Wel is het ongelooflijk traag/extreem hoge latency, zelfs voor 3G.
Edit: inmiddels in de regio Hilversum, en daar werkt alles weer normaal
[ Voor 50% gewijzigd door EDIT op 03-12-2025 10:43 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Sinds ik overgestapt ben naar Odido (ongeveer 1 jaar geleden) alleen maar heibel met die provider. Zodra dit contract open ligt ga ik z.s.m. terug naar KPN. Al geven ze het gratis weg hoef ik het nog niet meer.
Hier ook plat in Lelystad.EDIT schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:33:
Ook hier weer issues, regio Almere momenteel.
Ik mag vanaf morgen weer verlengen, maar na alle storingen van het afgelopen jaar ga ik toch maar weer terug naar KPN, ondanks dat ik nu al meer dan 10 jaar bij TM/Odido zit.
Toch zonde. Het was echt een heel goed netwerk, maar het afgelopen jaar was echt een drama.
Ondanks dat er de afgelopen tijd wat meer problemen zijn heb ik er nog niet actief last van gehad gelukkig en met de oude Unlimited en 1Gbit voor 50-euro deal (62 euro met inflaties ondertussen) zit ik nog wel even goed voor die prijs.
En de storingspagina van Odido heeft ook een storing, want die laadt niet.
[ Voor 8% gewijzigd door John767 op 03-12-2025 10:48 ]
Merkte het omdat ik het ziekenhuis wilde bellen voor een afspraak en ik met de bekende telefoonnummers geen verbinding kon krijgen. Voicemail bellen kan nog, maar pas na 20 seconden ofzo verbinding.
En mobiel lijkt er alleen 3G te zijn. Af en toe wel 4G/5G, maar dataverkeer niet mogelijk.
Ook ik begin dit inmiddels wel irritant te vinden. Tot september nog best tevreden, zeker voor de prijs die we (zowel mijn vriendin als ik) betalen versus het aantal GB's. En ook altijd goede verbindingen gehad, minstens zo goed als KPN.
Maar begint er wel op te lijken dat ze de stabiliteit van hun netwerk steeds minder in de hand hebben. "Vast" zit ik sowieso al bewust niet bij ze vanwege te veel slechte ervaringen om me heen en nog altijd geen IPv6.
Maar goed, in september nog voor 2 jaar bij getekend. Dus tsja.....
[ Voor 44% gewijzigd door eymey op 03-12-2025 10:54 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
404 Signature not found
Hier ook. Ik ga naar KPN. Alweer storing Odido mobiel. Wat een schijtbedrijf is dat geworden zeg.TimDJ schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:17:
pffff dit is voor mij echt de druppel. Zodra mijn contractperiodes zijn geëindigd (hele gezin + glasvezel) ga ik overstappen.
https://www.hartvannederl...nten-alweer-storing-odido
Oost west 127.0.0.1 best
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
404 Signature not found
https://community.odido.n...t-mobiele-diensten-381603 Dit wordt gewoon hier vermeldP-Rock schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:11:
Nog steeds geen bellen via Wifi hier. Wat een drama dat Odido. Eind vd maand gelukkig overstappen.
Ik weet niet hoe lang het uitzetten en weer opstarten van deze dienst duurt, maar het is nu bijna 4 uur later sinds de laatste update en ik heb nog steeds geen VoWiFi. GSM al meerdere malen opnieuw opgestart.jks99 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 19:46:
[...]
https://community.odido.n...t-mobiele-diensten-381603 Dit wordt gewoon hier vermeld
Ik lees nooit over storing bij KPN en Vodafone, maar bij Odido is het de laatste tijd om de haverklap raak. Dat vind ik toch wel vreemd voor een provider die claimt het beste netwerk van Nederland te hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door P-Rock op 03-12-2025 20:04 ]
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het Odido mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes