Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 14:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pu5F1sH8u4EZi2AcPwcD_Of5ST4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H9bl7hAHliP5Adgy7VOJbREJ.png?f=fotoalbum_large

Welkom bij FC24 Clubs - Het ultieme FC 24 team!

Beste mede-FC 24 liefhebbers,
Wat is FC24 Clubs?
Clubs, voorheen bekend als Pro Clubs, is een spelmodus in FC 24 waarmee spelers hun eigen virtuele professionele voetballer kunnen creëren en controleren binnen een team. Het biedt een unieke multiplayer-ervaring waarbij elke speler de rol van een individuele speler op zich neemt in een 11-tegen-11 wedstrijd. In plaats van het hele team te besturen, richt je je op de prestaties van je eigen speler en draag je bij aan het succes van het team.

In FC 24 Clubs heb je de vrijheid om je avatar aan te passen, inclusief hun uiterlijk, eigenschappen en speelstijl. Je kunt hun positie op het veld kiezen, hun vaardigheden verbeteren door middel van vaardigheidspunten die je verdient in wedstrijden, en zelfs speciale vaardigheden ontgrendelen naarmate je vordert. De modus stimuleert teamwork en coördinatie terwijl je samenwerkt met je teamgenoten om de tegenstander te slim af te zijn en meer doelpunten te scoren.

Een van de opwindende aspecten van Clubs is de sociale component. Je kunt een club vormen of toetreden tot een club met vrienden of andere spelers, waardoor je een team creëert waarmee je regelmatig kunt spelen en concurreren. Communicatie en samenwerking zijn essentieel voor succes in Pro Clubs, omdat je moet samenwerken om strategieën te ontwikkelen, bewegingen te coördineren en de prestaties van je team te maximaliseren. Het is een modus die een dynamische en meeslepende multiplayer-ervaring biedt binnen FC 24.
Hoe kun je meedoen?
Iedereen is welkom om deel uit te maken van FC24 Clubs, ongeacht je vaardigheidsniveau. We verwelkomen zowel doorgewinterde FIFA-pro's als beginners. Als je interesse hebt om lid te worden, ga dan in FC24 in Clubs naar de transfer optie en zoek naar TweakersFC. Dien daar een transferverzoek in.
Communicatie en Organisatie
We gebruiken Discord als ons belangrijkste communicatieplatform. Klik hier om lid te worden van het Discord kanaal TweakersFC. Hier kan je met andere leden chatten, afspraken maken voor wedstrijden en strategieën bespreken.

Dus, laten we samen FIFA 24 Pro Clubs spelen en streven naar succes op het virtuele veld! Voel je vrij om vragen te stellen, je aan te melden of gewoon deel te nemen aan de discussies. We kijken ernaar uit om met jullie te spelen!
Nog meer info
Van het stadion tot de straat, sluit je aan bij je vrienden in Clubs en VOLTA Football in EA SPORTS FC 24 met cross-play. Speel, maak vorderingen en personaliseer je Prof in een authentieke voetbalstijl met de introductie van een nieuw Clubs Seizoen format dat uitmondt in Playoffs, de introductie van Speelstijlen voor realistische spelerontwikkeling en meer aanpassingsmogelijkheden dan ooit tevoren.
Cross-Play
We spelen het op de nieuwe gen consoles en pc.
Clubs Seizoen + Playoffs
Een nieuw seizoensformat zoals FUT Rivals brengt een nieuw niveau van competitie en dynamiek naar Clubs. Tijdens elk seizoen strijden Clubs in een Competitiefase, waarbij ze van de laagste divisie naar de Elite gaan, punten verdienen en streven naar promotie. Elk seizoen (5 weken) culmineert in een gloednieuwe playofffase (1 week), waarin Clubs een vast aantal wedstrijden hebben om op hun Competitieranglijst te klimmen en extra beloningen aan het einde van het seizoen te verdienen.
Clubprogressie
Ga verder dan het laten groeien van je Prof en laat je Club samen met ons groeien, win fans om reputatieniveaus te ontgrendelen en de zichtbaarheid van je Club uit te breiden. Hoe populairder je Club, hoe meer je je stadion kunt aanpassen - en hoe beter je AI-team zal worden.
Speelstijlen in Clubs
Ontwikkel je Prof tot je favoriete speler met Speelstijlen - unieke kenmerkende vaardigheden waarmee ze op het veld opvallen. Elke Speelstijl maakt je Prof authentieker en krachtiger, waardoor je controle krijgt over het exacte type speler dat je Prof wordt en een nieuw niveau van aanpassing ontgrendelt.

[ Voor 28% gewijzigd door JonnyTheG op 09-10-2023 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:14

Oxigeon

En zo is dat!

Mooi start. Wil zelf af en toe een pot clubs spelen als "invaller" omdat er soms niet genoeg mensen online zijn als ik wil spelen. Helaas wil FIFA niet dat ik dat doe want wordt vaak bij de matchmaking eruit gegooit.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb met mijn zoons al een club gemaakt (FC Dode Mus), we zijn met z'n 3-en. Voor zover ik weet kan ik me dan niet meer bij deze club aansluiten. Jullie idee vind ik wel mooi, een club van Tweakers. Ik moet zeggen dat ik Clubs het enige onderdeel van EAFC24 vind, waar je nog eens heerlijk bij kunt lachen. Mijn prof Ho Ping Pong timmert al aardig aan de weg. Wij spelen het overigens niet super serieus mocht dat met de naam van mijn prof nog niet duidelijk zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:05
Oxigeon schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 14:59:
Mooi start. Wil zelf af en toe een pot clubs spelen als "invaller" omdat er soms niet genoeg mensen online zijn als ik wil spelen. Helaas wil FIFA niet dat ik dat doe want wordt vaak bij de matchmaking eruit gegooit.
Hier ook, nog nooit gelukt als invaller mee te doen. Vanuit de club geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Veel geduld nodig om als invaller mee te doen. Soms moet ik wel 15 keer opnieuw proberen. Daarom zou het ook leuk zijn als we veel mensen in het team hebben zodat er altijd wel iemand is om mee te spelen.
Via Discord kunnen we makkelijk met elkaar praten ook als het cross play is.
Momenteel is er bij ons ook nog niks serieus gaande.
Overstappen van team kan wel. En volgens mij kan je ook telkens wisselen. Maar elke keer als je wisselt verlies je de stats van bij die club.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Oeh dit lijkt mij ook leuk, kon dit element niet in het spel. Ga mij direct aanmelden in de tweakers club! :P

edit; heb mij aangemeld. De naam is Sandy Sandberg :P

Ik probeer met die drop-in te joinen inderdaad maar na5x proberen lukt het niet. Schijnt dat nogal een probleem te zijn... jammer. https://answers.ea.com/t5...-24/td-p/12957405/page/24

[ Voor 61% gewijzigd door Diversity op 09-10-2023 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Goed initiatief Jonny! Ik zal ook wat vaker online zijn om wat potten te spelen!

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Diversity schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:17:
Oeh dit lijkt mij ook leuk, kon dit element niet in het spel. Ga mij direct aanmelden in de tweakers club! :P

Ik probeer met die drop-in te joinen inderdaad maar na5x proberen lukt het niet. Schijnt dat nogal een probleem te zijn... jammer. https://answers.ea.com/t5...-24/td-p/12957405/page/24
Super! Een nadeel aan deze spelmodus is dat er niet via een app of webbrowser zaken geregeld kunnen worden. Dus een van de club managers moet je transfer in het spel goedkeuren. Dit is meestal wel binnen 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
SoWTM schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:08:
Goed initiatief Jonny! Ik zal ook wat vaker online zijn om wat potten te spelen!
Leuk. Ik heb nog geen club wedstrijden kunnen spelen. Hopelijk dat we via Discord straks makkelijker met elkaar kunnen afspreken. Het proberen om een inval pot mee te spelen is soms wel frustrerend. Dat kost soms meer tijd dan twee potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Diversity schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:17:

Ik heb je transfer nog niet gezien. Kom anders ook op Discord, daar kunnen we wat makkelijker met elkaar communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:18
Dat probleem met die drop in matches is er nog steeds? Kan geen enkele match vinden

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
sten123 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:39:
Dat probleem met die drop in matches is er nog steeds? Kan geen enkele match vinden
Is er nog steeds idd. Ik moet soms wel 10 keer proberen om een match te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
JonnyTheG schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 21:41:
[...]

Is er nog steeds idd. Ik moet soms wel 10 keer proberen om een match te vinden.
Ongelofelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Het moet nu gefixed zijn!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:20
Problemen met de drop in matches zijn voorbij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Yes het werkt, gisteravond eindelijk wat potjes kunnen doen. Al is mijn speler nog niet al te best :P. Hopelijk kunnen we binnenkort met TweakersFC wat leuke potjes spelen. Van het weekend misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Vandaag wat portjes met mijn zoon gedaan. Dus alleen maar twee in het team, best wel lastig. Allemaal verloren. 😫 tegenstander heeft dan wel meer spelers, dat maakt het wel makkelijker. Binnenkort idd maar met meerdere gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Is dit old gen/new gen of kan dit door elkaar heen? Ik speel namelijk met wat vrienden op old gen, maar ik vind het ook wel leuk om met anderen te spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
Bozzel1987 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:14:
Is dit old gen/new gen of kan dit door elkaar heen? Ik speel namelijk met wat vrienden op old gen, maar ik vind het ook wel leuk om met anderen te spelen
Volgens mij hebben we het hierover gehad in Discord. Klopt dat, want daar is je gebruikersnaam anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-03 11:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V9oj1S1gFOv3L_yHotOG55Y0GHI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a5s2c5o8tDhxPkgxhH2Hy2a4.png?f=fotoalbum_large

Waarom vind ik het team niet?

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Dat is vreemd. Ik kom zo online. Dan ga ik even kijken. Kom anders ook alvast in de discord server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Net ook geprobeerd. Lukte mij ook niet maar na een paar keer proberen vond die hem wel. Vreemd. Kan dus ook geen oplossing bieden. Misschien mij toevoegen als vriend op xbox live. Dan kan ik je een verzoek sturen. Jonny The G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
JonnyTheG schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:07:
Net ook geprobeerd. Lukte mij ook niet maar na een paar keer proberen vond die hem wel. Vreemd. Kan dus ook geen oplossing bieden. Misschien mij toevoegen als vriend op xbox live. Dan kan ik je een verzoek sturen. Jonny The G
Heb je maar even toegevoegd want kan klikken op search again wat ik wil, maar krijg niks te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
MyKey schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:37:
[...]

Heb je maar even toegevoegd want kan klikken op search again wat ik wil, maar krijg niks te zien
Op welk platform speel jij? Ik wil je uitnodigen maar er staat dat jouw platform niet compatibel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
JonnyTheG schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:40:
[...]

Op welk platform speel jij? Ik wil je uitnodigen maar er staat dat jouw platform niet compatibel is.
Ik kan hem nog niet vinden nu haha. Speel op de xbox one, andere clubs laat die wel zien. Maar nu ook zoeken bij friends toont die hem alsnog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
MyKey schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:48:
[...]

Ik kan hem nog niet vinden nu haha. Speel op de xbox one, andere clubs laat die wel zien. Maar nu ook zoeken bij friends toont die hem alsnog niet
Dan is het misschien dat het een nieuwe gen club is. Ik speel op de series x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
JonnyTheG schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:53:
[...]

Dan is het misschien dat het een nieuwe gen club is. Ik speel op de series x.
Ah oke dat wist ik niet. Helaas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JonnyTheG
We hebben momenteel 11 club leden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Club nog een beetje levendig? Ik heb gisteren mn xbox series s binnen gekregen dus zou nu met mn 'next gen' console kunnen joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Super leuk. We zijn nu met 15 leden en zijn gisteren gepromoveerd naar div 2. Sinds zondag zijn we pas echt los gekomen. Via discord hebben we contact onderling over wanneer je wilt gaan spelen. Ook doen we daar de voicechat over. We hebben een leuk clubje en je bent van harte welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoWTM
BUMP

Nog meer mensen interesse hebben, kom eens langs!
We hebben al een mooie groep spelers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Nu maar eens fanatiek opakken.

Ultimate team is ff klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
sten123 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:49:
Nu maar eens fanatiek opakken.

Ultimate team is ff klaar
Leuk. Sluit je vooral ook aan bij de discord. Daar coördineren we zaken met elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoWTM
Gisteravond Divisie 1 behaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-04 11:48
Ik heb nog wel is dat ik midden in een potje naar boven moet rennen om een speen in een kind te duwen, dan is deze modus misschien niet heel handig om op te pakken denk ik? Sowieso een noob in FC24 nog, maar af en toe een potje is wel leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
Kieft91 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:46:
Ik heb nog wel is dat ik midden in een potje naar boven moet rennen om een speen in een kind te duwen, dan is deze modus misschien niet heel handig om op te pakken denk ik? Sowieso een noob in FC24 nog, maar af en toe een potje is wel leuk :)
Je mag zeker bij de club aansluiten. Als je dan ook in Discord komt dan kunnen we makkelijk met elkaar communiceren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JonnyTheG
Hier een aantal doelpunten die wij gisteravond hebben gemaakt.

https://www.twitch.tv/videos/1989390055

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-06 09:14

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Transfer aangevraagd!

Moet later even Discord uitzoeken want gebruik dat nooit bij de ps5, heb daar niet eens een headset :)

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
ColdStone schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:48:
Transfer aangevraagd!

Moet later even Discord uitzoeken want gebruik dat nooit bij de ps5, heb daar niet eens een headset :)
Nice!! Ik zal vandaag je transfer wel goedkeuren. Welkom bij de club. We hebben meerdere met een PS5. Als je in Discord zit en de vraag stelt dan is er wel iemand die je het kan uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-06 09:14

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

JonnyTheG schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:54:
[...]

Nice!! Ik zal vandaag je transfer wel goedkeuren. Welkom bij de club. We hebben meerdere met een PS5. Als je in Discord zit en de vraag stelt dan is er wel iemand die je het kan uitleggen.
Vogel het een deze dagen wel even uit denk dat ik Discord op de telefoon ernaast ga doen dan. Lig na enkel operatie toch plat dus tijd zat helaas

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
ColdStone schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:09:
[...]

Vogel het een deze dagen wel even uit denk dat ik Discord op de telefoon ernaast ga doen dan. Lig na enkel operatie toch plat dus tijd zat helaas
Beterschap. En lekker veel tijd dus om fc24 te spelen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Spelen er nog mensen prof clubs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:58
sten123 schreef op maandag 8 april 2024 @ 13:18:
Spelen er nog mensen prof clubs
Nog dagelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Oke en is er nog een club die actief is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
sten123 schreef op maandag 8 april 2024 @ 19:59:
Oke en is er nog een club die actief is
Dat is onze club :) Wij spelen nog dagelijks en mocht je interesse hebben stuur mij maar een bericht, dan kan ik je uitnodigen voor onze discord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
SoWTM schreef op maandag 8 april 2024 @ 20:45:
[...]

Dat is onze club :) Wij spelen nog dagelijks en mocht je interesse hebben stuur mij maar een bericht, dan kan ik je uitnodigen voor onze discord! :)
Graag

Pagina: 1