10 pack komt daar ook Eder Militao untradable bij. Ik zit er aan te denken om 3-4-1-2 te spelen, iemand hier ervaring mee? Dan Llorente en Theo Hernandez op de flank, die kunnen allebei wel de hele flank dekken.
oef die CB's zou ik asap vervangen.. Frenkie zou ik er wel in houden is toch leuk wat nl's in je team en gewoon erg sterke speler, bruno zou ik er ook uithalen dan en je CB's hebben flinke upgrade nodig haha dat is de basis van je elftal en is nu het zwakste van alles, is logisch dat je veel goals tegen krijgt.
Playstation 5
Klopt maar linken is lastig dan ivm theoStylze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:34:
[...]
oef die CB's zou ik asap vervangen.. Frenkie zou ik er wel in houden is toch leuk wat nl's in je team en gewoon erg sterke speler, bruno zou ik er ook uithalen dan en je CB's hebben flinke upgrade nodig haha dat is de basis van je elftal en is nu het zwakste van alles, is logisch dat je veel goals tegen krijgt.
En dan moet ik idd silva er ook af halen
Ik kan ederson btw ook verkopen
En heb kante ook nog op de bank
Maar vind lastig hoe te spelen jvm chem
Ik wil llorente ,de jong, nunez, griezmann en theo eigenlijk in de basis
Dus word lastige puzzel
https://www.futbin.com/24/squad/130714Markvd1984 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:39:
[...]
Klopt maar linken is lastig dan ivm theo
En dan moet ik idd silva er ook af halen
Ik kan ederson btw ook verkopen
En heb kante ook nog op de bank
Maar vind lastig hoe te spelen jvm chem
Ik wil llorente ,de jong, nunez, griezmann en theo eigenlijk in de basis
Dus word lastige puzzel
Zoiets?
De tegenstanders knallen erop en zijn binnen 3/4 pasjes bij mijn keeper. Wanneer ik ga opbouwen heb ik nauwelijks afspeelmogelijkheden... snap er geen drol van.
Play-ofs met 1 punt niet doorgekomen, divisie 7 lijkt mijn niveau te zijn
Play-ofs met 1 punt niet doorgekomen, divisie 7 lijkt mijn niveau te zijn
Voor jou een mooie tip voor CDM positie: Tonali! Echt een top CDM, je hebt nu denk ik iets te weinig verdedigend balans voor het middenveld.
PLUS in de CV Gvardiol naast Ake zou je enorm helpen.
Dan ben je denk ik een heel eind.
[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 04-10-2023 17:34 ]
Dat is idd wel prima formatie lijkt mij thnx
Ik kan dan alleen geen 4321 of 4312 spelen helaas
Omdat saka en Martineli op middenveld lijkt me niet ideaal
Ea heeft het handelen dit jaar echt wel lastig gemaakt hè, kan alleen wat in spelers handelen. Hoe doen jullie dat om een beetje coins te sprokkelen? Andere jaren kon ik in het begin nog wat handelen met teamgeest stijlen enzo, maar die kan ik nu niet eens op de markt vinden
Meestal doe ik zo snel mogelijk de SBC’s van Basis en Hybride. Daar zaten vorige jaren meestal wel iets goeds in om te starten. Helaas niet veel uit gekregen dit jaar en alles onverhandelbaar bijna. Zo is het enom moeilijk om in België nog aan coins of een beter team te geraken aangezien wij geen points kunnen kopen. Misschien maar best ook zo voor de portefeuille.Lil Tjappo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:13:
Ea heeft het handelen dit jaar echt wel lastig gemaakt hè, kan alleen wat in spelers handelen. Hoe doen jullie dat om een beetje coins te sprokkelen? Andere jaren kon ik in het begin nog wat handelen met teamgeest stijlen enzo, maar die kan ik nu niet eens op de markt vinden
PSN : Fruitsla379
Gvardiol is wel een aanrader. Niet heel duur, maar wel veel beter. Of op de Braziliaanse tour en Bremer halen
[ Voor 25% gewijzigd door 038Zwolle op 04-10-2023 18:31 ]
Doorsparen voor Valverde en/of Aurojo ?
Heb zelf Saul IF om Griezman, Llorente te linken maar omdat voornamelijk franse / la liga spelers heb is het in mijn geval iets makkelijk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bremer heb ik ook038Zwolle schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:30:
Gvardiol is wel een aanrader. Niet heel duur, maar wel veel beter. Of op de Braziliaanse tour en Bremer halen
een sbc voor een loan icon...waar zijn ze mee bezig🤣
Beter dan de loan hero van vorig weekbvbal79 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:27:
een sbc voor een loan icon...waar zijn ze mee bezig🤣

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dan zou je Saka eens als aanvallende cm moeten proberen, werkt prima.Markvd1984 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 17:38:
[...]
Dat is idd wel prima formatie lijkt mij thnx
Ik kan dan alleen geen 4321 of 4312 spelen helaas
Omdat saka en Martineli op middenveld lijkt me niet ideaal
Ik hoef helemaal niet te sparen, was voor Mark bedoeld als opzetBossie schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:34:
[...]
Doorsparen voor Valverde en/of Aurojo ?
Heb zelf Saul IF om Griezman, Llorente te linken maar omdat voornamelijk franse / la liga spelers heb is het in mijn geval iets makkelijk.
Hier net Araujo gekocht als vervanger van Alaba, naast Varane. Ben benieuwd, heb wel Rodrygo er weer uit gehaald en Nkunku er weer in gezet. Die doet toch meer voor me.
Wat vinden jullie, is Kudus een must-do sbc?
Wtf zie ik het nou goed? hebben ze de mijlpaal beloning bij rivals veranderd van packs naar 1 of andere domme tifo?! Of heb ik een bug in beeld
Playstation 5
Thnx allen voor de hulp heb me team verandert
Vanmiddag ging ik 1 om 6 kwalificatie
Had nog 3 over en 3 gewonnen, dus toch geplaatst met 4 overwinning
Vanmiddag ging ik 1 om 6 kwalificatie
Had nog 3 over en 3 gewonnen, dus toch geplaatst met 4 overwinning
Untradeable Rafeal Leao uit 400 assist reward pack
Ik vertrouw pc-spelers (sorry) nog steeds niet nadat er bij Fifa 23 zo gecheat werd. Is dat inmiddels al onmogelijk gemaakt of gebeurt dat bij EAFC 24 ook al weer? Heb soms mijn twijfels. En hebben jullie om die reden crossplay uit staan?
Heb meen me te herrineren dat ik gisteren ook een tifo heb gekregen. Wat een meuk die dingen. Geef me spelers.Stylze schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 20:16:
Wtf zie ik het nou goed? hebben ze de mijlpaal beloning bij rivals veranderd van packs naar 1 of andere domme tifo?! Of heb ik een bug in beeld
Net flink wat pakketjes gekregen dmv doelstellingen. Enkel Sule welke nog enigsinds misschien bruikbaar is. Maar ook die niet top. Geef me een goede Cam
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
@Sleehond leuk potje
Maar dit bedoelde ik dat ik zoveel kansen mis
Probeer iets eerder te tikken en je middenvelders inspelen en ze dan diep te laten lopen
Probeer iets eerder te tikken en je middenvelders inspelen en ze dan diep te laten lopen
Thanks, je hebt me keihard afgemaakt.Markvd1984 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:40:
@Sleehond leuk potje
Dank dat je er tijd voor neemt.
Maar heel eerlijk ik tik al veel eerder m’n acties in maar die worden gewoon niet geregistreerd ofzo. Ben er echt zo klaar mee. Net ook tegen jou in een situatie al lang ergens een actie in voeren (tackle, schieten whatever) en gewoon NIETS doen hè.
En wat mij opviel ik kon geen 2 passes achter elkaar geven of jij had de bal. En ELKE steekbal was rechtstreeks naar jouw poppetje gespeeld ipv er langs. Die steekpass is GVD zo NIET te doen.
Maar goed ik stop deze discussie maar weer want het is nutteloos.
Ik dank u vriendelijk voor de tijd
@Sleehond je paas nauwkeurigheid was 80% das nog redelijk
Tja… maar wel 2 schoten om 25Markvd1984 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:08:
[...]
@Sleehond je paas nauwkeurigheid was 80% das nog redelijk

Pass nauwkeurigheid heb ik nooit onder 80, vaak zelfs nog rond 85/87 maar daar koop je dus niks voor
Gevalletje CB die pass naar achteren of zijkant speelt in plaats van een splijtende pass door de linies heen naar voren welke een spits 1 op 1 vrij voor goal zet? In 't tweede geval is 80% minimaal niet zo'n gegeven. In het eerste geval is het heel makkelijk.Sleehond schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:11:
[...]
Tja… maar wel 2 schoten om 25![]()
Pass nauwkeurigheid heb ik nooit onder 80, vaak zelfs nog rond 85/87 maar daar koop je dus niks voor
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hij staat ook weer op de lijst, kan er weinig mee 😅Nachtapotheker schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 19:58:
Hier net Araujo gekocht als vervanger van Alaba, naast Varane. Ben benieuwd, heb wel Rodrygo er weer uit gehaald en Nkunku er weer in gezet. Die doet toch meer voor me.
Nu Ricardo Carvalho eens testen.
[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-10-2023 09:24 ]
Mijn team na een week spelen. Speelt super. Vind de vrouwen echt een toevoeging in UT.

84 team waarvan 2 85 en 2 86 voor een leenspeler is wel heel gortig...
Kwam in de PS Store erachter dat ik een 10 uur trail versie kon spelen.
Nu een kleine 4 uur er op zitten. Na wat potjes squad battles maar de eerste rivals gedaan (div 10 dus). Eerste tegenstander had 5 special cards en MBappe en hiermee werd gelijk mijn grootste ergernis duidelijk. Deze game draait om pace en niks meer.
Het tweede potje ervaarde ik dat nu zelf. Mijn spits heeft 86 pace en met gemak ren je langs alle tegenstanders. Even double tap R2 en hoppa je bent niet meer in te halen.
Vind het eerder een gepatchte fifa23 dan echt een vernieuwing. Hoewel bij fifa23 je met wat tragere verdedigers nog enigszins kon verdedigen, heb ik nu hier wel een hard hoofd over in. Tenzij je verdediger minimaal 80+ pace heeft en je vleugelverdedigers minimaal 85 + pace.
Maargoed, verder is het wel weer leuk om te bouwen aan een team.
De menu structuur is even wennen, maar bevalt wel.
Evolution is echt een top toevoeging aan deze game.
Uiteindelijk zal ik hem vast wel gaan kopen, maar voor nu nog niet.
Nu een kleine 4 uur er op zitten. Na wat potjes squad battles maar de eerste rivals gedaan (div 10 dus). Eerste tegenstander had 5 special cards en MBappe en hiermee werd gelijk mijn grootste ergernis duidelijk. Deze game draait om pace en niks meer.
Het tweede potje ervaarde ik dat nu zelf. Mijn spits heeft 86 pace en met gemak ren je langs alle tegenstanders. Even double tap R2 en hoppa je bent niet meer in te halen.
Vind het eerder een gepatchte fifa23 dan echt een vernieuwing. Hoewel bij fifa23 je met wat tragere verdedigers nog enigszins kon verdedigen, heb ik nu hier wel een hard hoofd over in. Tenzij je verdediger minimaal 80+ pace heeft en je vleugelverdedigers minimaal 85 + pace.
Maargoed, verder is het wel weer leuk om te bouwen aan een team.
De menu structuur is even wennen, maar bevalt wel.
Evolution is echt een top toevoeging aan deze game.
Uiteindelijk zal ik hem vast wel gaan kopen, maar voor nu nog niet.
wijze woorden
Wat mij heel erg geholpen heeft is om gewoon van de CB's af te blijven en de AI het werk laten doen. Dan gewoon met een back of cdm druk zetten op de bal/ballijn. Zodra je toch switched naar een CB komt de aanvaller er 10x makkelijker langs. Je kan eventueel nog op het laatste moment naar de CB als je denkt dat het nodig is, maar de AI doet het veel beter dan ikzelf.
Met 10-0 is dit wss de pass van de aftrapOekol schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:17:
[...]
Gevalletje CB die pass naar achteren of zijkant speelt in plaats van een splijtende pass door de linies heen naar voren welke een spits 1 op 1 vrij voor goal zet? In 't tweede geval is 80% minimaal niet zo'n gegeven. In het eerste geval is het heel makkelijk.
Hebben jullie al een beetje de juiste formatie te pakken die het beste speelt.
Zit nog steeds te switchen van 442, 4231 en 41212(2)
Zit nog steeds te switchen van 442, 4231 en 41212(2)
Ik verdedig al jaren zo lang mogelijk met de CDM. Had gewoon gehoopt op wat meer een voetbalspel en niet en pace-game.YouR schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:44:
Wat mij heel erg geholpen heeft is om gewoon van de CB's af te blijven en de AI het werk laten doen. Dan gewoon met een back of cdm druk zetten op de bal/ballijn. Zodra je toch switched naar een CB komt de aanvaller er 10x makkelijker langs. Je kan eventueel nog op het laatste moment naar de CB als je denkt dat het nodig is, maar de AI doet het veel beter dan ikzelf.
wijze woorden
Zo Hero Joe Cole gepacked in rivals rewards, deze editie heb ik echt meer geluk dan afgelopen jaren, al had ik tot nu toe vooral goede untradable, maar deze is dus wel te verkopen.
Twijfelen of ik hem verkoop voor 330 k of hou in mijn selectie. Als kudus een upgrade krijgt heb ik Cole niet heel erg nodig maar dat duurt nog wel minimaal 3 weken en is maar de vraag of dat gebeurt natuurlijk. Alhoewel ik kan Cole ook op cam zetten natuurlijk ben sowieso nog aan het schuiven met mijn opstelling hele tijd.
Speel ook vaak 4-3-3 met maddison op cam en pedri en bellingham op cm, ipv 4-4-2.
eigenlijk beetje te kutten met het feit dat ik zowel bellingham als maddison heb untradable.
Kan ik wel mijn verdediging en keeper flink upgraden als ik hem verkoop, maar hij schijnt ook wel erg goed te zijn met dribbelen etc.
:strip_exif()/f/image/LxoquFLzr4jYsTH10qJgz9xD.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb nog 60 k coins dus was aan het sparen voor courtois ofzo of andere goede keeper. Want als ik nu een harry kane tegenover mij heb schiet ie elke bal erin vanaf 80 meter haha
Twijfelen of ik hem verkoop voor 330 k of hou in mijn selectie. Als kudus een upgrade krijgt heb ik Cole niet heel erg nodig maar dat duurt nog wel minimaal 3 weken en is maar de vraag of dat gebeurt natuurlijk. Alhoewel ik kan Cole ook op cam zetten natuurlijk ben sowieso nog aan het schuiven met mijn opstelling hele tijd.
Speel ook vaak 4-3-3 met maddison op cam en pedri en bellingham op cm, ipv 4-4-2.
eigenlijk beetje te kutten met het feit dat ik zowel bellingham als maddison heb untradable.
Kan ik wel mijn verdediging en keeper flink upgraden als ik hem verkoop, maar hij schijnt ook wel erg goed te zijn met dribbelen etc.
:strip_exif()/f/image/LxoquFLzr4jYsTH10qJgz9xD.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb nog 60 k coins dus was aan het sparen voor courtois ofzo of andere goede keeper. Want als ik nu een harry kane tegenover mij heb schiet ie elke bal erin vanaf 80 meter haha
[ Voor 28% gewijzigd door Stylze op 05-10-2023 10:40 ]
Playstation 5
Rivals rewards!!
Henderson van 80 als beste speler, rest allemaal onder de 80

Henderson van 80 als beste speler, rest allemaal onder de 80

Gisteren moest ik nog 2 overwinningen voor de extra beloningen in Rivals. 2,5 uur later om half 1 eindelijk afgesloten met een overwinning. 10 games gespeeld, 9 verloren. Ook wedstrijden dat ik 2-0 voorsta in de 80ste minuut en alsnog 3-2 verlies.
Ik ben niet de beste maar dit vind ik toch wel lachwekkend. Ook echt momenten gezien waardoor veel mensen de controller van het balkon zouden gooien...
Kortom, geen bonus en vrij agressief naar bed. Je kan zeggen wat je wilt van de game, maar je voelt dat je leeft
Ik ben niet de beste maar dit vind ik toch wel lachwekkend. Ook echt momenten gezien waardoor veel mensen de controller van het balkon zouden gooien...
Kortom, geen bonus en vrij agressief naar bed. Je kan zeggen wat je wilt van de game, maar je voelt dat je leeft
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Kreeg Zeldzaam Mega Pakket en Top Gouden Spelers pakket uit Divisie 4 rivals rewards. Helaas geen reet uit de tradeable packs. Had de untradeable met 20.000 coins moeten nemen. Nou weet ik het wel voor de volgende keer. Al goed, heb laatste jaren nooit wat uit Rival rewards gekregen. Voornamelijk uit Champs rewards. Packluck tot nu toe: 0.
Dit is wellicht een hele suffe vraag, maar ik speel veel fifa, maar weinig FUT. Op de een of andere manier heeft het me nooit opgezogen zoals dat bij velen wel gebeurd, alhoewel ik het heel graag leuk wil vinden. Met die reden heb ik het daarom dit jaar weer eens een kans gegeven.
Maar, ik merk tegelijkertijd dat ik eigenlijk gewoon te weinig idee heb van wat ik doe. Ik snap de essentie van een goed op elkaar ingespeeld team creeeren en dat je landen/competities zoveel mogelijk met elkaar moet combineren. Ik besloot dus om een volledig Nederlands team te creeëren en heb nu een team met alleen gouden zeldzame spelers. Maar toch heb ik het idee dat ik daar nooit een écht goed team mee krijg, of kan dat wel?
Daarnaast is het eigenlijk ook gewoon leuker om wat echt toffe iconen in je team te hebben, zoals beckham, ronaldinho, sneijder, ronaldo en ga zo maar even door. En als ik naar de goede FIFA-spelers kijk, spelen ze idd allemaal met teams met dit soort grootheden. Maar, dan zijn het dus allemaal spelers die niet dezelfde nationalteit en/of competitie hebben.
Maar, hoe kan het dan dat die teams toch zo goed werken? Want dan is die chemistry toch helemaal niet meer goed (33)?
Iemand die me wat meer op weg wil helpen: heel graag! Daarbij bedoel ik vooral: hoe weet ik met welke spelers ik goed uit de voeten kan? Hoe weet ik welke selecties goed met elkaar matchen? Hoe bepalen jullie uberhaupt een selectie? Kies je één of twee spelers die je graag wil hebben en bouw je daaromheen? OF gaat dat weer anders?
Maar, ik merk tegelijkertijd dat ik eigenlijk gewoon te weinig idee heb van wat ik doe. Ik snap de essentie van een goed op elkaar ingespeeld team creeeren en dat je landen/competities zoveel mogelijk met elkaar moet combineren. Ik besloot dus om een volledig Nederlands team te creeëren en heb nu een team met alleen gouden zeldzame spelers. Maar toch heb ik het idee dat ik daar nooit een écht goed team mee krijg, of kan dat wel?
Daarnaast is het eigenlijk ook gewoon leuker om wat echt toffe iconen in je team te hebben, zoals beckham, ronaldinho, sneijder, ronaldo en ga zo maar even door. En als ik naar de goede FIFA-spelers kijk, spelen ze idd allemaal met teams met dit soort grootheden. Maar, dan zijn het dus allemaal spelers die niet dezelfde nationalteit en/of competitie hebben.
Maar, hoe kan het dan dat die teams toch zo goed werken? Want dan is die chemistry toch helemaal niet meer goed (33)?
Iemand die me wat meer op weg wil helpen: heel graag! Daarbij bedoel ik vooral: hoe weet ik met welke spelers ik goed uit de voeten kan? Hoe weet ik welke selecties goed met elkaar matchen? Hoe bepalen jullie uberhaupt een selectie? Kies je één of twee spelers die je graag wil hebben en bouw je daaromheen? OF gaat dat weer anders?
Genoeg guides op YouTube etc hiervoor, maar icons linken sowieso erg makkelijk met elkaar daarom zijn ze extra goed om te hebben, omdat je daar makkelijk hoge chem mee krijgt. Icons zijn wel erg zeldzaam en die krijg je niet zomaar in je team, zijn vaak boven de 400k munten op een paar matige spelers uitgezonderd.Timbox88 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:36:toon volledige bericht
Dit is wellicht een hele suffe vraag, maar ik speel veel fifa, maar weinig FUT. Op de een of andere manier heeft het me nooit opgezogen zoals dat bij velen wel gebeurd, alhoewel ik het heel graag leuk wil vinden. Met die reden heb ik het daarom dit jaar weer eens een kans gegeven.
Als je een Pele of Cruyff in je team wilt ga je richting de 3 miljoen coins ofzo, is mij nog geen enkel jaar gelukt met fut. Moet je ook nog willen denk ik als je gewoon een baan hebt
Playstation 5
Ik zou een team nooit gaan bouwen met het idee dat je een icon hebt of niet tenzij je een hypotheek hebt afgesloten. Die dingen zijn mega duur en de kans dat je ze uit een pack krijgt is minimaal/ bijna 0Timbox88 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:36:toon volledige bericht
Ik bouw gewoon altijd een basis full nl team met cheap speler waar je met 4/5k klaar bent en upgrade dan stapje voor stapje de zwakste positie. Dan kom je wel gewoon op een cham die wel rond de 30 zit, en dat speelt prima.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
/f/image/0TvreW0jNqEeWLXCfZGsnD0n.png?f=fotoalbum_large)
Mijn team momenteel. Denk niet dat ik voor een redelijke prijs een goede upgrade kan doen (sub 50k), dus we houden het voorlopig maar hierbij.
Varane met die Playstyle+ is echt
[ Voor 5% gewijzigd door WolfsRain op 05-10-2023 12:12 ]
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Heb je een voorbeeld van een goede video met duidelijke uitleg? Ik zie door de bomen het bos niet eerlijk gezegdStylze schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:05:
[...]
Genoeg guides op YouTube etc hiervoor, maar icons linken sowieso erg makkelijk met elkaar daarom zijn ze extra goed om te hebben, omdat je daar makkelijk hoge chem mee krijgt. Icons zijn wel erg zeldzaam en die krijg je niet zomaar in je team, zijn vaak boven de 400k munten op een paar matige spelers uitgezonderd.
Als je een Pele of Cruyff in je team wilt ga je richting de 3 miljoen coins ofzo, is mij nog geen enkel jaar gelukt met fut. Moet je ook nog willen denk ik als je gewoon een baan hebt
Ah ja! Maar ik heb dus nu ook een Full NL team met kwaliteit van 82 en chemistry van 33. Maar dan vraag ik me nu dus vooral af; waar moet en kan ik dan verbeteren? Want chemistry kan dus eigenlijk niet hoger...MyKey schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:10:
[...]
Ik zou een team nooit gaan bouwen met het idee dat je een icon hebt of niet tenzij je een hypotheek hebt afgesloten. Die dingen zijn mega duur en de kans dat je ze uit een pack krijgt is minimaal/ bijna 0
Ik bouw gewoon altijd een basis full nl team met cheap speler waar je met 4/5k klaar bent en upgrade dan stapje voor stapje de zwakste positie. Dan kom je wel gewoon op een cham die wel rond de 30 zit, en dat speelt prima.
/f/image/BThQfr1PtVIHBHy9Ulrit7Dm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZTMjgF1BgbSq7MlEcW6ufTfW.png?f=fotoalbum_large)
Jaar is goed begonnen voor mij. Rijkaard kwam uit de Liverpool Reds SBC die tradeble was. Hij kostte 150K toen ik hem packte en is nu 400/450K waard.
Toen ook nog Alexia Putellas gepacked en direct verkocht voor 600K. Griezmann, Ederson, Osimhen, Rudiger, Davies, Kimmich, Araujo en Hero Kohler allemaal uit die gare packs van EA gehaald.
Zit allemaal wel aardig mee. Heel veel potten gespeeld met Dzeko, Kent en Ferdi. Wacht nu tot ik Sebastian Szymanski, Tadic of een andere Fenerbahce speler kan gebruiken met evoluties. Maakt het spel wel een heel stuk leuker.
Ik had zouma evolutie gedaan naar level 2, maar kan deze nou ook nog hoger want ik zie hem niet meer terug bij mijn evoluties.
Burp
Zouma gaat tot Maximaal 82: https://www.futbin.com/24/player/204707/kurt-zouma
I like how you keep the mouse running...
Jezus wat packen mensen hier toch goede dingen, mijn beste is tomori tradable, maar zelfs uit de 83+ x10 helemaal niks. Ik mis trouwens ook de tradable packjes die wel bijna dagelijks kwamen als SBC naast de spelers of was dit vorig jaar ook pas later in de game?
Gekwalificeerd voor WL, kijken hoe dat gaat, team ff tunen en 433 (met 2 cdm's) bevalt prima.
Gekwalificeerd voor WL, kijken hoe dat gaat, team ff tunen en 433 (met 2 cdm's) bevalt prima.
Probleem bij een nederlands team is dat je op een moment tegen beperkingen aan gaat lopen.Timbox88 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:35:
[...]
Ah ja! Maar ik heb dus nu ook een Full NL team met kwaliteit van 82 en chemistry van 33. Maar dan vraag ik me nu dus vooral af; waar moet en kan ik dan verbeteren? Want chemistry kan dus eigenlijk niet hoger...
Vorig jaar ook een Nederlands team voor erbij gemaakt. Speel zelf met een Premier league team nu. Had toen een PL team staan van ongeveer 750k.
Toen ik daar flink wat mee had gespeeld en updates echt flink duurder werden voor een 100k aan coins Nederlandse spelers gekocht (ofja eredivisie). Je pleurt voor die 100k coins bijna het beste elftal op de been wat mogelijk is. Echter zijn de kwaliteiten dan flink minder dan een A competitie zoals LaLiga/Bundesliga/Premier League en Serie A
Ja jammer genoeg kan je met NL team niet echt meedoen in hogere divisies, ook logisch gezien de Nederlandse spelers niet meer bij de beste van de wereld horen op een van Dijk en Frenkie na. Of je moet extreem goed zijn en daardoor met een matig team alsnog premier/ la liga teams kunnen verslaan of moet geluk hebben dat je nederlandse icons en heroes packed:)
[ Voor 46% gewijzigd door Stylze op 05-10-2023 16:28 ]
Playstation 5
Nou ik moet mijn team weer omgooien. Rival rewards eerst Bernardo Silva en vervolgens Mbappe(!)
Helaas untradeable, maar ik mag niet klagen natuurlijk
Ja, daar loop ik nu dus idd al een beetje tegenaan! Maar mijn grootste probleem is dat ik dan vooral niet echt weet hoe verder. Welke spelers kan ik het beste gaan vervangen/toevoegen, hoe weet ik welke buitenlandse spelers er in mijn selectie passen, etc.Oxigeon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:03:
[...]
Probleem bij een nederlands team is dat je op een moment tegen beperkingen aan gaat lopen.
Vorig jaar ook een Nederlands team voor erbij gemaakt. Speel zelf met een Premier league team nu. Had toen een PL team staan van ongeveer 750k.
Toen ik daar flink wat mee had gespeeld en updates echt flink duurder werden voor een 100k aan coins Nederlandse spelers gekocht (ofja eredivisie). Je pleurt voor die 100k coins bijna het beste elftal op de been wat mogelijk is. Echter zijn de kwaliteiten dan flink minder dan een A competitie zoals LaLiga/Bundesliga/Premier League en Serie A
Wat is überhaupt een goede rating voor een team?
Ladybug = lieveheersbeestje? Ik krijg meestal de ijsjes, die zijn makkelijker idd.LukeSpangas schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:01:
[Afbeelding]
Vind de dame.... Vond die puzzels met dieren draaien toch wat makkelijker afgelopen editie.....
Herkenbaar, ik ben voor franse links gegaan met een paar Athletico spelers aangezien ik Llorente untradeable had en ik Mbappe idm Griezman wilde.038Zwolle schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:37:
Nou ik moet mijn team weer omgooien. Rival rewards eerst Bernardo Silva en vervolgens Mbappe(!)
https://www.futbin.com/24/squad/169772
Wat is nu je team en hoeveel coins heb je te besteden?Timbox88 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:46:
[...]
Ja, daar loop ik nu dus idd al een beetje tegenaan! Maar mijn grootste probleem is dat ik dan vooral niet echt weet hoe verder. Welke spelers kan ik het beste gaan vervangen/toevoegen, hoe weet ik welke buitenlandse spelers er in mijn selectie passen, etc.
Zie je wel: je bent een robot!LukeSpangas schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:01:
[Afbeelding]
Vind de dame.... Vond die puzzels met dieren draaien toch wat makkelijker afgelopen editie.....
Something under the bed is drooling
Ik denk dat Futbin.com dan ook jouw grote vriend zal zijn. Daar heb je een squad builder waarmee je je eigen selectie kunt samenstellen en tegelijkertijd geeft het ook de chemistry van je team aan. Tijdens het selecteren van de spelers in de squad builder, kan je bij de aangewezen positie ook de aanbevolen speler zien met de hoeveelheid benodigde coins waarde in de transfermarkt.Timbox88 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:46:
[...]
Ja, daar loop ik nu dus idd al een beetje tegenaan! Maar mijn grootste probleem is dat ik dan vooral niet echt weet hoe verder. Welke spelers kan ik het beste gaan vervangen/toevoegen, hoe weet ik welke buitenlandse spelers er in mijn selectie passen, etc.
Mocht je er niet uitkomen, dan kunnen wij hier jou ook bij helpen.
Edit: tekst aangepast. Zie dat je al op de hoogte bent van de chemistry en alles wat erbij van toepassing is.
[ Voor 16% gewijzigd door Lashrom op 05-10-2023 19:51 ]
In het spel zelf proberen.Markvd1984 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:48:
[Afbeelding]
Zit er een bug in?
Heb wel speler van arsenal en city erin
Uit Marque SBC een Franse rechtsback road to uefa cup final en nog een vrouw van 87 op CAM
Samen waarde ongeveer 28k
Mag niet klagen, dat helpt wel een beetje centjes in de lade te krijgen.
Samen waarde ongeveer 28k
Mag niet klagen, dat helpt wel een beetje centjes in de lade te krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 05-10-2023 21:31 ]
Inmiddels aardig aan de gang met FC24. In het begin geluk gehad met een untreadeble Hero Forlan.
Waar voorgaande jaren 3-5-2 voor mij de leukste opstelling was, krijg ik deze nu niet aan de gang.
Nu met 4-3-2-1 kan ik fijn voetballen. Veel voetballend vermogen zeker op het middenveld en goede aanvallende backs. Alleen geen echte cdm maar wordt nu nog niet gemist.
Speel heel aanvallend met, maar een hoge verdedigende lijn, vroeg druk zetten net op de helft van de tegenstander. En een terugkomende Griezmann zorgt voor een 4-4-2 bij verdedigen.
Ondertussen hiermee makkelijk halverwege in divisie 6 beland.
Verdedigen blijft alleen soms toch nog een beetje oefenen. Instappen is dodelijk.
Iemand nog leuke upgrades? Heb nu zo’n 90-100k te besteden. Anders wacht ik op nieuwe promo kaartjes.
Waar voorgaande jaren 3-5-2 voor mij de leukste opstelling was, krijg ik deze nu niet aan de gang.
Nu met 4-3-2-1 kan ik fijn voetballen. Veel voetballend vermogen zeker op het middenveld en goede aanvallende backs. Alleen geen echte cdm maar wordt nu nog niet gemist.
Speel heel aanvallend met, maar een hoge verdedigende lijn, vroeg druk zetten net op de helft van de tegenstander. En een terugkomende Griezmann zorgt voor een 4-4-2 bij verdedigen.
Ondertussen hiermee makkelijk halverwege in divisie 6 beland.
Verdedigen blijft alleen soms toch nog een beetje oefenen. Instappen is dodelijk.
Iemand nog leuke upgrades? Heb nu zo’n 90-100k te besteden. Anders wacht ik op nieuwe promo kaartjes.
/f/image/cSyjhoWzATH33PD2ZznLn0UB.png?f=fotoalbum_large)
Als ik zoek op de club TweakersFC vind die niks. Is de naam oid veranderd?
Nee. Is niet veranderd. Waar kijk je precies?MyKey schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:09:
Mogelijk moet je de match making server (of iets dergelijks) aanpassen. Vrienden van mij konden mijn profclub ook niet vinden, na aanpassen naar West Europa hadden ze hem direct.MyKey schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 22:09:
Inmiddels weer paar pakketjes geopend waaronder 2x Jumbo Zeldzame Spelerspakketten uit doelstellingen.
Partey als hoogste
Ik ga niks meer verwachten met al die rukpakketjes. Al krijg ik 5x85+ spelers pakket, zal toch wel max 86 rated uitkomen met spelers die geen ruk waard zijn.
Partey als hoogste

:strip_exif()/f/image/2jbPtiqJTAo7gh0wkeiq5KWB.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand nog een leuke tip voor mijn team?
Tradeable zijn: Gakpo, Bruno Fernandes, Robertson, Ake, Gvardiol, TAA, Onana
Qua coins maar 6.000 dus het geld zit in de spelers.
Lig op koers om zondag Elite 2 te behalen dus dat geeft in ieder geval alweer mooi 16.000 coins.
Ik heb zelf wat twijfels over Partey (beetje een net niet weinig zeggende speler) maar ook over de spitsen en Ake (vind hem ook mwah…)
[ Voor 58% gewijzigd door Sleehond op 06-10-2023 09:46 ]
Hmm dit had ik geloof ik wel aan staan, maar zal het vanavond nog eens proberen dan. Had al wat dingen in de filter aangepast, duchy only ja/nee en ook gewoon bij alleen de nederlandse clubs gezocht, maar daar stond het ook al niet tussen. Gek welBram131 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:23:
[...]
Mogelijk moet je de match making server (of iets dergelijks) aanpassen. Vrienden van mij konden mijn profclub ook niet vinden, na aanpassen naar West Europa hadden ze hem direct.
