• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:19
npolm schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 13:48:
[...]

Jazeker! Playstation Japan deelde beelden: [YouTube: 超本格オープンワールドアクションアドベンチャー『紅の砂漠』Vol.1 ❘ PLAY! PLAY! PLAY!]

PS. Ik heb de pre-order gedaan via Media Markt, hoor ik de game dan niet al eerder te ontvangen zodat ik e.e.a. vast kan downloaden? Want er staat nu levering pas donderdag!
Nee, preload is voor digitale pre-orders.
Enigste wat je misschien wel hebt als je de disc erin stopt, is de vereiste update nadat de installatie klaar is. (Volgens mij 48GB als ik het goed gelezen heb.)

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-03 15:38

npolm

P8

Oke dank, jammer.

|- Rotterdam -|

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-03 18:57
Nog twee dagen, ben erg benieuwd :) zag al wat over framedrops op de PS5, jammer. Ik ben vooral huiverig voor (te) ingewikkelde combat. Dat ik zoveel knoppen combinaties moet onthouden dat het meer werk is dan even lekker spelen.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:32
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 14:11:
Nog twee dagen, ben erg benieuwd :) zag al wat over framedrops op de PS5, jammer. Ik ben vooral huiverig voor (te) ingewikkelde combat. Dat ik zoveel knoppen combinaties moet onthouden dat het meer werk is dan even lekker spelen.
Ja, dat is bij mij ook een twijfelpunt, hoe complex de controls daadwerkelijk zijn. En of er wel genoeg verhaal in zit om mij geboeid te houden.
Het hoeft geen The Witcher 3 niveau te zijn qua story (en dat is het ook niet begrijp ik) maar wel onderhoudend genoeg.

Morgen de PC reviews! Ik gok op 23.00 onze tijd.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zag mensen op de discord praten dat ze hun codes van 3rd party keysites enzo al ontvingen dus ik dacht ga eens kijken of ik hem al heb.. kom ik ineens tot de conclusie dat ik hem perongeluk 2 keer gekocht heb haha.

Ik herinner mij dat het 3x fout ging met betalingen.. gewoon issues en de 4e keer lukte het wel.. nou blijkbaar was de 3e betaling toch wel goed gegaan dus nu heb ik 2x een key voor de game en uiteraard ook 2 afschrijvingen wat me nu dus pas op valt. 8)7

Kreeg ook 2 keer een bevestigings mail blijkbaar alleen de ordernummers is 2 cijfers verschillend waardoor het me niet op viel whaha.

Wil de game heel graag spelen maar 2x hebben is toch ook weer niet nodig, gelukkig een refund optie ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:18
[...]

Jazeker! Playstation Japan deelde beelden: [YouTube: 超本格オープンワールドアクションアドベンチャー『紅の砂漠』Vol.1 ❘ PLAY! PLAY! PLAY!]

PS. Ik heb de pre-order gedaan via Media Markt, hoor ik de game dan niet al eerder te ontvangen zodat ik e.e.a. vast kan downloaden? Want er staat nu levering pas donderdag!
Nee, altijd op de dag wanneer het spel beschikbaar komt.

PSN : Geraedus

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:32
@Ricmaniac Haha dat is grappig ja ;)
Ik zag 'm bij dat soort sites staan rond de 55 euro ofzo. Dat scheelt toch weer wat met de volle prijs van 70,--
Mocht ik 't kopen dan doe ik dat ook bij een 3rd party seller; heb daar in de loop van de jaren veel games gekocht en nog nooit problemen mee gehad.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Thrazorath
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 21:32
Vortigen schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 16:06:
@Ricmaniac Haha dat is grappig ja ;)
Ik zag 'm bij dat soort sites staan rond de 55 euro ofzo. Dat scheelt toch weer wat met de volle prijs van 70,--
Mocht ik 't kopen dan doe ik dat ook bij een 3rd party seller; heb daar in de loop van de jaren veel games gekocht en nog nooit problemen mee gehad.
Ja heb ik zelf ook gedaan. Heb de deluxe editie voor 61 euro

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

Format-C

Tracing Rays

Lees en lurk aandachtig mee in deze thread.

Ben echt heel benieuwd naar deze game. :9~

Hopelijk is de hype niet te groot en ten onrechte.

Edit: Het ziet er iig stunning uit, voor wat ik gezien heb, en het schijnt goed geoptimaliseerd te zijn. Ben blij dat er nu toch wat games uit (zijn ge-) komen die beter geoptimaliseerd zijn en "next gen" zijn qua graphics

[ Voor 65% gewijzigd door Format-C op 17-03-2026 17:41 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nog wat achtergrond informatie van DF

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 17-03-2026 22:14 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:44

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
[...]

Heb je hem voor Xbox besteld? Want dan kan je het spel namelijk wel nu al installeren via de Xbox app, want die laat je spellen instaleren zonder dat je er een licentie voor hebt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06:06
83 gb download op de ps5 pro digitaal. Weet wel niet of day 1 patch erbij zit. Zullen het rap genoeg weten.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

• Wolverine9000
Mijne was maar 83 gb. Dus vermoed dat er dat er nog day 1 patch aankomt. Hopelijk komt deze een uur voor de game uitkomt. Alhoewel downloaden niet lang is bij mij. Dus maakt niet zo veel uit. .

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 00:06:
[...]

Mijne was maar 83 gb. Dus vermoed dat er dat er nog day 1 patch aankomt. Hopelijk komt deze een uur voor de game uitkomt. Alhoewel downloaden niet lang is bij mij. Dus maakt niet zo veel uit. .
Ja dat denk ik ook, daarom poste ik het bericht ook nog even na jouw bericht. Met een 1 Gigabit verbinding stelt het tegenwoordig niet veel meer voor he? :p

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 00:09:
[...]

Ja dat denk ik ook, daarom poste ik het bericht ook nog even na jouw bericht. Met een 1 Gigabit verbinding stelt het tegenwoordig niet veel meer voor he? :p
Vind het gewoon raar op plsystation dat sommigen 123 downloaden en anderen maar 83 gb...

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 00:10:
[...]

Vind het gewoon raar op plsystation dat sommigen 123 downloaden en anderen maar 83 gb...
Ja dat is ook raar, kan er zo ook even niks over vinden op Google of Twitter :o

• Wolverine9000
Mss per land verschillend. Of zou het verschil kunnen zijn tussen de gewone ps5 en de ps5 pro. Kan ook natuurlijk

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:53

justifire

Shut up and squat !!

Base PS5 gameplay

Part 1
Part 2

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1 2 3 Laatste