• jks99
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19:46
Regio Rotterdam/pernis geen bereik

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:50
Hier is de verbinding nu ook weer af en toe terug, maar alleen 3G/H, geen 4/5G.
Wel is het ongelooflijk traag/extreem hoge latency, zelfs voor 3G.

Edit: inmiddels in de regio Hilversum, en daar werkt alles weer normaal *O*

[ Voor 50% gewijzigd door EDIT op 03-12-2025 10:43 ]

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:40
Hier al het bereik plat.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:49
Regio Rotterdam/Spaanse Polder geen bereik…

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:39
Ik zit in Leeuwarden, hier ook alles plat. Gelukkig nog een kleine KPN 5G backup sim, zodat ik mijn klanten kan blijven bedienen.

Sinds ik overgestapt ben naar Odido (ongeveer 1 jaar geleden) alleen maar heibel met die provider. Zodra dit contract open ligt ga ik z.s.m. terug naar KPN. Al geven ze het gratis weg hoef ik het nog niet meer.

• Brentjuh2000
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:46
Hier Wateringen (Westland) laag bereik maar wel signaal

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier is het bereik weer terug, rare storing weer...

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:53

Louw Post

Cerenas

EDIT schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:33:
Ook hier weer issues, regio Almere momenteel.
Ik mag vanaf morgen weer verlengen, maar na alle storingen van het afgelopen jaar ga ik toch maar weer terug naar KPN, ondanks dat ik nu al meer dan 10 jaar bij TM/Odido zit.
Toch zonde. Het was echt een heel goed netwerk, maar het afgelopen jaar was echt een drama.
Hier ook plat in Lelystad.

Ondanks dat er de afgelopen tijd wat meer problemen zijn heb ik er nog niet actief last van gehad gelukkig en met de oude Unlimited en 1Gbit voor 50-euro deal (62 euro met inflaties ondertussen) zit ik nog wel even goed voor die prijs. :)

• McNutters
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:52
Bij ons in Utrecht wel bereik(HSDPA), maar oproepen (zowel vast als mobiel) komen niet aan. Gek genoeg ontvangen wel wel continu SMS-berichten over gemiste oproepen.

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:40
Hier in Edam-Volendam ook geen bereik, alleen noodoproepen.

En de storingspagina van Odido heeft ook een storing, want die laadt niet.

[ Voor 8% gewijzigd door John767 op 03-12-2025 10:48 ]

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:41
Hier in Almere ook geen bereik.

Merkte het omdat ik het ziekenhuis wilde bellen voor een afspraak en ik met de bekende telefoonnummers geen verbinding kon krijgen. Voicemail bellen kan nog, maar pas na 20 seconden ofzo verbinding.

En mobiel lijkt er alleen 3G te zijn. Af en toe wel 4G/5G, maar dataverkeer niet mogelijk.

Ook ik begin dit inmiddels wel irritant te vinden. Tot september nog best tevreden, zeker voor de prijs die we (zowel mijn vriendin als ik) betalen versus het aantal GB's. En ook altijd goede verbindingen gehad, minstens zo goed als KPN.

Maar begint er wel op te lijken dat ze de stabiliteit van hun netwerk steeds minder in de hand hebben. "Vast" zit ik sowieso al bewust niet bij ze vanwege te veel slechte ervaringen om me heen en nog altijd geen IPv6.

Maar goed, in september nog voor 2 jaar bij getekend. Dus tsja.....

[ Voor 44% gewijzigd door eymey op 03-12-2025 10:54 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• kgevel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:32
Zwolle is weer up and running

• SMSfreakie
  • Niet online
Hier in het noorden nog niks.. Gast wel weer lekker met odido.. Gelukkig wel mobiele data via 2de eSim..

404 Signature not found

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11:01
Heel even bereik terug en gelijk weer weg in omgeving Rotterdam

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:59
pffff dit is voor mij echt de druppel. Zodra mijn contractperiodes zijn geëindigd (hele gezin + glasvezel) ga ik overstappen.

Freelance Drupal Developer

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:37
Hier nu 3G

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27

ap3nr0ts

hoi

Mijn hele leven eigenlijk bij KPN (of zusterbedrijven) gezeten. Voor de goede Pixel 10 Pro deal maar een keer Odido genomen. Sinds afgelopen week ging mijn abonnement in. En nu meteen dit en lees ik dat dit kennelijk niet uitzonderlijk is. Wachten tot ik weer naar KPN terug kan dan maar ... :')

• Draconian
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 14:51
TimDJ schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:17:
pffff dit is voor mij echt de druppel. Zodra mijn contractperiodes zijn geëindigd (hele gezin + glasvezel) ga ik overstappen.
Hier ook. Ik ga naar KPN. Alweer storing Odido mobiel. Wat een schijtbedrijf is dat geworden zeg.
https://www.hartvannederl...nten-alweer-storing-odido

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:19
Hier in Delft geen problemen gelukkig. Wel vervelend voor de mensen die er weer last van hebben.

Oost west 127.0.0.1 best

• jks99
Update, 11.44 uur – Odido zegt tegen Tweakers dat de storing 'bij een bepaald systeem lag dat ervoor zorgde dat een deel van de klanten een disconnect kregen'. De provider zegt niet hoeveel klanten er werden getroffen of om wat voor probleem het gaat. Na de storing moesten klanten weer terug op het netwerk aangesloten worden, wat volgens de provider de instabiliteit van de periode na de storing verklaart. De storing zou nu afgelopen moeten zijn.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:53

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Regio Amsterdam had ik even geen bereik. Maar medio 11uur was het weer terug

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:41
Almere, 12:00. Bellen lijkt weer te gaan. Maar voor data nog steeds alleen 3G. Ook na een herstart / vliegtuigmodus.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14:51
Bellen werkt nog niet peferct met Odido, tijd geleden toen ik 1233 belde kreeg ik vreemde persoon aan de telefoon maar hoorde mij niet. Vandaag ook weer gebeurd heel vreemd. Als ik nog keer bel krijg ik gewoon mijn voicemail.

• SMSfreakie
  • Niet online
Hier tzt als er glasvezel ligt en er meer te kiezen is maar kijken of het gras aan de overkant echt groener is...

404 Signature not found

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:04
Nog steeds geen bellen via Wifi hier. Wat een drama dat Odido. Eind vd maand gelukkig overstappen.

• jks99
P-Rock schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:11:
Nog steeds geen bellen via Wifi hier. Wat een drama dat Odido. Eind vd maand gelukkig overstappen.
https://community.odido.n...t-mobiele-diensten-381603 Dit wordt gewoon hier vermeld

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:04
Ik weet niet hoe lang het uitzetten en weer opstarten van deze dienst duurt, maar het is nu bijna 4 uur later sinds de laatste update en ik heb nog steeds geen VoWiFi. GSM al meerdere malen opnieuw opgestart.

Ik lees nooit over storing bij KPN en Vodafone, maar bij Odido is het de laatste tijd om de haverklap raak. Dat vind ik toch wel vreemd voor een provider die claimt het beste netwerk van Nederland te hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door P-Rock op 03-12-2025 20:04 ]

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het Odido mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes