We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Grimaldo heb ik ook maar gebruik ik nog niet en bompastor vind ik geen fijne voetballer, te klein. Dan vind ik Rolfo beter dan Bompastor. Het blijft echter pesoonlijke voorkeurBossie schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:57:
[...]
Ik speel eigenlijk al tijden met verschillende versies van Bompastor en Grimaldo.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Wel uiteindelijk gekocht 😬
Had wat packluck en kon hem kopen
wijze woorden
Enjoy! Ik heb hem ook gekocht, heerlijk speler! Net ook Fernandez gekocht, die ook even testen.Valandil schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:16:
Gullit is binnen!
En nu ga je hem net zoals mij toen ik hem gekocht had uit de 84x10 krijgen. 😂Valandil schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:16:
Gullit is binnen!
Hier helaas nog geen R9. Wel Frimpong, Putellas, Dembele en Jairzinho gepackt.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Sterkte! Vorig jaar is onze kat overleden aan een tumor, dus ik voel met je mee.buurman3 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:32:
Je verwacht t niet uit een 2x83+ 😮
[Afbeelding]
Leuk maar ik heb er nul zin meer in helaas. Zaterdag hebben ze mn kat doodgereden en doorgereden... Fifa kan me gestolen worden.
Hier ook aan een tumor, sterkte idd!Moody2204 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:41:
[...]
Sterkte! Vorig jaar is onze kat overleden aan een tumor, dus ik voel met je mee.
[ Voor 120% gewijzigd door Sleehond op 27-08-2024 23:12 ]
Gister wel een mooi pakket 85x10
Daglisch kwam eruit en Ronaldinho 98 rated.. Kan slechter
[ Voor 26% gewijzigd door Wii4all op 28-08-2024 11:16 ]
Burp
Die is herhaalbaar. Dus vanaf vrijdag (geloof ik) kan je die weer 75x doen.Wii4all schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 11:15:
Die herhaalbare sbc voor dat 5x 82 pakket in eafc 25. Kan je geloof ik maar 75 keer doen. Komt er morgen een andere sbc voor wellicht?
Ik moet nog steeds de motivatie vinden om de 75x pakketjes van de sbc te openenheron schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 11:20:
[...]
Die is herhaalbaar. Dus vanaf vrijdag (geloof ik) kan je die weer 75x doen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Webapp, paletools of FutEnhancer en even alles recyclen in de volgende SBC.Bossie schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:53:
[...]
Ik moet nog steeds de motivatie vinden om de 75x pakketjes van de sbc te openen
En alles dat niet de moeite waard is lekker discarden.
Had Gullit pas gekocht en komt vandaag uit een pack wandelen
Kan ik toch weer wat coins toevoegen, hoewel ik geen idee heb wat ik er mee moet doen.
Als bonus ook net CR7 uit een pack

Nu alleen een luxe probleem.
Mijn voorhoede bestaat dus nu uit: R9, Ronaldinho, Pele, CR7, Eusebio, Neymar, Drogba en Mbappe TOTT.
(en uiteraard, Ginola, Best, Dembele)
Nu nog een Messi en dan heb ik heb ik alle topkaarten.
Keuzestress
wijze woorden
Told you 😂Valandil schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 16:08:
Nou de dub-theory is een feit.
Had Gullit pas gekocht en komt vandaag uit een pack wandelen
Kan ik toch weer wat coins toevoegen, hoewel ik geen idee heb wat ik er mee moet doen.
Als bonus ook net CR7 uit een pack(en ook Frimpong)
Nu alleen een luxe probleem.
Mijn voorhoede bestaat dus nu uit: R9, Ronaldinho, Pele, CR7, Eusebio, Neymar, Drogba en Mbappe TOTT.
(en uiteraard, Ginola, Best, Dembele)
Nu nog een Messi en dan heb ik heb ik alle topkaarten.
Keuzestress
Aanhouder wint. Was er echt even klaar mee en dacht; laatste 84x10 en dan stop ik er voorlopig weer mee.
Precies dan. Wat een timing.
Kan ik mooi toevoegen aan mijn overvolle lijst aan aanvallers.
Moet nu natuurlijk ook een keer gaan spelen ipv alleen maar grinden.
wijze woorden
Frimpong gekregen vanmorgen, altijd beter om een Nederlander erin te zetten (ipv Lahm).
Hopen op een paar leuke objectives vanavond, en dan vooral 3 weken wachten totdat EAFC25 er is...
Goeie combo idd, Ik speel met Bellingham, Geyoro en Gullit. Ik heb Hernandez gekocht, die is op LB echt zoveel beter dan Rolfo. Ik heb nu Walker op RB dus ik zou Frimpong ook nog wel willen.heron schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:17:
Zou Gullit nog wel willen hebben, lijkt me samen met Jude beter dan een Jude/Vieira middenveld.
Frimpong gekregen vanmorgen, altijd beter om een Nederlander erin te zetten (ipv Lahm).
Hopen op een paar leuke objectives vanavond, en dan vooral 3 weken wachten totdat EAFC25 er is...
Mijn input is wel laag qua spelers, ik ros alles er doorheen in SBC's, maar daardoor is de spoeling dus. Ik doe dus liefst de SBC's met meeste impact.
Je kan ook 10x per dag de 85x10 doen. Je moet dan wel een team van een rating met 86 geven ipv 84.Siedo schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:51:
Ik ben redelijk nieuw in het FIFA/FC gebeuren, maar ik vind dat kaartjes ruilen toch wel leuk. Is de 84x10 de beste SBC met hoogste winkans op goede spelers?
Mijn input is wel laag qua spelers, ik ros alles er doorheen in SBC's, maar daardoor is de spoeling dus. Ik doe dus liefst de SBC's met meeste impact.
Frimpong is aanvallend een beest!Sn3gG3l schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:30:
[...]
Goeie combo idd, Ik speel met Bellingham, Geyoro en Gullit. Ik heb Hernandez gekocht, die is op LB echt zoveel beter dan Rolfo. Ik heb nu Walker op RB dus ik zou Frimpong ook nog wel willen.
Dat is vaak wel het probleem. Die heb ik niet meer. Dus dat wordt spelen en sparen.Sn3gG3l schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:36:
[...]
Je moet dan wel een team van een rating met 86 geven ipv 84.
Een 86 rated team heb je toch zo bij elkaar? Die inleveren en je krijgt sowieso méér terug. Het deel, aangevuld met lage gouden of zilveren spelers, wat weer een 86 rated team oplevert, recycle je dan weer terug in de SBC en datgene wat je overhoudt is winst voor bv andere SBC's.Siedo schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:13:
[...]
Dat is vaak wel het probleem. Die heb ik niet meer. Dus dat wordt spelen en sparen.
Maar ik heb het gevoel dat straks om 19 uur alles in packs zit voor de komende paar weken en dat morgenochtend de 84x10 verdwijnt en de 85x10 onbeperkt wordt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/r7DSb0L8XSw59180Iwxl4S0f.png?f=user_large)
Dat valt nog wel tegen. Maar momenteel is de verhouding tussen SBCs (via de telefoon) en daadwerkelijk gamen zoek.Saekerhett schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 16:52:
[...]
Een 86 rated team heb je toch zo bij elkaar? Die inleveren en je krijgt sowieso méér terug.
Die 2 had ik ook sinds de 85x10 herhaalbaar is. Nu dit staan en op de bank ook nog spelers die niks minder zijn...Saekerhett schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:06:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In een uurtje met de onbeperkte 85x10
/f/image/q9u5rKrxeQWowVNcnqXd3fsB.png?f=fotoalbum_large)
Gewoon vol blijven houden. Ik wilde al heel lang Lucio, nu zelfs dubbel uit de 85x10!Sn3gG3l schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:02:
Ik heb gisteren heleboel 85x10 en 84x10 gedaan. Kwam helaas niets nuttigs uit. 5 keer marquez, abedi pele, czech en nog wat andere meuk die allemaal duplicate was. Hopelijk vandaag eens een leuke kaart al ben ik al best tevreden met m'n team.
Beckham
Sawa
Ronaldinho
Son
Carlos Alberto
R9 ook voltooid gisteren. Tot op heden nog niet gepackt.
Doe je goed, vandaag nog hoop 85's gespammed maar bijna alleen maar duplicates. Zou Son en Beckham nog wel willenPartypooper schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 18:39:
Heb hier uit de 85x10 tot zover het volgende:
Beckham
Sawa
Ronaldinho
Son
Carlos Alberto
R9 ook voltooid gisteren. Tot op heden nog niet gepackt.
Messi is inmiddels ook binnen.Sn3gG3l schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 20:07:
[...]
Doe je goed, vandaag nog hoop 85's gespammed maar bijna alleen maar duplicates. Zou Son en Beckham nog wel willen
Salah zou nog leuk zijn maar dan houd het ook wel op.
Bij mij de hele dag Al bagger, maar k klaag niet na gisterenTim01 schreef op zondag 1 september 2024 @ 16:44:
Odds zijn weer insane op het moment. Uit mijn laatste +/- 30 85x10's die ik tijdens het F1 kijken heb geopend Mbappe,Son,Putellas,Salah en Hansen gekregen
Musiala 98
Blanc 97
Schmeichel 97
Goed resultaat voor zo'n pakje!
Echt vervelend zeg ja!Markvd1984 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 20:44:
Na 4 weken geen fifa
Dacht in start keer op ,speel playoff wl
Kwam 1 0 achter, meteen uitgebreid dansje en drukt pauze stuurt me een bericht leave
Dacht naja vreemd, uiteindelijk lang 3 3 in natuurlijk de 92e min maakt hij 4 3
Drukt op pauze laat hem aflopen ,nog een keer op pauze weer 30 sec aflopen
Het is bijna sep ,hoe kunnen serieus mensen nog zo verrot spelen en provoceren
Snap het oprecht niet
Vandaag is het beter, Neymar en LucioNachtapotheker schreef op zondag 1 september 2024 @ 17:01:
Nou nog maar eens proberen dan, tot nu toe weinig soeps uit gekregen 😬
Nu zou ik eigenlijk alleen Mbappe en/of CR7 nog willen, dan is het wel klaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-09-2024 15:31 ]
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Mocht je willen weten hoe je snel die 85+ pack kan doen klik dan op deze link waar ik het laat zien. Maximaal 90 per uur met een max van 300 per dag. Zo heb ik er denk ik wel 3000 keer die 84+ packs geopend.
Video is privé.JonnyTheG schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:56:
Mocht je willen weten hoe je snel die 85+ pack kan doen klik dan op deze link waar ik het laat zien. Maximaal 90 per uur met een max van 300 per dag. Zo heb ik er denk ik wel 3000 keer die 84+ packs geopend.
Tradeable Cruyff
Tradeable Hanssen
Uit de 95+ player pick: Wirtz en Stones
Volgens mij wil EA dat ik weer ga spelen
Update : en futties Salah
[ Voor 11% gewijzigd door Valandil op 03-09-2024 17:55 ]
wijze woorden
Dat klopt helemaal. Normaal gaat een dag of 7 ervoor de webapp open toch?Denn90 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:10:
Klopt het dat er nog geen ea fc 25 topic is? Aangezien de game over 16 dagen al te spelen is.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Is/was er weer zo'n actie als je pre ordered dat je speciale kaartjes krijg met CL enzo?
[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 04-09-2024 11:07 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nog even 'snel' het seizoen afmaken (9k xp) en de objectives voor volgend jaar afronden (erg casual in sb of een potje rivals links en rechts) en opmaken voor 25, was een mooi jaartje weer
(sabitzer evo is eindbaas)
:strip_exif()/f/image/CMzCIN7D3iuikpYJs2jYs8aJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XXyUelXNeKmujqTtxhirB7BE.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijd om me lekker te gaan verliezen in Star Wars Outlawz de komende weken.
Was een mooi jaar mannen, tot het volgende topic!
:strip_exif()/f/image/oZSw5MJE9A2t6KU4ERRdUKkL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J7gwFORG8yaUoiOlRLsXHhay.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 07-09-2024 10:50 ]
Alleen moet je ff Foderingham met 99 op goal screenshotten 🤪
Haha gaat om het gemiddelde hé;)Sleehond schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 10:52:
Lekker @Augy
Alleen moet je ff Foderingham met 99 op goal screenshotten 🤪
Vond die foderingham zo slecht dat ik hem in een sbc heb gemikt haha
:strip_exif()/f/image/tTbh8CQvihqZpUdN9nQDi0DL.jpg?f=fotoalbum_large)
Zie je bij 25!
Nice als jij er ook bent ga ik 'm ook preorderen. Gaan we dan wel X wedstrijdje doen? Is 't dit jaar niet van gekomenSleehond schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 13:27:
@Augy nee snap ik hoor, maar voor het hele plaatje wel leuk. Maar eens, Schmeichel is echt top!
Zie je bij 25!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Haha ja is goed hoor.Oekol schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 14:45:
[...]
Nice als jij er ook bent ga ik 'm ook preorderen. Gaan we dan wel X wedstrijdje doen? Is 't dit jaar niet van gekomen
En echt waar geloof het of niet maar ik leg me neer bij gameplay en ga er gewoon niks over over schrijven hier. Hou me er maar aan 👍🏻
Ik zie het als een onderdeel van 't spel, sometimes you win, sometimes you lose.Sleehond schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:15:
[...]
Haha ja is goed hoor.
En echt waar geloof het of niet maar ik leg me neer bij gameplay en ga er gewoon niks over over schrijven hier. Hou me er maar aan 👍🏻
Ik ga me echt niet meer druk maken over delay enz maar probeer er mee om te gaan

Iemand nog leuke gametips voor de komende weken? Mocht star wars outlawz niet bevallen
Nieuwe warhammer? Ik heb zelf laatst de laatste twee Destiny 2 expansions gekocht omdat ik die nog niet had. Maar vermaak me er weer prima meeAugy schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 16:42:
[...]
Ik zie het als een onderdeel van 't spel, sometimes you win, sometimes you lose.
Ik ga me echt niet meer druk maken over delay enz maar probeer er mee om te gaan
see you next year!
Iemand nog leuke gametips voor de komende weken? Mocht star wars outlawz niet bevallen
Cod natuurlijkAugy schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 16:42:
[...]
Ik zie het als een onderdeel van 't spel, sometimes you win, sometimes you lose.
see you next year!
Rise of ronin ook vermakelijk
Nieuwe assisians creed ziet er heel goed uit maar duurt helaas nog even
:strip_exif()/f/image/3PrXU4dnEAr0sh7k7eeY7ik0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AQlMPbl8CT6gBc0JenGqZWb2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb me dit jaar niet gek laten maken door alle gekke sbc’s die gedropped zijn en heb het hele jaar met een Past and Present PSV team gespeeld. Dat was echt veel te leuk om te doen en ga ik dus ook in EA FC 25 doen. Haal daar veel meer plezier uit. Evolutions is voor mij dus ook de beste toevoeging die EA de afgelopen jaren heeft doorgevoerd. En met de wijzigingen die er in 25 aan gaan komen gaat dat alleen maar beter worden
[ Voor 8% gewijzigd door destroye op 09-09-2024 11:36 ]
PSN: Maichel
Zeker waar, maar volgend jaar komt GTA..... dus dan is het sowieso geen FIFA tijd maar GTA tijd.Mesque schreef op zondag 8 september 2024 @ 20:09:
Ik ga er weer een jaartje tussenuit. Kost me stiekem toch teveel tijd en de nieuwe grind is een stuk leuker na het een jaar te hebben laten liggen.
Dat was mijn overweging om het toch nog 1 jaar te doen. Oprecht ziet dat Rush er ook wel leuk uit moet ik zeggen en dat dat nu ook UT kan is ook leuk meegenomen.
Same!Mesque schreef op zondag 8 september 2024 @ 20:09:
Ik ga er weer een jaartje tussenuit. Kost me stiekem toch teveel tijd en de nieuwe grind is een stuk leuker na het een jaar te hebben laten liggen.
Kostte meer tijd dan ik eigenlijk wil en onderaan de streep zal het weer hetzelfde zijn met de nieuwe versie.
Oftewel dezelfde meta spelers, dezelfde frustraties, mensen die dezelfde glitches maximaal uitbuiten en een paar maanden na de release vooral onrealistisch voetbal.
Eigenlijk vind ik alleen de eerste paar weken het meeste leuke van FIFA. Iedereen is nog een beetje zoekende, veel verschillende teams, speelstijlen en het lijkt nog enigszins op voetbal.
Nu merk ik dat ik me er niet meer toe kan zetten om te spelen, heb er echt totaal geen zin in.
Teams bouwen is leuk, maar het spelen is dan weer steeds spelen tegen dezelfde patronen en dat komt me na bijna een jaar echt mijn neus uit.
Misschien speel ik het spel simpelweg te lang (denk een jaar of 8 a 10?), dus ga even iets anders doen.
Wens iedereen veel plezier straks met EAFC25! Misschien dat ik hem nog eens in de uitverkoop oppik.
wijze woorden
Ik heb precies hetzelfde, maar er is vrijwel altijd wel een moment tijdens het jaar dat ik dan toch weer de game koop (voornamelijk tijdens het najaar/winter) en dan toch weer een periode speel.Valandil schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:14:
[...]
Same!
Kostte meer tijd dan ik eigenlijk wil en onderaan de streep zal het weer hetzelfde zijn met de nieuwe versie.
Oftewel dezelfde meta spelers, dezelfde frustraties, mensen die dezelfde glitches maximaal uitbuiten en een paar maanden na de release vooral onrealistisch voetbal.
Eigenlijk vind ik alleen de eerste paar weken het meeste leuke van FIFA. Iedereen is nog een beetje zoekende, veel verschillende teams, speelstijlen en het lijkt nog enigszins op voetbal.
Nu merk ik dat ik me er niet meer toe kan zetten om te spelen, heb er echt totaal geen zin in.
Teams bouwen is leuk, maar het spelen is dan weer steeds spelen tegen dezelfde patronen en dat komt me na bijna een jaar echt mijn neus uit.
Misschien speel ik het spel simpelweg te lang (denk een jaar of 8 a 10?), dus ga even iets anders doen.
Wens iedereen veel plezier straks met EAFC25! Misschien dat ik hem nog eens in de uitverkoop oppik.
Dat is ook de voornaamste reden dat ik toch een pre-order heb gedaan, aangezien ik het anders vaak toch op een later moment alsnog koop.
Ja dat is helaas ook zo. En ook de sneaky manier waarop ze dat doen.bvbal79 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:32:
Ik sla hem weer over, heel EAFC is berust op hoe krijg ik zoveel mogelijk geld uit mensen.
Aan de andere kant zitten er voor mij ook wel weer genoeg elementen in die het toch weer leuk maken om te spelen.
Snap de frustraties die ik hierboven lees volledig. Wat mij het meest iriteert de laatste jaren is dat er veel te snel allerlei goede kaarten komen waar heel makkelijk aan te komen is. Om een voorbeeld te noemen speelde iedereen in december al met Eusebio, Zidane en noem ze allemaal maar op. Dan is de uitdaging en plezier er wel snel uit. Hoop dat ik er dit jaar langer plezier aan heb. De eerste weken zijn altijd wel heel leuk om te spelen.
Ik hoop ook inderdaad dat er niet weer veelste veel en te snel hele goede kaarten zijn. Het zou ook weleens leuk zijn om langer dan een week met een vast elftal te spelen ipv dat je team eigenlijk alweer op de schop moet na paar dagen spelen omdat je team dan alweer ‘veroudert” is.
1 deze dagen zal vast het nieuwe topic zich aandienen, zie jullie daar!
Twijfel nu toch de versie te nemen met eerder toegang
Iemand idee of je dit kan wijzigen nog?
Wat staat er in de voorwaarden van allyourgames? Als je daar kan annuleren kan je 'm preorderen voor 90 euro via Xbox of PSNSleehond schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 12:21:
Heb de gewone versie besteld via allyourgames
Twijfel nu toch de versie te nemen met eerder toegang
Iemand idee of je dit kan wijzigen nog?
Ik gok sowieso dat er langer gespeeld gaat worden met vaste teams. De strategie kun je veel meer aanpassen. Dit zorgt er dan voor dat er bepaalde spelers op bepaalde plekken kunnen spelen met een bepaalde speelstijl.Denn90 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 11:26:
Mijn pre-order staat ook. Kijk er weer enorm naar uit om lekker te spelen nog 6 dagen.
Ik hoop ook inderdaad dat er niet weer veelste veel en te snel hele goede kaarten zijn. Het zou ook weleens leuk zijn om langer dan een week met een vast elftal te spelen ipv dat je team eigenlijk alweer op de schop moet na paar dagen spelen omdat je team dan alweer ‘veroudert” is.
1 deze dagen zal vast het nieuwe topic zich aandienen, zie jullie daar!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Werk veel over dus niet super veel vrije tijd.
Lekker nog ff voetballen!
Allemaal met topspelers.
Helaas maakt die matchmaking het onmogelijk voor mij.
Zit in div 5 maar krijg keer op keer dikke nederlagen.
Ben het zo zat dat ik maar alles snel verkocht heb.
Heb geen zin om alles te verliezen.
Kom steeds tegen spelers uit hogere divisies terecht die elke dag spelen.
Dat kan je aan alles zien.
Zo thnx EA voor het vergallen van mijn speelplezier.
Een spel kan nog zo goed zijn als de matchmaking niet klopt dan kan het spel zonde vuilnis bak in.
Een betere tegenstander kan ik zeker hebben, maar als de AI de pass, het dekken en de keeper verkeerd doet kan ik soms mn controller wel opeten, hoe oud ik ook ben.
FC25 is wel gewoon gepreordered en kijk ernaar uit weer mn team op te bouwen.
Ook de regematige tekstbericht vol gescheld die ik standaard antwoord met een hartje, een tegenstander die 3 keer pauzeert om vervolgens te leaven, of die volledig de celebration en herhaling moet zien neem ik op de koop toe.
[ Voor 24% gewijzigd door Mauz1978 op 14-09-2024 15:58 ]
Something under the bed is drooling
Maar dit is toch gewoon zo dat je het beste niet de hele match versneld gaat lopen of sprinten?
-Je spelers worden dan sneller moe?
-En je bent behendiger zonder sprint?
-En verdedigen lukt beter?
Iemand?
[ Voor 6% gewijzigd door Water_824 op 15-09-2024 19:23 ]
Einde van EAFC24, dus dit topic is wel een beetje klaar.Water_824 schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:23:
Beste Mensen,
Maar dit is toch gewoon zo dat je het beste niet de hele match versneld gaat lopen of sprinten?
-Je spelers worden dan sneller moe?
-En je bent behendiger zonder sprint?
-En verdedigen lukt beter?
Iemand?
Ik denk dat je de juiste balans moet zien te vinden tussen sprinten en niet sprinten. Aanvallend gebruik ik het zelf vaker dan verdedigend bijvoorbeeld.
Club munten. Dus denk voor clubs?Markvd1984 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:23:
[Afbeelding]
Weet iemand of die 250.000 munten voor Ultimate team is of voor andere gameplay?
Ik zie dat je ze ook krijgt bij de gewone editie, denk dus niet dat dit coins zijn om spelers voor te kopen in FUT.Markvd1984 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:23:
[Afbeelding]
Weet iemand of die 250.000 munten voor Ultimate team is of voor andere gameplay?
Waren dit de coins waarmee je in vorige edities van alles kon kopen (coinboosts, maar vooral zinloze meuk zoals schoenen, tenues etc?)Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:19:
[...]
Ik zie dat je ze ook krijgt bij de gewone editie, denk dus niet dat dit coins zijn om spelers voor te kopen in FUT.
Maar aangezien ik Clubs toch veruit de leukste mode vind vermaak ik mij het hele seizoen wel weer mee.
Nee die hebben ze volgens mij een paar jaar geleden eruit gesloopt.Bossie schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 16:29:
[...]
Waren dit de coins waarmee je in vorige edities van alles kon kopen (coinboosts, maar vooral zinloze meuk zoals schoenen, tenues etc?)