Een mens leert van zijn fouten. Ik heb in mijn leven heel veel geleerd.
Heb je dan meer PV opwek dan wat je batterijen kunnen verwerken? Want dat geeft sowieso uitdagingen in eilandbedrijf door de 1:1 regel? Of bedoel je als de batterijen bijna vol zijn dat je je PV niet meer kwijt kunt?
Ik heb het antwoord op je vraag geplaatst in het topic waar ik het artikel geplaatst heb.NTS schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 22:19:
Heb je dan meer PV opwek dan wat je batterijen kunnen verwerken? Want dat geeft sowieso uitdagingen in eilandbedrijf door de 1:1 regel? Of bedoel je als de batterijen bijna vol zijn dat je je PV niet meer kwijt kunt?
Zie Antwoord aan NTS in "Victron MESS - Mijn ESS"
[ Voor 7% gewijzigd door MJ de Bruijn op 18-07-2026 09:20 ]
Een mens leert van zijn fouten. Ik heb in mijn leven heel veel geleerd.
Ik wil verbinden via het WiFi netwerk met de 4K5 GX maar deze vraagt om een device login (GX Password). Nu heb ik van alles geprobeerd maar waar hebben ze het bijbehorende password opgeschreven? Ik heb alle boekjes, stickers al bekeken maar daar staat niks op.
Ik heb een ander model,maar stikker zit los in de doos,volgens handleiding moest hij ook op het apparaat aan zijkant staan,maar vond ik ook nietSmoothTweaker schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 19:59:
Ik wil verbinden via het WiFi netwerk met de 4K5 GX maar deze vraagt om een device login (GX Password). Nu heb ik van alles geprobeerd maar waar hebben ze het bijbehorende password opgeschreven? Ik heb alle boekjes, stickers al bekeken maar daar staat niks op.
1 PVoutput . Dongen NB
De bluetooth pin was het van de week nog bij mij op een mp2-gxSmoothTweaker schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 19:59:
@SmoothTweaker hier zit de sticker aan de binnenzijde achter de zwarte afdekkap van een 6k5 GX.
Enexis Netbeheer Engineer | 8kW Daikin | 11,2kWp Solar Edge | 19,5kW Victron + 48kWh LFP | Enyaq iV First 60
Yes, het is gelukt. Ik denk dat ik met mijn 'dikke vingers' en typfout had gemaakt.Noord27 schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 22:31:
@SmoothTweaker hier zit de sticker aan de binnenzijde achter de zwarte afdekkap van een 6k5 GX.