Een sbc doen ivm dupes en zonder verwachtingen in de basis zetten. 2 wedstrijden, 2 hatricks!
Andre Silva
Andre Silva
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 06-10-2023 09:56 ]
Dit is mijn team op dit moment, met nu nog maar 11k aan coinsOxigeon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:33:
[...]
Wat is nu je team en hoeveel coins heb je te besteden?
:strip_exif()/f/image/jrRRJ6AU8U6QSKFU58N1fdvj.jpg?f=fotoalbum_large)
Thanks! Zal daar eens gaan kijken!Lashrom schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:49:
[...]
Ik denk dat Futbin.com dan ook jouw grote vriend zal zijn. Daar heb je een squad builder waarmee je je eigen selectie kunt samenstellen en tegelijkertijd geeft het ook de chemistry van je team aan. Tijdens het selecteren van de spelers in de squad builder, kan je bij de aangewezen positie ook de aanbevolen speler zien met de hoeveelheid benodigde coins waarde in de transfermarkt.
Mocht je er niet uitkomen, dan kunnen wij hier jou ook bij helpen.
Edit: tekst aangepast. Zie dat je al op de hoogte bent van de chemistry en alles wat erbij van toepassing is.
Ik zat dus meteen eens op dat Futbin.com te kijken en had ff mijn eigen selectie erin gezet. Vervolgens de spelers met slechtste rating verwijderd en daar met het 'vergrootglasje' de spelers toegevoegd die bovenaan werden gesuggereerd (en dus niet meer vastgehouden aan NL spelers). Dan kom ik bijvoorbeeld tot dit. Chemistry is wel drie gezakt, maar beoordeling drie gestegen. Is dat dan al een eerste verbetering of eigenlijk helemaal niet?
/f/image/x4TIIVoNjWkMa8i610QsSPIp.png?f=fotoalbum_large)
Voorlopig gaat het nog goed met de packluck. Gisteren weer Rashford uit de beloning voor Division Rivals.
We doen het nu met dit team
:strip_exif()/f/image/9DFiHakhqCnAKopdDAdavaV0.jpg?f=fotoalbum_large)
Met de volgende wissels
We doen het nu met dit team
:strip_exif()/f/image/9DFiHakhqCnAKopdDAdavaV0.jpg?f=fotoalbum_large)
Met de volgende wissels
:strip_exif()/f/image/8THA38FP5zmKwCEFwb0iP3kf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door M@cer op 06-10-2023 11:10 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Het probleem is vaak, vooral bij mij ook, dat de speelstyle van de spelers je wel moet liggen. Kan best zijn dat jij met deze selectie veel lekkerder kan spelen dan met je huidige, maar kan ook zomaar zijn dat je er minder goed mee kan spelen. Het is vaak een beetje uitproberen wat wel of niet werkt.Timbox88 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:30:
Ik zat dus meteen eens op dat Futbin.com te kijken en had ff mijn eigen selectie erin gezet. Vervolgens de spelers met slechtste rating verwijderd en daar met het 'vergrootglasje' de spelers toegevoegd die bovenaan werden gesuggereerd (en dus niet meer vastgehouden aan NL spelers). Dan kom ik bijvoorbeeld tot dit. Chemistry is wel drie gezakt, maar beoordeling drie gestegen. Is dat dan al een eerste verbetering of eigenlijk helemaal niet? [Afbeelding]
Ik zou wel Veltman proberen te vervangen door iets.
Waar ik ook naar zou kijken als ik jou was is de SBC van Fer. Die is vrij eenvoudig te completen en is best een goeie middenvelder, die kan je dan op de postitie van Wijnaldum plaatsen en kijken of je links dan nog goed zijn / eventueel verbeteren.
Is er een manier om een opstelling in futbin.com op te slaan? Ik zie dat nergens en moet nu elke keer opnieuw mn spelers erin zetten. Irritant haha.MyKey schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:18:
[...]
Het probleem is vaak, vooral bij mij ook, dat de speelstyle van de spelers je wel moet liggen. Kan best zijn dat jij met deze selectie veel lekkerder kan spelen dan met je huidige, maar kan ook zomaar zijn dat je er minder goed mee kan spelen. Het is vaak een beetje uitproberen wat wel of niet werkt.
Ik zou wel Veltman proberen te vervangen door iets.
Waar ik ook naar zou kijken als ik jou was is de SBC van Fer. Die is vrij eenvoudig te completen en is best een goeie middenvelder, die kan je dan op de postitie van Wijnaldum plaatsen en kijken of je links dan nog goed zijn / eventueel verbeteren.
Mss domme vraag, maar wat is SBC en wie is Fer?
Ik zal sowieso eens naar een vervanging voor Veltman op zoek dan ook!
Eerste jaar FUT?Timbox88 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:34:
[...]
Is er een manier om een opstelling in futbin.com op te slaan? Ik zie dat nergens en moet nu elke keer opnieuw mn spelers erin zetten. Irritant haha.
SBC: Squad Building Challange, en Leroy Fer is er een die je kan krijgen als je de Challenge voltooid.
Apart weer, ik heb het spel niet en kan dus ook geen SBC nu voltooien omdat ik geen Torino speler kan invullen door die bug die er nu al een week of 3 in zit

Hoezo? Op de webapp is toch het probleem dat je bij keuze uit mannen- en vrouwenteam altijd die van de vrouwen moet pakken, maar van Torino is gewoon alleen een mannenteam. Ik heb die op de webapp gecomplete.bvbal79 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:06:
[...]
Apart weer, ik heb het spel niet en kan dus ook geen SBC nu voltooien omdat ik geen Torino speler kan invullen door die bug die er nu al een week of 3 in zit
[ Voor 11% gewijzigd door Gurbuh op 06-10-2023 12:23 ]
Thnx! Jep, eerste jaar FUT!bvbal79 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:06:
[...]
Eerste jaar FUT?
SBC: Squad Building Challange, en Leroy Fer is er een die je kan krijgen als je de Challenge voltooid.
Klopt. Maar er moet ook een speler van Juventus bij wat zowel vrouwelijk als mannelijk kan zijn.Gurbuh schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:22:
[...]
Hoezo? Op de webapp is toch het probleem dat je bij keuze uit mannen- en vrouwenteam altijd die van de vrouwen moet pakken, maar van Torino is gewoon alleen een mannenteam. Ik heb die op de webapp gecomplete.
Maar zoals ik zeg werkt mannelijk in dat geval niet op de webapp, dus dan moet je de vrouwenvariant pakken (duurder vaak) maar als je dat dan doet werkt het wel... En bij de requirements krijg je dan een vinkje (of niet) bij de Juve req, niet bij die van Torino.Oxigeon schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:08:
[...]
Klopt. Maar er moet ook een speler van Juventus bij wat zowel vrouwelijk als mannelijk kan zijn.
Op de console werkt het wel gewoon, dus daar inleveren.
Nou, ik ga me wagen aan mijn 1e WL weer. Zal wel een stevige realitycheck worden met Rashford en Lewandowski goud als beste 'packluck' spelers. Vrees dat ik al blij moet zijn als ik 5x win. Maar heb ook besloten om me er vooral niet druk om te maken.
bvbal79 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:06:
[...]
Lezendutchgio schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:38:
Op de console werkt het wel gewoon, dus daar inleveren.

Neem je EA play voor een euro, heb je 10 uur om op submit te drukken...

Matchmaking weekend league weer terug hoor
1e pot simpel naar 5_1 geef we8nig weg
2e pot
28 schoten tegen 4 ,verlies met 3 2
5x de lat elke schot heeft de keeper
En aan overkant vliegt alles erin
Snap niet dat ze dot eindelijk een keer toegeven dat je wedstrijden hoe goed je ook bent niet mag winnen
1e pot simpel naar 5_1 geef we8nig weg
2e pot
28 schoten tegen 4 ,verlies met 3 2
5x de lat elke schot heeft de keeper
En aan overkant vliegt alles erin
Snap niet dat ze dot eindelijk een keer toegeven dat je wedstrijden hoe goed je ook bent niet mag winnen
Speel zelf nu op depth boven de 70, je zet de tegenstander wel lekker vast, merk dat ik hier zelf ook moeite mee heb als het tegen me wordt gebruikt. Maar het is even wennen allemaal en kijken wat je zelf het fijnst vind.Gilles27 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:10:
Speel momenteel in divisie 6, dat lijkt ook mijn plafond te zijn. Heeft iemand een goede tacktiek? Ik wissel om de 5 potjes na een bezoekje op youtube, waarbij de een 39 depth als "meta" ziet en de ander 71 depth.
Ik heb nauwelijks afspeelmogelijkheden voorin. Speel momenteel zo:
[Afbeelding]
Je moet vooral spelen hoe jij het lekker vind spelen. Heb de "meta" van 71 depth geprobeerd maar heb gemerkt dat is totaal niets voor mij. Terug gegaan naar 45 en win weer meer dan ik verlies.Gilles27 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:10:
Speel momenteel in divisie 6, dat lijkt ook mijn plafond te zijn. Heeft iemand een goede tacktiek? Ik wissel om de 5 potjes na een bezoekje op youtube, waarbij de een 39 depth als "meta" ziet en de ander 71 depth.
Ik heb nauwelijks afspeelmogelijkheden voorin. Speel momenteel zo:
[Afbeelding]
Ik speel zelf 4-3-2-1 gebalanceerd snelle opbouw en direct passen, dit past goed bij mijn manier van spelen.
WL waag ik mij niet aan, rivals div 6 a 7 zal mijn max zijn waar ik eindig.
hoi
SBC's zijn kleine 'challenges' die je kan completen waar een reward aan hangt. Je vind dat gewoon ingame in het menu SBC. Als je daar naar het tabje 'Speler' gaat staat Leroy Fer daar tussen (nederlandse CVM) je moet een team maken met gouden spelers uit je club met wat vereisten. Als reward krijg je dan Leroy Fer als speler. Best een goeie kaart:Timbox88 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:34:
[...]
Is er een manier om een opstelling in futbin.com op te slaan? Ik zie dat nergens en moet nu elke keer opnieuw mn spelers erin zetten. Irritant haha.
https://www.futbin.com/24/player/19659/leroy-fer
Jep, heb hem net voltooid! Thanks!MyKey schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:47:
[...]
SBC's zijn kleine 'challenges' die je kan completen waar een reward aan hangt. Je vind dat gewoon ingame in het menu SBC. Als je daar naar het tabje 'Speler' gaat staat Leroy Fer daar tussen (nederlandse CVM) je moet een team maken met gouden spelers uit je club met wat vereisten. Als reward krijg je dan Leroy Fer als speler. Best een goeie kaart:
https://www.futbin.com/24/player/19659/leroy-fer
Afgelopen week vrij eenvoudig naar div5 en de quali doorlopen, maar de WL zelf is wel ff andere koek hoor 
Begon met wat wins, maar inmiddels 3-6. Waarbij ik de laatste 3 potten echt totaal weggespeeld ben. Ook is de gameplay (conform verwachting) weer zeer inconsistent, de ene keer ben je overal te laat, de andere keer onderschep je alles. Kortom het is weer als vanouds 😬
Begon met wat wins, maar inmiddels 3-6. Waarbij ik de laatste 3 potten echt totaal weggespeeld ben. Ook is de gameplay (conform verwachting) weer zeer inconsistent, de ene keer ben je overal te laat, de andere keer onderschep je alles. Kortom het is weer als vanouds 😬